Kogo reprezentuje osoba

Woźniak Zdzisław Edward

w KRS

Zdzisław Edward Woźniak

− Profil Osoby z KRS
Pierwsze imię:Zdzisław
Drugie imię:Edward
Nazwisko:Woźniak
Płeć:Mężczyzna
Rok urodzenia:1956 r., wiek 61 lat
Miejscowości:Głogów (Dolnośląskie), Legnica (Dolnośląskie)
Przetargi:17 w aktualnych firmach
Aktualnie reprezentuje:
  1. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Juszczak Witold Hieronim, Kowalik Marek, Kubicka Sopel Ludmiła, Strojek Tomasz, Wasinkiewicz Józef

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Zagroba Barbara
  2. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: w Zarządzie

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Achtelik Andrzej Stanisław, Boczoń Andrzej Władysław, Butrym Zagrobelna Anna Lucyna, Drabent Aleksander, Góreczny Tomasz, Grabowski Czesław Feliks, Jaszewski Augustyn, Korel Tadeusz, Misiak Ryszard, Momot Stefan, Pawliszczy Jerzy, Pęczek Piotr, Sztoń Kazimierz Józef, Wujcik Franciszek

Reprezentował:
  1. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Głośna Czesława, Kosmalski Leszek, Rybczyński Władysław Stanisław, Stańczyk Jerzy

Osoby współwystępujące w KRS działają obecnie w:
  1. Aa Market Sp. Z O.O., Legnica − KRS 0000441378
  2. Aga Dom Sp. Z O.O. Likwidacyjnej, Jawor − KRS 0000339802
  3. Am Autokompleks Sp. Z O.O., Legnica − KRS 0000585819
  4. Klub Miłośników Aktywnego Wypoczynku Legnickie Morsy, Legnica − KRS 0000553658
  5. Klub Sportowy Konfeks Legnica, Legnica − KRS 0000132808
  6. Legnickie Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Sp. Z O.O., Legnica − KRS 0000124337
  7. Miejskie Przedsiębiorstwo Komunikacyjne Sp. Z O.O., Legnica − KRS 0000056511
  8. Młodzieżowe Stowarzyszenie Piłki Ręcznej Siódemka Legnica, Legnica − KRS 0000292363
  9. Polskie Stowarzyszenie Energii Odnawialnej, Legnica − KRS 0000525325
  10. Przedsiębiorstwo Budownictwa Specjalistycznego i Melioracji Sp. Z O.O., Legnica − KRS 0000130447
  11. Przedsiębiorstwo Budowy Pieców Przemysłowych Piec-bud Wrocław - Sp. Z O.O., Legnica − KRS 0000094091
  12. Savex Zgorzelec S.A., Legnica − KRS 0000448328
  13. Sterenergo Projekt Sp. Z O.O., Bielany Wrocławskie − KRS 0000332597
  14. Towarzystwo Iv Liceum Ogólnokształcącego W Legnicy, Legnica − KRS 0000249271
  15. Uspołecznione Przedsiębiorstwo Produkcyjno-usługowe Mur-bud Sp. Z O.O., Legnica − KRS 0000292289
  16. Wielobranżowa Agencja Usługowo-handlowa Globatz Sp. Z O.O., Wrocław − KRS 0000084694
  17. Zakład Transportowo - Sprzętowy Trawos Sp. Z O.O. Z Siedzibą W Lubinie Likwidacyjnej, Lubin − KRS 0000029146

Osoby współwystępujące w KRS działały także w:
  1. Autonomiczna Sekcja Piłki Nożnej Miedź, Legnica − KRS 0000114695
  2. Autovers Janusz Urbanik i Marta Urbanik, Sp. J. Likwidacyjnej, Lubin − KRS 0000200481
  3. Axis Sp. Z O.O., Głogów − KRS 0000076829
  4. Cornex Ltd Sp. Z O.O., Wrocław − KRS 0000185446
  5. Huta Szklary W Szklarach, Szklary − KRS 0000095784
  6. Inova Centrum Innowacji Technicznych Sp. Z O.O., Lubin − KRS 0000057475
  7. Klub Piłki Ręcznej Miedź W Legnicy Likwidacyjnej, Legnica − KRS 0000070019
  8. Kontra Sp. Z O.O., Legnica − KRS 0000144692
  9. Legnicka Specjalna Strefa Ekonomiczna S.A., Legnica − KRS 0000033018
  10. Meblarska Spółdzielnia Pracy, Bystrzyca Kłodzka − KRS 0000047302
  11. Młodzieżowa Mieszkaniowa Spółdzielnia Własnościowa Przystań, Legnica − KRS 0000088207
  12. Ngk Pluton Sp. Z O.O., Dzierżoniów − KRS 0000090867
  13. Oddział Pttk Przy Hucie Miedzi Legnica, Kunice − KRS 0000097750
  14. Okręgowy Związek Piłki Nożnej W Legnicy, Legnica − KRS 0000084650
  15. Opolskie Przedsiębiorstwo Budowlane S.A., Opole − KRS 0000030506
  16. Oxycom S.A., Wrocław − KRS 0000349129
  17. Przedsiębiorstwo Budownictwa Przemysłowego Budokomplex S.A., Lubin − KRS 0000146402
  18. Przedsiębiorstwo Handlowo-usługowe Dimex Sp. Z O.O., Chorzów − KRS 0000166855
  19. Przedsiębiorstwo Produkcyjno - Handlowe Inter-dekor Sp. Z O.O. Likwidacyjnej, Wilków − KRS 0000083204
  20. Przedsiębiorstwo Remontowo Budowlane Remy Sp. Z O.O., Głogów − KRS 0000039713
  21. Przedsiębiorstwo Serwisu Automatyki i Urządzeń Elektrycznych El Pak Sp. Z O.O., Konin − KRS 0000083598
  22. Przedsiębiorstwo Transportowo-sprzętowe Budownictwa Transbud-legnica Z Siedzibą W Lubinie, Lubin − KRS 0000005742
  23. Radrew Sp. Z O.O., Raszówka − KRS 0000168975
  24. Rakpol Ii Sp. Z O.O., Świdnica − KRS 0000144416
  25. Srebrnogórska Spółdzielnia Pracy Agma W Srebrnej Górze, Srebrna Góra − KRS 0000225000
  26. Strefa Aktywności Gospodarczej Sp. Z O.O., Legnica − KRS 0000029353
  27. Urbex Sp. Z O.O., Lubin − KRS 0000060724
  28. Zakład Budowlano-montażowy Budomex Sp. Z O.O., Lubin − KRS 0000062881
  29. Zakład Mleczarski Mlekosmak Sp. Z O.O. Likwidacyjnej, Chojnów − KRS 0000148627

Powiązane przetargi (17 szt.):
  1. Usuwanie odpadów komunalnych z miejsc nieprzeznaczonych do ich składowania i magazynowania (tzw. nielegalnych wysypisk odpadów) z terenów należących do Gminy Legnica
    Zamawiający: Prezydent Miasta Legnicy, Legnica
    Przedmiotem niniejszego zamówienia jest usuwanie odpadów na zgłoszenie Zamawiającego obejmujące wszelkie czynności związane z zebraniem odpadów, zgromadzonych na terenie nieruchomości, czynności związane z uporządkowaniem i wyrównaniem terenu oraz czynności polegające na mechanicznym lub ręcznym załadunku odpadów na środki transportowe. Wykonawca zapewnia niezwłoczny wywóz odpadów zebranych z terenu nieruchomości do Regionalnej Instalacji Przetwarzania Odpadów Komunalnych przy ul. Rzeszotarskiej w Legnicy oraz ich zagospodarowanie. Szacowana ilość odpadów do zebrania i usunięcia w 2017 w ramach przedmiotowego zamówienia wynosi około 612,00 ton. Odpady wymagające usunięcia z terenów nieruchomości wskazanych przez Zamawiającego w ramach realizacji niniejszego zamówienia, zostały sklasyfikowane do grupy „20” zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 9 grudnia 2014r. w sprawie katalogu odpadów ( DZ. U. z 2014r. Poz. 1923) 2 Szczegółowe czynności oraz warunki do wykonania podczas realizacji usługi: Zakres usług wykonywany będzie każdorazowo po telefonicznym zawiadomieniu Wykonawcy, następnie udział we wspólnej wizji terenowej, w celu przekazania przez Zamawiającego terenu, na którym zgromadzone są odpady wymagające usunięcia w ramach realizacji przedmiotu zamówienia, wykonanie oględzin terenu,
    dokonanie wyboru odpowiedniej technologii usunięcia odpadów oraz ustalenie zakresu rzeczowego prac oraz terminu ich wykonania. 1) wykonanie prac w szczególności: a) oznakowanie bądź zabezpieczenie przed dostępem osób trzecich terenu, na którym prowadzone będą prace związane z usunięciem odpadów zgromadzonych na tym terenie, b) zabezpieczenie drzew i innej roślinności przed ewentualnym ich uszkodzeniem, c) usunięcie roślinności uniemożliwiającej bądź utrudniającej wykonanie prac, której wycięcie nie wymaga uzyskania decyzji, w szczególności traw, drzew i krzewów z zastrzeżeniem, iż wiek usuwanych drzew i krzewów nie przekracza 10 lat, usunięcie i wywóz powstałej biomasy. d) zbieranie odpadów z wyznaczonego terenu nieruchomości, zgromadzonych w hałdach lub skupiskach jak i również odpadów luźno rozrzuconych wokół hałd lub skupisk, w zależności od przyjętej technologii odpadów; ręczny bądź mechaniczny załadunek odpadów na środki transportowe, e) przeprowadzenie segregacji zebranych odpadów w celu wydzielenia odpadów nadających się do odzysku lub wykorzystania, f) plantowanie i wyrównanie terenu do poziomu przyległej nieruchomości, uporządkowanie terenu w miejscu i w obrębie prowadzonych prac, g) transport odpadów do Regionalnej Instalacji Przetwarzania Odpadów Komunalnych przy ul. Rzeszotarskiej w Legnicy, zgodnie z przepisami ustawy o transporcie drogowym , pojazdami przystosowanymi do transportu odpadów, w sposób nie powodujący zanieczyszczenia tras przejazdu, h) postępowanie z odpadami, przewidzianymi do usunięcia w ramach realizacji przedmiotu zamówienia, w sposób zgodny z zasadami gospodarowania odpadami i wymaganiami ochrony środowiska określonymi w przepisach z zakresu gospodarowania odpadami oraz zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa miejscowego, i) udokumentowanie przez Wykonawcę przekazanie odpadów do RIPOK-u poprzez okazanie kart przekazania odpadów sporządzonych przez Administratora RIPOK-u. Dokument potwierdzający przyjęcie odpadów na składowisko komunalne powinien zawierać między innymi : dostawcę odpadów, datę dostawy i ilość ton odpadów przyjętych, a także lokalizację miejsca pozyskania odpadów, j) utrzymanie na czas prowadzenia prac w należytym porządku i czystości nawierzchni dróg i terenu w rejonie prowadzonych prac, a po ich zakończeniu uprzątnięcie i pozbycie się błota i innych zanieczyszczeń, powstałych w wyniku prowadzonych przez wykonawcę robót, z nawierzchni dróg przyległych do terenu, na którym wykonywane były prace porządkowe. 2) sposób przystąpienia do realizacji przedmiotu zamówienia: a) zawiadomienia o ujawnieniu odpadów w miejscu nie przeznaczonym do ich składowania i magazynowania będą przekazywane Wykonawcy przez Zamawiającego telefonicznie, b) w sytuacjach nadzwyczajnych, kiedy wymagane jest natychmiastowe wykonanie prac porządkowych polegających na usunięciu odpadów zgromadzonych w miejscach do tego celu nieprzeznaczonych, dopuszcza się zawiadomienie Wykonawcy na dzień przed wykonaniem zleconych prac. 3) obowiązki Wykonawcy: a) przystąpienie (czas reakcji) do usunięcia odpadów w ciągu…… dni (max 5dni), b) wykonanie prac objętych przedmiotem zamówienia z należytą starannością, przy wykorzystaniu odpowiedniego sprzętu i technologii, c) zapewnienie stałej gotowości do wykonania powierzonych prac, utrzymania sprzętu, urządzeń i pojazdów w stałej sprawności i gotowości technicznej oraz zapewnienia w pełnym zakresie materiałów eksploatacyjnych niezbędnych do wykorzystania przy realizacji usługi ; d) zapewnienie na czas trwania niniejszego zamówienia pracowników posiadających odpowiednie kwalifikacje wymagane przepisami prawa do obsługi sprzętu oraz urządzeń przeznaczonych do realizacji niniejszego zamówienia, e) zapewnienie i wyznaczenie osoby upoważnionej do kontaktu z Zamawiającym oraz sprawującej nadzór nad przebiegiem prac, f) oznakowania i zabezpieczenia terenu prowadzonych robót oraz zachowania szczególnej
    ostrożności z uwagi na możliwość występowania urządzeń infrastruktury technicznej, g) zapewnienia we własnym zakresie i na własny koszt higienicznych i bezpiecznych warunków pracy pracownikom wykonującym prace objęte przedmiotem zamówienia. h) wykonywania czynności objętych przedmiotem zamówienia w sposób nie zagrażający dla życia i zdrowia osób przebywających w obrębie wykonywanych prac a nadto w sposób nie uciążliwy dla środowiska. i) Wykonawca informować będzie o pracach koniecznych do wykonania, a nie ujętych w zakresie prac w ramach zamówienia, 4) W postępowaniu Wykonawca, z dniem podpisania umowy, przy każdorazowym przekazaniu terenu przez Zamawiającego i rozpoczęciu prac objętych przedmiotem zamówienia, staje się posiadaczem odpadów, w rozumieniu ustawy z dnia 14 grudnia 2012r. o odpadach (DZ. U. z 2013r. poz.21 ze zm. ) , co oznacza iż ciążą na nim obowiązki wynikające z w/w ustawy oraz aktów wykonawczych wydanych na podstawie ustawy. 5) Wykonawca, po przeprowadzeniu wizji w terenie zobowiązany jest do dokładnego skalkulowania ceny usunięcia zgromadzonych na danym terenie odpadów. Wyklucza się możliwość roszczeń wykonawcy związanych z błędnym skalkulowaniem ceny lub pominięciem elementów niezbędnych do prawidłowego wykonania umowy. Usługi należy wykonywać z należytą starannością, z zachowaniem szczególnej ostrożności, z godnie z przepisami bezpieczeństwa pracy i ochrony zdrowia, w sposób nie uciążliwy dla środowiska, przy wykorzystaniu odpowiedniego sprzętu i technologii. 3. Zamawiający stosownie do art. 29 ust. 3a ustawy, wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących następujące czynności w zakresie realizacji zamówienia, których wykonanie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz.U. z 2016 poz. 1666) a) osoba wykonująca czynności prowadzenia samochodu ciężarowego, ciągnika kierowca samochodu ciężarowego, ciągnika – co najmniej 2 osoby, b) osoba wykonująca czynności obsługi ładowarkokoparki operator ładowarko-koparki – co najmniej 1 osoba, c) osoba wykonująca czynności określone w pkt III 2 ppkt 1) litery od a) do f) oraz j) pracownik fizyczny- do realizacji prac w terenie- co najmniej 4 osoby. Wykonawca lub Podwykonawca zatrudni wyżej wymienione osoby na okres realizacji zamówienia. W przypadku rozwiązania stosunku pracy przed zakończeniem tego okresu, zobowiązuje się do niezwłocznego zatrudnienia na to miejsce innej osoby spełniającej powyższe wymagania. Od dnia zawarcia umowy Wykonawca lub Podwykonawca jest zobowiązany na każde żądanie Zamawiającego do złożenia, oświadczenia potwierdzającego zatrudnienie na umowę o pracę osób wykonujących ww. czynności w zakresie realizacji zamówienia, zawierającego informacje o liczbie osób przeznaczonych do realizacji zamówienia z uwzględnieniem minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie przepisów o minimalnym wynagrodzeniu za pracę (obowiązujących w tym okresie) przez cały okres realizacji przedmiotu zamówienia. 4. Uprawnienia zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a, oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań: 1) Sposób dokumentowania zatrudnienia ww. osób: W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie Zamawiającego w wyznaczonym terminie Wykonawca lub Podwykonawca przedłoży Zamawiającemu wskazane poniżej dowody w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub Podwykonawcę osób wykonujących wskazane czynności w trakcie realizacji zamówienia: a) oświadczenie Wykonawcy lub Podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności których dotyczy wezwanie Zamawiającego. Oświadczenie to powinno w szczególności zawierać: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie,
    że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnienie na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu Wykonawcy, b) poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez Wykonawcę lub Podwykonawcę kopię umowy/umów o pracę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia określone czynności. Kopia umowy/umów ma być zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z zapisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych. Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu muszą być możliwe do zidentyfikowania, c) zaświadczenie właściwego oddziału ZUS, potwierdzające opłacanie przez Wykonawcę lub Podwykonawcę składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne z tytułu zatrudnienia na podstawie umów o pracę. 2) Sankcje z tytułu niespełnienia wymagań w zakresie zatrudnienia: Z tytułu niespełnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 3 czynności Zamawiający przewiduje sankcję w postaci obowiązku zapłaty przez wykonawcę kary umownej w wysokości określonej w istotnych postanowieniach umowy w sprawie zamówienia publicznego-projekcie umowy. Niezłożenie przez wykonawcę w wyznaczonym przez zamawiającego terminie żądanych przez zamawiającego dowodów w celu potwierdzenia spełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę traktowane będzie jako niespełnienie przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 3 czynności. 3) W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez wykonawcę lub podwykonawcę, zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy.
  2. Dostawa rozrywarki do worków na potrzeby Regionalnej Instalacji Przetwarzania Odpadów Komunalnych w Legnicy
    Zamawiający: Legnickie Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o., Legnica
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z montażem fabrycznie nowej rozrywarki (otwieracza) do worków w ramach rozbudowy istniejącej linii sortowniczej odpadów zbieranych selektywnie zlokalizowanej na terenie Regionalnej Instalacji Przetwarzania Odpadów Komunalnych w Legnicy. Zamawiający informuje, że Wykonawca przedmiotowego zamówienia powinien realizować swoje prace tak, aby w jak najmniejszym stopniu wpływały na powstawanie ewentualnych zakłóceń w funkcjonowaniu Regionalnej Instalacji Przetwarzania Odpadów Komunalnych. Zakres dostawy obejmuje dodatkowo zsynchronizowanie rozrywarki z istniejącym systemem linii sortowniczej w zakresie umożliwiającym zatrzymanie pracy urządzenia w przypadku wstrzymania linii sortowniczej. Ponieważ wskazywana rozrywarka będzie powiązana technologicznie z szeregiem istniejących urządzeń (głównie istniejącego kanału zasypowego) montaż przewodów zasilających wykona Zamawiający. Wykonawca udzieli gwarancji na zrealizowaną dostawę i montaż rozrywarki do worków na okres min. 12 miesięcy, licząc od daty instalacji. Gwarancją objęte będą również miejsca wpięcia/włączenia do istniejącej instalacji. Gwarancja nie będzie obejmowała wykonanego przez Zamawiającego montażu przewodów zasilających. Wykonawca winien zapewnić serwis. Przystąpienie do naprawy urządzenia powinno nastąpić w terminie nie dłuższym niż 24 godziny od momentu zgłoszenia awarii przez Zamawiającego za pomocą poczty elektronicznej (e-mail) lub faksu. Stawka za dojazd pracowników serwisu do Zamawiającego wynosi 2,20 zł netto za 1 km z zastrzeżeniem, iż koszty dojazdu w obie strony nie mogą przekroczyć kwoty 660,00 zł netto. Rozrywarka/otwieracz do worków: 1)funkcja – rozrywanie worków foliowych z odpadami komunalnymi i ich równomierne rozkładanie na przenośniku odbierającym, 2)skuteczność rozrywania worków min. 90%. Worek uznaje się za otwarty jeśli ten w sicie bębnowym zostaje opróżniony lub posiada minimum jedno cięcie lub rozerwanie, przez które powstaje otwór, który odpowiada wielkością otworowi załadunku worka. 3)rozrywarka ma na celu rozerwać opakowania i worki, aby podać odpady na przenośnik w taki sposób, który zapewni optymalny ich transport i separację. Przedmiot zamówienia obejmuje m.in.: 1)Dostawę sprzętu zgodnie z opisem wraz z montażem, 2)Montaż i uruchomienie wyłącznie przez wykwalifikowany personel, 3)Dostawę niezbędnych konstrukcji stalowych oraz podestów, 4)Dostawę i zabudowę odpowiedniego przesypu na nadawę kanałową, 5)Dostawę zintegrowanego bunkra zasypowego/zasobnika z ruchomą podłogą lub przenośnikiem łańcuchowym transportującym odpady w strefę działania bębna rozrywającego, 6)Dostawę kabli zasilających i sterujących wraz z osprzętem montażowym pomiędzy urządzeniem a jego szafą zasilająco-sterującą, 7)Przeprowadzenie rozruchów wraz z przeszkoleniem pracowników Zamawiającego, 8)Kartę gwarancyjną na okres min. 12 miesięcy, zawierającą wymogi, których spełnianie warunkuje utrzymanie gwarancji oraz kartę serwisową, 9)Instrukcję obsługi i konserwacji na tyle szczegółową, aby Zamawiający mógł eksploatować i konserwować urządzenie samodzielnie, 10)Harmonogram smarowania dla wszystkich pozycji smarownych oraz wykaz zalecanych smarów i olejów wraz z ich zamiennikami, 11)Niezbędne regulacje i pomiary dopuszczające urządzenie do użytkowania, pomiary elektryczne (podpisane przez osobę z uprawnieniami w tym zakresie), 12)Dokumentację techniczną DTR, 13)Schemat elektryczny i sterowania, 14)Katalog części zużywających się, 15)Dokumentację powykonawczą. Opis funkcjonalny przedmiotu zamówienia: Rozrywarkę worków należy zamontować nad istniejącym przenośnikiem kanałowym w ten sposób, aby zachowana była wolna przestrzeń wrzutowa bezpośrednio na przenośnik kanałowy odpadów za pomocą ładowarki z pominięciem rozrywarki, która powinna wynosić min. 3 m. Podpory rozrywarki muszą być dopasowane do istniejących wymiarów przenośnika kanałowego w celu łatwego montażu rozrywarki. Zalecany układ montażu rozrywarki– prostopadle do kanału zasypowego – wzdłuż istniejącej ściany hali sortowni (zgodnie z załączonym schematem). Rozrywarkę worków należy zamontować na początku ciągu technologicznego, w miejscu nadawania odpadów do instalacji. Urządzenie do rozrywania worków powinno składać się z części zasypowej oraz rozrywarki, a także winno posiadać automatyczny system dopasowania parametrów pracy do wielkości worków i stopnia ich zapełniania oraz mechanizm do otwierania worków w celu wysypania odpadów. Zasobnik będzie wypełniany za pomocą ładowarki kołowej lub innego urządzenia podawczego. Wysokość załadunku powinna umożliwić swobodny zasyp ładowarkami Zamawiającego: VOLVO L45F, CAT 924K, Stalowa Wola Ł515E. Poprzez przesuwną podłogę w zasobniku worki z tworzywa sztucznego i luźny materiał winny dostawać się w obszar rozrywarki worków. Sterowanie powinno gwarantować dopasowanie prędkości podawania przesuwnej podłogi do wydajności bębna rozrywającego. Materiał będzie transportowany z obszaru pracy rozrywarki worków, a dalej przez elementy rozrywające do otworu kanałowego. Mechanizm otwierający wyposażony w noże/palce rozrywające otwiera worki z tworzywa sztucznego, opróżnia i podaje je w formie równomiernego strumienia materiału na linię sortowni. Odbiór materiału winien odbywać się za pomocą przenośnika odbiorczego. Opis techniczny: Uwaga - urządzenie winno być dopuszczone do sprzedaży na terenie Unii Europejskiej. Wydajność pracy urządzenia min. 15 Mg/h. Dane techniczne urządzenia: 1)zasobnik: a)objętość magazynowania zasobnika- min. 15 m3, max 25m3, b)konstrukcja ze stali profilowanej min. 2 mm, c)dodatkowe podpory o wymiarach min. 160x80x8 mm stabilizujące urządzenie (Zamawiający dopuszcza dostawę urządzenia z podporami zintegrowanymi), d)ochrona z awaryjnym zatrzymaniem, e)standard malowania min. dwuwarstwowy: podkład min. 40 mikronów; farba nawierzchniowa min. 40 mikronów. 2)podajnik /dozownik bębnowy wyposażony m.in. w: a)sprzęgło ślizgowe napędu, b)zatrzymanie awaryjne, c)przenośnik łańcuchowy w koszu załadowczym, d)regulowana wysokość i prędkość bębna (rotora), e)osłony w formie paneli umożliwiające łatwe czyszczenie, f)średnica zewnętrzna wału bez kolców/zębów min. 800 mm. 3)napęd: a)przekładnia - wał na przekładnie stożka, b)silniki - min. 2 silniki 4-ro biegunowe o mocy min. 0.75 kW dla taśmy oraz o mocy min. 15 kW dla bębna, c)przenośnik - rodzaj wioseł stalowych (stalowe poprzeczki łączące obie strony łańcucha, montowane prostopadle do kierunku transportu materiału w zasobniku) wykonanych ze wzmocnionej blachy stalowej o grubości min. 6 mm, d)łańcuch przenośnika typ Z160 bądź równoważny, tj. równie wytrzymały oraz ogólnodostępny na rynku polskim, e)rolki kołnierzowe przenośnika min. 66 i min. 24 punktowe, f)noże tnące o grubości min. 6 mm, g)panel sterowania- panel rozdzielczy firmy Delta bądź równoważny oraz falowniki firmy Delta, bądź równoważne. Przez równoważność Zamawiający rozumie nie mniej niż szafę sterowniczą o klasie co najmniej IP45 z wyłącznikiem głównym, zabezpieczeniami oraz falownikiem dla silnika 15kW. Szafa winna być wyposażona w grzałkę i wentylację. Falownik ma ograniczać mechaniczne obciążenie powstające przy rozruchu oraz ograniczać prąd rozruchu. Przedmiotowy falownik winien ponadto umożliwiać płynne sterowanie prędkością obrotową napędu, h)zasilanie 400 V i 50 Hz. 4)wyposażenie dodatkowe: układ automatycznego smarowania z zasobnikami na min. 8 tygodni bezobsługowego samosmarowania. 5)wymiary urządzenia: a)całkowita wysokość – max 4 m, b)całkowita długość min. 6 m, max 7,5 m, c)całkowita szerokość min. 2 m, max 3m.
  3. Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych z terenu gminy Ruja
    Zamawiający: Gmina Ruja, Ruja
    Przedmiotem zamówienia jest odbieranie i zagospodarowanie odpadów komunalnych wymienionych w tabeli nr 2 Opisu przedmiotu zamówienia powstałych i zebranych na wszystkich nieruchomościach, na których zamieszkują mieszkańcy, w tym także takich, które w części wykorzystywane są na cele niemieszkalne, położonych w granicach administracyjnych Gminy Ruja wraz z wyposażaniem nieruchomości w pojemniki do zbierania odpadów komunalnych w okresie od 01 stycznia 2017 roku do 30 czerwca 2018 roku.
    Szczegółowy Opis przedmiotu zamówienia oraz ogólną charakterystykę gminy w kontekście odbioru i zagospodarowaniu odpadów komunalnych zawiera załącznik nr 8 do siwz
  4. Zimowe utrzymanie dróg w sezonie 2016/2017
    Zamawiający: Gmina Prochowice, Prochowice
    Przedmiotem zamówienia jest odśnieżanie i posypywanie następujących dróg na terenie miasta i gminy Prochowice :
    1. drogi na osiedlu XXV i XXX – lecia w Prochowicach,
    2. ul. 1-go Maja w całości,
    3. ul. Armii Czerwonej w całości,
    4. ul. Przechodnia w całości,
    5. ul. Pocztowa w całości,
    6. ul. Ciepła w całości,
    7. ul. Kochanowskiego w całości,
    8. ul. Świerczewskiego w całości,
    9. ul. Legnicka w całości,
    10. ul. Rynek w całości,
    11. ul. Rymszy i Wesoła oraz parking przy Przychodni Zdrowia,
    12. ul. Kolejowa w całości,
    13. ul. Tadeusza Kościuszki od skrzyżowania z ul. Świerczewskiego do wysokości posesji Nr 10 oraz pętla autobusowa,
    14. ul. Mieszka I-go od skrzyżowania z ul. Wrocławską do obwodnicy,
    15. droga gminna na odcinku od wsi Kawice do wsi Rogów w całości,
    16. droga gminna na odcinku od wsi Mierzowice do skrzyżowania z drogą krajową 36 w całości,
    17. droga gminna 104581D pętla do boiska sportowego oraz budynków nadleśnictwa i byłego PGR w Lisowicach,
    18. chodniki wzdłuż posesji komunalnych,
    19. drogi powiatowe w granicach administracyjnych Gminy Prochowice numer:
    - 2179D Szczedrzykowice Wieś – Dąbie – Kawice,
    - 2184D Prochowice – Motyczyn – Szczedrzykowice Stacja,
    - 2191D Prochowice – Kwiatkowice – Rogów,
    - 1244D Lisowice – Mierzowice – Gromadzyń,
    - 2180D Lisowice – Piekary Stare,
    20. pozostałe drogi w miejscach wyznaczonych przez pracowników Urzędu odpowiedzialnych za ZUD oraz Burmistrza MiG Prochowice.
    Ogółem wykonaniem usługi objętych jest ok. 70 km dróg.
    Drogi wymienione w poz. 9,13 mają priorytet lub w przypadku wystąpienia gołoledzi powinny być posypane- odśnieżone w pierwszej kolejności.
    Zamawiający żąda aby każdorazowo max. na 30 min. przed rozpoczęciem wykonywania usługi Wykonawca o jej rozpoczęciu powiadomił Zamawiającego sms na tel. 664-995-132. Brak powiadomienia rozpoczęcia usługi będzie równoznaczny z niewykonaniem usługi.
  5. Zimowe utrzymanie dróg powiatowych w sezonie 2016/2017
    Zamawiający: Zarząd Powiatu Legnickiego, Legnica
    Zimowe utrzymanie dróg powiatowych w standardzie IV i V w sezonie 2016/2017 na terenie gmin: Kunice, Ruja, Krotoszyce, Chojnów wraz ze sprzątaniem pozimowym odcinków dróg w obrębie miejscowości: Kunice, Piotrówek, Jaśkowice Legnickie, Grzybiany, Ziemnice, Szczytniki nad Kaczawą, Bieniowice, Ruja, Tyniec Legnicki, Rogoźnik, Krotoszyce, Wilczyce, Kozice, Rokitki, Budziwojów, Okmiany. Długość dróg do zimowego utrzymania 196,179 km.
  6. Sukcesywna dostawa fabrycznie nowej odzieży, obuwia ochronnego i roboczego oraz środków ochrony indywidualnej dla pracowników Legnickiego Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej Sp. z o. o. - TP/EZ/8/2016
    Zamawiający: Legnickie Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o., Legnica
    1.Przedmiot zamówienia obejmuje sukcesywną dostawę fabrycznie nowej odzieży, obuwia ochronnego i roboczego oraz środków ochrony indywidualnej dla pracowników Legnickiego Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej Sp. z o. o. 2.Charakterystyka przedmiotu zamówienia (Tabela1: nazwy, opisy oraz szacunkowe ilości dla asortymentu stanowiącego przedmiot zamówienia): 1)Buty filcowo - gumowe -spód wykonany z prawdziwej gumy; podeszwa odporna na ścieranie; odporne na niską temperaturę, antypoślizgowe , para: 20. 2)Buty gumowe krótkie (kalosze) -buty bezpieczne: odporne na oleje, smary oraz uszkodzenia mechaniczne; maksymalna wysokość cholewki do 37 cm , para: 96. 3)Buty gumowe (kalosze) -buty bezpieczne: odporne chemicznie , para: 10. 4)Buty gumowe wodery -buty wykonane z PCV , para: 1. 5)Buty gumowe -z wkładem zabezpieczającym przed przecięciem łańcuchem piły , para: 1. 6)Buty skórzane wysokie letnie -z podnoskiem stalowym; na spodach przeciwpoślizgowych , para: 4. 7)Buty skórzane wysokie ocieplane -z podnoskiem stalowym; na spodach przeciwpoślizgowych , para: 35. 8)Buty skórzane męskie za kostkę -z podnoskiem stalowym; na spodach antyprzebiciowych, antystatycznych, olejoodpornych, benzynoodpornych, antypoślizgowych , para: 101. 9)Buty dielektryczne-przystosowane do pracy przy napięciu powyżej 250 V , para: 2. 10)Buty spawalnicze letnie -skórzane za kostkę z podnoskiem stalowym wytrzymałym na uderzenia z energią 200 J; na spodach antypoślizgowych, olejoodpornych i kwasoodpornych; absorpcja uderzeń pod pietą , para: 4. 11)Buty spawalnicze ocieplane -skórzane za kostkę z podnoskiem stalowym wytrzymałym na uderzenia z energią 200 J; na spodach antypoślizgowych, olejoodpornych i kwasoodpornych; absorpcja uderzeń pod pietą , para: 4. 12)Buty całoroczne -do kierowania pojazdem lub sprzętem, bez noska stalowego , para: 48. 13)Buty skórzano-gumowe -z gumowym noskiem zapobiegającym ścieraniu się czubka, bez noska stalowego; na spodach antypoślizgowych; absorpcja uderzeń pod piętą , para: 47. 14)Buty ocieplane męskie za kostkę -na spodach przeciwpoślizgowych, antyprzebiciowe , para: 47. 15)Buty damskie całoroczne -buty za kostkę, na gumowej podeszwie , para: 1. 16)Buty dla pilarza -skórzane, sznurowane, na spodach antyprzebiciowych z noskiem stalowym; wysokość buta do połowy łydki , para: 1. 17)Buty skórzane damskie -z noskiem stalowym, odporne na przebicia, na spodach przeciwpoślizgowych, za kostkę , para: 1. 18)Buty skórzane damskie letnie -na spodach przeciwpoślizgowych, bez noska stalowego , para: 2. 19)Buty skórzane damskie zimowe -na spodach antypoślizgowych za kostkę, bez noska stalowego , para: 3. 20)Sandały profilaktyczne skórzane -sandały z pełnym przodem perforowanym, z regulowanym paskiem na piętę z profilem ortopedycznym, na spodach przeciwpoślizgowych , para: 1. 21)Fartuch gumowy przedni -odporny chemicznie , szt.: 40. 22)Fartuch gumowy przedni -odporny na kwasy , szt.: 2. 23)Czapka letnia -regulowany obwód głowy, z daszkiem; logo Zamawiającego , szt.: 177. 24)Czapka zimowa -tzw. uszatka; logo Zamawiającego , szt.: 123. 25)Kalesony -wykonane z tkaniny 100% bawełna , szt.: 232. 26)Kamizelka ostrzegawcza -kolor pomarańczowy z taśmami odblaskowymi, logo Zamawiającego , szt.: 150. 27)Kamizelka -ratunkowa , szt.: 1. 28)Kask ochronny -wykonany z tworzywa, zapewniający ochronę górnej części głowy przed uderzeniami , szt.: 120. 29)Klapki pod prysznic -wykonane z PCV na spodach przeciwpoślizgowych , para: 243. 30)Koszula flanelowa -wykonana z flaneli 100% bawełna, materiał o dużej trwałości barwy i małej kurczliwości, deseń-krata; oznaczona nazwiskiem i imieniem pracownika Zamawiającego oraz nazwą jednostki Zamawiającego, w której zatrudniony jest pracownik , szt.: 570. 31)Kurtka przeciwdeszczowa -długość ¾; odporna na zginanie w temperaturach ujemnych; wyposażona w kaptur wszyty na stałe ze sznurkiem ściągającym, w rękawach - wiatrołapy, szwy - zgrzewane, kolor żółty, na plecach umieszczone logo Zamawiającego , szt.: 101. 32)Kurtka i spodnie przeciwdeszczowe -kurtka: zapięcie na suwak z dodatkową zakładką na rzepy oraz napy; kaptur ściągany na troczki, schowany w kołnierz; dwie kieszenie w dolnej części kurtki z zakładkami zabezpieczającymi przed przedostaniem się do nich wody; regulacja rękawów za pomocą rzepów oraz ściągany na troczki dół kurtki; system wentylacji pod pachami; pasy odblaskowe; na plecach umieszczone logo Zamawiającego; spodnie: wykończone w pasie rozciągliwą gumką; regulacja nogawek za pomocą rzepów; na nogawkach spodni pasy odblaskowe , szt.: 1. 33)Płaszcz przeciwdeszczowy -długość sięgająca połowy łydki; odporny na zginanie w temperaturach ujemnych; wyposażony w kaptur wszyty na stałe ze sznurkiem ściągającym, w rękawach - wiatrołapy; szwy- zgrzewane; kolor żółty; na plecach umieszczone logo Zamawiającego , szt.: 5. 34)Ręcznik -100% bawełna, wymiary 70cm x 140cm, gramatura 500g/m² , szt.: 250. 35)Skarpety letnie -100% bawełna , para: 1144. 36)Skarpety zimowe -100% bawełna , para: 249. 37)Rękawice robocze -antywibracyjne , para: 10. 38)Rękawice nitrylowe -grubość 0,40 mm , para: 2. 39)Rękawice kauczukowo-nitrylowe -grubość min. 0,40 mm , para: 7. 40)Rękawice -niejałowe (min. 100 szt. w opakowaniu) , opak.: 2. 41)Rękawice ochronne -z PCW , para: 2. 42)Rękawice robocze -olejoodporne , para: 2. 43)Rękawice robocze -drelichowe , para: 50. 44)Rękawice robocze -z kauczuku butylowego , para: 2. 45)Rękawice robocze -gumowe , para: 20. 46)Rękawice nitrylowe -długie do łokcia , para: 20. 47)Rękawice ochronne -nitrylowe, o grubości 0,1mm (min. 100 szt. w opakowaniu) , opak.: 1. 48)Rękawice robocze -odporne na wilgoć i ścieranie , para: 10. 49)Rękawice ochronne -kwasoodporne , para: 1. 50)Rękawice nitrylowe -do pracy przy benzynie , para: 5. 51)Rękawice ochronne -z tworzywa odpornego na działanie węglowodorów , para: 3. 52)Rękawice ocieplane robocze -wzmacniane skórą bydlęcą całodłonicową, ocieplina- futerko akrylowe BOA , para: 100. 53)Rękawice ocieplane robocze -stosowane przy żywności , para: 3. 54)Zasypka do stóp -przeciwgrzybiczna, zapobiegająca nadpotliwości stóp (pojemność opakowania min. 120 gram) , opak.: 474. 55)Zatyczki przeciwhałasowe -wykonane z wolno rozprężającej się pianki poliuretanowej, jednokrotnego użytku (min. 200 szt. w opakowaniu) , opak.: 1. 56)Ochronniki słuchu -dobrane wg pomiarów NDN i wskazane przez Zamawiającego , szt.: 50. 57)Nakolanniki -wykonane ze skóry , para: 16. 58)Fartuch drelichowy męski -100% bawełna; zapinany na guziki; długi rękaw; kolor granatowy; dwie kieszenie boczne oraz kieszeń na piersi , szt.: 16. 59)Rękaw spawalniczy -wykonany ze skóry, przeznaczony do ochrony przedramienia, ramienia oraz częściowo barku , para: 3. 60)Rękawice robocze spawalnicze -wykonane z dwoiny bydlęcej; wewnątrz wkładka chroniąca przed promieniowaniem cieplnym; szwy zabezpieczone przed szybkim przepalaniem tzw. gilzy; długość sięgająca do połowy przedramienia (ok. 35cm) , para: 3. 61)Nagolenniki -wykonane ze skóry , para: 8. 62)Dres damski letni -wykonany z tkaniny o parametrach nie gorszych niż: bawełna min. 90%, ze ściągaczami przy nogawkach i rękawach, bluza z kołnierzykiem na zamek, kolor niebieski , kpl.: 4. 63)Koszulka bawełniana damska z długim rękawem -wykonana z tkaniny- 100% bawełna, szt.: 2. 64)Raki -nakładka na buty przy koszeniu na zboczach i skarpach , para: 5. 65)Fartuch damski -wykonany z tkaniny- 100% bawełna , szt.: 23. 66)Fartuch przedni -impregnowany , szt.: 11. 67)Kamizelka ocieplana damska -wykonana z tkaniny o , parametrach nie gorszych niż poliester max. 65%, bawełna min. 35%; podszewka pikowana ociepliną, na zamek kryty plisą; przedłużony tył, góra wykończona stójką, wszyte gumki ściągające pod pachami, kieszenie zapinane na zamek/rzepy , szt.: 1. 68)Ocieplacz męski -wykonany z tkaniny o , parametrach nie gorszych niż poliester max. 65%, bawełna min. 35%; podszewka pikowana ociepliną, na zamek kryty plisą; przedłużony tył, góra wykończona stójką, wszyte gumki ściągające pod pachami, kieszenie zapinane na zamek/rzepy , szt.: 2. 69)Osłona twarzy -przezroczysta , szt.: 5. 70)Osłona twarzy -siatkowa , szt.: 5. 71)Przyłbica spawalnicza z filtrem -filtr chroniący przed promieniowaniem widzialnym, podczerwonym i nadfioletowym , szt.: 4. 72)Pas przeciw przeciążeniowy wykonany ze skóry z zapięciem regulowanym , szt.: 10. 73)Maska -przeciwpyłowa , szt.: 10. 74)Maska -przeciwgazowa z pochłaniaczem przy pracy z rozpuszczalnikiem , szt.: 10. 75)Maska -przeciwgazowa z pochłaniaczem dla par i gazów kwaśnych i wielogazowych , szt.: 2. 76)Nakolanniki z nastopnikami -wykonane ze skóry, przeznaczone do ochrony goleni i stóp przed urazami mechanicznymi i gorącymi odpryskami oraz prac przy cięciu metali , para: 5. 77)Ubranie robocze letnie dla pilarza -bluza i spodnie ogrodniczki wykonane z tkaniny o , parametrach nie gorszych niż: poliester max. 65%, bawełna min. 35%; oznaczone nazwiskiem i imieniem pracownika Zamawiającego oraz nazwą jednostki Zamawiającego, w której zatrudniony jest pracownik; naszyte podwójne pasy z taśmy odblaskowej na rękawach i plecach kurtki oraz nogawkach spodni; na karczku spodni dzielona kieszeń z miejscem na telefon komórkowy zapinana na napy/rzepy; rękawy bluzy zapinane na napy/rzepy, na plecach kurtki oraz karczku spodni umieszczone logo Zamawiającego , kpl.: 1. 78)Ubranie robocze ocieplane dla pilarza -bluza i spodnie ogrodniczki wykonane z tkaniny o , parametrach nie gorszych niż: poliester max. 65%, bawełna min. 35%; bluza: z odpinanym kapturem, długość do połowy uda, zapinana na dwukierunkowy zamek błyskawiczny kryty plisą na napy; sznurek ściągający w pasie; spodnie ogrodniczki z wysokim stanem; regulowany obwód pasa i długość szelek; oznaczone nazwiskiem i imieniem pracownika oraz nazwą jednostki Zamawiającego, w której zatrudniony jest pracownik; naszyte podwójne pasy z taśmy odblaskowej na rękawach i plecach bluzy oraz nogawkach spodni; na karczku spodni dzielona kieszeń z miejscem na telefon komórkowy zapinana na napy/rzepy; rękawy bluzy zapinane na napy/rzepy; na plecach bluzy oraz karczku spodni umieszczone logo Zamawiającego , kpl.: 1. 79)Ubranie robocze letnie dla spawacza -bluza i spodnie ogrodniczki wykonane z tkaniny o , parametrach nie gorszych niż: poliester max 65%, bawełna min. 35%; spodnie z kieszeniami wewnętrznymi; ubranie oznaczone nazwiskiem i imieniem pracownika oraz nazwą jednostki Zamawiającego, w której zatrudniony jest pracownik; naszyte podwójne pasy z taśmy odblaskowej na rękawach i plecach bluzy oraz nogawkach spodni; rękawy bluzy zapinane na napy/rzepy; na plecach bluzy oraz karczku ogrodniczek umieszczone logo Zamawiającego , kpl.: 4. 80)Ubranie robocze ocieplane dla spawacza -bluza i spodnie ogrodniczki wykonane z tkaniny o , parametrach nie gorszych niż: poliester max 65%, bawełna min. 35%; bluza bez kieszeni z odpinanym kapturem, długość do połowy uda, zapinana na dwukierunkowy zamek błyskawiczny kryty plisą zapinaną na napy; sznurek ściągający w pasie; spodnie ogrodniczki bez kieszeni z wysokim stanem; regulowany obwód pasa i długość szelek, bluza i spodnie oznaczone nazwiskiem i imieniem pracownika oraz nazwą jednostki Zamawiającego, w której zatrudniony jest pracownik; naszyte podwójne pasy z taśmy odblaskowej na rękawach i plecach bluzy oraz nogawkach spodni; rękawy bluzy zapinane na napy/rzepy; na plecach bluzy oraz karczku spodni umieszczone logo Zamawiającego , kpl.: 3. 81)Ubranie robocze letnie -bluza i spodnie ogrodniczki wykonane z tkaniny o , parametrach nie gorszych niż: poliester max 65%, bawełna min. 35%; ubranie wzmocnione. Bluza i spodnie ogrodniczki oznaczone nazwiskiem i imieniem pracownika oraz nazwą jednostki Zamawiającego, w której zatrudniony jest pracownik; naszyte podwójne pasy z taśmy odblaskowej na rękawach i plecach bluzy oraz nogawkach spodni; na karczku spodni dzielona kieszeń z miejscem na telefon komórkowy zapinana na napy/rzepy; rękawy bluzy zapinane na napy/rzepy; na plecach bluzy oraz karczku ogrodniczek logo Zamawiającego , kpl.: 97. 82)Ubranie jednorazowe -do prac w kontakcie z odpadami zwierzęcymi , kpl.: 3. 83)Ubranie ochronne typu 5 -bluza i spodnie ogrodniczki wykonane z tkaniny o , parametrach nie gorszych niż: poliester max 65%, bawełna min. 35%; odporne chemicznie; oznaczone nazwiskiem i imieniem pracownika oraz nazwą jednostki Zamawiającego, w której zatrudniony jest pracownik; naszyte podwójne pasy z taśmy odblaskowej na rękawach i plecach bluzy oraz nogawkach spodni; na karczku spodni dzielona kieszeń z miejscem na telefon komórkowy zapinana na napy/rzepy; rękawy bluzy zapinane na napy/rzepy; na plecach oraz karczku ogrodniczek umieszczone logo Zamawiającego , kpl.: 3. 84)Ubranie robocze ocieplane -bluza i spodnie ogrodniczki wykonane z tkaniny o , parametrach nie gorszych niż: poliester max 65%, bawełna min. 35%; bluza z odpinanym kapturem, długość do połowy uda, zapinana na dwukierunkowy zamek błyskawiczny kryty plisą zapinaną na napy, sznurek ściągający w pasie; spodnie ogrodniczki z wysokim stanem, regulowany obwód pasa i długość szelek, bluza i spodnie oznaczone nazwiskiem i imieniem pracownika oraz nazwą jednostki Zamawiającego, w której zatrudniony jest pracownik; na karczku spodni dzielona kieszeń z miejscem na telefon komórkowy zapinana na napy/rzepy; rękawy bluzy zapinane na napy/rzepy; na plecach bluzy oraz karczku spodni umieszczone logo Zamawiającego , kpl.: 99. 85)Ubranie robocze letnie wodoodporne -kombinezon , szt.: 5. 86)Ubranie letnie antystatyczne -bluza i spodnie ogrodniczki wykonane z tkaniny o , parametrach nie gorszych niż: poliester max 65%, bawełna min. 35%; ubranie o właściwościach antystatycznych, wzmocniona część spodni na wysokości kolan; bluza i spodnie ogrodniczki oznaczone nazwiskiem i imieniem pracownika oraz nazwą jednostki Zamawiającego, w której zatrudniony jest pracownik; naszyte podwójne pasy z taśmy odblaskowej na rękawach i plecach bluzy oraz nogawkach spodni; na karczku spodni dzielona kieszeń z miejscem na telefon komórkowy zapinana na napy/rzepy; rękawy bluzy zapinane na napy/rzepy; na plecach oraz karczku ogrodniczek umieszczone logo Zamawiającego , kpl.: 6. 87)Ubranie ocieplane antystatyczne -bluza i spodnie ogrodniczki wykonane z tkaniny o , parametrach nie gorszych niż: poliester max 65%, bawełna min. 35%; ubranie o właściwościach antystatycznych, wzmocniona część spodni na wysokości kolan; bluza z odpinanym kapturem, długość do połowy uda, zapinana na dwukierunkowy zamek błyskawiczny kryty plisą zapinaną na napy, sznurek ściągający w pasie; spodnie ogrodniczki z wysokim stanem; regulowany obwód pasa i długość szelek, bluza i spodnie oznaczone nazwiskiem i imieniem pracownika oraz nazwą jednostki Zamawiającego, w której zatrudniony jest pracownik; na karczku spodni dzielona kieszeń z miejscem na telefon komórkowy zapinana na napy/rzepy; rękawy bluzy zapinane na napy/rzepy; na plecach bluzy oraz karczku spodni umieszczone logo Zamawiającego , kpl.: 5. 88)Ubranie letnie -bluza i spodnie ogrodniczki wykonane z tkaniny o , parametrach nie gorszych niż: poliester max 65%, bawełna min. 35%; bluza i spodnie ogrodniczki oznaczone nazwiskiem i imieniem pracownika oraz nazwą jednostki Zamawiającego, w której zatrudniony jest pracownik; naszyte podwójne pasy z taśmy odblaskowej na rękawach i plecach bluzy oraz nogawkach spodni; na karczku spodni dzielona kieszeń z miejscem na telefon komórkowy zapinana na napy/rzepy; rękawy bluzy zapinane na napy/rzepy; na plecach bluzy oraz karczku spodni umieszczone logo Zamawiającego , kpl.: 211. 89)Ubranie letnie -bluza i spodnie ogrodniczki wykonane z tkaniny o , parametrach nie gorszych niż: poliester max 65%, bawełna min. 35%; wzmocniona część spodni na wysokości kolan; ubranie oznaczone nazwiskiem i imieniem pracownika oraz nazwą jednostki Zamawiającego, w której zatrudniony jest pracownik; naszyte podwójne pasy z taśmy odblaskowej na rękawach i plecach bluzy oraz nogawkach spodni; na karczku spodni dzielona kieszeń z miejscem na telefon komórkowy zapinana na napy/rzepy; rękawy bluzy zapinane na napy/rzepy; na plecach bluzy oraz karczku spodni umieszczone logo Zamawiającego , kpl.: 10. 90)Ubranie ocieplane wzmacniane -bluza i spodnie ogrodniczki wykonane z tkaniny o , parametrach nie gorszych niż: poliester max 65%, bawełna min. 35%; ubranie o właściwościach antystatycznych, wzmocniona część spodni na wysokości kolan; bluza z odpinanym kapturem, długość do połowy uda, zapinana na dwukierunkowy zamek błyskawiczny kryty plisą zapinaną na napy, sznurek ściągający w pasie; spodnie ogrodniczki z wysokim stanem, regulowany obwód pasa i długość szelek; bluza i spodnie oznaczone nazwiskiem i imieniem pracownika oraz nazwą jednostki Zamawiającego, w której zatrudniony jest pracownik; na karczku spodni dzielona kieszeń z miejscem na telefon komórkowy zapinana na napy/rzepy; rękawy bluzy zapinane na napy/rzepy; na plecach bluzy oraz karczku spodni umieszczone logo Zamawiającego , kpl.: 4. 91)Okulary ochronne -przeciwodpryskowe , szt.: 70. 92)Okulary ochronne -przeciwodpryskowe odchylne (przy spawaniu autogenicznym) , szt.: 5. 93)Okulary ochronne -z osłonami bocznymi do prac z substancjami chemicznymi , szt.: 5. 94)Okulary ochronne -w szczelnej obudowie przeciwodpryskowe , szt.: 5. 95)Okulary ochronne -w szczelnej obudowie z bocznymi ochronami , szt.: 20. 96)Okulary ochronne -w szczelnej obudowie odporne na działanie węglowodorów , szt.: 3. 97)Okulary ochronne -przeciwodpryskowe, kwasoodporne , szt.: 1. 98)Rękawice -dielektryczne do 1000 V , para: 5. 99)Gogle -odporne na działanie substancji chemicznych , szt.: 3. 100)Gogle -chroniące oczy przed odpryskami ciał stałych , szt.: 10. 101)Osłona Peltor V4F -przeciwodpryskowa; z poliwęglanu o znakomitej przejrzystości; o wysokiej odporności na uderzenia i zarysowania; do montowania na kask , szt.: 5. 102)Sprzęt chroniący -pas bezpieczeństwa , szt.: 10. 103)Sprzęt chroniący -szelki bezpieczeństwa P50 , szt.: 5. 104)Sprzęt chroniący -szelki bezpieczeństwa P01 , szt.: 5. 105)Sprzęt chroniący -amortyzator z linką bezpieczeństwa , szt.: 8. 106)Sprzęt chroniący -szelki bezpieczeństwa z pasem biodrowym , szt.: 2. 107)Sprzęt chroniący -lina asekuracyjna 25 m , szt.: 5. 108)Półmaska -przeciwpyłowa FS17V , szt.: 40. 109)Półmaska -filtrująca klasy P3 do spawania gazowego , szt.: 5. 110)Półmaska 3M seria 6000-przeciw pyłom, parom organicznym oraz gazom nieorganicznym i kwaśnym , szt.: 35. 111)Pochłaniacz 3M 6059 ABEK 1 -przeciw pyłom, parom organicznym oraz gazom nieorganicznym i kwaśnym , szt.: 10. 112)Półmaska 3M seria 600 -przeciw parom organicznym , szt.: 5. 113)Pochłaniacz 3M A1 -przeciw parom organicznym , szt.: 10. 114)Półmaska -przeciw aerozolom (środki biobójcze), przeciw pyłowi budowlanemu, dymowi asfaltowemu , szt.: 30. 115)Filtropochłaniacz -przeciw aerozolom (środki biobójcze), pyłowi budowlanemu, dymowi asfaltowemu , szt.: 25. 116)Półmaska -przeciwpyłowa przy zaprawianiu nasion i używaniu nawozów , szt.: 5. 117)Filtropochłaniacz AXP3 -ochrona przed gazami i o, para:mi organicznymi oraz cząstkami ciekłymi o wysokiej toksyczności , szt.: 15. 118)Półmaska-przeciw aerozolom (środki biobójcze) , szt.: 20. 119)Półmaska -przeciwko parom i gazom organicznym , szt.: 20. Ilości asortymentu zostały określone szacunkowo. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany ilości asortymentu w zależności od bieżącego zapotrzebowania Zamawiającego. 3.Asortyment wymieniony w poz. 24, 25, 26, 30, 31, 32, 33, 58, 62, 63, 65, 66, 67, 68, 77, 78, 79, 80, 81, 83, 84, 85, 86, 87, 88, 89, 90 Tabeli 1 musi posiadać wszywki. Wszywki powinny zawierać następujące informacje: rozmiar, skład tkaniny, z której został wykonany ten asortyment oraz sposób konserwacji. 4.Wszystkie nadruki, zamki, guziki, napy, klamry, taśmy odblaskowe itp. powinny być wykonane z materiałów odpornych na działanie czynników chemicznych stosowanych podczas prania, odkażania chemicznego i biologicznego oraz odpylania. 5.Kolor tkaniny z jakiej wykonany zostanie asortyment wyszczególniony w poz. 30, 77, 78, 79, 80, 81, 82, 83, 84, 86, 87, 88, 89, 90 Tabeli 1 uzgodniony zostanie z Wykonawcą po podpisaniu umowy. 6.Zamawiający wymaga aby asortyment wyspecyfikowany w poz. 23, 24, 26, 31, 32, 33, 77, 78, 79, 80, 81, 83, 84, 86, 87, 88, 89, 90 Tabeli 1 wyposażony został w logo Zamawiającego. Wymiary oraz wzór logo Zamawiającego, które ma zostać trwale umieszczone na asortymencie zostaną przekazane Wykonawcy najpóźniej w dniu dokonania przez Wykonawcę pomiarów pracowników Zamawiającego. 7.Zamawiający wymaga, aby asortyment wyszczególniony w poz. 30, 77, 78, 79, 80, 81, 83, 84, 86, 87, 88, 89, 90 Tabeli 1 oznaczony był w sposób trwały na wewnętrznej stronie asortymentu imieniem i nazwiskiem pracownika Zamawiającego oraz nazwą jednostki Zamawiającego, w której zatrudniony jest pracownik.
  7. Eksploatacja sygnalizacji świetlnej- eksploatację urządzeń Zintegrowanego Systemu Zarządzania Ruchem Transportem Publicznym oraz kanalizacji teletechnicznej LEGMAN.
    Zamawiający: Zarząd Dróg Miejskich, Legnica
    Zakres robót obejmuje utrzymanie 43 skrzyżowań z sygnalizacją świetlną + sygnalizacji przy PSP, VMS-ów 5 szt., DIP-ów 6 szt. oraz kanalizacji teletechnicznej LEGMAN - części pasywnej i aktywnej, zgodnie z przedmiotem zamówienia, opisanego jako załącznik nr 12 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia, który stanowi integralną część umowy.
  8. Utrzymanie czystości płyty Rynku
    Zamawiający: Zarząd Dróg Miejskich, Legnica
    Zakres robót obejmuje codzienne utrzymanie czystości płyty Rynku wraz z przyległymi ulicami.
  9. Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych z terenu Gminy Miłkowice.
    Zamawiający: Gmina Miłkowice, Miłkowice
    Przedmiotem zamówienia jest odbieranie i zagospodarowanie odpadów komunalnych wymienionych w Tabeli nr 2 SOPZ powstałych i zebranych na wszystkich nieruchomościach, na których zamieszkują mieszkańcy, w tym także takich, które w części wykorzystywane są na cele niemieszkalne, położonych w granicach administracyjnych Gminy Miłkowice wraz z wyposażaniem nieruchomości w pojemniki do zbierania odpadów komunalnych w okresie od 1 stycznia 2016 roku do 31 grudnia 2016 roku.
    Powierzchnia Gminy Miłkowice wynosi 87 km2. Liczba mieszkańców objętych systemem gospodarki odpadami wg złożonych deklaracji w 2015r. (stan na 30-10-2015r.) wynosi 5.717 osób. Liczba osób zameldowanych w Gminie Miłkowice na dzień 27-11-2015r. wynosi 6355 osób.
    Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera SOPZ
  10. Utrzymanie czystości na obiektach mostowych na terenie Legnicy
    Zamawiający: Zarząd Dróg Miejskich, Legnica
    Zamówienie obejmuje wykonanie następujących prac;
    - zamiatanie ciągów pieszych i schodów /kładek i przejść/, terenów pod kładkami,
    chodników, mosty ze skrzydłami obiektu ,
    - ustawianie i konserwacja koszy na śmieci /malowanie - wykonanie prac 15.05 -31.05.16./ , opróżnianie koszy ,
    - codzienne mycie poręczy /dot. przejść poziemnych/,
    - raz w miesiącu mycie ścian przejścia podziemnego przy Placu Słowiańskim , /pierwszy poniedziałek każdego miesiąca/,
    - raz w miesiącu mycie posadzek przejść podziemnych / pierwszy poniedziałek miesiąca / od maja do września zakończenie prac do godz. 11.00/ Pl. Wolności , Pl. Słowiański/,
    - sprzątanie, koszenie, grabienie i wywóz trawy pod biegami przejść nadziemnych w obrębie obiektów,
    - grabienie zamiatanie i wywóz liści,
    - ustawianie skrzyń z piaskiem oraz naprawa skrzyń /zakup skrzyń Wykonawca/
    - uzupełnianie piasku w skrzyniach na bieżąco /na koszt Wykonawcy/,
    - w czasie wystąpienia opadów śniegu lub oblodzenia na obiektach wymienionych w
    pkt. I oraz na chodnikach pod przejściami nadziemnymi, należy przystąpić do natychmiastowego usuwania skutków oraz posypywania piaskiem w celu likwidacji zagrożenia. Czas reakcji - w ciągu 1 godz. od stwierdzenia występowania zjawisk/ zakres obejmuje również dni wolne od pracy /, jeśli opady będą ciągłe należy utrzymywać drożność ciągów pieszych,
    - usuwanie na bieżąco graffiti oraz naklejanych reklam i ogłoszeń, w przypadkach kiedy graffiti nie można usunąć ze względu technicznych (nie zmywa się - dot. Pl. Wolności ), decyzja o sposobie usunięcia należy do Zamawiającego.
    - czyszczenie studzienek odwadniających w przejściach podziemnych- Pl. Słowiański i Pl. Wolności,
  11. Zakup i montaż 200 kpl. koszy na śmieci
    Zamawiający: Zarząd Dróg Miejskich, Legnica
    Przedmiotem zamówienia jest zakup wraz z dostawą 500 szt. koszy na śmieci oraz ich montaż.
    Dostawa koszy partiami z zawiadomieniem Zamawiającego o każdym terminie dostawy w celu szczegółowego określenia lokalizacji koszy. Odbiór przedmiotu zamówienia następować będzie po każdorazowej dostawie. Wszystkie kosze uliczne muszą być fabrycznie nowe. Wykonawca dostarczy kosze oraz ustawi je w miejscach wskazanych przez Zamawiającego - pkt I przedmiotu zamówienia określa dokładną lokalizacja miejsc rozstawienia.
  12. Odbiór i wywóz odpadów komunalnych z Domu Pomocy Społecznej w Legnickim Polu
    Zamawiający: Dom Pomocy Społecznej w Legnickim Polu, Legnickie Pole
    Wywóz nieczystości
    stałych wraz z dzierżawą kontenerów na odpady z Domu Pomocy Społecznej w Legnickim Polu, ul.
    Benedyktynów 4- Kp 5 ( w ilości dostosowanej do potrzeb Zamawiającego- ok 3 szt), Termin
    realizacji zamówienia: od 01.01.2015 do 31.12.2015 r.
  13. Zimowe utrzymanie dróg w sezonie 2014/2015
    Zamawiający: Gmina Prochowice, Prochowice
    Przedmiotem zamówienia jest odśnieżanie i posypywanie następujących dróg:
    1. drogi na osiedlu XXV i XXX - lecia w Prochowicach,
    2. ul. 1-go Maja w całości,
    3. ul. Armii Czerwonej w całości,
    4. ul. Przechodnia w całości,
    5. ul. Pocztowa w całości,
    6. ul. Ciepła w całości,
    7. ul. Tadeusza Kościuszki od skrzyżowania z ul. Świerczewskiego do wysokości posesji Nr 10 oraz pętla autobusowa,
    8. ul. Mieszka I-go od skrzyżowania z ul. Wrocławską do obwodnicy,
    9. droga gminna na odcinku od wsi Kawice do wsi Rogów w całości,
    10. droga gminna na odcinku od wsi Mierzowice do skrzyżowania z drogą krajową 36 w całości,
    11. droga gminna od skrzyżowania z drogą 20344 do wysokości budynków nadleśnictwa i byłego PGR w Lisowicach,
    12. chodniki wzdłuż posesji komunalnych,
    13. drogi powiatowe w granicach administracyjnych Gminy Prochowice numer:
    - 2179D Szczedrzykowice Wieś - Dąbie - Kawice,
    - 2184D Prochowice - Motyczyn - Szczedrzykowice Stacja,
    - 2191D Prochowice - Kwiatkowice - Rogów,
    - 1244D Lisowice - Mierzowice - Gromadzyń,
    - 2180D Lisowice - Piekary Stare,
    14. pozostałe drogi w miejscach wyznaczonych przez pracowników Urzędu odpowiedzialnych za ZUD oraz Burmistrza MiG Prochowice.
    Ogółem wykonaniem usługi objętych jest ok. 70 km dróg.
    Drogi wymienione w poz. 9,13 mają priorytet lub w przypadku wystąpienia gołoledzi powinny być posypane- odśnieżone w pierwszej kolejności.
    Zamawiający żąda aby każdorazowo max. na 30 min. przed rozpoczęciem wykonywania usługi Wykonawca o jej rozpoczęciu powiadomił Zamawiającego sms na tel. 664-995-132. Brak powiadomienia rozpoczęcia usługi będzie równoznaczny z niewykonaniem usługi.
  14. Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych z terenu Gminy Miłkowice
    Zamawiający: Gmina Miłkowice, Miłkowice
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi polegającej na: odbiorze i zagospodarowaniu odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych z terenu Gminy Miłkowice
    Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz ogólną charakterystykę gminy w kontekście odbioru i zagospodarowaniu odpadów komunalnych zawiera Załącznik nr 8 do SIWZ.
  15. Utrzymanie czystości na obiektach mostowych
    Zamawiający: Zarząd Dróg Miejskich, Legnica
    Zamówienie obejmuje wykonanie następujących prac;

    - zamiatanie ciągów pieszych i schodów /kładek i przejść/, terenów pod kładkami,
    chodników, mosty ze skrzydłami obiektu ,
    - ustawianie i konserwacja koszy na śmieci /malowanie - wykonanie prac 15.05 -31.05.14./ , opróżnianie koszy ,
    - codzienne mycie poręczy /dot. przejść poziemnych/,
    - raz w miesiącu mycie ścian przejścia podziemnego przy Placu Słowiańskim , /pierwszy poniedziałek każdego miesiąca/,
    - raz w miesiącu mycie posadzek przejść podziemnych / pierwszy poniedziałek miesiąca / od maja do września zakończenie prac do godz. 11.00/ Pl. Wolności , Pl. Słowiański/,
    - sprzątanie, koszenie, grabienie i wywóz trawy pod biegami przejść nadziemnych w obrębie obiektów,
    - grabienie zamiatanie i wywóz liści,
    - ustawianie skrzyń z piaskiem oraz naprawa skrzyń /zakup skrzyń Wykonawca/
    - uzupełnianie piasku w skrzyniach na bieżąco /na koszt Wykonawcy/,
    - w czasie wystąpienia opadów śniegu lub oblodzenia na obiektach wymienionych w
    pkt. I oraz na chodnikach pod przejściami nadziemnymi, należy przystąpić do natychmiastowego usuwania skutków oraz posypywania piaskiem w celu likwidacji zagrożenia. Czas reakcji - w ciągu 1 godz. od stwierdzenia występowania zjawisk/ zakres obejmuje również dni wolne od pracy /, jeśli opady będą ciągłe należy utrzymywać drożność ciągów pieszych,
    - usuwanie na bieżąco graffiti oraz naklejanych reklam i ogłoszeń, w przypadkach kiedy graffiti nie można usunąć ze względu technicznych (nie zmywa się - dot. Pl. Wolności ), decyzja o sposobie usunięcia należy do Zamawiającego.
    - czyszczenie studzienek odwadniających w przejściach podziemnych- Pl. Słowiański i Pl. Wolności,
  16. Usługi na zadaniu: Utrzymanie czystości wiat przystankowych i przystanków na terenie miasta Legnicy.
    Zamawiający: Zarząd Dróg Miejskich, Legnica
    1/ sprzątanie terenów przystanków autobusowych i opróżnianie koszy w dniach:
    a/ codziennie w dni robocze oraz sobotę - Mała Obwodnica, IIAWP, Dworcowa,
    b/ poniedziałek, piątek i sobotę - Al. Rzeczypospolitej, Jaworzyńska, Złotoryjska
    Chojnowska, oś. Piekary i oś. Kopernik
    c/ wtorek i czwartek pozostały teren miasta Legnicy,
    2. Wywóz nieczystości na legalne wysypisko
    3/ usuwanie śniegu i błota pośniegowego z przystanków autobusowych w okresie
    zimowym. Posypywanie przystanków solą lub piaskiem w okresie zimowym. Prace
    należy rozpocząć od stwierdzenia zjawiska:
    - gołoledzi i lodowicy - 1 godz.,
    - śniegu - 2 godz.
    - pozostałych zjawisk atmosferycznych - 3 godz.
    4/ koszenie terenów zielonych w pobliżu przystanków autobusowych w okresie letnim,
    wg wskazania terminu przez Zamawiającego,
    5/ bieżące usuwanie trawy wyrastającej ze szczelin, spoin nawierzchni chodników i
    placów utwardzonych w obrębie przystanku,
    6/ bieżąca likwidacja nielegalnych napisów i ogłoszeń z wiat przystankowych i gablot
    reklamowych,
    7/ Informowanie na bieżąco Zamawiającego o ilości, wymiarach uszkodzonych szyb
    oraz lokalizacji wiat w który stwierdzono dewastacje,
    8/ zabezpieczenie lub usunięcie zniszczonych w wyniku wandalizmu elementów
    konstrukcji wiat, które stwarzają zagrożenie, w tym odłamków szkła z terenu
    przystanku,
    9/ demontaż i montaż koszy na odpadki wg. potrzeb Zamawiającego stanowiących jego
    własność,
    10/ utrzymanie i konserwacja gablot.
  17. Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych z terenu Gminy Miłkowice.
    Zamawiający: Gmina Miłkowice, Miłkowice
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi polegającej na: odbiorze i zagospodarowaniu odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych z terenu Gminy Miłkowice
    Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz ogólną charakterystykę gminy w kontekście odbioru i zagospodarowaniu odpadów komunalnych zawiera Załącznik nr 8 do SIWZ.

Inne osoby dla Woźniak Zdzisław Edward (38 osób):