Kogo reprezentuje osoba

Ząbek Władysław Kazimierz

w KRS

Władysław Kazimierz Ząbek

− Profil Osoby z KRS
Pierwsze imię:Władysław
Drugie imię:Kazimierz
Nazwisko:Ząbek
Płeć:Mężczyzna
Rok urodzenia:1943 r., wiek 73 lata
Miejscowości:Nysa (Opolskie)
Przetargi:60 w aktualnych firmach
Aktualnie reprezentuje:
  1. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: w Zarządzie
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Golly Jarosław

Osoby współwystępujące w KRS działały także w:
  1. Galaskór Sp. Z O.O., Nysa − KRS 0000154688

Powiązane przetargi (60 szt.):
  1. Dostawa przedmiotów umundurowania i wyekwipowania (beret, ochraniacze na kolana, kominiarka, rękawice).
    Zamawiający: 3 Regionalna Baza Logistyczna, Kraków
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa przedmiotów umundurowania i wyekwipowania obejmująca swym zakresem 4 zadania, tj: Zadanie nr 1 - Beret WS w ilości 1 438 szt., Zadanie nr 2 - Ochraniacze sztywne na kolana WS w ilości - 74 pary, Zadanie nr 3 - Kominiarka z dzianiny trudnotopliwej WS w ilości 1 215 szt. Zadanie nr 4 - Rękawice do zjazdów na linie grubej WS w ilości 1 037 par. Zamówienie w zakresie zadania nr 1 przewiduje PRAWO OPCJI. Prawo opcji w niniejszym postępowaniu polega na możliwości zakupu w ramach zadania nr 1 oprócz ilości gwarantowanych, dodatkowych ilości przedmiotu zamówienia, tj. dla zadania nr 1 - beret WS - dodatkowo do 300 szt. Zamówienia w ramach prawa opcji realizowane będą w okolicznościach przewidzianych we wzorze umowy stanowiącym załącznik do SIWZ..
    II.1.5)
  2. Dostawa obuwia służbowego (Butów Specjalistycznych Całorocznych - Trzewików i Butów Wyjściowych) oraz Rękawic Zimowych dla Straży Miejskiej w Bydgoszczy w roku 2015r.
    Zamawiający: Straż Miejska w Bydgoszczy, Bydgoszcz
    145 par Butów Specjalistycznych Całorocznych , 41 par Butów Wyjściowych oraz 176 par Rękawic Zimowych .
  3. Dostawa przedmiotów umundurowania i wyekwipowania - ochraniacze sztywne na kolana WS, rękawice z dzianiny trudnotopliwej WS, kominiarka z dzianiny trudnotopliwej WS
    Zamawiający: Jednostka Wojskowa 4228, Kraków
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa przedmiotów umundurowania i wyekwipowania - ochraniacze sztywne na kolana WS, rękawice z dzianiny trudnotopliwej WS, kominiarka z dzianiny trudnotopliwej WS, w zakresie trzech zadań
  4. Dostawa rękawiczek zimowych na potrzeby Straży Miejskiej m. st. Warszawy.
    Zamawiający: Straż Miejska Miasta Stołecznego Warszawy, Warszawa
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowych rękawiczek zimowych na potrzeby Straży Miejskiej m. st. Warszawy w ilości 900 par.
  5. Dostawa elementów umundurowania III
    Zamawiający: Straż Miejska Miasta Krakowa, Kraków
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa elementów umundurowania, wykonanych wg wzorów
    określonych w rozporządzeniu Rady Ministrów z dnia 28 lipca 1998 r. w sprawie umundurowania, legitymacji, dystynkcji i znaków identyfikacyjnych strażników gminnych (miejskich) (Dz. U. z 1998 r., Nr 112 poz. 713 z późn. zm.) oraz zgodnych ze wzorami umundurowania używanymi przez Straż Miejską Miasta Krakowa. Rozmiary dla poszczególnych części zamówienia zostaną ustalone
    z wybranym Wykonawcą po zawarciu umowy. Na Wykonawcy ciąży wykazanie, że oferowane elementy umundurowania są zgodne ze Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia, dlatego też przedmiot zamówienia powinien być zaopatrzony w odpowiednie metki z opisem składu użytych materiałów lub do oferty powinna być dołączona oddzielna informacja Wykonawcy w tym zakresie, np. odpowiedni atest lub certyfikat.
    Użyta nazwa <orzeł stylizowany> w SIWZ oznacza stylizowany wizerunek orła określony
    w załączniku nr 5 rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 28 lipca 1998 r. w sprawie umundurowania, legitymacji, dystynkcji i znaków identyfikacyjnych strażników gminnych (miejskich).
    Wzory przysłane wraz z ofertą przetargową Wykonawcy, muszą być zgodne ze wzorami umundurowania używanymi przez Straż Miejską Miasta Krakowa. Oferty nie odpowiadające tym warunkom, zostaną odrzucone jako niezgodne z SIWZ. Obowiązujące wzory zostaną udostępnione zainteresowanym Wykonawcom w siedzibie Zamawiającego w godz. od 9:00 do 15:00 lub w formie fotografii wybranych elementów umundurowania mogą zostać przesłane drogą elektroniczną.
    Poniżej w podpunktach podano ilości i terminy dostawy dla określonych elementów umundurowania, przy czym skróty oznaczają: SM - uzupełnienie umundurowania funkcjonariuszy SMMK,
    EK - umundurowanie dla funkcjonariuszy Referatu Kontroli Odpadów finansowane ze środków GWSGO i AP - umundurowanie dla aplikantów SMMK.

    Część 1 - mundury
    - mundur tzw. polowy (komplet: kurtka + spodnie) - 31 kpl.
    Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg CPV 35.81.20.00-9
    Kurtka wykonana z materiału o składzie: bawełna - 50%, poliester - 50%. Materiał nie może ulegać odbarwieniom pod wpływem prania, czyszczenia i warunków atmosferycznych (wymagany atest), w kolorze ciemnogranatowym o widocznym splocie w kratkę tzw. rip-stop. Krój prosty, tylna część kurtki krótsza
    od przedniej o 2 cm, przedzielone po bokach rozcięciem na wysokość 5/7 cm. Przód zapinany na zamek błyskawiczny żyłkowy, kryty plisą szer. 5 cm, krojoną w całości z przodem, plisa zapinana na rzepy. Przy szyi stójka przedłużana z lewej strony z możliwością zapięcia jej rzepem oraz odgięciem na stójkę, również zapinanym na rzep. Wysokość stójki z tyłu i z boku 6 do 6,5 cm, a z przodu 5 do 5,5cm. Z przodu po obu stronach, na wysokości 15 do 15,5 cm od ramienia naszyte skośnie, nakładane kieszenie o wymiarach 17 cm szer. x 16 cm wys., zapinane na zamek błyskawiczny żyłkowy, kryty plisą szer. min. 1 cm i nie więcej niż 1,5 cm. Nad lewą kieszenią na tkaninie poliestrowej, siatkowej w kolorze żółtym fluorescencyjnym - napis
    w kolorze srebrnym odblaskowym <Straż Miejska> z literą <Ż>. Wysokość liter min. 2,5 cm. Na lewej kieszeni, centralnie (w pionie) należy wszyć rzep miękki w kolorze czarnym, o wymiarze 7,5 cm szer. x 8,5 cm wys., celem dopinania haftowanych znaków identyfikacyjnych. Z przodu po obu stronach, na wysokości 24 do 26 cm od góry przy obłożeniu (wszycie stójki) po jednej kieszeni ciętej, zapinanej na zamek błyskawiczny żyłkowy długości 16 cm. Przody bluzy (kurtki) z podwójnej tkaniny do wysokości zakrywającej wszystkie kieszenie. Zakończenie przestębnowane. Z tyłu bluzy do wysokości pasa, fałdy (o głębokości 3 cm zaszyte od góry 4 cm) umożliwiające swobodę ruchu. Na plecach na tkaninie poliestrowej siatkowej w kolorze żółtym odblaskowym - napis w kolorze srebrnym odblaskowym <Straż Miejska> z literą <Ż>. Wysokość liter min. 5 cm. Pośrodku tyłu szew pionowy dopasowujący bluzę do talii. Rękawy proste dwuczęściowe, zwężające się ku dołowi, zakończone patką zapinaną na rzep, z możliwością regulacji obwodu. Rzepy mają być wszyte
    na całej powierzchni patki (zgodnie z jej kształtem) i na całej szerokości mankietu. W górnej części rękawa
    na wysokości 3 cm od góry (wszycie ramienia) naszyte skośnie kieszenie nakładane
    o wymiarach 17 cm szer. x 16 cm wys., zapinane patką na rzep o wysokości 6 do 6,5 cm., o ściętych rogach.
    Na kieszeniach naszyte emblematy Straży Miejskiej Miasta Krakowa, które zostaną dostarczone przez Zamawiającego. Na łokciach wzmocnienia naszyte z tej samej tkaniny co bluza. Pagony na ramionach zapinane na rzep. Maksymalna długość pagonów 15 cm, szerokość przy podstawie 5 cm, zakończone ściętymi bokami,
    w kształcie litery V. Rzepy i zamki błyskawiczne żyłkowe w kolorze czarnym. Pod pachami od 4 do 6 otworów wentylacyjnych, wykończonych obwódką metalową w kolorze czarnym lub srebrnym.
    Spodnie wykonane z materiału o składzie: bawełna - 50%, poliester - 50% w kolorze ciemnogranatowym
    o widocznym splocie w kratkę tzw. rip-stop. Materiał nie może ulegać odbarwieniom pod wpływem prania, czyszczenia i warunków atmosferycznych (wymagany atest). Krój prosty, kieszenie w karczkach biodrowych.
    Z tyłu dwie cięte kieszenie z patkami o wym. 6 cm wys. x 14 cm szer. Po bokach na wysokości 21-23 cm
    od góry po jednej nakładanej kieszeni o wymiarach 19 cm szer. x 21 cm wys., z trzema fałdami zaprasowanymi na bok oraz zapinana patką na rzep o ściętych rogach, o wymiarach 19 cm szer. x 6 cm wys. Pasek krojony
    w całości ze spodniami, podszyty obłożeniem. Na nim 7 podtrzymywaczy (szlufek) z taśmy rypsowej o szer. 2 cm i wys. 6 do 7 cm oraz klamerki regulujące obwód pasa również na rypsowych paskach. Na wysokości kolan
    na przedzie po 4 zaszewki (głębokość 1 cm), rozmieszczone po dwie na boku zewnętrznym i wewnętrznym.
    Pod kolanami wzmocnienie o wysokości 25 cm. Dół nogawki o szerokości 20 cm (40 cm obwód). Spodnie wzmocnione w kroku.


    - spodnie długie do munduru tzw. polowego - 26 szt.
    Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg CPV 35.81.20.00-9
    Spodnie wykonane z materiału o składzie: bawełna - 50%, poliester - 50% w kolorze ciemnogranatowym
    o widocznym splocie w kratkę tzw. rip-stop. Materiał nie może ulegać odbarwieniom pod wpływem prania, czyszczenia i warunków atmosferycznych (wymagany atest).Krój prosty, kieszenie w karczkach biodrowych.
    Z tyłu dwie cięte kieszenie z patkami o wym. 6 cm wys. x 14 cm szer. Po bokach na wysokości 21-23 cm
    od góry po jednej nakładanej kieszeni o wymiarach 19 cm szer. x 21 cm wys., z trzema fałdami zaprasowanymi na bok oraz zapinana patką na rzep o ściętych rogach, o wymiarach 19 cm szer. x 6 cm wys. Pasek krojony
    w całości ze spodniami, podszyty obłożeniem. Na nim 7 podtrzymywaczy (szlufek) z taśmy rypsowej o szer. 2 cm i wys. 6 do 7 cm oraz klamerki regulujące obwód pasa również na rypsowych paskach. Na wysokości kolan
    na przedzie po 4 zaszewki (głębokość 1 cm), rozmieszczone po dwie na boku zewnętrznym i wewnętrznym.
    Pod kolanami wzmocnienie o wysokości 25 cm. Dół nogawki o szerokości 20 cm (40 cm obwód). Spodnie wzmocnione w kroku.


    Część 2 - Kurtki zimowe
    Kurtka uniwersalna krótka z podpinką - 160 szt.
    Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg CPV 18.22.32.00-0
    Kurtka zimowa krótka: materiał - 100% poliester powlekany poliuretanem, gramatura min.155g/m2, kolor ciemnogranatowy, długość do połowy bioder, na plecach dwie odszywane fałdy, umożliwiające swobodę ruchów, kurtka wyposażona w 2 podwójne nakładane przednie kieszenie wierzchnie, w dolnej części, dostępne
    z góry i z boku o wymiarach: dł. 21 cm i szer. 20 cm, z patką zapinaną na rzepy, z kontrafałdą
    na środku, kieszeń wewnętrzna na podszewce; całość zapinana na zamek błyskawiczny kryty plisą, zapinaną na zatrzaski (3 do 4 na całej długości i 2 u dołu kurtki), dół kurtki i rękawy wykończone gumą (ściągacze), szlufki na pas główny w rozmiarze od 5,5 do 6,5 cm w ilości od 6 do 8 szt., uchwyty pagonów zapinane na rzepy lub guziki, o szerokości 4,5 cm przy ramieniu, na końcu o szerokości 4 cm, długość pagonów 15 cm +/-1 cm, zakończony ścięciami; na lewej piersi rzep koloru czarnego na identyfikator haftowany z numerem służbowym o wymiarach 7,5 x 8,5 cm, odpinany kołnierz futrzany, odpinana pikowana podpinka.
    W cenie należy uwzględnić koszt naszycia emblematów, które zostaną przekazane
    (na koszt Wykonawcy) przez Zamawiającego wybranemu w trybie przetargu Wykonawcy.


    Kurtka zimowa długa 3/4 z podpinką - 90 szt.
    Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg CPV 18.22.32.00-0
    Kurtka zimowa 3/4: ocieplona, materiał - 100% poliester powlekany poliuretanem, gramatura min. 155 g/m2, kolor ciemnogranatowy, wyposażona w dole w 2 przednie kieszenie wierzchnie cięte z wypustką, jedną kieszeń wewnętrzną, całość zapinana na zamek błyskawiczny kryty plisą, zapinaną na zatrzaski (3 do 4 na całej długości i 2 u dołu kurtki), w dolnej części po bokach gumki (ściągacze), rękawy zakończone ściągaczami, pagony na rzepy lub guziki o dł. 15 cm +/- 1 cm, szerokości przy ramionach 4,5 cm, na końcu 4 cm, ścięte;
    na lewej piersi wszyta klapa na blachę służbową o wymiarach 5,5 x 9,5 cm, z otworem na blachę - dolna część klapy mocowana do kurtki na rzep, od wewnątrz kurtki dopinana stójka (kołnierz krótki), odpinana pikowana podpinka, szlufki na pas główny o wymiarze od 5,5 do 6,5 cm w ilości 2 szt.
    W cenie należy uwzględnić koszt naszycia emblematów, które zostaną przekazane
    (na koszt Wykonawcy) przez Zamawiającego wybranemu w trybie przetargu Wykonawcy.


    Część 3
    - kurtka wiatrówka tzw. olimpijka - 7 szt.
    Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg CPV 18.21.30.00-5
    Kurtka wiatrówka tzw. olimpijka - materiał gabardyna o gramaturze 480 g/mb (przy szer. tkaniny142 cm), kolor ciemnogranatowy, na podszewce, na plecach dwie fałdy, szerokie szlufki na pas o szerokości 5 do 5,5 cm, ściągacze gumowe po bokach, zapinanie na guziki kryte listwą, dwie kieszenie z mieszkiem zamykane klapkami, na lewej kieszeni 7,5 cm poniżej guzika metalowego przyszyty mały, czarny guzik (podtrzymujący znak identyfikacyjny), na pagonach oraz przy kieszeniach i rękawach - małe guziki metalowe koloru złotego
    z orłem stylizowanym.
    W cenie należy uwzględnić koszt naszycia emblematów, które zostaną przekazane
    (na koszt Wykonawcy) przez Zamawiającego wybranemu w trybie przetargu Wykonawcy.


    - spodnie gabardyna - 184 szt.
    Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg CPV 18.23.40.00-8
    Spodnie gabardynowe: krój prosty z lampasem koloru żółtego o szerokości nie większej niż 3 mm, z przodu dwie kieszenie w karczkach biodrowych, z tyłu jedna kieszonka z wypustką na guzik, podwójne szlufki na: pasek wąski (4 cm) i pas główny (5,5 - 6 cm), zapięcie specjalne regulujące obwód pasa, rozporek zapinany na zamek błyskawiczny kryty plisą, materiał - gabardyna mundurowa o gram. 480 g/mb (przy szer. tkaniny 142 cm), kolor - ciemnogranatowy.


    Część 4 - koszule
    - koszula w kolorze błękitnym z długim rękawem tzw. służbowa - 24 szt.
    Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg CPV 18.33.20.00-5
    Koszula - materiał 80% bawełna i 20% poliester, zapięcie wykończone imitacją plisy, jedna kieszeń nie zapinana po lewej stronie. Guziki w kolorze koszuli - perłowe.

    - koszula w kolorze białym z długim rękawem tzw. służbowa - 22 szt.
    Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg CPV 18.33.20.00-5
    Koszula - materiał 80% bawełna i 20% poliester, zapięcie wykończone imitacją plisy, jedna kieszeń
    nie zapinana po lewej stronie. Guziki w kolorze koszuli - perłowe.


    - koszula w kolorze białym z krótkim rękawem tzw. letnia - 22 szt.
    Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg CPV 18.33.20.00-5
    Koszula - materiał 80% bawełna i 20% poliester, dwie kieszenie z mieszkiem (fałdą) i klapką zapinaną na guzik, zapięcie wykończone imitacją plisy, na ramionach pagony zapinane na guzik koszulowy. Powyżej lewej kieszeni należy wszyć klapkę o wym. 4 (szer.) x 8,5 cm (dł.) służącą do umocowania znaku identyfikacyjnego, na wysokości 1/3 od górnej krawędzi należy wykonać otwór obszyty nitką w kolorze koszuli. Klapka umieszczona na wys. 1,5 cm nad patką kieszeni, zapinana w dolnej części na rzep. Guziki
    w kolorze koszuli - perłowe.
    W cenie należy uwzględnić koszt naszycia emblematów, które zostaną przekazane (na koszt Wykonawcy) przez Zamawiającego wybranemu w trybie przetargu Wykonawcy.


    Część 5 - czapki
    czapka typu <Dokerka> - 54 szt.
    Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg CPV 18.44.33.20-5
    Czapka zimowa typu <Dokerka> wykonana z polaru w kolorze ciemnogranatowym z dwóch warstw: zewnętrzna
    o gramaturze 240 g/m2 +/- 10 %, wewnętrzna o gramaturze 120 g/m2 +/- 10 %, z wykończeniem
    czapki z dzianiny w tym samym kolorze. Wyposażona w chowany ocieplacz na kark i uszy o szerokości
    7 cm, który może być wysunięty lub schowany do wewnątrz; z wyhaftowanym mechanicznie emblematem orła ze wstęgą i z napisem na wstędze <STRAŻ MIEJSKA> w kolorze żółtym, na środku otoczki czapki. Wzór orła zgodny z rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 28 lipca 1998 r. w sprawie umundurowania, legitymacji, dystynkcji i znaków identyfikacyjnych strażników gminnych (miejskich). (Dz. U. z 1998 r.,
    Nr 112 poz. 713 z późn. zm.).


    czapka zimowa - 57 szt.
    Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg CPV 18.44.33.20-5
    Czapka zimowa z daszkiem w kolorze ciemnogranatowym z orłem metalowym stylizowanym koloru żółtego, otok w postaci trójrzędowej szachownicy w kolorze żółto - granatowym, wykonana z nylonu, ocieplona pikowaną ociepliną, nauszniki z futerkiem koloru czarnego wiązane na szczycie czapki.


    czapka służbowa - 22 szt.
    Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg CPV 18.44.33.20-5
    Czapka służbowa okrągła w kolorze ciemnogranatowym z materiału gabardyna, otok w postaci trójrzędowej szachownicy w kolorze żółto - granatowym, orzeł stylizowany (metalowy) ze wstęgą i napisem STRAŻ MIEJSKA w kolorze żółtym z literą <Ż>, daszek lakierowany na czarno, nad daszkiem czarny pasek skórzany, przypięty do otoku dwoma małymi guzikami metalowymi z orłem stylizowanym w kolorze żółtym.

    Część 6 - paski
    Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg CPV 18.42.50.00-4

    - pas główny skórzany w kolorze czarnym - 22 szt.
    Pas główny wykonany ze skóry bydlęcej licowej przebarwionej na wskroś, koloru czarnego, z zamkniętą mizdrą, o grubości 3,0 - 3,5 mm. Na pasie ozdobne wyszycie (oficerskie), wyszycie podszyte dwoiną bydlęcą welurową, całość szyta nicią poliestrową koloru czarnego. Szerokość pasa 45 mm. Brzegi zamalowane farbą, błyszczącą, wykończeniową. Klamra oraz okucia (wszelkie elementy metalowe) pasa koloru srebrnego.

    - pasek wąski - 22 szt.
    Pasek do spodni wykonany ze skóry bydlęcej licowej, przebarwionej na wskroś, koloru czarnego,
    z zamkniętą mizdrą, o grubości 2,5 - 3,0 mm. Pasek obszyty nicią poliestrową koloru czarnego. Szerokość paska 30 mm. Brzegi paska zamalowane farbą, błyszczącą, wykończeniową. Sprzączka i inne elementy metalowe paska w kolorze srebrnym.


    Część 7 - obuwie
    - kozaki zimowe - 127 par
    Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg CPV 18.81.51.00-6
    Wierzch: cholewka wykonana ze skóry naturalnej licowej w kolorze czarnym, gładkiej, wodoodpornej, odpornej na pękanie przy zginaniu, na zadrapania i zarysowania o gr. 1,8 - 2,0 mm; podszewka
    na obłożyny: tkanina ocieplana z membraną, oddychającą trójwarstwową tkaniną lub kożuch krótki włos lub filc; międzypodszewka typu molino (bawełniana); podeszwa przeciwpoślizgowa, odporna na uszkodzenia mechaniczne i na ścieranie, spody gumowe wykonane metodą wtrysku, klejony system montażu, koloru czarnego; podsuwka wykonana ze styrogumu gr. 5 - 7 mm; wyściółka obuwnicza typu filc koloru czarnego; kołnierz (tkanina skóropodobna typu skaj) z wypełnieniem pianką PU grubości 20 mm; system szybkiego sznurowania (wiązany), co najmniej 8 oczek lub haków/punktów mocowania na każdej ze stron; sznurowadła okrągłe, plecione kolor czarny o średnicy min. 5 mm, o długości od 1,4 do 1,6 m.


    - kozaki zimowe wyjściowe męskie - 5 par
    Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg CPV 18.81.51.00-6
    Trzewiki całoskórzane ocieplane tkaniną typu <miś>, wykonane z naturalnych skór licowych w kolorze czarnym, model sznurowany, nie więcej niż 5 dziurek na sznurówki, wykończonych metalowym wzmocnieniem. Lekka podeszwa wykonana z TR, antypoślizgowa.


    - półbuty męskie - 22 pary
    Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg CPV 18.81.50.00-5
    Półbuty męskie skórzane koloru czarnego, z podszewką (wyściółką) skórzaną, spód TR (termo kauczuk) klejony, cholewka gładka, bez przeszyć, sznurowane na minimum cztery metalowe oczka, sznurówki w kolorze czarnym.

    Część 8 - buty specjalne, całoroczne <Desant> - 50 par
    Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg CPV 18.81.52.00-7
    Cholewka wykonana ze skóry naturalnej licowej w kolorze czarnym, gładkiej, wodoodpornej, odpornej
    na pękanie przy zginaniu, na zadrapania i zarysowania, dopuszczane w połączeniu z materiałem kordura
    lub równoważnym. Język: kombinacja materiału tekstylnego z materiałem wierzchnim (skóra), język miechowy, wstawiany w sposób uniemożliwiający przedostawanie się wody do buta do wysokości kostki. Podszewka: wielowarstwowa, odporna na przecieranie i pochłaniająca pot. Kołnierz i język: wypełnienie pianką poliuretanową, min. grubość 10 mm. Zapiętek odpowiednio usztywniony chroniący piętę. Wymienna wkładka całościowa o właściwościach antybakteryjnych, przeciwpotnych i przeciwgrzybicznych, z możliwością wielokrotnego prania w temp. 30 st. C. Szwy elastyczne, odporne na przetarcie, poliestrowe nici koloru czarnego. System szybkiego sznurowania wiązany, co najmniej 8 oczek/punktów mocowania - po obu stronach. Sznurowadła okrągłe, plecione w kolorze czarnym o średnicy min. 5 mm. Podeszwa: przeciwpoślizgowa, odporna na uszkodzenia mechaniczne i na ścieranie, olejoodporna. Spody gumowe, klejony system montażu.

    Część 9 - golf ciemnogranatowy - 104 szt.
    Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg CPV 18.23.50.00-5
    Golf w kolorze ciemnogranatowym, materiał - 100% bawełna, gramatura 180 g/m2, dół i rękawy wykończone ściągaczami z domieszką lycry .


    Część 10 - szalik zimowy ciemnogranatowy - 150 szt.
    Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg CPV 18.42.20.00-3
    Szalik zimowy w kolorze ciemnogranatowym o wymiarach 100-110 cm x 26-30 cm, skład: 70% akryl, 30% wełna


    Część 11 - rękawiczki skórzane - 110 par
    Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg CPV 18.42.40.00-7
    Rękawice skórzane męskie i damskie 5-palcowe, zimowe wykonane ze skóry rękawiczniczej
    w kolorze czarnym, ocieplane wkładem z anilany, maszynowo szyte, w nadgarstku wszyta gumka.


    Część 12 - skarpety zimowe - 726 par
    Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg CPV 18.31.70.00-4
    Skarpety męskie frotte w kolorze: ciemnogranatowym, materiał: bawełna 80% + poliamid 20% ze ściągaczem
    i płaskim szwem.

    Część 13 - polar - 53 szt.
    Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg CPV 18.23.50.00-5
    Polar w kolorze ciemnogranatowym, wykonany z materiału poliester (100 %), o gramaturze od 270 do 300 g/m2, taliowany, zapinany na zamek błyskawiczny YKK lub równoważny, tj. plastikowy, z osłoną suwaka
    w górnej części (suwak zamka po zamknięciu chowa się w specjalnej kieszonce, zapobiegając zadrapaniu szyi
    i twarzy), 2 kieszenie dolne zapinane na zamki umieszczone pionowo, symetrycznie; ściągacze
    na rękawach, na dole polaru ściągacz z gumosznurkiem z regulowanym stoperem, wzmocnienia w kolorze czarnym na rękawach od ściągacza gumowego do połowy ramienia od strony zewnętrznej
    i na ramionach,

    Część 14 - emblemat Straż Miejska - 3000 szt.
    Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg CPV 18.42.00.00-9
    Emblemat miasta Krakowa w kształcie wydłużonego owalu o wymiarach 9,5 cm x 11,5 cm, wykonany techniką haftu komputerowego, tło ciemnogranatowe, obszycie koloru żółtego, według wzoru używanego przez Straż Miejską Miasta Krakowa, który będzie przekazany wybranemu Wykonawcy.

    - znak identyfikacyjny, haftowany (blacha) - 100 kpl. (kpl - 2 znaki haftowane
    i 2 podkłady z rzepem)
    Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg CPV 18.42.00.00-9
    Znak identyfikacyjny, haftowany, mocowany na rzepie z indywidualnym numerem i nazwą miejscowości <KRAKÓW>. Wymiar patki 7,5 cm x 8,5 cm w kolorze ciemnogranatowym. Znak identyfikacyjny w kształcie owalu o wymiarach 7 cm x 6 cm, z wizerunkiem stylizowanym orła i szarfą koloru żółtego z napisem <STRAŻ MIEJSKA>, wykonany nicią metalizowaną w kolorze złotym o wzmożonym reżimie użytkowym,
    tj. umożliwiającym pranie i konserwację w temp. do 90 st. C. Numer indywidualny, nazwa miejscowości
    w kolorze czarnym na białym tle.


    Część 15 - oznakowanie kamizelek taktycznych - 350 kpl.
    Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg CPV 18.42.00.00-9
    Napis STRAŻ MIEJSKA - z przodu: minimalna wysokość liter 25 mm, litery w kolorze srebrnym na żółtym odblaskowym tle, wymiary 15 x 8 cm, <ż> napisane z kropką, mocowany na rzepie, dolne narożniki zaokrąglone, napis zabezpieczony folią przed ścieraniem.

    Napis STRAŻ MIEJSKA - z tyłu: minimalna wysokość liter 50 mm, litery w kolorze srebrnym na żółtym
    odblaskowym tle, wymiary 26 x 14 cm, <ż> napisane z kropką, mocowany na rzepie, napis zabezpieczony folią przed ścieraniem.

    Część 16 - tarcza-znak do zatrzymywania pojazdów - 100 szt.
    Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg CPV 39.29.30.00-2, 34.99.22.00-9
    Tarcza do zatrzymywania pojazdów składa się z pierścienia barwy białej i koła barwy czerwonej posiadających wspólny środek. Tarcza posiada także uchwyt. Średnica zewnętrzna tarczy nie może być mniejsza niż 140 mm, a średnica koła o barwie czerwonej powinna wynosić od 50 % do 60 % średnicy tarczy.
    Pola barwy białej i czerwonej powinny być wykonane z folii odblaskowej typu 2 lub folii pryzmatycznej albo jako światło odblaskowe. Mogą być też wykonane jako elementy świecące o równomiernym natężeniu światła na powierzchni tarczy. Tarcza powinna być wykonana z materiałów niełamliwych. Uchwyt powinien posiadać dodatkowo element ograniczający możliwość wypadnięcia tarczy z ręki. Barwy pierścienia i koła wewnętrznego powinny odpowiadać wymaganiom jak dla znaków drogowych pionowych.
    Tarcza musi być zgodna z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca 2003 r. w sprawie szczegółowych warunków technicznych dla znaków i sygnałów drogowych oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego i warunków ich umieszczania na drogach (Dz. U. z dnia 23 grudnia 2003 r. Nr 220 poz. 2181 z późn. zm.)
  6. Dostawa umundurowania dla Szkoły Aspirantów Państwowej Straży Pożarnej
    Zamawiający: Szkoła Aspirantów Państwowej Straży Pożarnej, Kraków
    OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA. Dostawa umundurowania dla Szkoły Aspirantów Państwowej Straży Pożarnej w Krakowie. 1. Postępowanie podzielone jest na osiem części: CZĘŚĆ 1 Dostawa mundurów wyjściowych zimowych, mundurów służbowych oraz spodni letnich dla Szkoły Aspirantów Państwowej Straży Pożarnej w Krakowie. Przedmiot zamówienia: - Mundur wyjściowy zimowy męski dla kadeta 90 kpl. /zamówienie podstawowe/ - Mundur wyjściowy zimowy męski 3 kpl. /zamówienie podstawowe/ - Mundur wyjściowy zimowy damski 2 kpl. /zamówienie podstawowe/ - Mundur służbowy męski dla kadeta 90 kpl. /zamówienie podstawowe/ - Mundur służbowy męski 2 kpl. /zamówienie podstawowe/ - Spodnie letnie 94 szt. /zamówienie podstawowe/ - Mundur wyjściowy zimowy męski dla kadetów 5 kpl. /zamówienie w ramach prawa opcji/ - Mundur wyjściowy zimowy męski 2 kpl. /zamówienie w ramach prawa opcji/ - Mundur służbowy męski dla kadetów 5 kpl. /zamówienie w ramach prawa opcji/ - Mundur służbowy męski 2 kpl. /zamówienie w ramach prawa opcji/ - Spodnie letnie 5 szt. /zamówienie w ramach prawa opcji/ Okres gwarancji minimum 24 m-ce. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zamawiający dołącza do siwz jako załącznik 1.1. CZĘŚĆ 2 Dostawa czapek wyjściowych zimowych oraz sznurów galowych dla Szkoły Aspirantów Państwowej Straży Pożarnej w Krakowie. Przedmiot zamówienia: - Czapka wyjściowa zimowa aspiranta z haftem mł. asp. 92 szt. /zamówienie podstawowe/ - Czapka wyjściowa zimowa starszego oficera bez haftu 2 szt. /zamówienie podstawowe/ - Sznur galowy aspiranta 90 szt. /zamówienie podstawowe/ - Czapka wyjściowa zimowa aspiranta z haftem mł. asp. 5 szt. /zamówienie w ramach prawa opcji/ - Czapka wyjściowa zimowa starszego oficera bez haftu 2 szt. /zamówienie w ramach prawa opcji/ - Sznur galowy aspiranta 5 szt. /zamówienie w ramach prawa opcji/ Okres gwarancji minimum 12 m-cy. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zamawiający dołącza do siwz jako załącznik 1.2. CZĘŚĆ 3 Dostawa koszul wyjściowych i służbowych dla Szkoły Aspirantów Państwowej Straży Pożarnej w Krakowie. Przedmiot zamówienia: - Koszula wyjściowa z długim rękawem męska 186 szt. /zamówienie podstawowe/ - Koszula wyjściowa z długim rękawem damska 4 szt. /zamówienie podstawowe/ - Koszula wyjściowa z krótkim rękawem pod krawat męska 9 szt. /zamówienie podstawowe/ - Koszula wyjściowa z krótkim rękawem męska 91 szt. /zamówienie podstawowe/ - Koszula wyjściowa z krótkim rękawem pod krawat damska 2 szt. /zamówienie podstawowe/ - Koszula wyjściowa z krótkim rękawem damska 2 szt. /zamówienie podstawowe/ - Koszula służbowa z długim rękawem męska 185 szt. /zamówienie podstawowe/ - Koszula służbowa z krótkim rękawem pod krawat męska 2 szt. /zamówienie podstawowe/ - Koszula służbowa z krótkim rękawem męska 182 szt. /zamówienie podstawowe/ - Koszula wyjściowa z długim rękawem męska 5 szt. /zamówienie w ramach prawa opcji/ - Koszula wyjściowa z długim rękawem damska 1 szt. /zamówienie w ramach prawa opcji/ - Koszula wyjściowa z krótkim rękawem pod krawat męska 2 szt. /zamówienie w ramach prawa opcji/ - Koszula wyjściowa z krótkim rękawem męska 5 szt. /zamówienie w ramach prawa opcji/ - Koszula wyjściowa z krótkim rękawem pod krawat damska 1 szt. /zamówienie w ramach prawa opcji/ - Koszula wyjściowa z krótkim rękawem damska 1 szt. /zamówienie w ramach prawa opcji/ - Koszula służbowa z długim rękawem męska 10 szt. /zamówienie w ramach prawa opcji/ - Koszula służbowa z krótkim rękawem pod krawat męska 2 szt. /zamówienie w ramach prawa opcji/ - Koszula służbowa z krótkim rękawem męska 10 szt. /zamówienie w ramach prawa opcji/ Okres gwarancji minimum 12 m-cy. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zamawiający dołącza do siwz jako załącznik 1.3. CZĘŚĆ 4 Dostawa półbutów służbowych, półbutów wyjściowych oraz botków ocieplanych dla Szkoły Aspirantów Państwowej Straży Pożarnej w Krakowie. Przedmiot zamówienia: - Półbuty służbowe 92 pary /zamówienie podstawowe/ - Półbuty wyjściowe 93 pary /zamówienie podstawowe/ - Botki ocieplane 93 pary /zamówienie podstawowe/ - Półbuty służbowe 10 pary /zamówienie w ramach prawa opcji/ - Półbuty wyjściowe 10 para /zamówienie w ramach prawa opcji/ - Botki ocieplane 10 par /zamówienie w ramach prawa opcji/ Okres gwarancji minimum 24 m-ce. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zamawiający dołączy do siwz jako załącznik 1.4. CZĘŚĆ 5 Dostawa beretów, krawatów, czapek służbowych oraz pasków do spodni dla Szkoły Aspirantów Państwowej Straży Pożarnej w Krakowie. Przedmiot zamówienia: - Beret z orzełkiem 93 szt. /zamówienie podstawowe/ - Krawat 160 szt. /zamówienie podstawowe/ - Czapka służbowa zimowa z orzełkiem 50 szt. /zamówienie podstawowe/ - Pasek do spodni 90 szt. /zamówienie podstawowe/ - Beret z orzełkiem 10 szt. /zamówienie w ramach prawa opcji/ - Krawat 20 szt. /zamówienie w ramach prawa opcji/ - Czapka służbowa zimowa z orzełkiem 10 szt. /zamówienie w ramach prawa opcji/ - Pasek do spodni 10 szt. /zamówienie w ramach prawa opcji/ Okres gwarancji minimum 12 m-cy. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zamawiający dołącza do siwz jako załącznik 1.5. CZĘŚĆ 6 Dostawa swetrów, kurtek ¾ z podpinką oraz płaszczy zimowych dla Szkoły Aspirantów Państwowej Straży Pożarnej w Krakowie. Przedmiot zamówienia: - Sweter służbowy 6 szt. /zamówienie podstawowe/ - Kurtka ¾ z podpinką 20 szt. /zamówienie podstawowe/ - Płaszcz zimowy 1 szt. /zamówienie podstawowe/ - Kurtka ¾ z podpinką 5 szt. /zamówienie w ramach prawa opcji/ - Płaszcz zimowy 1 szt. /zamówienie w ramach prawa opcji/ Okres gwarancji minimum 24 m-ce. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zamawiający dołącza do siwz jako załącznik 1.6. CZĘŚĆ 7 Dostawa skarpet letnich oraz skarpet zimowych dla Szkoły Aspirantów Państwowej Straży Pożarnej w Krakowie. Przedmiot zamówienia: - Skarpety letnie 200 par /zamówienie podstawowe/ - Skarpety zimowe 200 par /zamówienie podstawowe/ - Skarpety letnie 50 par /zamówienie w ramach prawa opcji/ - Skarpety zimowe 50 par /zamówienie w ramach prawa opcji/ Okres gwarancji minimum 12 m-cy. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zamawiający dołącza do siwz jako załącznik 1.7. CZĘŚĆ 8 Dostawa rękawiczek zimowych dla Szkoły Aspirantów Państwowej Straży Pożarnej w Krakowie. Przedmiot zamówienia: - Rękawiczki zimowe 96 par /zamówienie podstawowe/ - Rękawiczki zimowe 20 par /zamówienie w ramach prawa opcji/ Okres gwarancji minimum 12 m-cy. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zamawiający dołącza do siwz jako załącznik 1.8
  7. Dostawę umundurowania dla Policjantów garnizonu małopolskiego
    Zamawiający: Komenda Wojewódzka Policji w Krakowie, Kraków
    1. Przedmiotem zamówienia jest jednorazowa dostawa umundurowania dla Policjantów garnizonu małopolskiego.
    2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla każdej z pozycji asortymentowej zawarty jest w załączniku nr 3 do SIWZ - Specyfikacja techniczna.
    3. W celu dokonania oceny ofert, w kryterium jakość, Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty wzory oferowanego produktu - do każdego z zadań po jednej sztuce/ komplecie/ parze w dowolnym rozmiarze, z tym, że wskazany rozmiar musi być zgodny z tabelą rozmiarów zamieszczoną w załączniku nr 3 do SIWZ. Wzory muszą być zgodne z opisem zamieszczonym w zał. nr 3 do SIWZ (Opis przedmiotu zamówienia).
    UWAGA! Próbki nie stanowią dokumentów w rozumieniu art. 25 ust. 1 Pzp. Zamawiający żąda przedłożenia wzorów w celu dokonania oceny ofert, stanowią one zatem część oferty i nie mogą być uzupełnianie na podstawie art. 26 ust. 3.
    4. Miejscem dostawy jest magazyn mundurowy KWP w Krakowie, ul. Mogilska 109.
  8. Dostawa oporządzenia służbowego dla Jednostki Wojskowej Nr 6021 na potrzeby Batalionu Reprezentacyjnego Wojska Polskiego. Sprawa Nr 08/2015/PN/M.
    Zamawiający: Jednostka Wojskowa Nr 6021, Warszawa
    Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa oporządzenia służbowego dla Jednostki Wojskowej Nr 6021 na potrzeby Batalionu Reprezentacyjnego Wojska Polskiego, szczegółowo opisanych w : * Opis przedmiotu zamówienia dla części I, II, III, IV, V, VI, przekładający się odpowiednio na Załącznik nr 1do SIWZ. * Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części I, II, III, IV, V, VI, przekładający się odpowiednio na Załączniki Nr 1a,1b,1c,1d,1e,1f do SIWZ ZAMAWIAJĄCY dopuszcza rozwiązania równoważne normom, aprobatom, specyfikacjom technicznym i systemom odniesienia, o których mowa w art. 30 ust. 1 - 3 ustawy Pzp. WYKONAWCA powołujący się na te rozwiązania jest zobowiązany wykazać, że oferowane dostawy spełniają wymagania określone przez ZAMAWIAJĄCEGO.
  9. dostawa rękawic z membraną izolacyjną (sprawa 18/14 powtórzona)
    Zamawiający: Centralny Ośrodek Szkolenia Straży Granicznej im. Marszałka Polski Józefa Piłsudskiego, Koszalin
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa rękawic z membraną izolacyjną w ilości 3000 par. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 4 do SIWZ
  10. Dostawa elementów umundurowania IV
    Zamawiający: Straż Miejska Miasta Krakowa, Kraków
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa elementów umundurowania, wykonanych wg wzoru
    określonego w rozporządzeniu Rady Ministrów z dnia 28 lipca 1998 r. w sprawie umundurowania, legitymacji, dystynkcji i znaków identyfikacyjnych strażników gminnych (miejskich). (Dz. U. z 1998 r., Nr 112 poz. 713 z późn. zmianami) oraz zgodnych ze wzorami umundurowania używanymi przez Straż Miejską Miasta Krakowa.

    Część 1 - Kurtki zimowe
    Kurtka uniwersalna krótka z podpinką - 49 szt.
    Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg CPV 18.22.32.00-0
    Kurtka zimowa krótka: materiał - 100% poliester powlekany poliuretanem, gramatura min.155g/m2, kolor ciemny granat, długość do połowy bioder, na plecach dwie odszywane fałdy, umożliwiające swobodę ruchów, kurtka wyposażona w 2 podwójne nakładane przednie kieszenie wierzchnie, w dolnej części, dostępne z góry i z boku o wymiarach: dł. 21 cm i szer. 20 cm, z patką zapinaną na rzepy, z kontrafałdą
    na środku, kieszeń wewnętrzna na podszewce; całość zapinana na zamek błyskawiczny kryty plisą, dół kurtki i rękawy wykończone gumą (ściągacze), szlufki na pas główny w rozmiarze od 5,5 do 6,5 cm w ilości od 6 do 8 szt., uchwyty pagonów zapinane na rzepy lub guziki, o szerokości 4,5 cm przy ramieniu, na końcu o szerokości 4 cm, długość uchwytu 14 cm, zakończony ścięciami; na lewej piersi rzep koloru czarnego
    na identyfikator haftowany z numerem służbowym o wymiarach 7,5 x 8,5 cm, odpinany kołnierz futrzany, odpinana pikowana podpinka.
    W cenie należy uwzględnić koszt naszycia na obu rękawkach emblematów, które zostaną przekazane przez Straż Miejską wybranemu w trybie przetargu Wykonawcy.
    A. SM - 33 szt., termin dostawy: 10.11.2014 r.,
    B. EK - 16 szt., termin dostawy: 10.11.2014 r.

    Kurtka zimowa długa 3/4 z podpinką - 29 szt.
    Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg CPV 18.22.32.00-0
    Kurtka zimowa 3/4: ocieplona, materiał - 100% poliester powlekany poliuretanem, gramatura min. 155 g/m2, kolor ciemny granat,, wyposażona w dole w 2 przednie kieszenie wierzchnie cięte z wypustką, jedną kieszeń wewnętrzną, całość zapinana na zamek błyskawiczny kryty plisą, w dolnej części po bokach gumki (ściągacze), rękawy zakończone ściągaczami, pagony na rzepy lub guziki o dł. 14 cm, szerokości przy ramionach 4,5 cm, na końcu 4 cm, ścięte; na lewej piersi wszyta klapa na blachę służbową
    o wymiarach 5,5 x 9,5 cm, z otworem na blachę - dolna część klapy mocowana do kurtki na rzep,
    od wewnątrz kurtki dopinana stójka (kołnierz krótki), odpinana pikowana podpinka, szlufki na pas główny o wymiarze od 5,5 do 6,5 cm w ilości 2 szt.
    W cenie należy uwzględnić koszt naszycia na obu rękawkach emblematów, które zostaną przekazane przez Straż Miejską wybranemu w trybie przetargu Wykonawcy.
    A. SM - 13 szt., termin dostawy: 10.11.2014 r.,
    B. EK - 16 szt., termin dostawy: 10.11.2014 r.

    Część 2 - Spodnie i spódnice
    Spodnie gabardyna - 77 szt.
    Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg CPV 18.23.40.00-8
    Spodnie gabardynowe: krój prosty z lampasem koloru żółtego, z przodu dwie kieszenie w karczkach
    biodrowych, z tyłu jedna kieszonka z wypustką na guzik, podwójne szlufki na: pasek wąski (4 cm) i pas główny (5,5 - 6 cm), zapięcie specjalne regulujące obwód pasa, rozporek zapinany na zamek błyskawiczny kryty plisą, materiał - gabardyna mundurowa o gram. 480 g/mb (przy szer. tkaniny 142 cm), kolor - ciemny granat.
    A. SM - 45 szt., termin dostawy: 10.11.2014 r.,
    B. EK - 32 szt., termin dostawy: 10.11.2014 r.,

    Spódnica gabardyna - 2szt.
    Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg CPV 18.23.20.00-4
    Spódnica gabardyna: krój prosty szyta na indywidualne wymiary pracownic, z przodu i z tyłu spódnicy po dwie zaszewki, zamek błyskawiczny wszyty w szwie z tyłu, rozcięcie zakładane z tyłu. Spódnica szyta bez paska, wykończona obłożeniem z tkaniny zasadniczej, całość na podszewce. Spódnica posiada 4 podwójne szlufki na pas główny (5,5 do 6 cm) i pasek wąski (4 cm), materiał - gabardyna: poliester 55%, wełna 45%, gramatura 480 g/mb (przy szerokości tkaniny 142 cm), kolor ciemny granat.
    A. SM - 2 szt., termin dostawy: 10.11.2014 r.,
    B. -

    Część 3 - Kozaki zimowe
    Kozaki zimowe - 108 par
    Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg CPV 18.81.51.00-6
    Wierzch: cholewka wykonana ze skóry naturalnej licowej w kolorze czarnym, gładkiej, wodoodpornej, odpornej na pękanie przy zginaniu, na zadrapania i zarysowania o gr. 1,8 - 2,0 mm; podszewka
    na obłożyny: tkanina ocieplana typu kożuch krótki włos lub filc; międzypodszewka typu molino (bawełniana); podeszwa przeciwpoślizgowa, odporna na uszkodzenia mechaniczne i na ścieranie, spody gumowe wykonane metodą wtrysku, klejony system montażu, koloru czarnego; podsuwka wykonana
    ze styrogumu gr. 5 - 7 mm; wyściółka obuwnicza typu filc koloru czarnego; kołnierz (tkanina skóropodobna typu skaj) z wypełnieniem pianką PU grubości 20 mm; system sznurowania: szybkiego sznurowania (wiązany), co najmniej 8 oczek lub haków/punktów mocowania na każdej ze stron; sznurowadła okrągłe, plecione kolor czarny o średnicy min. 5 mm, o długości od 1,4 do 1,6 m.
    A. SM - 92 pary, termin dostawy: 10.11.2014 r.,
    B. EK - 16 par., termin dostawy: 10.11.2014 r.



    Kozaki zimowe wyjściowe - 2 pary
    Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg CPV 18.81.51.00-6
    Trzewiki całoskórzane ocieplane tkaniną typu <miś>, wykonane z naturalnych skór licowych w kolorze czarnym, model sznurowany, 5 dziurek na sznurówki wykończonych metalowym wzmocnieniem. Lekka podeszwa wykonana z TR, antypoślizgowa.
    A. SM - 2 pary, termin dostawy: 10.11.2014 r.,
    B.-

    Część 4 - Polary - 382 szt.
    Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg CPV 18.23.50.00-5
    Polar w kolorze ciemny granat, materiał wykonany z poliestru (100 %), o gramaturze od 350 do 400 g/m2, taliowany, zapinany na zamek błyskawiczny YKK lub równoważny, tj. plastikowy, kryty plisą, z osłoną suwaka w górnej części, 2 kieszenie dolne zapinane na zamki umieszczone pionowo, symetrycznie; ściągacze na rękawach, na dole polaru ściągacz z gumosznurkiem z regulowanym stoperem,, wzmocnienia w kolorze czarnym, na rękawach od ściągacza gumowego do połowy ramienia od strony zewnętrznej
    i na ramionach,
    A. SM - 366 szt., termin dostawy: 20.11.2014 r.,
    B. EK - 16 szt., termin dostawy: 20.11.2014 r.,

    Część 5 - Golfy - 128 szt.
    Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg CPV 18.23.50.00-5
    Golf w kolorze ciemny granat, materiał - 100% bawełna, gramatura 180 g/m2, dół i rękawy wykończone ściągaczami z domieszką lycry .
    A. SM - 128 szt., termin dostawy: 10.11.2014 r.,
    B. -

    Część 6 - Odzież treningowa (dres z nadrukiem <Straż Miejska>) - 37 kpl
    Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg CPV 18.41.21.00-1
    Dres - materiał : bawełna 70% + poliester 30% , gramatura min. 280 g/m2, kolor ciemny granat, bluza
    na zamek z poziomym napisem na plecach w kolorze żółtym STRAŻ MIEJSKA (Ż pisane z kropką,
    wys. liter - 2,5 cm), wykonanym techniką sitodruku, spodnie z zewnętrznym rozcięciem ( 8,5 cm) na dole nogawek.
    A. SM - 21 kpl., termin dostawy: 10.11.2014 r.,
    B. EK - 16 kpl., termin dostawy: 10.11.2014 r.

    Część 7 - Czapki
    Czapka zimowa 27 szt.
    Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg CPV 18.44.33.20-5
    Czapka zimowa z daszkiem w kolorze ciemny granat z orłem metalowym koloru żółtego i otokiem żółto
    - granatowym, wykonana z nylonu, ocieplona pikowaną ociepliną, nauszniki z futerkiem koloru czarnego wiązane na szczycie czapki.
    A. SM - 11 szt., termin dostawy: 10.11.2014 r.,
    B. EK - 16 szt., termin dostawy: 10.11.2014 r.,

    Czapka typu (Dokerka) - 310 szt.
    Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg CPV 18.44.33.20-5
    Czapka zimowa typu (Dokerka) wykonana z polaru w kolorze ciemnogranatowym, z wykończeniem
    z dzianiny w tym samym kolorze. Wyposażona w chowany ocieplacz na kark i uszy, który
    może być wysunięty lub schowany do wewnątrz; z wyhaftowanym mechanicznie emblematem orła
    ze wstęgą i z napisem na wstędze <STRAŻ MIEJSKA> w kolorze żółtym, na środku otoczki czapki. Wzór orła zgodny z rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 28 lipca 1998 r. w sprawie umundurowania, legitymacji, dystynkcji i znaków identyfikacyjnych strażników gminnych (miejskich). (Dz. U. z 1998 r., Nr 112 poz. 713 z późn. zmianami).
    A. SM - 294 szt., termin dostawy: 10.11.2014 r.,
    B. EK - 16 szt., termin dostawy: 10.11.2014 r.,

    Część 8 - Skarpety zimowe - 616 par
    Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg CPV 18.31.70.00-4
    Skarpety męskie frotte w kolorze: ciemny granat, materiał: bawełna 80% + poliamid 20% ze ściągaczem
    i płaskim szwem.
    A. SM - 584 pary, termin dostawy: 31.10.2014 r.,
    B. EK - 32 pary, termin dostawy: 31.10.2014 r.,

    Część 9 - Szaliki - 38 szt.
    Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg CPV 18.42.20.00-3
    Szalik zimowy koloru ciemny granat o wymiarach 100-110 cm x 26-30 cm, skład: 70% akryl, 30% wełna
    A. SM - 22 szt., termin dostawy: 31.10.2014 r.,
    B. EK - 16 szt., termin dostawy: 31.10.2014 r.,

    Część 10 - Rękawiczki skórzane - 158 par
    Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg CPV 18.42.40.00-7
    Rękawice skórzane męskie i damskie 5-palcowe, zimowe wykonane ze skóry rękawiczniczej
    w kolorze czarnym, ocieplane wkładem z anilany, maszynowo szyte, w nadgarstku wszyta gumka.
    A. SM - 142 pary, termin dostawy: 31.10.2014 r.,
    B. EK - 16 par, termin dostawy: 31.10.2014 r.,
  11. ZP-2380-488-92/2013 Zakup i dostawa umundurowania oraz kurtek typu Szwedka
    Zamawiający: Komenda Wojewódzka Policji w Katowicach, Katowice
    Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa umundurowania oraz kurtek typu Szwedka zgodnie ze złożoną ofertą -załącznik nr 1 do SIWZ. Przedmiot zamówienia został podzielony na 20 zadań: Zadanie nr 1 - Zakup i dostawa czapek gabardynowych (garnizonowych) w kolorze szarym Zadanie nr 2 - Zakup i dostawa kurtek gabardynowych wyjściowych Zadanie nr 3- Zakup i dostawa spodni gabardynowych wyjściowych Zadanie nr 4- Zakup i dostawa spodni gabardynowych służbowych typu narciarskiego Zadanie nr 5-Zakup i dostawa spodni do butów bryczesy Zadanie nr 6- Zakup i dostawa płaszcza wyjściowego całorocznego z podpinką Zadanie nr 7- Zakup i dostawa krawata granatowego Zadanie nr 8- Zakup i dostawa koszuli wyjściowej w kolorze białym (długi rękaw) Zadanie nr 9 - Zakup i dostawa koszuli wyjściowej w kolorze białym (krótki rękaw) Zadanie nr 10 - Zakup i dostawa szalika zimowego z frędzlami Zadanie nr 11- Zakup i dostawa trzewików Kompani Honorowej z gwoździami ochronnymi Zadanie nr 12- Zakup i dostawa butów oficera z cholewami-z prawidłami Zadanie nr 13- Zakup i dostawa półbutów wyjściowych koloru czarnego Zadanie nr 14 - Zakup i dostawa pasów do szabli z koalicyjką Zadanie nr 15 - Zakup i dostawa sznura galowego oficera/podoficera Zadanie nr 16- Zakup i dostawa szelek do spodni Zadanie nr 17- Zakup i dostawa rękawiczek skórzanych zimowych Zadanie nr 18 - Zakup i dostawa rękawiczek skórzanych letnich Zadanie nr 19 - Zakup i dostawa rękawiczek białych Zadanie nr 20- Zakup i dostawa kurtki typu szwedka z ukrytym napisem Policja 1.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 2 do SIWZ. 2.Oferowany asortyment ma być fabrycznie nowy, gatunku I, wolny od wad technicznych i dobrej jakości oraz posiadać co najmniej 24 miesięczny okres gwarancji liczony od dnia dostawy. 4. Zamawiający wymaga, aby do oferty załączono po 1 sztuce z oferowanego asortymentu za wyjątkiem asortymentu określonego w zadaniach nr 15, 17 ,18, 20 Oferowany asortyment zostanie poddany porównaniu ze wzorem posiadanym przez zamawiającego oraz ze szczegółowym określeniem przedmiotu zamówienia, celem dokonania porównania zgodności z przedmiotem zamówienia i treścią złożonej oferty. W przypadku stwierdzenia faktu niezgodności oferowanego przedmiotu z opisem przedmiotu zamówienia wyspecyfikowanym przez Zamawiającego oferta zostanie uznana za niezgodną ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia, co będzie podstawą do odrzucenia oferty. 5.Wzory oferowanego asortymentu złożone przez wykonawców podlegają zwrotowi po ostatecznym rozstrzygnięciu postępowania na ich pisemny wniosek na podstawie art. 97 ust. 2 ustawy Pzp. Wzory złożone przez Wykonawcę którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą mogą zostać zwrócone po okresie wynikającym z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp. Wniosek o zwrot asortymentu stanowi załącznik nr 4 do SIWZ. 6. Wykonawca może powierzyć wykonanie zamówienia podwykonawcom. Na formularzu ofertowym wykonawca składa oświadczenie wskazując zakres robót, jaki będzie realizował przy udziale podwykonawcy/ów.
  12. Dostawa przedmiotów umundurowania dla Komendy Wojewódzkiej Policji w Lublinie
    Zamawiający: Komenda Wojewódzka Policji w Lublinie, Lublin
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowych przedmiotów umundurowania dla Komendy Wojewódzkiej Policji w Lublinie tj. m.in.: kurtek gabardynowych, kombinezonów z tkaniny trudnopalnej, kamizelek i narękawków odblaskowych, ochraniaczy, rękawic letnich, szalików i czapek. Szczegółowy opis oraz zakres asortymentu określony został w załącznikach do SIWZ: nr 1A-1I, nr 1a-9a oraz Specyfikacjach techniczno-technologicznych
  13. Dostawa odzieży specjalnej, środków ochrony indywidualnej oraz ekwipunku osobistego strażaka dla Szkoły Aspirantów Państwowej Straży Pożarnej w Krakowie
    Zamawiający: Szkoła Aspirantów Państwowej Straży Pożarnej, Kraków
    OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA. Dostawa odzieży specjalnej, środków ochrony indywidualnej oraz ekwipunku osobistego strażaka dla Szkoły Aspirantów Państwowej Straży Pożarnej w Krakowie. Postępowanie podzielone jest na jedenaście części: CZĘŚĆ 1 Dostawa butów strażackich skórzanych dla Szkoły Aspirantów Państwowej Straży Pożarnej Krakowie. Przedmiot zamówienia: Buty strażackie skórzane 80 par /zamówienie podstawowe/, Buty strażackie skórzane 30 par /zamówienie w ramach prawa opcji/. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zamawiający dołączy do siwz jako załącznik 1.1 CZĘŚĆ 2 Dostawa butów strażackich gumowych dla Szkoły Aspirantów Państwowej Straży Pożarnej w Krakowie. Przedmiot zamówienia: Buty strażackie gumowe 13 par /zamówienie podstawowe/, Buty strażackie gumowe 2 pary /zamówienie w ramach prawa opcji/. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zamawiający dołącza do siwz jako załącznik 1.2. CZĘŚĆ 3 Dostawa obuwia koszarowego oraz butów dla kadry dowódczo sztabowej dla Szkoły Aspirantów Państwowej Straży Pożarnej w Krakowie. Przedmiot zamówienia: Obuwie koszarowe 100 par /zamówienie podstawowe/, Buty dla kadry dowódczo sztabowej 10 par /zamówienie podstawowe/, Obuwie koszarowe 20 par /zamówienie w ramach prawa opcji/. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zamawiający dołączy do siwz jako załącznik 1.3. CZĘŚĆ 4 Dostawa ubrań specjalnych dla Szkoły Aspirantów Państwowej Straży Pożarnej w Krakowie. Przedmiot zamówienia: Ubranie specjalne 45 kpl. /zamówienie podstawowe/, Ubranie specjalne 30 kpl. /zamówienie w ramach prawa opcji/. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zamawiający dołącza do siwz jako załącznik 1.4. CZĘŚĆ 5 Dostawa ubrań koszarowych oraz ubrań roboczych dla Szkoły Aspirantów Państwowej Straży Pożarnej w Krakowie. Przedmiot zamówienia: Ubranie koszarowe (bluza + spodnie) 100 kpl. /zamówienie podstawowe/, Ubranie koszarowe (kamizelka ocieplana z dopinanymi rękawami) 30 szt. /zamówienie podstawowe/, Ubranie koszarowe (czapka) 150 szt. /zamówienie podstawowe/, Ubranie robocze (bluza + spodnie) 7 kpl. /zamówienie podstawowe/, Ubranie koszarowe (bluza + spodnie) 80 kpl. /zamówienie w ramach prawa opcji/, Ubranie koszarowe (kamizelka ocieplana z dopinanymi rękawami) 20 szt. /zamówienie w ramach prawa opcji/, Ubranie koszarowe (czapka) 130 szt. /zamówienie w ramach prawa opcji/, Ubranie robocze (bluza + spodnie) 3 kpl. /zamówienie w ramach prawa opcji/. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zamawiający dołącza do siwz jako załącznik 1.5. CZĘŚĆ 6 Dostawa koszulek letnich oraz koszulek zimowych dla Szkoły Aspirantów Państwowej Straży Pożarnej w Krakowie. Przedmiot zamówienia: Koszulka letnia 260 szt. /zamówienie podstawowe/, Koszulka zimowa 260 szt. /zamówienie podstawowe/, Koszulka letnia 40 szt. /zamówienie w ramach prawa opcji/, Koszulka zimowa 40 szt. /zamówienie w ramach prawa opcji/. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zamawiający dołącza do siwz jako załącznik 1.6. CZĘŚĆ 7 Dostawa hełmów strażackich dla Szkoły Aspirantów Państwowej Straży Pożarnej w Krakowie. Przedmiot zamówienia: Hełm strażacki 50 szt. /zamówienie podstawowe/, Hełm strażacki 10 szt. /zamówienie w ramach prawa opcji/. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zamawiający dołącza do siwz jako załącznik 1.7. CZĘŚĆ 8 Dostawa rękawic specjalnych dla Szkoły Aspirantów Państwowej Straży Pożarnej w Krakowie. Przedmiot zamówienia: Rękawice specjalne 110 par /zamówienie podstawowe/, Rękawice specjalne 70 par /zamówienie w ramach prawa opcji/. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zamawiający dołącza do siwz jako załącznik 1.8. CZĘŚĆ 9 Dostawa kominiarek niepalnych dla Szkoły Aspirantów Państwowej Straży Pożarnej w Krakowie. Przedmiot zamówienia: Kominiarka niepalna 60 szt. /zamówienie podstawowe/, Kominiarka niepalna 5 szt. /zamówienie w ramach prawa opcji/. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zamawiający dołącza do siwz jako załącznik 1.9. CZĘŚĆ 10 Dostawa pochewek na toporek dla Szkoły Aspirantów Państwowej Straży Pożarnej w Krakowie. Przedmiot zamówienia: Pochewka na toporek 80 szt. /zamówienie podstawowe/, Pochewka na toporek 20 szt. /zamówienie w ramach prawa opcji/. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zamawiający dołącza do siwz jako załącznik 1.10. CZĘŚĆ 11 Dostawa dystynkcji i emblematów dla Szkoły Aspirantów Państwowej Straży Pożarnej w Krakowie. Przedmiot zamówienia: Dystynkcje na plakietkach 200 szt. /zamówienie podstawowe/, Dystynkcje na beret 60 szt. /zamówienie podstawowe/, Dystynkcje na pochewkach 40 kpl. /zamówienie podstawowe/, Identyfikator kadry dowódczo - sztabowej 10 szt. /zamówienie podstawowe/, Emblemat SA PSP w Krakowie 80 szt. /zamówienie podstawowe/, Dystynkcje na plakietkach 175 szt. /zamówienie w ramach prawa opcji/, Dystynkcje na beret 10 szt. /zamówienie w ramach prawa opcji/, Dystynkcje na pochewkach 3 kpl. /zamówienie w ramach prawa opcji/, Identyfikator kadry dowódczo - sztabowej 2 szt. /zamówienie w ramach prawa opcji/, Emblemat SA PSP w Krakowie 20 szt. /zamówienie w ramach prawa opcji/. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zamawiający dołącza do siwz jako załącznik 1.11
  14. Dostawa 200 szt. kominiarek, 120 par rękawiczek skórzanych zimowych, 960 par skarpet antypotnych, 480 szt. ręczników, 120 kpl. dresów sportowych, 120 szt. worków marynarza, 240 zasobników osobistych, 720 szt. emblematów POLAND, 720 szt. emblematów UE- nr sprawy 39/Ckt/14/TG
    Zamawiający: Komenda Główna Policji, Warszawa
    1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa 200 szt. kominiarek, 120 par rękawiczek skórzanych zimowych,
    960 par skarpet antypotnych, 480 szt. ręczników, 120 kpl. dresów sportowych, 120 szt. worków marynarza, 240 zasobników osobistych, 720 szt. emblematów POLAND, 720 szt. emblematów UE.
    2.Zamówienie zostało podzielone na 8 części:
    1.Dostawa 200 szt. kominiarek
    2.Dostawa 120 par rękawiczek skórzanych zimowych 3.Dostawa 960 par skarpet antypotnych
    4.Dostawa 480 szt. ręczników
    5.Dostawa 120 kpl. dresów sportowych
    6.Dostawa 120 szt. worków marynarza
    7.Dostawa 240 szt. zasobników osobistych
    8.Dostawa 720 szt. emblematów POLAND i dostawa 720 szt. emblematów UE
  15. Dostawa przedmiotów umundurowania i wyekwipowania (berety, kominiarki, rękawice), sprawa nr 18/2014.
    Zamawiający: Jednostka Wojskowa 4228, Kraków
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa przedmiotów umundurowania i wyekwipowania obejmująca swym zakresem 5 zadań zgodnie z poniższym zestawieniem: Zadanie nr 1 - Beret (dla Wojsk Specjalnych) - 2 365 szt. Zadanie nr 2 - Kominiarka z tkaniny trudnopalnej w kamuflażu -802 szt. Zadanie nr 3 - Rękawice do zjazdów na linie grubej - 602 pary Zadanie nr 4 - Rękawice z tkaniny trudnopalnej w kamuflażu - 602 pary.
  16. Przedmioty umundurowania użytkowane w Państwowej Straży Pożarnej w tym: część 1: Mundury wyjściowe i służbowe część 2: Krawaty część 3: Rękawiczki letnie i zimowe część 4: Sznury galowe oficera część 5: Koszule część 6: Półbuty wyjściowe męskie część 7: Półbuty służbowe męskie część 8: Paski do spodni część 9: Berety część 10: Swetry część 11: Kurtki ¾ z podpinką część 12: Dystynkcje i emblematy część 13: Czapki zimowe służbowe część 14: Skarpety letnie i skarpety zimowe część 15: Pokrowce na mundur
    Zamawiający: Szkoła Główna Służby Pożarniczej, Warszawa
    Przedmioty umundurowania użytkowane w Państwowej Straży Pożarnej w tym: część 1: Mundury wyjściowe i służbowe część 2: Krawaty część 3: Rękawiczki letnie i zimowe część 4: Sznury galowe oficera część 5: Koszule część 6: Półbuty wyjściowe męskie część 7: Półbuty służbowe męskie część 8: Paski do spodni część 9: Berety część 10: Swetry część 11: Kurtki ¾ z podpinką część 12: Dystynkcje i emblematy część 13: Czapki zimowe służbowe część 14: Skarpety letnie i skarpety zimowe część 15: Pokrowce na mundur
  17. Dostawa elementów umundurowania dla funkcjonariuszy Straży Miejskiej w Białymstoku
    Zamawiający: Straż Miejska w Białymstoku, Białystok
    1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa elementów umundurowania dla funkcjonariuszy Straży Miejskiej w Białymstoku - wykonanych wg wzorów określonych w Rozporządzeniu Rady Ministrów z dnia 28 lipca 1998 r. w sprawie umundurowania, legitymacji, dystynkcji i znaków identyfikacyjnych strażników gminnych (miejskich) (Dz.U. z 1998 Nr 112 poz. 713 z późn. zmianami) oraz zgodnych z umundurowaniem używanym przez Straż Miejską w Białymstoku.
    2. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Przedmiot zamówienia został podzielony na 13 zadań, tj.:
    Zadanie Nr 1 - dostawa czapek letnich, służbowych i wyjściowych.
    Zadanie Nr 2 - dostawa swetrów i szalików.
    Zadanie Nr 3 - dostawa kurtek.
    Zadanie Nr 4 - dostawa koszul.
    Zadanie Nr 5 - dostawa kamizelek służbowych.
    Zadanie Nr 6 - dostawa koszulek polo.
    Zadanie Nr 7 - dostawa obuwia męskiego i damskiego.
    Zadanie Nr 8 - dostawa kozaków damskich.
    Zadanie Nr 9 - dostawa rękawiczek zimowych.
    Zadanie Nr 10 - dostawa elementów uzupełniających umundurowanie.
    Zadanie Nr 11 - dostawa dresów sportowych i skarpet.
    Zadanie Nr 12 - dostawa kurtek przeciwdeszczowych.
    Zadanie Nr 13 - dostawa obuwia sportowego.
  18. Dostawa części składowych umundurowania pracowników Straży Marszałkowskiej
    Zamawiający: Kancelaria Sejmu RP, Warszawa
    Dostawa części składowych umundurowania pracowników Straży Marszałkowskiej
  19. Dostawa wyposażenia specjalnego dla Policjantów garnizonu małopolskiego; nr sprawy ZP-235/2013
    Zamawiający: Komenda Wojewódzka Policji w Krakowie, Kraków
    1. Przedmiotem zamówienia jest jednorazowa dostawa wyposażenia specjalnego dla Policjantów garnizonu małopolskiego, z podziałem na zadania. Asortyment obejmuje: trzewiki specjalne, okulary balistyczne, rękawice do zjazdu po linie, kominiarki Nomex, ochraniacze na kolana.
    2. Szczegółowy OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA dla każdego zadania (każdej pozycji asortymentowej) zawarty jest w załączniku nr 2 do SIWZ.
    3. Miejscem dostawy jest magazyn mundurowy KWP w Krakowie, ul. Mogilska 109.
  20. Dostawa wyposażenia specjalnego, tj. odzieży, obuwia i toreb dla pilotów i mechaników KWP we Wrocławiu.
    Zamawiający: Komenda Wojewódzka Policji we Wrocławiu, Wrocław
    .1. Zamówienie podzielono na 7 części: Część 1 - kombinezon lotniczy nomex -8 kpl. Część 2 - bezrękawnik na kombinezon lotniczy - 8 szt. Część 3 - kurtka lotnicza letnia, tzw. Kanadyjka do pasa - 7 szt. Część 4 - rękawice lotnicze nomex - 8 par Część 5 - bielizna termo aktywna ocieplacz pod kombinezon - 8 kpl. Część 6 - buty taktyczne skórzane - 8 par Część 7 - torba pilota skórzana - 4 szt. 1.2. Charakterystykę i ilości towarów stanowiących przedmiot dostawy oraz ich minimalne wymagania jakościowe i techniczne określono odpowiednio w załączniku nr 1.1 do 1.7 do SIWZ..
  21. Dostawa zaopatrzenia mundurowego strażaka: ubrań, butów, rękawic
    Zamawiający: Rejonowy Zarząd Infrastruktury, Bydgoszcz
  22. Dostawa umundurowania dla Szkoły Aspirantów Państwowej Straży Pożarnej w Krakowie
    Zamawiający: Szkoła Aspirantów Państwowej Straży Pożarnej, Kraków
  23. Dostawa rękawiczek zimowych i pasów głównych do Centralnej Szkoły Państwowej Straży Pożarnej w Częstochowie
    Zamawiający: Centralna Szkoła Państwowej Straży Pożarnej, Częstochowa
  24. Dostawa elementów umundurowania II
    Zamawiający: Straż Miejska Miasta Krakowa, Kraków
  25. Dostawa przedmiotów zaopatrzenia mundurowego dla Nadbużańskiego Oddziału Straży Granicznej w Chełmie
    Zamawiający: Nadbużański Oddział Straży Granicznej, Chełm
  26. Dostawa przedmiotów umundurowania dla Komendy Wojewódzkiej Policji w Lublinie
    Zamawiający: Komenda Wojewódzka Policji w Lublinie, Lublin
  27. zakup i dostawa przedmiotów zaopatrzenia mundurowego
    Zamawiający: Służba Wywiadu Wojskowego, Warszawa
  28. Dostawa elementów umundurowania III
    Zamawiający: Straż Miejska Miasta Krakowa, Kraków
  29. Dostawa środków ochrony indywidualnej i ekwipunku osobistego strażaka do Centralnej Szkoły Państwowej Straży Pożarnej w Częstochowie
    Zamawiający: Centralna Szkoła Państwowej Straży Pożarnej, Częstochowa
  30. Odzież specjalna i środki ochrony indywidualnej użytkowane w Państwowej Straży Pożarnej
    Zamawiający: Szkoła Główna Służby Pożarniczej, Warszawa
  31. Dostawa umundurowania dla Szkoły Aspirantów Państwowej Straży Pożarnej w Krakowie
    Zamawiający: Szkoła Aspirantów Państwowej Straży Pożarnej, Kraków
  32. Dostawa środków ochrony indywidualnej
    Zamawiający: Szkoła Aspirantów Państwowej Straży Pożarnej, Poznań
  33. Dostawa elementów umundurowania strażnika miejskiego
    Zamawiający: Straż Miejska w Łodzi, Łódź
  34. Dostawa umundurowania zasadniczego dla KWP w Gdańsku
    Zamawiający: Komenda Wojewódzka Policji w Gdańsku, Gdańsk
  35. DOSTAWA PRZEDMIOTÓW UMUNDUROWANIA SPECJALNEGO DLA FUNKCJONARIUSZY WZD
    Zamawiający: Karpacki Oddział Straży Granicznej im. I Pułku Strzelców Podhalańskich w Nowym Sączu, Nowy Sącz
  36. Dostawa środków ochrony indywidualnej strażaka w postaci ubrań specjalnych, rękawic specjalnych, kominiarek i hełmów
    Zamawiający: Centralna Szkoła Państwowej Straży Pożarnej, Częstochowa
  37. Dostawa przedmiotów zaopatrzenia mundurowego oraz odzieży roboczej
    Zamawiający: Komenda Wojewódzka Policji, Poznań
  38. Dostawa odzieży ochronnej, roboczej i wyposażenia specjalnego (pasów białych, narękawków odblaskowych, rękawic z białym mankietem, pokrowców na czapkę i rękawiczek letnich białych), ręczników, koszulek z napisem POLICJA
    Zamawiający: Komenda Wojewódzka Policji w Kielcach, Kielce
  39. Dostawa przedmiotów zaopatrzenia mundurowego: rękawiczek, rękawic, sznurów, pasków, toreb i walizek
    Zamawiający: Biuro Ochrony Rządu, Warszawa
  40. Zakup i dostawa asortymentu służby mundurowej III
    Zamawiający: Jednostka Wojskowa Nr 4724, Kraków
  41. Dostawa rękawic do zjazdu na linie grubej w ilości 190 par.
    Zamawiający: Jednostka Wojskowa Nr 2305, Warszawa
  42. Dostawa odzieży specjalistycznej dla KWP w Gdańsku
    Zamawiający: Komenda Wojewódzka Policji w Gdańsku, Gdańsk
  43. Dostawa umundurowania dla Szkoły Aspirantów Państwowej Straży Pożarnej w Krakowie
    Zamawiający: Szkoła Aspirantów Państwowej Straży Pożarnej, Kraków
  44. Zakup i dostawa rękawic.
    Zamawiający: Jednostka Wojskowa Nr 4724, Kraków
  45. Zakup i dostawa przedmiotów zaopatrzenia mundurowego
    Zamawiający: Służba Wywiadu Wojskowego, Warszawa
  46. Dostawa elementów umundurowania
    Zamawiający: Szkoła Aspirantów Państwowej Straży Pożarnej, Poznań
  47. Dostawa sprzętu ochronnego dla funkcjonariusza Policji
    Zamawiający: Komenda Stołeczna Policji, Warszawa
  48. Dostawa do Komendy Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej w Tarnowie umundurowania strażaka PSP.
    Zamawiający: Komenda Miejska Państwowej Straży Pożarnej, Tarnów
  49. Zakup i dostawa asortymentu służby mundurowej
    Zamawiający: Jednostka Wojskowa Nr 4724, Kraków
  50. Dostawa elementów umundurowania strażnika miejskiego
    Zamawiający: Straż Miejska w Łodzi, Łódź
  51. dostawa odzieży specjalistycznej dla KWP w Gdańsku
    Zamawiający: Komenda Wojewódzka Policji w Gdańsku, Gdańsk
  52. Zakup i dostawa asortymentu służby mundurowej
    Zamawiający: Jednostka Wojskowa Nr 4724, Kraków
  53. zakup wraz z dostawą składników umundurowania oraz szycie umundurowania dla funkcjonariuszy celnych
    Zamawiający: Izba Celna w Katowicach, Katowice
  54. Dostawa umundurowania dla Szkoły Aspirantów Państwowej Straży Pożarnej w Krakowie
    Zamawiający: Szkoła Aspirantów Państwowej Straży Pożarnej, Kraków
  55. Dostawa elementów umundurowania II
    Zamawiający: Straż Miejska Miasta Krakowa, Kraków
  56. Dostawa rękawic dla Wojsk Specjalnych - nr sprawy 19/2009
    Zamawiający: Jednostka Wojskowa nr 4101, Lubliniec
  57. Dostawa rękawic
    Zamawiający: Jednostka Wojskowa Nr 2305, Warszawa
  58. Przedmiotem zamówienia jest dostawa przedmiotów zaopatrzenia mundurowego.(oznaczenie sprawy: ZP-31-Log-2009)
    Zamawiający: Biuro Logistyki Służby Kontrwywiadu Wojskowego, Warszawa 60
  59. Zakup i dostawa przedmiotów zaopatrzenia mundurowego
    Zamawiający: Służba Wywiadu Wojskowego, Warszawa
  60. dostawa ubrań taktycznych dla pracowników Straży Marszałkowskiej
    Zamawiający: Kancelaria Sejmu RP, Warszawa

Inne osoby dla Ząbek (92 osoby):