Kogo reprezentuje osoba

Ząbek Władysław Kazimierz

w KRS

Władysław Kazimierz Ząbek

− Profil Osoby z KRS
Pierwsze imię:Władysław
Drugie imię:Kazimierz
Nazwisko:Ząbek
Płeć:Mężczyzna
Rok urodzenia:1943 r., wiek 72 lata
Miejscowości:Nysa (Opolskie)
Przetargi:53 w aktualnych firmach
Aktualnie reprezentuje:
  1. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: w Zarządzie
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Golly Jarosław

Osoby współwystępujące w KRS działają obecnie w:
  1. Galaskór Sp. Z O.O., Nysa − KRS 0000154688

Powiązane przetargi (53 szt.):
  1. Dostawa oporządzenia służbowego dla Jednostki Wojskowej Nr 6021 na potrzeby Batalionu Reprezentacyjnego Wojska Polskiego. Sprawa Nr 08/2015/PN/M.
    Zamawiający: Jednostka Wojskowa Nr 6021, Warszawa
    Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa oporządzenia służbowego dla Jednostki Wojskowej Nr 6021 na potrzeby Batalionu Reprezentacyjnego Wojska Polskiego, szczegółowo opisanych w : * Opis przedmiotu zamówienia dla części I, II, III, IV, V, VI, przekładający się odpowiednio na Załącznik nr 1do SIWZ. * Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części I, II, III, IV, V, VI, przekładający się odpowiednio na Załączniki Nr 1a,1b,1c,1d,1e,1f do SIWZ ZAMAWIAJĄCY dopuszcza rozwiązania równoważne normom, aprobatom, specyfikacjom technicznym i systemom odniesienia, o których mowa w art. 30 ust. 1 - 3 ustawy Pzp. WYKONAWCA powołujący się na te rozwiązania jest zobowiązany wykazać, że oferowane dostawy spełniają wymagania określone przez ZAMAWIAJĄCEGO.
  2. dostawa rękawic z membraną izolacyjną (sprawa 18/14 powtórzona)
    Zamawiający: Centralny Ośrodek Szkolenia Straży Granicznej im. Marszałka Polski Józefa Piłsudskiego, Koszalin
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa rękawic z membraną izolacyjną w ilości 3000 par. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 4 do SIWZ
  3. Dostawa elementów umundurowania IV
    Zamawiający: Straż Miejska Miasta Krakowa, Kraków
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa elementów umundurowania, wykonanych wg wzoru
    określonego w rozporządzeniu Rady Ministrów z dnia 28 lipca 1998 r. w sprawie umundurowania, legitymacji, dystynkcji i znaków identyfikacyjnych strażników gminnych (miejskich). (Dz. U. z 1998 r., Nr 112 poz. 713 z późn. zmianami) oraz zgodnych ze wzorami umundurowania używanymi przez Straż Miejską Miasta Krakowa.

    Część 1 - Kurtki zimowe
    Kurtka uniwersalna krótka z podpinką - 49 szt.
    Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg CPV 18.22.32.00-0
    Kurtka zimowa krótka: materiał - 100% poliester powlekany poliuretanem, gramatura min.155g/m2, kolor ciemny granat, długość do połowy bioder, na plecach dwie odszywane fałdy, umożliwiające swobodę ruchów, kurtka wyposażona w 2 podwójne nakładane przednie kieszenie wierzchnie, w dolnej części, dostępne z góry i z boku o wymiarach: dł. 21 cm i szer. 20 cm, z patką zapinaną na rzepy, z kontrafałdą
    na środku, kieszeń wewnętrzna na podszewce; całość zapinana na zamek błyskawiczny kryty plisą, dół kurtki i rękawy wykończone gumą (ściągacze), szlufki na pas główny w rozmiarze od 5,5 do 6,5 cm w ilości od 6 do 8 szt., uchwyty pagonów zapinane na rzepy lub guziki, o szerokości 4,5 cm przy ramieniu, na końcu o szerokości 4 cm, długość uchwytu 14 cm, zakończony ścięciami; na lewej piersi rzep koloru czarnego
    na identyfikator haftowany z numerem służbowym o wymiarach 7,5 x 8,5 cm, odpinany kołnierz futrzany, odpinana pikowana podpinka.
    W cenie należy uwzględnić koszt naszycia na obu rękawkach emblematów, które zostaną przekazane przez Straż Miejską wybranemu w trybie przetargu Wykonawcy.
    A. SM - 33 szt., termin dostawy: 10.11.2014 r.,
    B. EK - 16 szt., termin dostawy: 10.11.2014 r.

    Kurtka zimowa długa 3/4 z podpinką - 29 szt.
    Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg CPV 18.22.32.00-0
    Kurtka zimowa 3/4: ocieplona, materiał - 100% poliester powlekany poliuretanem, gramatura min. 155 g/m2, kolor ciemny granat,, wyposażona w dole w 2 przednie kieszenie wierzchnie cięte z wypustką, jedną kieszeń wewnętrzną, całość zapinana na zamek błyskawiczny kryty plisą, w dolnej części po bokach gumki (ściągacze), rękawy zakończone ściągaczami, pagony na rzepy lub guziki o dł. 14 cm, szerokości przy ramionach 4,5 cm, na końcu 4 cm, ścięte; na lewej piersi wszyta klapa na blachę służbową
    o wymiarach 5,5 x 9,5 cm, z otworem na blachę - dolna część klapy mocowana do kurtki na rzep,
    od wewnątrz kurtki dopinana stójka (kołnierz krótki), odpinana pikowana podpinka, szlufki na pas główny o wymiarze od 5,5 do 6,5 cm w ilości 2 szt.
    W cenie należy uwzględnić koszt naszycia na obu rękawkach emblematów, które zostaną przekazane przez Straż Miejską wybranemu w trybie przetargu Wykonawcy.
    A. SM - 13 szt., termin dostawy: 10.11.2014 r.,
    B. EK - 16 szt., termin dostawy: 10.11.2014 r.

    Część 2 - Spodnie i spódnice
    Spodnie gabardyna - 77 szt.
    Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg CPV 18.23.40.00-8
    Spodnie gabardynowe: krój prosty z lampasem koloru żółtego, z przodu dwie kieszenie w karczkach
    biodrowych, z tyłu jedna kieszonka z wypustką na guzik, podwójne szlufki na: pasek wąski (4 cm) i pas główny (5,5 - 6 cm), zapięcie specjalne regulujące obwód pasa, rozporek zapinany na zamek błyskawiczny kryty plisą, materiał - gabardyna mundurowa o gram. 480 g/mb (przy szer. tkaniny 142 cm), kolor - ciemny granat.
    A. SM - 45 szt., termin dostawy: 10.11.2014 r.,
    B. EK - 32 szt., termin dostawy: 10.11.2014 r.,

    Spódnica gabardyna - 2szt.
    Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg CPV 18.23.20.00-4
    Spódnica gabardyna: krój prosty szyta na indywidualne wymiary pracownic, z przodu i z tyłu spódnicy po dwie zaszewki, zamek błyskawiczny wszyty w szwie z tyłu, rozcięcie zakładane z tyłu. Spódnica szyta bez paska, wykończona obłożeniem z tkaniny zasadniczej, całość na podszewce. Spódnica posiada 4 podwójne szlufki na pas główny (5,5 do 6 cm) i pasek wąski (4 cm), materiał - gabardyna: poliester 55%, wełna 45%, gramatura 480 g/mb (przy szerokości tkaniny 142 cm), kolor ciemny granat.
    A. SM - 2 szt., termin dostawy: 10.11.2014 r.,
    B. -

    Część 3 - Kozaki zimowe
    Kozaki zimowe - 108 par
    Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg CPV 18.81.51.00-6
    Wierzch: cholewka wykonana ze skóry naturalnej licowej w kolorze czarnym, gładkiej, wodoodpornej, odpornej na pękanie przy zginaniu, na zadrapania i zarysowania o gr. 1,8 - 2,0 mm; podszewka
    na obłożyny: tkanina ocieplana typu kożuch krótki włos lub filc; międzypodszewka typu molino (bawełniana); podeszwa przeciwpoślizgowa, odporna na uszkodzenia mechaniczne i na ścieranie, spody gumowe wykonane metodą wtrysku, klejony system montażu, koloru czarnego; podsuwka wykonana
    ze styrogumu gr. 5 - 7 mm; wyściółka obuwnicza typu filc koloru czarnego; kołnierz (tkanina skóropodobna typu skaj) z wypełnieniem pianką PU grubości 20 mm; system sznurowania: szybkiego sznurowania (wiązany), co najmniej 8 oczek lub haków/punktów mocowania na każdej ze stron; sznurowadła okrągłe, plecione kolor czarny o średnicy min. 5 mm, o długości od 1,4 do 1,6 m.
    A. SM - 92 pary, termin dostawy: 10.11.2014 r.,
    B. EK - 16 par., termin dostawy: 10.11.2014 r.



    Kozaki zimowe wyjściowe - 2 pary
    Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg CPV 18.81.51.00-6
    Trzewiki całoskórzane ocieplane tkaniną typu <miś>, wykonane z naturalnych skór licowych w kolorze czarnym, model sznurowany, 5 dziurek na sznurówki wykończonych metalowym wzmocnieniem. Lekka podeszwa wykonana z TR, antypoślizgowa.
    A. SM - 2 pary, termin dostawy: 10.11.2014 r.,
    B.-

    Część 4 - Polary - 382 szt.
    Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg CPV 18.23.50.00-5
    Polar w kolorze ciemny granat, materiał wykonany z poliestru (100 %), o gramaturze od 350 do 400 g/m2, taliowany, zapinany na zamek błyskawiczny YKK lub równoważny, tj. plastikowy, kryty plisą, z osłoną suwaka w górnej części, 2 kieszenie dolne zapinane na zamki umieszczone pionowo, symetrycznie; ściągacze na rękawach, na dole polaru ściągacz z gumosznurkiem z regulowanym stoperem,, wzmocnienia w kolorze czarnym, na rękawach od ściągacza gumowego do połowy ramienia od strony zewnętrznej
    i na ramionach,
    A. SM - 366 szt., termin dostawy: 20.11.2014 r.,
    B. EK - 16 szt., termin dostawy: 20.11.2014 r.,

    Część 5 - Golfy - 128 szt.
    Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg CPV 18.23.50.00-5
    Golf w kolorze ciemny granat, materiał - 100% bawełna, gramatura 180 g/m2, dół i rękawy wykończone ściągaczami z domieszką lycry .
    A. SM - 128 szt., termin dostawy: 10.11.2014 r.,
    B. -

    Część 6 - Odzież treningowa (dres z nadrukiem <Straż Miejska>) - 37 kpl
    Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg CPV 18.41.21.00-1
    Dres - materiał : bawełna 70% + poliester 30% , gramatura min. 280 g/m2, kolor ciemny granat, bluza
    na zamek z poziomym napisem na plecach w kolorze żółtym STRAŻ MIEJSKA (Ż pisane z kropką,
    wys. liter - 2,5 cm), wykonanym techniką sitodruku, spodnie z zewnętrznym rozcięciem ( 8,5 cm) na dole nogawek.
    A. SM - 21 kpl., termin dostawy: 10.11.2014 r.,
    B. EK - 16 kpl., termin dostawy: 10.11.2014 r.

    Część 7 - Czapki
    Czapka zimowa 27 szt.
    Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg CPV 18.44.33.20-5
    Czapka zimowa z daszkiem w kolorze ciemny granat z orłem metalowym koloru żółtego i otokiem żółto
    - granatowym, wykonana z nylonu, ocieplona pikowaną ociepliną, nauszniki z futerkiem koloru czarnego wiązane na szczycie czapki.
    A. SM - 11 szt., termin dostawy: 10.11.2014 r.,
    B. EK - 16 szt., termin dostawy: 10.11.2014 r.,

    Czapka typu (Dokerka) - 310 szt.
    Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg CPV 18.44.33.20-5
    Czapka zimowa typu (Dokerka) wykonana z polaru w kolorze ciemnogranatowym, z wykończeniem
    z dzianiny w tym samym kolorze. Wyposażona w chowany ocieplacz na kark i uszy, który
    może być wysunięty lub schowany do wewnątrz; z wyhaftowanym mechanicznie emblematem orła
    ze wstęgą i z napisem na wstędze <STRAŻ MIEJSKA> w kolorze żółtym, na środku otoczki czapki. Wzór orła zgodny z rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 28 lipca 1998 r. w sprawie umundurowania, legitymacji, dystynkcji i znaków identyfikacyjnych strażników gminnych (miejskich). (Dz. U. z 1998 r., Nr 112 poz. 713 z późn. zmianami).
    A. SM - 294 szt., termin dostawy: 10.11.2014 r.,
    B. EK - 16 szt., termin dostawy: 10.11.2014 r.,

    Część 8 - Skarpety zimowe - 616 par
    Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg CPV 18.31.70.00-4
    Skarpety męskie frotte w kolorze: ciemny granat, materiał: bawełna 80% + poliamid 20% ze ściągaczem
    i płaskim szwem.
    A. SM - 584 pary, termin dostawy: 31.10.2014 r.,
    B. EK - 32 pary, termin dostawy: 31.10.2014 r.,

    Część 9 - Szaliki - 38 szt.
    Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg CPV 18.42.20.00-3
    Szalik zimowy koloru ciemny granat o wymiarach 100-110 cm x 26-30 cm, skład: 70% akryl, 30% wełna
    A. SM - 22 szt., termin dostawy: 31.10.2014 r.,
    B. EK - 16 szt., termin dostawy: 31.10.2014 r.,

    Część 10 - Rękawiczki skórzane - 158 par
    Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg CPV 18.42.40.00-7
    Rękawice skórzane męskie i damskie 5-palcowe, zimowe wykonane ze skóry rękawiczniczej
    w kolorze czarnym, ocieplane wkładem z anilany, maszynowo szyte, w nadgarstku wszyta gumka.
    A. SM - 142 pary, termin dostawy: 31.10.2014 r.,
    B. EK - 16 par, termin dostawy: 31.10.2014 r.,
  4. ZP-2380-488-92/2013 Zakup i dostawa umundurowania oraz kurtek typu Szwedka
    Zamawiający: Komenda Wojewódzka Policji w Katowicach, Katowice
    Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa umundurowania oraz kurtek typu Szwedka zgodnie ze złożoną ofertą -załącznik nr 1 do SIWZ. Przedmiot zamówienia został podzielony na 20 zadań: Zadanie nr 1 - Zakup i dostawa czapek gabardynowych (garnizonowych) w kolorze szarym Zadanie nr 2 - Zakup i dostawa kurtek gabardynowych wyjściowych Zadanie nr 3- Zakup i dostawa spodni gabardynowych wyjściowych Zadanie nr 4- Zakup i dostawa spodni gabardynowych służbowych typu narciarskiego Zadanie nr 5-Zakup i dostawa spodni do butów bryczesy Zadanie nr 6- Zakup i dostawa płaszcza wyjściowego całorocznego z podpinką Zadanie nr 7- Zakup i dostawa krawata granatowego Zadanie nr 8- Zakup i dostawa koszuli wyjściowej w kolorze białym (długi rękaw) Zadanie nr 9 - Zakup i dostawa koszuli wyjściowej w kolorze białym (krótki rękaw) Zadanie nr 10 - Zakup i dostawa szalika zimowego z frędzlami Zadanie nr 11- Zakup i dostawa trzewików Kompani Honorowej z gwoździami ochronnymi Zadanie nr 12- Zakup i dostawa butów oficera z cholewami-z prawidłami Zadanie nr 13- Zakup i dostawa półbutów wyjściowych koloru czarnego Zadanie nr 14 - Zakup i dostawa pasów do szabli z koalicyjką Zadanie nr 15 - Zakup i dostawa sznura galowego oficera/podoficera Zadanie nr 16- Zakup i dostawa szelek do spodni Zadanie nr 17- Zakup i dostawa rękawiczek skórzanych zimowych Zadanie nr 18 - Zakup i dostawa rękawiczek skórzanych letnich Zadanie nr 19 - Zakup i dostawa rękawiczek białych Zadanie nr 20- Zakup i dostawa kurtki typu szwedka z ukrytym napisem Policja 1.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 2 do SIWZ. 2.Oferowany asortyment ma być fabrycznie nowy, gatunku I, wolny od wad technicznych i dobrej jakości oraz posiadać co najmniej 24 miesięczny okres gwarancji liczony od dnia dostawy. 4. Zamawiający wymaga, aby do oferty załączono po 1 sztuce z oferowanego asortymentu za wyjątkiem asortymentu określonego w zadaniach nr 15, 17 ,18, 20 Oferowany asortyment zostanie poddany porównaniu ze wzorem posiadanym przez zamawiającego oraz ze szczegółowym określeniem przedmiotu zamówienia, celem dokonania porównania zgodności z przedmiotem zamówienia i treścią złożonej oferty. W przypadku stwierdzenia faktu niezgodności oferowanego przedmiotu z opisem przedmiotu zamówienia wyspecyfikowanym przez Zamawiającego oferta zostanie uznana za niezgodną ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia, co będzie podstawą do odrzucenia oferty. 5.Wzory oferowanego asortymentu złożone przez wykonawców podlegają zwrotowi po ostatecznym rozstrzygnięciu postępowania na ich pisemny wniosek na podstawie art. 97 ust. 2 ustawy Pzp. Wzory złożone przez Wykonawcę którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą mogą zostać zwrócone po okresie wynikającym z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp. Wniosek o zwrot asortymentu stanowi załącznik nr 4 do SIWZ. 6. Wykonawca może powierzyć wykonanie zamówienia podwykonawcom. Na formularzu ofertowym wykonawca składa oświadczenie wskazując zakres robót, jaki będzie realizował przy udziale podwykonawcy/ów.
  5. Dostawa przedmiotów umundurowania dla Komendy Wojewódzkiej Policji w Lublinie
    Zamawiający: Komenda Wojewódzka Policji w Lublinie, Lublin
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowych przedmiotów umundurowania dla Komendy Wojewódzkiej Policji w Lublinie tj. m.in.: kurtek gabardynowych, kombinezonów z tkaniny trudnopalnej, kamizelek i narękawków odblaskowych, ochraniaczy, rękawic letnich, szalików i czapek. Szczegółowy opis oraz zakres asortymentu określony został w załącznikach do SIWZ: nr 1A-1I, nr 1a-9a oraz Specyfikacjach techniczno-technologicznych
  6. Dostawa odzieży specjalnej, środków ochrony indywidualnej oraz ekwipunku osobistego strażaka dla Szkoły Aspirantów Państwowej Straży Pożarnej w Krakowie
    Zamawiający: Szkoła Aspirantów Państwowej Straży Pożarnej, Kraków
    OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA. Dostawa odzieży specjalnej, środków ochrony indywidualnej oraz ekwipunku osobistego strażaka dla Szkoły Aspirantów Państwowej Straży Pożarnej w Krakowie. Postępowanie podzielone jest na jedenaście części: CZĘŚĆ 1 Dostawa butów strażackich skórzanych dla Szkoły Aspirantów Państwowej Straży Pożarnej Krakowie. Przedmiot zamówienia: Buty strażackie skórzane 80 par /zamówienie podstawowe/, Buty strażackie skórzane 30 par /zamówienie w ramach prawa opcji/. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zamawiający dołączy do siwz jako załącznik 1.1 CZĘŚĆ 2 Dostawa butów strażackich gumowych dla Szkoły Aspirantów Państwowej Straży Pożarnej w Krakowie. Przedmiot zamówienia: Buty strażackie gumowe 13 par /zamówienie podstawowe/, Buty strażackie gumowe 2 pary /zamówienie w ramach prawa opcji/. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zamawiający dołącza do siwz jako załącznik 1.2. CZĘŚĆ 3 Dostawa obuwia koszarowego oraz butów dla kadry dowódczo sztabowej dla Szkoły Aspirantów Państwowej Straży Pożarnej w Krakowie. Przedmiot zamówienia: Obuwie koszarowe 100 par /zamówienie podstawowe/, Buty dla kadry dowódczo sztabowej 10 par /zamówienie podstawowe/, Obuwie koszarowe 20 par /zamówienie w ramach prawa opcji/. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zamawiający dołączy do siwz jako załącznik 1.3. CZĘŚĆ 4 Dostawa ubrań specjalnych dla Szkoły Aspirantów Państwowej Straży Pożarnej w Krakowie. Przedmiot zamówienia: Ubranie specjalne 45 kpl. /zamówienie podstawowe/, Ubranie specjalne 30 kpl. /zamówienie w ramach prawa opcji/. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zamawiający dołącza do siwz jako załącznik 1.4. CZĘŚĆ 5 Dostawa ubrań koszarowych oraz ubrań roboczych dla Szkoły Aspirantów Państwowej Straży Pożarnej w Krakowie. Przedmiot zamówienia: Ubranie koszarowe (bluza + spodnie) 100 kpl. /zamówienie podstawowe/, Ubranie koszarowe (kamizelka ocieplana z dopinanymi rękawami) 30 szt. /zamówienie podstawowe/, Ubranie koszarowe (czapka) 150 szt. /zamówienie podstawowe/, Ubranie robocze (bluza + spodnie) 7 kpl. /zamówienie podstawowe/, Ubranie koszarowe (bluza + spodnie) 80 kpl. /zamówienie w ramach prawa opcji/, Ubranie koszarowe (kamizelka ocieplana z dopinanymi rękawami) 20 szt. /zamówienie w ramach prawa opcji/, Ubranie koszarowe (czapka) 130 szt. /zamówienie w ramach prawa opcji/, Ubranie robocze (bluza + spodnie) 3 kpl. /zamówienie w ramach prawa opcji/. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zamawiający dołącza do siwz jako załącznik 1.5. CZĘŚĆ 6 Dostawa koszulek letnich oraz koszulek zimowych dla Szkoły Aspirantów Państwowej Straży Pożarnej w Krakowie. Przedmiot zamówienia: Koszulka letnia 260 szt. /zamówienie podstawowe/, Koszulka zimowa 260 szt. /zamówienie podstawowe/, Koszulka letnia 40 szt. /zamówienie w ramach prawa opcji/, Koszulka zimowa 40 szt. /zamówienie w ramach prawa opcji/. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zamawiający dołącza do siwz jako załącznik 1.6. CZĘŚĆ 7 Dostawa hełmów strażackich dla Szkoły Aspirantów Państwowej Straży Pożarnej w Krakowie. Przedmiot zamówienia: Hełm strażacki 50 szt. /zamówienie podstawowe/, Hełm strażacki 10 szt. /zamówienie w ramach prawa opcji/. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zamawiający dołącza do siwz jako załącznik 1.7. CZĘŚĆ 8 Dostawa rękawic specjalnych dla Szkoły Aspirantów Państwowej Straży Pożarnej w Krakowie. Przedmiot zamówienia: Rękawice specjalne 110 par /zamówienie podstawowe/, Rękawice specjalne 70 par /zamówienie w ramach prawa opcji/. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zamawiający dołącza do siwz jako załącznik 1.8. CZĘŚĆ 9 Dostawa kominiarek niepalnych dla Szkoły Aspirantów Państwowej Straży Pożarnej w Krakowie. Przedmiot zamówienia: Kominiarka niepalna 60 szt. /zamówienie podstawowe/, Kominiarka niepalna 5 szt. /zamówienie w ramach prawa opcji/. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zamawiający dołącza do siwz jako załącznik 1.9. CZĘŚĆ 10 Dostawa pochewek na toporek dla Szkoły Aspirantów Państwowej Straży Pożarnej w Krakowie. Przedmiot zamówienia: Pochewka na toporek 80 szt. /zamówienie podstawowe/, Pochewka na toporek 20 szt. /zamówienie w ramach prawa opcji/. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zamawiający dołącza do siwz jako załącznik 1.10. CZĘŚĆ 11 Dostawa dystynkcji i emblematów dla Szkoły Aspirantów Państwowej Straży Pożarnej w Krakowie. Przedmiot zamówienia: Dystynkcje na plakietkach 200 szt. /zamówienie podstawowe/, Dystynkcje na beret 60 szt. /zamówienie podstawowe/, Dystynkcje na pochewkach 40 kpl. /zamówienie podstawowe/, Identyfikator kadry dowódczo - sztabowej 10 szt. /zamówienie podstawowe/, Emblemat SA PSP w Krakowie 80 szt. /zamówienie podstawowe/, Dystynkcje na plakietkach 175 szt. /zamówienie w ramach prawa opcji/, Dystynkcje na beret 10 szt. /zamówienie w ramach prawa opcji/, Dystynkcje na pochewkach 3 kpl. /zamówienie w ramach prawa opcji/, Identyfikator kadry dowódczo - sztabowej 2 szt. /zamówienie w ramach prawa opcji/, Emblemat SA PSP w Krakowie 20 szt. /zamówienie w ramach prawa opcji/. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zamawiający dołącza do siwz jako załącznik 1.11
  7. Dostawa 200 szt. kominiarek, 120 par rękawiczek skórzanych zimowych, 960 par skarpet antypotnych, 480 szt. ręczników, 120 kpl. dresów sportowych, 120 szt. worków marynarza, 240 zasobników osobistych, 720 szt. emblematów POLAND, 720 szt. emblematów UE- nr sprawy 39/Ckt/14/TG
    Zamawiający: Komenda Główna Policji, Warszawa
    1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa 200 szt. kominiarek, 120 par rękawiczek skórzanych zimowych,
    960 par skarpet antypotnych, 480 szt. ręczników, 120 kpl. dresów sportowych, 120 szt. worków marynarza, 240 zasobników osobistych, 720 szt. emblematów POLAND, 720 szt. emblematów UE.
    2.Zamówienie zostało podzielone na 8 części:
    1.Dostawa 200 szt. kominiarek
    2.Dostawa 120 par rękawiczek skórzanych zimowych 3.Dostawa 960 par skarpet antypotnych
    4.Dostawa 480 szt. ręczników
    5.Dostawa 120 kpl. dresów sportowych
    6.Dostawa 120 szt. worków marynarza
    7.Dostawa 240 szt. zasobników osobistych
    8.Dostawa 720 szt. emblematów POLAND i dostawa 720 szt. emblematów UE
  8. Dostawa przedmiotów umundurowania i wyekwipowania (berety, kominiarki, rękawice), sprawa nr 18/2014.
    Zamawiający: Jednostka Wojskowa 4228, Kraków
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa przedmiotów umundurowania i wyekwipowania obejmująca swym zakresem 5 zadań zgodnie z poniższym zestawieniem: Zadanie nr 1 - Beret (dla Wojsk Specjalnych) - 2 365 szt. Zadanie nr 2 - Kominiarka z tkaniny trudnopalnej w kamuflażu -802 szt. Zadanie nr 3 - Rękawice do zjazdów na linie grubej - 602 pary Zadanie nr 4 - Rękawice z tkaniny trudnopalnej w kamuflażu - 602 pary.
  9. Przedmioty umundurowania użytkowane w Państwowej Straży Pożarnej w tym: część 1: Mundury wyjściowe i służbowe część 2: Krawaty część 3: Rękawiczki letnie i zimowe część 4: Sznury galowe oficera część 5: Koszule część 6: Półbuty wyjściowe męskie część 7: Półbuty służbowe męskie część 8: Paski do spodni część 9: Berety część 10: Swetry część 11: Kurtki ¾ z podpinką część 12: Dystynkcje i emblematy część 13: Czapki zimowe służbowe część 14: Skarpety letnie i skarpety zimowe część 15: Pokrowce na mundur
    Zamawiający: Szkoła Główna Służby Pożarniczej, Warszawa
    Przedmioty umundurowania użytkowane w Państwowej Straży Pożarnej w tym: część 1: Mundury wyjściowe i służbowe część 2: Krawaty część 3: Rękawiczki letnie i zimowe część 4: Sznury galowe oficera część 5: Koszule część 6: Półbuty wyjściowe męskie część 7: Półbuty służbowe męskie część 8: Paski do spodni część 9: Berety część 10: Swetry część 11: Kurtki ¾ z podpinką część 12: Dystynkcje i emblematy część 13: Czapki zimowe służbowe część 14: Skarpety letnie i skarpety zimowe część 15: Pokrowce na mundur
  10. Dostawa elementów umundurowania dla funkcjonariuszy Straży Miejskiej w Białymstoku
    Zamawiający: Straż Miejska w Białymstoku, Białystok
    1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa elementów umundurowania dla funkcjonariuszy Straży Miejskiej w Białymstoku - wykonanych wg wzorów określonych w Rozporządzeniu Rady Ministrów z dnia 28 lipca 1998 r. w sprawie umundurowania, legitymacji, dystynkcji i znaków identyfikacyjnych strażników gminnych (miejskich) (Dz.U. z 1998 Nr 112 poz. 713 z późn. zmianami) oraz zgodnych z umundurowaniem używanym przez Straż Miejską w Białymstoku.
    2. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Przedmiot zamówienia został podzielony na 13 zadań, tj.:
    Zadanie Nr 1 - dostawa czapek letnich, służbowych i wyjściowych.
    Zadanie Nr 2 - dostawa swetrów i szalików.
    Zadanie Nr 3 - dostawa kurtek.
    Zadanie Nr 4 - dostawa koszul.
    Zadanie Nr 5 - dostawa kamizelek służbowych.
    Zadanie Nr 6 - dostawa koszulek polo.
    Zadanie Nr 7 - dostawa obuwia męskiego i damskiego.
    Zadanie Nr 8 - dostawa kozaków damskich.
    Zadanie Nr 9 - dostawa rękawiczek zimowych.
    Zadanie Nr 10 - dostawa elementów uzupełniających umundurowanie.
    Zadanie Nr 11 - dostawa dresów sportowych i skarpet.
    Zadanie Nr 12 - dostawa kurtek przeciwdeszczowych.
    Zadanie Nr 13 - dostawa obuwia sportowego.
  11. Dostawa części składowych umundurowania pracowników Straży Marszałkowskiej
    Zamawiający: Kancelaria Sejmu RP, Warszawa
    Dostawa części składowych umundurowania pracowników Straży Marszałkowskiej
  12. Dostawa wyposażenia specjalnego dla Policjantów garnizonu małopolskiego; nr sprawy ZP-235/2013
    Zamawiający: Komenda Wojewódzka Policji w Krakowie, Kraków
    1. Przedmiotem zamówienia jest jednorazowa dostawa wyposażenia specjalnego dla Policjantów garnizonu małopolskiego, z podziałem na zadania. Asortyment obejmuje: trzewiki specjalne, okulary balistyczne, rękawice do zjazdu po linie, kominiarki Nomex, ochraniacze na kolana.
    2. Szczegółowy OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA dla każdego zadania (każdej pozycji asortymentowej) zawarty jest w załączniku nr 2 do SIWZ.
    3. Miejscem dostawy jest magazyn mundurowy KWP w Krakowie, ul. Mogilska 109.
  13. Dostawa wyposażenia specjalnego, tj. odzieży, obuwia i toreb dla pilotów i mechaników KWP we Wrocławiu.
    Zamawiający: Komenda Wojewódzka Policji we Wrocławiu, Wrocław
    .1. Zamówienie podzielono na 7 części: Część 1 - kombinezon lotniczy nomex -8 kpl. Część 2 - bezrękawnik na kombinezon lotniczy - 8 szt. Część 3 - kurtka lotnicza letnia, tzw. Kanadyjka do pasa - 7 szt. Część 4 - rękawice lotnicze nomex - 8 par Część 5 - bielizna termo aktywna ocieplacz pod kombinezon - 8 kpl. Część 6 - buty taktyczne skórzane - 8 par Część 7 - torba pilota skórzana - 4 szt. 1.2. Charakterystykę i ilości towarów stanowiących przedmiot dostawy oraz ich minimalne wymagania jakościowe i techniczne określono odpowiednio w załączniku nr 1.1 do 1.7 do SIWZ..
  14. Dostawa zaopatrzenia mundurowego strażaka: ubrań, butów, rękawic
    Zamawiający: Rejonowy Zarząd Infrastruktury, Bydgoszcz
    Dostawa zaopatrzenia mundurowego strażaka: ubrań, butów, rękawic
  15. Dostawa umundurowania dla Szkoły Aspirantów Państwowej Straży Pożarnej w Krakowie
    Zamawiający: Szkoła Aspirantów Państwowej Straży Pożarnej, Kraków
    Dostawa umundurowania dla Szkoły Aspirantów Państwowej Straży Pożarnej w Krakowie. 1. Postępowanie podzielone jest na pięć części: CZĘŚĆ 1 Dostawa mundurów wyjściowych zimowych, mundurów służbowych oraz spodni letnich dla Szkoły Aspirantów Państwowej Straży Pożarnej w Krakowie. Przedmiot zamówienia: - Mundur wyjściowy zimowy męski 30 kpl. - Mundur służbowy męski 30 kpl. - Spodnie letnie 30 szt. Okres gwarancji minimum 24 m-ce. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zamawiający dołącza do siwz jako załącznik 1.1. CZĘŚĆ 2 Dostawa półbutów służbowych oraz botków ocieplanych dla Szkoły Aspirantów Państwowej Straży Pożarnej w Krakowie. Przedmiot zamówienia: - Półbuty służbowe 30 par - Botki ocieplane 30 par Okres gwarancji minimum 24 m-ce. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zamawiający dołączy do siwz jako załącznik 1.2. CZĘŚĆ 3 Dostawa koszul wyjściowych i służbowych dla Szkoły Aspirantów Państwowej Straży Pożarnej w Krakowie. Przedmiot zamówienia: - Koszula wyjściowa z długim rękawem męska 30 szt. - Koszula wyjściowa z krótkim rękawem męska 30 szt. - Koszula służbowa z długim rękawem męska 60 szt. - Koszula służbowa z krótkim rękawem męska 60 szt. Okres gwarancji minimum 24 m-ce. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zamawiający dołącza do siwz jako załącznik 1.3. CZĘŚĆ 4 Dostawa beretów dla Szkoły Aspirantów Państwowej Straży Pożarnej w Krakowie. Przedmiot zamówienia: - Beret z orzełkiem 30 szt. Okres gwarancji minimum 24 m-ce. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zamawiający dołącza do siwz jako załącznik 1.4. CZĘŚĆ 5 Dostawa rękawiczek zimowych dla Szkoły Aspirantów Państwowej Straży Pożarnej w Krakowie. Przedmiot zamówienia: - Rękawiczki zimowe 30 par. Okres gwarancji minimum 12 m-ce. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zamawiający dołącza do siwz jako załącznik 1.5
  16. Dostawa rękawiczek zimowych i pasów głównych do Centralnej Szkoły Państwowej Straży Pożarnej w Częstochowie
    Zamawiający: Centralna Szkoła Państwowej Straży Pożarnej, Częstochowa
    1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa wymienionych poniżej elementów umundurowania strażackiego w następujących ilościach: lp. oznaczenie zadania przedmiot zamówienia ilość 1 ZADANIE I Rękawiczki zimowe 30 par 2 ZADANIE II Pas główny 10 sztuk 2. Postępowanie podzielone zostało na 2 zadania oznaczone liczbami rzymskimi od I do II. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia każdego z zadań stanowią Załączniki do niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia oznaczone odpowiednio numerami od 1.I do 1.II (opis przedmiotu zamówienia). 3. Określony powyżej przedmiot zamówienia musi spełniać wymagania określone: Rozporządzeniem Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 30 listopada 2005 r. w sprawie umundurowania strażaków Państwowej Straży Pożarnej (Dz. U. 2006, Nr 4, poz. 25) Zarządzeniem Nr 9 Komendanta Głównego Państwowej Straży Pożarnej z dnia 5 lutego 2007 r. w sprawie wzorców oraz szczegółowych wymagań, cech technicznych i jakościowych przedmiotów umundurowania, odzieży specjalnej i środków ochrony indywidualnej użytkowanych w Państwowej Straży Pożarnej (Dz. Urz. KGPSP z dnia 23.10.2009 r.) 4. Wymienione ilości są ilościami maksymalnymi i mogą ulec zmniejszeniu w zależności od ilości osób przyjętych do szkolenia. 5. Wyżej wymienione przedmioty zamówienia muszą być zgodne ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załączniki nr 1.I ÷ 1.II. 6. Rozmiary przedmiotu zamówienia zawierają załączniki nr 1. 7. Wymagany okres gwarancji minimum 24 miesiące 8. Oznaczenie wg CPV: Kod CPV Opis 18424000-7 rękawice 35810000-5 sprzęt osobisty 9. Miejsce realizacji zamówienia - dostawa towaru do siedziby Zamawiającej tj. Centralna Szkoła Państwowej Straży PSP w Częstochowie, ul. Sabinowska 62/64, 42-200 Częstochowa. 10. Wymagany termin płatności - 30 dni od daty odbioru przedmiotu umowy potwierdzonego protokołem odbioru oraz doręczeniem faktury. Zamawiająca dopuszcza wystawianie faktur częściowych za każde zrealizowane zadanie. 11. Zamawiająca zastrzega sobie prawo do wymiany towarów na inne rozmiary do 20% ogólnej ilości towaru nowego i nieużywanego określonego w poszczególnych zadaniach w okresie 12 miesięcy od dnia dokonania odbioru towaru na towar nowy o innym rozmiarze. 12. Przedmiot zamówienia objęty jest stawką podatku od towarów i usług w wysokości 8% zgodnie z Ustawą o podatku od towarów i usług, z dnia 11.03.2004 r., art. 41 ust. 2 i 10 (Dz. U. Nr 54, poz. 535). 13. Oferowany do sprzedaży towar winien być nowy i w pierwszym gatunku. 14. Koszty dotyczące transportu, dostaw na miejsce, rozładunku pozostają po stronie Wykonawcy
  17. Dostawa elementów umundurowania II
    Zamawiający: Straż Miejska Miasta Krakowa, Kraków
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa elementów umundurowania wykonanych wg wzoru
    określonego w Rozporządzeniu Rady Ministrów z dnia 28.07.1998 r. w sprawie umundurowania strażników gminnych i miejskich (Dz. U. z 1998 r., Nr 112 poz. 713 z późn. zmianami) oraz zgodnych ze wzorami umundurowania używanymi przez Straż Miejską Miasta Krakowa. Rozmiary
    dla poszczególnych części zamówienia zostaną ustalone z wybranym Wykonawcą po zawarciu
    umowy. Na Wykonawcy ciąży wykazanie, że oferowane elementy umundurowania są zgodne
    ze Specyfikacją istotnych warunków zamówienia, dlatego też przedmiot zamówienia powinien być zaopatrzony w odpowiednie metki z opisem składu użytych materiałów lub z ofertą powinna być
    doręczona oddzielna informacja Wykonawcy w tym zakresie, np. odpowiedni atest, certyfikat
    lub oświadczenie.

    Część 1. Mundur polowy - 26 kpl
    Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg CPV 35.81.20.00-9
    Typowa kurtka policyjno - wojskowa zapinana na guziki kryte plisą, materiał w kolorze bardzo ciemny
    granat, 4 kieszenie zewnętrzne gładkie z przodu, zapinane na guziki kryte plisą, na środku lewej kieszeni wszyty rzep koloru czarnego o wymiarach 7,5 cm (szer.) x 8,5 cm (dł.), pagony na ramionach zapinane na guziki, oznakowanie: napis STRAŻ MIEJSKA -minimalna wys. liter -25 mm z przodu i 50 mm z tyłu, litery w kolorze srebrnym na żółtym odblaskowym tle. Odległość pomiędzy górną krawędzią lewej kieszeni a oznakowaniem z przodu wynosi 1cm.
    Spodnie - materiał w kolorze bardzo ciemny granat, na szelkach, 6 kieszeni (2 z przodu, wpuszczane w karczek biodrowy, 4 kieszenie naszywane, zapinane na guziki kryte plisą, umieszczone na udach z przodu i z tyłu, po dwie na każdej z nogawek), ściągacz gumowy na nogawkach, wzmocnione w kroku, rozporek zapinany na zamek błyskawiczny kryty plisą, zapięcie specjalne regulujące obwód pasa.
    Materiał: 50% bawełna, 50% poliester, gramatura min. 300g/m2.
    W cenie należy uwzględnić koszt naszycia na obu rękawach emblematów, które zostaną przekazane przez Zamawiającego wybranemu w trybie przetargu Wykonawcy.
    Termin dostawy do 20.09.2013 r.





    Część 1. Spodnie do munduru polowego - 26 szt.
    Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg CPV 35.81.20.00-9
    Spodnie - materiał w kolorze bardzo ciemny granat, na szelkach, 6 kieszeni (2 z przodu, wpuszczane
    w karczek biodrowy, 4 kieszenie naszywane, zapinane na guziki kryte plisą, umieszczone na udach z przodu i z tyłu, po dwie na każdej z nogawek), ściągacz gumowy na nogawkach, wzmocnione w kroku, rozporek
    zapinany na zamek błyskawiczny kryty plisą, zapięcie specjalne regulujące obwód pasa.
    Materiał:50% bawełna, 50% poliester, gramatura min. 300g/m2.
    Termin dostawy do 20.09.2013 r.

    Część 2. Olimpijka gabardyna - 11 szt.
    Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg CPV 18.22.32.00-0
    Kurtka olimpijka - materiał gabardyna o gramaturze 480 gr/mb (przy szer. tkaniny142 cm), kolor bardzo ciemny granat, na podszewce, na plecach dwie fałdy, szerokie szlufki na pas, ściągacze gumowe po bokach, zapinanie na guziki kryte listwą, dwie kieszenie z meszkiem zamykane klapkami, na lewej kieszeni 7,5 cm poniżej guzika metalowego przyszyty mały, czarny guzik (podtrzymujący identyfikator), na pagonach oraz przy kieszeniach i rękawach - małe guziki metalowe koloru złotego z wizerunkiem orła.
    W cenie należy uwzględnić koszt naszycia na obu rękawach emblematów, które zostaną przekazane przez Zamawiającego wybranemu w trybie przetargu Wykonawcy.
    Termin dostawy do 20.09.2013 r.

    Część 2. Spodnie gabardyna - 47 szt.
    Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg CPV 18.23.40.00-8
    Spodnie gabardynowe: krój prosty z lampasem koloru żółtego, z przodu dwie kieszenie w karczkach
    biodrowych, z tyłu jedna kieszonka z wypustką na guzik, podwójne szlufki na pasek i pas główny, zapięcie specjalne regulujące obwód pasa, rozporek zapinany na zamek błyskawiczny kryty plisą, materiał
    - gabardyna mundurowa 480 gr/mb ( przy szer. tkaniny 142 cm), kolor - bardzo ciemny granat.
    Termin dostawy do 18.10.2013 r.

    Część 2. Spódnica gabardyna - 7 szt.
    Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg CPV 18.23.20.00-4
    Spódnica gabardyna: krój prosty szyta na indywidualne wymiary pracownic, z przodu i z tyłu spódnicy po dwie zaszewki, zamek błyskawiczny wszyty w szwie z tyłu, rozcięcie zakładane z tyłu. Spódnica szyta bez paska, wykończona obłożeniem z tkaniny zasadniczej, całość na podszewce. Spódnica posiada 4 podwójne podtrzymywacze paska - na pasek i pas główny, materiał - gabardyna: poliester 55%, wełna 45%,
    gramatura 480 gr/mb , kolor ciemny granat.
    Termin dostawy do 18.10.2013 r.

    Część 2. Spodnie tropik - 52 szt.
    Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg CPV 18.23.40.00-8
    Spodnie: krój prosty z lampasem koloru żółtego, z przodu dwie kieszenie w karczkach biodrowych, z tyłu jedna kieszonka z wypustką na guzik, podwójne szlufki na pasek i pas główny, zapięcie specjalne regulujące obwód pasa, rozporek zapinany na zamek błyskawiczny kryty plisą, materiał - elana 55%, wełna 45%,
    gramatura 360 g/mb (przy szer. tkaniny 142 cm), kolor bardzo ciemny granat.
    Termin dostawy do 20.09.2013 r.

    Część 3. Koszula niebieska długi rękaw - 29 szt.
    Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg CPV 18.33.20.00-5
    Koszula - materiał 55% bawełna, 45% poliester, zapięcie wykończone imitacją plisy, jedna kieszeń nie zapinana. Kolor niebieski.
    Termin dostawy do 20.09.2013 r.

    Część 3. Koszula biała długi rękaw - 27 szt.
    Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg CPV 18.33.20.00-5
    Koszula - materiał 55% bawełna, 45% poliester, zapięcie wykończone imitacją plisy, jedna kieszeń nie zapinana. Kolor biały.
    Termin dostawy do 20.09.2013 r.



    Część 3. Koszula biała krótki rękaw - 27 szt.
    Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg CPV 18.33.20.00-5
    Koszula - materiał 55% bawełna, 45% poliester, dwie kieszenie z mieszkiem i klapką zapinaną na guzik, zapięcie wykończone imitacją plisy, na ramionach pagony. Powyżej lewej kieszeni należy wszyć klapkę
    o wym. 4 (szerokość) x 8,5 cm (długość), służącą do umocowania identyfikatora; na wysokości
    1/3 od górnej krawędzi wykonać otwór obszyty nitką w kolorze koszuli. Klapka umieszczona na wys. 1,5 cm nad patką kieszeni, zapinana w dolnej części na rzep. Kolor biały.
    Termin dostawy do 20.09.2013 r.

    Część 4. Koszulka polo - 52 szt.
    Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg CPV 18.33.30.00-2
    Koszulka polo z krótkim rękawem, kolor bardzo ciemny granat - materiał 80% bawełna i 20% poliester, gramatura min. 220 g/m2, rozpinana na 3 guziki, rękawki wykończone ściągaczem, na ramionach pagony zapinane na rzep, materiał elanobawełna w kolorze koszulki, na lewej piersi naszyty rzep w kolorze czarnym o wymiarach 7,5cm (szer.) x 8,5 cm (dł.), oznakowanie: na żółtym odblaskowym tle litery w kolorze srebrnym napis Straż Miejska, z tyłu minimalna wysokość liter 45 mm i z przodu 23 mm.
    Odległość pomiędzy górną krawędzią rzepu a oznakowaniem z przodu 1,5cm.
    W cenie należy uwzględnić koszt naszycia na obu rękawkach emblematów, które zostaną przekazane przez Straż Miejską wybranemu w trybie przetargu Wykonawcy.
    Termin dostawy do 20.09.2013 r.

    Część 4. Koszulka T-shirt - 52 szt.
    Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg CPV 18.33.10.00-8
    Koszulka bawełniana (100% bawełna) gramatura - 180 gr/m2, kolor bardzo ciemny granat, bez nadruków.
    Termin dostawy do 20.09.2013 r.

    Część 4. Kalesony - 310 szt.
    Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg CPV 18.31.20.00-9
    Kalesony ocieplone - materiał 100% bawełna z kutnerkiem, gram. 200 gr/m2, kolor jasnopopielaty (melanż).
    Termin dostawy do 18.10.2013 r.

    Część 4. Podkoszulek zimowy - 300 szt.
    Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg CPV 18.31.84.00-5
    Podkoszulek zimowy- materiał 100% bawełna z kutnerkiem, gram. 200 gr/m2 kolor jasnopopielaty (melanż).
    Termin dostawy do 18.10.2013 r.

    Część 5. Kurtka przeciwdeszczowa - 26 szt.
    Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg CPV 18.21.10.00-1
    Kurtka ¾ prosta, materiał - 100% poliester o gramaturze 101g/m2, Kolor bardzo ciemny granat, szlifowany i powlekany żywicami z apreturą wodoodporną. Krój - w dole nakładane kieszenie z możliwością wkładania ręki z góry i z boku, zamykane patką na rzep. Całość zapinana na zamek kostkowy błyskawiczny kryty plisą, zapinaną na napy. W stójce chowany kaptur. Z przodu i z tyłu napis STRAŻ MIEJSKA..
    Oznakowanie: minimalna wys. liter - 25 mm z przodu i 50 mm z tyłu, litery w kolorze srebrnym na żółtym odblaskowym tle.
    Pokrowiec z szerokimi szlufkami na pas główny.
    Termin dostawy do 20.09.2013 r.












    Część 6. Kurtka rowerowa - 8 szt.
    Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg CPV 18.22.32.00-0
    Wiatroszczelna, wodoodporna kurtka rowerowa z membraną w kolorze ciemny granat (zbliżony do czarnego). Rozpinana z przodu na całej długości. Suwak zamka po zamknięciu chowa się w specjalnej kieszonce zapobiegając zadrapaniu szyi i twarzy. Stójka wysoka usztywniana z wykończeniem wewnętrznym wykonanym z materiału typu polar. Zintegrowany i regulowany kaptur w stójce. Z przodu dwie zewnętrzne kieszenie na zamek i kieszeń wewnętrzna zapinana na zamek. W dolnej części pleców jednokomorowa kieszeń na zamek. Podszewka z siatki. Po odpięciu rękawów może być używana jako kamizelka. Mankiety przedłużonych rękawów wyposażone w regulacje obwodu na rzep i elementy odblaskowe. W dolnej części kurtki regulacja obwodu. Tył kurtki przedłużany. Elementy odblaskowe z przodu i tyłu.
    Oznakowanie: na plecach napis STRAŻ MIEJSKA wykonany czcionką o wysokości 50 mm w kolorze srebrnym na żółtym odblaskowym tle; z przodu po lewej stronie taki sam napis wykonany czcionką
    o wysokości 25 mm.
    Termin dostawy do 30.09.2013 r.

    Część 7. Spodenki dla rowerzystów - 8 szt.
    Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg CPV 18.23.30.00-1
    Spodnie krótkie wykonane z tkaniny elanobawełny (65% poliester, 35% bawełna, gramatura 270 g/m2)
    w kolorze czarnym, z przodu 2 kieszenie w karczkach biodrowych, z przodu na wysokości uda 2 kieszenie naszyte z mieszkiem, kryte patką zapinaną na rzep. Góra spodni wykończona paskiem szerokości 4 cm, zapięcie specjalne regulujące obwód pasa. W pasek wszyte 5 podtrzymywaczy (szlufki) na szeroki pas główny. Rozporek zapinany na zamek błyskawiczny. Wzmocnione w kroku.
    Termin dostawy do 30.09.2013 r.

    Część 8. Spodnie rowerowe długie - 72 szt.
    Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg CPV 18.23.40.00-8
    Wiatroszczelne spodnie rowerowe z membraną z podszewką siatkową, bez podszewki polarowej
    (na chłodniejsze dni). Elastyczne wstawki na lędźwiach i na kolanach. Z przodu dwie kieszenie zapinane
    na zamek. Antypoślizgowa, bezuciskowa taśma elastyczna przytrzymująca spodnie w pasie. Doły nogawek zapinane na zamek z możliwością regulowania obwodu. Na udach wywietrzniki zapinane na zamek.
    Odblaskowe elementy w spodniach poprawiające bezpieczeństwo na drodze.
    Termin dostawy do 30.09.2013 r.

    Część 9. Kurtka zimowa krótka - 50 szt.
    Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg CPV 18.22.32.00-0
    Kurtka zimowa krótka: materiał - 100% poliester powlekany poliuretanem, gramatura min.155gr/m2, kolor bardzo ciemny granat, długość do połowy bioder, wyposażona w 2 nakładane kieszenie wierzchnie
    dostępne z góry i z boku, kieszeń wewnętrzna na podszewce, całość zapinana na zamek błyskawiczny kryty plisą, dół kurtki i rękawy wykończone gumą (ściągacze), szlufki na pas główny, pagony na rzepy lub guziki, na lewej piersi rzep koloru czarnego na identyfikator haftowany z numerem służbowym o wymiarach
    7,5 x 8,5 cm, odpinany kołnierz futrzany, odpinana pikowana podpinka.
    W cenie należy uwzględnić koszt naszycia na obu rękawkach emblematów, które zostaną przekazane przez Straż Miejską wybranemu w trybie przetargu Wykonawcy.
    Termin dostawy do 18.10.2013 r.

    Część 9. Kurtka zimowa długa - 15 szt.
    Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg CPV 18.22.32.00-0
    Kurtka zimowa 3/4: ocieplona, materiał - 100% poliester powlekany poliuretanem, gramatura min. 155 gr/m2, kolor bardzo ciemny granat,, wyposażona w 2 kieszenie wierzchnie, jedną wewnętrzną, całość zapinana na zamek błyskawiczny kryty plisą, w dolnej części po bokach gumki, ściągacz na rękawach,
    pagony na rzepy lub guziki, na lewej piersi wszyta klapa na blachę służbową o wymiarach 5,5 x 9,5 cm
    z otworem na blachę - dolna część mocowana na rzepa, od wewnątrz kurtki dopinana stójka (kołnierz
    krótki), odpinana pikowana podpinka, uchwyty (szlufki) na pas główny.
    W cenie należy uwzględnić koszt naszycia na obu rękawkach emblematów, które zostaną przekazane przez Straż Miejską wybranemu w trybie przetargu Wykonawcy.
    Termin dostawy do 18.10.2013 r.




    Część 10. Golf - 356 szt.
    Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg CPV 18.33.10.00-8
    Golf w kolorze ciemny granat, materiał - 100% bawełna, gramatura 180 g/m2, dół i rękawy wykończone ściągaczami z domieszką lycry .
    Termin dostawy do 18.10.2013 r.

    Część 10. Sweter służbowy - 31 szt.
    Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg CPV 18.23.53.00-8
    Sweter służbowy typ SM w serek, kolor - ciemny granat, skład: 40% wełna, 55% akryl, 5% lycra, obszycia
    z elanobawełny w kolorze swetra, wzmocnienia na ramionach i rękawach, na lewej piersi kieszeń z patką
    zapinana na rzep, pagony na rzep, rękaw zakończony odwijanym mankietem, dół swetra wykończony
    podwójnym ściągaczem.
    Termin dostawy do 18.10.2013 r.

    Część 11. Trzewiki specjalne - 52 pary
    Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg CPV 18.81.52.00-7
    Cholewka wykonana ze skóry naturalnej - bukat bydlęcy wodoodporny, skóra licowa, dwoina 1,8-2,0 mm
    w kolorze czarnym, o wysokości min 20 cm od obcasa w wzwyż, sznurowana na uchwyty
    obuwnicze (system szybkiego sznurowania) po osiem z każdej strony, sznurowadła czarne, okrągłe. Język
    miechowy i kołnierz wykonany ze skóry świńskiej, zmiękczonej pianką PU. Kołnierz o wys. 6 cm, wypełniony pianką lateksową przeszyty dwukrotnie pojedynczym szwem. Cholewka typu derbowego, w miejscu szycia
    rygli wzmocniona nitami. Podnosek utwardzony z materiału termoplastycznego. Podszewka ze skóry
    naturalnej 0,9-1,1 mm. Podpodeszwa wykonana z materiału podpodeszwowego. Wkładka wymienna.
    Podeszwa czarna, gumowa, trudnościeralna, olejoodporna i antypoślizgowa typu WIBRAM, łączona
    z cholewką metodą klejenia, przyszywana oraz gwoździowana na czubkach i piętach.
    Termin dostawy do 20.09.2013 r.

    Część 12. Półbuty damskie - 7 par
    Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg CPV 18.81.50.00-5
    Półbuty damskie skórzane koloru czarnego, sznurowane, z podszewką skórzaną, spód TR klejony, cholewka w kolorze czarnym.
    Termin dostawy do 20.09.2013 r.

    Część 12. Półbuty damskie wyjściowe - 7 par
    Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg CPV 18.81.50.00-5
    Czółenka damskie(klasyczne) skórzane koloru czarnego, z podszewką skórzaną, spód TR klejony, przyszwa gładka bez przeszyć ozdobnych, lekko zwężająca w zaokrąglony nosek z delikatnym zadarciem w górę.
    Wysokość obcasa (cm): ok.5.5, rodzaj obcasa: słupek zwężający się z góry w dół.
    Termin dostawy do 20.09.2013 r.

    Część 12. Półbuty męskie - 19 par
    Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg CPV 18.81.50.00-5
    Półbuty męskie skórzane koloru czarnego, z podszewką skórzaną, spód TR klejony, cholewka gładka,
    bez przeszyć, sznurowane.
    Termin dostawy do 20.09.2013 r.

    Część 13. Kozaki zimowe - 52 pary
    Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg CPV 18.81.51.00-6
    Wierzch: cholewka typu derbowego wykonana ze skór bydlęcych gładkich gr. 1,4 - 1,6 mm; podszewka
    na obłożyny: tkanina ocieplana typu kożuch krótki włos; międzypodszewka typu molino; podeszwa typu LUGA koloru czarnego; podsuwka wykonana ze styrogumu gr. 5 - 7 mm; wyściółka obuwnicza typu filc koloru
    czarnego; kołnierz (tkanina skóropodobna typu skaj) z wypełnieniem pianką PU gr. 20 mm; system
    sznurowania: 4 uchwyty 210 + 3 uchwyty rurowe + 1 oczko (zakończenie); sznurowadła bawełniane kolor czarny o dł. 1,4 - 1,6 m.
    Termin dostawy do 18.10.2013 r.




    Część 14. Skarpety sportowe - 16 par
    Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg CPV 18.31.70.00-4
    Skarpety męskie frotte w kolorze: białym, materiał: bawełna 80% + poliamid 20% ze ściągaczem i płaskim szwem.
    Termin dostawy do 30.09.2013 r.

    Część 14. Skarpety letnie - 52 pary
    Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg CPV 18.31.70.00-4
    Skarpety męskie niekurczliwe w kolorze bardzo ciemny granat, bawełna 100% z komfortowym ściągaczem i płaskim szwem.
    Termin dostawy do 20.09.2013 r.

    Część 14. Skarpety zimowe - 640 par
    Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg CPV 18.31.70.00-4
    Skarpety męskie frotte w kolorze: ciemny granat, materiał: bawełna 80% + poliamid 20% ze ściągaczem
    i płaskim szwem.
    Termin dostawy do 18.10.2013 r.

    Część 15. Czapka zimowa - 48 szt.
    Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg CPV 18.44.33.20-5
    Czapka zimowa z daszkiem w kolorze ciemny granat z orłem metalowym koloru żółtego i otokiem żółto
    - granatowym, wykonana z nylonu, ocieplona pikowaną ociepliną, nauszniki z futerkiem koloru czarnego wiązane na szczycie czapki.
    Termin dostawy do 18.10.2013 r.

    Część 15. Czapka (Dokerka) - 220 szt.
    Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg CPV 18.44.33.20-5
    Czapka typ dokerka - materiał 100% bawełna w kolorze ciemny granat, z wyhaftowanym mechanicznie
    emblematem orła ze wstęgą i napisem STRAŻ MIEJSKA w kolorze żółtym, na środku otoczki czapki.
    Termin dostawy do 18.10.2013 r.

    Część 16. Rękawiczki skórzane - 150 par
    Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg CPV 18.42.40.00-7
    Rękawice skórzane męskie (wzór mundurowy) 5-palcowe, zimowe wykonane ze skóry rękawicznicznej
    w kolorze czarnym, ocieplane wkładem z anilany, maszynowo szyte, w nadgarstku wszyta gumka.
    Termin dostawy do 18.10.2013 r.

    Część 17. Pas główny - 26 szt.
    Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg CPV 18.91.00.00-1
    Pas główny wykonany ze skóry bydlęcej licowej przebarwionej na wskroś, koloru czarnego z zamkniętą mizdrą, o grubości 3,0 - 3,5 mm. Na pasie ozdobne wyszycie (oficerskie), wyszycie podszyte dwoiną bydlęcą welurową, całość szyta nicią poliestrową koloru czarnego. Szerokość pasa 45 mm. Brzegi zamalowane farbą, błyszczącą, wykończeniową. Okucia pasa koloru srebrnego (sprzączka, knopiki, nity).
    Termin dostawy do 20.09.2013 r.

    Część 17. Pasek wąski - 26 szt.
    Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg CPV 18.91.00.00-1
    Pasek wąski wykonany ze skóry bydlęcej licowej, przebarwionej na wskroś, koloru czarnego z zamkniętą mizdrą, o grubości 2,5 - 3,0 mm. Pasek obszyty nicią poliestrową koloru czarnego. Szerokość paska 30 mm. Brzegi paska zamalowane farbą, błyszczącą, wykończeniową. Okucia paska koloru srebrnego (sprzączka, nity).
    Termin dostawy do 20.09.2013 r.






    Część 18. Oznakowanie kamizelki taktycznej na rzep - 200 kpl
    Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg CPV 18.42.00.00-9
    Napis STRAŻ MIEJSKA - z przodu: minimalna wysokość liter 25 mm, litery w kolorze srebrnym na żółtym odblaskowym tle, wymiary 15 x 8 cm, (ż) (napisane z kropką), mocowany na rzepie;

    Napis STRAŻ MIEJSKA - z tyłu: minimalna wysokość liter 50 mm, litery w kolorze srebrnym na żółtym
    odblaskowym tle, wymiary 26 x 14 cm, (ż)( napisane z kropką), mocowany na rzepie;
    Termin dostawy do 18.10.2013 r.

    Część 19. Kask rowerowy - 8 szt.
    Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg CPV 18.44.41.12-1
    Kask wykonany w technologii, która przy niskiej wadze kasku zapewnia dużą wytrzymałość. Z otworami przednimi i tylnymi odprowadzającymi nadmiar ciepła w ilości co najmniej 16. Łatwe i szybkie dopasowanie wielkości kasku z regulacją rozmiaru (obwodu), miękka wyściółka zwiększająca komfort noszenia, siatka
    z przodu przeciwko owadom. Niezbędny certyfikat bezpieczeństwa.
    Kolor jednolity czarny lub zbliżony do czarnego.
    Termin dostawy do 30.09.2013 r.

    Część 19. Rękawiczki rowerowe - 8 par
    Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg CPV 18.42.40.00-7
    Wierzchnia część z przewiewnej elastycznej tkaniny poliamidowej i bawełnianego frotte, dłoń
    z przewiewnego poliestru z ergonomicznie kształtowaną wyściółką żelową z syntetycznej skóry, ze
    wzmocnieniami w miejscach narażonych na ścieranie, neoprenowy mankiet zapinany na rzep, palce krótkie.
    Kolor: czarny
    Termin dostawy do 30.09.2013 r.

    Część 20. Obuwie sportowe - rowerowe - 8 par
    Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg CPV 18.82.00.00-3
    Sznurowane, oddychająca wierzchnia warstwa buta, podeszwa środkowa z systemem SPD, podeszwa
    gumowa poprawiająca skuteczność pedałowania i wygodę chodzenia, schowek na sznurowadła, chroniący przed ich wkręceniem w łańcuch, łatwa do zdjęcia płytka podeszwy. Kolor czarny z elementami
    odblaskowymi.
    Termin dostawy do 30.09.2013 r.

    Część 21. Kaski dla kierujących skuterami - 8 szt.
    Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg CPV 18.44.42.00-5
    Typowe kaski do jazdy na skuterach. Skorupa w kolorze czarnym, wizjer przezroczysty z tworzywa sztucznego, przysłona przeciwsłoneczna opuszczana, wentylacja czołowa, wylot powietrza lub wyloty, wkład ochronny z tworzywa sztucznego (styropianu), zapewniający bezpieczeństwo w razie uderzenia, miękki wkład (wyściółka) z materiałów paroprzepuszczalnych, poduszki do utrzymania stabilnej pozycji hełmu na głowie, regulowany pasek podbródkowy. Dopuszczalne napisy i ozdobne logo producenta na hełmie. Rozmiary hełmów od 54 do 64 cm.
    Termin dostawy do 30.09.2013 r.


    Wykonawca winien udzielić pełnej (materiały i robocizna) gwarancji na wyroby będące
    przedmiotem zamówienia na okres min. 12 miesięcy.

    Do oferty należy dołączyć wzory oferowanych elementów umundurowania.
    (Załączone wzory będą zwrócone po zakończeniu postępowania zgodnie z art. 97 ust. 2 ustawy)

    Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych, jednak będą brane pod uwagę jedynie takie oferty, w których Wykonawca zaproponuje realizację zamówienia dla całej części, tj. dla
    wszystkich pozycji w tej części.
    Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.
    Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.
    Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów.
    Zamawiający nie przewiduje przeprowadzenia aukcji elektronicznej.
    Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających do 20 % wartości
    zamówienia podstawowego.
  18. Dostawa przedmiotów zaopatrzenia mundurowego dla Nadbużańskiego Oddziału Straży Granicznej w Chełmie
    Zamawiający: Nadbużański Oddział Straży Granicznej, Chełm
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa nowych, pochodzących z bieżącej produkcji wybranych przedmiotów zaopatrzenia mundurowego dla Nadbużańskiego Oddziału Straży Granicznej w Chełmie, wykonanych zgodnie ze Szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia (zał. nr 1 do SIWZ) oraz Projektem umowy ( zał. nr 4A i 4B do SIWZ)
  19. Dostawa przedmiotów umundurowania dla Komendy Wojewódzkiej Policji w Lublinie
    Zamawiający: Komenda Wojewódzka Policji w Lublinie, Lublin
    1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa nowych przedmiotów umundurowania dla Komendy Wojewódzkiej Policji w Lublinie.
    2.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony jest w załącznikach nr 1.1. - 1.10 do SIWZ, zakres dostawy określają załączniki nr 1A - 1J do SIWZ .
  20. zakup i dostawa przedmiotów zaopatrzenia mundurowego
    Zamawiający: Służba Wywiadu Wojskowego, Warszawa
    Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa przedmiotów zaopatrzenia mundurowego. Przedmiot zamówienia został podzielony na 14 zadań ofertowych.
    Zadanie ofertowe nr 1:
    zakup i dostawa przedmiotów zaopatrzenia mundurowego - mundurów polowych letnich wzór 2010 (bluza i spodnie) w liczbie 200 kompletów. Wymagania ilościowe i jakościowe zostały opisane w załączniku nr 1 do SIWZ;
    Zadanie ofertowe nr 2:
    zakup i dostawa przedmiotów zaopatrzenia mundurowego - mundurów polowych wzór 2010 (bluza i spodnie) w liczbie 200 kompletów. Wymagania ilościowe i jakościowe zostały opisane w załączniku nr 2 do SIWZ;
    Zadanie ofertowe nr 3:
    zakup i dostawa przedmiotów zaopatrzenia mundurowego - trzewików letnich w liczbie 100 par. Wymagania ilościowe i jakościowe zostały opisane w załączniku nr 3 do SIWZ;
    Zadanie ofertowe nr 4:
    zakup i dostawa przedmiotów zaopatrzenia mundurowego - trzewików zimowych w liczbie 50 par. Wymagania ilościowe i jakościowe zostały opisane w załączniku nr 4 do SIWZ;
    Zadanie ofertowe nr 5:
    zakup i dostawa przedmiotów zaopatrzenia mundurowego - koszulki letniej kolor khaki
    w liczbie 300 sztuk. Wymagania ilościowe i jakościowe zostały opisane w załączniku nr 5 do SIWZ;
    Zadanie ofertowe nr 6:
    zakup i dostawa przedmiotów zaopatrzenia mundurowego - spodenek letnich kolor khaki w liczbie 300 sztuk. Wymagania ilościowe i jakościowe zostały opisane w załączniku nr 6 do SIWZ;
    Zadanie ofertowe nr 7:
    zakup i dostawa przedmiotów zaopatrzenia mundurowego - koszulki specjalnej zimowej w liczbie 300 sztuk. Wymagania ilościowe i jakościowe zostały opisane w załączniku nr 7 do SIWZ;
    Zadanie ofertowe nr 8:
    zakup i dostawa przedmiotów zaopatrzenia mundurowego - kalesonów specjalnych zimowych w liczbie 300 sztuk. Wymagania ilościowe i jakościowe zostały opisane w załączniku nr 8 do SIWZ;
    Zadanie ofertowe nr 9:
    zakup i dostawa przedmiotów zaopatrzenia mundurowego - rękawic zimowych pięciopalcowych w liczbie 200 par. Wymagania ilościowe i jakościowe zostały opisane
    w załączniku nr 9 do SIWZ;
    Zadanie ofertowe nr 10:
    zakup i dostawa przedmiotów zaopatrzenia mundurowego - czapki zimowej w liczbie 200 sztuk. Wymagania ilościowe i jakościowe zostały opisane w załączniku nr 10 do SIWZ;
    Zadanie ofertowe nr 11:
    zakup i dostawa przedmiotów zaopatrzenia mundurowego - beretu koloru zielonego w liczbie 200 sztuk. Wymagania ilościowe i jakościowe zostały opisane w załączniku nr 11 do SIWZ;
    Zadanie ofertowe nr 12:
    zakup i dostawa przedmiotów zaopatrzenia mundurowego - śpiwora w liczbie 100 sztuk. Wymagania ilościowe i jakościowe zostały opisane w załączniku nr 12 do SIWZ;
    Zadanie ofertowe nr 13:
    zakup i dostawa przedmiotów zaopatrzenia mundurowego - karimaty w liczbie 100 sztuk. Wymagania ilościowe i jakościowe zostały opisane w załączniku nr 13 do SIWZ;
    Zadanie ofertowe nr 14:
    zakup i dostawa przedmiotów zaopatrzenia mundurowego - ubrania ochronnego (kurtka z ocieplaczem, spodnie) w liczbie 150 kompletów. Wymagania ilościowe i jakościowe zostały opisane w załączniku nr 14 do SIWZ;
  21. Dostawa elementów umundurowania III
    Zamawiający: Straż Miejska Miasta Krakowa, Kraków
  22. Dostawa środków ochrony indywidualnej i ekwipunku osobistego strażaka do Centralnej Szkoły Państwowej Straży Pożarnej w Częstochowie
    Zamawiający: Centralna Szkoła Państwowej Straży Pożarnej, Częstochowa
  23. Odzież specjalna i środki ochrony indywidualnej użytkowane w Państwowej Straży Pożarnej
    Zamawiający: Szkoła Główna Służby Pożarniczej, Warszawa
  24. Dostawa umundurowania dla Szkoły Aspirantów Państwowej Straży Pożarnej w Krakowie
    Zamawiający: Szkoła Aspirantów Państwowej Straży Pożarnej, Kraków
  25. Dostawa środków ochrony indywidualnej
    Zamawiający: Szkoła Aspirantów Państwowej Straży Pożarnej, Poznań
  26. Dostawa elementów umundurowania strażnika miejskiego
    Zamawiający: Straż Miejska w Łodzi, Łódź
  27. Dostawa umundurowania zasadniczego dla KWP w Gdańsku
    Zamawiający: Komenda Wojewódzka Policji w Gdańsku, Gdańsk
  28. DOSTAWA PRZEDMIOTÓW UMUNDUROWANIA SPECJALNEGO DLA FUNKCJONARIUSZY WZD
    Zamawiający: Karpacki Oddział Straży Granicznej im. I Pułku Strzelców Podhalańskich w Nowym Sączu, Nowy Sącz
  29. Dostawa środków ochrony indywidualnej strażaka w postaci ubrań specjalnych, rękawic specjalnych, kominiarek i hełmów
    Zamawiający: Centralna Szkoła Państwowej Straży Pożarnej, Częstochowa
  30. Dostawa przedmiotów zaopatrzenia mundurowego oraz odzieży roboczej
    Zamawiający: Komenda Wojewódzka Policji, Poznań
  31. Dostawa odzieży ochronnej, roboczej i wyposażenia specjalnego (pasów białych, narękawków odblaskowych, rękawic z białym mankietem, pokrowców na czapkę i rękawiczek letnich białych), ręczników, koszulek z napisem POLICJA
    Zamawiający: Komenda Wojewódzka Policji w Kielcach, Kielce
  32. Dostawa przedmiotów zaopatrzenia mundurowego: rękawiczek, rękawic, sznurów, pasków, toreb i walizek
    Zamawiający: Biuro Ochrony Rządu, Warszawa
  33. Zakup i dostawa asortymentu służby mundurowej III
    Zamawiający: Jednostka Wojskowa Nr 4724, Kraków
  34. Dostawa rękawic do zjazdu na linie grubej w ilości 190 par.
    Zamawiający: Jednostka Wojskowa Nr 2305, Warszawa
  35. Dostawa odzieży specjalistycznej dla KWP w Gdańsku
    Zamawiający: Komenda Wojewódzka Policji w Gdańsku, Gdańsk
  36. Dostawa umundurowania dla Szkoły Aspirantów Państwowej Straży Pożarnej w Krakowie
    Zamawiający: Szkoła Aspirantów Państwowej Straży Pożarnej, Kraków
  37. Zakup i dostawa rękawic.
    Zamawiający: Jednostka Wojskowa Nr 4724, Kraków
  38. Zakup i dostawa przedmiotów zaopatrzenia mundurowego
    Zamawiający: Służba Wywiadu Wojskowego, Warszawa
  39. Dostawa elementów umundurowania
    Zamawiający: Szkoła Aspirantów Państwowej Straży Pożarnej, Poznań
  40. Dostawa sprzętu ochronnego dla funkcjonariusza Policji
    Zamawiający: Komenda Stołeczna Policji, Warszawa
  41. Dostawa do Komendy Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej w Tarnowie umundurowania strażaka PSP.
    Zamawiający: Komenda Miejska Państwowej Straży Pożarnej, Tarnów
  42. Zakup i dostawa asortymentu służby mundurowej
    Zamawiający: Jednostka Wojskowa Nr 4724, Kraków
  43. Dostawa elementów umundurowania strażnika miejskiego
    Zamawiający: Straż Miejska w Łodzi, Łódź
  44. dostawa odzieży specjalistycznej dla KWP w Gdańsku
    Zamawiający: Komenda Wojewódzka Policji w Gdańsku, Gdańsk
  45. Zakup i dostawa asortymentu służby mundurowej
    Zamawiający: Jednostka Wojskowa Nr 4724, Kraków
  46. zakup wraz z dostawą składników umundurowania oraz szycie umundurowania dla funkcjonariuszy celnych
    Zamawiający: Izba Celna w Katowicach, Katowice
  47. Dostawa umundurowania dla Szkoły Aspirantów Państwowej Straży Pożarnej w Krakowie
    Zamawiający: Szkoła Aspirantów Państwowej Straży Pożarnej, Kraków
  48. Dostawa rękawic dla Wojsk Specjalnych - nr sprawy 19/2009
    Zamawiający: Jednostka Wojskowa nr 4101, Lubliniec
  49. Dostawa elementów umundurowania II
    Zamawiający: Straż Miejska Miasta Krakowa, Kraków
  50. Dostawa rękawic
    Zamawiający: Jednostka Wojskowa Nr 2305, Warszawa
  51. Przedmiotem zamówienia jest dostawa przedmiotów zaopatrzenia mundurowego.(oznaczenie sprawy: ZP-31-Log-2009)
    Zamawiający: Biuro Logistyki Służby Kontrwywiadu Wojskowego, Warszawa 60
  52. Zakup i dostawa przedmiotów zaopatrzenia mundurowego
    Zamawiający: Służba Wywiadu Wojskowego, Warszawa
  53. dostawa ubrań taktycznych dla pracowników Straży Marszałkowskiej
    Zamawiający: Kancelaria Sejmu RP, Warszawa

Inne osoby dla Ząbek (81 osób):