Kogo reprezentuje osoba

Zachwieja Arkadiusz

w KRS

Arkadiusz Zachwieja

− Profil Osoby z KRS
Pierwsze imię:Arkadiusz
Nazwisko:Zachwieja
Płeć:Mężczyzna
Rok urodzenia:1977 r., wiek 41 lat
Miejscowości:Gliwice (Śląskie), Lublin (Lubelskie), Oświęcim (Małopolskie), Ruda Śląska (Śląskie), Wrocław (Dolnośląskie)
Przetargi:24 w poprzednich firmach
Aktualnie reprezentuje:
  1. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: w Zarządzie
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Gabrych Dorota
  2. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Abramiuk Dorota Sylwia, Abramiuk Hubert Daniel, Noga Beniamin, Wdowiak Robert, Witkiewicz Paweł

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Mączka Arkadiusz Maciej
  3. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Kociński Piotr, Libelt Eryk Maciej, Michalak Tomasz, Nitsch Tomasz Sebastian, Noga Beniamin, Witkiewicz Paweł

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Mączka Arkadiusz
  4. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Michalak Tomasz, Nitsch Tomasz Sebastian, Noga Beniamin, Sułek Tomasz Krzysztof, Witkiewicz Paweł

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Mączka Arkadiusz

Reprezentował:
  1. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Darski Rafał, Gabrych Dorota Łucja, Majcherczyk Antoni Jan, Misiewicz Cezary

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Ziembla Wiesław
  2. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Brzoza Andrzej Sebastian, Budryk Maciej, Błaszczak Beata, Cygan Paweł, Garbacik Mariusz, Głowaczewski Roman Edward, Huptys Wojciech Brunon, Janik Mirosław Waldemar, Kleszczewski Marek, Kotynia Barbara Maria, Kowalski Piotr, Kołodziej Krzysztof Stanisław, Kołodziej Piotr Leonard, Leszczyńska Ewa Danuta, Lot Grzegorz, Lundin Mikael Jan, Pacwa Irena, Pisarski Krystian Marek, Pol Jolanta Małgorzata, Rejner Andrzej Józef, Rodziewicz Tomasz, Rożek Anna Maria, Rutkowski Przemysław Maciej, Sadowska Gabriela Jolanta, Staniowska Tamara, Stanowska Krystyna Maria, Strużyk Mirosława, Wahlborg Torbjorn, Warchoł Rafał, Wójcik Robert, Wyciślik Waldemar Jerzy
  3. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: w Zarządzie

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Cholewa Bożena, Cholewa Wiesław Tomasz, Dziuda Jolanta, Dziuda Michał Piotr, Iskra Nikodem Kamil, Kołodziej Franciszek, Kołodziej Joanna, Kołodziej Leszek Tomasz, Sapota Michał Karol, Sikorski Bogdan

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Sroka Iwona Katarzyna
  4. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: w Zarządzie

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Cholewa Wiesław Tomasz, Dziuda Michał Piotr, Kołodziej Leszek Tomasz, Sapota Michał Karol

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Szaflarska Marlena Anna
  5. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: w Zarządzie

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Cholewa Wiesław Tomasz, Dziuda Michał Piotr, Iskra Nikodem Kamil, Kołodziej Franciszek, Kołodziej Leszek Tomasz, Sapota Michał Karol

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Feist Michał Wojciech
  6. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: w Zarządzie

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Antonowicz Piotr, Bogusławski Sebastian, Chłoń Sławomir, Ciesielski Paweł Piotr, Girek Marek, Grabiński Andrzej, Grochowicz Zdzisław, Hanusiak Piotr Sebastian, Haśko Marcin, Kowalski Maciej Maria, Kozaczyński Tadeusz, Kujawa Jacek, Leda Adam Artur, Michnicki Marcin, Milewski Michał, Noga Marian, Stępień Krzysztof, Świątek Kozłowska Jolanta, Witkiewicz Paweł Wojciech, Wnorowski Rafał

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Winnicki Ireneusz
  7. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: w Zarządzie

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Kompowski Adam Zygmunt

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Nagy Marta Maria
  8. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: w Zarządzie

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Cholewa Wiesław Tomasz, Dziuda Michał Piotr, Kołodziej Leszek Tomasz, Sapota Michał Karol, Sikorski Bogdan

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Siuda Joanna Sylwia
  9. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: w Zarządzie
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Franusik Jan Józef, Suchy Adam Karol
  10. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Dasiewicz Katarzyna, Dasiewicz Tomasz, Girek Marek, Kubal Paweł, Mitraszewski Robert Piotr, Witkiewicz Paweł

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Mączka Arkadiusz
  11. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Curyło Karolina Natalia, Hanusiak Agnieszka, Hanusiak Piotr, Kubal Paweł, Mitraszewski Robert, Skotnicki Michał Maksymilian, Witkiewicz Paweł Wojciech

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Mączka Arkadiusz Maciej

Osoby współwystępujące w KRS działają obecnie w:
  1. 100k Sp. Z O.O., Bielsko-biała − KRS 0000571481
  2. 4steps Consulting Sp. Z O.O., Wrocław − KRS 0000597214
  3. Ab S.A., Magnice − KRS 0000053834
  4. Abadon Real Estate S.A., Bielsko-biała − KRS 0000030723
  5. Aircracovia Kołodziej i Wspólnicy Sp. J., Kraków − KRS 0000357237
  6. Aircracovia Sp. Z O.O., Kraków − KRS 0000436502
  7. Aqua 7 Sp. Z O.O., Wrocław − KRS 0000597439
  8. Artdoor Gabrych Zachwieja Sp. J., Ruda Śląska − KRS 0000248782
  9. Asetino Sp. Z O.O., Kraków − KRS 0000184406
  10. Athlete Fund S.A., Warszawa − KRS 0000527548
  11. Awbud S.A., Fugasówka − KRS 0000023958
  12. Az Frame Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000699030
  13. Bbi Development S.A., Warszawa − KRS 0000033065
  14. Bio Planet S.A., Wilkowa Wieś − KRS 0000513365
  15. Bizzit S.A., Katowice − KRS 0000436334
  16. Blue Cold Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000413716
  17. Blue Line Engineering S.A., Krzywopłoty − KRS 0000413254
  18. Bps Towarzystwo Funduszy Inwestycyjnych S.A., Warszawa − KRS 0000303993
  19. Bupro Solidnedachy.pl Sp. Z O.O., Bytom − KRS 0000497990
  20. Bupro Sp. Z O.O., Bytom − KRS 0000137491
  21. Carbon Tower Sp. Z O.O., Kraków − KRS 0000678337
  22. Cavatina Amp; Partners International Sp. Z O.O., Kraków − KRS 0000718062
  23. Cavatina Gw Sp. Z O.O., Kraków − KRS 0000689870
  24. Cavatina Holding S.A., Kraków − KRS 0000690167
  25. Cavatina Office Sp. Z O.O., Kraków − KRS 0000698707
  26. Cavatina Sp. Z O.O., Kraków − KRS 0000528885
  27. Cavatina Spv1 Sp. Z O.O., Kraków − KRS 0000719098
  28. Cavatina Spv2 Sp. Z O.O., Kraków − KRS 0000721121
  29. Centrum Medyczne Practimed Sp. Z O.O., Wrocław − KRS 0000024584
  30. Centuria Group S.A., Warszawa − KRS 0000402252
  31. Cofen Holding Sp. Z O.O., Wiry − KRS 0000431066
  32. Cofen Sp. Z O.O., Wiry − KRS 0000332430
  33. Con-finance Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000476140
  34. Cooklet Sp. Z O.O., Wrocław − KRS 0000378050
  35. Core Services Sp. Z O.O., Wrocław − KRS 0000352373
  36. Credit Support Platform Sp. Z O.O., Wrocław − KRS 0000574263
  37. Cube. Corporate Release S.A., Warszawa − KRS 0000287632
  38. Cube.itg S.A. W Restrukturyzacji, Wrocław − KRS 0000314721
  39. Czmuda Group Sp. Z O.O., Dobre Miasto − KRS 0000573295
  40. Data Techno Park Sp. Z O.O. W Restrukturyzacji, Wrocław − KRS 0000241430
  41. Db Cargo Polska S.A., Zabrze − KRS 0000057814
  42. Db Cargo Spedkol Sp. Z O.O., Kędzierzyn-koźle − KRS 0000001502
  43. Db Port Szczecin Sp. Z O.O., Szczecin − KRS 0000029909
  44. Deweloper Media Sp. Z O.O., Kraków − KRS 0000661179
  45. Diamentum Office Sp. Z O.O., Kraków − KRS 0000695855
  46. Dl Invest Group Probatus Sp. Z O.O., Katowice − KRS 0000705872
  47. Dl Project Management S.A., Katowice − KRS 0000434440
  48. Dolnośląska Federacja Kultury-dom Śląski, Wrocław − KRS 0000035720
  49. Dom Maklerski Inc S.A., Poznań − KRS 0000371004
  50. Domus Polonorum, Warszawa − KRS 0000229925

Osoby współwystępujące w KRS działały także w:
  1. Abc Finanse S.A., Warszawa − KRS 0000369232
  2. Accounting Financial Advisory Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000005922
  3. Adm Czernin S.A., Szamotuły − KRS 0000183211
  4. Adwokaci Andrzej Grabiński Iwona Płóciennik Spółka Partnerska, Wrocław − KRS 0000068076
  5. Affidea Inwestycje Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000273984
  6. Affidea Onkoterapia Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000269881
  7. Aimed Sp. Z O.O., Gdańsk − KRS 0000349239
  8. Aka-invest Sp. Z O.O. Spółka Komandytowa, Warszawa − KRS 0000476541
  9. Akademicki Związek Sportowy Zarząd Główny, Warszawa − KRS 0000138860
  10. Aplikacje Krytyczne Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000636771
  11. Arm Active Business Sp. Z O.O., Wrocław − KRS 0000023560
  12. Arx Poland Sp. Z O.O., Wiry − KRS 0000384870
  13. As-bau S.A. Likwidacyjnej, Wrocław − KRS 0000289817
  14. Asseco Corporate Ventures Sp. Z O.O., Rzeszów − KRS 0000333782
  15. Asseco Data Systems S.A., Gdynia − KRS 0000421310
  16. Atof Sp. Z O.O., Sopot − KRS 0000504102
  17. Audit-soft Sp. Z O.O., Wrocław − KRS 0000572693
  18. Autozet Sp. Z O.O., Tarnów − KRS 0000021333
  19. B3 Digital Europe Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000339611
  20. Bazus Sp. Z O.O., Lublin − KRS 0000384116
  21. Bc Inter Media Sp. Z O.O., Trzebinia − KRS 0000401933
  22. Bio Planet Sp. Z O.O., Wilkowa Wieś − KRS 0000244648
  23. Blue Gaz Sp. Z O.O., Kraków − KRS 0000362767
  24. Bonus Systems Polska S.A., Warszawa − KRS 0000136922
  25. Brzeskie Przedsiębiorstwo Energetyki Cieplnej Sp. Z O.O., Brzeg − KRS 0000157459
  26. Capital Towers Mgroup Development Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000576513
  27. Card System Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000328686
  28. Centrum Informatyki Zeto-rodan Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000039389
  29. Cl Agent Transferowy Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000016506
  30. Cofen Energy Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000679403
  31. Comparex Poland Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000087682
  32. Compliance Audit Solutions Sp. Z O.O., Wrocław − KRS 0000598150
  33. Computer Communication Systems Sp. Z O.O., Wrocław − KRS 0000123544
  34. Computerland Zdrowie Sp. Z O.O., Gliwice − KRS 0000016212
  35. Corelens S.A., Warszawa − KRS 0000499608
  36. Coroplast Polska Sp. Z O.O., Dylaki − KRS 0000388121
  37. Coroplast Sp. Z O.O., Dylaki − KRS 0000063990
  38. Cross Bud Sp. Z O.O., Bielsko-biała − KRS 0000509971
  39. Cube. Corporate Release Leda Spółka Komandytowa, Warszawa − KRS 0000110795
  40. Data Protection Solutions Sp. Z O.O., Wrocław − KRS 0000599186
  41. Delta Power Rent Sp. Z O.O., Września − KRS 0000223485
  42. Dolnośląska Agencja Współpracy Gospodarczej Sp. Z O.O., Wrocław − KRS 0000213275
  43. Dolnośląska Szkoła Bankowa Sp. Z O.O., Lubin − KRS 0000147459
  44. Dolnośląskie Centrum Hurtu Rolno-spożywczego S.A., Wrocław − KRS 0000099256
  45. Dolnośląskie Zrzeszenie Ludowe Zespoły Sportowe, Wrocław − KRS 0000124065
  46. Dom Maklerski Banku Bps S.A., Warszawa − KRS 0000304923
  47. Dom Maklerski Pbk - S.A., Warszawa − KRS 0000025327
  48. Dystrybucja Gliwice - Gze Sp. Z O.O., Gliwice − KRS 0000063359
  49. Egoo Europe Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000443904
  50. Eko - Ensa Sp. Z O.O., Oświęcim − KRS 0000157303

Powiązane przetargi (24 szt.):
  1. „Przebudowa sali nr 215 w budynku Urzędu Miejskiego Wrocławia pl. Nowy Targ 1-8 we Wrocławiu w formule zaprojektuj i wybuduj”
    Zamawiający: Gmina Wrocław Urząd Miejski Wrocławia, Wrocław
    Przedmiotem zamówienia jest przebudowa sali nr 215 w budynku Urzędu Miejskiego Wrocławia pl. Nowy Targ 1-8 we Wrocławiu w formule „zaprojektuj i wybuduj”. Sala 215 – szer. 8,50 m - dł. 20,00 m - wys. 6,70 m Zaplecze Sali – szer. 3,00 m - dł. 4,20 m - wys. 3,50 m 1. Wykonanie prac projektowych: a) opracowanie projektu budowlanego we wszystkich branżach niezbędnych dla realizacji całości zadania z koniecznymi uzgodnieniami, b) uzyskanie wymaganych prawem i miejscem realizacji opinii, uzgodnień, decyzji i protokołów (konserwatorskich, pożarowych, energetycznych, sanitarnych i innych wymaganych), c) uzyskanie pozwolenia na budowę, d) przekazanie praw autorskich. 2. Robót budowlanych i instalacyjnych: a) wykonanie przebudowy i remont sali 215 wraz z zapleczem i balkonem
    w obiekcie pl. Nowy targ 1-8 we Wrocławiu wraz z wykonaniem podłogi technicznej w pomieszczeniu technicznym ( zapleczu) b) doprowadzenie do sali 215 instalacji teletechnicznych, audiowizualnych, elektrycznych, telefonicznych z miejsca wpięcia w budynku pl. Nowy Targ 1-8, c) wykonanie instalacji elektrycznych, instalacji okablowania strukturalnego, d) wykonanie instalacji środków łączności telefonicznej i komputerowej, e) wykonanie systemu sygnalizacji pożaru, f) wykonanie instalacji wewnętrznych wentylacji i klimatyzacji, g) dostawa i montaż urządzeń określonych w projekcie, 4. Szczegółowy zakres zamówienia i obowiązki stron określają: - Program Funkcjonalno- Użytkowy– - Projekt Umowy 5. Wykonawca zobowiązany jest do uzyskania pozwolenia na budowę na podstawie wykonanej dokumentacji projektowej. 6. Wykonawca udzieli minimum 24 miesięcznej gwarancji na przedmiot zamówienia. Szczegółowe warunki gwarancji i rękojmi określa projekt umowy stanowiący załącznik nr 7 do SIWZ. 7. Wykonawca przed terminem otwarcia ofert w niniejszym postępowaniu może dokonać wizji lokalnej, gdzie mają być prowadzone prace. Zamawiający umożliwi wszystkim Wykonawcom w wyznaczonym przez siebie terminie, przeprowadzenie wizji lokalnej obiektu Urzędu Miejskiego. Koszt dokonania wizji lokalnej ponosi Wykonawca. Wymóg zatrudnienia osób na umowę o pracę. 1.Wykonawca zobowiązuje się do zatrudnienia w pełnym wymiarze czasu pracy, na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz. U. z 2016r. poz. 1666), z uwzględnieniem minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3–5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę przez cały okres realizacji przedmiotu umowy, kierownika budowy oraz conajmniej ośmiu pracowników ogólnobudowlanych wykonujących prace związane z robotami tynkarskimi, posadzkarskimi i malarskimi. 2.Wykonawca jest zobowiązany do złożenia w dniu zawarcia umowy oświadczenia potwierdzającego zatrudnienie pracowników, o których mowa w pkt 1 na umowę o pracę. Wykonawca zobowiązany jest do uzyskania od pracowników zgody na przetwarzanie danych osobowych zgodnie z przepisami ustawy o ochronie danych osobowych. 3.W okresie realizacji przedmiotu umowy, na każde żądanie Zamawiającego, w terminie do 3 dni roboczych Wykonawca przedłoży do wglądu kopie umów o pracę zawartych przez Wykonawcę z pracownikami. 4.Wykonawca na każde żądanie Zamawiającego w terminie 5 dni roboczych przedstawi Zamawiającemu oświadczenia zatrudnionych osób o otrzymaniu wynagrodzenia oraz dowody odprowadzenia składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne za ostatni miesiąc pracy. 5.Nie przedłożenie przez Wykonawcę kopii umów zawartych przez Wykonawcę z pracownikami, w terminie wskazanym w pkt 3 będzie traktowane jako niedopełnienie obowiązku zatrudnienia pracowników na podstawie umowy o pracę, co skutkować będzie naliczeniem kar umownych.
  2. Przygotowanie systemu zarządzania ekspozycją stałą Muzeum Katyńskiego, zintegrowanie systemu zarządzania ekspozycją stałą z systemem sali konferencyjnej, wykonanie kontentów do audioguidów, przystosowanie trzech aplikacji multimedialnych z wystawy czasowej pt. Pamięć nie dała się zgładzić do funkcjonowania na ekspozycji stałej Muzeum Katyńskiego w kaponierze oraz wykonanie wydruków podpisów do gablot, na potrzeby Muzeum Katyńskiego Oddziału Muzeum Wojska Polskiego.
    Zamawiający: Muzeum Wojska Polskiego, Warszawa
    Przedmiotem zamówienia jest przygotowanie systemu zarządzania ekspozycją stałą Muzeum Katyńskiego, zintegrowanie systemu zarządzania ekspozycją stałą z systemem sali konferencyjnej, wykonanie kontentów do audioguidów, przystosowanie trzech aplikacji multimedialnych z wystawy czasowej pt. Pamięć nie dała się zgładzić do funkcjonowania na ekspozycji stałej Muzeum Katyńskiego w kaponierze oraz wykonanie wydruków podpisów do gablot, na potrzeby Muzeum Katyńskiego Oddziału Muzeum Wojska Polskiego.
  3. Rozszerzenie funkcjonalności Systemu Ostrzegania, Alarmowania i Informowania Województwa Dolnośląskiego
    Zamawiający: Dolnośląski Urząd Wojewódzki, Wrocław
    Rozszerzenie funkcjonalności Systemu Ostrzegania, Alarmowania i Informowania Województwa Dolnośląskiego
  4. Rozbudowa Systemu Ostrzegania, Alarmowania i Informowania Województwa Dolnośląskiego
    Zamawiający: Dolnośląski Urząd Wojewódzki, Wrocław
    Rozbudowa Systemu Ostrzegania, Alarmowania i Informowania Województwa Dolnośląskiego
  5. Zamówienie uzupełniające (II) do umowy podstawowej o wykonanie ekspozycji Interaktywnego Centrum Historii Ostrowa Tumskiego w Poznaniu - kolebka państwowości i chrześcijaństwa w Polsce
    Zamawiający: Poznańskie Inwestycje Miejskie Sp. z o.o., Poznań
    Zamówienie uzupełniające (II) do umowy podstawowej o wykonanie ekspozycji Interaktywnego Centrum Historii Ostrowa Tumskiego w Poznaniu - kolebka państwowości i chrześcijaństwa w Polsce
  6. Zakup, dostawa i instalacja wyposażenia do pracowni praktycznej nauki zawodów w ramach projektu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej Nowe kwalifikacje zawodowe kluczem do sukcesu na rynku pracy
    Zamawiający: Zespół Szkół Zawodowych im. Marii Skłodowskiej-Curie, Płock
    Zakup, dostawa i instalacja wyposażenia do pracowni praktycznej nauki zawodów w ramach projektu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej Nowe kwalifikacje zawodowe kluczem do sukcesu na rynku pracy Zamówienie zostało podzielone na części: część 1 - dostawa stanowisk i zestawów panelowych do pracowni diagnostyki pojazdów samochodowych
    część 2 - dostawa sprzętu do diagnostyki pojazdów samochodowych
    część 3 - dostawa wytaczarki do tarcz hamulcowych
    część 4 - dostawa stołu spawalniczo - montażowego
    część 5 - dostawa sprzętu do zgrzewania, cięcia i spawania
    część 6 - narzędzia i sprzęt warsztatowy.
  7. Sprzedaż i dostarczenie Zamawiającemu sprzętu specjalistycznego do pracowni diagnostyki samochodowej, mechatroniki, elektrotechniki i elektroniki samochodowej dla Zespołu Szkół Samochodowych w Rzeszowie w ramach projektu systemowego Podkarpacie stawia na zawodowców
    Zamawiający: Gmina Miasto Rzeszów - Urząd Miasta Rzeszowa, Rzeszów
    Przedmiotem zamówienia jest: część I - sprzedaż i dostarczenie samochodu ćwiczebnego - stanowisko do diagnostyki układów mechanicznych i elektrycznych do pracowni diagnostyki samochodowej w Zespole Szkół Samochodowych, część II - sprzedaż i dostarczenie układu pneumatyki przemysłowej i układu sterowania mechatroniki pneumatycznej do pracowni mechatroniki w Zespole Szkół Samochodowych, część III - sprzedaż i dostarczenie: multimetra - 12 szt., cyfrowego multimetra samochodowego, aerometra - 2 szt., testera akumulatorów z drukarką, sensoryki systemów pojazdowych - zestaw panelowy, układu zapłonowego - panel, zestawu elektroniki i elektrotechniki pojazdowej do pracowni elektrotechniki i elektroniki samochodowej w Zespole Szkół Samochodowych, część IV - sprzedaż i dostarczenie systemu sterowania silnikiem ZS typu COMMON RAIL do pracowni diagnostyki samochodowej w Zespole Szkół Samochodowych
  8. Sprzedaż i dostarczenie Zamawiającemu sprzętu specjalistycznego do pracowni diagnostyki samochodowej, mechatroniki, elektrotechniki i elektroniki samochodowej dla Zespołu Szkół Samochodowych w Rzeszowie w ramach projektu systemowego Podkarpacie stawia na zawodowców
    Zamawiający: Gmina Miasto Rzeszów - Urząd Miasta Rzeszowa, Rzeszów
    Przedmiotem zamówienia jest: część I - sprzedaż i dostarczenie samochodu ćwiczebnego - stanowisko do diagnostyki układów mechanicznych i elektrycznych do pracowni diagnostyki samochodowej w Zespole Szkół Samochodowych, część II - sprzedaż i dostarczenie układu pneumatyki przemysłowej i układu sterowania mechatroniki pneumatycznej do pracowni mechatroniki w Zespole Szkół Samochodowych, część III - sprzedaż i dostarczenie: multimetra - 12 szt., cyfrowego multimetra samochodowego, aerometra - 2 szt., testera akumulatorów z drukarką, sensoryki systemów pojazdowych - zestaw panelowy, układu zapłonowego - panel, zestawu elektroniki i elektrotechniki pojazdowej do pracowni elektrotechniki i elektroniki samochodowej w Zespole Szkół Samochodowych, część IV - sprzedaż i dostarczenie systemu sterowania silnikiem ZS typu COMMON RAIL do pracowni diagnostyki samochodowej w Zespole Szkół Samochodowych
  9. Utrzymanie i konserwacja oświetlenia ulicznego i zewnętrznego, stanowiącego własność Gminy Bytom w 2013 roku, w podziale na dwa zadania - II
    Zamawiający: Gmina Bytom - Miejski Zarząd Dróg i Mostów, Bytom
    1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest świadczenie następujących usług :
    1/ Zadanie nr 1 - bieżąca konserwacja i naprawy eksploatacyjne oświetlenia ulic, parków, skwerów, zieleńców oraz chodników i przejść dla pieszych, stanowiących własność Gminy Bytom w 2013 roku, obejmująca 1755 punktów świetlnych.

    Zadanie nr 1 obejmuje:
    a/ bieżącą konserwację oświetlenia ulicznego;
    b/ utrzymanie świecenia punktów świetlnych w ilości nie mniejszej niż 95% całości;
    c/ wymianę uszkodzonych źródeł światła, elementów zabezpieczeń oraz wszystkich innych elementów osprzętu oświetlenia sieci napowietrznej i kablowej;
    d/ wymianę uszkodzonych drzwiczek, tabliczek bezpiecznikowych, uzupełnianie obejm i innych elementów słupów;
    e/ bieżące naprawy szaf oświetlenia ulicznego;
    f/ lokalizację uszkodzeń kabli, naprawę uszkodzonych kabli i przewodów napowietrznych;
    g/ wykonywanie nastawień urządzeń sterujących oświetleniem;
    h/ mycie kloszy opraw ulicznych przy wymianie źródeł światła;
    i/ wycinkę gałęzi będących w kolizji z oprawami oświetlenia ulicznego;
    j/ utylizację wyeksploatowanych źródeł światła i innych zdemontowanych elementów sieci oświetlenia;
    k/ przywrócenie terenu (chodników, jezdni, zieleni itp.) do stanu pierwotnego po wykonaniu prac eksploatacyjnych;
    l/ zabezpieczenie skutków wypadków komunikacyjnych i kradzieży dla całego majątku objętego umową;
    ł/ usuwanie skutków kradzieży - odtworzenie urządzeń oświetlenia ulicznego;
    m/ wykonanie nocnych i dziennych przeglądów oświetlenia ulicznego z udziałem przedstawiciela zamawiającego (raz na kwartał wg harmonogramu ustalonego z zamawiającym wraz z zabezpieczeniem transportu samochodowego);
    n/ prowadzenie dziennych zapisów prac konserwacyjnych i zgłoszeń, w tym dzienne zgłaszanie zamawiającemu przyjętych awarii oświetlenia ulicznego i wykonanych w danym dniu prac konserwacyjnych (dzienny raport winien zawierać: ulicę, dany odcinek, datę otrzymania zgłoszenia, datę usunięcia awarii, opis szczegółowy wykonanych prac tj. podanie oprawy i mocy źródła, przy wymianie słupa na nowy - należy podać typ, przy wymianie kabla - należy podać jego długość oraz parametry, to samo dotyczy sieci zasilającej napowietrznej itp.) oraz przedkładanie zamawiającemu miesięcznych sprawozdań z wykonanych prac z podaniem nazw ulic (w oparciu o raporty dzienne);
    o/ dokonywanie na bieżąco kontroli zegarów sterujących w szafach oświetleniowych w celu zgodności ich pracy z kalendarzem astronomicznym;
    p/ wykonanie pomiarów skuteczności ochrony przeciwporażeniowej oraz pomiarów rezystencji izolacji (wszystkich obwodów oświetleniowych), potwierdzone protokołem przekazanym dla zamawiającego - w terminie do końca trwania umowy.

    Świadczenie usługi konserwacji i utrzymania nie dotyczy:
    a/ przebudowy i modernizacji oświetlenia, wynikającej z zastosowania nowych urządzeń oświetleniowych, podyktowanej względami technicznymi lub dostosowaniem tych urządzeń do otoczenia;
    b/ przyłączenia do sieci oświetleniowej odbiorów dodatkowych nie związanych z oświetleniem drogowym.
    Wykaz punktów świetlnych (opraw i słupów będących na majątku MZDIM Bytom w 2013r.) w załączniku nr 7 do SIWZ.

    2/ Zadanie nr 2 - utrzymanie i konserwacja oświetlenia i odwodnienia przejść podziemnych na terenie miasta Bytomia w następujących lokalizacjach:
    - ul. Batorego - Kolejowa,
    - ul. Krakowska - Witczaka,
    - Al. Jana Pawła II - Chorzowska,
    - ul. Miechowicka - Konstytucji.

    Zadanie nr 2 obejmuje :
    a/ zapewnienie całodobowego odprowadzenia wód opadowych (niezależnie od pory roku, dnia
    i godziny) dla przejść podziemnych ul. Krakowska-Witczaka i ul. Miechowicka-Konstytucji;
    b/ utrzymanie i konserwację pomp odwadniających oraz ich drobne naprawy (remonty);
    c/ zapewnienie czyszczenia koryt odwadniających w przejściach podziemnych;
    d/ przeczyszczanie wpustów odwadniających i kanałów sieci zewnętrznej.
    e/ konserwację lamp oświetleniowych, w tym wymianę zniszczonych lub spalonych żarówek, świetlówek, oprawek oświetleniowych żarowych, bezpieczników, wyposażenia rozdzielni elektrycznej itp.;
    f/ całodobowe utrzymanie oświetlenia przejść podziemnych;
    g/ konserwacje i drobne naprawy osłon lamp oświetleniowych;
    Szacunkowe ilości i krotności w/w prac wskazano w załączniku nr 8 do SIWZ.
  10. Konserwacja i eksploatacja oświetlenia ulicznego stanowiącego własność Gminy Siemianowice Śląskie
    Zamawiający: Urząd Miasta, Siemianowice Śląskie
    Opis ogólny: Przedmiotem zamówienia jest konserwacja i eksploatacja oświetlenia ulicznego stanowiącego własność Gminy Siemianowice Śląskie obejmująca w szczególności: I. Bieżącą, całodobową eksploatację i konserwację oświetlenia; II. Bieżącą, całodobową eksploatację i konserwację podświetlenia obiektów architektonicznych i drzew; III. Prace towarzyszące takie jak: doprowadzenie nawierzchni do stanu pierwotnego w przypadku prowadzenia prac remontowych sieci oświetleniowej związanych z naruszeniem nawierzchni, przycinanie drzew i krzewów zasłaniających oprawy lub ograniczających doświetlenie przejść dla pieszych i przystanków (na bieżąco w okresie trwania umowy) w uzgodnieniu z Wydziałem Ochrony Środowiska. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić : 1. Świecenie wszystkich opraw oświetleniowych w ustalonych godzinach, o ile Zamawiający nie postanowi inaczej. 2. Zsynchronizowanie zegarów astronomicznych (minimum 4 razy w roku) Utrzymanie we właściwym stanie opraw oświetleniowych tak, aby zabrudzenia lub częściowe uszkodzenia nie powodowały zmniejszenia ich sprawności. 3. Utrzymanie we właściwym stanie technicznym osłon i odbłyśników opraw tak, aby nie powodowały olśnienia. 4. Utrzymanie we właściwym stanie technicznym sieci zasilającej urządzenia oświetleniowe tak, aby zapewniona była prawidłowa praca tych urządzeń oraz zasilanych z nich urządzeń bezpieczeństwa ruchu i informacji drogowej bez zagrożenia dla osób postronnych. 5. Estetyczny wygląd urządzeń tj.: 5.1. czyste klosze, 5.2. pozamykane wnęki słupowe i skrzynki podziału sieci, 5.3. wypionowane słupy (jeżeli nie zagrażają bezpieczeństwu wypionować w terminie do 1-go następnego miesiąca), 5.4. metalowe części urządzeń bez śladów korozji 6. Zamknięte, oznakowane i zabezpieczone przed dostępem osób postronnych szafy oświetleniowe. 7. Prawidłowe i czytelne oznakowanie słupów oświetleniowych, abonencko - oświetleniowych i trakcyjno - oświetleniowych. 8. Fachowe, całodobowe pogotowie oświetlenia ulic, wyposażone w środki łączności, środki transportu i odpowiedni sprzęt specjalistyczny, umożliwiające natychmiastową reakcję na zgłoszenia o usterkach i awariach. 9. Bieżące odbieranie telefonicznie, faksem oraz mailem zgłoszeń o awariach od Zamawiającego, Policji, Straży Pożarnej i mieszkańców (uruchomienie całodobowego numeru interwencyjnego do przyjmowania zgłoszeń). 10. Informowanie Zamawiającego o awariach sieci oświetleniowej i urządzeń sterowniczych, powodujących czasowe zaciemnienia ulic. 11. Likwidację zagrożeń dla osób postronnych, wynikłych z losowych ( wypadek drogowy, wichura itp.) uszkodzeń urządzeń oświetleniowych ( np. złamany, pochylony lub rozbity słup, złamany wysięgnik, zwisający klosz lub cała oprawa, opadnięcie przewodów linii napowietrznej otwarta lub rozbita szafa oświetleniowa itp. ) w czasie max. 2 godzin od chwili otrzymania zgłoszenia o takim zagrożeniu oraz doprowadzenie uszkodzonych urządzeń do prawidłowego stanu technicznego w ciągu 3 dni po usunięciu zagrożenia, likwidację uszkodzonych słupów i szaf oświetleniowych do 10 dni. Przez zagrożenie w przypadkach opisanych wyżej rozumie się sytuację zagrażającą życiu i zdrowiu człowieka oraz bezpieczeństwa ruchu drogowego. 12. Roszczeń od sprawcy uszkodzenia Wykonawca dochodzi własnym kosztem i staraniem. 13. Wykonanie pomiarów dotyczących ochrony przeciwporażeniowej urządzeń zgodnie z obowiązującymi przepisami 14. Dostęp do szaf oświetleniowych dla dostawcy energii dokonującego comiesięcznych odczytów wskazań liczników energii elektrycznej. 15. Transport dla 1 osoby dla potrzeb kontroli stanu oświetlenia. 16. Malowanie metalowych części urządzeń oświetleniowych sukcesywnie według potrzeb uzgodnionych z Zamawiającym. 17. Malowanie korodujących metalowych łączników wysięgników oraz śrub mocujących, na bieżąco w przypadku pojawienia się śladów korozji. 18. Bieżącą współpracę z eksploatatorem sieci w zakresie prawidłowości prac układów pomiarowych, 19. W przypadku awarii zasilania szafy oświetleniowej poza granicą eksploatacji powiadomienie pogotowia eksploatatora sieci. 20. Wykonawca dostarczy do każdego 10 dnia bieżącego miesiąca sprawozdanie z wykonania czynności eksploatacyjnych. Sprawozdanie, o którym mowa będzie podstawą do sporządzenia protokołu odbioru, wystawienia faktury i zapłaty za wykonane czynności. 21. Wykonawca w terminie do 2-ch miesięcy przed zakończeniem eksploatacji dokona inwentaryzacji zdawczo-odbiorczej ze służbami wskazanymi przez Zamawiającego. 22. Wykonawca zobowiązuje się stosować nowoczesne, dobre jakościowo i energooszczędne urządzenia i technologie, o standardzie nie gorszym od dotychczasowego, uzgadniane każdorazowo z Zamawiającym. 23. Wykonawca zobowiązany jest informować Zamawiającego na bieżąco pisemnie /fax , email itp./ o usuniętych usterkach. Wymagania szczegółowe. Bieżąca całodobowa konserwacja, eksploatacja obejmuje: 1. Przeprowadzanie oględzin i przeglądów w/g następujących zasad: 1.1. Oględziny urządzeń oświetlenia elektrycznego powinny być przeprowadzane raz w roku. 1.2. Podczas przeprowadzania oględzin urządzeń oświetlenia elektrycznego należy dokonać oceny stanu urządzeń i sprawdzić w szczególności: a) stan widocznych części przewodów, głównie ich połączeń oraz osprzętu b) stan czystości opraw i źródeł światła, d) realizację zasad racjonalnego użytkowania oświetlenia (nastawień urządzeń sterujących), e) stan ochrony przeciwporażeniowej, f) stan urządzeń zabezpieczających i sterowania, g) stan napisów informacyjnych i ostrzegawczych oraz oznaczeń, 1.3. Przeglądy urządzeń oświetlenia elektrycznego należy przeprowadzić w oparciu o obowiązujące przepisy dot. eksploatacji urządzeń elektroenergetycznych. 1.4. Wyniki przeglądów i zakres wykonanych czynności konserwacyjno-remontowych należy odnotować w dokumentacji eksploatacyjnej urządzeń oświetlenia ulicznego. 2. Wymiana uszkodzonych: 2.1. źródeł światła, opraw na nowe o minimum tych samych parametrach technicznych - do 2 dni od dnia zgłoszenia przez Zamawiającego. 2.2. słupów na nowe tego samego typu i parametrów (ale wyprodukowanych nie wcześniej niż 2 lata) do - 21 dni od dnia zgłoszenia przez Zamawiającego z zastrzeżeniem dopuszczalnych okresów nie świecenia punktów. 3. Lokalizacja uszkodzeń w sieciach, przewodach, urządzeniach oprawach oraz ich usunięcie w terminie 7 dni roboczych. 4. Bieżące usuwanie stwierdzonych usterek 5. Wykonywanie nastawień urządzeń sterujących oświetleniem wynikające z potrzeb lub w przypadkach nadzwyczajnych w terminie do 2 dni od zgłoszenia przez Zamawiającego. 6. Wykonywanie w nocy na terenie całego miasta kontroli inspekcyjnych oświetlenia: a) przez pracownika dozoru Wykonawcy co najmniej raz w miesiącu /protokół dostarczony do Wydziału Gospodarki Komunalnej Urzędu Miasta do 3 dni po kontroli, b) wspólnie z Zamawiającym w zależności od potrzeb (środek transportu zapewnia Wykonawca). 7. Czyszczenie kloszy i odbłyśników opraw podczas każdorazowej wymiany źródła światła. 8. Malowanie, jako odtworzenie istniejących uszkodzonych powłok lakierniczych, metalowych elementów konstrukcyjnych (słupów, konstrukcji wsporczych, wnęk, wysięgników oraz wolnostojących szaf sterujących oświetleniem drogowym). 9. Montaż (na istniejącym ciągu oświetleniowym, bez budowy nowych słupów) pojedynczych punktów świetlnych - maksymalnie do trzech sztuk miesięcznie. Montaż odbywać się będzie na pisemne zlecenie Zamawiającego, z wykorzystaniem odzyskanych sprawnych technicznie urządzeń pochodzących z demontażu przy kompleksowych modernizacjach oświetlenia. 10. Demontaż nielegalnie powieszonych na słupach reklam, banerów oraz pozostałości po wcześniej wymienionych (tj. opasek, drutów, listew itp.) 11. Doraźne prześwietlenia drzew ,w terminie 14 dni od zgłoszenia przez Zamawiającego konieczności wycinania gałęzi drzew przy oprawach, jeżeli są one przyczyną obniżonego poziomu natężenia oświetlenia oraz w ciągu 8 godzin przy przewodach elektrycznych zasilających pkt świetlny w energię elektryczną, jeśli gałęzie drzew stwarzają zagrożenie porażenia prądem. 12. Bezpłatne dokonywanie uzgodnień i ustalanie warunków przyłączenia za zgodą Zamawiającego do sieci (przewodów) elektrycznej zasilającej punkty świetlne, różne niewielkie odbiorniki energii elektrycznej (np. podświetlenia reklam, oświetlenia kabin telefonicznych, itp.) 13. Wykonanie pomiarów skuteczności ochrony przeciwporażeniowej i pomiarów rezystancji uziemień z częstotliwością określoną w przepisach szczegółowych 14. Nieodpłatne wskazanie miejsc zasilania w energię elektryczną z sieci, przewodów lub urządzeń będących przedmiotem niniejszej umowy dla elementów oświetlenia dekoracyjnego (świątecznego) w terminie 7 dni od daty wystąpienia podmiotu, który montować będzie je na zlecenie Zamawiającego. 15. Zakaz wydawania zgody bez uzgodnienia z Zamawiającym na umieszczanie nośników reklamowych na słupach. Prace towarzyszące konserwacji. 1. Wymiana obudowy, konstrukcji, wyposażenia lub całej szafy oświetleniowej w przypadku zniszczenia ich w skutek czynników losowych, wypadku drogowym, wandalizmu, kradzieży. 2. Wymiana uszkodzonych kabli zasilających szafy lub odcinków kabli oświetleniowych. 3. Wymiana lub naprawa słupa oświetleniowego i/lub oprawy rozbitych lub uszkodzonych w wyniku wypadku drogowego, czynników żywiołowych, wandalizmu oraz uszkodzonych przy tej okazji kabli i przewodów. 4. Bieżąca aktualizacja inwentaryzacji oświetlenia ulicznego, parkowego i podświetleń obiektów architektonicznych z uwzględnieniem rodzaju słupów, opraw, rodzaju źródła światła, szaf oświetleniowych 5. Technologie i dobór materiałów użytych w trakcie konserwacji należy uzgodnić z Zamawiającym. Ilość punktów świetlnych. Urząd Miasta Siemianowice Śląskie aktualnie jest bezspornym właścicielem i eksploatuje: 1. 2466 punktów świetlnych (oświetlenie uliczne, parkowe i podświetlenie budynków) 2. 37 szafek oświetlenia (ulicznego + parkowego) Inwentaryzacja punktów świetlnych, których bezspornym właścicielem jest Gmina Siemianowice stanowi dodatek nr 7 do SIWZ. Inwentaryzacja szaf oświetlenia, których bezspornym właścicielem jest Gmina Siemianowice Śląskie stanowi dodatek nr 8 do SIWZ.
  11. Zakup energii elektrycznej na potrzeby oświetlenia ulic i miejsc publicznych usytuowanych w granicach administracyjnych Gminy Słubice.
    Zamawiający: Gmina Słubice, Słubice
    Przedmiotem zamówienia jest zakup energii elektrycznej na potrzeby oświetlenia ulic i miejsc publicznych usytuowanych w granicach administracyjnych Gminy Słubice.
    Szacunkowe zużycie energii elektrycznej w okresie obowiązywania umowy (od 01/01/2012 do 31/12/2012) wynosi 840 MWh. Załącznik 4 do SIWZ zawiera zestawienie 62 punktów poboru energii elektrycznej wraz z określeniem ich mocy umownej (całkowita, sumaryczna moc umowna wynosi 462 kW). Sterowanie oświetleniem ulicznym jest realizowane w oparciu o zegary astronomiczne zgodnie z grupą taryfową C11o.
    Zamawiający posiada odrębne umowy zawarte z Operatorem Systemu Dystrybucyjnego firmą ENEA Operator Sp z o.o. (zwaną dalej OSD) zawarte na czas nieokreślony dla każdego z wymienionych w załączniku nr 4 do SIWZ punktu dostarczania energii. Umowy te dopuszczają zmianę dostawcy energii elektrycznej.
    Szczegółowe obowiązki wybranego w postępowaniu Wykonawcy są zawarte w projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 7 do SIWZ.
  12. Utrzymanie i konserwacja w roku 2012 oświetlenia ulicznego i zewnętrznego, stanowiącego własność Gminy Bytom, w podziale na trzy zadania
    Zamawiający: Gmina Bytom - Miejski Zarząd Dróg i Mostów, Bytom
    1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest świadczenie następujących usług :
    1/ w Zadaniu nr 1 - bieżącej konserwacji i napraw eksploatacyjnych oświetlenia ulic, parków, skwerów, zieleńców oraz chodników i przejść dla pieszych, stanowiących własność Gminy Bytom, obejmująca 1668 punktów świetnych.
    Zadanie nr 1 obejmuje:
    a/ bieżącą konserwację oświetlenia ulicznego;
    b/ utrzymanie świecenia punktów świetlnych w ilości nie mniejszej niż 95% całości;
    c/ wymianę uszkodzonych źródeł światła, elementów zabezpieczeń oraz wszystkich innych elementów osprzętu oświetlenia sieci napowietrznej i kablowej;
    d/ wymianę uszkodzonych drzwiczek, tabliczek bezpiecznikowych, uzupełnianie obejm i innych elementów słupów;
    e/ bieżące naprawy szaf oświetlenia ulicznego;
    f/ lokalizację uszkodzeń kabli, naprawę uszkodzonych kabli i przewodów napowietrznych;
    g/ wykonywanie nastawień urządzeń sterujących oświetleniem;
    h/ mycie kloszy opraw ulicznych przy wymianie źródeł światła;
    i/ wycinkę gałęzi będących w kolizji z oprawami oświetlenia ulicznego;
    j/ utylizację wyeksploatowanych źródeł światła i innych zdemontowanych elementów sieci oświetlenia;
    k/ przywrócenie terenu (chodników, jezdni, zieleni) do stanu pierwotnego po wykonaniu prac eksploatacyjnych;
    l/ zabezpieczenie skutków wypadków komunikacyjnych i kradzieży dla całego majątku objętego umową;
    ł/ usuwanie skutków kradzieży - odtworzenie urządzeń oświetlenia ulicznego;
    m/ wykonanie nocnych i dziennych przeglądów oświetlenia ulicznego z udziałem przedstawiciela zamawiającego (raz na kwartał wg harmonogramu ustalonego z zamawiającym wraz z zabezpieczeniem transportu samochodowego);
    n/ prowadzenie dziennych zapisów prac konserwacyjnych i zgłoszeń, w tym dzienne zgłaszanie zamawiającemu przyjętych awarii oświetlenia ulicznego i wykonanych w danym dniu prac konserwacyjnych (dzienny raport winien zawierać: ulicę, dany odcinek, datę otrzymania zgłoszenia, datę usunięcia awarii, opis szczegółowy wykonanych prac tj. podanie oprawy i mocy źródła, przy wymianie słupa na nowy należy podać typ, przy wymianie kabla należy podać jego długość oraz parametry, to samo dotyczy sieci zasilającej napowietrznej itp.) oraz przedkładanie zamawiającemu miesięcznych sprawozdań z wykonanych prac z podaniem nazw ulic (w oparciu o raporty dzienne);
    o/ dokonywanie na bieżąco kontroli zegarów sterujących w szafach oświetleniowych w celu zgodności ich pracy z kalendarzem astronomicznym;
    p/ wykonanie pomiarów skuteczności ochrony przeciwporażeniowej oraz pomiarów rezystencji izolacji (wszystkich obwodów oświetleniowych), potwierdzone protokołem przekazanym dla zamawiającego - w terminie do końca trwania umowy.
    Świadczenie usługi konserwacji i utrzymania nie dotyczy:
    a/ przebudowy i modernizacji oświetlenia, wynikającej z zastosowania nowych urządzeń oświetleniowych, podyktowanej względami technicznymi lub dostosowaniem tych urządzeń do otoczenia;
    b/ przyłączenia do sieci oświetleniowej odbiorów dodatkowych nie związanych z oświetleniem drogowym
    Wykaz punktów świetlnych w załączniku nr 8 do SIWZ


    2/ w Zadaniu nr 2 - utrzymanie i konserwację oświetlenia i odwodnienia przejść podziemnych na terenie Bytomia w następujących lokalizacjach:
    - ul. Batorego - Kolejowa
    - ul. Krakowska - Witczaka
    - Al. Jana Pawła II - Chorzowska
    - ul. Miechowicka - Konstytucji
    Zadanie nr 2 obejmuje :
    a/ zapewnienie całodobowego odprowadzenia wód opadowych niezależnie od pory roku, dnia i godziny dla przejść podziemnych ul. Krakowska-Witczaka i ul. Miechowicka-Konstytucji;
    b/utrzymanie i konserwację pomp odwadniających oraz ich drobne naprawy (remonty);
    c/ zapewnienie czyszczenia koryt odwadniających przejść podziemnych;
    d/ przeczyszczanie wpustów odwadniających i kanałów sieci zewnętrznej.
    e/ konserwację lam oświetleniowych, w tym wymianę zniszczonych lub spalonych żarówek, świetlówek, oprawek, bezpieczników, wyposażenia rozdzielni elektrycznej itp.;
    f/ całodobowe utrzymanie oświetlenia przejść podziemnych;
    g/ konserwacje i drobne naprawy osłon lamp oświetleniowych;
    Szacunkowe ilości i krotności w/w prac wskazano w załączniku nr 9 do SIWZ.

    3/ w Zadaniu nr 3 - utrzymanie i konserwację oświetlenia zewnętrznego na terenie Bytomia w następujących lokalizacjach:
    - Pl. Rynek
    - Pl. Wolskiego - oświetlenie wiat dworca autobusowego
    - pod wiaduktem PKP przy ul. Zabrzańskiej
    Zadanie nr 3 obejmuje :
    a/ utrzymanie w sprawności technicznej punktów oświetlenia ulicznego (wymiana źródeł światła, naprawa opraw);
    b/ wymianę elementów zabezpieczających słupy na zgłoszenie Zamawiającego (zgłoszenie telefoniczne, pisemne, faxem, e-mailem) oraz bieżące usuwanie usterek oraz mycie kloszy opraw ulicznych przy wymianie źródeł światła;
    c/ utylizację wyeksploatowanych źródeł światła i innych zdemontowanych elementów sieci oświetlenia ulicznego;
    d/ uzupełnianie zdewastowanych lub zniszczonych opraw oświetlenia ulicznego umieszczonych w płycie Rynku i słupach przylegających do płyty (oprawy wbudowane w płytę Rynku są w posiadaniu Zamawiającego);
    e/ renowacja zewnętrznych odbłyśników opraw na Rynku;
    f/ naprawa uszkodzonych kabli w sposób gwarantujący utrzymanie ciągłości oświetlenia ulicznego;
    g/ wykonanie nastawienia oraz programowanie urządzeń sterujących oświetleniem ulicznym wg ustaleń z Zamawiającym;
    h/ zapewnienie całodobowego dyżuru umożliwiającego przyjmowanie zgłoszeń o awariach w każdym dniu trwania umowy ( z podaniem numeru telefonu kontaktowego i siedziby)
    i) obsługę techniczną imprez organizowanych na pl. Rynek, polegającą w szczególności na podłączeniu i odłączeniu urządzeń do punktów zasilania, czasowym załączeniu i wyłączeniu oświetlenia (wg potrzeb organizatorów), dyspozycyjności w czasie trwania imprezy.
    Szacunkowe ilości i krotności w/w prac wskazano w załączniku nr 10 do SIWZ.
  13. Utrzymanie i konserwacja oświetlenia ulicznego na terenie Gminy Bytom stanowiących jej własność obejmująca 1.616 punktów świetlnych
    Zamawiający: Gmina Bytom - Miejski Zarząd Dróg i Mostów, Bytom
    1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest świadczenie usług bieżącej konserwacji i napraw eksploatacyjnych oświetlenia ulic, parków, skwerów, zieleńców oraz chodników
    i przejść dla pieszych, stanowiących własność Gminy Bytom, obejmująca 1.616 punktów świetnych.

    2. Usługa obejmuje:
    a/ bieżącą konserwację oświetlenia ulicznego;
    b/ utrzymanie świecenia punktów świetlnych w ilości nie mniejszej niż 95% całości;
    c/ wymianę uszkodzonych źródeł światła, elementów zabezpieczeń oraz wszystkich innych elementów osprzętu oświetlenia sieci napowietrznej i kablowej;
    d/ wymianę uszkodzonych drzwiczek, tabliczek bezpiecznikowych, uzupełnianie obejm i innych elementów słupów;
    e/ bieżące naprawy szaf oświetlenia ulicznego;
    f/ lokalizację uszkodzeń kabli, naprawę uszkodzonych kabli i przewodów napowietrznych;
    g/ wykonywanie nastawień urządzeń sterujących oświetleniem;
    h/ mycie kloszy opraw ulicznych przy wymianie źródeł światła;
    i/ wycinkę gałęzi będących w kolizji z oprawami oświetlenia ulicznego;
    j/ utylizację wyeksploatowanych źródeł światła i innych zdemontowanych elementów sieci oświetlenia;
    k/ przywrócenie terenu (chodników, jezdni, zieleni) do stanu pierwotnego po wykonaniu prac eksploatacyjnych;
    l/ zabezpieczenie skutków wypadków komunikacyjnych i kradzieży dla całego majątku objętego umową;
    ł/ usuwanie skutków kradzieży - odtworzenie urządzeń oświetlenia ulicznego;
    m/ wykonanie nocnych i dziennych przeglądów oświetlenia ulicznego z udziałem przedstawiciela zamawiającego (raz na kwartał wg harmonogramu ustalonego z zamawiającym wraz z zabezpieczeniem transportu samochodowego);
    n/ prowadzenie dziennych zapisów prac konserwacyjnych i zgłoszeń, w tym dzienne zgłaszanie zamawiającemu przyjętych awarii oświetlenia ulicznego i wykonanych w danym dniu prac konserwacyjnych (dzienny raport winien zawierać: ulicę, dany odcinek, datę otrzymania zgłoszenia, datę usunięcia awarii, opis szczegółowy wykonanych prac tj. podanie oprawy i mocy źródła, przy wymianie słupa na nowy należy podać typ, przy wymianie kabla należy podać jego długość oraz parametry, to samo dotyczy sieci zasilającej napowietrznej itp.) oraz przedkładanie zamawiającemu miesięcznych sprawozdań z wykonanych prac z podaniem nazw ulic (w oparciu o raporty dzienne);
    o/ dokonywanie na bieżąco kontroli zegarów sterujących w szafach oświetleniowych w celu zgodności ich pracy z kalendarzem astronomicznym;
    p/ wykonanie pomiarów skuteczności ochrony przeciwpożarowej oraz pomiarów rezystencji izolacji (wszystkich obwodów oświetleniowych), potwierdzone protokołem przekazanym dla zamawiającego - w terminie do końca trwania umowy.

    3. Umowa na świadczenie usługi konserwacji i utrzymania nie dotyczy:
    a/ przebudowy i modernizacji oświetlenia, wynikającej z zastosowania nowych urządzeń oświetleniowych, podyktowanej względami technicznymi lub dostosowaniem tych urządzeń do otoczenia;
    b/ przyłączenia do sieci oświetleniowej odbiorów dodatkowych nie związanych z oświetleniem drogowym.
  14. Roboty uzupełniające dotyczące zadania pn. Rozbudowa oświetlenia ulicznego w Radlinie w zakresie rozbudowy oświetlenia ulicznego łącznik ul. Wrzosowej z ul. Modrzewiową
    Zamawiający: Urząd Miasta Radlin, Radlin
    Wykonanie oświetlenia na łączniku ul. Wrzosowej z ul. Modrzewiową
  15. Konserwacja i eksploatacja oświetlenia ulicznego stanowiącego własność Gminy Siemianowice Śląskie
    Zamawiający: Urząd Miasta, Siemianowice Śląskie
    Przedmiotem zamówienia jest konserwacja i eksploatacja oświetlenia ulicznego stanowiącego własność Gminy Siemianowice Śląskie obejmująca w szczególności: - Bieżącą, całodobową eksploatację i konserwację oświetlenia ulicznego oraz w parkach i na skwerach - Bieżącą, całodobową eksploatację i konserwację podświetlenia obiektów architektonicznych i drzew - Prace towarzyszące takie jak: doprowadzenie nawierzchni do stanu pierwotnego, przycinanie drzew i krzewów zasłaniających oprawy lub ograniczających doświetlenie przejść dla pieszych i przystanków (na bieżąco w okresie trwania umowy). - Wymiana zamków w szafach oświetleniowych wg wykazu który jest dodatkiem nr 6 do SIWZ, na zamki otwierane jednym kluczem i dostarczenie jednego klucza Zamawiającemu w terminie do dnia 30. 06. 2011r. - Ocena mocy pobieranych przez oprawy, dostosowanie do nich wartości zabezpieczeń głównych w szafach oświetlenia ulicznego oraz przygotowanie dokumentacji do korekty mocy zamówionej w umowach z Vattenfall w terminie do dnia 30.06. 2011r. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić : 1. Świecenie wszystkich opraw oświetleniowych w ustalonych godzinach, o ile Zamawiający nie postanowi inaczej. 2. Zsynchronizowanie zegarów astronomicznych (minimum 4 razy w roku) potwierdzone protokołem ze wskazaniem w nim godziny kontroli oraz godziny wskazywanej przez sterownik przed zsynchronizowaniem. 3. Utrzymanie we właściwym stanie opraw oświetleniowych tak, aby zabrudzenia lub częściowe uszkodzenia nie powodowały zmniejszenia ich sprawności. 4. Utrzymanie we właściwym stanie technicznym osłon i odbłyśników opraw tak, aby nie powodowały olśnienia. 5. Utrzymanie we właściwym stanie technicznym sieci zasilającej urządzenia oświetleniowe tak, aby zapewniona była prawidłowa praca tych urządzeń oraz zasilanych z nich urządzeń bezpieczeństwa ruchu i informacji drogowej bez zagrożenia dla osób postronnych. 6. Estetyczny wygląd urządzeń tj.: 6.1. czyste klosze, 6.2. pozamykane wnęki słupowe i skrzynki podziału sieci, 6.3. wypionowane słupy (jeżeli nie zagrażają bezpieczeństwu wypionować w terminie do 1-go następnego miesiąca), 6.4. metalowe części urządzeń bez śladów korozji 7. Zamknięte, oznakowane i zabezpieczone przed dostępem osób postronnych szafy oświetleniowe. 8. Prawidłowe i czytelne oznakowanie, wg zasad ustalonych przez Zamawiającego 8.1. obwodów w szafach oświetleniowych oraz faz we wnękach słupowych i skrzynkach podziału sieci, 8.2. słupów oświetleniowych, abonencko - oświetleniowych i trakcyjno - oświetleniowych 9. Fachowe, całodobowe pogotowie oświetlenia ulic, wyposażone w środki łączności, środki transportu i odpowiedni sprzęt specjalistyczny, umożliwiające natychmiastową reakcję na zgłoszenia o usterkach i awariach. 10. Bieżące odbieranie telefonicznie, faksem oraz mailem zgłoszeń o awariach od Zamawiającego, Policji, Straży Pożarnej i mieszkańców (uruchomienie całodobowego numeru interwencyjnego do przyjmowania zgłoszeń). 11. Informowanie Zamawiającego o awariach sieci oświetleniowej i urządzeń sterowniczych, powodujących czasowe zaciemnienia ulic. 12. Likwidację zagrożeń dla osób postronnych, wynikłych z losowych ( wypadek drogowy, wichura itp.) uszkodzeń urządzeń oświetleniowych ( np. złamany, pochylony lub rozbity słup, złamany wysięgnik, zwisający klosz lub cała oprawa, opadnięcie przewodów linii napowietrznej otwarta lub rozbita szafa oświetleniowa itp. ) w czasie max. 2 godzin od chwili otrzymania zgłoszenia o takim zagrożeniu oraz doprowadzenie uszkodzonych urządzeń do prawidłowego stanu technicznego w ciągu 3 dni po usunięciu zagrożenia, likwidację uszkodzonych słupów i szaf oświetleniowych do 10 dni. 13. Przez zagrożenie i skutek uszkodzeń w przypadkach opisanych wyżej rozumie się sytuację zagrażającą życiu i zdrowiu człowieka oraz bezpieczeństwa ruchu drogowego. Roszczeń od sprawcy uszkodzenia Wykonawca dochodzi własnym kosztem i staraniem. 14. Nieodpłatne wykonywanie dokumentacji fotograficznej stwierdzonych aktów wandalizmu i skutków kolizji drogowych i niezwłoczne przekazywanie jej Zamawiającemu. 15. Wykonanie pomiarów dotyczących ochrony przeciwporażeniowej urządzeń, przy czym pomiary te mają być wykonywane sukcesywnie - 50% urządzeń wg harmonogramu ustalonego z Zamawiającym. 16. Dostęp do szaf oświetleniowych dla dostawcy energii dokonującego comiesięcznych odczytów wskazań liczników energii elektrycznej. 17. Transport dla 1 osoby dla potrzeb kontroli stanu oświetlenia. 18. Malowanie metalowych części urządzeń oświetleniowych sukcesywnie - 15% urządzeń według harmonogramu prac ustalonego z Zamawiającym. 19. Malowanie korodujących metalowych łączników wysięgników oraz śrub mocujących, na bieżąco w przypadku pojawienia się śladów korozji. 20. Czyszczenie raz do roku wszystkich opraw oświetleniowych typu KULA wg stanu z początku roku kalendarzowego, a pozostałych opraw według potrzeb ,według harmonogramu prac ustalonego z Zamawiającym. 21. Bieżącą współpracę z eksploatatorem sieci w zakresie prawidłowości prac układów pomiarowych, 22. W przypadku awarii zasilania szafy oświetleniowej poza granicą eksploatacji powiadomienie pogotowia eksploatatora sieci. 23. Wykonawca dostarczy do każdego 10 bieżącego miesiąca sprawozdanie z wykonania czynności eksploatacyjnych. Sprawozdanie, o którym mowa będzie podstawą do wystawienia faktury i zapłaty za wykonane czynności. 24. Wykonawca w terminie do 2-ch miesięcy przed zakończeniem eksploatacji dokona inwentaryzacji zdawczo-odbiorczej ze służbami wskazanymi przez Zamawiającego. 25. Wykonawca zobowiązuje się stosować nowoczesne, dobre jakościowo i energooszczędne urządzenia i technologie, uzgadniane każdorazowo z Zamawiającym. 26. Wykonawca zobowiązany jest informować na bieżąco Zamawiającego o usuniętych usterkach. Wymagania szczegółowe. Bieżąca całodobowa konserwacja, eksploatacja obejmuje: 1. Przeprowadzanie oględzin i przeglądów w/g następujących zasad: 1.1 Oględziny urządzeń oświetlenia elektrycznego powinny być przeprowadzane raz w roku. 1.2 Podczas przeprowadzania oględzin urządzeń oświetlenia elektrycznego należy dokonać oceny stanu urządzeń i sprawdzić w szczególności: a) stan widocznych części przewodów, głównie ich połączeń oraz osprzętu b) stan czystości opraw i źródeł światła, c) realizację zasad racjonalnego użytkowania oświetlenia (nastawień urządzeń sterujących), d) stan ochrony przeciwporażeniowej, e) stan urządzeń zabezpieczających i sterowania, f) stan napisów informacyjnych i ostrzegawczych oraz oznaczeń, 1.3 Przeglądy urządzeń oświetlenia elektrycznego należy przeprowadzić w oparciu o obowiązujące przepisy dot. eksploatacji urządzeń elektroenergetycznych. 1.4 Przeglądy powinny obejmować w szczególności: a) szczegółowe oględziny w zakresie ustalonym w pkt. 1.2 b) sprawdzenie działania urządzeń sterowania, c) wymianę uszkodzonych źródeł światła, d) sprawdzenie stanu osłon i zamocowania urządzeń oświetlenia elektrycznego, e) czynności konserwacyjne i naprawy zapewniające poprawę pracy urządzeń oświetlenia elektrycznego (w tym czyszczenie kloszy opraw i odbłyśników). 1.5 Wyniki przeglądów i zakres wykonanych czynności konserwacyjno-remontowych należy odnotować w dokumentacji eksploatacyjnej urządzeń oświetlenia ulicznego. 2. Wymiana uszkodzonych: 2.1 źródeł światła, opraw na nowe o minimum tych samych parametrach technicznych - do 2 dni od dnia zgłoszenia przez Zamawiającego. 2.2 słupów na nowe tego samego typu i parametrów (ale wyprodukowanych nie wcześniej niż 2 lata) do - 21 dni od dnia zgłoszenia przez Zamawiającego z zastrzeżeniem dopuszczalnych okresów nie świecenia punktów. 3. Lokalizacja uszkodzeń w sieciach, przewodach, urządzeniach oprawach oraz ich usunięcie w terminie określonym w umowie. 4. Bieżące usuwanie stwierdzonych usterek 5. Wykonywanie nastawień urządzeń sterujących oświetleniem wynikające z potrzeb lub w przypadkach nadzwyczajnych w terminie do 2 dni od zgłoszenia przez Zamawiającego. 6. Wykonywanie w nocy na terenie całego miasta kontroli inspekcyjnych oświetlenia: a) przez pracownika dozoru Wykonawcy co najmniej raz w miesiącu /protokół dostarczony do Wydziału Gospodarki Komunalnej Urzędu Miasta do 3 dni po kontroli, b) wspólnie z Zamawiającym w zależności od potrzeb (środek transportu zapewnia Wykonawca). 7. Czyszczenie kloszy i odbłyśników opraw podczas każdorazowej wymiany źródła światła. 8. Malowanie, jako odtworzenie istniejących uszkodzonych powłok lakierniczych, metalowych elementów konstrukcyjnych (słupów, konstrukcji wsporczych, wnęk, wysięgników oraz wolnostojących szaf sterujących oświetleniem drogowym). 9. Montaż (na istniejącym ciągu oświetleniowym, bez budowy nowych słupów) pojedynczych punktów świetlnych - maksymalnie do trzech sztuk miesięcznie. Montaż odbywać się będzie na pisemne zlecenie Zamawiającego, z wykorzystaniem odzyskanych sprawnych technicznie urządzeń pochodzących z demontażu przy kompleksowych modernizacjach oświetlenia. 10. Demontaż nielegalnie powieszonych na słupach reklam, banerów oraz pozostałości po wcześniej wymienionych (tj. opasek, drutów, listew itp.) 11. Doraźne w ciągu 2 dni od dnia polecenia przez Zamawiającego wycinanie gałęzi drzew przy oprawach, jeżeli są one przyczyną obniżonego poziomu natężenia oświetlenia oraz w ciągu 2 godzin przy przewodach elektrycznych zasilających pkt świetlny w energię elektryczną, jeśli gałęzie drzew stwarzają zagrożenie porażenia prądu. 12. Prowadzenie dokumentacji eksploatacyjnej i jej aktualizacja. 13. Bezpłatne dokonywanie uzgodnień i ustalanie warunków przyłączenia za zgodą Zamawiającego do sieci (przewodów) elektrycznej zasilającej punkty świetlne różne niewielkie odbiorniki energii elektrycznej (np. podświetlenia reklam, oświetlenia kabin telefonicznych, itp.) 14. Wykonanie pomiarów skuteczności ochrony przeciwporażeniowej i pomiarów rezystancji uziemień z częstotliwością określoną w przepisach szczegółowych i ustaleniami z Zamawiającym. 15. Nieodpłatny udział na żądanie Zamawiającego, w cyklicznych odczytach urządzeń pomiarowo-rozliczeniowych dokonywanych przez sprzedawcę energii elektrycznej przekazywanie Zamawiającemu sprawozdania z wynikami odczytu wraz z opinią dotyczącą prawidłowości wskazań urządzeń pomiarowo - rozliczeniowych. 16. Nieodpłatne wskazanie miejsc zasilania w energię elektryczną z sieci, przewodów lub urządzeń będących przedmiotem niniejszej umowy dla elementów oświetlenia dekoracyjnego (świątecznego) w terminie 7 dni od daty wystąpienia podmiotu, który montować będzie je na zlecenie Zamawiającego. 17. Zakaz wydawania zgody bez uzgodnienia z Zamawiającym na umieszczanie nośników reklamowych na słupach. Prace towarzyszące konserwacji. 1. Wymiana obudowy, konstrukcji, wyposażenia lub całej szafy oświetleniowej w przypadku zniszczenia ich w skutek czynników losowych, wypadku drogowym, wandalizmu, kradzieży. 2. Wymiana uszkodzonych kabli zasilających szafy lub odcinków kabli oświetleniowych. 3. Wymiana lub naprawa słupa oświetleniowego i/lub oprawy rozbitych lub uszkodzonych w wyniku wypadku drogowego, czynników żywiołowych, wandalizmu oraz uszkodzonych przy tej okazji kabli i przewodów. 4. Bieżąca aktualizacja inwentaryzacji oświetlenia ulicznego, parkowego i podświetleń obiektów architektonicznych z uwzględnieniem rodzaju słupów, opraw, rodzaju źródła światła, szaf oświetleniowych 5. Technologie i dobór materiałów użytych w trakcie konserwacji należy uzgodnić z Zamawiającym. Ilość punktów świetlnych. Urząd Miasta Siemianowice Śląskie aktualnie jest bezspornym właścicielem i eksploatuje: 1. 2321 punktów świetlnych (oświetlenie uliczne, parkowe i podświetlenie budynków) 2. 37 szafek oświetlenia (ulicznego + parkowego) Inwentaryzacja punktów świetlnych, których bezspornym właścicielem jest Gmina Siemianowice Śląskie znajduje się w Dodatku nr 7 do SIWZ. Inwentaryzacja szaf oświetlenia, których bezspornym właścicielem jest Gmina Siemianowice Śląskie znajduje się w Dodatku nr 8 do SIWZ
  16. Wykonanie linii kablowej wraz z dostawą kabli 20 kV.
    Zamawiający: Spółka Restrukturyzacji Kopalń S.A., Bytom
    Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: 3.2.1.wykonanie linii kablowych i dostawę kabli energetycznych 20 kV zgodnie z projektem Przedsiębiorstwa Projektowania ELMEL nr 01/01/2010 Budowa linii kablowych 20 kV wyprowadzonych z projektowanej stacji RS Dębieńsko stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ. 3.2.2.pomiary linii kablowych - przygotowanie linii kablowych do załączenia pod napięcie, 3.2.3.wykonanie dokumentacji geodezyjnej - powykonawczej linii kablowej, w tym pomiar powykonawczy, celem uzupełnienia map w Ośrodku Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej w Rybniku, 3.2.4.wykonanie dokumentacji powykonawczej. 3.3. Szczegółowy zakres prac obejmuje: 3.3.1. Dla budowy linii kablowej średniego napięcia: dostawę kabla typu XRUHAKXS 1x240/ mm2, 12/20 kV i ułożenie 2-ch linii kablowych (3xXRUHAKXS 1x240mm2 12/20 kV) o długości zgodnej z projektem technicznym nr 01/01/2010 od projektowanej stacji RS Dębieńsko do pól dopływowych projektowanej rozdzielni 20 kV zlokalizowanej w budynku rozdzielni 6 kV Megawat, dostawę i ułożenie osłon rurowych w wykopach, na skrzyżowaniach i zbliżeniach z istniejącą infrastrukturą podziemną zgodnie z projektem technicznym (Nr/ 01/01/2010), dostawę i wykonanie muf kablowych przelotowych 20 kV o przekroju 240 mm2 QS2000E 93 AS220/1, dostawę oznaczników i oznaczenie linii kablowej na całej długości za pomocą oznaczników kablowych, dostawę folii i ułożenie w wykopie folii z tworzywa sztucznego koloru czerwonego, dostawę przepustów, szczeliwa i uszczelnienie przepustów kablowych szczeliwem zgodnie z projektem, dostawę głowic kablowych typu K 400 LB - HJ - 240 - AL, dostawę piasku do wykonania podsypki linii kablowej i jej zasypania, wytyczenie geodezyjne w terenie trasy linii kablowej, wykonanie wykopu w ziemi pod ułożenie nowej linii kablowej, na odcinkach i o wymiarach wskazanych w projekcie, wykonanie podsypki z piasku w wykopie pod linię kablową (grubość min. 10 cm), wykonanie przewiertów sterowanych pod drogą powiatową nr S5621 (ul. Przemysłowa) drogami dojazdowymi do budynku nr 12 i parkingu, drogą gminną, zakładową, linią kolejową, dwoma torami linii kolejowej, bocznicą kolejową - zgodnie z opracowanym projektem nr 01/01/2010, uzgodnienie z właścicielami gruntów warunków wykonania przewiertów pod torami kolejowymi oraz drogą powiatową nr 85621, przysypanie piaskiem ułożonej linii kablowej w wykopie (grubość min. 15 cm), zasypanie wykopu ziemią z wykopu, przygotowanie istniejących kanałów kablowych do wyłożenia kabli, ułożenie kabli w istniejących kanałach kablowych PE Megawat, przywrócenie terenu wykonywania prac do stanu pierwotnego. 3.3.2.Przygotowanie linii kablowych do załączenia napięcia polegające między innymi na: wykonaniu badania linii kablowych po zabudowie i wykonaniu muf zgodnie z obowiązującymi normami i przepisami, sprawdzeniu ciągłości żył roboczych i powrotnych, wykonaniu pomiaru rezystancji izolacji każdej żyły linii kablowych, wykonaniu próby napięciowej izolacji linii kablowych. Wyniki z w/w przeprowadzonych badań i pomiarów ująć w protokołach. Protokoły z przeprowadzonych badań i pomiarów, muszą zostać pozytywnie zaopiniowane przez osobę wyższego dozoru ruchu elektrycznego Zakładu CZOK rejon Dębieńsko. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć po zakończeniu prac oświadczenie kierownika robót o wykonaniu prac zgodnie z projektami. 3.3.3.Wykonanie dokumentacji geodezyjnej powykonawczej linii kablowej, w tym pomiar powykonawczy, celem uzupełnienia map w Ośrodku Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej w Rybniku. 3.3.4.Wykonanie dokumentacji powykonawczej obejmującej całość wykonanych prac. W/w prace należy prowadzić zgodnie z: projektem Przedsiębiorstwa Projektowania ELMEL nr 01/01/2010 Budowa linii kablowych 20 kV - przekroczenie drogi powiatowej nr S5621 na działce o nr ewidencyjnym 177 w miejscowości Czerwionka - Leszczyny, projektem Przedsiębiorstwa Projektowania ELMEL nr 01/01/2010 Budowa linii kablowych 20 kV wyprowadzonych z projektowanej stacji RS Dębieńsko, ustaleniami z inwestorem. Ponadto Wykonawca: ma bezwzględny obowiązek zapoznania się z warunkami uzgodnień podanymi przez poszczególnych użytkowników infrastruktury w pismach uzgadniających a załączonych do projektów opinii ZUD NR 73/2010, jak również zobowiązany jest do ich przestrzegania, na dwa tygodnie przed przystąpieniem do prac powiadomi wszystkich użytkowników infrastruktury o rozpoczęciu robót celem ustalenia harmonogramu i pełnienia ewentualnego nadzoru nad przebiegiem prac zobowiązany jest do prowadzenia robót ziemnych w rejonie istniejącego uzbrojenia sposobem ręcznym pod nadzorem użytkownika tego uzbrojenia, odpowiada za ewentualne szkody wyrządzone osobom trzecim podczas wykonywania prac, odpowiada za prawidłowe oznakowanie i oświetlenie terenu robót zgodnie z Ustawą z dnia 01.02.1983r- Prawo o ruchu drogowym z późn. zm. oraz z Instrukcją oznakowania robót prowadzonych w pasie drogowym - Monitor Polski Nr 24/90 poz. 184, zobowiązany jest prowadzić montaż urządzeń, kabli i muf zgodnie z dokumentacjami techniczno-ruchowymi producentów jak również właściwymi instrukcjami montażowymi, zobowiązany jest dostarczyć gwarancje fabryczne, certyfikaty, deklaracje zgodności oraz inne wymagane przepisami dokumenty, na wszystkie materiały użyte do realizacji zadania. zapewnia na własny koszt, sprzęt techniczny, środki transportu, urządzenia i materiały niezbędne do wykonania wszystkich czynności przy realizacji zadania, ponosi koszt nadzoru autorskiego realizowanego przez wykonawców projektów technicznych, według których będzie realizowany przedmiot umowy, po podpisaniu umowy przedstawi szczegółowy harmonogram robót zapewniający terminowe wykonanie umowy, ponosi pełną odpowiedzialność materialną i zapewni ochronę przedmiotu realizacji umowy do czasu przeprowadzenia (z wynikiem pozytywnym) końcowego odbioru technicznego (momentu protokolarnego jego przekazania, po wykonaniu wszystkich sprawdzeń i prób funkcjonalnych, potwierdzonych protokołami z pozytywnymi wynikami badań i pomiarów), ponosi wszelkie opłaty za ewentualny nadzór właścicieli terenów lub urządzeń przy wykonywaniu prac w pobliżu ich obiektów/urządzeń lub na ich działkach zgodnie z uzgodnieniami ujętymi w projekcie Przedsiębiorstwa Projektowania ELMEL nr 01/01/2010 Budowa linii kablowych 20 kV wyprowadzonych z projektowanej stacji RS Dębieńsko/ nr 01/01/2010, ponosi opłaty związane z dopuszczeniem brygad do robót na terenie stacji RS Dębieńsko, odpowiada i ponosi opłaty związane z opracowaniem uzgodnionego z zarządcą dróg planu organizacji ruchu drogowego, jak również poniesie ewentualne opłaty za roboty w pasie drogowym, odpowiada i ponosi opłaty związane z opracowaniem uzgodnionego z PTKiGK Zabrze lub Koksownią tymczasowego regulaminu ruchu kolejowego, jak również poniesie ewentualne opłaty za roboty w pasie kolejowym, zobowiązany jest do powiadomienia właściwych urzędów o rozpoczęciu i zakończeniu robót budowlanych jak również ponosi wszelkie opłaty związane z tym, odpowiada za organizację placu budowy, jego prawidłowe oznaczenie i zabezpieczenie. Szczegółowy zakres robót został określony w przedmiarze robót stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ.
  17. Uzupełnienie oświetlenia ulic Krótkiej, Polarnej oraz Zielonej w Tarnowskich Górach
    Zamawiający: Burmistrz Miasta Tarnowskie Góry, Tarnowskie Góry
    Przedmiotem zamówienia jest robota budowlana polegająca na budowie uzupełnienia oświetlenia ulicznego w Tarnowskich Górach. Zakres robót obejmuje trzy zadania.
    Zadanie Nr 1 - uzupełnienie oświetlenia ulicy Krótkiej.
    Zadanie to polega na budowie oświetlenia odcinka ul. Krótkiej (pomiędzy skrzyżowaniem z ul. Gruzełki, a skrzyżowaniem z ul. Zachodnią) ziemną linią kablową o dł. ok. 75 m, ułożoną w rurach ochronnych AROT DVK 110 na głębokości 0,8 m. Linia ta połączy 2 słupy stalowe z oprawami z lampami energooszczędnymi o mocy 70 W zainstalowanymi na wysięgnikach jednoramiennych. Roboty należy wykonać zgodnie z warunkami przyłączenia do sieci elektroenergetycznej wydanymi przez VZadanie Nr 2 - uzupełnienie oświetlenia ulic Polarnej i bocznej.
    Zadanie to [polega na budowie oświetlenia odcinka ul. Polarnej (od budynku nr 99 do skrzyżowania z ulicą boczną) o dł. ok. 315 m oraz ulicy bocznej o dł. ok. 180 m, napowietrzną linią kablową NLK, łączącą 14 słupów betonowych (E 10,5/6 - 1 szt., E 10,5/10 - 2 szt., ŻN 10 - 11 szt,) z zainstalowanymi na wysięgnikach jednoramiennych 13 oprawami z lampami energooszczędnymi o mocy 70 W. Na ulicy bocznej, w ramach tego zadania, należy wykonać remont istniejącego odcinka sieci polegający na wymianie słupów i linii rozdzielczej na linię NLK. Na nowoposadowione słupy należy przełożyć cztery istniejące szafki pomiarowe wraz z podłączeniami kablowymi. Roboty wykonać zgodnie z warunkami przyłączenia do sieci elektroenergetycznej oraz warunkami przebudowy istniejącej sieci napowietrznej wydanymi przez Vattenfall D.P. S.A
    Zadanie Nr 3 - uzupełnienie oświetlenia ulicy Zielonej.
    Zadanie to polega na budowie oświetlenia odcinka ul. Zielonej (przy skrzyżowaniu z ul. Łowiecką) ziemną linią kablową o dł. ok.100 m ułożoną w rurach ochronnych AROT DVK 110 na głębokości 0,8 m (przejście pod ul. Zieloną wykonać metodą przewiertu na głębokości 1,0 m). Linia ta połączy 2 słupy stalowe z oprawami z lampami energooszczędnymi o mocy 70 W zainstalowanymi na wysięgnikach jednoramiennych. Roboty wykonać zgodnie z warunkami przyłączenia do sieci elektroenergetycznej wydanymi przez Vattenfall D.P. SA.
  18. ROZBUDOWĘ SIECI OŚWIETLENIA ULICZNEGO NA TERENIE MIASTA RADLIN.
    Zamawiający: Urząd Miasta Radlin, Radlin
    W skład zamówienia wchodzi wykonanie oświetlenia na ulicy Nowej, ulicy Młyńskiej, ulicy Puszkina i ulicy Rymera 8 oraz dowieszenie dwóch punktów świetlnych przy ul. Narutowicza i ul. Rymera oraz: a) sporządzenie przed rozpoczęciem budowy planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia - zgodnie z art. 21 a Prawa Budowlanego, b) zapewnienie w czasie trwania realizacji zamówienia na terenie placu budowy - w granicach przekazanych przez Zamawiającego - należytego ładu, porządku, przestrzegania przepisów BHP, ochronę znajdujących się na terenie obiektów i sieci, znaków geodezyjnych, urządzeń uzbrojenia terenu i utrzymania ich w należytym stanie technicznym, odpowiedzialność za prawidłową organizację zaplecza budowy, uzgodnienie z właścicielami posesji czasu, zakresu i możliwości zajęcia działki na czas wykonania robót, c) roboty przygotowawcze, organizację, oznakowanie i zabezpieczenie budowy, wykonanie i zatwierdzenie projektu organizacji ruchu na czas wykonywania robót budowlanych, d) organizowanie i przeprowadzenie niezbędnych prób, badań laboratoryjnych i odbiorów lub uzupełnień dokumentacji odbiorowej dla potwierdzenia właściwej jakości robót, e) zapewnienie nadzoru branżowego podczas realizacji inwestycji, f) załadunek, wywóz i utylizację materiału pochodzącego z rozbiórki. Zamawiający nie wskazuje miejsca wywozu i składowania odpadów. g) uporządkowanie terenu budowy po zakończeniu robót, odtworzenie znaków geodezyjnych, demontaż obiektów tymczasowych oraz uporządkowanie terenu wokół placu budowy, h) zapewnienie pełnej obsługi geodezyjnej inwestycji, wykonanie wytyczenia obiektu, wykonanie operatu geodezyjnego powykonawczego.
  19. Linia oświetlenia zewnętrznego ul. Żytnia obw. I i II w Jastrzębiu Zdroju
    Zamawiający: Miasto Jastrzębie Zdrój - Wydział Infrastruktury Komunalnej i Inwestycji, Jastrzębie-Zdrój
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie oświetlenia zewnętrznego ul. Żytniej na istniejącej linii napowietrznej + dobudowa linii napowietrznej oświetleniowej na nowych słupach.
  20. Linia oświetlenia zewnętrznego ul. Plebiscytowa obw. II i III w Jastrzębiu Zdroju
    Zamawiający: Miasto Jastrzębie Zdrój - Wydział Infrastruktury Komunalnej i Inwestycji, Jastrzębie-Zdrój
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie oświetlenia zewnętrznego ul. Plebiscytowej na istniejącej linii napowietrznej + dobudowa linii napowietrznej oświetleniowej na nowych słupach.
    Charakterystyka uproszczona:
    1. obw. II
    a. linia napowietrzna izolowana - 0,98 km.
    b. linia kablowa ziemna - 45 m.
    c. szafa oświetleniowa - 2 szt.
    d. oprawa SL 100/100 - 25 szt.
    2. obw. III
    a. linia napowietrzna izolowana - 0,937 km.
    b. linia kablowa ziemna - 3 m.
    b. słupy wirowane - 24 szt.
    c. oprawa SL 100/100 - 31 szt..
  21. Konserwacja i eksploatacja oświetlenia ulicznego stanowiącego własnośc Gminy Gliwice na terenie Miasta Gliwice.
    Zamawiający: Miasto Gliwice, Wydział Przedsięwzięć Gospodarczych i Usług Komunalnych, Gliwice
  22. Utrzymanie i konserwacja oświetlenia ulicznego na terenie Gminy Bytom stanowiących jej własność, obejmująca 1 542 pkt. świetlne w okresie 01.01 do 31.12.2010 r
    Zamawiający: Gmina Bytom - Miejski Zarząd Dróg i Mostów, Bytom
  23. Budowa oświetlenia drogowego ulicy Słowiańska-Rogowska w Wodzisławiu Śląskim (cz. I) Budowa oświetlenia drogowego ulicy Kwiatowej w Wodzisławiu Śląskim (cz. II)
    Zamawiający: Miasto Wodzisław Śląski, Wodzisław Śląski
  24. Utrzymanie i konserwacja oświetlenia ulicznego stanowiącego własność Gminy Bytom w okresie do 31.12.2009r.
    Zamawiający: Gmina Bytom - Miejski Zarząd Dróg i Mostów, Bytom

Inne osoby dla Zachwieja (52 osoby):