Kogo reprezentuje osoba

Zaorski Stanisław

w KRS

Stanisław Zaorski

− Profil Osoby z KRS
Pierwsze imię:Stanisław
Nazwisko:Zaorski
Płeć:Mężczyzna
Rok urodzenia:1944 r., wiek 79 lat
Miejscowości:Jawor (Dolnośląskie)
Przetargi:7 w poprzednich firmach
Reprezentował:
  1. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Litwiński Marek Leszek, Murawski Jan, Piórkowska Jurewicz Henryka, Piotrowski Jacek Mirosław, Wasilkowski Leonard, Wątrucki Piotr

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Zieliński Stefan Lucjan

Osoby współwystępujące w KRS działają obecnie w:
  1. Blue Audit Sp. Z O.O., Lubin − KRS 0000865277
  2. Centrum Nieruchomości Domena Sp. Z O.O., Legnica − KRS 0000225639
  3. Ciepło - Jawor Sp. Z O.O., Jawor − KRS 0000189855
  4. Gruntkowska - Baryłko i Partnerzy Adwokacko - Radcowska Spółka Partnerska, Świdnica − KRS 0000272194
  5. Inwestycje Sp. Z O.O., Jawor − KRS 0000143254
  6. Kancelaria Radców Prawnych Pro Iure T.grydziuszko, S.hazner Spółka Partnerska, Legnica − KRS 0000826614
  7. Krajowe Centrum Złota Sp. Z O.O., Wrocław − KRS 0000421201
  8. Liquidex S.A., Warszawa − KRS 0000450619
  9. Miejski Zakład Energetyki Cieplnej W Świdnicy Sp. Z O.O.., Świdnica − KRS 0000012277
  10. Międzynarodowe Targi Chleba, Jawor − KRS 0000098835
  11. Pgs Premium Sp. Z O.O., Lubin − KRS 0000706831
  12. Pro Iure Sp. Z O.O., Legnica − KRS 0000840721
  13. Przychodnia Rejonowa W Jaworze, Jawor − KRS 0000053481
  14. Stowarzyszenie Imienia Świętego Wojciecha, Legnica − KRS 0000040931
  15. Stowarzyszenie Liga Jaworska, Jawor − KRS 0000096564
  16. Stowarzyszenie Mrowiny Na Swoim, Mrowiny − KRS 0000516335
  17. Stowarzyszenie Nauka i Przyszłość, Legnica − KRS 0000170757
  18. Stowarzyszenie Wspólnota Samorządowa Ziemi Świdnickiej, Świdnica − KRS 0000193249
  19. Termy Żarów Sp. Z O.O., Żarów − KRS 0000236558
  20. Torpol S.A., Poznań − KRS 0000407013
  21. Wojewódzkie Przedsiębiorstwo Energetyki Cieplnej W Legnicy S.A., Legnica − KRS 0000081828
  22. Zakład Usług Energetycznych Epekoks Sp. Z O.O., Wałbrzych − KRS 0000148487
  23. Zakład Wodociągów i Kanalizacji W Żarowie Sp. Z O.O., Żarów − KRS 0000011337

Osoby współwystępujące w KRS działały także w:
  1. Bonus Lucrum Księgowość, Finanse, Audyt Sp. Z O.O., Legnica − KRS 0000290885
  2. Budopol-wrocław S.A., Wrocław − KRS 0000093832
  3. Cukrownia Jawor S.A., Pszenno − KRS 0000064997
  4. Fabryka Armatur Głuchołazy S.A., Głuchołazy − KRS 0000002304
  5. Fortum Częstochowa S.A., Częstochowa − KRS 0000056782
  6. Fortum Dzt S.A., Świebodzice − KRS 0000070090
  7. Gant 20 Sp. Z O.O., Wrocław − KRS 0000375505
  8. Gant Development S.A., Legnica − KRS 0000025000
  9. Inova Centrum Innowacji Technicznych Sp. Z O.O., Lubin − KRS 0000057475
  10. Iustum Sp. Z O.O., Legnica − KRS 0000607373
  11. Jeleniogórska Przędzalnia Czesankowa Anilux S.A. Likwidacyjnej, Jelenia Góra − KRS 0000103117
  12. Mediator Group S.A., Świdnica − KRS 0000289249
  13. Miejskie Przedsiębiorstwo Komunikacyjne Świdnica Sp. Z O.O., Świdnica − KRS 0000217735
  14. Pigo S.A., Olsztyn − KRS 0000095296
  15. Podziemne Miasto Osówka Sp. Z O.O., Głuszyca − KRS 0000354880
  16. Przedsiębiorstwo Produkcyjno-handlowo-usługowe Defalin Group S.A., Świebodzice − KRS 0000076310
  17. Przedsiębiorstwo Usługowo - Produkcyjno - Handlowe Regmont Sp. Z O.O., Jawor − KRS 0000195183
  18. Przedsiębiorstwo Wodno-ściekowe Sp. Z O.O., Żarów − KRS 0000256183
  19. Spółdzielnia Mieszkaniowa Lokatorsko-własnościowa W Jaworze, Jawor − KRS 0000135163
  20. Świdnickie Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. Z O.O., Świdnica − KRS 0000081668
  21. Towarzystwo Budownictwa Społecznego Tbs Sp. Z O.O., Kamienna Góra − KRS 0000126532
  22. Wrocławska Agencja Rozwoju Regionalnego S.A., Wrocław − KRS 0000055657
  23. Zakłady Mechaniczne Legmet Sp. Z O.O., Legnica − KRS 0000023422

Powiązane przetargi (7 szt.):
  1. Obsługa punktu selektywnej zbiórki odpadów (PSZOK) oraz usługa przeładunku odpadów komunalnych w Jaworze
    Zamawiający: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej SANIKOM Sp. z o.o., Lubawka
    Przedmiotem zamówienia jest usługa obsługi punktu selektywnej zbiórki odpadów (PSZOK) oraz usługa przeładunku odpadów komunalnych w Jaworze. Przedmiot zamówienia szczegółowo opisany został w części IV SIWZ.
  2. Przeładunek odpadów komunalnych na terenie składowiska odpadów komunalnych w Jaworze
    Zamawiający: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej SANIKOM Sp. z o.o., Lubawka
    Przedmiotem zamówienia jest usługa przeładunku odpadów komunalnych na terenie składowiska odpadów komunalnych w Jaworze. Przedmiot zamówienia szczegółowo opisany został w Części IV specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
  3. Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych zbieranych w sposób selektywny z nieruchomości zamieszkałych i niezamieszkałych z terenu miasta Jawora
    Zamawiający: Gmina Jawor, Jawor
    Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług związanych z odbieraniem i zagospodarowaniem odpadów komunalnych zbieranych w sposób selektywny z nieruchomości zamieszkałych i niezamieszkałych z terenu miasta Jawora. Usługa odbierania i zagospodarowania odpadów komunalnych zbieranych w sposób selektywny obejmuje wszystkie nieruchomości zamieszkałe, czyli takie, w których znajduje się co najmniej jeden lokal, w którym zamieszkuje co najmniej jeden mieszkaniec oraz nieruchomości niezamieszkałe, w tym również lokale niezamieszkałe w budynkach wielolokalowych, w których znajdują się również lokale zamieszkałe. Teren miasta Jawora obejmuje nieruchomości położone wzdłuż ulic: ul. Adama Asnyka, ul. Krótka, ul. Henryka Sienkiewicza, ul. Armii Krajowej, ul. Królowej Jadwigi, ul. Władysława Sikorskiego, Aleja Dębowa, ul. Królowej Marysieńki, ul. Słoneczna, Aleja Jana Pawła II, ul. Bolesława Krzywoustego, ul. Słowackiego, Aleja Wojska Polskiego, ul. Kuziennicza, ul. Spokojna, ul. Barbary, ul. Kwiatowa, ul. Sporna, ul. Stefana Batorego, ul. Legnicka, ul. Leopolda Staffa, ul. gen. Józefa Bema, ul. Bolesława Limanowskiego, ul. Stalowa, ul. gen. Zygmunta Berlinga, ul. Lipowa, ul. Starojaworska, ul. Boczna, ul. Lubińska, ul. Staromiejska, ul. Bohaterów Getta, ul. Waleriana Łukasińskiego, ul. Stanisława Staszica, ul. Tadeusza Boya-Żeleńskiego, ul. 1-go Maja, ul. Andrzeja Struga, ul. Władysława Broniewskiego, ul. Mała, ul. Szkolna, ul. Jana Brzechwy, ul. Św. Marcina, ul. Szpitalna, ul. Cicha, ul. Adama Mickiewicza, ul. Karola Szymanowskiego, ul. Chemików, ul. Metalowców, ul. Środkowa, ul. Fryderyka Chopina, ul. Czesława Miłosza, ul. gen. Romualda Traugutta, ul. Bolesława Chrobrego, ul. St. Moniuszki, ul. Juliana Tuwima, ul. Cukrownicza, ul. Gustawa Morcinka, ul. Widokowa, ul. Stefana Czarnieckiego, ul. Muzyczna, ul. Wiejska, ul. Jarosława Dąbrowskiego, ul. Myśliborska, ul. H. Wieniawskiego, ul. Marii Dąbrowskiej, ul. Zofii Nałkowskiej, ul. Wincentego Witosa, ul. Romana Dmowskiego, ul. Gabriela Narutowicza, ul. Henryka Worcella, ul. Drukarska, ul. Cypriana Kamila Norwida, ul. Wrocławska, ul. Dworcowa, ul. Elizy Orzeszkowej, ul. Józefa Wybickiego, ul. Arkadego Fiedlera, ul. Parkowa, ul. Stanisława Wyspiańskiego, ul. Aleksandra Fredry, ul. Piastowska, ul. Stanisława Wokulskiego, ul. Jurija Gagarina, ul. Piękna, ul. Zachodnia, ul. K. I. Gałczyńskiego, ul. Józefa Piłsudskiego, ul. Zamkowa, ul. Głucha, ul. Ks. Józefa Poniatowskiego, ul. Zielona, ul. Grunwaldzka, ul. Piwna, ul. Zagrodowa, ul. Władysława Jagiellończyka, ul. Prosta, ul. Stefana Żeromskiego, ul. Jasna, ul. Bolesława Prusa, ul. Żwirowa, ul. Jana Kasprowicza, ul. Przechodnia, Pl. Bankowy, ul. Klasztorna, ul. Przyjaciół Żołnierza, Pl. Jana Kilińskiego, ul. Jana Kochanowskiego, ul. Ignacego Paderewskiego, Pl. Seniora, ul. Kolejowa, ul. Ptasia, Pl. Wolności, ul. Kombatantów, ul. Bolesława Rogatki, Rynek, ul. Marii Konopnickiej, ul. Adama Rapackiego, ul. Mikołaja Kopernika, ul. Mikołaja Reja, ul. Wojciecha Korfantego, ul. Władysława Reymonta, ul. Kościelna, ul. Robotnicza, ul. Tadeusza Kościuszki, ul. Franklina Roosevelta, ul. Ignacego Kraszewskiego, ul. Rzeczna, ul. Kręta, ul. Ignacego Rzeckiego. Zamawiający szacuje, że: -liczba mieszkańców miasta Jawora wynosi: ok. 24.000,00 osób, -ilość odpadów do wywozu i zagospodarowania wynosi: 1100,00 Mg w okresie obowiązywania umowy. W trakcie realizacji usługi możliwe są zmiany adresów i liczby obsługiwanych nieruchomości, jak i liczby mieszkańców. Zmiany mogą dotyczyć zarówno zmniejszenia, jak i zwiększenia liczby mieszkańców. Wszystkie dodatkowo zgłaszane przez Zamawiającego nieruchomości Wykonawca zobowiązany jest niezwłocznie włączyć do obsługi. Usługa odbierania odpadów komunalnych musi być realizowana zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, a w szczególności: -ustawą z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. z 2013 r., poz. 21) oraz rozporządzeniami wykonawczymi, -ustawą z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U. z 2012r. poz. 391 z późn. zm.) oraz rozporządzeniami wykonawczymi, -Krajowym Planem Gospodarki Odpadami Komunalnymi 2014 (KPGO 2014), -Wojewódzkim Planem Gospodarki Odpadami dla Województwa Dolnośląskiego 2012, -Uchwałą nr XXIV/617/12 Sejmiku Województwa Dolnośląskiego z dnia 27 czerwca 2012 r. w sprawie wykonania Wojewódzkiego Planu Gospodarki Odpadami dla Województwa Dolnośląskiego 2012 oraz uchwałami zmieniającymi, -Uchwałą XXXIII/168/12 Rady Miejskiej w Jaworze z dnia 20 grudnia 2012 r. w sprawie regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Jawor, -Uchwałą nr XXXIV/174/13 Rady Miejskiej w Jaworze z dnia 31 stycznia 2013r. w sprawie szczegółowego sposobu świadczenia usług w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości i zagospodarowania tych odpadów, w zamian za uiszczoną opłatę za gospodarowanie odpadami komunalnymi, -Rozporządzeniem Ministra Środowiska z 11 stycznia 2013 r. w sprawie szczegółowych wymagań w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości - (Dz. U. z 25 stycznia 2013 r., poz. 122) Przedmiot zamówienia będzie realizowany poprzez: 1.Organizację selektywnej zbiórki odpadów wraz z ich odbiorem i zagospodarowaniem. Na obsługiwanym obszarze Wykonawca zobowiązany jest zorganizować oraz prowadzić selektywną zbiórkę odpadów komunalnych w następujący sposób: 1)Odpady opakowaniowe suche (bez opakowań z metali) odbierać w workach koloru żółtego z kodem kreskowym przypisanym do poszczególnych gospodarstw domowych oraz pozostałych podmiotów objętych systemem odbioru odpadów komunalnych. a) w zabudowie jednorodzinnej worki należy odbierać bezpośrednio od właścicieli nie rzadziej niż 1 raz na dwa tygodnie, b) w zabudowie wielorodzinnej worki odbierać należy z pojemników siatkowych lub innych do tego przeznaczonych koloru żółtego, oznakowanych zlokalizowanych w gniazdach z częstotliwością dostosowaną do wielkości pojemników ustawionych w gniazdach, liczby osób korzystających z tych pojemników ale nie rzadziej niż 1 raz na tydzień. c) dla nieruchomości niezamieszkałych worki odbierać należy w sposób bezpośredni od podmiotów lub oznakowanych pojemników koloru żółtego, oznakowanych zlokalizowanych w gniazdach z częstotliwością nie rzadziej niż 1 raz na tydzień. 2) Meble i inne odpady wielkogabarytowe oraz zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny odbierać należy z miejsc do tego przeznaczonych w systemie akcyjnym z częstotliwością 1 raz na kwartał zgodnie z opracowanym i zaakceptowanym przez Zamawiającego harmonogramem. 3) Szkło odbierać należy z pojemników do tego przeznaczonych koloru zielonego dwu lub czterokołowych, plastikowych lub metalowych oznakowanych (SZKŁO) zlokalizowanych w gniazdach z częstotliwością dostosowaną do wielkości pojemników ustawionych w gniazdach, liczby osób korzystających z tych pojemników ale nie rzadziej niż 1 raz na tydzień nie dopuszczając do przepełnienia pojemników. 4) Papier i tektura z pojemników do tego przeznaczonych koloru niebieskiego dwu lub czterokołowych, plastikowych lub metalowych oznakowanych (PAPIER) zlokalizowanych w gniazdach z częstotliwością dostosowaną do wielkości pojemników ustawionych w gniazdach, liczby osób korzystających z tych pojemników ale nie rzadziej niż 1 raz na tydzień nie dopuszczając do przepełnienia pojemników. Ilość odpadów wywiezionych w roku 2012 z terenu miasta Jawora wynosi: Rodzaj odpadów/Ilość odpadów odebranych (2012 Mg) wielkogabarytowe/8,40; szkło/266,40; tworzywa sztuczne/67,20; papier/47,60; remontowe/1072,20. Wykaz nieruchomości zamieszkałych i niezamieszkałych oraz lokalizacja gniazd udostępnione będą Wykonawcy w dniu podpisania umowy. W trakcie realizacji usługi możliwe są zmiany adresów i liczby obsługiwanych nieruchomości. Zmiany te mogą dotyczyć zarówno zmniejszenia, jak i zwiększenia liczby nieruchomości. Zmiany te nie będą wpływały na zmianę wysokości wynagrodzenia Wykonawcy. Szacowana liczba pojemników na odpady komunalne zbierane w sposób selektywny do ustawienia na terenie miasta Jawora: Pojemność pojemnika (kontenera) w l./Szacowana ilość w szt.: koloru żółtego siatkowe o pojemności min. 1100 l./200; koloru zielonego dwu lub czterokołowych, plastikowych lub metalowych oznakowanych (SZKŁO) o pojemności min. 1100 l./190; koloru niebieskiego dwu lub czterokołowych, plastikowych lub metalowych oznakowanych (PAPIER) o pojemności min. 1100l./150. W ramach realizacji zadania Wykonawca zobowiązany jest zakupić i dostarczyć Zamawiającemu na cały okres świadczenia usługi będącej przedmiotem zamówienia worki koloru żółtego, z folii LDPE o grubości 60 mikronów przystosowanych do selektywnej zbiórki odpadów i pojemności 60 l w ilości 140.000,00 szt. oraz wyposażyć gniazda w pojemniki do selektywnej zbiórki odpadów. Worki do selektywnej zbiórki odpadów muszą być dostarczone bezpośrednio do Zamawiającego w dniu podpisania umowy na świadczenie usługi będącej przedmiotem niniejszego postępowania lub zgłoszenia nieruchomości do obsługi. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca w trakcie odbioru worków na nieruchomości przekazywał również właścicielom nieruchomości materiały informacyjne i edukacyjne dotyczące m.in. zasad selektywnej zbiórki odpadów oraz harmonogramy odbioru odpadów, przygotowane przez Zamawiającego. Dodatkowo Wykonawca zobowiązany jest do: 1) Zakupu kolektora danych w ilości min. 2 szt. kompatybilnego z posiadanym przez Urząd Miejski w Jaworze systemem gromadzenia danych (zgodny z programem do segregacji odpadów SEGREGACJA firmy MULTINET z Nowej Rudy) celem dokonywania odczytów kodów kreskowych z worków do selektywnej zbiórki odpadów, 2) Dane z kolektora za dzień w którym nastąpił odbiór i odczyt danych dotyczących odpadów zbieranych w sposób selektywny w workach Wykonawca powinien przekazać Zamawiającemu najpóźniej do godz. 1200 w dniu następnym w sposób ustalony z Zamawiającym po podpisaniu umowy na świadczenie usługi będącej przedmiotem niniejszego postępowania. Ponadto Wykonawca zobowiązany jest także do odbioru odpadów wysypanych z worków, np. w trakcie ich odbioru, wywianych lub rozrzuconych przez osoby trzecie (np. w wyniku aktów wandalizmu) i zwierzęta. Opracowanie harmonogramu odbioru odpadów komunalnych W ramach świadczonej usługi Wykonawca zobowiązany jest do opracowania na cały okres świadczenia usługi harmonogramu odbioru odpadów komunalnych zbieranych w sposób selektywny. Wykonawca niezależnie od wskazanych częstotliwości odbierania poszczególnych rodzajów odpadów komunalnych zobowiązany jest uwzględnić w harmonogramie dodatkowe odbiory odpadów komunalnych w dniach poprzedzających dni świąteczne, tak aby nie nastąpiło przepełnienie pojemników. Harmonogram Wykonawca zobowiązany jest uzgodnić z Zamawiającym w taki sposób, aby co najmniej na 7 dni przez rozpoczęciem świadczenia usługi będącej przedmiotem niniejszego zamówienia został on ostatecznie zaakceptowany przez obydwie strony zamówienia. W celu uzgodnienia harmonogramu Wykonawca zobowiązany jest przekazać projekt harmonogramu w wersji elektronicznej w formacie PDF, natomiast Zamawiający w ciągu 3 dni od jego otrzymania dokona akceptacji lub wniesie uwagi do harmonogramu. Uwagi Zamawiającego Wykonawca wprowadzi do harmonogramu w terminie 2 dni oraz przedstawi go do ponownej akceptacji. Wykonawca opracowując ww. harmonogram musi uwzględnić rodzaj zabudowy oraz wymaganą częstotliwość odbioru odpadów komunalnych zbieranych w sposób selektywny w taki sposób, aby nie doszło do przepełnienia pojemników na odpady, szczególnie w dniach świątecznych oraz w dniach ustawowo wolnych od pracy. Zamawiający dopuszcza, aby Wykonawca w trakcie świadczenia usługi, w uzasadnionych sytuacjach, dokonywał zmian w ww. harmonogramie, przy czym wszystkie zmiany muszą wcześniej zostać zaakceptowane przez Zamawiającego. Wykonawca powinien umieścić harmonogram na własnej stronie internetowej i eksponować go przez cały okres świadczenia usługi, a także informować niezwłocznie na własnej stronie internetowej o zmianach w harmonogramie. Prowadzenie dokumentacji związanej z działalnością objętą przedmiotem zamówienia. W ramach świadczonej usługi Wykonawca zobowiązany jest do bieżącego prowadzenia ilościowej ewidencji odpadów, zgodnie z przepisami z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. z 2013 r., poz. 21). Ponadto Zamawiający wymaga, aby Wykonawca przekazywał Zamawiającemu raporty miesięczne w terminie do 14 dni od zakończenia danego miesiąca zawierające informacje związane z zakresem świadczonej usługi, a w szczególności: -dowodów dostarczenia odpadów do miejsca ich zagospodarowania, tj. karty ewidencji odpadów lub karty przekazania odpadów, pokwitowania z wagi itp. (kserokopie potwierdzone za zgodność z oryginałem), -wskazania nieruchomości, na których obok pojemników na odpady pozostawiono odpady wielkogabarytowe, zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny, zużyte opony samochodowe i opakowania ulegające biodegradacji poza wyznaczonymi terminami ich zbiórki oraz odpady budowlane i rozbiórkowe -wskazania nieruchomości, na których notorycznie powstają tzw. nadwyżki, -wskazania nieruchomości, z których nie odebrano odpadów komunalnych ze względu na brak współdziałania właściciela nieruchomości z Wykonawcą, -inne informacje istotne ze względu na zapisy niniejszej siwz. Ww. raporty Wykonawca zobowiązany jest sporządzać i przekazywać Zamawiającemu zarówno w formie papierowej, jak i elektronicznej. W ramach świadczonej usługi Wykonawca zobowiązany jest aby: 1) Pojazdy były sprawne, posiadały aktualne badania techniczne, były dopuszczone do ruchu oraz oznakowane nazwą przedsiębiorcy i numerem jego telefonu. 2) Wszystkie pojazdy wykorzystywane do realizacji przedmiotu zamówienia były wyposażone w urządzenia monitorujące, umożliwiające automatyczne zapisywanie w nielotnej pamięci: czasu pracy, aktualnej lokalizacji i przebytej drogi pojazdów z rzeczywistym ,jednoznacznie wykazanym wykonywaniem czynności ( w tym wyładunku odpadów), pamięć danych powinna być przechowywana i odczytywalna minimum przez okres 365 dni, przy czym odczytywanie danych nie może powodować kasowania zawartości pamięci urządzenia monitorującego. 3) Ze strumienia odebranych odpadów komunalnych zbieranych w sposób selektywny zapewnić osiągnięcie odpowiednich poziomów recyklingu, przygotowania do ponownego użycia i odzysku innymi metodami odbieranych frakcji odpadów komunalnych - papier, szkło, tworzywa sztuczne w wysokości określonej w załączniku nr Rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 29 maja 2012r. w sprawie poziomów recyklingu, przygotowania do ponownego użycia i odzysku innymi metodami niektórych frakcji odpadów komunalnych (Dz. U. z 2012r. poz. 645). 4) Ze strumienia odebranych odpadów komunalnych zbieranych w sposób selektywny zapewnić osiągnięcie odpowiednich poziomów recyklingu, przygotowania do ponownego użycia i odzysku innymi metodami odbieranych frakcji odpadów komunalnych - inne niż niebezpieczne odpady budowlane i rozbiórkowe w wysokości określonej w załączniku nr Rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 29 maja 2012r. w sprawie poziomów recyklingu, przygotowania do ponownego użycia i odzysku innymi metodami niektórych frakcji odpadów komunalnych (Dz.U. z 2012r. poz. 645). 5) Umożliwić przez cały czas realizacji zamówienia w uzgodnieniu z Zamawiającym wgląd do systemu monitorowania pracy sprzętu w zakresie: a) bieżące śledzenie pozycji pojazdów w oparciu o wykorzystanie systemu GPS, przy czym pamięć danych powinna być przechowywana minimum przez okres 365 dni a odczytywanie danych nie może powodować kasowania zawartości pamięci urządzenia monitorującego. b) odwzorowanie aktualnej pozycji i przebytej trasy pojazdu na cyfrowej mapie Jawora z dokładnością umożliwiającą jednoznaczne określenia miejsca (adresu) wykonywania prac. c) odtwarzanie i analizę historii pracy sprzętu z okresu realizacji umowy oraz prowadzenie jej rozliczenia na podstawie danych odczytanych z urządzeń monitorujących pracę sprzętu. Uwaga: 1) Pojazdy biorące udział w pracach objętych przedmiotem zamówienia muszą być trwale i czytelnie oznakowane w widocznym miejscu nazwą lub logo firmy oraz danymi adresowymi i numerem telefonu. 2) Pojazdy biorące udział w pracach objętych przedmiotem zamówienia muszą być wyposażone na koszt Wykonawcy w system: a) monitoringu bazującego na systemie pozycjonowania satelitarnego, umożliwiający trwałe zapisywanie, przechowywanie i odczytywanie danych o położeniu i miejscach postojów, b) czujników zapisujących dane o miejscach wyładunku odpadów. przy czym warunek ten musi być spełniony najpóźniej na dzień podpisania umowy. Wykonawca w dniu podpisania umowy zobowiązany będzie złożyć Zamawiającemu pisemne oświadczenie, że wszystkie pojazdy biorące udział w pracach objętych przedmiotem zamówienia są wyposażone w sprawny system: a) monitoringu bazującego na systemie pozycjonowania satelitarnego, umożliwiający trwałe zapisywanie, przechowywanie i odczytywanie danych o położeniu i miejscach postojów, czujników zapisujących dane o miejscach wyładunku odpadów. Inne wymagania: 1) Wyposażenie gniazd zlokalizowanych na terenie nieruchomości zamieszkałych i niezamieszkałych w pojemniki, spełniające obowiązujące normy techniczne, sanitarne i estetyczne. 2) Koszt zakupu worków koloru żółtego oraz koszt wyposażenia nieruchomości w pojemniki, o których mowa w pkt 1) Wykonawca wliczy do ceny odbioru odpadów. 3) Koszt zakupu kolektorów danych do odczytu kodów kreskowych Wykonawca wliczy do ceny odbioru odpadów. 4) Wykonawca zobowiązany jest do dyspozycyjności przez całą dobę i w razie zaistniałej konieczności wykonywanie usług doraźnych w zakresie uprzątnięcia i odbioru odpadów w przeciągu jednej godziny od chwili zgłoszenia. Przez zaistniałą konieczność rozumie się nagłe utworzenie stanu antysanitarnego i zagrażającego bezpieczeństwu (powywracane pojemniki ,rozrzucone odpady w miejscach publicznych itp.). 5) Wykonawca na doraźne polecenie Zamawiającego podejmie pracę w dni ustawowo wolne od pracy i w uzasadnionych przypadkach poza ustalonym harmonogramem. Poza ustalonym harmonogramem Wykonawca dokona odbioru odpadów z cmentarzy komunalnych na polecenie Zamawiającego szczególnie w dni poprzedzające Święto Zmarłych w tym odbiór odpadów we wczesnych godzinach rannych w dniu 1 i 2 listopada. 6) Powyższe dotyczy również imprez masowych i okolicznościowych w tym jednorazowe wyposażenie w pojemniki których rodzaj i ilość ustalana będzie przez Zamawiającego
  4. Wymiana nawierzchni chodnika przy ul. Piłsudskiego od ul. Łukasińskiego do ul. Legnickiej w Jaworze.
    Zamawiający: Powiat Jaworski, Jawor
    1. Przedmiotem robót jest wykonanie odnowy nawierzchni chodnika poprzez rozebranie istniejącej nawierzchni i ułożenie nowej, w jednolitej technologii, z dwukolorowej kostki betonowej według załączonego wzoru, oraz wykonanie zatoki postojowej dla samochodów osobowych. Ciąg pieszy prowadzący od ulicy Łukasińskiego, do ul. Legnickiej (strona lewa), zaznaczono na mapie kolorem różowym,. Trawniki zaznaczono kolorem zielonym a wjazdy i zatokę postojową kolorem szarym. Przed przystąpieniem do robót nawierzchniowych należy wykonać niezbędne roboty przygotowawcze, a mianowicie: - oznakowanie placu budowy i pasa ruchu, zgodnie z projektem organizacji ruchu opracowanym przez wykonawcę na jego koszt i zatwierdzonym przez uprawniony organ, - rozebranie istniejącej nawierzchni wjazdów i chodnika z płyt chodnikowych, kostki granitowej oraz asfaltu, - regulacja istniejących krawężników kamiennych z ich obniżeniem w miejscach przejść dla pieszych i parkingu - wymiana obrzeży betonowych, - wykonanie koryta chodnika wraz z wyprofilowaniem i ułożeniem podbudowy, - wykonanie koryta pod zatokę parkingową i ułożenie podbudowy. Po wykonaniu robót przygotowawczych należy wykonać: - nawierzchnię chodnika z kostki brukowej betonowej grubości 6 cm według załączonego wzoru w barwach szarych i czerwonych - wykonanie nawierzchni wjazdów i parkingu z kostki brukowej betonowej szarej, grubości 8 cm. - w trakcie robót należy wypoziomować do powierzchni chodnika, studzienki telekomunikacyjne oraz obudowy zaworów i zasuw. - wyrównanie terenu pod zieleń niską (trawniki) z ewentualnym wywozem nadmiaru ziemi oraz obsianie trawą. Po ułożeniu bruku i dokładnym zaklinowaniu kostek brukowych, należy chodnik i ciągi przykrawężnikowe oczyścić z nadmiaru materiału klinującego. W chodniku, przy ogródku jordanowskim znajduje się, prawem chroniony geodezyjny punkt osnowy poziomej nr 21264. Do projektu dołączono Opis topograficzny punktu osnowy poziomej. Wzbronione jest jego naruszanie w pionie i poziomie. 2. Szczegółową charakterystykę, zakres oraz ilość robót do wykonania określają: specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych, opracowanie projektowe, stanowiące załączniki do niniejszej SIWZ. Przedmiar robót stanowiący załącznik do niniejszej SIWZ należy traktować jako element dodatkowy, ułatwiający sporządzenie oferty. 3. Zakres prac oraz odpowiedzialność Wykonawcy w zakresie objętym proponowaną ceną ofertową obejmuje także: organizację, zabezpieczenie i zagospodarowanie terenu budowy a po zakończeniu robót doprowadzenie placu budowy do należytego porządku, zorganizowanie i przeprowadzenie niezbędnych badań, demontaż obiektów tymczasowych, wywóz ziemi i gruzu na wysypisko i utylizację odpadów oraz wykonanie geodezyjnej dokumentacji powykonawczej. 4. Wykonawca zobowiązany jest wykonać roboty będące przedmiotem zamówienia zgodnie z dokumentacją projektową, specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót, niniejszą SIWZ oraz obowiązującymi przepisami. 5. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia wskazano jakikolwiek znak towarowy, patent czy pochodzenie- należy przyjąć, że wskazane patenty, znaki towarowe, pochodzenie określają parametry techniczne, eksploatacyjne, użytkowe, co oznacza że Zamawiający dopuszcza złożenie oferty w tej części przedmiotu zamówienia o parametrach technicznych, eksploatacyjnych i użytkowych nie gorszych niż zaproponowane przez Zamawiającego. 6. Wykonawca zobowiązany jest do dokonania wizji w terenie oraz do zdobycia wszelkich informacji, które mogą być konieczne do prawidłowej wyceny wartości robót budowlanych, gdyż wyklucza się możliwość roszczeń Wykonawcy związanych z błędnym skalkulowaniem ceny lub pominięciem elementów niezbędnych do wykonania umowy..
  5. Budowa kanalizacji deszczowej oraz chodnika ze zjazdami w km 3+685 - 4+299 przy ul. Starojaworskiej w Jaworze
    Zamawiający: Powiat Jaworski, Jawor
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie kanalizacji deszczowej z rur WIPRO 400 mm, łączonych uszczelką gumową, w skarpie rowu oraz w rowie przydrożnym wzdłuż ulicy powiatowej nr 2786D (ul. Starojaworska w Jaworze) na odcinku od km 3+685 do 4 + 299. Do przydrożnej kanalizacji deszczowej włączone będą odprowadzenia wód deszczowych z sąsiednich posesji oraz wpusty uliczne wykonane przy krawężnikach ul. Starojaworskiej. Kanalizacja zakończona zostanie betonową ścianką oporową a wody opadowe prowadzone będą dalej grawitacyjnie rowem otwartym. Na ułożonej kanalizacji deszczowej i zlikwidowanych rowach, po zagęszczeniu gruntu i wykonaniu zgodnie z projektem podbudowy, wykonany zostanie: prawostronny krawężnik betonowy na ławach betonowych. Wzdłuż prawej strony pasa jezdni należy wykonać na podbudowie rynsztok z dwóch rzędów betonowej kostki brukowej koloru szarego o grubości 8 cm, wpusty uliczne, pas zieleni izolacyjnej niskiej i chodnik z betonowej kostki brukowej koloru czerwonego grubości 6 cm. Pas chodnika o jednakowej szerokości 2,0 m , ograniczony dwustronnie betonowymi obrzeżami trawnikowym. Do zaznaczonych w projekcie posesji, wykonane zostaną zjazdy szer. 3,5 m z betonowej kostki brukowej grubości 8 cm. w kolorze szarym. Zjazdy przewidziane są od pasa jezdni ul. Starojaworskiej do zewnętrznej granicy ogrodzenia poszczególnych posesji. W miejscach włączenia do kanalizacji deszczowej wpustów ulicznych i odwodnień posesji przyległych wykonane zostaną studnie rewizyjne. W ramach realizacji kanalizacji deszczowej oraz chodnika podlegają udrożnieniu wszystkie przepusty pod ul. Starojaworską na przedmiotowym odcinku, prowadzące wody opadowe ze strony prawej na stronę lewą. 2. Szczegółową charakterystykę, zakres oraz ilość robót do wykonania określają: specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych, dokumentacja projektowa oraz przedmiary robót, stanowiące załączniki do niniejszej SIWZ. 3. Zakres prac oraz odpowiedzialność Wykonawcy w zakresie objętym proponowaną ceną ofertową obejmuje także: organizacje, zabezpieczenie i zagospodarowanie terenu budowy, a po zakończeniu robót doprowadzenie placu budowy do należytego porządku, zorganizowanie i przeprowadzenie niezbędnych badań, demontaż obiektów tymczasowych, wywóz ziemi i gruzu na wysypisko i utylizację odpadów.
  6. Przebudowa chodnika w Mściwojowie przy drodze powiatowej nr 2801D
    Zamawiający: Powiat Jaworski, Jawor
    1. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa chodnika w Mściwojowie przy drodze powiatowej nr 2801D od posesji 16 do posesji 47 na odcinku 270 mb. Zakres robót na niniejszym zadaniu obejmuje: - rozbiórka istniejącej nawierzchni oraz krawężników z odwiezieniem na wskazane przez zarządcę drogi miejsce składowania, - wymianę podbudowy nawierzchni chodnika, - wbudowanie na ławach betonowych krawężników i obrzeży, - wykonanie nowej nawierzchni chodnika o szerokości 1,5 m z szarej kostki betonowej typu Kość o grubości 6 cm, - założenie nowego pasa zieleni niskiej pomiędzy obrzeżami a murkami i cokołami ogrodzeń posesji, Prace inwestycyjne będą poprzedzone wycięciem przez zarządcę drogi, przydrożnych drzew i wyfrezowaniem karczów poniżej poziomu podsypki pod chodnik. Na Wykonawcy spoczywa obowiązek uzyskania wszelkich dodatkowych, wymaganych przez przepisy prawa, uzgodnień wykonywanych prac wynikających z przyjętej technologii robót. 2. Szczegółową charakterystykę, zakres oraz ilość robót do wykonania określają: specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych, opracowanie technicze oraz przedmiar robót, stanowiące załączniki do niniejszej SIWZ. 3. Zakres prac oraz odpowiedzialność Wykonawcy w zakresie objętym proponowaną ceną ofertową obejmuje także: organizacje, zabezpieczenie i zagospodarowanie terenu budowy, a po zakończeniu robót doprowadzenie placu budowy do należytego porządku, zorganizowanie i przeprowadzenie niezbędnych badań, demontaż obiektów tymczasowych, wywóz ziemi i gruzu na wysypisko i utylizację odpadów. 4. Wykonawca zobowiązuje się wykonać roboty będące przedmiotem zamówienia zgodnie z opracowaniem technicznym, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót oraz obowiązującymi przepisami. 5. Przed przystąpieniem do robót Wykonawca ma obowiązek wykonać projekt czasowej organizacji ruchu w oparciu o kolejność robót i technologię określoną w opracowaniu technicznym oraz po uprzednich uzgodnieniach jego zatwierdzenie. 6. Zaleca się, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej w terenie realizacji projektu, w celu dokonania oceny dokumentów i informacji przekazywanych przez Zamawiającego w ramach niniejszego postępowania. 7. Organizacja pracy podczas wykonywania przedmiotu zamówienia winna odpowiadać wymaganiom określonym w aktualnych przepisach dotyczących bezpieczeństwa i higieny pracy oraz musi zapewniać prawidłowe wykonanie robót. 8. We wszystkich przypadkach, w których ze względu na specyfikę przedmiotu zamówienia wskazano pochodzenie materiałów lub urządzeń, dopuszcza się stosowanie materiałów i urządzeń równoważnych, tj. wszelkie wymienione z nazwy materiały i urządzenia użyte w dołączonej do niniejszej SIWZ dokumentacji służą określeniu standardu i mogą być zastąpione innymi materiałami o nie gorszych parametrach technicznych, użytkowych, jakościowych i funkcjonalnych przy uwzględnieniu prawidłowej współpracy z pozostałymi materiałami i urządzeniami.
  7. Wymiana nawierzchni chodników przy ul. Piłsudskiego i Armii Krajowej (strona lewa) od ul. Strzegomskiej do ul. Łukasińskiego w Jaworze.
    Zamawiający: Powiat Jaworski, Jawor
    1.Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na wymianie nawierzchni chodników przy ul. Piłsudskiego i Armii Krajowej (strona lewa) od ul. Strzegomskiej do ul. Łukasińskiego w Jaworze.
    Zakres robót na niniejszym zadaniu obejmuje:
    - prace rozbiórkowe - rozebranie krawężników kamiennych i ponowne ich ułożenie na ławie betonowej - 204,50 m, rozebranie obrzeży betonowych i ułożenie nowych - 231,50 m,
    -rozebranie nawierzchni z płyt chodnikowych betonowych - 505,98 m2,
    -rozebranie nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych - 334,60 m2,
    - rozebranie nawierzchni z betonu lanego - 301,67 m2,
    - podbudowy - podsypka cementowo-piaskowa z zagęszczeniem ręcznym - 1215,26 m2,
    - roboty nawierzchniowe - wykonanie chodników z kostki brukowej betonowej o grubości 6 cm - 1013,06 m2 oraz chodników z kostki brukowej betonowej o grubości 8 cm - 202,20 m2,
    Na Wykonawcy spoczywa obowiązek uzyskania wszelkich dodatkowych, wymaganych przez przepisy prawa, uzgodnień wykonywanych prac wynikających z przyjętej technologii robót.
    2. Szczegółową charakterystykę, zakres oraz ilość robót do wykonania określają: specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych, opracowanie techniczne oraz przedmiar robót, stanowiące załączniki do niniejszej SIWZ.

Inne osoby dla Zaorski (50 osób):