Kogo reprezentuje osoba

Zaraś Olgierd Jerzy

w KRS

Olgierd Jerzy Zaraś

− Profil Osoby z KRS
Pierwsze imię:Olgierd
Drugie imię:Jerzy
Nazwisko:Zaraś
Płeć:Mężczyzna
Rok urodzenia:1974 r., wiek 45 lat
Miejscowości:Kraków (Małopolskie), Rybnik (Śląskie), Żory (Śląskie)
Przetargi:14 w aktualnych firmach, 27 w poprzednich firmach
Aktualnie reprezentuje:
  1. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x
  2. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: w Zarządzie

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Dudkowski Jacek, Dziendziel Józef, Gicala Tadeusz, Kubla Józef, Kukuczka Edyta Małgorzata, Pieczonka Michał Franciszek, Przybyła Piotr Krzysztof

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Stępień Krystian

Reprezentował:
  1. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: w Zarządzie

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Goliński Grzegorz, Grzonka Andrzej, Jakubiak Wiesław, Krzyżowski Marek, Myszor Henryk, Piotrowicz Bogdan, Popławski Andrzej, Szołtysek Aleksander, Wilaszek Piotr Aleksander

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Łużniak Karol
  2. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: w Zarządzie

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Chłodek Grzegorz, Cichecka Renata Marzena, Cichecki Andrzej, Jakubiak Wiesław Adam, Koczar Andrzej Tadeusz, Krupa Józef, Latos Janusz Bronisław, Lewandowska Lidia Urszula, Magiera Grzegorz Norbert, Oleś Janusz Andrzej, Stachowska Monika, Truszkowski Marek, Wilczyńska Pamela Karolina, Wójcik Aleksander, Wroński Lucjan Edward

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Woźnica Dagmara
  3. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: w Zarządzie

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Bednarek Adam, Cichecka Renata, Cichecki Andrzej, Miliczek Gabriela, Oleś Janusz, Truszkowski Marek

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Łobarzewski Tomasz Mariusz
  4. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Chłodek Grzegorz, Cichecki Andrzej, Krupa Józef, Latos Janusz, Mazur Chłodek Lidia Katarzyna, Paszenda Jacek Jan, Paszenda Sylwia Małgorzata, Truszkowski Marek
  5. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Elantkowski Artur Aleksander, Grodecki Zdzisław Andrzej, Mika Agnieszka Izabela, Przybyła Piotr Krzysztof, Tomaszewski Arkadiusz Piotr

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Szendzielorz Michał Maciej
  6. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: w Zarządzie

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Cichecki Andrzej, Wójcik Aleksander Jacek
  7. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: w Zarządzie

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Cichecki Andrzej
  8. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Cichecka Renata, Cichecki Andrzej, Kościółek Adam, Raźniewski Piotr, Stachowska Monika, Wójcik Aleksander, Ziomka Konr Ad

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Stępień Edyta
  9. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: w Zarządzie
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Cichecki Andrzej, Koczar Andrzej, Kościółek Adam, Wójcik Aleksander
  10. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: w Zarządzie

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Koczar Andrzej Tadeusz, Latos Janusz Bronisław, Magiera Grzegorz

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Woźnica Dagmara Maria
  11. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: w Zarządzie

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Koczar Andrzej Tadeusz, Latos Janusz Bronisław, Magiera Grzegorz
  12. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Klimanek Jacek, Korzyńska Agnieszka, Ostrowski Bartosz

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Kosmala Joanna

Osoby współwystępujące w KRS działają obecnie w:
  1. 7r S.A., Kraków − KRS 0000379632
  2. Adherent 1 Sp. Z O.O., Kraków − KRS 0000478666
  3. Adherent 3 Sp. Z O.O., Kraków − KRS 0000478457
  4. Alwis Amp; Secura Sp. Z O.O., Nowy Sącz − KRS 0000128406
  5. Aquapark Stodoły Sp. Z O.O., Rybnik − KRS 0000342859
  6. Arbor Ventures S.A., Warszawa − KRS 0000561494
  7. Artemida 12 Sp. Z O.O., Kraków − KRS 0000388244
  8. Artemida 29 Sp. Z O.O., Kraków − KRS 0000415362
  9. Artemida 39 Sp. Z O.O., Kraków − KRS 0000445370
  10. Artemida 39 Sp. Z O.O. Spółka Komandytowa, Kraków − KRS 0000486018
  11. Bajor, Kościółek Spółka Komandytowa, Kraków − KRS 0000528561
  12. Borex Aleksander Szołtysek Sp. J., Rybnik − KRS 0000101933
  13. Bytom Square Sp. Z O.O., Bytom − KRS 0000486887
  14. Capital Management Fund Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000219140
  15. Dafne 1 Sp. Z O.O., Kraków − KRS 0000711382
  16. Dafne 2 Sp. Z O.O., Kraków − KRS 0000709396
  17. Dafne 3 Sp. Z O.O., Kraków − KRS 0000715714
  18. Dafne 4 Sp. Z O.O., Kraków − KRS 0000715723
  19. Decimus Inwestycje S.A., Kraków − KRS 0000644090
  20. Er-bud Inwestycje Sp. Z O.O., Kraków − KRS 0000351375
  21. Erbud Rybnik Sp. Z O.O., Kraków − KRS 0000440875
  22. Es Inwestycje S.A., Warszawa − KRS 0000639607
  23. Etap 2 - 7r Logistic Gdańsk 3 Sp. Z O.O. Spółka Komandytowa Spółka Komandytowo-akcyjna, Kraków − KRS 0000371041
  24. Fas Polska S.A., Kraków − KRS 0000692621
  25. Focha 42 Sp. Z O.O., Kraków − KRS 0000622172
  26. Fundacja Na Rzecz Rozwoju Siatkówki, Jastrzębie-zdrój − KRS 0000296858
  27. Global Park Sp. Z O.O., Kraków − KRS 0000348560
  28. Górniczy Turystyczny Klub Żeglarski Gwarek, Zabrze − KRS 0000013310
  29. Iexpert.pl S.A., Warszawa − KRS 0000426530
  30. Innowacje Rolne Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000551383
  31. Inter - Construction Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000093504
  32. International Business Consulting Polska Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000117043
  33. Intoads Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000612106
  34. Invest Park Sp. Z O.O., Kraków − KRS 0000309701
  35. Inwestycja Resto Sp. Z O.O., Kraków − KRS 0000563108
  36. Kallisto 11 Sp. Z O.O., Kraków − KRS 0000540029
  37. Kallisto 16 Sp. Z O.O., Kraków − KRS 0000573583
  38. Kallisto 30 Sp. Z O.O., Kraków − KRS 0000613223
  39. Kallisto 33 Sp. Z O.O., Kraków − KRS 0000613125
  40. Kancelaria Kurek, Wójcik i Partnerzy - Radcowie Prawni, Kraków − KRS 0000213887
  41. Kancelaria Radcowsko - Adwokacka Lege Medicinae Grabowski i Cnota Spółka Komandytowo - Akcyjna, Chorzów − KRS 0000442477
  42. Kancelaria Radców Prawnych Lexus-consulting Gicala, Koczar, Ostrowski, Pokorski Spółka Partnerska, Żory − KRS 0000179801
  43. Kdp S. Drzazga P. Przybyła Adwokacka Spółka Partnerska, Żory − KRS 0000549163
  44. Kkn Sp. Z O.O., Rybnik − KRS 0000389741
  45. Kkw Financial Advisory Sp. Z O.O., Kraków − KRS 0000348905
  46. Koksownia Przyjaźń Sp. Z O.O., Dąbrowa Górnicza − KRS 0000177072
  47. Kopalnia Trzebina Sp. Z O.O., Żory − KRS 0000480035
  48. Kopalnie Kruszyw Naturalnych Sp. Z O.O., Kraków − KRS 0000374295
  49. Kuchnie Regionalne Bajora Sp. J., Kraków − KRS 0000274525
  50. Lexus Nieruchomości Pokorski i Wspólnicy Spółka Komandytowa, Żory − KRS 0000566223

Osoby współwystępujące w KRS działały także w:
  1. 3d+go Sp. Z O.O., Kraków − KRS 0000376069
  2. 7 R Logistic Modlnica Sp. Z O.O., Krakowie − KRS 0000403117
  3. 7r Czechowice Dziedzice C Sp. Z O.O., Kraków − KRS 0000727625
  4. 7r Oze Sp. Z O.O., Kraków − KRS 0000414922
  5. 7r Park Rzeszów Sp. Z O.O., Kraków − KRS 0000729211
  6. 7r Szczecin Sp. Z O.O., Kraków − KRS 0000613209
  7. Ab Invest Sp. Z O.O., Rzeszów − KRS 0000351068
  8. Abk Invest Sp. Z O.O., Kraków − KRS 0000465770
  9. Abm Asset Management Sp. Z O.O., Kielce − KRS 0000345269
  10. Ad S.A., Warszawa − KRS 0000453108
  11. Advadis S.A. Likwidacyjnej, Kraków − KRS 0000047106
  12. Agencja Reklamy Vena Sp. Z O.O., Wrocław − KRS 0000428112
  13. Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości S.A., Żory − KRS 0000076553
  14. Agilero Sp. Z O.O., Kraków − KRS 0000428352
  15. Ak Asset Management Sp. Z O.O., Kraków − KRS 0000333241
  16. Alas Utex Sp. Z O.O., Tworków − KRS 0000088358
  17. Alltrade Central Europe Sp. Z O.O., Kraków − KRS 0000251392
  18. Alpol Rozwiązania It Sp. Z O.O., Kraków − KRS 0000375256
  19. Andromeda 22 Sp. Z O.O., Kraków − KRS 0000478635
  20. Aon Polska Services Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000052652
  21. Apw Holding Sp. Z O.O., Kraków − KRS 0000705454
  22. Artemida 17 Sp. Z O.O., Kraków − KRS 0000391839
  23. Artemida 20 Sp. Z O.O., Sandomierz − KRS 0000396594
  24. Artemida 23 Sp. Z O.O., Kraków − KRS 0000404102
  25. Artemida 25 Sp. Z O.O., Kraków − KRS 0000403731
  26. Artemida 3 Sp. Z O.O., Kraków − KRS 0000358202
  27. Artemida 30 Sp. Z O.O., Kraków − KRS 0000415473
  28. Artemida 34 Sp. Z O.O., Kraków − KRS 0000428673
  29. Artemida 38 Sp. Z O.O., Kraków − KRS 0000445006
  30. Artemida 5 Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000361735
  31. Artis Loft Hotel Dittricha Sp. Z O.O., Lesznowola − KRS 0000374091
  32. Auto-agro-complex Sp. Z O.O., Wielogłowy − KRS 0000397186
  33. Bas Sp. Z O.O., Kraków − KRS 0000315689
  34. Bekuplast S.A., Łaziska Górne − KRS 0000360333
  35. Betra Nova Sp. Z O.O., Rybnik − KRS 0000470544
  36. Bielnik Mini Browar Sp. Z O.O., Lesznowola − KRS 0000374230
  37. Browarna Sp. Z O.O., Kraków − KRS 0000715727
  38. Budo-zbyt Sp. Z O.O. Likwidacyjnej, Rybnik − KRS 0000077317
  39. Budowlani.pl Sp. Z O.O., Rybnik − KRS 0000390755
  40. Car Transport Service Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000372262
  41. Centrum Medyczne Dietla 19 Sp. Z O.O., Kraków − KRS 0000588809
  42. Chocoooooooolate Sp. Z O.O., Kraków − KRS 0000391187
  43. Chp Poznań Sp. Z O.O., Kraków − KRS 0000403949
  44. Cordia Plus Sp. Z O.O., Katowice − KRS 0000728960
  45. Czarodziejska Sp. Z O.O., Kraków − KRS 0000403519
  46. D2 Sp. Z O.O., Zabrze − KRS 0000165472
  47. Dafne 6 Sp. Z O.O., Poznań − KRS 0000726722
  48. Dexos Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000363444
  49. Dom Brokerski Progres S.A., Warszawa − KRS 0000032560
  50. Dom Brokerski Progres Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000376475

Powiązane przetargi (41 szt.):
  1. Koszenie traw na terenach będących w utrzymaniu Gminy Miejskiej Żory
    Zamawiający: Gmina Miejska Żory, Żory
    Koszenie traw na terenach będących w utrzymaniu Gminy Miejskiej Żory, tj. skwerów, parków, terenów rekreacyjnych, pasów dróg, pasów rozdzielających
  2. Remonty bieżące dróg, chodników, parkingów w Gminie Miejskiej Żory w roku 2017.
    Zamawiający: Gmina Miejska Żory, Żory
    Remonty bieżące dróg, chodników, parkingów (remonty cząstkowe nawierzchni asfaltowych, brukowych, z kruszywa oraz kamienia kopalnianego) - w Gminie Miejskiej Żory w roku 2017
  3. Pozimowe i letnie mechaniczne oczyszczanie ulic, dróg, promenad, chodników i parkingów oraz ręczne zamiatanie schodów na terenie Gminy Miejskiej Żory w 2017 r
    Zamawiający: Gmina Miejska Żory, Żory
    a) pozimowe mechaniczne oczyszczanie dróg, ulic, chodników, promenad, parkingów b) mechaniczne oczyszczanie ulic, chodników, promenad, parkingów w okresie letnim, c) awaryjne oczyszczanie ulic, chodników, promenad, parkingów d) ręczne zamiatanie schodów
  4. Usługa w zakresie utrzymania drzewostanu i krzewów na terenach Gminy Miejskiej Żory.
    Zamawiający: Gmina Miejska Żory, Żory
    Usługa związana z utrzymaniem drzewostanu i krzewów na terenach Gminy Miejskiej Żory obejmuje w szczególności: - cięcie i formowanie pielęgnacyjne koron drzew - wycinkę drzew i krzewów - wysadzenie drzew lub krzewów wraz z zaprawą dołów i podlaniem - pielęgnację drzew (usunięcie odrostów) - zrębkowanie gałęzi w terenie łącznie z wywozem - rozpoznanie w terenie, likwidację i utylizację barszczu Sosnowskiego. Zamówienie nie obejmuje prac związanych z pielęgnacją pomników przyrody oraz wykonywanych w obszarze starodrzewia, w szczególności na terenie parków miejskich, gdzie wykonywanie prac wymaga posiadania specjalistycznych uprawnień.
  5. Usługa związana z zagospodarowaniem na kompostowni odpadów zielonych powstających w związku z realizacją usług utrzymania gminnych terenów zielonych, drzewostanu i krzewów
    Zamawiający: Gmina Miejska Żory, Żory
    Usługa związana jest z przyjmowaniem na kompostownię odpadów zielonych powstających w związku z realizacją usług utrzymania gminnych terenów zielonych, drzewostanu i krzewów, w tym trawy, zrębkowanych gałęzi, innych odpadów zielonych (liście, ścinki żywopłotu) oraz zagospodarowaniem przyjętych odpadów poprzez ich kompostowanie. Usługa nie obejmuje odbierania i zagospodarowania odpadów zielonych od właścicieli nieruchomości nie będących we władaniu Gminy Żory.

  6. Wyposażenie mieszkańców miasta Żory w worki do selektywnego gromadzenia odpadów
    Zamawiający: Gmina Miejska Żory, Żory
    Przedmiotem zamówienia jest wyposażenie mieszkańców miasta Żory w worki do selektywnego gromadzenia odpadów w kolorystyce odpowiedniej do danej frakcji odpadów: - Niebieski z przeznaczeniem na papier, makulaturę - Żółty z przeznaczeniem na tworzywa sztuczne, opakowania wielomateriałowe, metale, - Zielony z przeznaczeniem na szkło, - Brązowy z przeznaczeniem na odpady biodegradowalne w tym odpady zielone. Każdy worek winien posiadać czytelny jednostronny, cykliczny na całej długości worka nadruk z informacjami dotyczącymi: nazwy miasta, przeznaczeniem worka, informacjami jakiego rodzaju odpady powinny a jakie nie powinny znaleźć się w jego wnętrzu. Dystrybucja worków przeznaczonych do selektywnej zbiórki odpadów odbywać się będzie podczas świadczenie usługi odbioru selektywnych odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości położonych na terenie miasta Żory, na zasadzie sztuka za sztukę, w siedzibie Wykonawcy oraz w budynkach Urzędu Miasta Żory (Aleje Wojska Polskiego 25, Rynek 9).
  7. Świadczenie usługi w zakresie prowadzenia Gminnego Punktu Zbiórki Odpadów Komunalnych dla mieszkańców Gminy Miejskiej Żory wraz z zagospodarowaniem zebranych odpadów komunalnych
    Zamawiający: Gmina Miejska Żory, Żory
    Prowadzenie Gminnego Punktu Zbiórki Odpadów Komunalnych. Zakres działalności Punktu określony został w Uchwale Nr 302/XXIII/16 Rady Miasta Żory z dnia 26.10.2016r. w sprawie określenia szczegółowego sposobu i zakresu świadczenia usług w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości z terenu Gminy Żory i zagospodarowania tych odpadów w zamian za uiszczoną przez właściciela nieruchomości opłatę za gospodarowanie odpadami komunalnymi. W ramach usługi Wykonawca zobowiązany jest do przyjmowania odpadów dostarczonych do Punktu przez właścicieli nieruchomości zamieszkałych, w tym mieszanych z terenu miasta Żory, a następnie zagospodarowania odpadów w prawem przewidzianych instalacjach.
  8. Świadczenie usługi w zakresie prowadzenia Punktu Zbiórki Odpadów Zielonych dla mieszkańców Gminy Miejskiej Żory
    Zamawiający: Gmina Miejska Żory, Żory
    Prowadzenie Punktu Zbiórki Odpadów Zielonych. Zakres działalności Punktu określony został w Uchwale Nr 302/XXIII/16 Rady Miasta Żory z dnia 26.10.2016r. w sprawie określenia szczegółowego sposobu i zakresu świadczenia usług w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości z terenu Gminy Żory i zagospodarowania tych odpadów w zamian za uiszczoną przez właściciela nieruchomości opłatę za gospodarowanie odpadami komunalnymi. W ramach usługi Wykonawca zobowiązany jest do przyjmowania odpadów zielonych dostarczonych do Punktu przez właścicieli nieruchomości zamieszkałych, w tym mieszanych z terenu miasta Żory, a następnie zagospodarowania odpadów zielonych we wskazanych w Planie dla III regionu gospodarki odpadami komunalnymi RIPOK. W przypadku uchwalenia nowego WPGO Wykonawca zobowiązany będzie do zagospodarowania odpadów w instalacjach RIPOK w uchwale wskazanych. W przypadkach o których mowa w art. 9l ustawy z dnia 13 września 1996r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U. 2016.250) oraz w art. 35 ust. 4 pkt 2 ustawy z dnia 14 grudnia 2012r. o odpadach (Dz. U. 2016.1987) odpady zielone Wykonawca przekazuje do instalacji przewidzianych do zastępczej obsługi regionu III, wskazanych w Wojewódzkim Planie Gospodarki Odpadami dla Województwa Śląskiego.
  9. Bieżące utrzymanie cmentarzy, miejsc pamięci i pomników zlokalizowanych na terenach Gminy Miejskiej Żory
    Zamawiający: Gmina Miejska Żory, Żory
    Przedmiot zamówienia: 1)konserwacja terenów i utrzymanie cmentarzy 2)bieżące utrzymanie miejsc pamięci narodowej i terenu wokół nich 3)bieżące utrzymanie pomników i terenu wokół nich
  10. Bieżące utrzymanie zieleni na terenach Gminy Miejskiej Żory
    Zamawiający: Gmina Miejska Żory, Żory
    Określenie wielkości lub zakresu zamówienia: Prace polegające na bieżącym utrzymaniu zieleni, które obejmują m.in.: a) usuwanie liści, b) palikowanie drzew, c) przycinanie krzewów, likwidacja samosiewek, d) podlewanie roślin, e) nasadzenia krzewów, f) kwietniki, humusowanie i wykonanie trawnika.

  11. ZAŁADUNEK I TRANSPORT ODPADÓW
    Zamawiający: Zakłady Techniki Komunalnej spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, Żory
    1)Przedmiotem zamówienia jest załadunek w siedzibie Zamawiającego odpadów w różnych frakcjach zebranych z terenu Gminy Żory przez Zamawiającego, transport tych odpadów samochodami Wykonawcy do wskazanych przez Zamawiającego Instalacji Przetwarzania Odpadów. 2)Transport odpadów odbywać się będzie na odległość od 10 km do 80 km w jedną stronę od siedziby Zamawiającego. Ilość km uzależniona będzie od ilości oraz rodzaju odbieranych odpadów. Szacunkowa ilość km przewidziana przy realizacji zamówienia to 100000 km. Zamawiający zastrzega, że podana ilość km jest wielkością szacunkową. Z tytułu niezrealizowania ilości km w okresie realizacji zamówienia Wykonawcy nie będą przysługiwały żadne roszczenia przeciwko Zamawiającemu. Kody odpadów przewidywanych do przekazania: 1) 200301 - niesegregowane (zmieszane) odpady komunalne. 2) 200199 - odpady komunalne niewymienione w innych podgrupach (zmieszane odpady z tworzyw sztucznych, metali i opakowań wielomateriałowych). 3) 200199 - odpady komunalne niewymienione w innych podgrupach (popioły i żużle paleniskowe z gospodarstw domowych). 4) 200101 - papier i tektura. 5) 150101 - opakowania z papieru i tektury. 6) 200102 – szkło. 7) 150107 - opakowania ze szkła. 8) 200139 - tworzywa sztuczne. 9) 150102 - opakowania z tworzyw sztucznych. 10) 150106 - zmieszane odpady opakowaniowe. 3)Sposób załadunku i transportu odpadów: 1.Wykonawca zobowiązany będzie do podstawienia na teren siedziby Zamawiającego żurawia przeładunkowego, samojezdnego (o udźwigu min. 3,5 tony), z chwytakiem obrotowym typu „ Fuchs” wraz z operatorem. 2.Wykonawca zobowiązany będzie do podstawienia na teren siedziby Zamawiającego 6 kontenerów hakowych (szczelnych, stalowych) o pojemności od min. 32 m³ do max. 36 m³, które posiadają zabezpieczenia przed czynnikami atmosferycznymi i gryzoniami( tj. zamykane, zabezpieczane plandekami lub ruchomym dachem). Zamykanie musi umożliwiać załadunek odpadów z rampy i z śmieciarki. 3.Wykonawca na bieżąco od poniedziałku do piątku w godzinach od 7.00 do 22.00 będzie załadowywał odpady do podstawionych przez siebie kontenerów lub samochodów ciężarowych z naczepą typu „ wanna”. 4.Transport odpadów odbywać się będzie na bieżąco od poniedziałku do piątku w godzinach od 7.00 do 22.00 z częstotliwością dostosowaną do ilości zbieranych odpadów na zasadzie wymiany zapełnionych samochodów ciężarowych z naczepą typu „wanna” lub kontenerów na puste. 5.Wykonawca będzie odpowiedzialny za prowadzenie dokumentacji używanego sprzętu wymaganych prawem tj. wszelkie dopuszczenia i przeglądy DTR, UDT oraz przeglądy konserwatorskie o ile są wymagane. 6.Ważenie transportowanych odpadów będzie następować za pomocą wagi najazdowej znajdującej się na terenie siedziby Zamawiającego. 7.Zamawiający będzie codziennie informował Wykonawcę do godziny 17.00 o ilości potrzebnych samochodów ciężarowych do transportu odpadów lub kontenerów na dzień następny.
  12. Przetarg nieograniczony nr 21/DZP/2016 na usługę odbioru i wywozu odpadów stałych i komunalnych niesegregowanych
    Zamawiający: Miejskie Zakłady Opieki Zdrowotnej w Żorach Spółka z o.o., Żory
    Zamówienie poniżej 209 000 euro odbiór i wywóz odpadów stałych i komunalnych i niesegregowanych usługa dotyczy dwóch punktów należących do M ZOZ Żory na terenie Żor częstotliwość wwozu na 3 lata około 620 razy ilość w m3 na 3 lata około 2230
  13. Wykonanie projektu budowlanego i dokumentacji wykonawczej dla budynków mieszkalnych 3, 1-2 położonych w Żorach przy Al. Zjednoczonej Europy
    Zamawiający: Zakłady Techniki Komunalnej spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, Żory
    Przedmiotem zamówienia jest usługa polegającą na wykonaniu projektu budowlanego i dokumentacji wykonawczej dla budynków mieszkalnych nr 3, 1-2 położonych w Żorach przy. Al. Zjednoczonej Europy wraz z zagospodarowaniem terenu oraz uzyskaniem prawomocnej decyzji pozwolenia na budowę. Przedmiot zamówienia ma być wykonany zgodnie z załączonym do SIWZ projektem koncepcyjnym. CZĘŚĆ A ZAKRES TECHNICZNY. Obejmuje wykonanie kompletu dokumentów oraz uzyskanie wszelkich decyzji i uzgodnień zgodnie z wymogami prawa. 1.Wykonanie mapy sytuacyjno - wysokościowej w skali 1500 do celów projektowych. 2. Ustalenia geotechnicznych warunków posadowienia obiektu, zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami. 3. Wystąpienie i uzyskanie w imieniu Zamawiającego warunków technicznych dla podłączenia wszystkich możliwych mediów potrzebnych do funkcjonowania budynków 3, 1-2, uwzględniając założenia dokumentacji projektowej budynków 4,5,6 4. Wykonanie analiz ekonomicznych warunków podłączenia mediów, uwzględniając założenia dokumentacji projektowej budynków 4,5,6, założonych rozwiązań projektowych oraz przedstawienie ich do wyboru i zatwierdzenia przez Zamawiającego.5. Wykonanie projektu budowlanego w zakresie określonym w rozporządzeniu Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 25.04.2012r Dz.U. z 2012 poz. 462 ze zm w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego, stanowiącego podstawę do wydania decyzji o pozwoleniu na budowę. Niniejszy projekt budowlany dla budynków nr 1-2,3 wraz z ich otoczeniem i zagospodarowaniem terenu, uwzględniający założenia dokumentacji projektowej budynków 4,5,6, ma zawierać a.projekt budowlany w branży architektonicznej - uwzględniający założenia dokumentacji projektowej budynków 4,5,6 b. projekt budowlany w branży konstrukcyjnej, c.projekt budowlany w branży instalacji sanitarnej, zawierający między innymi,- przyłącza i sieci wodno-kanalizacyjne, centralnego ogrzewania, deszczowe - wewnętrzne i zewnętrzne instalacje wodociągowe do celów bytowych i p.poż. - wewnętrzne instalacje kanalizacji sanitarnej, - wewnętrzne i zewnętrzne instalacje centralnego ogrzewania,- instalację wentylacji, - instalację klimatyzacji w pomieszczeniach, które technologicznie będą tego wymagały f. projekt budowlany w branży instalacji elektrycznej - złącze energetyczne dla dostawcy energii, - wewnętrzne instalacje oświetlenia i gniazd wtykowych, - zewnętrzne instalacje odgromowe, - oświetlenie zewnętrzne - uwzględniający założenia dokumentacji projektowej budynków 4,5,6 g. projekt budowlany w branży instalacji gazowych - wskazanie miejsc włączenia instalacji gazowych dla obiektów - wewnętrzne instalacje gazowe jeśli będzie taka konieczność a w przypadku zasilania osiedla poprzez ciepło miejskie wskazanie miejsc włączenia sieci zewnętrznych h. projekt instalacji teletechnicznej, internetowej, domofonowej i.projekt budowlany zagospodarowania terenu i urządzeń małej architektury (wykonanie chodników, wjazdu, miejsc parkingowych, placu zabaw) wraz z projektem drogowym, uwzględniający założenia dokumentacji projektowej budynków 4,5,6. Wykonanie wszystkich części projektu budowlanego ma być poprzedzone wykonaniem analiz ekonomicznych warunków proponowanych do zastosowania rozwiązań projektowych oraz przedstawieniem ich do wyboru i zatwierdzenia przez Zamawiającego. W przypadku istotnych zmian w stosunku do projektu koncepcyjnego załączonego do niniejszego ogłoszenia na Wykonawcy ciąży obowiązek uzyskania akceptacji rozwiązań od wykonawcy projektu koncepcyjnego i Zamawiającego 7. Wykonanie projektu wykonawczego na podstawie zatwierdzonego projektu budowlanego zawierającego opracowanie uzupełnione szczegółami umożliwiającymi wykonanie zamówienia i precyzujące warunki wykonania i odbioru danego zakresu robót w formie opisowej i rysunkowej w zakresie i stopniu dokładności niezbędnym do sporządzenia przedmiaru robót, kosztorysu inwestorskiego, przygotowania oferty przez Wykonawcę i realizacji robót budowlanych wykonane zgodnie z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 02.09.2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego Dz. U. z 2013 r. poz 1129 i w zgodzie z projektem koncepcyjnym. Projekt wykonawczy dla budynków nr 3, 1-2 wraz z terenami przyległymi ma zawierać miedzy innymi a. projekt wykonawczy w branży architektonicznej b. projekt wykonawczy w branży konstrukcyjno-budowlanej c. projekt wykonawczy w branży instalacji sanitarnej: - przyłącza i sieci wodno-kanalizacyjne, centralnego ogrzewania, deszczowe, - wewnętrzne instalacje wodociągowe do celów bytowych i p.poż, wewnętrzne instalacje kanalizacji sanitarnej, - wewnętrzne instalacje centralnego ogrzewania, - instalację wentylacji i klimatyzacji d. projekt wykonawczy w branży instalacji elektrycznej: - złącze energetyczne dla dostawcy energii, - wewnętrzne instalacje oświetlenia i gniazd wtykowych, - zewnętrzne instalacje odgromowe, - oświetlenie zewnętrzne e. projekt wykonawczy w branży instalacji gazowych: - wewnętrzne instalacje gazowe jeśli będzie taka konieczność a w przypadku zasilania osiedla poprzez ciepło miejskie wskazanie miejsc włączenia sieci zewnętrznych, - wewnętrzne instalacje gazowe f. projekt instalacji teletechnicznej, internet, domofon. g. projekt wykonawczy zagospodarowania terenu i urządzeń małej architektury wykonanie dróg, chodników, wjazdów, miejsc parkingowych, placów zabaw h. Wykonanie przedmiaru robót wg ustaleń określonych w rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno - użytkowym Dz. U. z 2004 r. nr 130, poz. 1389 i. Wykonanie kosztorysu inwestorskiego zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym Dz. U. z 2004 r. nr 130 poz. 1389 Zamawiający zastrzega sobie prawo do żądania aktualizacji kosztorysu inwestorskiego w przypadku uzupełnień bądź usuwania ewentualnych wad dokumentacji projektowo kosztorysowej Wykonawca zobowiązany jest zapewnić aktualność kosztorysu inwestorskiego przez okres 24 miesięcy, licząc od dnia podpisania przez Zamawiającego protokołu zdawczo odbiorczego bez uwag j. Projekt aranżacji wnętrz części wspólnych. Projekt powinien zawierać wyposażenie wnętrz łącznie z urządzeniami niezbędnymi dla funkcjonowania poszczególnych pomieszczeń i budynków (dobór materiałów wykończeniowych i kolorystyka pomieszczeń do uzgodnienia z Zamawiającym. Dokumentacja aranżacji wnętrz musi obejmować- rzuty posadzek w klatkach schodowych, korytarzach, miejscach postojowych samochodów podziemnych wraz z oznakowaniem poziomym i pionowym - zestawienie projektowanej stolarki drzwiowej wewnętrznej w obiekcie oraz zestawienie urządzeń niezbędnych dla funkcjonowania poszczególnych pomieszczeń i budynków - rzuty pokazujące ogólną kolorystykę ścian i projektowanych okładzin ściennych - rzuty z pokazaniem układów funkcjonalnych. UWAGA Projekt wykonawczy musi uwzględniać założenia dokumentacji projektowej budynków 4,5,6. Wykonanie wszystkich części projektu wykonawczego ma być poprzedzone wykonaniem analizy ekonomicznej proponowanych do zastosowania rozwiązań projektowych oraz przedstawieniem ich do wyboru i zatwierdzenia przez Zamawiającego. Wykonanie specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót w zakresie i formie określonej w rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 02.09.2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego Dz. U. z 2013 r. poz 1129 Specyfikacja jest częścią projektu wykonawczego. Dołączenie wraz z projektem wykonawczym informacji o bezpieczeństwie i ochronie zdrowia, zgodnie z wymogami rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 23.06.2003 r. w sprawie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia oraz planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia Dz.U. nr 120 poz. 1126 CZĘŚĆ B ZAKRES FORMALNO-PRAWNY. 1. Uzyskanie w imieniu Zamawiającego decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach jeżeli będzie wymagana zgodnie z ustawą z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko Dz. U. z 2013r poz. 1235 ze zm. w tym sporządzenie Karty informacyjnej przedsięwzięcia KIP a także w razie potrzeby sporządzenie raportu oddziaływania przedsięwzięcia na środowisko Raport 2. Uzyskanie w imieniu Zamawiającego innych wymaganych prawem uzgodnień i decyzji niezbędnych dla realizacji inwestycji. 3. Reprezentowanie Zamawiającego, na podstawie odrębnego pełnomocnictwa, przed organami administracji publicznej, KIO oraz w sprawach cywilno - prawnych dotyczących realizacji budowy. CZĘŚĆ C POZOSTAŁE WYMAGANIA DOTYCZĄCE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA. 1 W ramach zaoferowanej ceny, Wykonawca zobowiązany jest do udzielenia wyjaśnień dotyczących opracowania projektowego, w trakcie przyszłego postępowania o udzielenie zamówienia na roboty budowlane. Wykonawca udzieli wyjaśnień na pisemny wniosek Zamawiającego. Wykonawca nie może uczestniczyć w sporządzeniu i przygotowaniu ofert w postępowaniu o udzielenie zamówienia na zaprojektowane roboty budowlane oraz udzielać informacji i wyjaśnień dotyczących projektu bezpośrednio uczestnikom postępowania o udzielenie zamówienia na zaprojektowane roboty. 2. W ramach oferty Wykonawca zobowiązany jest, w okresie 5 lat od wykonania przedmiotu zamówienia dostarczenia projektu budowlanego, uzyskania prawomocnej decyzji o pozwoleniu na budowę, dostarczenia projektu wykonawczego do prowadzenia nadzoru autorskiego nad wykonanym opracowaniem projektowo - kosztorysowym tj. nadzór nad zgodnością realizowanej inwestycji z projektem oraz uzgadnianie możliwości wprowadzania rozwiązań zamiennych w stosunku do projektu. W trakcie realizacji zaprojektowanych robót budowlanych Wykonawca zobowiązany jest do wizyty na terenie budowy raz w tygodniu oraz do uczestniczenia w naradzie koordynacyjnej budowy. Pobyt projektanta na budowie wynikający z błędów projektowych nie jest pobytem w ramach nadzoru autorskiego 3. Wszelkie materiały niezbędne do projektowania Wykonawca pozyskuje własnym kosztem i staraniem, w tym ekspertyzy, opinie, warunki techniczne, uzgodnienia, pomiary itp 4. W trakcie opracowania projektu należy uwzględnić wszelkie przepisy prawa dotyczące projektowanych obiektów oraz odnoszące się do zakresu i formy projektu budowlanego. W szczególności: ustawę z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych tj. Dz. U. z 2015 r. poz. 2164, ustawę z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane j.t. Dz. U. z 2016 r. poz. 290) oraz przepisy wykonawcze do w/w ustaw z uwzględnieniem ewentualnych zmian przepisów. W dokumentacji projektowej zabrania się opisywania materiałów i urządzeń za pomocą znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, chyba, że jest to uzasadnione specyfiką przedmiotu i Wykonawca nie może opisać przedmiotu zamówienia za pomocą dostatecznie dokładnych określeń, a wskazaniu takiemu towarzyszą wyrazy lub równoważny oraz należy podać minimalne parametry jakimi rozwiązanie równoważne winno się charakteryzować oraz sporządzić szczegółowy opis, w jaki sposób równoważność może być zweryfikowana przez Zamawiającego 5. Wykonawca powinien zastosować w projekcie rozwiązania standardowe, skutkujące optymalizacją kosztów budowy i eksploatacji; rozwiązania koncepcyjne i architektoniczno - budowlane wymagają akceptacji Zamawiającego. Projektowany budynek powinien uwzględniać standardy budynku energooszczędnego 6. W trakcie realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do niezwłocznego przekazywania Zamawiającemu uzyskanych opracowań, opinii, uzgodnień i decyzji, a także składanych wniosków do organów administracji, dotyczących przedmiotu zamówienia. Wykonawca zobowiązany jest także do informowania Zamawiającego na koniec każdego miesiąca o postępie prac 7. Projekt budowlany Wykonawca wykona w 5 egzemplarzach papierowych oraz w formie elektronicznej na płytach CD, w postaci plików ogólnodostępnych formaty doc, xls, pdf, ath, dwg inne pliki po uzgodnieniu z Zamawiającym .Jeden z powyższych egzemplarzy złoży u Zamawiającego, pozostałe 4 sztuki złoży do wniosku o pozwolenie na budowę. Po uzyskaniu pozwolenia na budowę 2 zwrócone egzemplarze przekaże Zamawiającemu. Projekt wykonawczy Wykonawca wykona i przekaże Zamawiającemu w 5 egzemplarzach papierowych oraz w formie elektronicznej na płytach CD, w postaci plików ogólnodostępnych formaty doc, xls, pdf, ath, dwg inne pliki po uzgodnieniu z Zamawiającym 8. Przed złożeniem ofert możliwe jest dokładne zapoznanie z przedmiotem zamówienia. Koszt wizji lokalnej ponosi Wykonawca 9.Zgłoszenie usługi do odbioru końcowego może nastąpić nie wcześniej niż po uzyskaniu akceptacji Zamawiającego 10. Wykonawca łącznie z przekazaną dokumentacją projektową stanowiącą przedmiot zamówienia przeniesie na rzecz Zamawiającego całość autorskich praw majątkowych do opracowania oraz prawo własności egzemplarza nośników, na których zostało utrwalone - bez dodatkowego wynagrodzenia. Osobiste prawa autorskie, jako niezbywalne pozostają własnością projektantów - autorów dokumentacji projektowej. 11. Wykonawca przenosi na Zamawiającego prawo do wykonywania praw zależnych w celu wykonania lub zlecania innym podmiotom zależnych praw autorskich, wtedy gdy dojdzie do zaniechania przez Wykonawcę wykonania w wyznaczonym terminie bądź przystąpienia do wykonania czynności wynikających z umowy, które może skutkować opóźnieniem terminów wynikających z umowy, bądź powodować zagrożenie oczekiwanej jakości przedmiotu umowy bądź gdy dojdzie do rozwiązania umowy z winy Wykonawcy.
  14. Usługi w zakresie przewozu i przechowywania zwłok ludzkich na zlecenie Prokuratur Rejonowych Gliwice-Wschód i Gliwice-Zachód w Gliwicach oraz Prokuratury Rejonowej w Żorach (z podziałem na zadania)
    Zamawiający: Prokuratura Okręgowa w Gliwicach, Gliwice
    Przedmiotem zamówienia są usługi w zakresie przewozu i przechowywania zwłok ludzkich na zlecenie Prokuratur Rejonowych Gliwice-Wschód i Gliwice-Zachód w Gliwicach oraz Prokuratury Rejonowej w Żorach
  15. Roboty dodatkowe
    Zamawiający: SPZOZ Państwowy Szpital dla Nerwowo i Psychicznie Chorych w Rybniku, Rybnik
    Roboty dodatkowe II do umowy DZp/DGt/115/4/2013
  16. Roboty dodatkowe
    Zamawiający: SPZOZ Państwowy Szpital dla Nerwowo i Psychicznie Chorych w Rybniku, Rybnik
    Roboty dodatkowe do umowy DZp/DGt/115/4/2013
  17. Budowa parku tematycznego przy ul. Rudzkiej/Kotucza w Rybniku.
    Zamawiający: Miasto Rybnik, Rybnik
    Przedmiotem zamówienia jest budowa parku tematycznego przy ul. Rudzkiej/Kotucza w Rybniku.

    Zakres zadania obejmuje:
    - uporządkowanie i niwelację istniejącego terenu,
    - budowę sieci i instalacji podziemnych,
    - budowę ciągów pieszo - rowerowych i nawierzchni utwardzonych,
    - budowę oświetlenia terenu,
    - budowę kładki dla pieszych nad rzeką Nacyną,
    - budowę boiska o nawierzchni syntetycznej (poliuretanowej),
    - zagospodarowanie terenów zielonych (drzewa, ogrody tematyczne),
    - budowę obiektów małej architektury na terenie parku, w tym: placu zabaw, elementów wspinaczkowych, murków oporowych, siedzisk, koszy na śmieci, stojaków na rowery, tablic informacyjnych, itp.,
    - dostawę i montaż elementów eksperymentalnych wyposażenia parku.

    Szczegółowy zakres prac precyzuje specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, przedmiary robót (zbiorcze zestawienie kosztów realizacji zadania) oraz dokumentacja projektowa.
  18. Dobudowa segmentu przedszkolnego i adaptacja istniejącego budynku Szkoły Podstawowej nr 24 w Rybniku-Popielowie na potrzeby Zespołu Szkolno-Przedszkolnego
    Zamawiający: Miasto Rybnik, Rybnik
    Przedmiotem zamówienia jest budowa budynku 6-oddziałowego przedszkola, wraz z adaptacją części budynku istniejącej Szkoły Podstawowej nr 24 w Rybniku przy ul. Leopolda Staffa na potrzeby Zespołu Szkolno-Przedszkolnego.
    Podstawowe parametry techniczne obiektu:
    - Powierzchnia zabudowy - 1171,28 m2
    - Powierzchnia ciągów pieszych - 202,50 m2
    - Powierzchnia tarasów z deski kompozytowej - 156,85 m2
    - Powierzchnia poliuretanu - 296,50 m2
    - Tereny zielone - 62,35 m2.

    Szczegółowy zakres prac precyzują SIWZ, specyfikacje techniczna wykonania i odbioru robót, przedmiary robót oraz dokumentacja projektowa
  19. Fontanna z figurą św. Jana Nepomucena, dz. Śródmieście; remont obiektu.
    Zamawiający: Miasto Rybnik, Rybnik
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zamówienia, pn. Fontanna z figurą św. Jana Nepomucena, dz. Śródmieście; remont obiektu.
    Zakres robót:
    - demontaż elementów piaskowca i ich konserwacja, bądź odtworzenie w zależności od stanu technicznego kamienia,
    - wykonanie nowych fug łączących elementy z piaskowca,
    - wykonanie płyty dennej i ścian wewnętrznych misy fontanny z mozaiki szklanej w kolorze beżowym,
    - impregnacja elementów z piaskowca,
    - wykonanie nowego systemu hydraulicznego fontanny w celu przeciwdziałania dalszemu niszczeniu figurki św. Nepomucena,
    - wykonanie układu uzdatniania wody w fontannie w celu dostosowania do aktualnych wymogów higieniczno-sanitarnych,
    - wykonanie nowej instalacji podświetlenia fontanny i figurki św. Nepomucena.
    Zakres robót nie dotyczy samej figurki św. Nepomucena będącej pod ścisłą opieka konserwatorską.
    Szczegółowy zakres prac precyzuje pozwolenie nr 1412/2013 do podejmowania innych działań przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków z dnia 05.06.2013 r., dokumentacja projektowa, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót oraz przedmiary robót.
  20. Zabezpieczenie budynku pawilonu XIV przed dalszym, nierównomiernym osiadaniem i związanymi z nim postępującymi uszkodzeniami oraz degradacją (etap 2) - projekt zamienny
    Zamawiający: SPZOZ Państwowy Szpital dla Nerwowo i Psychicznie Chorych w Rybniku, Rybnik
    1. Przedmiotem zamówienia jest:
    Zabezpieczenie budynku pawilonu XIV przed dalszym, nierównomiernym osiadaniem i związanymi z nim postępującymi uszkodzeniami oraz degradacją (etap 2) - projekt zamienny.
    2. Zakresem prac objętych zamówieniem jest wykonanie w budynku - Pawilon XIV:
    a) uszczelnienia i naprawy pokrycia dachu,
    b) osuszania piwnic po zalaniach,
    c) naprawy i wzmocnienia murów budynku,
    d) robót gipsowych i malarskich oraz naprawa lica ścian,
    e) wymiany drzwi,
    f) wymiany instalacji odgromowej,
    g) doświetlaczy piwnic,
    h) podjazdu dla niepełnosprawnych mur oporowy,
    i) zadaszenia tarasu,
    j) instalacji oddymiającej wraz z opracowaniem dokumentacji projektowej instalacji oddymiania (zgodnie z poz. 117 przedmiaru robót),
    3. Opis obiektu objętego robotami:
    Przedmiot zamówienia realizowany będzie w: Pawilonie XIV należącym do kompleksu budynków SP ZOZ Państwowego Szpitala dla Nerwowo i Psychicznie Chorych w Rybniku przy ulicy Gliwickiej 33. Pawilon XIV położony jest na terenie Szpitala Psychiatrycznego w Rybniku wpisanego do Rejestru Zabytków Województwa Śląskiego pod numerem A/75/02.
  21. Budowa infrastruktury sportowo - rekreacyjnej w Rybniku przy ul. Gliwickiej (boisko sportowe/lodowisko, plac zabaw)
    Zamawiający: Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji, Rybnik
  22. TERMOMODERNIZACJA budynków Szpitala dla Nerwowo i Psychicznie Chorych w Rybniku
    Zamawiający: SPZOZ Państwowy Szpital dla Nerwowo i Psychicznie Chorych w Rybniku, Rybnik
  23. budowa brodzika w istniejącej krytej pływalni DELFIN w Krapkowicach
    Zamawiający: Ośrodek Sportu i Rekreacji Gminy Krapkowice Sp. z o.o., Krapkowice
  24. Adaptacja części budynku internatu Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego w dzielnicy Północ na potrzeby Przedszkola Specjalnego nr 49.
    Zamawiający: Miasto Rybnik, Rybnik
  25. Budowa kanalizacji sanitarnej w sołectwie Czyżowice - Gmina Gorzyce - ulice: Bełsznicka, Dworcowa, Wiejska, Środkowa i Wodzisławska
    Zamawiający: Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o. w Wodzisławiu Śl., Wodzisław Śląski
  26. Termomodernizacja oddziału VI, oddziału XVIII, oddziału XX w Szpitalu dla Nerwowo i Psychicznie Chorych w Rybniku, ul. Gliwicka 33 oraz oddymianie klatek schodowych w pawilonach: VI, X, XV, XX
    Zamawiający: SPZOZ Państwowy Szpital dla Nerwowo i Psychicznie Chorych w Rybniku, Rybnik
  27. Wykonanie robót dodatkowych na zadaniu pn. Budowa parkingów wraz z małą architekturą oraz zapleczem sanitarnym i punktem informacji turystycznej na terenie Cysterskich Kompozycji Krajobrazowych Rud Wielkich w Rudach, realizowanego na podstawie umowy na roboty budowlane nr RB.341.08/2010 z dnia 16.12.2010 r. wraz z aneksami
    Zamawiający: Gmina Kuźnia Raciborska, Kuźnia Raciborska
  28. Wymiana stolarki okiennej i częściowo drzwiowej w pawilonie III
    Zamawiający: SPZOZ Państwowy Szpital dla Nerwowo i Psychicznie Chorych w Rybniku, Rybnik
  29. Wykonanie drugich zamówień dodatkowych na zadaniu pod nazwą: Budowa przedszkola publicznego przy ulicy Jana Kochanowskiego w Rydułtowach
    Zamawiający: Miasto Rydułtowy, Rydułtowy
  30. wykonanie zamówień dodatkowych na zadaniu pod nazwą: Budowa przedszkola publicznego przy ulicy Jana Kochanowskiego w Rydułtowach
    Zamawiający: Miasto Rydułtowy, Rydułtowy
  31. Modernizacja Zespołu Szkół nr 2 przy ul. Mikołowskiej - wymiana instalacji elektrycznych wraz z towarzyszącymi robotami ogólnobudowlanymi oraz wykonanie nowej instalacji teletechnicznej.
    Zamawiający: Miasto Rybnik, Rybnik
  32. Budowa parkingów wraz z małą architekturą oraz zapleczem sanitarnym i punktem informacji turystycznej na terenie Cysterskich Kompozycji Krajobrazowych Rud Wielkich w Rudach, realizowana w ramach Projektu Południowo-zachodni Szlak Cysterski. Projekt współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Działania 6.4. Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka 2007-2013.
    Zamawiający: Gmina Kuźnia Raciborska, Kuźnia Raciborska
  33. Zagospodarowanie przestrzeni publicznej na targowisko miejskie w Czerwionce-Leszczynach
    Zamawiający: Gmina i Miasto Czerwionka-Leszczyny, Czerwionka-Leszczyny
  34. Przebudowa tarasu, likwidacja skutków zalania terenu oraz wzmocnienie konstrukcji pawilonu XIV
    Zamawiający: SPZOZ Państwowy Szpital dla Nerwowo i Psychicznie Chorych w Rybniku, Rybnik
  35. BUDOWA HALI SPORTOWEJ WRAZ Z ŁĄCZNIKIEM I DROGĄ WEWNĘTRZNĄ NA TERENIE ZESPOŁU SZKÓŁ IM. I. J. PADEREWSKIEGO PRZY UL. 1 MAJA W KNUROWIE.
    Zamawiający: Powiat Gliwicki, Gliwice
  36. Budowa przedszkola publicznego przy ulicy Jana Kochanowskiego w Rydułtowach
    Zamawiający: Miasto Rydułtowy, Rydułtowy
  37. Hala widowiskowo-sportowa w dz. Boguszowice; dokończenie modernizacji pomieszczeń.
    Zamawiający: Miasto Rybnik, Rybnik
  38. Wymiana przykanalików i ciągów kanalizacyjnych wokół budynku hali, aż do punktu włączenia do sieci zewnętrznej o większej średnicy - roboty dodatkowe w ramach zadania: Modernizacja hali widowiskowo-sportowej w Boguszowicach, etap II.
    Zamawiający: Miasto Rybnik, Rybnik
  39. Dostawa cegły, płytek i zaprawy szamotowej na potrzeby ZGM w Rybniku
    Zamawiający: Zakład Gospodarki Mieszkaniowej, Rybnik
  40. BETON TOWAROWY B-10.
    Zamawiający: Służby Komunalne Miasta w Wodzisławiu Śląskim, Wodzisław Śląski
  41. Zakwaterowanie uczestników projektu pt. Promocja kultury ziemi raciborsko - rybnickiej realizowanego z ramach RPO WSL 2007-2013 - noclegi dla artystów - 84 osoby.
    Zamawiający: Miasto Rybnik, Rybnik