Kogo reprezentuje osoba

Zawadzki Jan

w KRS

Jan Zawadzki

− Profil Osoby z KRS
Pierwsze imię:Jan
Nazwisko:Zawadzki
Płeć:Mężczyzna
Rok urodzenia:1963 r., wiek 55 lat
Miejscowości:Białystok (Podlaskie), Grajewo (Podlaskie), Suwałki (Podlaskie)
Przetargi:22 w aktualnych firmach
Aktualnie reprezentuje:
  1. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Borawski Edmund, Cudnowski Jarosław, Czapliński Marek, Downar Albert, Filipkowski Jan, Grzymkowski Henryk, Hościłowicz Czesław, Jałbrzykowski Józef, Jermak Janusz, Kalinowski Zbigniew, Karwowski Czesław, Karwowski Eugeniusz, Karwowski Mariusz, Konopka Ryszard, Konopka Zdzisław, Kostuch Hanna, Kubrowski Zenon, Lemański Andrzej, Marchel Bogusław, Miszkiel Józef, Mordasiewicz Wojciech, Olszewski Sławomir, Palanis Olgierd, Paszkowski Krzysztof, Piechociński Jarosław, Podymniak Elżbieta, Prosiński Zygmunt, Przytuła Sławomir, Puciłowski Zdzisław, Sarosiek Ryszard, Skrodzki Tadeusz, Śleszyński Krzysztof, Stachelek Mirosław, Strug Ryszard, Święcki Stanisław, Szleszyński Krzysztof, Truszkowski Zdzisław, Walewski Tadeusz, Wdowiak Jerzy, Wielbut Janusz, Wysocki Andrzej, Wysocki Józef, Zajkowski Bogdan, Zyskowski Grzegorz

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Łazowski Edmund
  2. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Charytoniuk Aleksy, Jamiołkowski Stanisław, Jaślarz Krzysztof Mieczysław, Marchel Bogusław, Oleksiewicz Cecylia, Pawluczuk Wiera, Smolski Sławomir, Sołjan Bogusław, Wiktoruk Stanisław, Żdanuk Antoni

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Łapiński Tadeusz
  3. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Antonowicz Lech, Czernewski Kazimierz Stanisław, Dobrzyń Bożena, Meysztowicz Olgierd Michał, Pasternak Paweł Jan, Suchos Sławomir, Szabłowska Wiesława

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Lenkowski Arkadiusz

Osoby współwystępujące w KRS działają obecnie w:
  1. 4m Sp. Z O.O., Bosutów − KRS 0000099541
  2. 7 M Sp. Z O.O., Bosutów − KRS 0000273145
  3. Bank Spółdzielczy W Ełku, Ełk − KRS 0000129502
  4. Bank Spółdzielczy W Głowaczowie, Głowaczów − KRS 0000124357
  5. Bank Spółdzielczy W Jedwabnem, Jedwabne − KRS 0000120464
  6. Bank Spółdzielczy W Nakle N/notecią, Nakło Nad Notecią − KRS 0000014849
  7. Bank Spółdzielczy W Rutce - Tartak, Suwałki − KRS 0000169301
  8. Bank Spółdzielczy W Sokółce, Sokółka − KRS 0000139461
  9. Bank Spółdzielczy W Szczuczynie, Szczuczyn − KRS 0000025913
  10. Bank Spółdzielczy W Szumowie, Szumowo − KRS 0000132457
  11. Centrum Badawczo - Analityczne Mleka Sp. Z O.O., Grajewo − KRS 0000337800
  12. Franser Sp. Z O.O., Marszowice − KRS 0000078161
  13. Gminna Spółdzielnia Samopomoc Chłopska W Kołakach Kościelnych, Kołaki Kościelne − KRS 0000253811
  14. Koło Maszynowo - Doradcze, Srebrna − KRS 0000079634
  15. Laktopol International Sp. Z O.O., Bosutów − KRS 0000303810
  16. Miejski Ludowy Klub Sportowy Wissa, Szczuczyn − KRS 0000063090
  17. Moniecka Spółdzielnia Mleczarska W Mońkach, Mońki − KRS 0000118962
  18. Ochotnicza Straż Pożarna W Borkowie, Borkowo − KRS 0000067613
  19. Ochotnicza Straż Pożarna W Bubelach, Konstantynówka − KRS 0000023461
  20. Ochotnicza Straż Pożarna W Czyżach, Czyże − KRS 0000055271
  21. Ochotnicza Straż Pożarna W Godziebach, Godzieby − KRS 0000056412
  22. Ochotnicza Straż Pożarna W Kamiankach, Kamianki − KRS 0000064663
  23. Ochotnicza Straż Pożarna W Kędziorowie, Kędziorowo − KRS 0000093756
  24. Ochotnicza Straż Pożarna W Przyborowie, Przyborowo − KRS 0000063151
  25. Ochotnicza Straż Pożarna W Starym Korninie, Stary Kornin − KRS 0000044886
  26. Okręgowa Spółdzielnia Mleczarska W Hajnówce, Hajnówka − KRS 0000127967
  27. Podlaskie Laboratorium Oceny Mleka Sp. Z O.O., Białystok − KRS 0000052549
  28. Polindus Ex Monts De Joux Polska Sp. Z O.O., Marszowice − KRS 0000109270
  29. Polindus Sp. Z O.O., Kraków − KRS 0000155284
  30. Polska Izba Mleka, Białystok − KRS 0000307577
  31. Przedsiębiorstwo Handlu Zagranicznego Spółdzielni Mleczarskich Lacpol Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000037822
  32. Przedsiębiorstwo Produkcyjno-handlowo-usługowe Laktopol Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000138494
  33. Pył Cynkowy Z Bolesławia Sp. Z O.O., Kraków − KRS 0000296409
  34. Serwar Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000029322
  35. Spółdzielnia Kółek Rolniczych W Szumowie, Szumowo − KRS 0000187577
  36. Spółdzielnia Mleczarska Mlekpol W Grajewie, Grajewo − KRS 0000045142
  37. Spółdzielnia Mleczarska W Łapach, Łapy − KRS 0000016479
  38. Spółdzielnia Obrotu Towarowego Przemysłu Mleczarskiego, Białystok − KRS 0000040742
  39. Stowarzyszenie Aktywni Tak Samo, Suwałki − KRS 0000400320
  40. Stowarzyszenie Rozwoju Gminy Szumowo, Szumowo − KRS 0000117567
  41. Stowarzyszenie Sołtysów Powiatu Sejneńskiego, Sejny − KRS 0000076744
  42. Sudowia - Laktopol Sp. Z O.O., Suwałki − KRS 0000349689
  43. Torpol Sp. Z O.O., Grajewo − KRS 0000537478
  44. Warmińsko-mazurski Związek Hodowców Bydła Mlecznego, Olsztyn − KRS 0000238320
  45. Zakład Gospodarki Komunalnej Sp. Z O.O., Szumowo − KRS 0000075540
  46. Zakłady Mleczarskie Laktopol - A Sp. Z O.O. W Łosicach, Łosice − KRS 0000109114

Osoby współwystępujące w KRS działały także w:
  1. Agro-lega Sp. Z O.O., Lega − KRS 0000094031
  2. Amiga Sp. Z O.O., Windykajmy − KRS 0000053053
  3. Bank Spółdzielczy W Łapach, Łapy − KRS 0000149880
  4. Farmer-Sp. Z O.O.., Zalesie − KRS 0000179720
  5. Gminna Spółdzielnia Samopomoc Chłopska W Radziłowie, Radziłów − KRS 0000164658
  6. Mitex-sot Sp. Z O.O., Białystok − KRS 0000096211
  7. Okręgowa Spółdzielnia Mleczarska, Dąbrowa Białostocka − KRS 0000127295
  8. Okręgowa Spółdzielnia Mleczarska W Zambrowie, Zambrów − KRS 0000126436
  9. Polprofil Sp. Z O.O., Legionowo-łajski − KRS 0000247168
  10. Rolnicza Spółdzielnia Mleczarska Rolmlecz, Radom − KRS 0000115827
  11. Spółdzielnia Mleczarska Sejnmlek W Sejnach, Sejny − KRS 0000030557
  12. Spółdzielnia Mleczarska Somlek W Sokółce, Sokółka − KRS 0000112656
  13. Spółdzielnia Mleczarska Sudowia, Suwałki − KRS 0000130214
  14. Spółdzielnia Producentów Trzody Chlewnej Ekotucz-kalinowo, Kalinowo − KRS 0000326406
  15. Związek Pracodawców i Przedsiębiorców Ziemi Sokólskiej, Sokółka − KRS 0000234249

Powiązane przetargi (22 szt.):
  1. Dostawa artykułów spożywczych
    Zamawiający: Dom Pomocy Społecznej w Nowej Wsi Ełckiej, Nowa Wieś Ełcka
    Przedmiot zamówienia stanowi dostawa artykułów spożywczych dla potrzeb Domu Pomocy Społecznej. Przedmiot zamówienia podzielony został odpowiednio na 6 części, zgodnie z załącznikiem nr 1: część 1 (dostawa pieczywa), część 2 (dostawa mleka i jego przetworów), część 3 (dostawa produktów spożywczych), część 4 (dostawa ryb, przetworów rybnych i mrożonek), część 5 (dostawa mięsa i wędlin), część 6 (dostawa warzyw i owoców)
  2. Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów żywnościowych na potrzeby Szkoły Podstawowej nr 5 im. Marii Konopnickiej w Ełku przez okres od 01.01.2017 r. do 31.12.2017 r. załącznik nr 1
    Zamawiający: Szkoła Podstawowa nr 5 im. Marii Konopnickiej w Ełku, Ełk
  3. Dostawa artykułów spożywczych
    Zamawiający: Dom Pomocy Społecznej w Nowej Wsi Ełckiej, Nowa Wieś Ełcka
  4. Przetarg nieograniczony na dostawę artykułów spożywczych przeznaczonych do przygotowania żywienia zbiorowego w Bursie Szkolnej w Ełku przy ulicy Sikorskiego 7A
    Zamawiający: Bursa Szkolna, Ełk
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów spożywczych od 02.01.2017r. przeznaczonych do przygotowania żywienia zbiorowego ( część 1 artykuły ogólnospożywcze, część 2 mięso, wędliny i drób, część 3 nabiał, część 4 warzywa i owoce). Zakres usługi dostawy artykułów do Bursy przy ul. Sikorskiego 7A: - zapewnienie możliwości nabycia i ewentualnej dostawy artykułów ogólnospożywczych, mięsa, wędlin i drobiu, warzyw i owoców, nabiału w asortymencie i ilości zbliżonej do ilości określonej w wykazie przedmiotu zamówienia /zał. nr 1 do SWIZ/;
  5. Dostawy artykułów żywnościowych do stołówek w Gimnazjum w Kalinowie oraz Zespołu Szkół w Pisanicy w roku szkolnym 2016/2017
    Zamawiający: Zespół Obsługi Szkół w Kalinowie, Kalinowo
    : 1. Przedmiotem zamówienia są dostawy artykułów żywnościowych do stołówki Gimnazjum Kalinowie oraz Zespołu Szkół w Pisanicy w roku szkolnym 2016/2017 zgodnie z formularzem cenowym stanowiącym szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - załącznik nr 2 do SIWZ . 2. Przedmiot zamówienia dzieli się na sześć zadań (części): Zadanie nr 1 obejmuje dostawy mięsa, przetworów mięsnych, wędlin i drobiu. Zadanie nr 2 obejmuje dostawy pieczywa. Zadanie nr 3 obejmuje dostawy artykułów mleczarskich (nabiału). Zadanie nr 4 obejmuje dostawy artykułów spożywczych, wyrobów cukierniczych i napojów. Zadanie nr 5 obejmuje dostawy mrożonek i ryb. Zadanie nr 6 obejmuje dostawy owoców, warzyw i jaj. Nazwy towarowe użyte w załączniku nr 2 formularz cenowy są przykładowe. Dostawca może dostarczyć produkt zamienny (równoważny) tj. posiadający równoważne cechy jakościowe (te same walory smakowe i właściwości co podany w załączniku nr 2 produkt), przy czym podając cenę równoważnika należy podać w ofercie jego nazwę lub znak firmowy oraz zaznaczyć jakiego produktu dotyczy oferta równoważna. 3. Zamówienie uznaje się za należycie wykonane, gdy nastąpi realizacja dostawy zgodnie z terminem określonym w zgłoszeniu (zgłoszenie min. 24 godz. przed realizacją danej dostawy). 4. Osobami odpowiedzialnymi za bieżące kontakty z Wykonawcą po stronie Zamawiającego są pracownicy stołówek w Gimnazjum Kalinowo i Zespole Szkół w Pisanicy ( intendenci ). 5. Wielkości zamówienia wykazane w załączniku nr 2 do SIWZ mogą ulec zmianie, w wysokości do 20% w zależności od potrzeb Zamawiającego. 6. Z tytułu zmniejszenia ilości przedmiotu zamówienia nie przysługują Wykonawcy żadne roszczenia cywilno- prawne, a w przypadku zwiększenia zamówienia obowiązywać będą ceny zawarte w ofercie. 7. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych na poszczególne zadania, liczba części - 6 (Formularz ofertowy - załącznik Nr 1 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia)
  6. SUKCESYWNA DOSTAWA PASZ I DODATKÓW PASZOWYCH DLA BYDŁA DO ZESPOŁU SZKÓŁ CENTRUM KSZTAŁCENIA ROLNICZEGO W KAROLEWIE W ROKU 2016
    Zamawiający: Zespół Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego w Karolewie, Kętrzyn
    Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa pasz i dodatków paszowych dla bydła do Zespołu Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego w Karolewie w roku 2016

    Lp. Nazwa Jednostka miary Ilość
    1. Mieszanka treściwa granulowana luzem tona 46
    2. Koncentrat białkowy tona 22
    3. Śruta rzepakowa tona 19
    4. Mieszanka mineralno witaminowa przeciwdziałająca kwasicy żwacza tona 2,6

    5. Mieszanka paszowa uzupełniająca mineralna z przeznaczeniem dla krów mlecznych obniżająca komórki somatyczne w mleku tona 1,9
    6. Mieszanka paszowa uzupełniająca
    zawierająca żywe kultury drożdży - stabilizująca florę jelitowa tona 1,3
    7. Sól lizawka (czerwona) szt 140
    8. Kreda pastewna tona 1,9

    2) Wykaz poszczególnych pasz i dodatków paszowych wraz z przewidywaną roczną ilością poszczególnych pasz i dodatków paszowych został opisany w SZCEGÓŁOWYM OPISIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA -zał. nr 5 do SIWZ.
    3) Zamawiający zastrzega, że podane w SZCZEGÓŁOWYM OPISIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA ilości poszczególnych rodzajów pasz i dodatków paszowych są ilościami szacunkowymi i mogą ulec zmianie w trakcie trwania umowy. Zamawiający zastrzega sobie w tym zakresie prawo do ograniczenia zakresu przedmiotu umowy do 70% wartości umowy brutto. Niewykorzystanie przez Zamawiającego 30% wartości umowy brutto nie może stanowić podstawy do roszczeń odszkodowawczych ze strony Wykonawcy z tytułu niezrealizowania zamówienia. Zmienne ilości będą wynikać z bieżącego zapotrzebowania Zamawiającego na dany towar. Powyższe zmiany nie mogą spowodować zmian cen jednostkowych. Zmiany w tym zakresie nie stanowić będą zmiany umowy.
    4) Zamawiający informuje, że wskazane w SZCZEGÓŁÓWYM OPISIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA : typy i symbole, oznaczenia oraz ewentualne nazwy producentów zostały określone w celu sprecyzowania parametrów i warunków techniczno - użytkowych przedmiotu zamówienia i dopuszcza oferowanie artykułów równoważnych, pod warunkiem, że zagwarantują one uzyskanie warunków eksploatacyjnych nie gorszych od założonych przez Zamawiającego. W przypadku zastosowania innych niż podane rozwiązań, udowodnienie równoważności proponowanych rozwiązań spoczywa na Wykonawcy.
    5) Wykonawca do każdej partii dostawy pasz dołączy aktualny atest. Zamawiający zastrzega sobie możliwość laboratoryjnego zbadania paszy. W razie nie zgodności z atestem będzie to podstawa do rozwiązania umowy, a Wykonawca odbierze resztę mniej wartościowej pasz i dokona zwrotu pieniędzy.
    5) Szczegółowe informacje dotyczące wykonania zamówienia zawierają ISTOTNE POSTANOWIENIA UMOWY, stanowiące załącznik nr 6 do SIWZ.
  7. Przetarg nieograniczony na dostawę artykułów spożywczych przeznaczonych o przygotowania żywienia zbiorowego w Bursie Szkolnej w Ełku przy ulicy Sikorskiego 7A..
    Zamawiający: Bursa Szkolna, Ełk
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów spożywczych od 02.01.2016r. przeznaczonych do przygotowania żywienia zbiorowego : część 1 artykuły ogólnospożywcze, część 2 mięso, wędliny i drób, część 3 nabiał, część 4 warzywa i owoce. Zakres usługi dostawy artykułów do Bursy przy ul. Sikorskiego 7A: zapewnienie możliwości nabycia i ewentualnej dostawy artykułów ogólnospożywczych, mięsa, wędlin i drobiu, warzyw i owoców, nabiału w asortymencie i ilości zbliżonej do ilości określonej w wykazie przedmiotu zamówienia /zał. nr 1 do SWIZ/;; w przypadku rozbieżności miedzy zamówieniami planowanymi a faktycznymi Wykonawca nie będzie rościł z tego tytułu żadnych żądań finansowych niż te wynikające z ilości zamówionych produktów;jakość artykułów powinna być zgodna z obowiązującymi normami i niekwestionowana przez Komisję Stołówkową BS oraz posiadać ważne terminy przydatności do spożycia; ;realizacja zamówienia będzie dzielona na części zgodnie z zamówieniami dokonywanymi przez Zamawiającego na piśmie z jednodniowym wyprzedzeniem lub w uzasadnionych przypadkach w trybie niezwłocznym. ; warunkiem kontynuowania dostaw jest ciągła, pozytywna ocena jakości /sensoryczna/ dostarczanych produktów. Ocena jakości dostarczanych produktów będzie dokonywana przez Komisję Stołówkową Bursy Szkolnej. Negatywna ocena lub zastrzeżenia jakościowe Komisji wobec dostarczanych artykułów, mogą być przyczyną zerwania umowy na dostawy po wcześniejszym ostrzeżeniu o kwestionowanej jakości, na piśmie. Dostawa artykułów o jakości dyskwalifikującej może być przyczyną rozwiązania umowy ze skutkiem natychmiastowym. Dostawcą uprawnionym do wykonania zamówienia po rozwiązaniu umowy z aktualnym dostawcą, jest Dostawca który uzyskał następny wynik w rozstrzygnięciu przetargu. Szczegółowy zakres dostaw: ilościowy i asortymentowy podany jest w druku ofertowym.
  8. Dostawy artykułów żywnościowych do stołówki Gimnazjum w Kalinowie w roku szkolnym 2015/2016
    Zamawiający: Gimnazjum w Kalinowie, Kalinowo
    Przedmiotem zamówienia są dostawy artykułów żywnościowych do stołówki Gimnazjum Kalinowie w roku szkolnym 2015/2016 zgodnie z formularzem cenowym stanowiącym szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - załącznik nr 2 do SIWZ . 2. Przedmiot zamówienia dzieli się na sześć zadań (części): Zadanie nr 1 obejmuje dostawy mięsa, przetworów mięsnych, wędlin i drobiu. Zadanie nr 2 obejmuje dostawy pieczywa. Zadanie nr 3 obejmuje dostawy artykułów mleczarskich (nabiału). Zadanie nr 4 obejmuje dostawy artykułów spożywczych, wyrobów cukierniczych i napojów. Zadanie nr 5 obejmuje dostawy mrożonek i ryb. Zadanie nr 6 obejmuje dostawy owoców, warzyw i jaj. Nazwy towarowe użyte w załączniku nr 2 formularz cenowy są przykładowe. Dostawca może dostarczyć produkt zamienny (równoważny) tj. posiadający równoważne cechy jakościowe (te same walory smakowe i właściwości co podany w załączniku nr 2 produkt), przy czym podając cenę równoważnika należy podać w ofercie jego nazwę lub znak firmowy oraz zaznaczyć jakiego produktu dotyczy oferta równoważna. 3. Zamówienie uznaje się za należycie wykonane, gdy nastąpi realizacja dostawy zgodnie z terminem określonym w zgłoszeniu (zgłoszenie min. 24 godz. przed realizacją danej dostawy). 4. Osobą odpowiedzialną za bieżące kontakty z Wykonawcą po stronie Zamawiającego jest pracownik stołówki ( intendent ). 5. Wielkości zamówienia wykazane w załączniku nr 2 do SIWZ mogą ulec zmianie, w wysokości do 20% w zależności od potrzeb Zamawiającego. 6. Z tytułu zmniejszenia ilości przedmiotu zamówienia nie przysługują Wykonawcy żadne roszczenia cywilno- prawne, a w przypadku zwiększenia zamówienia obowiązywać będą ceny zawarte w ofercie. 7. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych na poszczególne zadania, liczba części - 6 (Formularz ofertowy - załącznik Nr 1 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia)
  9. Dostawa artykułów spożywczych do Zespołu Szkół nr 6 im. Macieja Rataja w Ełku
    Zamawiający: Zespół Szkół Nr 6 im. Macieja Rataja, Ełk
    Przedmiot zamówienia stanowi dostawa artykułów spożywczych dla potrzeb Zespołu Szkół nr 6 im. Macieja Rataja w Ełku wynikających z działalności placówki w celach edukacyjnych / praktyczna nauka zawodu w pracowniach gastronomicznych / oraz zaopatrzenie kuchni internatu / żywienie zbiorowe / przy Zespole Szkół nr 6 w Ełku, który podzielony został odpowiednio na części zgodnie z zał. nr 1: część 1. (pieczywo); część 2. (art. spożywcze tzw. suche); część 3. (warzywa, owoce i jaja); część 4. (mięso i drób); część 5. (nabiał); część 6 (mrożonki i ryby);
    co stanowi integralną część SIWZ. Dowóz artykułów odbywa się na koszt i ryzyko transportem Wykonawcy do wskazanych pomieszczeń magazynowych przy Zespole Szkół nr 6 w Ełku, ul. M. Kajki 4 A, sukcesywnie zgodnie ze składanymi zamówieniami. Zamówienia zamawiający będzie składał telefonicznie lub faksem na numer wykonawcy najpóźniej do godziny 15:00. Dostawy zamówionej partii przedmiotu zamówienia odbywać się będą od godziny 7:00 do godziny 8:30 w terminie wyznaczonym przez Wykonawcę w formularzu ofertowym dla określonej części zamówienia. Zamawiający ustala, że zamówienia dotyczące poniedziałków oraz dni poświątecznych składane będą w piątek lub dzień poprzedzający dzień lub dni świąteczne. W przypadku zamówień składanych w piątek lub w dniu poprzedzającym święto za dzień następny realizacji dostawy uznaje się najbliższy dzień roboczy. Dopuszcza się możliwość realizacji dostaw w terminie nie dłuższym niż 2 dni od złożenia zamówienia przez Zamawiającego. Wykonawca powinien posiadać atesty i pozwolenia potwierdzające, że poprzez dokładnie oznaczone produkty będące przedmiotem zamówienia, odpowiadają one określonym normom. Zamawiający zastrzega sobie prawo do żądania przedstawienia odpowiednich dokumentów potwierdzających jakość produktów przy danej dostawie. Dostarczane produkty muszą spełniać wymagania jakościowe, dotyczące przechowywania, opakowania i transportu zawarte w Polskich Normach oraz posiadać ważne terminy przydatności do spożycia. Dostawy artykułów żywnościowych muszą być realizowane zgodnie z zasadami właściwej i dobrej praktyki higienicznej, dotyczącej głównie: stanu higienicznego samochodu, higieny osobistej i ważnych badań lekarskich kierowcy, daty przydatności do spożycia i temperatury przewozu produktów żywnościowych zwłaszcza szybko psujących się. Dla zapewnienia bezpieczeństwa żywności i żywienia zbiorowego Wykonawca winien posiadać wdrożony system analizy zagrożeń i krytycznych punktów kontroli HACCP. Łączne ilości zamawianych produktów, które dostarczone będą, w okresie obwiązywania umowy, do Zamawiającego określone w Załączniku nr 1 i załączniku 5A (wykaz przedmiotu zamówienia oraz formularz cenowy będący załącznikiem do oferty Wykonawcy) są wartościami szacowanymi. W przypadku rozbieżności miedzy zamówieniami planowanymi a faktycznymi Wykonawca nie będzie rościł z tego tytułu żadnych żądań finansowych niż te wynikające z ilości zamówionych produktów. W przypadku, gdy ilość zamawianych produktów będzie wyższa niż szacowane w SIWZ dostarczane one będą do Zamawiającego po cenach określonych w umowie.
  10. Dostawa artykułów ogólnospożywczych, mięsa, wędlin i drobiu, nabiału, warzyw i owoców od 02.01.2015 przeznaczonego o przygotowania żywienia do Bursy Szkolnej w Ełku przy ulicy Sikorskiego 7A.
    Zamawiający: Bursa Szkolna, Ełk
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów spożywczych od 02.01.2015r. przeznaczonych do przygotowania żywienia: część 1 artykuły ogólnospożywcze,część 2 mięso, wędliny i drób, część 3 nabiał, część 4 warzywa i owoce).
    Zakres usługi dostawy artykułów do Bursy przy ul. Sikorskiego 7A.
  11. Dostawa artykułów żywnościowych na potrzeby Szkoły Podstawowej nr 5 im. Marii Konopnickiej w Ełku przez okres od 01.01.2015 r. do 31.12.2015 r.
    Zamawiający: Szkoła Podstawowa nr 5 w Ełku, Ełk
    Grupa I PIECZYWO



    Grupa II WARZYWA I OWOCE



    Grupa III ARTYKUŁY SPOŻYWCZE
























    Grupa IV NABIAŁ






    Grupa V MIĘSO I JEGO PRZETWORY



    CPV 03311000-2Ryby



    CPV 15896000-5 Produkty głęboko mrożone



    2
  12. Dostawy artykułów żywnościowych do stołówki Gimnazjum w Kalinowie w roku szkolnym 2014/2015
    Zamawiający: Gimnazjum w Kalinowie, Kalinowo
    1. Przedmiotem zamówienia są dostawy artykułów żywnościowych do stołówki Gimnazjum Kalinowie w roku szkolnym 2014/2015 zgodnie z formularzem cenowym stanowiącym szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - załącznik nr 2 do SIWZ . 2. Przedmiot zamówienia dzieli się na sześć zadań (części): Zadanie nr 1 obejmuję dostawy mięsa, przetworów mięsnych, wędlin i drobiu. Zadanie nr 2 obejmuje dostawy pieczywa. Zadanie nr 3 obejmuje dostawy artykułów mleczarskich (nabiału). Zadanie nr 4 obejmuje dostawy artykułów spożywczych, wyrobów cukierniczych i napojów. Zadanie nr 5 obejmuje dostawy mrożonek i ryb. Zadanie nr 6 obejmuje dostawy owoców, warzyw i jaj. Dostawca może dostarczyć produkt zamienny (równoważny) tj. posiadający równoważne cechy jakościowe (te same walory smakowe i właściwości co podany w załączniku nr 2 produkt), przy czym podając cenę równoważnika należy podać w ofercie jego nazwę lub znak firmowy oraz zaznaczyć jakiego produktu dotyczy oferta równoważna. 3. Zamówienie uznaje się za należycie wykonane, gdy nastąpi realizacja dostawy zgodnie z terminem określonym w zgłoszeniu (zgłoszenie min. 24 godz. przed realizacją danej dostawy). 4. Osobą odpowiedzialną za bieżące kontakty z Wykonawcą po stronie Zamawiającego jest pracownik stołówki ( intendent ). 5. Wielkości zamówienia wykazane w załączniku nr 2 do SIWZ mogą ulec zmianie, w wysokości do 20% w zależności od potrzeb Zamawiającego. 6. Z tytułu zmniejszenia ilości przedmiotu zamówienia nie przysługują Wykonawcy żadne roszczenia cywilno- prawne, a w przypadku zwiększenia zamówienia obowiązywać będą ceny zawarte w ofercie
  13. SUKCESYWNA DOSTAWA PASZ I DODATKÓW PASZOWYCH DLA BYDŁA DO ZESPOŁU SZKÓŁ CENTRUM KSZTAŁCENIA ROLNICZEGO W KAROLEWIE W ROKU 2014
    Zamawiający: Zespół Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego w Karolewie, Kętrzyn
    Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa pasz i dodatków paszowych dla bydła do Zespołu Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego w Karolewie w roku 2014

    Lp. Nazwa Jednostka miary Ilość
    1. Mieszanka paszowa granulowana luzem tona 43
    2. Koncentrat białkowy tona 17,5
    3. Śruta rzepakowa tona 17,5
    4. Mieszanka paszowa uzupełniająca zawierająca żywe kultury drożdży tona 1,1
    5. Mieszanka paszowa uzupełniająca mineralna tona 2,2
    6. Kwaśny węglan sodu tona 1,6
    7. Kreda pastewna tona 1,3
    8. Sól lizawka szt. 240
    9. Mieszanka paszowa granulowana dla cieląt tona 1,5

    2) Wykaz poszczególnych pasz i dodatków paszowych wraz z przewidywaną roczną ilością poszczególnych pasz i dodatków paszowych został opisany w SZCEGÓŁOWYM OPISIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA -zał. nr 5 do SIWZ.
    3) Zamawiający zastrzega, że podane w SZCZEGÓŁOWYM OPISIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA ilości poszczególnych rodzajów pasz i dodatków paszowych są ilościami szacunkowymi i mogą ulec zmianie w trakcie trwania umowy. Zamawiający zastrzega sobie w tym zakresie prawo do ograniczenia zakresu przedmiotu umowy do 70% wartości umowy brutto. Niewykorzystanie przez Zamawiającego 30% wartości umowy brutto nie może stanowić podstawy do roszczeń odszkodowawczych ze strony Wykonawcy z tytułu niezrealizowania zamówienia. Zmienne ilości będą wynikać z bieżącego zapotrzebowania Zamawiającego na dany towar. Powyższe zmiany nie mogą spowodować zmian cen jednostkowych. Zmiany w tym zakresie nie stanowić będą zmiany umowy.
    4) Zamawiający informuje, że wskazane w SZCZEGÓŁÓWYM OPISIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA : typy i symbole, oznaczenia oraz ewentualne nazwy producentów zostały określone w celu sprecyzowania parametrów i warunków techniczno - użytkowych przedmiotu zamówienia i dopuszcza oferowanie artykułów równoważnych, pod warunkiem, że zagwarantują one uzyskanie warunków eksploatacyjnych nie gorszych od założonych przez Zamawiającego. W przypadku zastosowania innych niż podane rozwiązań, udowodnienie równoważności proponowanych rozwiązań spoczywa na Wykonawcy.
    5) Wykonawca do każdej partii dostawy pasz dołączy aktualny atest. Zamawiający zastrzega sobie możliwość laboratoryjnego zbadania paszy. W razie nie zgodności z atestem będzie to podstawa do rozwiązania umowy, a Wykonawca odbierze resztę mniej wartościowej pasz i dokona zwrotu pieniędzy.
    5) Szczegółowe informacje dotyczące wykonania zamówienia zawierają ISTOTNE POSTANOWIENIA UMOWY, stanowiące załącznik nr 6 do SIWZ.
  14. Dostawa artykułów spożywczych do Zespołu Szkół nr 6 im. Macieja Rataja w Ełku.
    Zamawiający: Zespół Szkół Nr 6 im. Macieja Rataja, Ełk
    Przedmiot zamówienia stanowi dostawa artykułów spożywczych dla potrzeb Zespołu Szkół nr 6 im. Macieja Rataja w Ełku w celach edukacyjnych / praktyczna nauka zawodu w pracowniach gastronomicznych / oraz zaopatrzenie kuchni internatu / żywienie zbiorowe / przy Zespole Szkół nr 6 w Ełku, który podzielony został odpowiednio na części zgodnie z zał. nr 1: część 1. (pieczywo), część 2. (art. spożywcze tzw. suche), część 3. (warzywa, owoce i jaja), część 4. (mięso i drób), część 5. (nabiał), część 6 (mrożonki i ryby), co stanowi integralną część SIWZ. Dowóz artykułów odbywa się na koszt i ryzyko transportem Wykonawcy do wskazanych pomieszczeń magazynowych przy Zespole Szkół nr 6 w Ełku, ul. M. Kajki 4 A, sukcesywnie zgodnie ze składanymi zamówieniami. Zamówienia zamawiający będzie składał telefonicznie lub faksem na numer wykonawcy najpóźniej do godziny 15:00 dnia poprzedzającego datę dostawy. Dostawy zamówionej partii przedmiotu zamówienia odbywać się będą do godziny 8:30 w następnym dniu po złożeniu zamówienia. Zamawiający ustala, że zamówienia dotyczące poniedziałków oraz dni poświątecznych składane będą w piątek lub dzień poprzedzający dzień lub dni świąteczne. Wykonawca powinien posiadać atesty i pozwolenia potwierdzające, że poprzez odpowiednie odniesienie dokładnie oznaczone produkty będące przedmiotem dostawy, odpowiadają określonym normom. Zamawiający zastrzega sobie prawo do żądania przedstawienia odpowiednich dokumentów potwierdzających jakość produktów przy danej dostawie. Dostarczane produkty muszą spełniać wymagania jakościowe, dotyczące przechowywania, opakowania i transportu zawarte w Polskich Normach oraz posiadać ważne terminy przydatności do spożycia. Dostawy artykułów żywnościowych muszą być realizowane zgodnie z zasadami właściwej i dobrej praktyki higienicznej, dotyczącej głównie: stanu higienicznego samochodu, higieny osobistej i ważnych badań lekarskich kierowcy daty przydatności do spożycia i temperatury przewozu produktów żywnościowych zwłaszcza szybko psujących się. Dla zapewnienia bezpieczeństwa żywności i żywienia zbiorowego. Wykonawca winien posiadać wdrożony system analizy zagrożeń i krytycznych punktów kontroli HARCAP. Łączne ilości zamawianych produktów, które dostarczone będą, w okresie obwiązywania umowy, do Zamawiającego określone w Załączniku nr 1 i załączniku 5A (wykaz przedmiotu zamówienia oraz formularz cenowy będący załącznikiem do oferty Wykonawcy) są wartościami szacowanymi. W przypadku rozbieżności miedzy zamówieniami planowanymi a faktycznymi Wykonawca nie będzie rościł z tego tytułu żadnych żądań finansowych niż te wynikające z ilości zamówionych produktów. W przypadku, gdy ilość zamawianych produktów będzie wyższa niż szacowane w SIWZ dostarczane one będą do Zamawiającego po cenach określonych w umowie.
  15. Dostawy artykułów żywnościowych do stołówki Gimnazjum w Kalinowie w roku szkolnym 2013/2014
    Zamawiający: Gimnazjum w Kalinowie, Kalinowo
    1. Przedmiotem zamówienia są dostawy artykułów żywnościowych do stołówki Gimnazjum Kalinowie w roku szkolnym 2013/2014 zgodnie z formularzem cenowym stanowiącym szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - załącznik nr 2 do SIWZ .
    2. Przedmiot zamówienia dzieli się na sześć zadań (części):
    Zadanie nr 1 obejmuję dostawy mięsa, przetworów mięsnych, wędlin i drobiu.
    Zadanie nr 2 obejmuje dostawy pieczywa.
    Zadanie nr 3 obejmuje dostawy artykułów mleczarskich (nabiału).
    Zadanie nr 4 obejmuje dostawy artykułów spożywczych, wyrobów cukierniczych i napojów.
    Zadanie nr 5 obejmuje dostawy mrożonek i ryb.
    Zadanie nr 6 obejmuje dostawy owoców, warzyw i jaj.

    Nazwy towarowe użyte w załączniku nr 2 formularz cenowy są przykładowe. Dostawca może dostarczyć produkt zamienny (równoważny) tj. posiadający równoważne cechy jakościowe (te same walory smakowe i właściwości co podany w załączniku nr 2 produkt), przy czym podając cenę równoważnika należy podać w ofercie jego nazwę lub znak firmowy oraz zaznaczyć jakiego produktu dotyczy oferta równoważna.
    3. Zamówienie uznaje się za należycie wykonane, gdy nastąpi realizacja dostawy zgodnie z terminem określonym w zgłoszeniu (zgłoszenie min. 24 godz. przed realizacją danej dostawy).
    4. Osobą odpowiedzialną za bieżące kontakty z Wykonawcą po stronie Zamawiającego jest pracownik stołówki ( intendent ).
    5. Wielkości zamówienia wykazane w załączniku nr 2 do SIWZ mogą ulec zmianie, w wysokości do 20% w zależności od potrzeb Zamawiającego.
    6. Z tytułu zmniejszenia ilości przedmiotu zamówienia nie przysługują Wykonawcy żadne roszczenia cywilno- prawne, a w przypadku zwiększenia zamówienia obowiązywać będą ceny zawarte w ofercie.
  16. SUKCESYWNA DOSTAWA PASZ I DODATKÓW PASZOWYCH DLA BYDŁA DO ZESPOŁU SZKÓŁ CENTRUM KSZTAŁCENIA ROLNICZEGO W KAROLEWIE W ROKU 2013
    Zamawiający: Zespół Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego w Karolewie, Kętrzyn
    Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa pasz i dodatków paszowych dla bydła do Zespołu Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego w Karolewie w roku 2013 .
    2) Wykaz poszczególnych pasz i dodatków paszowych wraz z przewidywaną roczną ilością poszczególnych pasz i dodatków paszowych został opisany w SZCEGÓŁOWYM OPISIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA -zał. nr 5 do SIWZ.
    3) Zamawiający zastrzega, że podane w SZCZEGÓŁOWYM OPISIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA ilości poszczególnych rodzajów pasz i dodatków paszowych są ilościami szacunkowymi i mogą ulec zmianie w trakcie trwania umowy. Zamawiający zastrzega sobie w tym zakresie prawo do ograniczenia zakresu przedmiotu umowy do 70% wartości umowy brutto. Niewykorzystanie przez Zamawiającego 30% wartości umowy brutto nie może stanowić podstawy do roszczeń odszkodowawczych ze strony Wykonawcy z tytułu niezrealizowania zamówienia. Zmienne ilości będą wynikać z bieżącego zapotrzebowania Zamawiającego na dany towar. Powyższe zmiany nie mogą spowodować zmian cen jednostkowych. Zmiany w tym zakresie nie stanowić będą zmiany umowy.
    4) Zamawiający informuje, że wskazane w SZCZEGÓŁÓWYM OPISIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA : typy i symbole, oznaczenia oraz ewentualne nazwy producentów zostały określone w celu sprecyzowania parametrów i warunków techniczno - użytkowych przedmiotu zamówienia i dopuszcza oferowanie artykułów równoważnych, pod warunkiem, że zagwarantują one uzyskanie warunków eksploatacyjnych nie gorszych od założonych przez Zamawiającego. W przypadku zastosowania innych niż podane rozwiązań, udowodnienie równoważności proponowanych rozwiązań spoczywa na Wykonawcy.
    5) Wykonawca do każdej partii dostawy pasz dołączy aktualny atest. Zamawiający zastrzega sobie możliwość laboratoryjnego zbadania paszy. W razie nie zgodności z atestem będzie to podstawa do rozwiązania umowy, a Wykonawca odbierze resztę mniej wartościowej pasz i dokona zwrotu pieniędzy.
    5) Szczegółowe informacje dotyczące wykonania zamówienia zawierają ISTOTNE POSTANOWIENIA UMOWY, stanowiące załącznik nr 6 do SIWZ.
  17. Dostawa mleka i jego przetworów
    Zamawiający: Samodzielny Wojewódzki Publiczny Zespół Zakładów Psychiatrycznej Opieki Zdrowotnej w Radomiu, Radom
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa mleka i jego przetworów do magazynów SWPZZPOZ przy ul. Krychnowickiej 1 w Radomiu.
  18. Dostawę artykułów spożywczych do Zespołu Szkół nr 6 im. Macieja Rataja w Ełku, 19-300 Ełk, ul. M. Kajki 4
    Zamawiający: Zespół Szkół Nr 6 im. Macieja Rataja, Ełk
    Przedmiot zamówienia stanowi dostawa artykułów spożywczych dla potrzeb Zespołu Szkół nr 6 im. Macieja Rataja w Ełku w celach edukacyjnych / praktyczna nauka zawodu w pracowniach gastronomicznych / oraz zaopatrzenie kuchni internatu / żywienie zbiorowe / przy Zespole Szkół nr 6 w Ełku, który podzielony został odpowiednio na części zgodnie z zał. nr 1: część 1. (pieczywo), część 2. (nabiał), część 3. (art. spożywcze tzw. suche), część 4. (ryby), część 5. (mięso i wędliny), część 6 (warzywa , owoce i jaja), część 7. drób /mrożonki/ co stanowi integralną część SIWZ.
  19. Dostawa mleka, nabiału, ryb oraz artykułów spożywczych i sypkich dla W.Sz.S. w Radomiu
    Zamawiający: Wojewódzki Szpital Specjalistyczny w Radomiu, Radom
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa mleka, nabiału i ryb artykułów spożywczych i sypkich. Przedmiot zamówienia składa się z 5 części o łącznej wartości poniżej 193 000 Euro. Zamawiający dopuszcza składanie ofert na poszczególne części, ale dana część jest niepodzielna i Wykonawca zobowiązany jest pod rygorem odrzucenia oferty do zaoferowania wszystkich pozycji danej części. Wykonawca może złożyć ofertę na jedną lub więcej części (według swojego wyboru).
  20. Dostawa mleka i jego przetworów.
    Zamawiający: Samodzielny Wojewódzki Publiczny Zespół Zakładów Psychiatrycznej Opieki Zdrowotnej w Radomiu, Radom
    Dostawa mleka i jego przetworów.
  21. Dostawy nabiału
    Zamawiający: Areszt Śledczy, Radom
  22. Dostawa artykułów żywnościowych na potrzeby Szkoły Podstawowej Nr 7 z Oddziałami Integracyjnymi w Ełku ul. Kilińskiego 48
    Zamawiający: Szkoła Podstawowa Nr 7 z Oddziałami Integracyjnymi w Ełku, Ełk

Inne osoby dla Zawadzki Jan (53 osoby):