Kogo reprezentuje osoba

Zawadzki Józef

w KRS

Józef Zawadzki

− Profil Osoby z KRS
Pierwsze imię:Józef
Nazwisko:Zawadzki
Płeć:Mężczyzna
Rok urodzenia:1951 r., wiek 66 lat
Miejscowości:Zakrze (Mazowieckie)
Przetargi:30 w aktualnych firmach
Aktualnie reprezentuje:
  1. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: w Zarządzie
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Boruń Ewa Agnieszka, Rola Alicja Anna, Rola Zawadzka Jolanta, Zienkiewicz Piotr

Osoby współwystępujące w KRS działają obecnie w:
  1. Łosickie Stowarzyszenie Rozwoju - Equus, Łosice − KRS 0000218409
  2. Superbit J.j. Zawadzcy Sp. J., Zakrze − KRS 0000078688

Powiązane przetargi (30 szt.):
  1. Dostawa materiałów budowlanych - chodnikowych
    Zamawiający: Zakład Gospodarki Komunalnej, Mrozy
    Dostawa materiałów budowlanych chodnikowych na potrzeby Zakładu Gospodarki Komunalnej w Mrozach, na budowę chodników na terenie Gminy Mrozy w 2016 roku, w ilości:kostka brukowa typu Holland szara 6 cm - 2000 m2 , kostka brukowa typu Holland czerwona 6 cm - 600 m2, obrzeże betonowe szare 6x20x100 - 1000 mb, obrzeże betonowe szare 8x30x100 - 300 mb, krawężnik betonowy szary 15x30x100 - 1500 mb. , partiami w miejsce i terminie wskazanym przez Zamawiającego. Rozładunek materiału w zakresie Wykonawcy. Ilość zamawianych materiałów budowlanych może uleć zmniejszeniu lub zwiększeniu
  2. Dostawa materiałów do budowy chodników
    Zamawiający: Zarząd Dróg Powiatowych, Łuków
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z rozładunkiem, na terenie miasta Łuków, materiałów do budowy chodników /kostka, krawężnik, obrzeże/ w określonych ilościach, zgodnie z bieżącym zapotrzebowaniem zamawiającego.
    Miejsce docelowe- plac Zarządu Dróg Miejskich ul. Łąkowa.

    - kostka beton. HOLLAND gr. 6 cm /szara/ - 432,0 m2
    - kostka beton. HOLLAND gr. 6 cm /czarna/ - 745,2 m2
    - kostka beton. HOLLAND gr. 6 cm /czerwona/ - 475,2 m2
    - obrzeże betonowe 6x20x100 /szare/ - 688,0 mb
    - krawężnik najazdowy 15x22x100 /szary/ - 140,0 mb
    - krawężnik skośny prawy 15x22/30x100 /szary/ - 14,0 mb
    - krawężnik skośny lewy 15x22/30x100 /szary/ - 14,0 mb
    - krawężnik prosty 15x30x100 /szary/ - 292,0 mb

    1. Wymienione materiały należy dostarczyć i rozładować na wskazane przez Zamawiającego miejsce. Dokumentem potwierdzającym realizację dostawy jest protokół odbioru /WZ/.
    Dostawa i rozładunek odbywać się będzie na koszt Wykonawcy.
    Zamawiający nie ponosi kosztów palet, ich składowania ani odpowiedzialności za ich zwrot. Koszt palet należy uwzględnić w cenie materiałów lub odebrać je własnym transportem na własny koszt z miejsca robót bezzwłocznie po zakończeniu prac budowlanych.
    2. Wykonawca rozpocznie dostarczanie prefabrykatów we wskazane miejsce w ciągu zadeklarowanego w ofercie terminu dostawy, licząc od dnia złożenia (telefonicznie, faksem lub e-mailem) zamówienia przez Zamawiającego. Dostawy mogą być realizowane w godz. urzędowania tj. od poniedziałku do piątku od 7:00 - do 14:00.
    3. Na dostarczone materiały Wykonawca udzieli 36 miesięcznej gwarancji licząc od dnia następnego po dokonaniu na wskazane miejsce dostawy przedmiotu zamówienia.
    4. Do faktury należy dołączyć protokół odbioru materiałów /WZ/.
    6. Dostarczone materiały muszą odpowiadać niżej wskazanym normom.
    7. Do oferty należy dołączyć :
    Potwierdzone za zgodność kserokopii z oryginałem deklaracje zgodności z normami :
    PN-EN 1338:2005 dla kostki, uwiarygodnione odpowiednimi badaniami wykonanymi przez podmiot uprawniony do kontroli jakości, odpowiadającymi normom odporności na warunki atmosferyczne - oznaczenie D (badania przeprowadzone nie później niż 1 rok), wytrzymałości na rozciąganie przy rozłupywaniu 3,6 MPa (badania przeprowadzone nie później niż 1 rok), odporność na ścieranie - oznaczenie I (badania przeprowadzone nie później niż 1 rok) lub równoważne.
    PN-EN 1340:2004 dla krawężników betonowych, uwiarygodnione odpowiednimi badaniami wykonanymi przez podmiot uprawniony do kontroli jakości, odpowiadającymi odporności na warunki atmosferyczne- oznaczenie D (badania przeprowadzone nie później niż 1 rok), wytrzymałości na zginanie - oznaczenie T (badania przeprowadzone nie później niż 1 rok), odporność na ścieranie - oznaczenie I (badania przeprowadzone nie później niż 1 rok) lub równoważne.
  3. Dostawa materiałów budowlanych-chodnikowych
    Zamawiający: Zakład Gospodarki Komunalnej, Mrozy
    Dostawa materiałów budowlanych chodnikowych na potrzeby Zakładu Gospodarki Komunalnej w Mrozach, na budowę chodników na terenie Gminy Mrozy w 2015 roku, w ilości:kostka brukowa typu Holland szara 6 cm - 2000 m2 , kostka brukowa typu Holland czerwona 6 cm - 500 m2, obrzeże betonowe szare 6x20x100 - 1000 mb, obrzeże betonowe szare 8x30x100 - 300 mb, krawężnik betonowy szary 15x30x100 - 1500 mb. , partiami w miejsce i terminie wskazanym przez Zamawiającego. Ilość zamawianych materiałów budowlanych może uleć zmniejszeniu lub zwiększeniu.
  4. Dostawa kostki brukowej, krawężników ulicznych i obrzeży chodnikowych
    Zamawiający: Zarząd Dróg Miejskich, Łuków
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa transportem Wykonawcy kostki brukowej, krawężników ulicznych
    (wibroprasowanych , gatunek I) oraz obrzeży chodnikowych dla Zarządu Dróg Miejskich w Łukowie, z przeznaczeniem na drogi gminne oraz przebudowę ul. A. Tryjarskiego w m. Łuków, w niżej wymienionych ilościach:
    1/ Kostka brukowa HOLAND grub. 8 cm, szara- 2 036,00 m2
    2/ Kostka brukowa HOLAND grub. 6 cm, szara- 4 495,00 m2
    3/ Kostka brukowa HOLAND grub. 8 cm, czerwona - 423,00 m2
    4/ Krawężnik 15x30x100 kolor szary - 1 222,00 m2
    5/ Krawężnik skośny 15x22/30x100 lewy, kolor szary - 45,00 szt.
    6/ Krawężnik skośny 15x22/30x100 prawy, kolor szary - 45,00 szt.
    7/ Krawężnik najazdowy15x22x100, kolor szary - 413,00 szt.
    8/ Krawężnik uliczny betonowy 15x30x78, łukowy zewnętrzny R-3, szary, lico wypukłe - 42,00 szt
    9/ Krawężnik uliczny betonowy 15x30x78, łukowy zewnętrzny R-8, szary, lico wypukłe - 26,00 szt
    10/ Krawężnik uliczny betonowy 15x30x78, łukowy zewnętrzny R-1, szary, lico wypukłe - 20,00 szt.
    11/ Obrzeże chodnikowe 6x20x100, szare - 2 134,00 szt.
  5. Zakup i dostawa materiałów drogowych i wynajem sprzętu budowlanego w ramach zadań: Zadanie Nr 1 - utwardzenie działki Nr 2944 przy ul. Wojska Polskiego w Terespolu,Zadanie Nr 2 - utwardzenie placu przy ul. Wojska Polskiego 189A (Belweder) w Terespolu,Zadanie Nr 3 - utwardzenie terenu w Parku Miejskim w Terespolu,Zadanie Nr 4 -remont chodnika przy drodze powiatowej nr 1136L i 1137L ul. Wojska Polskiego
    Zamawiający: Miasto Terespol, Terespol
    Część 1:Zakup i dostawa materiałów drogowych w ramach zadania: utwardzenie działki Nr 2944 przy ul. Wojska Polskiego w Terespolu, utwardzenie placu przy ul. Wojska Polskiego 189A (Belweder) w Terespolu, utwardzenie terenu w Parku Miejskim w Terespolu, remont chodnika przy drodze powiatowej nr 1136L i 1137L ul. Wojska Polskiego:1. Kostka brukowa prostokątna 10x20x8 cm - szara: 283,00m2,2.płyta ażurowa 60x40x10 cm - szara :352,00 szt.,3.obrzeże chodnikowe betonowe 100x20x6 - szare:12,00 mb,4.krawężnik drogowy typ lekki 100x30x15 - szary:88,00 mb,5.krawężnik drogowy najazdowy 100x22x15 - szary:97,00 mb,6.krawężnik drogowy skos 15x22/30x100 - szary:10,00 mb,7.cement 32,5:16,20 t. Część 2:Zakup i dostawa materiałów drogowych w ramach zadania: utwardzenie działki Nr 2944 przy ul. Wojska Polskiego w Terespolu, utwardzenie placu przy ul. Wojska Polskiego 189A (Belweder) w Terespolu, utwardzenie terenu w Parku Miejskim w Terespolu, remont chodnika przy drodze powiatowej nr 1136L i 1137L ul. Wojska Polskiego: 1.Piach fr. 0-2: 280,00 t., Część 3:Wynajem sprzętu budowlanego w ramach zadania remont chodnika przy drodze powiatowej nr 1136L i 1137L ul. Wojska Polskiego: 1. Usługa wynajmu koparko-ładowarki z obsługą: 48,00 h.
  6. dostawa materiałów w celu realizacji zadania pn.: Budowa chodnika w miejscowości Jawidz w ciągu drogi wojewódzkiej Nr 829 Łucka - Łęczna - Biskupice od km 8+646 do km 9+310 na odcinku o długości 0,664 km - ZADANIE NR 1 oraz Remont chodnika w miejscowości Spiczyn - Kijany w ciągu drogi wojewódzkiej Nr 829 Łucka - Łęczna - Biskupice od km 13+555 do km 14+230 na odcinku o długości 0,675 km - ZADANIE NR 2
    Zamawiający: Zarząd Dróg Wojewódzkich w Lublinie Rejon Dróg Wojewódzkich w Parczewie, Parczew
    1. Zakres zamówienia obejmuje dostawy następujących materiałów na plac budowy: - Budowa chodnika w miejscowości Jawidz - ZADANIE NR 1 1)Kostka brukowa szara grubości 6 cm -1122,00 m2, 2)Kostka brukowa szara grubości 8 cm - 123,00 m2, 3)Krawężnik drogowy betonowy 100 x 30 x 20 cm - 681,00 m, 4)Obrzeże betonowe 20 x 6 cm - 671,00 m, - Remont chodnika w miejscowości Spiczyn - Kijany - ZADANIE NR 2 1)Kostka brukowa szara grubości 6 cm - 878,00 m2, 2)Kostka brukowa szara grubości 8 cm - 386,00 m2, 3)Krawężnik drogowy betonowy 100 x 30 x 20 cm - 82,00 m, 4)Obrzeże betonowe 20 x 6 cm - 1390,00 m, zgodnie z obowiązującymi przepisami i normami. 2. Wykonawca potwierdzi jakość dostarczonych materiałów poprzez przedłożenie deklaracji zgodności. 3. Materiały dostarczone będą na plac budowy w m. Jawidz i Spiczyn-Kijany oraz rozładowane na koszt Wykonawcy. 4. Wykonawca dostarczy elementy betonowe w opakowaniach tzw. palety. Odbiór palet nastąpi na koszt Wykonawcy, po wbudowaniu materiałów. 5. Okres gwarancji dla wyrobów objętych niniejszym zamówieniem wynosi 2 lata. Gwarancja rozpoczyna swój bieg od daty odbioru całości dostaw tj. podpisania dokumentu W. 6. W przypadku wystąpienia w okresie gwarancji wad zakupionych materiałów, Zamawiający zawiadamia Wykonawcę o powstałych wadach a Wykonawca zobowiązuje się do usunięcia na własny koszt wbudowanych materiałów wadliwych i wbudowania nowych materiałów wolnych od wad w terminie wyznaczonym przez Zamawiającego. 7. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych na poszczególne zadania.. 8. Zgodnie z art. 30 ust. 4 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego (art. 30, ust. 5 ustawy). Za rozwiązania równoważne uznana będzie oferta na dostawy elementów oznakowania wykonanych przy wykorzystaniu technologii, materiałów i sprzętu innego niż określony w OPZ, pod warunkiem, że ich parametry będą nie gorsze niż określone w OPZ (Zał. I). W przypadku zaoferowania rozwiązań równoważnych, Wykonawca będzie zobowiązany w druku oferty przetargowej wskazać, czy oferuje rozwiązania równoważne. W takim przypadku Wykonawca zobowiązany jest do dołączenia do oferty Załącznika E, w którym wskaże poprzez tabelaryczne porównanie , że oferowane rozwiązanie jest rozwiązaniem równoważnym a tym samym spełnia wymagania Zamawiającego
  7. Dostawa materiałów do budowy chodników
    Zamawiający: Zarząd Dróg Powiatowych, Łuków
    dostawa wraz z rozładunkiem materiałów do budowy chodników /kostka, obrzeże/ do wskazanych przez zamawiającego gmin /Adamów, Łuków, Stoczek Łukowski/, położonych na terenie Powiatu Łukowskiego, w określonych ilościach, zgodnie z bieżącym zapotrzebowaniem zamawiającego:

    - kostka beton. gr. 6 cm, szara, typ cegła - 1836 m2
    - obrzeże betonowe 20x6x100 ,szare - 1000 mb
  8. Dostawa materiałów w celu realizacji zadania pn. Budowa chodnika w miejscowości Jawidz w ciągu drogi wojewódzkiej Nr 828 Garbów - Krasienin - Niemce - Jawidz na odcinku o długości 0,590 km
    Zamawiający: Zarząd Dróg Wojewódzkich w Lublinie Rejon Dróg Wojewódzkich w Parczewie, Parczew
    1. Zakres zamówienia obejmuje dostawy następujących materiałów na plac budowy: 1) Krawężnik drogowy betonowy 100 x 30 x 20 cm - 591,00 m, 2) Obrzeże betonowe 30 x 8 cm - 53,00 m, 3) Obrzeże betonowe 20 x 6 cm - 591,00 m, 4) Kostka brukowa szara grubości 6 cm - 968,00 m2, 5) Kostka brukowa szara grubości 8 cm - 330,00 m2, zgodnie z obowiązującymi przepisami i normami. 2. Wykonawca potwierdzi jakość dostarczonych materiałów poprzez przedłożenie deklaracji zgodności. 3. Materiały dostarczone będą na plac budowy w m. Jawidz oraz rozładowane na koszt Wykonawcy. 4. Wykonawca dostarczy elementy betonowe w opakowaniach tzw. palety. Odbiór palet nastąpi na koszt Wykonawcy, po wbudowaniu materiałów. 5. Okres gwarancji dla wyrobów objętych niniejszym zamówieniem wynosi 2 lata. Gwarancja rozpoczyna swój bieg od daty odbioru całości dostaw tj. podpisania dokumentu W. 6. W przypadku wystąpienia w okresie gwarancji wad zakupionych materiałów, Zamawiający zawiadamia Wykonawcę o powstałych wadach a Wykonawca zobowiązuje się do usunięcia na własny koszt wbudowanych materiałów wadliwych i wbudowania nowych materiałów wolnych od wad w terminie wyznaczonym przez Zamawiającego. 7. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. 8. Zgodnie z art. 30 ust. 4 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego (art. 30, ust. 5 ustawy). Za rozwiązania równoważne uznana będzie oferta na dostawy elementów oznakowania wykonanych przy wykorzystaniu technologii, materiałów i sprzętu innego niż określony w OPZ, pod warunkiem, że ich parametry będą nie gorsze niż określone w OPZ (Zał. I). W przypadku zaoferowania rozwiązań równoważnych, Wykonawca będzie zobowiązany w druku oferty przetargowej wskazać, czy oferuje rozwiązania równoważne. W takim przypadku Wykonawca zobowiązany jest do dołączenia do oferty Załącznika E, w którym wskaże poprzez tabelaryczne porównanie , że oferowane rozwiązanie jest rozwiązaniem równoważnym a tym samym spełnia wymagania Zamawiającego
  9. Dostawa wraz z rozładunkiem materiałów do budowy chodników
    Zamawiający: Zarząd Dróg Powiatowych, Łuków
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z rozładunkiem materiałów do budowy chodników /kostka, krawężnik, obrzeże/ do wskazanych przez zamawiającego gmin /Adamów, Krzywda, Łuków, Serokomla, Stanin, Stoczek Łukowski, Trzebieszów, Wojcieszków, Wola Mysłowska/, położonych na terenie Powiatu Łukowskiego, w określonych ilościach, zgodnie z bieżącym zapotrzebowaniem.

    - kostka beton. gr. 6 cm /szara/ - 4355 m2 - kształt i wymiary jak na zał. nr 7
    - kostka beton. gr. 6 cm /czarna/ - 1500 m2 - kształt i wymiary jak na zał. nr 7
    - kostka beton. gr. 6 cm /czerwona/ - 1500 m2 - kształt i wymiary jak na zał. nr 7
    - obrzeże betonowe 20x6x100 /szare/ - 5320 mb
    - krawężnik betonowy 15x30x100 /szary/ - 3900 mb


    1. Wymienione materiały należy dostarczyć i rozładować na wskazane przez Zamawiającego miejsce. Dokumentem potwierdzającym realizację dostawy jest protokół odbioru /WZ/.
    Dostawa i rozładunek odbywać się będzie na koszt Wykonawcy.
    Zamawiający nie ponosi kosztów palet, ich składowania ani odpowiedzialności za ich zwrot. Koszt palet należy uwzględnić w cenie materiałów lub odebrać je własnym transportem na własny koszt z miejsca robót bezzwłocznie po zakończeniu prac budowlanych.
    2. Wykonawca dostarczy prefabrykaty we wskazane miejsce w ciągu 2-ch następnych dni, licząc od dnia złożenia (telefonicznie, faksem lub e-mailem) zamówienia przez Zamawiającego. Dostawy mogą być realizowane w godz. urzędowania tj. od poniedziałku do piątku od 7:00 - do 14:00.
    3. Na dostarczone materiały Wykonawca udzieli 36 miesięcznej gwarancji licząc od dnia następnego po dokonaniu na wskazane miejsce dostawy przedmiotu zamówienia.
    4. Do faktury należy dołączyć protokół odbioru materiałów /WZ/.
    5. Ofertą należy objąć całość zamówienia.
    6. Do oferty należy dołączyć :
    Potwierdzone za zgodność kserokopii z oryginałem deklaracje zgodności z normami :
    PN-EN 1338:2005 dla kostki, uwiarygodnione odpowiednimi badaniami wykonanymi przez podmiot uprawniony do kontroli jakości, odpowiadającymi normom odporności na warunki atmosferyczne- klasa 3 oznaczenie D (badania przeprowadzone nie później niż 1 rok), wytrzymałości na rozciąganie przy rozłupywaniu (badania przeprowadzone nie później niż 30 dni), odporność na ścieranie- klasa 4 oznaczenie I (badania przeprowadzone nie później niż 1 rok) lub równoważne.
    PN-EN 1340:2004 dla krawężników betonowych, uwiarygodnione odpowiednimi badaniami wykonanymi przez podmiot uprawniony do kontroli jakości, odpowiadającymi odporności na warunki atmosferyczne- klasa 2 oznaczenie D (badania przeprowadzone nie później niż 1 rok), wytrzymałości na zginanie -klasa 3 oznaczenie U (badania przeprowadzone nie później niż 30 dni), odporność na ścieranie- klasa 4 oznaczenie I (badania przeprowadzone nie później niż 1 rok) lub równoważne.
  10. Dostawa materiałów z przeznaczeniem do przebudowy ul. Żelechowskiej w m. Łuków w ciągu drogi wojewódzkiej Nr 807 Maciejowice - Sobolew - Żelechów - Łuków, na odcinku o długości 0,400 km - zadanie nr 1 - materiały drogowe - zadanie nr 2 - urządzenia bezpieczeństwa ruchu - zadanie nr 3 - materiały do kanalizacji deszczowej
    Zamawiający: Rejon Dróg Wojewódzkich w Białej Podlaskiej, Biała Podlaska
    1. Zakres dostaw obejmuje: 1) zadanie nr 1 - materiały drogowe: a) kostka brukowa gr. 6 cm szara - 1216 m2 b) kostka brukowa gr. 6 cm bezfazowa rubinowa - 707 m2 c) kostka brukowa gr. 8 cm szara - 117 m2 d) kostka brukowa gr. 8 cm grafitowa - 622 m2 e) krawężnik drogowy betonowy 20x22x100 cm - 166 m f) krawężnik drogowy betonowy 20x22/30x100 cm skośny - 45 m g) krawężnik drogowy betonowy 20x30x100 cm - 680 m h) krawężnik drogowy betonowy 20x30x78 cm R6 łukowy - 20 m i) krawężnik drogowy betonowy 20x30x78 cm R5 łukowy - 18 m j) obrzeże betonowe 6x20 cm szare - 1450 m k) obrzeże betonowe 8x30 cm szare - 408 m l) krąg betonowy 1000 mm wys. 500 mm z dnem - 9 szt. m) krąg betonowy 1000 mm wys. 300 mm - 2 szt. n) krąg betonowy 1000 mm wys. 500 mm - 18 szt. o) przepust betonowy śr. 500 mm - 16 szt. p) pokrywy żelbetowe nadstudzienne - 9 szt. 2) zadanie nr 2 - urządzenia bezpieczeństwa ruchu: a) bariera łańcuchowa U-12b o rozstawie słupków z rur 60 mm co 2,0 m -180 m 3) zadanie nr 3 - kanalizacja deszczowa: a) separator lamelowy PSW LAMELA 15/150 śr. 1200 - 1 szt. b) rury PP/MP o śr. zewn. 400 mm - 49 m c) rury PP/MP o śr. zewn. 600 mm - 362 m d) rury PE 160/6,3 o śr. zewn. 160 mm - 78 m e) właz żeliwny ciężki - 9 szt. f) wpust uliczny żeliwny ściekowy typ ciężki 650x450 mm - 16 szt. W przypadku dostaw nie spełniających wymagań Zamawiającego, dana partia będzie stawiana do dyspozycji Wykonawcy. 2. Wykonawca potwierdzi jakość dostarczonych materiałów poprzez przedłożenie deklaracji zgodności. 3. Materiały będą dostarczane na plac budowy w Łukowie oraz rozładowane na koszt Wykonawcy. 4. Okres rękojmi za wady dostarczonych materiałów objętych zamówieniem wynosi 2 lata od daty odbioru ostatecznego. Rękojmia rozpoczyna swój bieg od daty odbioru całości dostawy tj. podpisania dokumentu W. i protokółu odbioru. 5. W przypadku wystąpienia w okresie rękojmi wad zakupionych materiałów Zamawiający zawiadamia Wykonawcę o powstałych wadach, a Wykonawca zobowiązuje się do usunięcia na własny koszt wbudowanych materiałów wadliwych i wbudowania nowych materiałów wolnych od wad w terminie wyznaczonym przez Zamawiającego.
  11. Zakup materiałów budowlanych na budowę chodników przy ul. Wyszyńskiego, Armii Krajowej, Piłsudskiego, Czerwonego Krzyża, Sienkiewicza, Reymonta, Narutowicza, Kraszewskiego, Graniczna i Gruntowa w mieście Terespol.
    Zamawiający: Miasto Terespol, Terespol
    Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa materiałów budowlanych w następującej ilości: Zadania Nr I Zakup i dostawa kostki brukowej: 1.kostka brukowa prostokątna 10x20x6 cm - szara m2 1 121,70, 2. kostka brukowa prostokątna 10x20x6 cm - czerwona m2 1 121,70, 3. kostka brukowa prostokątna 10x20x8 cm - szara m2 619,10, 4. kostka brukowa prostokątna10x20x6 cm - czerwona m2 330,30, 5. obrzeże chodnikowe betonowe 100x20x6 - szare mb 1 708,00, 6. obrzeże drogowe betonowe 100x25x8 - szare mb 129,00, 7. krawężnik drogowy typ lekki 100x30x15 - szary mb 271,00, 8. krawężnik drogowy najazdowy 100x30x22 - szary mb 311,00, 9. krawężnik drogowy skos 15x22/30x100 - szary mb 40,00; Zadanie Nr II Zakup i dostawa cementu: 1. cement 32,5 t.-46,20; Zadanie Nr III Zakup i dostawa piachu: 1. piach fr. 0-2 t.-1 208,00.
  12. Dostawa materiałów budowlanych - chodnikowych
    Zamawiający: Zakład Gospodarki Komunalnej, Mrozy
    Dostawa materiałów budowlanych chodnikowych na potrzeby Zakładu Gospodarki Komunalnej w Mrozach, na budowę chodników na terenie Gminy Mrozy, w ilości: kostka brukowa typu Holland szara 6 cm - 2500 m2 , kostka brukowa typu Holland czerwona 6 cm - 1000 m2, kostka brukowa typu Holland grafitowa 6 cm - 500 m2 obrzeże betonowe szare 6x20x100 - 1500 mb, obrzeże betonowe grafitowe 6x20x100 - 300 mb, obrzeże betonowe szare 8x30x100 - 500 mb, obrzeże betonowe grafitowe 8x30x100 - 300 mb, krawężnik betonowy szary 15x30x100 - 2500 mb. , partiami w miejsce i terminie wskazanym przez Zamawiającego. Ilość zamawianych materiałów budowlanych chodnikowych może uleć zmniejszeniu lub zwiększeniu
  13. Świadczenie usług związanych z zimowym utrzymaniem dróg powiatowych administrowanych przez Zarząd Dróg Powiatowych w Łosicach w sezonie zimowym 2013/2014 i 2014/2015. Dotyczy części 7 i 9.
    Zamawiający: Zarząd Dróg Powiatowych w Łosicach, Łosice
    Świadczenie usług związanych z zimowym utrzymaniem dróg
    powiatowych administrowanych przez Zarząd Dróg Powiatowych
    w Łosicach w sezonie zimowym 2013/2014 i 2014/2015. Dotyczy części 7 i 9.

    Część 7 - Świadczenie usług związanych z odśnieżaniem dróg w sezonie zimowym 2013/2014 i 2014/2015 - ładowarka o pojemności łyżki 4,0-5,0 m3 - szt. 1
    Do wykonania zamówienia Wykonawca zabezpieczy: ładowarkę o pojemności łyżki 4,0-5,0 m3.
    Maksymalny czas usług: praca:
    a/ odśnieżanie - 200 godzin.
    Świadczenie usług związanych z odśnieżaniem dróg powiatowych objętych planem zimowego utrzymania dróg, administrowanych przez Zarząd Dróg Powiatowych w Łosicach na terenie Powiatu Łosickiego w sezonie zimowym 2013/2014 i 2014/2015.
    Kod CPV: 90.62.00.00-9 - usługi odśnieżania.
    Termin realizacji zamówienia - sezon zimy 2013/2014 tj. od dnia podpisania umowy
    do dnia 15 kwietnia 2014 roku, w sezonie zimy 2014/2015 tj. od dnia 15 października 2014 roku do dnia 15 kwietnia 2015 roku.

    Część 9 - Świadczenie usług związanych z odśnieżaniem dróg w sezonie zimowym 2013/2014 i 2014/2015 - ciągnik rolniczy z pługiem do odśnieżania posiadającym 4 pozycje robocze - szt. 1

    Do wykonania zamówienia Wykonawca zabezpieczy: ciągnik rolniczy o mocy silnika mim. 130 KM wraz z pługiem do odśnieżania posiadającym 4 pozycje robocze ( szerokość robocza pługa min. 3 m).

    Maksymalna ilość usług: praca:
    a/ odśnieżanie - 350 godzin.
    Świadczenie usług związanych z odśnieżaniem dróg powiatowych objętych planem zimowego utrzymania dróg, administrowanych przez Zarząd Dróg Powiatowych w Łosicach na terenie Powiatu Łosickiego w sezonie zimowym 2013/2014 i 2014/2015.
    Kod CPV: 90.62.00.00-9- usługi odśnieżania.
    Termin realizacji zamówienia - sezon zimy 2013/2014 tj. od dnia podpisania umowy do dnia 15 kwietnia 2014 roku, w sezonie zimy 2014/2015 tj. od dnia 15 października 2014 roku do dnia 15 kwietnia 2015 roku.
  14. Dostawa materiałów z przeznaczeniem do przebudowy ul. Żelechowskiej w m. Łuków w ciągu drogi wojewódzkiej Nr 807 Maciejowice - Sobolew - Żelechów - Łuków, od km 67+290 do km 67+500, na odcinku o długości 0,210 km
    Zamawiający: Rejon Dróg Wojewódzkich w Białej Podlaskiej, Biała Podlaska
    1. Zakres dostaw obejmuje: kostka brukowa szara gr. 6 cm - 291,60 m2. W przypadku dostaw nie spełniających wymagań Zamawiającego, dana partia będzie stawiana do dyspozycji Wykonawcy. 2. Wykonawca potwierdzi jakość dostarczonych materiałów poprzez przedłożenie deklaracji zgodności. 3. Materiały będą dostarczane na plac budowy w Łukowie oraz rozładowane na koszt Wykonawcy. 4. Okres rękojmi za wady dostarczonych materiałów objętych zamówieniem wynosi 2 lata od daty odbioru ostatecznego. Rękojmia rozpoczyna swój bieg od daty odbioru całości dostawy tj. podpisania dokumentu W. i protokółu odbioru. 5. W przypadku wystąpienia w okresie rękojmi wad zakupionych materiałów Zamawiający zawiadamia Wykonawcę o powstałych wadach, a Wykonawca zobowiązuje się do usunięcia na własny koszt wbudowanych materiałów wadliwych i wbudowania nowych materiałów wolnych od wad w terminie wyznaczonym przez Zamawiającego
  15. Zakup i dostawa materiałów drogowych oraz wynajem sprzętu budowlanego w ramach zadania rewitalizacja ronda przy ul. Janowskiej , remont chodnika przy ul. Męczenników Unickich w Terespolu w ciągu drogi wojewódzkiej, budowa chodnika przy ul. Czerwonego Krzyża.
    Zamawiający: Miasto Terespol, Terespol
    Część nr 1: Zakup i dostawa materiałów drogowych w ramach zadania rewitalizacja ronda przy ul. Janowskiej , remont chodnika przy ul. Męczenników Unickich w Terespolu w ciągu drogi wojewódzkiej, budowa chodnika przy ul. Czerwonego Krzyża l.p. asortyment j.m. ilość 1. kostka brukowa 6 cm czerwona Holland m2 65,30 2. kostka brukowa 6 cm szara Holland m2 65,30 3. obrzeże chodnikowe szare 100x20x6 mb 230,00 4. kostka brukowa 8 cm czerwona Holland m2 78,00 5. kostka brukowa 8 cm szara Holland m2 64,00 6. obrzeże drogowe 100x25x8 szare mb 71,00 7. krawężnik najazd szary 100x15x22 mb 71,00 8. krawężnik skos szary 100x15x30x22 mb 2,00 9 cement 32,5 workowany t 4,50 Część nr 2: Zakup i dostawa materiałów drogowych w ramach zadania rewitalizacja ronda przy ul. Janowskiej , remont chodnika przy ul. Męczenników Unickich w Terespolu w ciągu drogi wojewódzkiej, budowa chodnika przy ul. Czerwonego Krzyża l.p. asortyment j.m. ilość 1. piach drobnoziarnisty 0-2 t 151,00 2. Kruszywo(tłuczeń kamienny) frakcja 0-31,5 t 104,00 Część nr3 Wynajem sprzętu w ramach zadania remont chodnika przy ul. Męczenników Unickich w Terespolu w ciągu drogi wojewódzkiej l.p. asortyment j.m. ilość 1. koparko spycharka h 24,00 2. samochód samowyładowczy h 16,00.
  16. Dostawa kostki brukowej i krawężników ulicznych
    Zamawiający: Zarząd Dróg Miejskich, Łuków
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa transportem Wykonawcy kostki brukowej i krawężników ulicznych (wibroprasowanych, gatunek I) dla Zarządu Dróg Miejskich w Łukowie, z przeznaczeniem na drogi gminne w granicach administracyjnych m. Łuków, w niżej wymienionych ilościach:
    1/ kostka brukowa betonowa HOLLAND gr. 6 cm , kolor szary - 810 m2,
    2/ kostka brukowa betonowa HOLLAND gr. 6 cm , kolor czerwony - 140 m2,
    3/ kostka brukowa betonowa HOLLAND gr. 8 cm , kolor szary - 855 m2,
    4/ kostka brukowa betonowa BEHATON, gr. 8 cm, kolor czerwony - 600 m2,
    5/ krawężnik uliczny betonowy 15x30x100, kolor szary - 2275 m.
  17. Zakup i dostawa materiałów drogowych na budowę chodników i remont dróg w Mieście Terespol
    Zamawiający: Miasto Terespol, Terespol
    Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa materiałów drogowych w następującym zakresie i ilości. Część nr 1 Zakup i dostawa kostki brukowej, krawężników i obrzeży do budowy chodników: Kostka brukowa Holland 10cm20cm6 cm szara, m2 358; Kostka brukowa Holland 10cm20cm6 cm czerwona, m2 358; Kostka brukowa Holland 10cm20cm8 cm szara, m2 259; Kostka brukowa Holland 10cm20cm8 cm czerwona, m2 233; Obrzeża chodnikowe szare, 100cm20cm6, m2 629; Obrzeże drogowe szare 100cm20cm8, mb 148; Krawężnik drogowy najazd szary, 100cm15cm22, mb 98; Krawężnik drogowy skos szary 100cm15cm30na22, mb 6; Część nr 2 Zakup i dostawa cementu do budowy chodników Cement t 14; Część nr 3 Zakup i dostawa kruszyw do budowy chodników Piach t 49, Żwir od2 do63 mm t 580; Część nr 4: Zakup i dostawa cementu oraz kruszywa na remont ul. Kościuszki oraz pozostałe usługi remontowe dróg Cement t 6, piach t 10, Żwir do2 do63 mm, t 190, Pospółka żwirowa od 0 do63 mm, t 250;
  18. Zakup materiałów drogowych na budowę chodników przy ul. Czerwonego Krzyża i Sienkiewicza
    Zamawiający: Miasto Terespol, Terespol
    Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa materiałów do budowy chodników w następującym zakresie:
    Nr zad. L.p Opis j.m Ilość
    1 1. Kostka brukowa Holland 10x20x6 cm szara m2 276
    2. Kostka brukowa Holland 10x20x6 cm grafitowa m2 79
    3. Kostka brukowa Holland 10x20x6 cm czerwona m2 194
    4. Kostka brukowa Holland 10x20x8 cm szara m2 219
    5. Kostka brukowa Holland 10x20x8 cm czerwona m2 69
    6. Obrzeża chodnikowe szare 100x20x6 mb 406
    7. Obrzeże drogowe szare 100x30x8 mb 20
    8. Krawężnik najazd szary 100x15x22 mb 65
    9. Krawężnik skos szary 100x15x22x30 mb 4
    10. Krawężnik drogowy szary 100x30x15 mb 59
    2 11. Cement t 6,6
    3 12. Piach t 337

    Wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia:
    a) kostka brukowa, betonowa: struktura wyrobu zwarta, bez pęknięć, plam i ubytków; powierzchnia górna równa i szorstka; krawędzie równe i proste; tolerancja wymiarów: długość i szerokość ± 3mm, grubość ± 5mm; wytrzymałości na ściskanie nie mniejsza niż 50 MPa, nasiąkliwość max. 5%, ścieralność max. 4mm, gatunek I.
    b) krawężnik drogowy betonowy: wibroprasowany, wymiary: 30x15x100, z betonu B-35; powierzchnia bez pęknięć, ubytków i plam; krawędzie równe i proste, gatunek I.
    c) obrzeża betonowe: powierzchnia bez pęknięć, ubytków, plam; krawędzie równe, proste; tolerancja w wymiarach: długość i szerokość ± 3mm, grubość ± 5mm, gatunek I. Szczerby i uszkodzenia ograniczających powierzchnie górne (ścieralne) krawędzi i naroży ograniczających pozostałe powierzchnie: liczba, max 2; długość max 20 mm; głębokość max 6 mm,
    d) piasek: naturalny PN-B-11113, gatunek 2, o frakcji do 2 mm;
    e) cement: portlandzki klasy nie mniejszej niż 32,5 odpowiadający wymaganiom PN-EN-197-1
    Dostawca złoży gwarancje na oferowany towar na okres 36 m-cy od dnia otrzymania ostatniej partii materiału.
    Dostawa materiałów będzie odbywała się w sposób sukcesywny - na telefoniczne zgłoszenie zamawiającego,
    Upoważnionym do kontaktów ze strony zamawiającego jest:
    Wymienione materiały należy dostarczyć: do miejscowości Miasto Terespol miejsce zostanie wskazane przez przedstawiciela Zamawiającego.
    Rozładunek w/w materiałów należy do dostawcy.
    Zamawiający zastrzega sobie możliwość niewykorzystania pełnej ilości zamówionego przedmiotu zamówienia, co uzależnione jest od faktycznego zapotrzebowania.
    Zamawiający zastrzega sobie prawo przesunięcia ilościowego pomiędzy określonym asortymentem wyrobów betonowych, przy czym wartość zamówienia nie może przekroczyć kwoty brutto zawartej w formularzu ofertowym.
    Warunki finansowe rozliczeń:
    a. podstawą wystawienia faktury będzie protokół odbioru,
    b. wartość faktury będzie wynikała z ilości faktycznie dostarczonego przedmiotu zamówienia przemnożonego przez cenę jednostkową przedmiotu zamówienia,
    c. rozliczenie nastąpi po dostarczeniu całego przedmiotu zamówienia na podstawie faktury końcowej,
    e. termin płatności 30 dni od daty otrzymania faktury
    f. podane w ofercie wynagrodzenie jest stałe i nie podlega waloryzacji w trakcie obowiązywania umowy
  19. Dostawa materiałów budowlanych chodnikowych
    Zamawiający: Zakład Gospodarki Komunalnej, Mrozy
    Dostawa materiałów budowlanych chodnikowych na potrzeby Zakładu Gospodarki Komunalnej w Mrozach, na budowę chodników na terenie Gminy Mrozy, w ilości: kostka brukowa typu Holland szara 6 cm - 3000 m2 i czerwona 6 cm - 2000 m2, obrzeże betonowe szare 6x20x100 - 2000 mb, obrzeże betonowe szare 8x30x100 - 500 mb, krawężnik betonowy 15x30x100 - 2000 mb. , partiami w miejsce i terminie wskazanym przez Zamawiającego. Ilość zamawianych materiałów budowlanych może uleć zmniejszeniu lub zwiększeniu.
  20. Zakup i dostawa kostki brukowej
    Zamawiający: Miasto Terespol, Terespol
    Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa kostki brukowej w następującej ilości:
    L.p Opis j.m Ilość
    1. Kostka brukowa Holland 10x20x6 cm szara m2 495,00
    2. Kostka brukowa Holland 10x20x6 cm czerwona m2 495,00
    3. Kostka brukowa Holland 10x20x8 cm szara m2 125,00
    4. Kostka brukowa Holland 10x20x8 cm czerwona m2 125,00
    5. Obrzeża szare 100x20x6 mb 850,00
    6. Krawężnik drogowy szary 30x15x100 mb 95,00
    7. Piach t 250,00
    8. Cement t 10,00

    Wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia:
    a) kostka brukowa, betonowa: struktura wyrobu zwarta, bez pęknięć, plam i ubytków; powierzchnia górna równa i szorstka; krawędzie równe i proste; tolerancja wymiarów: długość i szerokość ± 3mm, grubość ± 5mm; wytrzymałości na ściskanie nie mniejsza niż 50 MPa, nasiąkliwość max. 5%, ścieralność max. 4mm, gatunek I.
    b) krawężnik drogowy betonowy: wibroprasowany, wymiary: 30x15x100, z betonu B-35; powierzchnia bez pęknięć, ubytków i plam; krawędzie równe i proste, gatunek I.
    c) obrzeża betonowe: powierzchnia bez pęknięć, ubytków, plam; krawędzie równe, proste; wymiary: 6x20x100cm; tolerancja w wymiarach: długość i szerokość ± 3mm, grubość ± 5mm, gatunek I. Szczerby i uszkodzenia ograniczających powierzchnie górne (ścieralne) krawędzi i naroży ograniczających pozostałe powierzchnie: liczba, max 2; długość max 20 mm; głębokość max 6 mm,
    d) piasek: naturalny PN-B-11113, gatunek 2, o frakcji do 2 mm;
    e) cement: portlandzki klasy nie mniejszej niż 32,5 odpowiadający wymaganiom PN-EN-197-1
  21. Dostawa materiałów z przeznaczeniem do przebudowy ul. Żelechowskiej w m. Łuków w ciągu drogi wojewódzkiej Nr 807 - materiały drogowe
    Zamawiający: Rejon Dróg Wojewódzkich w Białej Podlaskiej, Biała Podlaska
  22. Dostawa materiałów z atestem przeznaczonych na remont parkingu w m. Drelów.
    Zamawiający: Zarząd Gminy w Drelowie, Drelów
  23. Dostawa materiałów z przeznaczeniem do przebudowy ciągów pieszych w miejscowości Drelów w ciągu drogi wojewódzkiej Nr 813 Międzyrzec Podlaski - Parczew - Ostrów Lubelski - Łęczna - etap II o dł. 0,406 km
    Zamawiający: Rejon Dróg Wojewódzkich w Białej Podlaskiej, Biała Podlaska
  24. Zakup i dostawa kostki brukowej
    Zamawiający: Miasto Terespol, Terespol
  25. Zadanie I - Dostawa materiałów z przeznaczeniem do przebudowy ul. Żelechowskiej w m. Łuków w ciągu drogi wojewódzkiej Nr 807 Maciejowice - Sobolew - Żelechów - Łuków Zadanie II - Dostawa materiałów z przeznaczeniem do budowy chodnika w m. Zgórznica w ciągu drogi wojewódzkiej Nr 803 Siedlce - Stoczek Łukowski
    Zamawiający: Rejon Dróg Wojewódzkich w Białej Podlaskiej, Biała Podlaska
  26. ZAMÓWIENIE UZUPEŁNIAJĄCE - Dostawa materiałów do budowy chodników /Dotyczy umowy z dnia 06.07.2009 r. - ogłoszenie o udzieleniu zamówienia nr 223728-2009 z dnia 06.07.2009 r./
    Zamawiający: Zarząd Dróg Powiatowych, Łuków
  27. Dostawa wraz z rozładunkiem materiałów do budowy chodników / kostka, obrzeże/ .
    Zamawiający: Zarząd Dróg Powiatowych, Łuków
  28. ZAMÓWIENIE UZUPEŁNIAJĄCE - Dostawa materiałów do budowy chodników. /Dotyczy umowy z dnia 06.07.2009 r. - ogłoszenie o udzieleniu zamówienia nr 223728-2009 z dnia 06.07.2009 r./.
    Zamawiający: Zarząd Dróg Powiatowych, Łuków
  29. Dostawa materiałów budowlanych z przeznaczeniem do przebudowy ciągów pieszych w ciągu drogi wojewódzkiej nr 813 w m. Drelów na odcinku od km 12+922 do km 13+557
    Zamawiający: Rejon Dróg Wojewódzkich w Białej Podlaskiej, Biała Podlaska
  30. Dostawa wraz z rozładunkiem materiałów do budowy chodników / kostka, obrzeże, krawężnik/
    Zamawiający: Zarząd Dróg Powiatowych, Łuków

Inne osoby dla Zawadzki Józef (32 osoby):