Kogo reprezentuje osoba

Zawadzki Piotr Zygmunt

w KRS

Piotr Zygmunt Zawadzki

− Profil Osoby z KRS
Pierwsze imię:Piotr
Drugie imię:Zygmunt
Nazwisko:Zawadzki
Płeć:Mężczyzna
Rok urodzenia:1963 r., wiek 54 lata
Miejscowości:Bełchatów (Łódzkie), Mokra Prawa (Łódzkie), Skierniewice (Łódzkie)
Przetargi:1 w aktualnych firmach, 67 w poprzednich firmach
Aktualnie reprezentuje:
  1. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Bujnowska Agnieszka Maria, Gajda Jolanta, Nicia Anna, Pełka Jacek Robert, Traut Franciszek, Zalewska Agnieszka Ewa

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Żółtowska Małgorzata Dorota

Reprezentował:
  1. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Adamski Piotr Grzegorz, Bartnik Zbigniew Józef, Florczyk Antoni Kazimierz, Jewgiejuk Krzysztof, Kaczmarek Andrzej, Kwiecień Marek, Legiędź Sylwester Krzysztof, Legiędź Sylwester Krzysztof, Makowski Henryk Marek, Misztela Witold, Mszyca Rafał, Pawłusz Ślebioda Justyna Sylwia, Pierzchała Janina, Poszwiński Witold Mikołaj, Puchalska Mirosława, Ratajski Hieronim Jan, Siemiński Henryk Stanisław, Tąpała Dariusz Paweł, Wyczachowski Waldemar

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Wlaźlak Eugeniusz
  2. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Borzykowski Waldemar, Bujnowska Agnieszka Maria, Klimas Danuta, Maciejewski Stanisław, Olczyk Maciej Robert, Sarniak Marian, Sarniak Mariusz, Sękalski Bogdan, Szczepakowska Maria Katarzyna

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Staryga Jacek Waldemar

Osoby współwystępujące w KRS działają obecnie w:
  1. Administracja Domów Mieszkalnych Sp. Z O.O., Bełchatów − KRS 0000097582
  2. Bank Spółdzielczy W Bełchatowie, Bełchatów − KRS 0000026381
  3. Bełchatowskie Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. Z O.O., Bełchatów − KRS 0000134822
  4. Edi - Pro Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000673332
  5. Eko-region Sp. Z O.O., Bełchatów − KRS 0000005790
  6. Ekostan Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000514931
  7. Expo Mazury S.A., Ostróda − KRS 0000513712
  8. Fortune S.A., Poznań − KRS 0000135888
  9. Fundacja Dziecięcy Uśmiech, Skierniewice − KRS 0000072690
  10. Fundacja Imienia Józefa Chełmońskiego, Radziejowice − KRS 0000077000
  11. Galeria Piękna Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000131091
  12. Humanoid Press Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000700732
  13. Jhm Development S.A., Skierniewice − KRS 0000372753
  14. Jm Brothers Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000597288
  15. Kancelaria Ubezpieczeniowo - Kredytowa Df Sp. Z O.O., Skierniewice − KRS 0000418077
  16. Komunal Serwis Sp. Z O.O., Białystok − KRS 0000409188
  17. Korchem Sp. Z O.O. Likwidacyjnej, Rogowiec − KRS 0000302923
  18. Lokalna Organizacja Turystyczna Lasy Rychtalskie, Siemianice − KRS 0000292427
  19. Ludowy Klub Sportowy Zawisza Pajęczno, Pajęczno − KRS 0000260634
  20. Marywilska 44 Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000359265
  21. Miejski Zakład Komunikacji Sp. Z O.O., Bełchatów − KRS 0000113970
  22. Miejski Zakład Komunikacji Sp. Z O.O., Skierniewice − KRS 0000088653
  23. Mirbud S.A., Skierniewice − KRS 0000270385
  24. Okręgowy Związek Piłki Nożnej W Sieradzu, Sieradz − KRS 0000245099
  25. Porozumienie Obywatelskie - Powiatowa Inicjatywa Samorządowa, Bełchatów − KRS 0000267927
  26. Powiatowy Klub Sportowy Selduszka, Pajęczno − KRS 0000122214
  27. Przedsiębiorstwo Budowy Dróg i Mostów Kobylarnia S.A., Kobylarnia − KRS 0000396760
  28. Przedsiębiorstwo Komunalne Sanikom Sp. Z O.O., Bełchatów − KRS 0000105360
  29. Przedsiębiorstwo Usług Renowacyjno-konserwatorskich i Pogrzebowych Ars Sp. Z O.O., Skierniewice − KRS 0000193640
  30. Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji W Zelowie Sp. Z O.O., Mauryców − KRS 0000060936
  31. Q Future Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000496010
  32. Razem Dla Gminy Kleszczów, Kleszczów − KRS 0000496423
  33. Skierniewicka Izba Gospodarcza, Skierniewice − KRS 0000168661
  34. Skierniewicka Spółdzielnia Mieszkaniowa, Skierniewice − KRS 0000140081
  35. Spółdzielcza Kasa Oszczędnościowo-kredytowa W Elektrowni Bełchatów, Rogowiec − KRS 0000055519
  36. Spółdzielnia Mieszkaniowa Lokatorsko-własnościowa Cegiełka, Skierniewice − KRS 0000206201
  37. Stowarzyszenie - Profilaktyka Zdrowotna Dla Bełchatowa, Bełchatów − KRS 0000216039
  38. Stowarzyszenie Dziecięca Inicjatywa, Strobów − KRS 0000068218
  39. Stowarzyszenie Ku Pokrzepieniu Serc Przy Ośrodku Rehabilitacji Kardiologicznej Popioły, Łódź − KRS 0000215117
  40. Stowarzyszenie Młodych Frakcja Dla Pabianic, Pabianice − KRS 0000199627
  41. Stowarzyszenie Parkingowe Elipsa, Łódź − KRS 0000275022
  42. Stowarzyszenie Porozumienie Dla Skierniewic, Skierniewice − KRS 0000162260
  43. Stowarzyszenie Razem Dla Skierniewic, Skierniewice − KRS 0000277529
  44. Stowarzyszenie Ziemia Bełchatowska, Bełchatów − KRS 0000208689
  45. Szpital Wojewódzki Im. Jana Pawła Ii, Bełchatów − KRS 0000006103
  46. Towarzystwo Muzyczne Im. Karola Nicze, Pabianice − KRS 0000003793
  47. Zakład Energetyki Cieplnej Sp. Z O.O., Pabianice − KRS 0000252860
  48. Zakład Ogólnobudowlany i Instalacyjny Bogdan Sękalski Sp. J., Skierniewice − KRS 0000115052
  49. Zakład Wodociągów i Kanalizacji Wod-kan Sp. Z O.O., Mokra Prawa − KRS 0000153424
  50. Zakład Wodociągów i Kanalizacji Wod.-kan. Sp. Z O.O., Bełchatów − KRS 0000109360

Osoby współwystępujące w KRS działały także w:
  1. Agencja Poszanowania Energii S.A. Likwidacyjnej, Łódź − KRS 0000063638
  2. Bełchatowskie Towarzystwo Sportowe As, Bełchatów − KRS 0000013267
  3. Bełchatowsko Kleszczowski Park Przemysłowo Technologiczny Sp. Z O.O., Bełchatów − KRS 0000199407
  4. Bestur Sp. Z O.O., Bełchatów − KRS 0000006068
  5. Binż S.A., Bełchatów − KRS 0000320932
  6. Bionanopark Sp. Z O.O., Łódź − KRS 0000187053
  7. Ceramika Maga Sp. Z O.O., Kozenin − KRS 0000184591
  8. Dantomed Sp. Z O.O., Skierniewice − KRS 0000558008
  9. Das Najlepsze Z Polski S.A., Warszawa − KRS 0000452537
  10. Dom Wypoczynkowy Bełchatów Sp. Z O.O., Szklarska Poręba − KRS 0000163373
  11. Eko-region Kleszczów Sp. Z O.O., Kleszczów − KRS 0000251461
  12. Elko Sp. Z O.O., Zelów − KRS 0000039725
  13. Energetyka Cieplna Sp. Z O.O., Skierniewice − KRS 0000110800
  14. Energoserwis Kleszczów Sp. Z O.O., Rogowiec − KRS 0000143043
  15. Fundacja Rozwoju, Warszawa − KRS 0000125573
  16. Fundusz Poręczeń Kredytowych Sp. Z O.O., Piotrków Trybunalski − KRS 0000231162
  17. Geotermia Mazowiecka S.A., Mszczonów − KRS 0000032217
  18. Geotermia Uniejów Imienia Stanisława Olasa Sp. Z O.O., Uniejów − KRS 0000054551
  19. Gminna Spółdzielnia Samopomoc Chłopska W Osjakowie, Osjaków − KRS 0000112590
  20. Huta Szkła Sławno Sp. Z O.O. Likwidacyjnej, Sławno − KRS 0000283563
  21. Ideal Idea Sp. Z O.O., Konstancin-jeziorna − KRS 0000257318
  22. Izba Gospodarcza Hotelarstwa Polskiego, Warszawa − KRS 0000174981
  23. Kwiaciarski Zakład Doświadczalny Instytutu Ogrodnictwa - Nowy Dwór Sp. Z O.O., Nowy Dwór Parcela − KRS 0000054718
  24. Miejski Zakład Komunikacyjny Sp. Z O.O., Pabianice − KRS 0000239613
  25. Ośrodek Sportu i Rekreacji Sp. Z O.O., Skierniewice − KRS 0000207660
  26. Pabianickie Zakłady Farmaceutyczne Polfa S.A., Pabianice − KRS 0000153751
  27. Pge Kopalnia Węgla Brunatnego Bełchatów S.A., Rogowiec − KRS 0000078995
  28. Pływalnia Miejska Nawa Sp. Z O.O., Skierniewice − KRS 0000211302
  29. Polski Związek Wędkarski-okręg W Piotrkowie Trybunalskim, Piotrków Trybunalski − KRS 0000173579
  30. Polskie Stowarzyszenie Pogrzebowe, Warszawa − KRS 0000163556
  31. Poradnia Ortopedyczna Sp. Z O.O., Bełchatów − KRS 0000256800
  32. Powiatowa Spółka Infrastrukturalna Sp. Z O.O., Zgierz − KRS 0000449179
  33. Przedsiębiorstwo Budowy Dróg i Mostów Sp. Z O.O., Kobylarnia − KRS 0000126914
  34. Przedsiębiorstwo Gospodarki Mieszkaniowej Sp. Z O.O., Bełchatów − KRS 0000040399
  35. Przedsiębiorstwo Komunalne Sp. Z O.O. W Moszczenicy, Moszczenica − KRS 0000226779
  36. Przedsiębiorstwo Komunikacji Samochodowej W Bełchatowie Sp. Z O.O., Bełchatów − KRS 0000302235
  37. Przedsiębiorstwo Komunikacji, Transportu i Usług Komunalnych Gminy Bełchatów Sp. Z O.O., Niedyszyna − KRS 0000474757
  38. Przedsiębiorstwo Produkcyjno-handlowo-usługowe Batis Sp. Z O.O., Bełchatów − KRS 0000043892
  39. Przedsiębiorstwo Produkcyjno-usługowe Budownictwa Arel-gips Bełchatów S.A., Rogowiec − KRS 0000008323
  40. Przedsiębiorstwo Usługowo-handlowe Motoryzacji U-car Sp. Z O.O., Skierniewice − KRS 0000048869
  41. Rawskie Wodociągi i Kanalizacja Sp. Z O.O., Rawa Mazowiecka − KRS 0000304455
  42. Sgb-bank S.A., Poznań − KRS 0000058205
  43. Spółdzielnia Handlu Produkcji i Usług Rolniczych W Grabicy, Grabica − KRS 0000075865
  44. Spółdzielnia Mieszkaniowa Nad Wartą, Działoszyn − KRS 0000013373
  45. Stowarzyszenie Inicjatyw Społecznych, Skierniewice − KRS 0000222985
  46. Towarzystwo Gospodarcze Bewa Sp. Z O.O., Piaski − KRS 0000208996
  47. Ts Service Truck Sp. Z O.O., Mzurki − KRS 0000238209
  48. Warta Sp. Z O.O., Łódź − KRS 0000102515
  49. Zakład Energetyki Cieplnej Sp. Z O.O., Rawa Mazowiecka − KRS 0000151931
  50. Zakład Gospodarki Komunalnej Sp. Z O.O., Skierniewice − KRS 0000193977

Powiązane przetargi (68 szt.):
  1. Odtworzenie naruszonych elementów ulicy objętych budową sieci kanalizacji sanitarnej oraz odwodnienia w ulicy Cichej w Skierniewicach
    Zamawiający: Zakład Wodociągów i Kanalizacji "WOD-KAN" Sp. z o.o., Skierniewice
    Przedmiotem zamówienia jest odtworzenie naruszonych elementów ulicy obję-tych budową sieci kanalizacji sanitarnej oraz odwodnienia w ulicy Cichej
    w Skierniewicach, w tym:
    - frezowanie nawierzchni asfaltowych przy użyciu frezarki z odwiezieniem kory asfal-towej na plac składowy zlokalizowany na terenie ZWiK Mokra Prawa 30, frezowanie na gł. 4 cm - 4575 m2
    - rozebranie nawierzchni tymczasowej ułożonej po wykopach - 1470m2
    - nawierzchnia z mieszanek mineralno-bitumicznych / warstwa wiążąca/ grubość po zagęszczeniu 6 cm - 1515 m2
    - wyrównanie istniejącej podbudowy mieszanką mineralno-bitumiczną - 382,5 t
    - nawierzchnia z mieszanek mineralno-bitumicznych / warstwa ścieralna/ mieszanka asfaltowa grubość po zagęszczeniu 4 cm - 4750 m2
    - regulacja studzienek dla urządzeń podziemnych, zawory wodociągowe i gazowe
    - regulacja studzienek do urządzeń podziemnych, włazy kanałowe
    - regulacja studzienek do urządzeń podziemnych, kratki ściekowe uliczne
    Wykonawca wykona przedmiot zamówienia z materiałów własnych.
    Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja projektowa oraz Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (STWiORB).
    Nazw materiałów, urządzeń lub producentów, które mogą pojawić się w dokumentacji projektowej nie należy traktować jako narzuconych bądź sugerowanych przez Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza zastosowanie innego równoważnego do podanego w dokumentacji materiału lub urządzenia pod warunkiem zapewnienia parametrów nie gorszych niż określone w tej dokumentacji. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów, potwierdzających spełnienie wymaganych parametrów.
    Gdziekolwiek w Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych STWiORB opisano przedmiot zamówienia za pomocą norm, aprobat, specyfikacji technicznych i innych systemów odniesienia, tam dopuszcza się również rozwiązania równoważne opisywanym, przy czym Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego.
    Dołączone przedmiary mają charakter pomocniczy - podstawą do sporządzenia oferty jest dokumentacja projektowa, Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót.
    W przypadku przedstawienia przez Wykonawców dokumentów, w których będą waluty inne niż PLN będą one podlegały przeliczeniu na PLN ( w celu potwierdzenia spełniania warunków) według średniego kursu NBP z dnia zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych.
    Roboty powinny zostać wykonane i ukończone zgodnie z prawem obowiązującym w Rzeczypospolitej Polskiej, w szczególności Prawem Budowlanym, Prawem Ochrony Środowiska, ustawą o odpadach, dokumentacją projektową i STWiORB oraz zgodnie z wymaganiami Zamawiającego zawartymi w SIWZ.
    Uznaje się, iż złożenie oferty oznacza, że Wykonawca zapoznał się z wszelkimi odpowiednimi przepisami prawnymi obowiązującymi na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, które mogą w jakikolwiek sposób wpłynąć na, lub dotyczyć działań i czynności objętych ofertą i wynikającą z niej umową.
    Wykonawca zobowiązany jest postępować z odpadami zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa. Wykonawca, jako wytwórca odpadów w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt. 32 ustawy o odpadach ma obowiązek zagospodarowania powstałych podczas realizacji przedmiotu umowy odpadów zgodnie z ustawą z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. z 2013 r. poz. 21 z późn. zm.).
    Warunki płatności:
    1) Zapłata wynagrodzenia Wykonawcy nastąpi po wykonaniu całości robót będących przedmiotem zamówienia na podstawie protokołu odbioru końcowego robót podpisanego przez obie strony.
    2) Wykonawca wystawi fakturę na podstawie podpisanego przez obie strony protokołu odbioru końcowego robót.
    3) Zamawiający zobowiązuje się do zapłaty całej kwoty wynagrodzenia w terminie 30 dni licząc od dnia doręczenia faktury Zamawiającego, z dołączonym protokołem odbioru końcowego robót.
    Termin zakończenia realizacji przedmiotu zamówienia: do 31.10.2016 r.
    Termin rozpoczęcia robót budowlanych uzależniony jest od wykonania robót związanych z remontem chodnika (wymianą krawężników po obydwu stronach jezdni) w ulicy Cichej przez Miasto Skierniewice (planowany termin zakończenia robót budowlanych przez Miasto Skierniewice 30.09.2016 r.).
  2. Przetarg nieograniczony na wywóz nieczystości stałych (komunalnych) z nieruchomości Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego w Skierniewicach
    Zamawiający: Wojewódzki Szpital Zespolony w Skierniewicach, Skierniewice
    Przedmiotem zamówienia jest wywóz nieczystości stałych (komunalnych) z nieruchomości Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego w Skierniewicach
  3. Obwoźna zbiórka odpadów wielkogabarytowych
    Zamawiający: Gmina Pabianice, Pabianice
    Zbieranie,transport i utylizacja odpadów wielkogabarytowych z terenu Gminy Pabianice.
  4. Odbiór odpadów biodegradowalnych
    Zamawiający: Gmina Miejska Pabianice reprezentowana przez Prezydenta Miasta Pabianic Zbigniewa Dychto, Pabianice
    Zadanie 1 Odbiór odpadów biodegradowalnych pochodzących z utrzymywania miejskich terenów zielonych w okresie od kwietnia do listopada 2012 - zakres zadania obejmuje organizację i obsługę odbioru odpadów biodegradowalnych głównie liści, trawy, drobnych gałęzi pochodzących z utrzymania miejskich terenów zielonych, w następujący sposób:
    1.Dostawę 1 pojemnika o poj. 30 m3 na odpady biodegradowalne do siedziby Zarządu Dróg i Zieleni Miejskiej przy ul. Warzywnej 1 w Pabianicach i opróżnianie go z częstotliwością 1 raz na tydzień. Szacowana ilość opróżnień to 28 razy w ciągu trwania umowy;
    2.Dostawę 1 pojemnika o poj. 20 m3 na odpady biodegradowalne w terminie oraz w miejsce wskazane przez pracownika Wydziału Infrastruktury Miejskiej i Ochrony Środowiska jednego dnia oraz odbiór odpadów dnia następnego. Szacowana ilość opróżnień to 70 razy w ciągu trwania umowy.
    W ofercie przedstawić należy cenę jednostkową brutto obejmującą odbiór 1 m3 odpadów.

    Zadanie 2 Interwencyjne sprzątanie terenów miejskich - likwidacja tzw. dzikich wysypisk - zakres zadania obejmuje organizację i obsługę interwencyjnego sprzątania terenów miejskich z tzw. dzikich wysypisk głównie zmieszane odpady komunalne, odpady wielkogabarytowe, odpady budowlane oraz odbiór odpadów zebranych z tych terenów. Usługa realizowana będzie każdorazowo na zlecenie pracownika Wydziału Infrastruktury Miejskiej i Ochrony Środowiska, przekazane faxem lub wiadomością e-mail. W ofercie przedstawić należy cenę jednostkową brutto obejmującą uprzątnięcie i odbiór 1 m3 odpadów.

    2. Wymagania szczegółowe
    1.Przestrzeganie obowiązujących w zakresie gospodarki odpadami oraz utrzymania porządku i czystości w gminach przepisów zawartych w aktach prawa ogólnego i prawa miejscowego
    2.Składanie Zamawiającemu comiesięcznej informacji sprawozdawczość w zakresie ilości oraz rodzaju zebranych odpadów3Informowanie Zamawiającego o ewentualnych napotkanych nieprawidłowościach;
    4.Podejmowanie i realizowanie niezbędnych działań dla osiągnięcia wymaganych poziomów odzysku odebranych odpadów.
  5. Świadczenie usług z zakresu gospodarki odpadami na terenie Gminy Drużbice w 2012r
    Zamawiający: Wójt Gminy Drużbice, Drużbice
    Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług z zakresu gospodarki odpadami na terenie Gminy Drużbice w 2012r. Zakres czynności obejmuje: 1. zorganizowanie i obsługa systemu selektywnej zbiórki odpadów komunalnych gromadzonych w ogólnodostępnych punktach na terenie Gminy Drużbice (symbol CPV 90511300-5 - usługi zbierania śmieci). Szczegółowy opis zamówienia zawiera załącznik nr 1. 2. obsługa systemu obwoźnej zbiórki odpadów wielkogabarytowych na terenie Gminy Drużbice (symbol CPV 90511000-2 - usługi wywozu odpadów). Szczegółowy opis zamówienia zawiera załącznik nr 2. Załącznik nr 1 Opis przedmiotu zamówienia - zorganizowanie i obsługa systemu selektywnej zbiórki odpadów 1. Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i obsługa systemu selektywnej zbiórki odpadów komunalnych gromadzonych w ogólnodostępnych punktach na terenie Gminy Drużbice (symbol CPV 90511300-5 usługi zbierania śmieci) w skład którego wchodzić będzie: 1.1. sieć punktów wyposażonych w pojemniki do selektywnej zbiórki odpadów z opakowań szklanych w ilości wymienionej w załączniku nr 10 do Specyfikacji; 1.2. sieć punktów wyposażonych w pojemniki do selektywnej zbiórki odpadów z opakowań typu PET w ilości wymienionej w załączniku nr 10 do Specyfikacji. 2. Zakres czynności obejmuje: 2.1. Zadanie l - selektywna zbiórka odpadów z opakowań szklanych: a) zabezpieczenie pojemników i rozmieszczenie ich w punktach zbiórki odpadów w nieprzekraczalnym terminie 3 dni od daty zawarcia umowy. Wykaz punktów zbiórki odpadów zawiera załącznik nr 10 do Specyfikacji; b) odbiór odpadów z punktów ich zbiórki (czynność ta obejmuje również załadunek na środki transportu). Wykaz, punktów zbiórki odpadów zawiera załącznik nr 10 do Specyfikacji; c) przewóz odpadów na trasie punkt zbiórki - wyspecjalizowany odbiorca (w tym rozładunek u odbiorcy); d) dostarczenie pojemników do miejsc, z których zostały zabrane (jeżeli transport odpadów odbywał się w pojemnikach stanowiących wyposażenie punktów zbiórki); e) sprzątanie terenu z wszelkich odpadów, które znajdują się w pobliżu pojemnika; f) mycie pojemników przynajmniej w okresie, który obejmuje zamówienie; g) naprawę szkód powstałych w trakcie wykonywania czynności wymienionych w punktach a, b, c, d, e oraz f. 2.2. Zadanie 2 - selektywna zbiórka odpadów z opakowań typu PET: a) zabezpieczenie pojemników i rozmieszczenie ich w punktach zbiórki odpadów w nieprzekraczalnym terminie 3 dni od daty zawarcia umowy. Wykaz punktów zbiórki odpadów zawiera załącznik nr 10 do Specyfikacji; b) odbiór odpadów z punktów ich zbiórki (czynność ta obejmuje również załadunek na środki transportu). Wykaz punktów zbiórki odpadów zawiera załącznik nr 10 do Specyfikacji; c) przewóz odpadów na trasie punkt zbiórki - wyspecjalizowany odbiorca (w tym rozładunek u odbiorcy); d) dostarczenie pojemników do miejsc, z których zostały zabrane (jeżeli transport odpadów odbywał się w pojemnikach stanowiących wyposażenie punktów zbiórki); e) sprzątanie terenu z wszelkich odpadów, które znajdują się w pobliżu pojemnika; f) naprawę szkód powstałych w trakcie wykonywania czynności wymienionych w punktach a, b, c, d oraz e. 3. Czynności wymienione w punktach: 2.1 litera b, c, e; winny być wykonywane z częstotliwością jeden raz w kwartale przez cały okres obowiązywania umowy. 2.2 litera b, c, e; winny być wykonywane z częstotliwością w miesiącach od października do kwietnia jeden raz w miesiącu, natomiast w miesiącach od maja do września dwa razy w miesiącu. Czynności opisane w punkcie 2.1 litera f i punkcie z częstotliwością wskazaną przez oferenta lecz nie rzadziej niż raz w roku w okresie wiosennym kwiecień - maj, a czynności opisane w punkcie 2.1 litera g, punkcie 2.2 litera f i punkcie według potrzeb, lecz nie później niż 7 dni od daty powstania szkody. 4. Składanie comiesięcznych sprawozdań zawierających ilość zebranych odpadów z rozbiciem na poszczególne grupy odpadów. Sprawozdania należy składać na druku stanowiącym załącznik nr 11 do Specyfikacji. Sprawozdanie stanowi podstawę wystawienia faktury. Zamawiający wymaga również złożenia sprawozdania rocznego. 5. Przekazanie Zamawiającemu w ciągu siedmiu dni po zakończeniu realizacji zamówienia sprawozdania zawierającego informacje dotyczące: 5.1. rodzaju i ilości odpadów opakowaniowych zebranych w punktach zbiórki; 5.2. rodzaju i ilości odpadów opakowaniowych przekazanych do odzysku i recyklingu; 5.3. odbiorcy odpadów podlegających przetworzeniu. 6. Przekazywanie Zamawiającemu kopii dokumentów potwierdzających przekazanie odpadów do zakładów wskazanych w ofercie prowadzących ich utylizacje lub odzysk. 7. Zamówienie obejmuje okres od dnia zawarcia umowy do dnia 31 grudnia 2012r. Załącznik nr 2 Opis przedmiotu zamówienia - obsługa systemu obwoźnej zbiórki odpadów wielkogabarytowych 1. Przedmiotem zamówienia jest obsługa systemu obwoźnej zbiórki odpadów wielkogabarytowych na terenie Gminy Drużbice w okresie od dnia zawarcia umowy do dnia 31 grudnia 2012r. (symbol CPV 90511000-2 - Usługi wywozu odpadów). 2. Do obowiązków wykonawcy usługi należeć będzie: 2.1. wykonanie trzech zbiórek odpadów wielkogabarytowych w trakcie przejazdu przez wszystkie miejscowości wchodzące w skład Gminy Drużbice według następującego harmonogramu: 2 dni w miesiącu maju, 2 dni w miesiącu sierpniu, 2 dni w miesiącu październiku, zgodnie z przedstawionym niżej wykazem: Odbiór odpadów wielkogabarytowych - wystawka 1 dzień zbiórki: Podstoła , Zalesie, Depczyk, Zabiełłów, Chynów, Zwierzyniec, Janówek, Skrajne, Czarny Las, Patok, Łęczyca, Wola Głupicka, Brzezie, Głupice, Pieńki Głupickie, Głupice Parcela, Teofilów, Drużbice, Drużbice-Kolonia, Stoki, Marki, Rożniatowice, Wola Rożniatowska, Nowa Wieś, Teresin, Rasy, Kępa. 2 dzień zbiórki: Wadlew, Józefów, Zofiówka, Helenów, Rawicz, Rawicz Podlas, Łazy, Gręboszów, Kobyłki, Wdowin, Wdowin-Kolonia, Gadki, Kazimierzów, Żbijowa, Katarzynka, Bukowie Dolne, Wrzosy, Hucisko, Stefanów, Suchcice, Kącik, Bukowie Górne; 2.2. opracowanie szczegółowego harmonogramu wykonania usługi w danym terenie; 2.3. uzyskanie akceptacji harmonogramu przez przedstawiciela administracji samorządowej właściwej dla danej jednostki; 2.4. złożenie zaakceptowanego harmonogramu w Urzędzie Gminy Drużbice najpóźniej na 21 dni przed wyznaczonym terminem wykonania usługi; 2.5. zebranie (w tym załadunek na środek transportu) zgromadzonych odpadów; 2.6. sprzątanie miejsca, z którego odbierane były odpady; 2.7. usuwanie szkód powstałych w trakcie załadunku, transportu i wyładunku odpadów; 2.8. uzyskanie potwierdzenia wykonania prac u przedstawiciela jednostki administracji samorządowej; 2.9. złożenie w Urzędzie Gminy Drużbice sprawozdania z wykonanych prac nie później niż 7 dni po wykonaniu prac. W sprawozdaniu należy podać ilości zebranych odpadów w rozbiciu na poszczególne grupy; 2.10. sprawozdania należy składać na druku stanowiącym załącznik nr 12 do Specyfikacji. 3. W trakcie prac zbierane będą następujące odpady: -radia, telewizory, monitory oraz inny sprzęt RTV, -lodówki, pralki, kuchenki, odkurzacze oraz inny sprzęt AGD, -opony z samochodów osobowych, -złom metalowy - rynny, rury, blachy, piece, -dywany, wykładziny, meble -duże opakowania z tworzyw sztucznych bez zawartości - beczki, skrzynki, wiadra, -elementy stolarki - listwy, deski, płyty wiórowe, drzwi, okna, -odpady zielone - powiązane gałęzie z drzew i krzewów, -akumulatory. Jako odpady wielkogabarytowe nie są traktowane i nie będą odbierane: -odpady poremontowe i budowlane: gruz, płytki, cegła, kamienie, -odpady tekstylne: odzież, obuwie, tkaniny wystroju wnętrz (firany, zasłony, narzuty, koce), -szkło w żadnej postaci, -duże opakowania z tworzyw sztucznych po odpadach niebezpiecznych: farbach, lakierach i rozpuszczalnikach, -odpady powstające w ramach prowadzonej działalności gospodarczej, -odpady zawierające azbest - eternit. Nie będą zbierane: gruz, kamienie i odpady pochodzące z warsztatów rzemieślniczych
  6. ORGANIZACJĘ I OBSŁUGĘ SYSTEMU SELEKTYWNEJ ZBIÓRKI ODPADÓW NA TERENIE MIASTA PABIANICE W ROKU 2012
    Zamawiający: Gmina Miejska Pabianice reprezentowana przez Prezydenta Miasta Pabianic Zbigniewa Dychto, Pabianice
    Dostarczenie oraz obsługa dostarczonych pojemników do selektywnej zbiórki odpadów opakowaniowych:
    a) ze szkła białego,
    b) ze szkła kolorowego,
    c) z tworzyw sztucznych
    Dostarczenie oraz obsługa dostarczonych worków do selektywnej zbiórki odpadów opakowaniowych wieloskładnikowych
    Obsługa pojemników Zamawiającego do selektywnej zbiórki odpadów
    Prowadzenie odbioru odpadów niebezpiecznych wysegregowanych przez mieszkańców:
    a) zużytych baterii - pojemniki z polietylenu o pojemności 50 litrów
    b) leków przeterminowanych i zbędnych
    2) Dostarczenie na teren GPZO przy ul. Warzywnej 6 w Pabianicach kontenera na zużyte świetlówki oraz jego obsługę
    Obsługa kontenerów Zamawiającego do selektywnej zbiórki odpadów
  7. Utrzymanie i obsługa gminnego punktu zbiórki odpadów
    Zamawiający: Gmina Zelów, Zelów
    Opis przedmiotu zamówienia.

    ZADANIE 1
    Dot: Gminnego Punktu Zbiórki Odpadów segregowanych i wielkogabarytowych.

    1. Przedmiotem zamówienia jest utrzymanie i obsługa gminnego punktu zbiórki odpadów
    segregowanych i wielkogabarytowych położonego na terenie Gminy Zelów ( symbol CPV
    90500000-2) w roku 2012.
    2. Lokalizacja punktu i właściciel:
    Gmina Zelów - przy oczyszczalni ścieków dla miasta Zelowa, Mauryców 1a. 97-425 Zelów.
    2.1. Zakres czynności obejmuje:
    2.2. Zapewnienie pracy punktu w wymiarze minimum 40 godzin tygodniowo, w tym soboty nie mniej niż 4 godziny. Rozkład czasu pracy powinien zaspokoić potrzeby mieszkańców gminy i być uzgodniony z właścicielem punktu.
    2.3. Nieodpłatny odbiór odpadów segregowanych i wielkogabarytowych, pochodzących z gospodarstw indywidualnych z terenu gminy Zelów, które posiadają zawartą umowę na odbiór odpadów.
    2.4. Pokrywaniem kosztów związanych z działalnością punktu.
    2.5. Wyposażenie punktu na czas obowiązywania umowy w dodatkowe narzędzia lub pojemniki w sytuacji, gdy wymagać będzie tego asortyment odpadów odbieranych przez oferenta, a wyposażenie punktu nie będzie wystarczające.
    2.6. Prowadzenie rejestru przyjmowanych w punkcie odpadów, zawierającego między innymi
    informacje o rodzaju , kodzie, masie lub ilości odebranych odpadów, dacie ich dostarczenia do punktu oraz sposobie ich dalszego wykorzystania.
    2.7. Składanie zamawiającemu kwartalnego sprawozdania zawierającego:
    a) informacje o rodzaju, kodzie, masie lub ilości odebranych odpadów
    b) dacie ich dostarczenia do punktu oraz sposobie ich dalszego wykorzystania.
    2.8. Prowadzenie działalności propagującej funkcjonowanie punktu.
    3. Oferent, z którym zostanie zawarta umowa, zobowiązany będzie do przejęcia gminnego punktu od właściciela oraz zdania go Właścicielowi . Przejęcie i zdanie gminnego punktu odbywać się będzie w oparciu o protokół zdawczo-odbiorczy, którego kopie realizujący zamówienie przekaże Zamawiającemu. Przekazanie protokołu do dnia 15 stycznia 2013 roku i kluczy od GPZOSiW jest warunkiem ostatecznego rozliczenia się z realizującym zadanie.
    4. Celem dokładnego poznania przedmiotu zamówienia oferent winien skontaktować się z
    właścicielem punktu wymienionym w punkcie 2.



    ZADANIE 2
    Dot: zorganizowania i obsługi systemu selektywnej zbiórki odpadów komunalnych gromadzonych w ogólnodostępnych punktach na terenie Miasta i Gminy Zelów

    1. Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i obsługa systemu selektywnej zbiórki odpadów komunalnych gromadzonych w ogólnodostępnych punktach na terenie miasta i gminy Zelów (symbol CPV 90500000-2), w skład którego wchodzić będzie:

    1.1. sieć punktów wyposażonych w pojemniki do selektywnej zbiórki odpadów z opakowań szklanych;
    1.2 sieć punktów wyposażonych w pojemniki do selektywnej zbiórki odpadów z opakowań tworzyw sztucznych ;
    1.3. sieć punktów wyposażonych w pojemniki do selektywnej zbiórki odpadów z papieru i tektury;

    2. Zakres czynności obejmuje:

    a). zabezpieczenie pojemników i rozmieszczenie ich w punktach zbiórki odpadów.
    b). odbiór odpadów z punktów ich zbiórki (czynność ta obejmuje również załadunek na środki
    transportu).
    c). przewóz odpadów na trasie punkt zbiórki - wyspecjalizowany odbiorca (w tym rozładunek u odbiorcy);
    d). dostarczenie pojemników do miejsc, z których zostały zabrane (jeżeli transport odpadów
    odbywał się w pojemnikach stanowiących wyposażenie punktów zbiórki);
    e). sprzątanie terenu z odpadów, które znajdują się w pobliżu pojemnika;
    f). myciu pojemników 1 raz w roku w okresie wiosennym - kwiecień , maj (tylko w przypadku pojemników przeznaczonych do selektywnej zbiórki opakowań szklanych i odpadów z papieru i makulatury)
    g). naprawę szkód powstałych w trakcie wykonywania czynności wymienionych w punktach a, b c, d, e oraz, f
    3. Czynności wymienione w punktach: 2. litera b, c, e; winny być wykonywane z częstotliwością:
    - pojemniki na makulaturę i szkło - 1 raz w miesiącu;
    - pojemniki na opakowania z tworzyw sztucznych na terenach wiejskich gminy- od maja do września 2 razy w miesiącu, w pozostałych miesiącach 1 raz ;
    - pojemniki na opakowania z tworzyw sztucznych terenach miasta Zelowa od maja do września 3 razy w miesiącu, w pozostałych miesiącach 2 razy, a czynności opisane w punkcie 2 litera g, według potrzeb lecz nie później niż 7 dni od daty powstania szkody.
    4. Składanie kwartalnych sprawozdań zawierających:
    4.1. rodzaj i ilość zebranych odpadów.
    5. Przekazanie Zamawiającemu w ciągu siedmiu dni po zakończeniu realizacji zamówienia
    (kwartału) sprawozdania kwartalnego zawierającego informacje dotyczące:
    5.1. rodzaju i ilości odpadów opakowaniowych zebranych w punktach zbiórki;
    5.2. rodzaju i ilości odpadów opakowaniowych przekazanych do odzysku i recyklingu;
    5.3. odbiorcy odpadów podlegających przetworzeniu.

    ZADANIE 3
    Dot: usługi związanej z odbiorem z terenu Gminy Zelów odpadów zawierających azbest.

    1.Przedmiotem zamówienia jest usuwanie w roku 2012 z terenu Gminy Zelów odpadów zawierających azbest (symbol CPV 90650000-8 ).
    2. Do obowiązków Wykonawcy usługi należeć będzie:
    a). odbiór odpadów z miejsc zbiórki wskazanych przez Zamawiającego, zabezpieczonych folią i znajdujących się na paletach drewnianych. Palety drewniane winny być udostępnione przez Wykonawcę i znajdować się na wyposażeniu GPZOSiW.
    b). uprzątnięcie miejsc po załadunku odpadów w terminie nie później niż 7 dni od daty
    zakończenia odbioru odpadów;
    c). transport i przekazanie odpadów zgodnie z obowiązującymi przepisami do zakładu utylizacji;
    d). przedłożenie Zamawiającemu sprawozdania z wykonania usług (w sprawozdaniu należy
    podać miejsca i ilości zebranych odpadów oraz dołączyć dokumenty potwierdzające odbiór odpadów przez zakład utylizacji).
    4. Zamówienie należy wykonać w okresie od dnia podpisania umowy do 31 grudnia 2012r.
    5. Cena podana przez Wykonawcę w ofercie za wykonanie niniejszego zadania powinna zostać skalkulowana przy założeniu, że przez okres obowiązywania umowy zostanie wywiezione 40 Mg azbestu.
    ZADANIE 4
    Przedmiotem zamówienia jest obwoźna zbiórka odpadów wielkogabarytowych w roku 2012 z terenu Gminy Zelów (symbol CPV 90500000-2. Obszar miasta i terenów wiejskich ).
    Do obowiązków Wykonawcy usługi należeć będzie:
    - zorganizowanie dwa razy w roku (w m-cu maju i listopadzie) zbiórki obwoźnej odpadów wielkogabarytowych, polegającej na przejeździe specjalistycznymi samochodami przez wszystkie miejscowości wchodzące w skład poszczególnych jednostek administracyjnych Gminy Zelów, w tym przez wszystkie ulice zlokalizowane na terenie miasta Zelowa według ustalonego harmonogramu:
    - odbiór odpadów kod 20 01 31* - Leki cytotoksyczne i cytostatyczne: 20 01 32, Leki inne niż wymienione w 20 01 31 z dwóch pojemników poj. 120 l z częstotliwością min. 1 w miesiącu, ustawionych na terenie miasta Zelowa. Pojemniki na leki zapewni Zamawiający.
    - opracowanie szczegółowego harmonogramu prac,
    - uzyskanie akceptacji harmonogramu przez Zamawiającego,
    - złożenie zaakceptowanego harmonogramu w siedzibie Zamawiającego najpóźniej na 14 dni
    przed wyznaczonym terminem wykonania prac,
    - zebranie ( w tym załadunek na środek transportu) zgromadzonych odpadów,
    - sprzątanie miejsca, z którego odbierane były odpady,
    - usuwanie szkód powstałych w trakcie załadunku, transportu i wyładunku odpadów,
    - uzyskanie potwierdzenia wykonania prac u Zamawiającego,
    - dostarczenie zebranych odpadów podczas obwoźnej zbiórki do instalacji, w których zebrane odpady będą poddane procesowi odzysku bądź unieszkodliwienia,
    - złożenia sprawozdania z wykonanych prac nie później niż 7 dni po wykonaniu prac.
    W sprawozdaniu należy podać ilości zebranych odpadów w rozbiciu na poszczególne grupy.
    UWAGA: w trakcie prac zbierane będą następujące odpady:
    Rodzaje odpadów Kod
    Tekstylia (dywany, tapicerka samochodowa) 20 01 11
    Zużyty sprzęt AGD i RTV 20 01 23, 20 01 36
    Zużyte opony ( w tym pochodzące z maszyn rolniczych) 20 03 99
    Baterie i akumulatory 20 01 33, 20 01 34
    Złom metalowy 20 01 40
    Przeterminowane lekarstwa 20 01 32
    Elementy z tworzyw sztucznych nie mieszczące się w
    pojemnikach do segregacji w tym wykładziny podłogowe 20 01 39
    Zużyte meble i elementy stolarki 20 03 07

    Przedmiot zamówienia nie obejmuje zbiórki gruzu, kamieni i odpadów pochodzących z zakładów rzemieślniczych.

    3. Warunki rozliczenia inwestycji:
    Zamawiający ustala odroczony, 30 dniowy termin płatności licząc od daty złożenia faktury lub rachunku przez Wykonawcę w siedzibie Zamawiającego.
  8. Usługi odbioru, transportu oraz unieszkodliwiania odpadów komunalnych stałych niesegregowanych oraz odpadów przemysłowych (wielkogabarytów) Szpitala Wojewódzkiego im. Jana Pawła II w Bełchatowie
    Zamawiający: Szpital Wojewódzki im. Jana Pawła II, Bełchatów
    1.Przedmiotem zamówienia jest ciągłe i powtarzające się świadczenie usługi polegającej na odbiorze odpadów komunalnych niesegregowanych stałych w ilości ok. 3000 m³ rocznie oraz 2 ton odpadów przemysłowych wielkogabarytów rocznie.
    2.Usługa stanowiąca przedmiot zamówienia obejmuje:
    1)odbiór, transport i unieszkodliwienie odpadów komunalnych niesegregowanych stałych. Opady gromadzone są w workach foliowych, a następnie w pojemnikach i kontenerach. Wywóz odpadów komunalnych niesegregowanych stałych gromadzonych w workach foliowych w pojemnikach i kontenerach musi odbywać się sprawnie i według ustalonego harmonogramu. Usługobiorca odbierał będzie odpady komunalne trzy razy w tygodniu; poniedziałek, środa, piątek z 2 kontenerów znajdujących się w podwórzu szpitalnym i 5 pojemników znajdujących się koło pawilonów. Z szóstego pojemnika znajdującego się koło budynku technicznego odbiór odpadów odbywać się będzie po telefonicznym zgłoszeniu. Odbiór odpadów komunalnych odbywać się będzie w godzinach 6:30 - 7:30. Każdorazowy odbiór odpadów komunalnych potwierdzany będzie w Sekcji Administracji. Potwierdzeniem wykonania usługi wywozu odpadów będzie sporządzona przez Usługobiorcę w dwóch egzemplarzach Karta przekazania odpadu. Miejscami gromadzenia i odbioru odpadów komunalnych są: plac szpitalny gospodarczy koło budynku głównego szpitala oraz obok budynków ościennych pawilony. Odpady komunalne gromadzone będą w specjalnych pojemnikach dostarczonych i ustawionych przez Usługobiorcę w uzgodnieniu z Usługodawcą.
    2)odbiór, transport i unieszkodliwienie odpadów przemysłowych wielkogabarytów. Odpady przemysłowe gromadzone są na utwardzonej powierzchni na terenie Szpitala. Usługobiorca po telefonicznym zgłoszeniu przez Usługodawcę podstawia kontener o pojemności ok. 30 m³. w ciągu 2 dni. Po trzech dniach od podstawienia kontenera Usługobiorca odbiera kontener i w obecności pracownika Usługodawcy waży odpady przemysłowe, sporządza kartę przekazania odpadu w 2 egzemplarzach. Na koniec miesiąca wystawia fakturę Usługodawcy.
    3.Ilość odpadów określona w pkt. 1 jest szacunkowa i może ulec zmniejszeniu w zależności od faktycznego zużycia materiałów i powstania odpadów w siedzibie Usługodawcy. Z tym że nie wyczerpanie ilości odpadów nie upoważnia Usługobiorcy do jakichkolwiek roszczeń względem Szpitala.
    4.Usługę należy realizować zgodnie z przepisami ustawy z dnia 27 kwietnia 2001r. Prawo ochrony środowiska Dz. U.
    z 2008r. Nr 25, poz. 150 z późn. zm. oraz ustawy z dnia 27 kwietnia 2001r. o odpadach Dz. U. z 2010r., Nr 185, poz. 1243.

    Szczegółowy opis i wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia opisuje Rozdział III SIWZ.
  9. Świadczenie usług z zakresu gospodarki odpadami na terenie Gminy Kleszczów w roku 2012 nr zam. IZP.271.1.01.2012
    Zamawiający: Gmina Kleszczów, Kleszczów
    Świadczenie usług z zakresu gospodarki odpadami na terenie Gminy Kleszczów w roku 2012
    I. Zorganizowanie i obsługa systemu selektywnej zbiórki odpadów komunalnych gromadzonych w ogólnodostępnych punktach na terenie Gminy.
    II. Utrzymanie i obsługa gminnego punktu zbiórki odpadów segregowanych i wielkogabarytowych.
    III. Zorganizowanie i obsługa systemu obwoźnej zbiórki odpadów wielkogabarytowych.
    IV. Odbiór i przekazanie do unieszkodliwiania odpadów niebezpiecznych zawierających azbest
  10. Świadczenie usług z zakresu gospodarki odpadami na terenie Gminy Kluki w roku 2012.
    Zamawiający: Gmina Kluki, Kluki
    Zadanie 1. Obsługa selektywnej zbiórki odpadów opakowaniowych w punktach ogólnodostępnych na terenie Gminy Kluki.
    Zadanie 2. Odbiór, transport i unieszkodliwianie odpadów niebezpiecznych zawierających azbest
    pochodzących z rozbiórki i demontażu obiektów budowlanych w gospodarstwach domowych.
    Zadanie 3. Utrzymanie i obsługa gminnego punktu zbiórki odpadów komunalnych segregowanych
    i wielkogabarytowych znajdującego się na działce oznaczonej nr geodezyjnym 989 o pow. 0,39 ha w obrębie Kluki.
    Zadanie 4. Obsługa systemu obwoźnej zbiórki odpadów wielkogabarytowych i niebezpiecznych powstających w indywidualnych gospodarstwach domowych polegająca na przejeździe wyspecjalizowanymi samochodami przez wszystkie miejscowości wchodzące w skład Gminy Kluki.
  11. Świadczenie usług z zakresu gospodarki odpadami na terenie Gminy Gorzkowice w 2012 roku
    Zamawiający: Gmina Gorzkowice, Gorzkowice
    1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług z zakresu gospodarki odpadami na terenie Gminy Gorzkowice w 2012 roku.
    2. Wykonawca zobowiązany będzie do świadczenia usług w zakresie:
    a. odbioru i transportu do miejsca przeznaczenia odpadów, tj.:
    zmieszanych odpadów komunalnych,
    selektywnie gromadzonych odpadów opakowaniowych (PET, szkło)
    wytworzonych odpadów niebezpiecznych tj. skratek oraz piasku z piaskownika z Oczyszczalni Ścieków w Gorzkowicach,
    b. rozstawieniu pojemników na odpady komunalne segregowane i niesegregowalne - lokalizacja oraz częstotliwość została podana w załączniku nr 6 do SIWZ,
    c. zagospodarowaniu poprzez odzysk lub unieszkodliwienie skratek oraz zawartości piaskowników z oczyszczalni ścieków w Szczepanowicach, gmina Gorzkowice. Skratki oraz zawartości piaskowników Wykonawca musi zagospodarować we własnym zakresie lub przekazać zakładom prowadzącym działalność w zakresie wykorzystania, odzysku i unieszkodliwiania odpadów zgodnie z obowiązującymi przepisami. Wykonawca przejmuje od Zamawiającego odpowiedzialność za gospodarowanie tymi odpadami,
    d. Wykonawca zobowiązany jest także do zaopatrzenia gminy w pojemniki na skratki i zawartość piaskownika. Przewidywana przez Zamawiającego ilość odpadów wytworzonych w okresie trwania zamówienia wraz z częstotliwością odbioru została przedstawiona w załączniku nr 6 do SIWZ. Ilość wytworzonych odpadów uzależniona jest od ilości i jakości ścieków doprowadzonych na oczyszczalnię. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany ilości przekazywanych odpadów w okresie trwania zamówienia.
    3. Wykonawca zobowiązany jest do składania Zamawiającemu wymaganych prawem sprawozdań z ilości zebranych i przekazanych surowców.
    4. Opróżnianie i odbiór pojemników oraz pozostałych odpadów będzie się odbywać zgodnie z harmonogramem zatwierdzonym przez Zamawiającego lub na awaryjne wezwanie.
    5. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zwiększenia ilości punktów wyposażonych w pojemniki do selektywnej zbiórki odpadów w przypadku zwiększenia się potrzeb Gminy w tym zakresie.
    6. Kod CPV: 90.51.13.00-5 , 90.51.10.00-2
  12. Świadczenie usług z zakresu gospodarki odpadami na terenie Miasta Bełchatowa w roku 2012
    Zamawiający: Miasto Bełchatów reprezentowane przez Prezydenta Miasta Bełchatowa, Bełchatów
    Świadczenie usług z zakresu gospodarki odpadami na terenie Miasta Bełchatowa w roku 2012
    Rodzaj zamówienia - usługi związane z odpadami

    usługi transportu odpadów
    usługi gromadzenia odpadów pochodzących z gospodarstw
    domowych
    usługi usuwania odpadów toksycznych, z wyjątkiem odpadów
    radioaktywnych i zanieczyszczonej gleby
    usługi kompostowania

    Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - zgodnie z warunkami do przetargu.
  13. Obsługa gminy Rusiec w zakresie gospodarki odpadami
    Zamawiający: Gmina Rusiec, Rusiec
    Przedmiotem zamówienia jest:
    1. zorganizowanie i obsługa systemu selektywnej zbiórki odpadów komunalnych gromadzonych w ogólnodostępnych punktach na terenie całej gminy;
    2. utrzymanie i obsługa gminnych punktów zbiórki odpadów segregowanych i wielkogabarytowych;
    3. obsługa obwoźnej zbiórki odpadów wielkogabarytowych na terenie Gminy Rusiec;
    4. usuwanie w 2012 roku z terenu Gminy Rusiec odpadów zawierających azbest.
  14. Wykonanie usługi w zakresie wywozu odpadów komunalnych (nieczystości stałych stałych) z nieruchomości określonych przez Zamawiającego w pojemnikach Zleceniobiorcy
    Zamawiający: Miejski Zakład Komunalny, Pajęczno
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi w zakresie wywozu nieczystości stałych z nieruchomości określonych przez Zamawiającego w pojemnikach Zleceniobiorcy z terenu gminy Pajęczno.

    2. Wykonanie usługi w zakresie wywozu nieczystości stałych odpadów obejmuje:
    - wywóz odpadów komunalnych o kodzie:
    20 03 01 - niesegregowane (zmieszane) odpady komunalne
    20 03 03 - odpady z czyszczenia ulic i placów.

    3. Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 5.

    4. Wykonawca usługi zobowiązany jest do przestrzegania przepisów BHP i P.POŻ w zakresie czynności zgodnych z opisem przedmiotu zamówienia i odpowiada za nie przestrzeganie tych przepisów.

    5. Do realizacji zamówienia należy zastosować sprzęt, materiały i wyroby dopuszczone do stosowania w Polsce, posiadające certyfikat na znak bezpieczeństwa, deklarację zgodności z Polską Normą lub aprobatą techniczną oraz w I gatunku.

    6. Wykonawca jest zobowiązany wywozić śmieci w miejsca do tego celu przeznaczone, tj. tzw. wysypiska śmieci działające legalnie, posiadające odpowiednie zezwolenia i atesty wymagane przepisami obowiązującymi w Polsce, wystawiające dowody przyjęcia śmieci. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zażądania dostarczenia przez Wykonawcę przed podpisaniem umowy jak i w takcie jej realizacji przedmiotowych dokumentów. Nie wywiązanie się Wykonawcy z niniejszego obowiązku traktowane będzie jako uchylanie się od zawarcia umowy, bądź skutkować będzie jej rozwiązaniem z winy Wykonawcy, w trybie natychmiastowym.

    7. Do faktury za wywóz śmieci Wykonawca będzie zobowiązany każdorazowo dołączyć potwierdzenie z wysypiska, ze odpady zostały przyjęte. Brak przedmiotowego dokumentu spowoduje nie wypłacenie należnego wynagrodzenia.

    8. Wykonawca który wygra przetarg, zobowiązany jest do dostarczenia odpowiednich kontenerów i pojemników w miejsca z których zostały usunięte przez poprzednią firmę. Operacja wymiany musi zostać zakończona w ciągu 1 doby, licząc od godziny 5.00 dnia następnego, od daty wejścia w życie umowy. Harmonogram oraz lista miejsc ustawienia kontenerów dostępna jest u osoby koordynującej realizację umowy po stronie Zamawiającego. Niewykonanie operacji w podanym wyżej terminie spowoduje naliczenie kar umownych w wysokości 0,5 % szacunkowej wartości umownej całego zamówienia, za każdą kolejną dobę spóźnienia.

    10. Oferowana cena obok wytycznych ilościowych winna dodatkowo uwzględniać:
    a) zainstalowanie w miejscach wskazanych przez Zamawiającego kontenerów o pojemnościach wskazanych w (zakresie rzeczowym):, stanowiącym załącznik nr 5 do niniejszej SIWZ (wszelkie propozycje zmian w zakresie rodzaju pojemnika należy uzgodnić pisemnie w formie zapytania do SIWZ),
    b) wywóz odpadów wielkogabarytowych z pojemników o których mowa wyżej,
    c) bieżący wywóz odpadów wielkogabarytowych nie mieszczących się w pojemnikach (np. meble, urządzenia gospodarstwa domowego, itp.),
    d) uporządkowanie miejsca po wykonaniu usługi i odstawieniu opróżnionych pojemników na miejsca ich stałej lokalizacji,
    e) przedstawienie Zamawiającemu dowodów przyjęcia odpadów w miejsca składowania.

    11. Wykonawca zobowiązany jest świadczyć usługi na poziomie gwarantującym zachowanie właściwego standardu funkcjonalności obiektu. W przypadku zgłaszania zastrzeżeń co do jakości świadczonych usług przez użytkowników (klientów Zamawiającego), Wykonawca będzie odpowiednio ponosił konsekwencje finansowe zgodnie z ustaleniami umownymi.

    12. Wykaz nieruchomości objętych umową wraz z wykazem miejsc usytuowania pojemników (kontenerów) stanowią załącznik nr 5 do niniejszej SIWZ.
  15. Świadczenie usług z zakresu gospodarki odpadami na terenie gminy Bełchatów w roku 2012.
    Zamawiający: Gmina Bełchatów, Bełchatów
    Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia publicznego jest świadczenie usług z zakresu gospodarki odpadami na terenie gminy Bełchatów w roku 2012: 1)Zadanie nr 1: Utrzymanie i obsługa gminnego punktu zbiórki odpadów segregowanych i wielkogabarytowych. 2)Zadanie nr 2: Zorganizowanie i obsługa systemu selektywnej zbiórki odpadów komunalnych gromadzonych w ogólnodostępnych punktach. 3)Zadanie nr 3: Obsługa systemu obwoźnej zbiórki odpadów wielkogabarytowych. 4)Zadanie nr 4: Odbiór wraz z załadunkiem odpadów zawierających azbest (płyt azbestowo - cementowych falistych i płaskich). Ad. Zadanie nr 1: Utrzymanie i obsługa gminnego punktu zbiórki odpadów segregowanych i wielkogabarytowych w okresie od dnia zawarcia umowy do 31 grudnia 2012 roku. Zakres zadania obejmuje: 1)Zapewnienie pracy punktu w wymiarze minimum 40 godzin tygodniowo, w tym w soboty nie mniej niż 4 godziny. Rozkład czasu pracy powinien zaspokajać potrzeby mieszkańców gminy i być uzgodniony z Zamawiającym. 2)Nieodpłatny odbiór odpadów segregowanych pochodzących z gospodarstw indywidualnych z terenu gminy w celu przekazania ich do odzysku lub unieszkodliwiania. 3)Pokrywanie kosztów związanych z działalnością punktu. 4)Wyposażenie punktu na czas obowiązywania umowy w dodatkowe narzędzia lub pojemniki w sytuacji, gdy wymagać będzie tego asortyment odpadów odbieranych przez wykonawcę, a wyposażenie punktu nie będzie wystarczające. 5)Prowadzenie rejestru przyjmowanych w punkcie odpadów, zawierającego miedzy innymi informacje o rodzaju, kodzie, masie lub ilości odebranych odpadów, dacie ich dostarczenia do punktów oraz sposobie ich dalszego wykorzystania. 6)Składanie Zamawiającemu miesięcznego oraz rocznego sprawozdania zawierającego: a) informacje o rodzaju, kodzie, masie lub ilości odebranych odpadów, b) informacje o dacie ich dostarczenia do punktu oraz sposobie ich dalszego wykorzystania. Sprawozdanie stanowi podstawę wystawienia faktury. Sprawozdania należy składać w terminie siedmiu dni po zakończeniu okresu, za który są sporządzane. 7)Prowadzenie działalności propagującej funkcjonowanie punktu. 8)Wykonawca, z którym zostanie podpisana umowa, zobowiązany będzie do przejęcia gminnego punktu od właściciela w terminie 3 dni od dnia zawarcia umowy oraz zdania go właścicielowi w dniu 31 grudnia 2012 r. Przejęcie i zdanie gminnego punktu odbywać się będzie w oparciu o protokół zdawczo-odbiorczy. Przekazanie protokołu do dnia 31 grudnia 2012 roku jest warunkiem ostatecznego rozliczenia się z realizującym zadanie. UWAGA: Minimalny asortyment zbieranych odpadów jest następujący: 20 01 01 (papier i tektura) 20 01 02 (szkło) 20 01 10 (odzież) 20 01 11 (tekstylia) 20 01 39 (tworzywa sztuczne) 20 03 07 (wielkogabarytowe) 17 06 05 (materiały konstrukcyjne zawierające azbest) Ad. Zadanie nr 2: Selektywna zbiórka odpadów z opakowań szklanych, z opakowań typu PET, z papieru i tektury w okresie od dnia zawarcia umowy do 31 grudnia 2012 roku. Zakres zadania obejmuje: 1)Zabezpieczenie pojemników i rozmieszczenie ich w punktach zbiórki odpadów w nieprzekraczalnym terminie 3 dni od daty zawarcia umowy. Wykaz punktów zbiórki odpadów oraz ilość pojemników zawiera - załącznik nr 1 do SIWZ. 2)Odbiór odpadów z punktów ich zbiórki (czynność ta obejmuje również załadunek na środki transportu). 3)Częstotliwość zbiórki: -1 raz w miesiącu (dotyczy szkła, papieru, opakowań typu PET), w okresie trwania niniejszego zamówienia, -opakowania typu PET dodatkowo drugi raz w miesiącu w okresie od dnia 01.05.2012 do dnia 30.09.2012 r. -możliwość dodatkowego odbioru na zgłoszenie przez zamawiającego. 4)Przewóz odpadów na trasie punkt zbiórki - wyspecjalizowany odbiorca (w tym rozładunek u odbiorcy). 5)Dostarczenie pojemników do miejsc, z których zostały zabrane (jeżeli transport odpadów odbywał się w pojemnikach stanowiących wyposażenie punktów zbiórki). 6)Prowadzenie rejestru odbieranych odpadów, zawierającego miedzy innymi informacje o rodzaju, kodzie, masie lub ilości odebranych odpadów, dacie ich odebrania oraz sposobie ich dalszego wykorzystania. 7)Składanie Zamawiającemu miesięcznego oraz rocznego sprawozdania zawierającego: a) informacje o rodzaju. kodzie, masie lub ilości odebranych odpadów, b) informacje o dacie ich dostarczenia do punktów oraz sposobie ich dalszego wykorzystania. Sprawozdanie stanowi podstawę wystawienia faktury. Sprawozdania należy składać w terminie siedmiu dni po zakończeniu okresu, za który są sporządzane. 8)Sprzątanie terenu z wszelkich odpadów, które znajdują się w pobliżu pojemnika. 9)Mycie pojemników typu igloo raz w roku w okresie wiosennym. 10)Naprawę szkód powstałych w trakcie wykonywania czynności nie później niż 7 dni od daty powstania szkody. 11)Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany ilości punktów wyposażonych w pojemniki do selektywnej zbiórki odpadów w przypadku zwiększenia lub zmniejszenia się potrzeb gminy w tym zakresie. 12)Zamawiający zastrzega sobie możliwość zwiększenia częstotliwości mycia pojemników, w razie takiej konieczności. Ad. Zadanie nr 3: Obsługa systemu obwoźnej zbiórki odpadów wielkogabarytowych na terenie gminy Bełchatów w okresie od dnia zawarcia umowy do 31 grudnia 2012 roku. Zakres czynności obejmuje: 1)Odbiór odpadów wielkogabarytowych z terenu gminy Bełchatów winien być wykonywany z częstotliwością minimum 2 razy w okresie objętym niniejszym zamówieniem. 2)Odbiór odpadów następuje z terenu przy poszczególnych posesjach w trakcie przejazdu przez wszystkie miejscowości wchodzące w skład gminy Bełchatów (czynność ta obejmuje również załadunek na środki transportu i transport) wg następującego harmonogramu: 28.03.2012 r., 29.03.2012 r., 30.03.2012 r. oraz 08.10.2012 r., 09.10.2012 r., 10.10.2012 r. Zamawiający zastrzega możliwość wprowadzania zmian do w/w harmonogramu z 30 dniowym uprzedzeniem. 3)Opracowanie szczegółowego harmonogramu wykonania usługi na danym terenie. 4)Uzyskanie akceptacji harmonogramu przez Zamawiającego najpóźniej na 30 dni przed wyznaczonym terminem wykonania usługi. 5)Przewóz odpadów na trasie punkt zbiórki - wyspecjalizowany odbiorca (w tym rozładunek u odbiorcy). 6)Prowadzenie rejestru odbieranych odpadów, zawierającego miedzy innymi informacje o rodzaju, kodzie, masie lub ilości odebranych odpadów, dacie ich odebrania oraz sposobie ich dalszego wykorzystania. 7)Składanie Zamawiającemu po każdorazowym wykonaniu usługi w terminie nie później niż 7 dni po wykonaniu prac sprawozdania zawierającego: a) informacje o rodzaju, kodzie, masie lub ilości odebranych odpadów, b) informacje o dacie ich dostarczenia do punktów oraz sposobie ich dalszego wykorzystania. 8)Składanie Zamawiającemu rocznego sprawozdania z danymi jak w pkt. 7). 9)Sprzątanie terenu z wszelkich odpadów, które znajdują się w pobliżu miejsca zbiórki. 10)Naprawę szkód powstałych w trakcie wykonywania czynności. 11)Miejscem rozładunku odpadów będzie gminny punkt zbiórki odpadów segregowanych i wielkogabarytowych znajdujący się w miejscowości Zawady. UWAGA: w trakcie prac zbierane będą następujące odpady: Tekstylia (dywany, tapicerka samochodowa) - 20 01 11 Zużyty sprzęt AGD i RTV - 20 01 23, 20 01 36 Zużyte opony ( w tym pochodzące z maszyn rolniczych) - 20 03 99 Baterie i akumulatory - 20 01 33, 20 01 34 Złom metalowy 20 01 40 Przeterminowane lekarstwa 20 01 32 Elementy z tworzyw sztucznych nie mieszczące się w pojemnikach do segregacji w tym wykładziny podłogowe 20 01 39 Zużyte meble i elementy stolarki 20 03 07 Nie będą zbierane gruz, kamienie i odpady pochodzące z zakładów rzemieślniczych. Ad. Zadanie nr 4: Odbiór wraz z załadunkiem odpadów zawierających azbest (płyt azbestowo - cementowych falistych i płaskich) okresie od dnia podpisania umowy do 31 grudnia 2012 roku. Przedmiotem zamówienia jest odbiór z miejsc wskazanych przez zamawiającego wraz z załadunkiem odpadów zawierających azbest (płyt azbestowo - cementowych falistych i płaskich) - o kodach 17 06 01 i 17 06 05 wg Rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 27 września 2001 r, w sprawie katalogu odpadów (Dz. U. z 2001r Nr 112 poz. 1206)., pochodzących z rozbiórki dachów i elewacji budynków z terenu Gminy Bełchatów, a następnie transport oraz unieszkodliwienie ww. odpadów zgodnie z art. 9 ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. o odpadach (t.j.: Dz. U. z 2010 nr 185 poz. 1243 z późn. zm.). Zakres czynności obejmuje: 1)Odbiór płyt azbestowo - cementowych z miejsc ich tymczasowego złożenia, według sukcesywnie przekazywanego pisemnego wykazu posesji, zgodnie z zawartą w wykazie ilością. 2)Poinformowanie mieszkańców o dokładnym terminie odbioru odpadów zawierających azbest. 3)Zapewnienie załadunku ofoliowanych i złożonych na paletach odpadów, przy użyciu własnych maszyn i urządzeń. 4)Wywóz odpadów własnym specjalistycznym pojazdem z zachowaniem obowiązujących przepisów. 5)Przekazanie odpadów zawierających azbest do unieszkodliwienia zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami. 6)Wykonawca spisuje i przekazuje Zamawiającemu zestawienie odebranych odpadów zawierających azbest, które ma zawierać co najmniej następujące informacje: imię i nazwisko osoby, od której odbierane są odpady, wskazanie miejsca odbioru odpadów, datę odbioru, rodzaj. 7)Dostarczenie Zamawiającemu dowodu unieszkodliwienia odpadów, tj.: karty przekazania odpadów oraz kwitu wagowego, potwierdzającego wagę odebranych wyrobów zawierających azbest od osób uprawnionych. 8)Wszystkie prace muszą być wykonane zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 2 kwietnia 2004 r. w sprawie sposobów i warunków bezpiecznego użytkowania i usuwania wyrobów zawierających azbest (Dz. U. z 2004 r. Nr 71, poz. 649). 9)Wykonawca poniesie koszty naprawy ewentualnych zniszczeń, spowodowanych na szkodę Zamawiającego i osób trzecich, których się dopuścił podczas wykonywania usługi.
  16. Obsługa selektywnej zbiórki odpadów segregowanych w zakresie opakowań typu PET, odpadów ze szkła białego i kolorowego na terenie miasta i gminy Łask oraz makulatury na terenie miasta Łask i Dzielnicy Kolumna w 2012 r.
    Zamawiający: Gmina Łask, Łask
    Przedmiotem niniejszego zamówienia
    jest organizacja i realizacja obsługi selektywnej zbiórki odpadów segregowanych w zakresie opakowań typu PET,
    odpadów ze szkła białego i kolorowego na terenie miasta i gminy Łask oraz makulatury na terenie miasta Łask i
    dzielnicy Kolumna w 2012 roku, polegająca na: 1.dostarczeniu pojemników własnych, odpowiednio oznakowanych
    właściwych dla danego rodzaju odpadów, do miejsc wyszczególnionych zgodnie z harmonogramem stanowiącym
    załącznik Nr 2 do SIWZ.: a) pojemnik 2,5 m3 na odpady PET, b) pojemnik 1,5 m3 na odpady ze szkła białego -
    biały, c) pojemnik 1,5 m3 na odpady ze szkła kolorowego - zielony, d) pojemnik 2,5 m3 na makulaturę; 2.odbiorze
    selektywnie zebranych odpadów z częstotliwością wskazaną w załączniku nr 1 do wzoru umowy; 3.zabezpieczenie
    czystości i porządku wokół pojemników, zebranie wszelkich odpadów w promieniu 1,5 m, zgodnie z częstotliwością
    wywozu; 4.przekazanie wyselekcjonowanych odpadów komunalnych do odzysku/recyklingu, a pozostałych, których
    nie można wykorzystać - do unieszkodliwienia; 5.utrzymywanie posadowionych pojemników w należytym stanie
    technicznym, sanitarnym, i estetycznym /mycie i dezynfekcja pojemników, co najmniej dwa razy w roku/.
  17. Świadczenie usług odbioru i wywozu odpadów komunalnych
    Zamawiający: Komenda Wojewódzka Policji w Łodzi, Łódź
    Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług odbioru i wywozu odpadów komunalnych z jednostek podległych Komendzie Wojewódzkiej Policji w Łodzi.
  18. Utrzymanie i obsługa gminnego punktu zbiórki odpadów segregowanych i wielkogabarytowych, zorganizowanie i obsługę systemu selektywnej zbiórki odpadów komunalnych gromadzonych w ogólnodostępnych punktach, usuwanie z terenu Gminy Szczerców odpadów zawierających azbest, obwoźna zbiórka odpadów wielkogabarytowych na terenie Gminy Szczerców w roku 2012r.
    Zamawiający: Gmina Szczerców, Szczerców
    Utrzymanie i obsługa gminnego punktu zbiórki odpadów segregowanych i wielkogabarytowych, zorganizowanie i obsługę systemu selektywnej zbiórki odpadów komunalnych gromadzonych w ogólnodostępnych punktach, usuwanie z terenu Gminy Szczerców odpadów zawierających azbest, obwoźna zbiórka odpadów wielkogabarytowych na terenie Gminy Szczerców w roku 2012r.
  19. Wywóz odpadów w 2012r.
    Zamawiający: Urząd Gminy Kobyla Góra, Kobyla Góra
    Przedmiotem zamówienia jest: 1) selektywna zbiórka odpadów opakowaniowych ze szkła (kod wg katalogu odpadów 20 01 02 - rozporządzenie Ministra Środowiska z dnia 27 września 2001r. w sprawie katalogu odpadów Dz. U. nr 112 poz. 1206) i tworzyw sztucznych (kod wg katalogu odpadów 20 01 39).
    Odpady zbierane z 25 gniazd selektywnej zbiórki odpadów zlokalizowanych w:
    L.p. Sołectwo-Liczba gniazd selektywnej zbiórki odpadów:
    1. Bałdowice-1 szt.,
    2. Bierzów-1 szt.,
    3. Ignaców-1 szt.,
    4. Kobyla Góra-7 szt.,
    5. Kuźnica Myślniewska-1 szt.,
    6. Ligota-2 szt.,
    7. Marcinki-1 szt.,
    8. Mąkoszyce-4 szt.,
    9. Mostki-1 szt.,
    10. Myślniew-1 szt.,
    11. Pisarzowice-1 szt.,
    12. Parzynów-1 szt.,
    13. Rybin-1 szt.,
    14. Zmyślona Ligocka-1 szt.,
    15. Zmyślona Parzynowska-1 szt.
    Każde gniazdo składa się z kontenera na opakowania z tworzyw sztucznych (poj. 2,5m3) i kontenera na opakowania szklane (poj. 1,5m3).
    Łączna kubatura wywożonych selektywnie zbieranych odpadów wynosi 1435m³/rok
    Częstotliwość wywozu w okresie od 01.01.2012r. do 31.05.2012r. oraz 01.10.2012r. do 31.12.2012r.: - opakowania z tworzyw sztucznych - 2 razy /miesiąc, w sołectwie Kobyla Góra, - opakowania z tworzyw sztucznych - 1 raz /miesiąc w pozostałych sołectwach, - opakowania szklane - 1raz / 2 miesiące we wszystkich sołectwach. Częstotliwość wywozu w okresie od 01.06.2012r. do 30.09.2012r.: - opakowania z tworzyw sztucznych - 3 razy /miesiąc w sołectwie Kobyla Góra, - opakowania z tworzyw sztucznych - 2 razy /miesiąc w pozostałych sołectwach, - opakowania szklane - 1raz / 2 miesiące we wszystkich sołectwach.
    Każde gniazdo selektywnej zbiórki odpadów składa się z kontenera na opakowania z tworzyw sztucznych ( 2,5 m³) oraz kontenera na opakowania szklane (1,5m³), które zapewnia Wykonawca.
    2) usługa wywozu niesegregowanych odpadów komunalnych o kodzie 20 03 01. Odpady zbierane z pojemników o pojemności 1100l z 6 miejsc wskazanych przez Zamawiającego w następujących ilościach: - w okresie od 01.01.2012r. do 30.04.2012r. - 8 pojemników 1 raz/tydzień (piątek), - w okresie od 01.05.2012r. do 30.08.2011r. - 12 pojemników, 2 razy/tydzień (wtorek i piątek), - w okresie od 01.09.2012r. do 31.12.2012r. - 8 pojemników 1 raz/tydzień.
    Łączna kubatura 774,4m3 w ciągu roku.
    Odpady winny być gromadzone w odpowiednich pojemnikach do tego przeznaczonych o pojemności 1,1 m3, które zapewnia wykonawca usługi.
    3) usługa wywozu odpadów komunalnych o kodzie 20 03 01.
    Odpady zbierane do 5 kontenerów o pojemności 6m³ dostarczonych Zamawiającemu we wskazane miejsce na zgłoszenie telefoniczne.
    Łączna kubatura wywożonych w ten sposób odpadów komunalnych wynosi 30,0 m³/rok. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje załadunek, transport i unieszkodliwianie odpadów na składowisko odpadów o uregulowanym stanie prawnym. 3. Ilość wytwarzanych odpadów nie jest zależna od Zamawiającego. Ustalone ilości są szacunkowe
    i mogą ulec zmianie stosownie do rzeczywistych potrzeb Zamawiającego uwzględniając ilość odpadów wytworzonych przez producentów. 4. Podane powyżej ilości odpadów należy traktować jako orientacyjne i Wykonawcy nie przysługuje prawo odszkodowania za nieosiągnięcie wskazanych wielkości. 5. Załadunek jak i transport odpadów będzie odbywał się za pomocą odpowiedniego sprzętu, który musi być w dyspozycji Wykonawcy.
    6. Wykonawca powinien: - posiadać specjalistyczne pojazdy samochodowe tzw.
    bezpyłowe służące do opróżniania typowych pojemników do gromadzenia odpadów, - posiadać pojazdy ciężarowe skrzyniowe przystosowane do odbierania odpadów zebranych selektywnie z podziałem na rodzaje odpadów określone w Regulaminie utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Kobyla Góra,
    - odpady należy przewozić pojazdami o nadwoziu zamkniętym lub posiadającym szczelne przykrycie - obowiązek ten nie dotyczy odpadów wielkogabarytowych
    7. Podane przez Zamawiającego ilości wywozów odpadów służą wyłącznie do porównania i oceny złożonych ofert.
  20. Wywóz odpadów komunalnych stałych z zasobów mieszkaniowych gminy Łask administrowanych przez Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Łasku w 2012 r.
    Zamawiający: Zakład Gospodarki Mieszkaniowej, Łask
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usług wymienionych w tytule zamówienia zgodnie z załączonym do specyfikacji istotnych warunków zamówienia: wykazem nieruchomości wraz z wykazem ilości osób. Zakres obejmuje między innymi: Nieodpłatne wyposażenie nieruchomości w odpowiednią liczbę i rodzaj sprawnych pojemników i kontenerów,systematyczny odbiór i wywóz odpadów stałych. Łączna ilość osób: 1357. Zakres wywozu odpadów stałych obejmuje: a ) wywóz odpadów stałych zgodnie z zapotrzebowaniem i z zasadami sanitarno- epidemiologicznymi, b ) nieodpłatne wyposażenie nieruchomości w odpowiednią liczbę i rodzaj sprawnych pojemników i kontenerów. Pojemniki i kontenery winny być oznakowane w sposób umożliwiający identyfikację ( logo firmy, nazwa firmy, itp. ). Operacja wymiany pojemników i kontenerów musi się odbyć w ciągu jednej doby od daty wejścia w życie umowy, c) posprzątanie wokół pojemników i kontenerów po każdorazowym opróżnieniu, d ) utrzymanie w czystości pojemników i kontenerów, e ) bieżące remontowanie pojemników i kontenerów oraz ich okresowa wymiana w zależności od potrzeb, jak również uzupełnienie brakujących z innych przyczyn pojemników i kontenerów (np. kradzież) odbywać się będzie na koszt Wykonawcy bez uprzedniego powiadamiania przez Zamawiającego, f ) pokrycie wszelkich kosztów związanych z wywozem i przyjęciem odpadów na składowisko. Wykonawca poniesie pełną odpowiedzialność za szkody i roszczenia osób fizycznych i prawnych jakie powstaną z tytułu niewłaściwego lub nienależytego wykonania prac przez służby i pracowników Wykonawcy.
  21. Wywóz odpadów komunalnych
    Zamawiający: Zakład Gospodarki Mieszkaniowej, Pabianice
  22. WYWÓZ ODPADÓW KOMUNALNYCH
    Zamawiający: Zakład Ubezpieczeń Społecznych II Oddział w Łodzi, Zduńska Wola
  23. WYWÓZ ODPADÓW KOMUNALNYCH Z TERENÓW ADMINISTROWANYCH PRZEZ ZDiZM W PABIANICACH
    Zamawiający: Zarząd Dróg i Zieleni Miejskiej w Pabianicach, Pabianice
  24. Obsługa selektywnej zbiórki odpadów, odbiór odpadów gromadzonych w kontenerach i koszach ulicznych
    Zamawiający: Miasto i Gmina Ostrzeszów, Ostrzeszów
  25. Usługi wywozu odpadów komunalnych z budynków będących w zasobie OReg WAM w Bydgoszcz.
    Zamawiający: Oddział Regionalny Wojskowej Agencji Mieszkaniowej, Bydgoszcz
  26. Wywóz odpadów komunalnych z jednostek Policji woj. wielkopolskiego
    Zamawiający: Komenda Wojewódzka Policji, Poznań
  27. Świadczenie usług z zakresu gospodarki odpadami na terenie Miasta Bełchatowa
    Zamawiający: Miasto Bełchatów reprezentowane przez Prezydenta Miasta Bełchatowa, Bełchatów
  28. Wykonywanie usługi odbioru i wywozu odpadów z obiektów administrowanych przez Wydział Operacyjny Infrastruktury w Kaliszu
    Zamawiający: "Poczta Polska Spółka Akcyjna" ul. Rakowiecka 26, 00-940 Warszawa, Centrum Infrastruktury Oddział Regionalny w Poznaniu, Poznań
  29. Usługa wywozu nieczystości stałych (komunalnych) z kontenerów i pojemników.
    Zamawiający: Wojewódzki Szpital Zespolony w Skierniewicach, Skierniewice
  30. Świadczenie usług z zakresu gospodarki odpadami na terenie Gminy Drużbice w 2011r
    Zamawiający: Wójt Gminy Drużbice, Drużbice
  31. Utrzymanie i obsługa gminnego punktu zbiórki odpadów.
    Zamawiający: Gmina Zelów, Zelów
  32. Prowadzenie zbiórki, transportu i odzysku odpadów ulegających biodegradacji z terenu Miasta Bełchatowa
    Zamawiający: Miasto Bełchatów reprezentowane przez Prezydenta Miasta Bełchatowa, Bełchatów
  33. Świadczenie usług z zakresu gospodarki odpadami na terenie Gminy Gorzkowice w 2011 roku
    Zamawiający: Gmina Gorzkowice, Gorzkowice
  34. Obsługa gminy Rusiec w zakresie gospodarki odpadami
    Zamawiający: Gmina Rusiec, Rusiec
  35. Świadczenie usług z zakresu gospodarki odpadami na terenie gminy Kluki w roku 2011
    Zamawiający: Gmina Kluki, Kluki
  36. Świadczenie usług z zakresu gospodarki odpadami na terenie Gminy Kleszczów w 2011 r. - IZP-3411/38/10
    Zamawiający: Gmina Kleszczów, Kleszczów
  37. Obsługa selektywnej zbiórki odpadów i odbiór odpadów gromadzonych w kontenerach
    Zamawiający: Miasto i Gmina Ostrzeszów, Ostrzeszów
  38. Utrzymanie i obsługa gminnego punktu zbiórki odpadów segregowanych i wielkogabarytowych, zorganizowanie i obsługę systemu selektywnej zbiórki odpadów komunalnych gromadzonych w ogólnodostępnych punktach, usuwanie z terenu Gminy Szczerców odpadów zawierających azbest, obwoźna zbiórka odpadów wielkogabarytowych na terenie Gminy Szczerców w roku 2011r
    Zamawiający: Gmina Szczerców, Szczerców
  39. Wywóz nieczystości stałych z obiektów BOR w m. Warszawa, Lesznowola, Raducz gm. Nowy Kawęczyn
    Zamawiający: Biuro Ochrony Rządu, Warszawa
  40. ORGANIZACJĘ I REALIZACJĘ SYSTEMU SELEKTYWNEGO ZBIERANIA ODPADÓW
    Zamawiający: Gmina Miejska Pabianice reprezentowana przez Prezydenta Miasta Pabianic Zbigniewa Dychto, Pabianice
  41. Wywóz odpadów w 2011r
    Zamawiający: Urząd Gminy Kobyla Góra, Kobyla Góra
  42. Wykonanie usługi w zakresie wywozu odpadów komunalnych (nieczystości stałych stałych) z nieruchomości określonych przez Zamawiającego w pojemnikach Zleceniobiorcy
    Zamawiający: Miejski Zakład Komunalny, Pajęczno
  43. Świadczenie usług z zakresu gospodarki odpadami na terenie gminy Bełchatów w roku 2011
    Zamawiający: Gmina Bełchatów, Bełchatów
  44. Obsługa selektywnej zbiórki odpadów segregowanych w zakresie opakowań typu PET, odpadów ze szkła białego i kolorowego na terenie miasta i gminy Łask oraz makulatury na terenie miasta Łask i dzielnicy Kolumna w 2011 r.
    Zamawiający: Gmina Łask, Łask
  45. ODBIÓR NIECZYSTOŚCI STAŁYCH Z NIERUCHOMOŚCI POŁOŻONYCH PRZY ULICACH: JANA PAWŁA II 44 I WODOCIĄGOWEJ 7 W KONSTANTYNOWIE ŁÓDZKIM
    Zamawiający: Przedsiębiorstwo Komunalne Gminy Konstantynów Łódzki Spółka z o.o., Konstantynów Łódzki
  46. WYWÓZ ODPADÓW KOMUNALNYCH Z TERENÓW ADMINISTROWANYCH PRZEZ ZDiZM W PABIANICACH
    Zamawiający: Zarząd Dróg i Zieleni Miejskiej w Pabianicach, Pabianice
  47. Usługi związane z udostepnieniem kontenera i wywozem śmieci z siedziby Obwodu Drogowego w Ostrzeszowie.
    Zamawiający: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Poznaniu Rejon w Kępnie, Kepno
  48. wywóz nieczystości komunalnych ze szpitala
    Zamawiający: Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej w Zduńskiej Woli, Zduńska Wola
  49. Wywóz stałych odpadów komunalnych z jednostek Policji woj. wielkopolskiego.
    Zamawiający: Komenda Wojewódzka Policji, Poznań
  50. Wywóz nieczystości stałych z Oddziału ZUS w Tomaszowie Maz. i t.j.o
    Zamawiający: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Tomaszowie Mazowieckim, Tomaszów Mazowiecki
  51. USŁUGI WYWOZU ODPADÓW KOMUNALNYCH W REJONIE DZIAŁANIA ODDZIAŁU REGIONALNEGO WOJSKOWEJ AGENCJI MIESZKANIOWEJ W BYDGOSZCZY
    Zamawiający: Oddział Regionalny Wojskowej Agencji Mieszkaniowej, Bydgoszcz
  52. USŁUGI WYWOZU ODPADÓW KOMUNALNYCH NIESEGEGOWANYCH STAŁYCH
    Zamawiający: Szpital Wojewódzki im. Jana Pawła II, Bełchatów
  53. Prowadzenie zbiórki oraz transportu do miejsca odzysku odpadów ulegających biodegradacji z terenu Miasta Bełchatowa
    Zamawiający: Miasto Bełchatów reprezentowane przez Prezydenta Miasta Bełchatowa, Bełchatów
  54. selektywna zbiórka odpadów
    Zamawiający: Gmina Miejska Pabianice reprezentowana przez Prezydenta Miasta Pabianic Zbigniewa Dychto, Pabianice
  55. Utrzymanie i obsługa miejskiego Punktu Zbiórki Odpadów Segregowanych i Wielkogabarytowych, w tym systemu obwoźnej zbiórki odpadów wielkogabarytowych oraz odbieranie odpadów zawierających azbest z terenu Miasta Bełchatowa
    Zamawiający: Miasto Bełchatów reprezentowane przez Prezydenta Miasta Bełchatowa, Bełchatów
  56. Organizacja i obsługa systemu selektywnej zbiórki komunalnych odpadów opakowaniowych gromadzonych w ogólnodostępnych punktach na terenie Miasta Bełchatowa
    Zamawiający: Miasto Bełchatów reprezentowane przez Prezydenta Miasta Bełchatowa, Bełchatów
  57. Wywóz nieczystości stałych z obiektów Biura Ochrony Rządu
    Zamawiający: Biuro Ochrony Rządu, Warszawa
  58. Utrzymanie i obsługa gminnego punktu zbiórki odpadów segregowanych i wielkogabarytowych oraz zorganizowanie i obsługa systemu selektywnej zbiórki odpadów komunalnych gromadzonych w ogólnodostępnych punktach na terenie Gminy Szczerców w roku 2010
    Zamawiający: Gmina Szczerców, Szczerców
  59. Świadczenie usług z zakresu gospodarki odpadami na terenie Gminy Kluki w roku 2010.
    Zamawiający: Gmina Kluki, Kluki
  60. Obsługa gminy Rusiec w zakresie gospodarki odpadami
    Zamawiający: Gmina Rusiec, Rusiec
  61. Świadczenie usług z zakresu gospodarki odpadami na terenie Gminy Drużbice w 2010r.
    Zamawiający: Wójt Gminy Drużbice, Drużbice
  62. Wykonanie usługi w zakresie wywozu odpadów komunalnych (nieczystościstałych stałych) z nieruchomości określonych przez Zamawiającego w pojemnikach Zleceniobiorcy
    Zamawiający: Miejski Zakład Komunalny, Pajęczno
  63. Świadczenie usługi z zakresu gospodarki odpadami na terenie Gminy Kleszczów w roku 2010 - IZP-3411/46/09
    Zamawiający: Gmina Kleszczów, Kleszczów
  64. Obsługa selektywnej zbiórki odpadów segregowanych w zakresie opakowań typu PET, stłuczki szklanej na terenie miasta i gminy Łask oraz makulatury na terenie miasta Łask i dzielnicy Kolumna w 2010 r.
    Zamawiający: Gmina Łask, Łask
  65. Świadczenie usług z zakresu gospodarki odpadami na terenie gminy Bełchatów w roku 2010
    Zamawiający: Urząd Gminy Bełchatów, Bełchatów
  66. Utrzymanie czystości na terenie miasta Ostrzeszów
    Zamawiający: Miasto i Gmina Ostrzeszów, Ostrzeszów
  67. WYWÓZ ODPADÓW KOMUNALNYCH Z TERENÓW ADMINISTROWANYCH PRZEZ ZDiZM W PABIANICACH
    Zamawiający: Zarząd Dróg i Zieleni Miejskiej w Pabianicach, Pabianice
  68. Usługi odbioru, wywozu niesegregowanych odpadów komunalnych.
    Zamawiający: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej, Łask

Inne osoby dla Zawadzki Piotr Zygmunt (57 osób):