Kogo reprezentuje osoba

Zawadzki Wiesław Marian

w KRS

Wiesław Marian Zawadzki

− Profil Osoby z KRS
Pierwsze imię:Wiesław
Drugie imię:Marian
Nazwisko:Zawadzki
Płeć:Mężczyzna
Rok urodzenia:1955 r., wiek 62 lata
Miejscowości:Warszawa (Mazowieckie)
Przetargi:14 w poprzednich firmach
Reprezentował:
  1. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Aleksandrowicz Jacek, Antoszkiewicz Jan Daniel, Bachalski Dariusz Jacek, Kojtych Monika Katarzyna, Król Anna, Ozygała Anna Magdalena, Palec Jacek Marek, Święch Grzegorz Andrzej, Słotwiński Artur Marek, Turski Mariusz Waldemar, Uchman Tomasz Andrzej, Żuk Dariusz Artur
  2. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Aleksandrowicz Jacek, Gouszewski Marek Zbigniew, Gwiazdowski Grzegorz Seweryn, Herman Katarzyna Bożena, Nowicki Paweł Jakub, Oleksiak Jarosław, Turski Mariusz Waldemar, Żuk Dariusz Artur

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Wilk Joanna
  3. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: w Zarządzie

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Aleksandrowicz Jacek, Słotwiński Artur Marek, Turski Mariusz Waldemar, Wronkowski Jakub, Żuk Dariusz Artur

Osoby współwystępujące w KRS działają obecnie w:
  1. Aip Business Link Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000353147
  2. Aip Seed Capital Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000299536
  3. Akademickie Inkubatory Przedsiębiorczości, Warszawa − KRS 0000199402
  4. Audiomagic Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000411631
  5. B2b Solutions Sp. Z O.O., Sopot − KRS 0000307570
  6. Bachalski Development Sp. Z O.O., Poznań − KRS 0000054761
  7. Bachalski Port24 Spółka Komandytowa, Poznań − KRS 0000289366
  8. Bchange Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000312229
  9. Bdsklep.pl Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000293420
  10. Btm Innovations Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000362327
  11. Btm Investments Sp. Z O.O., Gdańsk − KRS 0000699147
  12. Btm Ventures Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000581274
  13. Business Centre Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000053984
  14. Business.link Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000639225
  15. Bvalue Angels 1 Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000626374
  16. Bvalue Bridge Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000610258
  17. Dobrze Kraków Sp. Z O.O., Kraków − KRS 0000683466
  18. Dr Smart Sp. Z O.O., Poznań − KRS 0000232148
  19. Escola S.A., Warszawa − KRS 0000672215
  20. Estemedico Sp. Z O.O. Spółka Komandytowa, Poznań − KRS 0000419587
  21. Fundacja Być Bardziej, Warszawa − KRS 0000445363
  22. Fundacja Dziennikarzy Coram Publico, Warszawa − KRS 0000068500
  23. Fundacja Edukacji Bez Granic Dj Bachalskiego, Poznań − KRS 0000105325
  24. Fundacja Innowacyjna Polska, Warszawa − KRS 0000511826
  25. Fundacja Off School, Kraków − KRS 0000640142
  26. Fundacja Polska Przedsiębiorcza, Warszawa − KRS 0000312392
  27. Fundacja Pomoc Dla Zdolnego Ucznia, Gorzów Wielkopolski − KRS 0000082379
  28. Fundacja Studenckie Forum Business Centre Club, Warszawa − KRS 0000221528
  29. Fundacja Szkolna, Warszawa − KRS 0000038806
  30. German Motors Premium Sp. Z O.O., Gdynia − KRS 0000462291
  31. German Motors Sp. Z O.O., Gdynia − KRS 0000397611
  32. Green-one Sp. Z O.O., Gorzów Wielkopolski − KRS 0000295239
  33. Grow Up Start Up Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000428407
  34. Haiz Go S.A., Kraków − KRS 0000646372
  35. Ibinkubator Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000400146
  36. Ingenious Solutions Sp. Z O.O., Mielec − KRS 0000412960
  37. Innovest Sp. Z O.O., Sopot − KRS 0000467451
  38. Insert Sp. Z O.O., Poznań − KRS 0000166768
  39. Jdj Bachalski Sp. Z O.O. Spółka Komandytowa, Gorzów Wielkopolski − KRS 0000613939
  40. Jdj Edutrust Sp. Z O.O., Poznań − KRS 0000007254
  41. Jdj Sport Sportowa S.A., Poznań − KRS 0000152118
  42. Kancelaria Doradztwa Prawnego Aurum Sp. Z O.O., Gliwice − KRS 0000413040
  43. Lakmilk Sp. Z O.O., Ostrów Mazowiecka − KRS 0000399627
  44. Leo May Consulting Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000154652
  45. Loyalty B2b Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000406971
  46. Mediraj Sp. Z O.O., Gorzów Wielkopolski − KRS 0000085696
  47. Mefisto Sp. Z O.O., Kraków − KRS 0000395446
  48. Microelectrocell Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000654175
  49. Moon Media Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000396038
  50. Moto Invest Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000496017

Osoby współwystępujące w KRS działały także w:
  1. Alte Sp. Z O.O., Słowik − KRS 0000410090
  2. Apartamenty Chełm Sp. Z O.O., Kraków − KRS 0000394024
  3. Asekur Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000119869
  4. Avidata Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000394975
  5. Basta Sp. Z O.O. Likwidacyjnej, Warszawa − KRS 0000088721
  6. Bgi Biogazownia Prusice 1 Sp. Z O.O., Kraków − KRS 0000357059
  7. Boomerang S.A., Warszawa − KRS 0000384450
  8. Bp Seed Fund Sp. Z O.O., Gdańsk − KRS 0000346053
  9. Brightad Sp. Z O.O., Gdańsk − KRS 0000337314
  10. Budirem Sp. Z O.O., Nieporęt − KRS 0000214894
  11. Budownictwo Drogowe - Kamińscy Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000121463
  12. Bw Capital Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000396977
  13. Delta Unit Sp. Z O.O., Wrocław − KRS 0000395009
  14. Demolitions Recycling Poland Sp. Z O.O., Swarzędz − KRS 0000162278
  15. Edukacja Dla Przedsiębiorczości, Kraków − KRS 0000172346
  16. Erison Consulting Sp. Z O.O., Szczecin − KRS 0000132286
  17. Estedentico Sp. Z O.O., Gorzów Wielkopolski − KRS 0000551545
  18. Estedentico Sp. Z O.O. Spółka Komandytowa, Gorzów Wielkopolski − KRS 0000566553
  19. Fundacja Młodzieżowej Przedsiębiorczości, Warszawa − KRS 0000094358
  20. Fundacja Rozwoju Rolnictwa, Wsi i Obszarów Wiejskich, Warszawa − KRS 0000135456
  21. Gorzowskie Centrum Medyczne Medi - Raj Sp. Z O.O., Gorzów Wlkp. − KRS 0000322377
  22. Gorzowskie Towarzystwo Promujące Siatkówkę, Gorzów Wielkopolski − KRS 0000300729
  23. Hrd Sp. Z O.O., Gdynia − KRS 0000608876
  24. Invista S.A., Warszawa − KRS 0000290233
  25. Jdj 1990 Sp. Z O.O., Poznań − KRS 0000010880
  26. Jdj Development Sp. Z O.O., Poznań − KRS 0000068070
  27. Jdj Investment Sp. Z O.O., Poznań − KRS 0000151542
  28. Kancelaria Juris Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000193520
  29. Kastel Investment Sp. Z O.O., Poznań − KRS 0000216372
  30. Lg Development Sp. Z O.O., Poznań − KRS 0000230509
  31. Małgorzata Dzwoniarkiewicz Centrum Obsługi Biznesu Spółka Komandytowa, Gorzów Wielkopolski − KRS 0000292392
  32. Microlens Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000655807
  33. Msp Finance Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000410063
  34. Nowy Gorzów Sp. Z O.O., Poznań − KRS 0000046990
  35. Ośrodek Świadomego Życia Sp. Z O.O., Słubice − KRS 0000414924
  36. Primeon Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000395372
  37. Projekt Spółdzielnia, Warszawa − KRS 0000539936
  38. Rajbud Development Sp. Z O.O., Poznań − KRS 0000102867
  39. Rehasmart Sp. Z O.O., Gorzów Wielkopolski − KRS 0000535032
  40. Rendigo Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000436083
  41. Rendigo Sp. Z O.O. Spółka Komandytowa, Warszawa − KRS 0000437680
  42. Simplicardiac Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000390665
  43. Spółdzielnia Mieszkaniowa Kabaty, Warszawa − KRS 0000160434
  44. Sumak Sp. Z O.O., Węgrzce − KRS 0000393571
  45. Taxspot Sp. Z O.O., Katowice − KRS 0000346340
  46. Telemedyk Sp. Z O.O., Gorzów Wielkopolski − KRS 0000097069
  47. Trawan Sp. Z O.O., Poznań − KRS 0000153775
  48. Web2print Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000401750
  49. Winedine Sp. Z O.O., Kraków − KRS 0000385404
  50. Zielony Horyzont Sp. Z O.O., Poznań − KRS 0000048756

Powiązane przetargi (14 szt.):
  1. Dostawa sprzętu komputerowego dla Wydziału Inżynierii Mechanicznej
    Zamawiający: Uniwersytet Technologiczno-Przyrodniczy im. J.J. Śniadeckich, Bydgoszcz
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego sprzętu komputerowego dla Wydziału Inżynierii Mechanicznej. Całość zamówienia została podzielona na 6 zadań: Zadanie nr 1: Dostawa komputerów przenośnych - 20 szt. Zadanie nr 2: Dostawa komputera przenośnego Zadanie nr 3: Dostawa komputera przenośnego wraz z oprogramowaniem biurowym Zadanie nr 4: Dostawa jednostek centralnych komputerów - 3 szt. Zadanie nr 5: Dostawa urządzenia wielofunkcyjnego Zadanie nr 6: Dostawa urządzeń wielofunkcyjnych - 2 szt.
  2. Dostawa sprzętu komputerowego
    Zamawiający: Uniwersytet Technologiczno-Przyrodniczy im. J.J. Śniadeckich, Bydgoszcz
    .Przedmiotem zamówienia jest dostawa: urządzenia wielofunkcyjnego laserowego, komputera przenośnego , monitora LCD , klawiatury komputerowej i myszki komputerowej
  3. Opracowanie autorskiej, artystycznej koncepcji i realizacji wystawy pt.: /Marek Karewicz: Komeda - czarodzieje/ w Galerii Kordegarda
    Zamawiający: Narodowe Centrum Kultury, Warszawa
    Opracowanie autorskiej, artystycznej koncepcji i realizacji wystawy pt.: /Marek Karewicz: Komeda - czarodzieje/ w Galerii Kordegarda
  4. Opracowanie i realizacja scenografii wystawy /Papusza/ w Galerii Kordegarda.
    Zamawiający: Narodowe Centrum Kultury, Warszawa
    Opracowanie i realizacja scenografii wystawy /Papusza/ w Galerii Kordegarda.
  5. Dostawa drobnego sprzętu optyczno-mechanicznego - nr postępowania WF-37-43/13
    Zamawiający: Uniwersytet Warszawski, Warszawa
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa drobnego sprzętu optyczno-mechanicznego w ramach następujących części: część I - elementy optyczne oraz zestaw mechaniczno-optyczny wycinarki laserowej, część III - drobne elementy optyczne do układu spektroskopii polaryzacyjnej, część IV - lampa halogenowa z oprzyrządowaniem oraz drobny sprzęt optyczno-mechaniczny, część VI - zestaw elementów optycznych i mechanicznych.
  6. usługa wydania książki pt.: Nauczanie filozofii w Gdańskim Gimnazjum Akademickim do połowy XVII wieku
    Zamawiający: Uniwersytet Gdański, Gdańsk
    1. Kod Klasyfikacji Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):79820000-8;79821000-5; 79821100-6; 79822000-2; 79824000-6. 2. Przedmiotem zamówienia jest usługa wydania książki pt.: Nauczanie filozofii w Gdańskim Gimnazjum Akademickim do połowy XVII wieku, autor: Mariusz Brodnicki. 3. Książka będąca przedmiotem zamówienia dotyczy dziedziny: pedagogika, historia nauki, oświaty i wychowania. 4. Zamawiający dostarczy materiały do wydruku w formie pliku PDF lub Word. 5. Wykonawca potwierdzi mailowo lub fax-em prawidłowość przygotowanych materiałów, nie później niż 3 dni robocze od daty przesłania materiałów do Wykonawcy. 6. Zamawiający wymaga, aby w celu zachowania odpowiednich parametrów i standardów jakościowych, gotowa książka była taka, jak w poniższym opisie, dotyczy: oprawy, użytego papieru, kolorów i techniki druku, czyli jakość poszczególnych etapów pracy składających się na produkt końcowy, zgodnie z odpowiednimi normami technicznymi. 7. Parametry techniczne: a) objętość - ok. 316 stron maszynopisu, liczba znaków ze spacjami 598 388, w tym ok. 80 ilustracji czarno - białych wkomponowanych w tekst, b) format - 170x210 mm, c) nakład - 200 egzemplarzy, d) oprawa - twarda - o grubości nie mniej niż 1,2 mm; nie lakierowana; oklejka - kreda nie mniej niż 135 g/m² folia matowa, dwie strony pełen kolor, kapitałka biała, blok szyty; wyklejka - biała, papier offsetowy - nie mniej niż 190 g/m², na okładce umieszczona rycina ze starodruku, e) druk środków - druk czarno-biały obustronny, papier kredowy mat o grubości nie mniej niż 80 g/m², blok szyty i klejony w grzbiecie, f) projekt okładki wykonuje Wykonawca wraz z Zamawiającym; ostateczny wygląd zostanie określony po akceptacji i w porozumieniu z autorem książki, g) wydanie książki obejmuje m.in.: recenzje, opracowanie graficzne, redakcyjne, konsultację językową, projekt graficzny okładki, adiustację tekstu do książki oraz podpisów pod ilustracjami, retusz, obróbkę graficzną ilustracji, skład, korekty, udostępnienie tekstu do autoryzacji w siedzibie Zamawiającego, łamanie, druk, oprawę, dystrybucję, promocję oraz sprzedaż, h) redakcja i korekta tekstu gwarantowana przez wykwalifikowany zespół pracowników Wykonawcy zapewniający wysoką jakość prac redakcyjno - korektorskich. 8. Autor książki (przedstawiciel Zamawiającego) wymieniony powyżej, reprezentuje Zamawiającego jedynie w zakresie przekazywania materiałów, weryfikacji egzemplarza okazowego (próbnego) i odbioru przedmiotu zamówienia. Na wszelkie pytania dotyczące SIWZ, przedmiotu zamówienia, sposobu przygotowania i złożenia oferty odpowiada osoba wskazana w rozdziale VI SIWZ. 9. Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia Zamawiającemu, na własny koszt, egzemplarza okazowego (w formie papierowej), co ustali z Wykonawcą przedstawiciel Zamawiającego (autor książki). Celem jest sprawdzenie jakości wydania, tj. druku i pozostałych parametrów (np. papieru i kolorów),czyli jakości poszczególnych etapów pracy Wykonawcy składających się w ostateczności na produkt końcowy. W wypadku zastrzeżeń dotyczących usług wydania, sposobu wykonania druku i pozostałych parametrów, Wykonawca wybrany w postępowaniu zobowiązany jest uwzględnić dyspozycje przedstawicieli Zamawiającego. 10. Wykonawca zagwarantuje swobodny nadzór nad realizowanym zamówieniem i możliwość dokonywania uzgodnień na każdym etapie powstawania zamawianej części zamówienia przez przedstawiciela Zamawiającego (autora książki). 11. Zasady promocji i dystrybucji: Wykonawca we własnym zakresie prowadzi intensywny marketing, promocję, dystrybucję i sprzedaż książki, umożliwiające jej dotarcie do wszelkich potencjalnych grup odbiorców: ośrodków akademickich, księgarni, hurtowni, bibliotek, instytucji edukacyjnych na terenie całej Polski. Promuje książkę podczas wyjazdów na konferencje i sympozja naukowe itp., zapewnia promocję książki w katalogu Wykonawcy (dostępnym również w Internecie) drukowanym i rozsyłanym do instytucji oraz odbiorców indywidualnych w całym kraju. Niezwłocznie po opublikowaniu zapewnia promocję i ofertę sprzedaży książki w księgarni internetowej Wykonawcy i/lub na stronach internetowych innych współpracujących z Wykonawcą portali. 12. Wykonawca przekaże we własnym zakresie obowiązkowe egzemplarze do Bibliotek, zgodnie z ustawą z dnia 07.11.1996r. o obowiązkowych egzemplarzach bibliotecznych, 100 egzemplarzy nakładu przekaże, na własny koszt, Zamawiającemu na adres: Wydział Nauk Społecznych Uniwersytetu Gdańskiego, 80-952 Gdańsk, ul. Bażyńskiego 4, pok. A512 oraz dokona sprzedaży pozostałych egzemplarzy nakładu. 13. Wykonawca opatrzy książkę numerem ISBN, treść noty Copyright ustala się następująco: Copyright by [nazwa autora]. Na czwartej stronie okładki Wykonawca zawrze notę o autorze w formie dostarczonej przez Zamawiającego. 14. Zamawiający zobowiązuje się zapłacić Wykonawcy za wydanie książki wynagrodzenie zgodnie z ceną oferty wyrażoną w załączniku nr 1 do SIWZ (formularzu ofertowym), po należytym wykonaniu usługi, w terminie 30 dni od daty otrzymania faktury VAT wystawionej przez Wykonawcę na adres Zamawiającego: Uniwersytet Gdański, 80 - 952 Gdańsk, ul. Bażyńskiego 1A, NIP 584-020-32-39. 15. Podstawą wystawienia faktury VAT będzie odbiór ilościowy i jakościowy podpisany przez przedstawiciela Zamawiającego (autora książki) bez zastrzeżeń. 16. Szczegóły zamówienia podane w rozdziale II SIWZ, załączniku nr 2 do SIWZ (formularz cenowy), załączniku nr 7 do SIWZ (projekt umowy)
  7. 9/W3/D/2012
    Zamawiający: Politechnika Łódzka Wydział Chemiczny, Łódź
    Dostawa sprzętu komputerowego wraz z instalacją i uruchomieniem. Zamówienie jest realizowane w 4 zadaniach: oCzęść nr 1 - Dostawa stacjonarnego sprzętu komputerowego; oCzęść nr 2 - Dostawa stacjonarnego sprzętu komputerowego typu All In One; oCzęść nr 3 - Dostawa laptopów; oCzęść nr 4 - Dostawa urządzenia wielofunkcyjnego
  8. W-5 ZP/32/2011 Urządzenia komputerowe dla Wydziału Biotechnologii i Nauk o Żywności PŁ
    Zamawiający: Politechnika Łódzka, Wydział Biotechnologii i Nauk o Żywności, Łódź
    <br />Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowych urządzeń komputerowych dla jednostek organizacyjnych Wydziału Biotechnologii i Nauk o Żywności, tj.:
    <br />Część I - Instytutu Podstaw Chemii Żywności
    <br />Część II - Instytutu Biochemii Technicznej
    <br />Część III - Instytutu Chemicznej Technologii Żywności
    <br />o asortymencie i ilościach określonych w Formularzu Cenowym, stanowiącym Załącznik Nr 2 do SIWZ
  9. Zakup sprzętu komputerowego dla Instytutu Medycyny Pracy w Łodzi
    Zamawiający: Instytut Medycyny Pracy im. prof. dra med. Jerzego Nofera, Łódź
    Przedmiotem zamówienia jest: Zakup i dostawa do Instytutu Medycyny Pracy w Łodzi fabrycznie nowego sprzętu komputerowego. 1.Szczegółowy opis potrzeb Zamawiającego, zawierający rodzaj sprzętu komputerowego wraz z wyposażeniem został opisany w poszczególnych pakietach, w załączniku nr 1 do Specyfikacji. Wykonawca może zaproponować sprzęt równoważny tzn. taki, który co najmniej posiada parametry określone w ofercie do poszczególnych urządzeń. 2. Wszystkie oferowane sprzęty muszą być fabrycznie nowe, nie powodujące utraty gwarancji. 3. Przedmiot zamówienia wchodzący w zakres dostawy zostanie dostarczony do Zamawiającego w opakowaniach zabezpieczających przed uszkodzeniem w czasie transportu. 4. Oferowane towary muszą być opakowane w sposób umożliwiający ich identyfikację (ilość, dane indywidualizujące - marka / symbol) bez konieczności naruszania opakowania. 5. Z czynności dostarczenia przedmiotu zamówienia sporządzony zostanie protokół zdawczo-odbiorczy, uwzględniający producenta, model, konfigurację sprzętu i numery seryjne produktów wraz z krótką ich charakterystyką. 6. Termin realizacji dostawy maksymalnie do 7 dni roboczych od dnia podpisania umowy. 7. Wymagania dotyczące sposobu realizacji zamówienia: 1) Wykonawca zobowiązany jest do zagwarantowania kompatybilności (bezpieczeństwo, stabilność i wydajność) nowych komputerów z istniejącym systemem plików w oparciu o system domen środowiska Microsoft Windows oraz serwerem pocztowym Microsoft Exchange. 2) Wykonawca zobowiązuje się na czas trwania gwarancji do nieodpłatnego usuwania zgłaszanych przez Zamawiającego usterek. W przypadku wystąpienia konieczności naprawy sprzętu poza siedzibą Instytutu, Wykonawca zapewni: a) odbiór na własny koszt wadliwego sprzętu w terminie nieprzekraczającym 2 dni roboczych, b) dostawę naprawionego sprzętu na własny koszt, w terminie nie przekraczającym 2 dni roboczych od dnia usunięcia awarii przez serwis, a w uzasadnionych przypadkach w terminie nie dłuższym niż 14 dni roboczych od dnia odebrania sprzętu z siedziby Zamawiającego, c) w przypadku braku możliwości usunięcia awarii w terminie 14 dni roboczych od dnia odebrania wadliwego sprzętu z siedziby Zamawiającego, Wykonawca zobowiązuje się do bezpłatnego dostarczenia i uruchomienia nowego sprzętu zastępczego o parametrach równoważnych z oferowanymi. 3) Wykonawca zobowiązuje się do podjęcia czynności serwisowych w czasie nieprzekraczającym jednego dnia roboczego od momentu zgłoszenia. 4) Wykonawca zapewni dostęp do pomocy technicznej, umożliwiając zgłaszanie wad lub usterek za pomocą Internetu lub telefonicznie. 5) Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia kart gwarancyjnych. 6) Wykonawca zapewni Zamawiającemu dostęp do aktualizacji sterowników za pośrednictwem serwisu internetowego. 7) Wykonawca w ofercie wskaże producenta i model wyspecyfikowanego sprzętu.
  10. Dostawa specjalistycznego stanowiska do badania włókna węglowego w warunkach elektroerozji
    Zamawiający: Wydział Mechatroniki Politechniki Warszawskiej, Warszawa
    Dostawa specjalistycznego stanowiska do badania włókna węglowego w warunkach elektroerozji
  11. świadczenie opieki nad dziećmi oraz organizacja zajęć dla dzieci w ramach programu pracy z rodziną wieloproblemową
    Zamawiający: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Krakowie, Kraków
    świadczenie opieki nad dziećmi oraz organizacja zajęć dla dzieci w ramach pracy z rodziną wieloproblemową
  12. organizacja zajęć sportowych oraz zajęć edukacyjnych dla uczestników projektu Pora na aktywność
    Zamawiający: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Krakowie, Kraków
    Przedmiotem zamówienia jest organizacja zajęć sportowych oraz zajęć z edukacji ekologicznej dla uczestników projektu /Pora na aktywność/ zgodnie z poniższymi wytycznymi: I część zamówienia - organizacja zajęć o charakterze sportowym dla uczestników projektu /Pora na aktywność: PAL Stworzyć miejsce do życia/
    1) ilość uczestników: 8 w wieku 16-26 lat /w tym 4 niepełnoletnich/ 2) termin realizacji: od dnia podpisania umowy do 31.11.2010 3) Wykonawca zorganizuje i przeprowadzi zajęcia na terenie Krakowa. Program zajęć dla 1 osoby: a) 2 lekcje jazdy konnej w stadninie koni dla początkujących (2 lekcja - 2 godziny zegarowe)
    b) 2 wyjścia na basen (1 wejście - 90 minut) c) 2 wizyty na ściance wspinaczkowej ( 1 wejście - 2 godziny) d) 1 wyjście na grę w kręgle (1 godzina zegarowa gry)
    e)I grupa - 2 lekcje sportów walki Kung Fu Wing Chun (1 wejście - 90 minut)
    II grupa - 2 wyjścia do parku wodnego (1 wejście - 2 godziny zegarowe) i 1 wyjście na gokart w Parku Wodnym (1 godzina zegarowa) 4) Zajęcia odbywać się będą w soboty, niedziele i święta ustawowo wolne od pracy, bądź w dzień powszedni po godz.16.00, 5) Wykonawca zapewni opiekę nad uczestnikami podczas zajęć 6) Zajęcia będą urozmaicone i zorganizowane w atrakcyjnej dla młodzieży formie, 7) Wykonawca zapewnia ubezpieczenie uczestników NNW na kwotę min.5000zł/os 8) Wyjścia będą się odbywać w grupach 4-osobowych 9) Wykonawca świadczy usługę na podstawie harmonogramu przekazanego przez Zamawiającego do 5 dni przed rozpoczęciem zajęć. Harmonogram może być modyfikowany w trakcie trwania usługi w związku z niemożliwymi do przewidzenia okolicznościami ze strony uczestników projektu lub Zamawiającego. 10) W przypadku o którym mowa w pkt 3 lit e - a wyboru zajęć dokonają beneficjenci, Wykonawca zostanie poinformowany o ich wyborze do 5 dni roboczych przed rozpoczęciem zajęć. 11) Uczestnicy niepełnoletni będą odbierani od rodziców przez Wykonawcę i odprowadzani do domu po zajęciach wg harmonogramu o którym mowa w pkt 9 12) Usługa obejmuje beneficjentów zamieszkałych na terenie Dzielnicy XIII Miasta Krakowa 13) Czas dojazdu nie jest wliczany w czas trwania zajęć 14) Bilety na transport MPK dla beneficjentów projektu zapewnia Zamawiający
    15) Wykonawca każdorazowo najpóźniej na dzień przed świadczeniem usługi przekaże Zamawiającemu (telefonicznie/e-mailem) dane osobowe opiekuna/opiekunki (imię, nazwisko, numer telefonu komórkowego i serię i numer dowodu osobistego lub numer legitymacji służbowej lub dane innego dokumentu ze zdjęciem umożliwiającego weryfikację tożsamości), 16) Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia listy obecności uczestników zajęć. II część zamówienia - prowadzenie zajęć rekreacyjno-sportowych dla uczestników projektu /Pora na aktywność - PAL Prądnik Czerwony/ 1) Prowadzenie zajęć rekreacyjno-sportowych z elementami gry w koszykówkę dla młodzieży w wieku 15-24 a) termin realizacji: 01.10.2010-31.12.2010 b) ilość godzin: 44, tj. 22 spotkania po 2 godziny zegarowe
    c) ilość uczestników: 20-40 /w dwóch grupach liczących każda 10-20 osób/
    d) miejsce realizacji: Szkoła Podstawowa nr 2 im. Św. Wojciecha w Krakowie przy ul. Strzelców 5a /lokal zapewnia Zamawiający/ e) zajęcia odbywać się będą dwa razy w tygodniu po 2 godziny, między poniedziałkiem a piątkiem, w godz. 17.00-19.00 /każda grupa raz w tygodniu/ f) zajęcia winny zawierać elementy rozwijające u uczestników sprawność moto-funkcjonalną, kondycyjną i koordynacyjną g) Wykonawca do 7 dni przed rozpoczęciem zajęć zobowiązany jest do przedłożenia animatorowi lokalnemu wskazanemu przez Zamawiającego, do akceptacji, programu zajęć, h) sprzęt sportowy do prowadzenia zajęć zapewnia Zamawiający 2) Prowadzenie aerobiku dla kobiet a) termin realizacji: 24.10.2010-30.11.2010 b) ilość godzin: 20 tj. 10 spotkań po 2 godziny zegarowe c) ilość uczestników: 5-10 d) Miejsce realizacji: lokal Zamawiającego w Krakowie przy ul. Dobrego Pasterza 72 e) Zajęcia odbywać się będą dwa razy w tygodniu po 2 godziny między poniedziałkiem a piątkiem w godz.17.00-19.00 f) Materace do ćwiczeń zapewnia Zamawiający, inne elementy niezbędne do prowadzenia zajęć zapewnia Wykonawca. 3) Wykonawca zapewnia ubezpieczenie uczestników NNW na kwotę min.5000zł/os 4) Szczegółowy harmonogram zajęć zostanie przekazany przez Zamawiającego do 7 dni przed rozpoczęciem realizacji usługi. 5) Wykonanie harmonogramu zostanie potwierdzone przez Animatora lokalnego wskazanego przez Zamawiającego 6) Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia listy obecności uczestników zajęć. 7) Zajęcia o których mowa w ust 1 część II pkt 1 i 2 nie będą realizowane w tym samym czasie III część zamówienia - prowadzenie zajęć z edukacji ekologicznej w ramach projektu /Pora na aktywność: PAL Grzegórzki/
    1) Organizacja i prowadzenie zajęć ekologicznych w formie interaktywnej, w tym:
    a) zabawy edukacyjne z udziałem rodziców/rodzica i dzieci/dziecka
    - zabawy dla dzieci w wieku przedszkolnym (3-6 lat) - zabawy dla dzieci w wieku szkolnym (7-14) b) zabawy z wykorzystaniem materiałów wtórnych (gazet butelek plastikowych itp./ c) krótka informacja dotycząca ekologii na co dzień /w tym segregacja odpadów/ 2) Ilość uczestników: nie mniej niż 60, w tym 30 dzieci w wieku 3-14 lat w ciągu 3 lat / nie mniej niż 20 rocznie - w tym 10 dzieci w wieku 3-14 lat/ 3) Termin realizacji: a) I zajęcia - 25 wrzesień 2010 w godz. 11.30 do 14.30 /3 godziny zegarowe/ b) II zajęcia - wrzesień 2011 /3 godziny zegarowe/
    c) III zajęcia - wrzesień 2012 /3 godziny zegarowe/ 4) Termin realizacji zajęć o których mowa w części III pkt 3 lit b i c zostanie wskazany przez Zamawiającego do 30 dni przed rozpoczęciem zajęć. 5) Miejsce realizacji: w miejscu wskazanym przez Zamawiającego w Krakowie przy ul. Semperitowców 13. /Zajęcia odbędą się w trakcie pikniku/ 6) Wykonawca do 7 dni przed rozpoczęciem zajęć zobowiązany jest do przedłożenia animatorowi lokalnemu wskazanemu przez Zamawiającego, do akceptacji, konspektu zajęć. 2. Warunki płatności: 1) w przypadku części I
    a) okres rozliczeniowy ustala się na miesiąc kalendarzowy. b) wynagrodzenie płatne będzie po zakończeniu każdego okresu rozliczeniowego przelewem na rachunek bankowy Wykonawcy w ciągu 14 dni od daty przyjęcia faktury/rachunku częściowego przez Zamawiającego. c) Wykonawca załączy do rachunku/faktury wykaz faktycznie wykonanych prac w ramach usługi wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do siwz oraz listę obecności. 2) w przypadku części II a) okres rozliczeniowy ustala się na miesiąc kalendarzowy b) rachunek/faktura wraz z załączoną listą obecności zastaną potwierdzone przez kierownika wskazanego przez Zamawiającego c) wynagrodzenie płatne będzie po zakończeniu każdego okresu rozliczeniowego przelewem na rachunek bankowy Wykonawcy w ciągu 14 dni od daty przyjęcia potwierdzonej faktury/rachunku częściowego przez Zamawiającego. 3) w przypadku części III a) wynagrodzenie płatne po zrealizowaniu każdych zajęć przelewem na rachunek bankowy Wykonawcy w ciągu 14 dni od daty przyjęcia faktury/rachunku częściowego przez Zamawiającego
    3. Warunki dodatkowe: 1) Wykonawca każdorazowo informuje Zamawiającego (e-mail, telefon) o trudnościach/ problemach związanych z realizacją usługi, zwłaszcza zachowaniem beneficjentów podczas usługi, stanem lub zachowaniem rodziców/ opiekunów/ osób trzecich w związku z wykonywaną usługą. 2) Jeżeli wykonawca stwierdzi zagrożenie zdrowia lub życia beneficjenta niezwłocznie poinformuje o tym Zamawiającego - (e-mail, telefon) 3) W przypadku sytuacji określonych w pkt.1-2 kontaktować należy się z Sekcją ds. Zarządzania projektami tel. 12-257-00-79, e-mail sp@mops.krakow.pl 4) Zamawiający, a także podmiot kontrolujący Zamawiającego może w każdej chwili skontrolować Wykonawcę w zakresie świadczonej przez niego usługi. 5) Wykonawca informuje uczestników zajęć o współfinansowaniu usługi przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego 6) Wykonawca dostarczy polisę ubezpieczeniową potwierdzającą wykonanie warunku ubezpieczenia dzieci od NNW przed podjęciem opieki/rozpoczęciem zajęć
  13. świadczenie usługi opieki nad dziećmi oraz organizacji zajęć dla dzieci
    Zamawiający: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Krakowie, Kraków
    Przedmiotem zamówienia jest świadczenie opieki nad dzieckiem oraz organizacji zajęć dla dzieci zgodnie z poniższymi wytycznymi:
    I część zamówienia - opieka nad dziećmi na czas uczestnictwa rodziców w projekcie Program pracy z rodziną wieloproblemową
    1) adresaci usługi: dzieci w wieku do 0 do lat 11
    2) liczba godzin świadczonej usługi - max 90
    3) termin realizacji: od dnia podpisania umowy do 15.12.2010. Zamówienie będzie realizowane na podstawie zamówień częściowych zgłaszanych /w formie faksu lub e-mail/ Wykonawcy do 7 dni przed rozpoczęciem realizacji usługi.
    4) czas realizacji -od poniedziałku do piątku, w godzinach od 15.00-20.00
    5) miejsce: w granicach administracyjnych Krakowa w miejscu zamieszkania dziecka.
    6) Wykonawca: podmiot prowadzący działalność gospodarczą polegającą na zapewnieniu opieki nad dziećmi, potwierdzony wpisem do właściwego rejestru
    II część zamówienia - opieka nad dziećmi uczestników projektu Pora na aktywność
    1) adresaci usługi: dzieci w wieku 1-15 lat
    2) liczba godzin świadczonej usługi - nie więcej niż 23 220, na rzecz maksymalnie 1548 dzieci, w średnim wymiarze 15 godzin/dziecko
    3) usługa obejmuje:
    a) czynności opiekuńcze odpowiednie do wieku, wspierające prawidłowy rozwój dziecka
    b) niezbędne czynności pielęgnacyjne dzieci wymagających takich czynności
    c) zabawę połączoną z edukacją najmłodszych
    d) kreatywne spędzanie czasu - spacery, promowanie aktywnego spędzania czasu, gry i zabawy edukacyjne
    e) motywowanie do nauki i odrabiania zadań domowych
    f) pogłębianie/wspieranie zainteresowań dzieci
    g) opiekę nad dziećmi chorymi, niepełnosprawnymi, a także specjalnej troski (wykonywanie zaleceń lekarza, rehabilitanta) - w zakresie koniecznym do podtrzymania procesu leczenia w czasie nieobecności rodziców/opiekunów dziecka
    4) Wykonawca świadczy usługę na podstawie miesięcznego harmonogramu przekazanego przez Zamawiającego do trzech dni przed rozpoczęciem miesiąca, w którym świadczona ma być usługa. Harmonogram może być modyfikowany w trakcie miesiąca w związku z niemożliwymi do przewidzenia okolicznościami ze strony uczestników projektu lub Zamawiającego.
    5) Usługa może być świadczona u kilku beneficjentów w tym samym czasie.
    6) Wykonawca każdorazowo najpóźniej na dzień przed świadczeniem usługi przekaże Zamawiającemu (telefonicznie/e-mailem) dane osobowe opiekuna/opiekunki (imię, nazwisko, numer telefonu komórkowego i serię i numer dowodu osobistego lub numer legitymacji służbowej lub dane innego dokumentu ze zdjęciem umożliwiającego weryfikację tożsamości), a jeżeli usługa będzie świadczona w lokalu Wykonawcy także adres lokalu.
    7) Wykonawca zapewni dzieciom objętym opieką ubezpieczenie NNW /min.5 000/os
    8) Wykonawca informuje rodziców dzieci nad którymi sprawuje opiekę o współfinansowaniu usługi przez Unię Europejską, w przypadku świadczenia usługi w lokalu - oznakuje go logotypami POKL, UE-EFS oraz informacją o dofinansowaniu,
    9) Wykonawca każdorazowo informuje Zamawiającego (e-mail, telefon) o trudnościach/ problemach związanych z realizacją usługi, zwłaszcza w dostaniu się do lokalu uczestnika projektu, zachowaniem dziecka podczas usługi, stanem lub zachowaniem rodziców/ opiekunów/ osób trzecich i lokalu w związku z wykonywaną usługą.
    10) Jeżeli wykonawca stwierdzi zagrożenie zdrowia lub życia dziecka/ dzieci niezwłocznie poinformuje o tym Zamawiającego - (e-mail, telefon).
    11) W przypadku sytuacji określonych w ust.1 część II pkt.6, 9 i 10 kontaktować należy się z Sekcją ds. Zarządzania Projektami tel. 12-257-00-79, e-mail sp@mops.krakow.pl
    12) Czas realizacji: od poniedziałku do piątku w godzinach 7.00-20.00
    13) Usługa świadczona w formie opieki godzinnej.
    14) Miejsce realizacji: w miejscu zamieszkania beneficjenta (obszar administracyjny Krakowa) lub w lokalu zapewnionym przez Wykonawcę - położony w granicach administracyjnych miasta Krakowa, w pobliżu linii tramwajowych lub autobusowych - przystanek MPK najdalej 500m od lokalu - po uzyskaniu zgody beneficjenta
    15) usługa obejmie max 1548 dzieci w tym:
    a) 182 dzieci objętych pomocą przez Filię 1 - teren Dzielnicy II i III Miasta Krakowa
    b) 167 dzieci objętych pomocą przez Filię 2 - teren Dzielnicy IV i VI Miasta Krakowa
    c) 183 dzieci objętych pomocą przez Filię 3 - teren Dzielnicy IX, X, XIII Miasta Krakowa
    d) 209 dzieci objętych pomocą przez Filię 4 - teren Dzielnicy XVII Miasta Krakowa
    e) 100 dzieci objętych pomocą przez Filię 5 - teren Dzielnicy VIII Miasta Krakowa
    f) 149 dzieci objętych pomocą przez Filię 6 - teren Dzielnicy I Miasta Krakowa
    g) 122 dzieci objętych pomocą przez Filię 7 - teren Dzielnicy V i VII Miasta Krakowa
    h) 187 dzieci objętych pomocą przez Filię 8 - teren Dzielnicy XI i XII Miasta Krakowa
    i) 249 dzieci objętych pomocą przez Filię 9 - teren Dzielnicy XIV, XV, XVI, XVII Miasta Krakowa
    16) lokal Wykonawcy, w którym może odbywać się usługa powinien spełniać wymogi ustawy z dnia 07.09.1991 o systemie oświaty /tekst jednolity Dz.U 2004r nr 256 poz.2572 z późn.zm/, jak również rozporządzeń wykonawczych do w/w ustawy

    III część zamówienia - organizacja zajęć dla dzieci w ramach projektu Pora na aktywność :Pal - stworzyć miejsce do życia
    1) Usługa obejmuje:
    a) zajęcia o charakterze edukacyjnym w Krakowskim Zoo i w Lasku Wolskim, zgodnie z wytycznymi:
    - zorganizowanie 3 zajęć dla 6 dzieci w wieku 5-10 lat. (po 2 dzieci na jedne zajęcia)
    - ilość godzin zegarowych : 9 ( 3 godziny na jedne zajęcia)
    - program zajęć:
    * wizyta w Zoo
    * spacer po Lasku Wolskim
    * wyjście na Kopiec Piłsudzkiego
    * sesja zdjęciowa dla dzieci (dzieci fotografowane wspólnie lub ze zwierzętami)
    * gry i zabawy na świeżym powietrzu
    * quiz na temat egzotycznych zwierząt /15 pytań/
    - każde dziecko otrzyma zapis zdjęć na płycie CD /min.20 zdjęć/ oraz jedno wywołane zdjęcie w formacie 13x18
    b) zajęcia o charakterze rozrywkowym w kinie Kijów zgodnie z wytycznymi:
    - zorganizowanie 4 zajęć dla 8 dzieci w wieku 10-15 lat. (po 2 dzieci na jedne zajęcia)
    - ilość godzin zegarowych : 8 ( 2 godziny na jedne zajęcia)
    - program zajęć:
    * seans filmowy w kinie Kijów
    c) zajęcia o charakterze kulturowym w Centrum Sztuki i Techniki Japońskiej Mangha zgodnie z wytycznymi
    - zorganizowanie 3 zajęć dla 6 dzieci w wieku 10-15 lat. (po 2 dzieci na jedne zajęcia)
    - ilość godzin zegarowych : 6 ( 2 godziny na jedne zajęcia)
    - program zajęć:
    * wizyta w centrum Kultury i Sztuki Japońskiej Mangha
    * spacer bulwarami wiślanymi
    d) zajęcia o charakterze kulturowym w formie wizyty w Muzeum Inżynierii Lądowej zgodnie z wytycznymi
    - zorganizowanie 3 zajęć dla 6 dzieci w wieku 10-15 lat. (po 2 dzieci na jedne zajęcia)
    - ilość godzin zegarowych : 6 ( 2 godziny na jedne zajęcia)
    - program zajęć:
    * wizyta w Muzeum Inżynierii Lądowej
    * spacer na ul. Starowiślną, skosztowanie lodów na ul. Starowiślnej. Każde dziecko otrzyma po 2 gałki lodów
    e) zajęcia o charakterze edukacyjnym w Ogrodzie Doświadczeń zgodnie z wytycznymi
    - zorganizowanie 3 zajęć dla 6 dzieci w wieku 5-10 lat. (po 2 dzieci na jedne zajęcia)
    - ilość godzin zegarowych : 6 ( 2 godziny na jedne zajęcia)
    - program zajęć:
    * zwiedzanie ogrodu doświadczeń
    * sesja zdjęciowa dla dzieci
    - każde dziecko otrzyma zapis zdjęć na płycie CD /min.20zdjęć/ oraz jedno wywołane zdjęcie w formacie 13x18
    f) zajęcia o charakterze sportowym w Parku Wodnym zgodnie z wytycznymi
    - zorganizowanie 5 zajęć dla 10 dzieci w wieku 10-15 lat. (po 2 dzieci na jedne zajęcia)
    - ilość godzin zegarowych : 10 ( 2 godziny na jedne zajęcia)
    - program zajęć:
    * Agua Park - zjeżdżalnie, jacuzzi, rwąca rzeka
    g) zajęcia o charakterze kulturowym w formie rejsu statkiem po Wiśle do Tyńca zgodnie z wytycznymi
    - zorganizowanie 2 zajęć dla 4 dzieci w wieku 5-15 lat. (po 2 dzieci na jedne zajęcia)
    - ilość godzin zegarowych : 8 ( 4 godziny na jedne zajęcia)
    - program zajęć:
    * rejs statkiem po Wiśle z Krakowa do Tyńca i z powrotem
    h) zajęcia o charakterze kulturowym w Fabryce Schindlera zgodnie z wytycznymi
    - zorganizowanie 3 zajęć dla 6 dzieci w wieku 12-15 lat. (po 2 dzieci na jedne zajęcia)
    - ilość godzin zegarowych : 6 ( 2 godziny na jedne zajęcia)
    - program zajęć:
    * wizyta w Fabryce Schindlera
    * wejście na Kopiec Kraka
    * quiz dotyczący wiadomości na temat II wojny światowej
    i) zajęcia o charakterze edukacyjnym w formie zwiedzania Parku Edukacji Rozwojowej i Klasztoru Benedyktynów w Tyńcu zgodnie z wytycznymi
    - zorganizowanie 4 zajęć dla 8 dzieci w wieku 5-12 lat. (po 2 dzieci na jedne zajęcia)
    - ilość godzin zegarowych : 12 ( 3 godziny na jedne zajęcia)
    - program zajęć:
    * wizyta w Parku Edukacji Rozwojowej na ul. Tynieckiej połączona z warsztatami (do wyboru ghański, peruwiański, indiański, inuicki, mongolski, papuaski) zapoznanie się z warunkami życia dzieci na innych kontynentach
    * zwiedzanie Klasztoru Benedyktynów w Tyńcu
    j) zajęcia o charakterze kulturowym w formie zwiedzania Wawelu zgodnie z wytycznymi
    - zorganizowanie 3 zajęć dla 6 dzieci w wieku 10-15 lat. (po 2 dzieci na jedne zajęcia)
    - ilość godzin zegarowych : 6 ( 2 godziny na jedne zajęcia)
    - program zajęć:
    * zwiedzanie Reprezentacyjnych Komnat Królewskich na Wawelu oraz Smoczej Jamy
    * quiz kulturowo -historyczny /15 pytań/
    k) zajęcia o charakterze turystycznym i edukacyjnym w miejscowości Korzkiew i w Pieskowej Skale zgodnie z wytycznymi
    - zorganizowanie 3 zajęć dla 6 dzieci w wieku 10-15 lat. (po 2 dzieci na jedne zajęcia)
    - ilość godzin zegarowych : 9 ( 3 godzin na jedne zajęcia)
    -program zajęć:
    * zwiedzanie Zamku Korzkiew oraz w Pieskowej Skale
    * zwiedzanie Jaskini Ciemnej
    * sesja zdjęciowa przez cały czas trwania wycieczki
    - każde dziecko otrzyma zapis zdjęć na płycie CD /min. 20zdjęć/oraz jedno grupowe zdjęcie wywołane w formacie 13x18
    - dojazd samochodem lub busem zapewnia organizator
    l) zajęcia o charakterze kulturowym w formie muzeum zgodnie z wytycznymi
    - zorganizowanie 2 zajęć dla 4 dzieci w wieku 10-15 lat. (po 2 dzieci na jedne zajęcia)
    - ilość godzin zegarowych : 5 ( 2,5 godziny na jedne zajęcia)
    - program zajęć:
    * zwiedzanie Muzeum Lotnictwa
    * udział w lekcji muzealnej pt. Od Dedala - historia szybownictwa
    * sesja zdjęciowa dla dzieci w Muzeum Lotnictwa
    - każde dziecko otrzyma zapis zdjęć na płycie CD/min.20 zdjęć/ oraz jedno wywołane zdjęcie w formacie 13x18

    2) Zajęcia odbywać się będą w soboty, niedziele i święta ustawowo wolne od pracy, bądź w dzień powszedni po godz.16.00
    3) Wykonawca zapewni opiekę nad dziećmi podczas zajęć
    4) Zajęcia będą urozmaicone i zorganizowane w atrakcyjnej dla dzieci formie,
    5) Wykonawca zapewnia ubezpieczenie dzieci NNW na kwotę min.5000zł/os
    6) Wykonawca świadczy usługę na podstawie harmonogramu przekazanego przez Zamawiającego do 5 dni przed rozpoczęciem zajęć. Harmonogram może być modyfikowany w trakcie trwania usługi w związku z niemożliwymi do przewidzenia okolicznościami ze strony uczestników projektu lub Zamawiającego.
    7) Dzieci będą odbierane od rodziców przez Wykonawcę i odprowadzane do domu po zajęciach wg harmonogramu o którym mowa w ust.1 część III pkt 6.
    8) Usługa obejmuje dzieci zamieszkałe na terenie Dzielnicy XIII Miasta Krakowa
    9) Poszczególne zajęcia nie będą odbywały się w jednym czasie.
    10) Czas dojazdu nie jest wliczany w czas trwania zajęć
    11) Bilety na transport MPK dla dzieci zapewnia Zamawiający (z wyjątkiem zajęć o których mowa w pkt 1 lit.k)
    12) Termin realizacji od dnia podpisania umowy do 31.10.2010
    13) Wykonawca każdorazowo najpóźniej na dzień przed świadczeniem usługi przekaże Zamawiającemu (telefonicznie/e-mailem) dane osobowe opiekuna/opiekunki (imię, nazwisko, numer telefonu komórkowego i serię i numer dowodu osobistego lub numer legitymacji służbowej lub dane innego dokumentu ze zdjęciem umożliwiającego weryfikację tożsamości),
    14) Wykonawca każdorazowo informuje Zamawiającego (e-mail, telefon) o trudnościach/ problemach związanych z realizacją usługi, zwłaszcza zachowaniem dziecka podczas usługi, stanem lub zachowaniem rodziców/ opiekunów/ osób trzecich w związku z wykonywaną usługą.
    15) Jeżeli wykonawca stwierdzi zagrożenie zdrowia lub życia dziecka/ dzieci niezwłocznie poinformuje o tym Zamawiającego - (e-mail, telefon)
    16) W przypadku sytuacji określonych w ust.1 część III pkt.13-15 kontaktować należy się z Sekcją ds. Zarządzania Projektami tel. 12-257-00-79, e-mail sp@mops.krakow.pl
    17) Wykonawca informuje rodziców dzieci nad którymi sprawuje opiekę o współfinansowaniu usługi przez Unię Europejską
    2. Warunki płatności:
    1) okres rozliczeniowy ustala się na miesiąc kalendarzowy.
    2) wynagrodzenie płatne będzie po zakończeniu każdego okresu rozliczeniowego przelewem na konto Wykonawcy w ciągu 14 dni od daty przyjęcia faktury/rachunku częściowego przez Zamawiającego.
    3) Wykonawca załączy do rachunku/faktury wykaz faktycznie wykonanych prac w ramach usługi wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do siwz.
    3. Warunki dodatkowe:
    1) Wykonawca dokona zmiany osoby realizującej usługę na wniosek Zamawiającego w przypadku nienależytego wykonywania obowiązków lub na wniosek Wykonawcy, uzasadniony obiektywnymi okolicznościami.
    2) Zamawiający, a także podmiot kontrolujący Zamawiającego może w każdej chwili skontrolować Wykonawcę w zakresie świadczonej przez niego usługi.
    3) Wykonawca jest związany ofertą przez 30 dni licząc od upływu terminu składania ofert.
    4) Wykonawca dostarczy polisę ubezpieczeniową potwierdzającą wykonanie warunku ubezpieczenia dzieci od NNW przed podjęciem opieki/rozpoczęciem zajęć
  14. Dostawa sprzętu komputerowego, drukarek oraz nośników danych dla Uniwersyteckiego Centrum Klinicznego
    Zamawiający: Uniwersyteckie Centrum Kliniczne, Gdańsk
    Sprzęt komputerowy, drukarki oraz nośniki danych - wielkość i zakres zamówienia określone w załącznikach nr 4 i 5 do SIWZ.