Kogo reprezentuje osoba

Żebrowski Bartłomiej Jerzy

w KRS

Bartłomiej Jerzy Żebrowski

− Profil Osoby z KRS
Pierwsze imię:Bartłomiej
Drugie imię:Jerzy
Nazwisko:Żebrowski
Płeć:Mężczyzna
Rok urodzenia:1975 r., wiek 46 lat
Miejscowości:Gdynia (Pomorskie), Kraków (Małopolskie), Lubliniec (Śląskie), Warszawa (Mazowieckie), Zamienie (Mazowieckie)
Przetargi:4 w poprzednich firmach
Aktualnie reprezentuje:
  1. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: w Zarządzie
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Boguszewski Tomasz Jerzy
  2. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: w Zarządzie

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Dłużniewski Paweł, Kalyciok Romulad Alois

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Wierzbicka Anna
  3. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Gajewska Małgorzata Alicja, Kubacki Cezary Andrzej, Pietrzak Wojciech Jan, Tabor Piotr, Łanocha Arkadiusz
  4. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: w Zarządzie

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Kościński Mirosław, Lipski Maciej Paweł, Wistuba Aleksander Wojciech

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Mrozek Adam Marcin

Reprezentował:
  1. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: w Zarządzie

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Bednarski Mariusz Robert, Czeredys Marek, Czeredys Michał, Komornicki Leon Stanisław, Kozłowski Adam Piotr, Kozłowski Wiktor, Syryczyńska Grażyna, Słoniewski Michał, Walkiewicz Wiesław

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Wiśniewski Andrzej Hubert
  2. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: w Zarządzie

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Bieliński Piotr

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Wyrwa Mariusz
  3. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: w Zarządzie

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Bednarski Mariusz Robert, Czeredys Marek, Czeredys Michał, Czyżewski Witold Roman, Jakszuk Sławomir, Janusiewicz Tadeusz, Komornicki Leon Stanisław, Kowalczuk Konrad Szymon, Kozłowski Adam Piotr, Kozłowski Wiktor, Syryczyńska Grażyna, Słoniewski Michał

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Łotoszyński Michał
  4. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Bokun Igor, Cheba Michał, Homa Janusz Stanisław, Kiser Tomasz Sławomir, Koczyński Wojciech Jerzy, Lesz Aleksander Mieczysław, Maciantowicz Tomasz Maciej, Miednik Eugeniusz, Młynarczyk Grzegorz Arkadiusz, Nagrodzki Kamil, Okopień Tomasz, Porębska Karina Agnieszka, Siatka Konrad Kamil, Skotniczny Maciej Maria, Stachowiak Radosław, Stępień Edyta, Stoiński Bartłomiej, Styczeń Jakub, Styczeń Rafał Maciej, Wójcik Jan, Wyka Aleksander Julian, Zborowski Krzysztof

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Tomczyk Bogdan
  5. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: w Zarządzie

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Kalyciok Romuald Alois

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Wierzbicka Anna
  6. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: w Zarządzie

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Kalyciok Romuald Alois

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Łukasik Tomasz Marek
  7. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: w Zarządzie

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Biechowski Marcin Krzysztof, Malina Wojciech, Szawłowska Ewa Elżbieta

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Stański Piotr Jerzy

Osoby współwystępujące w KRS działają obecnie w:
  1. 123 Sp. Z O.O., Kraków − KRS 0000366947
  2. 2 Creative Sp. Z O.O., Kraków − KRS 0000300366
  3. 4fun Media S.A., Warszawa − KRS 0000235128
  4. Action Ct Wantuła Sp. J., Poznań − KRS 0000106551
  5. Action S.A., Zamienie − KRS 0000214038
  6. Ailleron S.A., Kraków − KRS 0000385276
  7. Amaranth Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000347824
  8. Amp Holding Sp. Z O.O., Kraków − KRS 0000612736
  9. Ant Bag Sp. Z O.O., Balice − KRS 0000414723
  10. Arcus S.A., Warszawa − KRS 0000271167
  11. Arcus Systemy Informatyczne Sp. Z O.O., Lublin − KRS 0000031806
  12. Ardigen S.A., Kraków − KRS 0000585459
  13. Asceline Kiser Sp. J., Bielsko-biała − KRS 0000910469
  14. Asceline Sp. Z O.O., Bielsko-biała − KRS 0000342805
  15. Asceline Sp. Z O.O. Spółka Komandytowa, Bielsko-biała − KRS 0000430665
  16. Asi Vellamo Sp. Z O.O., Kraków − KRS 0000869223
  17. Astatis Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000169151
  18. B B Ventures Sp. Z O.O., Bielsko-biała − KRS 0000205857
  19. Balticon S.A., Gdynia − KRS 0000366414
  20. Bnw - Centrum Terapii Psychogennych Zaburzeń Odżywiania Się, Warszawa − KRS 0000147501
  21. Brod Sp. Z O.O., Kraków − KRS 0000636203
  22. Budownictwo Sp. Z O.O., Kraków − KRS 0000275634
  23. Consultor S.A., Warszawa − KRS 0000446509
  24. Crist Mars Ekoenergia Sp. Z O.O., Szczecin − KRS 0000400053
  25. Cyfrowe Centrum Serwisowe S.A., Piaseczno − KRS 0000253995
  26. Dafne 13 Sp. Z O.O., Kraków − KRS 0000763688
  27. Dafne 33 Sp. Z O.O., Kraków − KRS 0000915127
  28. Dafne15 Sp. Z O.O., Kraków − KRS 0000763236
  29. Dazi Investment Sp. Z O.O., Bielsko-biała − KRS 0000396357
  30. Debiut - Fundacja Młodego Kina, Warszawa − KRS 0000213302
  31. Diagmatic Sp. Z O.O., Kraków − KRS 0000767866
  32. Digital Care Finance Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000732282
  33. Digital Care Limited Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000666208
  34. Digital Care Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000431665
  35. Dino Polska S.A., Krotoszyn − KRS 0000408273
  36. Doradztwo Dla Polskich Przedsiębiorstw Securities S.A., Warszawa − KRS 0000289390
  37. Dracula Ventures S.A., Bielsko-biała − KRS 0000305110
  38. Eceler Sp. Z O.O. Likwidacyjnej, Wrocław − KRS 0000303968
  39. Edoktor24 International S.A., Warszawa − KRS 0000915190
  40. Edoktor24 International Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000590547
  41. Edoktor24 Services Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000819838
  42. Eko Export S.A., Bielsko-biała − KRS 0000308459
  43. Elektrobudowa S.A., Katowice − KRS 0000074725
  44. Emarket Sp. Z O.O., Kraków − KRS 0000427400
  45. Esentia Aligata Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000186680
  46. Esmetric Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000354060
  47. Esmetric Sp. Z O.O. Spółka Komandytowa, Warszawa − KRS 0000351545
  48. Euro-house Sp. Z O.O., Opole − KRS 0000414521
  49. Euro-wind Sp. Z O.O., Opole − KRS 0000415874
  50. Eurokom Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000047018

Osoby współwystępujące w KRS działały także w:
  1. 7r Czechowice Dziedzice D Sp. Z O.O., Kraków − KRS 0000763712
  2. 7r Development Sp. Z O.O., Kraków − KRS 0000702136
  3. 7r Logistic Kraków Kokotów Projekt 8 Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000615371
  4. 7r Projekt 71 Sp. Z O.O., Kraków − KRS 0000851105
  5. 7r Projekt 72 Sp. Z O.O., Kraków − KRS 0000850369
  6. 7r Siemianowice Śląskie Sp. Z O.O., Kraków − KRS 0000614480
  7. A. Pl Internet S.A., Warszawa − KRS 0000362525
  8. A.pl Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000266679
  9. Actina Sp. Z O.O., Zamienie − KRS 0000179289
  10. Action 3 Sp. Z O.O., Poznań − KRS 0000205715
  11. Action Internet Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000142637
  12. Action Radom Sp. Z O.O., Radom − KRS 0000123510
  13. Action Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000066230
  14. Active Care Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000189793
  15. Activebrand Sp. Z O.O., Kraków − KRS 0000438104
  16. Aga - Gaz Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000006183
  17. Ailleron Outsourcing Services Sp. Z O.O., Kraków − KRS 0000349565
  18. Airbus Group Polska Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000215051
  19. Alingua Sp. Z O.O., Kraków − KRS 0000358493
  20. Anashwit Sp. Z O.O., Podkowa Leśna − KRS 0000311614
  21. Ap Edukacja Sp. Z O.O., Łódź − KRS 0000218625
  22. Arcus Bcs Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000043440
  23. Arcus Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000015146
  24. Arteria S.A., Warszawa − KRS 0000226167
  25. Asi Summit Ssf Sp. Z O.O. Spółka Komandytowa, Kraków − KRS 0000811634
  26. Asseco Poland S.A., Rzeszów − KRS 0000033391
  27. Audax Energia Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000335601
  28. Auto Lider Sp. Z O.O., Kielce − KRS 0000101493
  29. Bamp;b Ventures Sp. Z O.O. Spółka Komandytowa, Bielsko-biała − KRS 0000321224
  30. Bbf Management S.A., Warszawa − KRS 0000111646
  31. Be Happy Sp. Z O.O., Kraków − KRS 0000337745
  32. Bezkartek.pl Sp. Z O.O., Bielsko-biała − KRS 0000317260
  33. Biatel S.A., Warszawa − KRS 0000021787
  34. Billbird S.A., Kraków − KRS 0000038732
  35. Bmcg Sp. Z O.O., Ząbki − KRS 0000227844
  36. Bomi S.A. Likwidacyjnej, Gdynia − KRS 0000088823
  37. Bonetti Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000051755
  38. Braster S.A. W Restrukturyzacji, Szeligi − KRS 0000405201
  39. Browary Regionalne Jakubiak Sp. Z O.O., Dziekanów Nowy − KRS 0000289290
  40. Canal + Cyfrowy Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000051835
  41. Cash Point Sp. Z O.O., Kraków − KRS 0000617936
  42. Cd Projekt S.A., Warszawa − KRS 0000006865
  43. Cdn-comarch S.A., Kraków − KRS 0000037947
  44. Centralny Ośrodek Informacji Gospodarczej Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000032489
  45. Centrum Edukacji Turystycznej Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000046485
  46. Centrum Medyczne Ujastek Sp. Z O.O., Kraków − KRS 0000116765
  47. Centrum Naukowo-przemysłowe Ict Sp. Z O.O., Katowice − KRS 0000348427
  48. Centrum Teleopieki Sp. Z O.O., Wrocław − KRS 0000364256
  49. Codido Sp. Z O.O., Bielsko-biała − KRS 0000279481
  50. Comarch Kraków S.A., Kraków − KRS 0000016330

Powiązane przetargi (4 szt.):
  1. Dostawa wraz z instalacją urządzeń telewizji IP
    Zamawiający: Nowy Szpital Wojewódzki Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, Wrocław
    1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa z instalacją urządzeń systemu telewizji IP wraz z niezbędnym oprogramowaniem dla obiektu nowego szpitala wojewódzkiego we Wrocławiu przy ul. gen. Augusta Emila Fieldorfa 2.
    2. Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia obejmuje: 1) Wykonanie Dokumentacji wdrożeniowej podlegającej zatwierdzeniu przez Zamawiającego. Dokumentacja wdrożeniowa musi zawierać: a) Opis oferowanego rozwiązania, b) Plan adresacji urządzeń i systemu zarządzającego, c) Szczegółowy harmonogram realizacji dostawy, instalacji i konfiguracji oraz testów 2) Montaż uchwytów pod telewizory, 3) Dostawę oferowanego sprzętu i oprogramowania zgodnego z opisem przedmiotu zamówienia. 4) Wykonanie instalacji i konfiguracji dostarczonych Urządzeń i Systemów zgodnie z zatwierdzoną Dokumentacją wdrożeniową. 5) Wykonanie Dokumentacji powykonawczej. Dokumentacja powykonawcza musi zawierać: a) Opis wykonanego i wdrożonego rozwiązania, b) Adresację IP urządzeń i systemów zarządzających, c) Procedury testowe i awaryjne dla dostarczonego rozwiązania. 6) Przeprowadzenie szkoleń z zakresu konfiguracji i eksploatacji dostarczonego systemu. Szkolenia muszą obejmować swoim zakresem merytorycznym niżej wymienione grupy i obszary: a) Konfiguracja, eksploatacja i diagnostyka oprogramowania Middleware, b) Konfiguracja i eksploatacja urządzeń Set Top Box i TV, c) Konfiguracja, eksploatacja i diagnostyka cyfrowej stacji czołowej. Wszystkie elementy nie ujęte w niniejszym opracowaniu (opisie, specyfikacji i rysunkach), a zdaniem Wykonawcy niezbędne do prawidłowego działania instalacji muszą być zamontowane i dostarczone
  2. Wykonanie usługi kompleksowego serwisu technicznego kopiarek w Oddziale ZUS w Wałbrzychu
    Zamawiający: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Wałbrzychu, Wałbrzych
    Przedmiotem zamówienia jest sprawowanie przez okres maksymalnie dwóch lat kompleksowego serwisu technicznego kopiarek. Szczegółowy zakres, określenia, wymagane parametry przedmiotu zamówienia oraz warunki realizacji zostały zawarte w Opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ.
  3. Dostawa instalacja i konfiguracja sprzętu komputerowego dla Dzielnicy Praga Północ m. st. Warszawy przy ul. Ks. I. Kłopotowskiego 15 w Warszawie
    Zamawiający: Miasto st. Warszawa Dzielnica Praga Północ, Warszawa
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego dla Dzielnicy Praga Północ zgodnie z załączonym opisem przedmiotu zamówienia, która obejmuje: dostawę sprzętu do budynku Urzędu Dzielnicy Praga Północ przy ul. Ks. I. Kłopotowskiego 15, dodatkowo wykonawca rozpakuje, zainstaluje, skonfiguruje i uruchomi dostarczony sprzęt na stanowiskach wskazanych przez Zamawiającego.
    Przedmiot zamówienia podzielono na 3 zadania:
    Zadanie 1: Dostawa instalacja i konfiguracja komputerów w siedzibie zamawiającego
    1A. Komputer stacjonarny - 30 szt.
    1B. Notebook - 1 szt.
    1C. Monitor 19 - 31 szt.
    1D. Monitor 46 - 1 szt.
    Zadanie 2: Dostawa instalacja i konfiguracja drukarek w siedzibie zamawiającego
    2A. Drukarka laserowa b-w: - 20 szt.
    Zadanie 3: Dostawa instalacja i konfiguracja drukarek w siedzibie zamawiającego
    3A. Drukarka termotransferowa - 20 szt.
  4. obsługa serwisowa urządzeń poligraficznych w obiektach II Oddziału ZUS w Warszawie
    Zamawiający: Zakład Ubezpieczeń Społecznych II Oddział w Warszawie, Warszawa
    Przedmiotem zamówienia jest kompletna obsługa serwisowa kserokopiarek i urządzeń wielofunkcyjnych w obiektach II oddziału ZUS Zamówienie będzie realizowane w podziale na zadania 1, 2, 3 ,4, 5. Na każde z zadań zostanie podpisana oddzielna umowa. W dniu podpisania umowy zostanie podany i wpisany aktualny stan licznika każdego urządzenia. I. Opis do Zadań 1 i 2 Zadanie 1 : kserokopiarki Xerox Wykaz kserokopiarek Xerox Zakup w 1995/1996 1.Lokalizacja - Inspektorat ZUS Praga Płn. Warszawa, ul. 11-go Listopada 15a, numer fabryczny Rx5331 2128393822, stan licznika na dzień 31.07.2008 - 720980, orientacyjna ilość kopii w 2008 r/mc - 3000; 2.Lokalizacja - Inspektorat ZUS Legionowo, ul. Słowackiego 20, numer fabryczny Rx5317 2128399359, stan licznika na dzień 31.07.2008 - 774770, orientacyjna ilość kopii w 2008 r/mc - 1500; 3.Lokalizacja - Inspektorat ZUS Legionowo, ul. Słowackiego 20, numer fabryczny XE60 2881202126, stan licznika na dzień 31.07.2008 - 46000, orientacyjna ilość kopii w 2008 r/mc - 600; 4.Lokalizacja - Inspektorat ZUS Otwock, ul. Poniatowskiego 17, numer fabryczny Rx 5317 3104431100, stan licznika na dzień 31.07.2008 - 943865, orientacyjna ilość kopii w 2008 r/mc - 1400; 5.Lokalizacja - Inspektorat ZUS Wołomin, ul. Mieszka I 9, numer fabryczny Rx5317 2122887688, stan licznika na dzień 31.07.2008 - 608015, orientacyjna ilość kopii w 2008 r/mc - 1000; 6.Lokalizacja - Inspektorat ZUS Nowy Dwór Mazowiecki, ul. Modlińska 10, numer fabryczny Rx5317 2128399219, stan licznika na dzień 31.07.2008 - 452625, orientacyjna ilość kopii w 2008 r/mc - 1000; Umowa na serwisowanie kserokopiarek Xerox zostanie zawarta na okres 48 miesięcy od daty podpisania umowy. Pierwsza konserwacja w miesiącu podpisania umowy. Zadanie 2 : kserokopiarki Kyocera Mita. Wykaz kserokopiarek Kyocera Mita KM4530 Zakup w kwietniu 2003 r. 1.Lokalizacja - II Oddział ZUS w Warszawie, ul. Podskarbińska 25, numer fabryczny ACC03009473, stan licznika na dzień 31.07.2008 - 881800, orientacyjna ilość kopii w 2008 r/mc - 16000; 2.Lokalizacja - Inspektorat ZUS Praga Płn. Warszawa, ul. 11-go Listopada 15a, numer fabryczny ACC03009453, stan licznika na dzień 31.07.2008 - 635600, orientacyjna ilość kopii w 2008 r/mc - 4000; 3.Lokalizacja - Inspektorat ZUS Legionowo, ul. Słowackiego 20, numer fabryczny ACC03000549, stan licznika na dzień 31.07.2008 - 869000, orientacyjna ilość kopii w 2008 r/mc - 17000; 4.Lokalizacja - Inspektorat ZUS Otwock, ul. Poniatowskiego 17, numer fabryczny ACC03009482, stan licznika na dzień 31.07.2008 - 584000, orientacyjna ilość kopii w 2008 r/mc - 6000; 5.Lokalizacja - Inspektorat ZUS Wołomin, ul. Reja 20, numer fabryczny ACC03009463, stan licznika na dzień 31.07.2008 - 788000, orientacyjna ilość kopii w 2008 r/mc - 8000. Umowa na serwisowanie kserokopiarek Kyocera Mita zostanie zawarta na okres 48 miesięcy, z tym że okres obowiązywania rozpocznie się nie wcześniej niż od 24.01.2009 r. Pierwsza konserwacja w miesiącu podpisania umowy. Warunki realizacji zamówienia dla Zadań 1 i 2: 1. Konserwacje będą odbywać się w cyklu miesięcznym (bez wezwania Zamawiającego), w terminie do końca miesiąca. 2. Czynności konserwacyjne będą każdorazowo potwierdzane w formie pisemnej w postaci protokołu. Na protokole z konserwacji Wykonawca odnotuje wykonaną naprawę, wymianę tonera, wymianę części. 3. W przypadku awarii podjęcie czynności nastąpi w ciągu 24 h od momentu zawiadomienia przez Zamawiającego (telefonicznie, faksem, e-mailem) a zakończenie naprawy w terminie 48 h od momentu przyjęcia zgłoszenia lub w uzasadnionych przypadkach w terminie obustronnie uzgodnionym. 4. Dostawa i wymiana tonera nastąpi w ciągu 24 h od momentu zgłoszenia przez Zamawiającego (telefonicznie, faksem, e-mailem). 5. W przypadku przedłużenia się naprawy powyżej 14 dni roboczych Wykonawca nieodpłatnie udostępni (na życzenie Zamawiającego) na okres trwania naprawy (ustalony z Zamawiającym) urządzenie zastępcze o tych samych lub zbliżonych parametrach. W przypadku konieczności wykonania naprawy poza siedzibą Zamawiającego lub w przypadku dostarczenia urządzenia zastępczego Wykonawca dokona transportu urządzenia na własny koszt. 6. W ramach usługi serwisowej Wykonawca zapewni bezpłatne: części zamienne, materiały eksploatacyjne, przeglądy, konserwacje, naprawy, robociznę, dojazdy, deinstalację, instalację w przypadku zmiany lokalizacji urządzenia, prowadzenie ewidencji ilości wykonanych kopii w skali jednego miesiąca potwierdzonej przez upoważnionego pracownika Zamawiającego, wykonanie ekspertyz dotyczących stanu technicznego urządzenia, utylizację zużytych części i opakowań po tonerach. Uszkodzone lub zużyte części (również zużyte opakowania po tonerach) po ich wymianie stanowią własność Wykonawcy. 7. Wykonawca do wykonywania usługi będzie używał materiałów zalecanych przez producenta urządzenia. W przypadku stosowania zamienników wymagane jest posiadanie (przedstawienie) certyfikatu jakości wydanego przez Producenta lub Dystrybutora odpowiednio dla danego typu kserokopiarek. Lokalizacja kserokopiarek może ulegać zmianie w trakcie trwania umowy. Tak więc przy szacowaniu ceny 1 kopii należy uwzględniać konieczność ewentualnego dojazdu do wymienionych poniżej lokalizacji: Warszawa ul. Podskarbińska 25, Warszawa ul. 11 Listopada 15a, Legionowo ul. Słowackiego 20, Legionowo ul. Piłsudskiego 43b, Wołomin ul. Reja 20, Wołomin ul. Mieszka I nr 9, Otwock ul. Poniatowskiego 17, Nowy Dwór Mazowiecki ul. Modlińska 10, Warszawa ul. Czerniakowska 16. 8. Zamawiający zobowiązuje się informować o ewentualnym przemieszczeniu urządzeń z wyprzedzeniem 2 tygodniowym. 9. Wykonawca udzieli min. 6 miesięcznej gwarancji na wykonaną usługę (robocizna) oraz min. 6 miesięcznej gwarancji na części zamienne, chyba że gwarancji na daną część udzieli producent urządzenia to w takim przypadku Wykonawca dostarczy Zamawiającemu dokumenty uprawniające do realizacji gwarancji. 10. Zamawiający przewiduje możliwość wystąpienia zamówień uzupełniających w rozumieniu art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych, które będą udzielone na podstawie odrębnej umowy przy zachowaniu stawek cenowych z umowy podstawowej. II. Opis dla Zadań 3, 4, 5 Zadanie 3 : urządzenia poligraficzne Konica Minolta 1380MF. Wykaz urządzeń Konica Minolta 1380MF. Zakup grudzień 2006 1.Lokalizacja - II Oddział ZUS w Warszawie, ul. Podskarbińska 25,numer fabryczny 23400002171, stan licznika na dzień 31.07.2008 - 13157, orientacyjna ilość kopii w 2008 r/mc - 660; 2.Lokalizacja - II Oddział ZUS w Warszawie, ul. Podskarbińska 25, numer fabryczny 23400002182, stan licznika na dzień 31.07.2008 - 25908, orientacyjna ilość kopii w 2008 r/mc - 1300; 3.Lokalizacja - II Oddział ZUS w Warszawie, ul. Podskarbińska 25, numer fabryczny 23400002288 stan licznika na dzień 31.07.2008 - 27539, orientacyjna ilość kopii w 2008 r/mc - 1380; 4.Lokalizacja - II Oddział ZUS w Warszawie, ul. Podskarbińska 25, numer fabryczny 23400002377, stan licznika na dzień 31.07.2008 - 6671, orientacyjna ilość kopii w 2008 r/mc - 340; 5.Lokalizacja - II Oddział ZUS w Warszawie, ul. Podskarbińska 25, numer fabryczny 23400002160, stan licznika na dzień 31.07.2008 - 2926, orientacyjna ilość kopii w 2008 r/mc - 150; 6.Lokalizacja - Inspektorat ZUS Praga Płn. Warszawa,ul. 11-go Listopada 15a, numer fabryczny 23400002187, stan licznika na dzień 31.07.2008 - 39827orientacyjna ilość kopii w 2008 r/mc - 2100. Umowa na serwisowanie urządzeń poligraficznych Konica Minolta 1380MF zostanie zawarta na okres 48 miesięcy, z tym że okres obowiązywania rozpocznie się nie wcześniej niż od 22.12.2008 r. Zadanie 4 : urządzenia poligraficzne Samsung SCX4200 Wykaz urządzeń Samsung SCX4200 Zakup w grudniu 2006 1.Lokalizacja - II Oddział ZUS w Warszawie, ul. Podskarbińska 25, numer fabryczny 8T21BAKL927410V, stan licznika na dzień 31.07.2008 -87021, orientacyjna ilość kopii w 2008 r/mc - 4600; 2.Lokalizacja - II Oddział ZUS w Warszawie, ul. Podskarbińska 25, numer fabryczny 8T21BAKL927096F, stan licznika na dzień 31.07.2008 - 14905, orientacyjna ilość kopii w 2008 r/mc- 800; 3.Lokalizacja - II Oddział ZUS w Warszawie, ul. Podskarbińska 25, numer fabryczny 8T21BAKL939928V, stan licznika na dzień 31.07.2008 - 20436, orientacyjna ilość kopii w 2008 r/mc - 1100; 4.Lokalizacja - II Oddział ZUS w Warszawie, ul. Podskarbińska 25, numer fabryczny 8T21BAKL927387P, stan licznika na dzień 31.07.2008 - 5812, orientacyjna ilość kopii w 2008 r/mc - 300; 5.Lokalizacja - Inspektorat ZUS Praga Płn. Warszawa, ul. 11-go Listopada 15a, numer fabryczny 8T21BAKL927410V, stan licznika na dzień 31.07.2008 - 42558, orientacyjna ilość kopii w 2008 r/mc - 2300; 6.Lokalizacja - Inspektorat ZUS Praga Płn. Warszawa, ul. 11-go Listopada 15a, numer fabryczny 8T21BAKL927410V, stan licznika na dzień 31.07.2008 -31482, orientacyjna ilość kopii w 2008 r/mc - 1700. Umowa na serwisowanie urządzeń poligraficznych Samsung SCX4200 zostanie zawarta na okres 48 miesięcy, z tym że okres obowiązywania rozpocznie się nie wcześniej niż od 28.12.2008 r. Zadanie 5 : urządzenia poligraficzne Brother DCP 7010 Wykaz urządzeń BROTHER DCP-7010 1.Lokalizacja - II Oddział ZUS w Warszawie, ul. Podskarbińska 25, numer fabryczny E63260H5J601441, data zakupu - 12.2005, stan licznika na dzień 31.07.2008 - 10543, orientacyjna ilość kopii w 2008 r/mc - 350; 2.Lokalizacja - II Oddział ZUS w Warszawie, ul. Podskarbińska 25, numer fabryczny E63260B6J943308, data zakupu - 04.2006, stan licznika na dzień 31.07.2008 - 23981, orientacyjna ilość kopii w 2008 r/mc - 900; 3.Lokalizacja Inspektorat ZUS Praga Pn. Warszawa, ul. 11-go Listopada 15a, numer fabryczny E63260B6J943403, data zakupu 04.2006, stan licznika na dzień 31.07.2008 - 37809, orientacyjna ilość kopii w 2008 r/mc - 1400; 4.Lokalizacja Inspektorat ZUS Legionowo, ul. Piłsudskiego 43b, numer fabryczny E63260J5J681534, data zakupu 12.2005, stan licznika na dzień 31.07.2008 - 26705, orientacyjna ilość kopii w 2008 r/mc - 900; 5.Lokalizacja Inspektorat ZUS Legionowo, ul. Słowackiego 20, numer fabryczny E63260B6J943351, data zakupu 04.2006, stan licznika na dzień 31.07.2008 - 28971, orientacyjna ilość kopii w 2008 r/mc - 1000; 6.Lokalizacja - Inspektorat ZUS Otwock, ul. Poniatowskiego 17, numer fabryczny E63260A6J646233, data zakupu 04.2006, stan licznika na dzień 31.07.2008 - 55522, orientacyjna ilość kopii w 2008 r/mc - 2100; 7.Lokalizacja - Inspektorat ZUS Wołomin, ul. Reja 20, numer fabryczny E63260B6J943329, data zakupu 04.2006, stan licznika na dzień 31.07.2008 - 43795, orientacyjna ilość kopii w 2008 r/mc - 1700; 8.Lokalizacja - Inspektorat ZUS Nowy Dwór Mazowiecki, ul. Modlińska 10, numer fabryczny E63260B6J943409, data zakupu 04.2006, stan licznika na dzień 31.07.2008 - 19915, orientacyjna ilość kopii w 2008 r/mc - 750. Umowa na serwisowanie urządzeń poligraficznych Brother DCP 7010 zostanie zawarta na okres 48 miesięcy od daty podpisania umowy. Warunki realizacji zamówienia wspólne dla zadań 3, 4, 5 1. W ramach usługi serwisowania urządzeń przewiduje się: a. Wykonywanie z częstotliwością 1 raz na kwartał czynności konserwacyjnych b. Na wezwanie Zamawiającego usuwanie wszelkich niesprawności urządzenia. c. Wykonywanie napraw z utylizacją zużytych części. d. Wykonywanie ekspertyz stanu technicznego urządzeń. 2. Wszystkie usługi serwisowe będą wykonywane w miejscu lokalizacji urządzenia. Na uzasadniony wniosek Wykonawcy Zamawiający dopuszcza wykonanie usługi w innym miejscu - w takim przypadku wydanie urządzenia następuje na podstawie przepustki. 3. Lokalizację urządzeń podano w Wykazach urządzeń do zadań. Lokalizacja urządzeń może ulegać zmianie w trakcie trwania umowy. Przy szacowaniu ceny konserwacji i roboczogodziny serwisowej należy uwzględniać konieczność ewentualnego dojazdu do wymienionych poniżej lokalizacji: Warszawa ul. Podskarbińska 25, Warszawa ul. 11 Listopada 15a, Legionowo ul. Słowackiego 20, Legionowo ul. Piłsudskiego 43b, Wołomin ul. Reja 20, Wołomin ul. Mieszka I nr 9, Otwock ul. Poniatowskiego 17, Nowy Dwór Mazowiecki ul. Modlińska 10, Warszawa ul. Czerniakowska 16. Ze swojej strony Zamawiający zobowiązuje się informować o ewentualnym przemieszczeniu urządzeń z wyprzedzeniem 1 tygodniowym. 4. Wykonywanie czynności konserwacyjnych odbywać się będzie w zakresie zgodnym z zaleceniami producenta urządzenia . 5. Pierwsza konserwacja nastąpi w styczniu 2009 r. kolejne konserwacje w pierwszym miesiącu kwartału bez wezwania przez Zamawiającego. 6. Czynności serwisowe będą każdorazowo potwierdzane w formie pisemnej w postaci protokołu. 7. Wszelkie czynności z wyjątkiem konserwacji, Wykonawca podejmuje w ciągu 24 h od momentu otrzymania zgłoszenia od Zamawiającego (faksem lub e-mailem). 8. W przypadku usuwania niesprawności urządzenia, które trwać będą krócej niż 3 godziny serwisowe (bez wymiany części ) Wykonawca może realizować usługę tylko na podstawie zgłoszenia. W innym przypadku składa kalkulację cenową Zamawiającemu. Wykonawca przystępuje do realizacji usługi dopiero po akceptacji przez Zamawiającego kosztów przedstawionych w kalkulacji cenowej i otrzymaniu zlecenia. 9. Ustala się czas zakończenia naprawy i usunięcia niesprawności na 3 dni robocze od momentu otrzymania zlecenia lub w uzasadnionych przypadkach w terminie obustronnie uzgodnionym. 10. W przypadku przedłużenia się naprawy powyżej 14 dni roboczych Wykonawca na żądanie Zamawiającego nieodpłatnie udostępni na okres trwania naprawy urządzenie zastępcze o tych samych lub zbliżonych parametrach. 11. W przypadku konieczności wykonania naprawy poza siedzibą Zamawiającego lub w przypadku dostarczenia urządzenia zastępczego Wykonawca dokona transportu urządzenia na własny koszt. 12. Wykonawca do wykonywania usługi będzie używał materiałów i części zalecanych przez producenta urządzenia. W przypadku stosowania zamienników wymagane jest posiadanie (przedstawienie) certyfikatu jakości wydanego przez Producenta lub Dystrybutora odpowiednio dla danego typu urządzeń. 13. Poniżej wymienione materiały eksploatacyjne Zamawiający zapewnia i wymienia we własnym zakresie: a) toner i bęben dla Zadania 3, b) toner dla Zadania 4, c) toner i bęben dla Zadania 5. 14. Na wykonane czynności serwisowe (z wyjątkiem konserwacji) Wykonawca udziela min. 6 miesięcznej gwarancji na wykonaną usługę (robociznę) oraz min. 6 miesięcznej gwarancji na części zamienne, chyba że gwarancji na daną część udzieli producent urządzenia to w takim przypadku Wykonawca dostarczy Zamawiającemu dokumenty uprawniające do realizacji gwarancji. 15. Do oferty Wykonawca załączy cennik wykonywania typowych napraw dla których określi ceny części zamiennych oraz czas naprawy. Cennik będzie obowiązywał przez cały okres trwania umowy.

Inne osoby dla Żebrowski (264 osoby):