Kogo reprezentuje osoba

Żebrowski Paweł Mariusz

w KRS

Paweł Mariusz Żebrowski

− Profil Osoby z KRS
Pierwsze imię:Paweł
Drugie imię:Mariusz
Nazwisko:Żebrowski
Płeć:Mężczyzna
Rok urodzenia:1970 r., wiek 49 lat
Miejscowości:Warszawa (Mazowieckie)
Przetargi:20 w poprzednich firmach
Reprezentował:
  1. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: w Zarządzie

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Żebrowska Izabela Iwona

Osoby współwystępujące w KRS działają obecnie w:
  1. Inov8 Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000371398
  2. Inov8 Sp. Z O.O. Spółka Komandytowa, Warszawa − KRS 0000373201

Osoby współwystępujące w KRS działały także w:
  1. Croma - Pharma Polska Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000238201

Powiązane przetargi (20 szt.):
  1. DOSTAWA DROBNEGO SPRZĘTU MEDYCZNEGO I MATERIAŁÓW MEDYCZNYCH
    Zamawiający: Samodzielny Publiczny Kliniczny Szpital Okulistyczny, Warszawa
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa drobnego sprzętu medycznego i materiałów
    medycznych do magazynu mieszczącego się w Samodzielnym Publicznym Klinicznym Szpitalu
    Okulistycznym w Warszawie, ul. Józefa Sierakowskiego 13.
    Szczegółową specyfikację oraz opis drobnego sprzętu medycznego i materiałów medycznych
    będących przedmiotem zamówienia zawiera formularz asortymentowo- cenowy stanowiący
    załącznik nr 1 do SIWZ.
  2. Zakup i dostawa obłożeń operacyjnych jednorazowego użytku, nr postępowania: TZM/18/P/14
    Zamawiający: Okręgowy Szpital Kolejowy w Katowicach - s.p.z.o.z., Katowice
    Zakup i dostawa obłożeń operacyjnych jednorazowego użytku z podziałem na pakiety: Pakiet nr 1 - Dostawa wraz z transportem obłożeń operacyjnych jednorazowego użytku w tym: serwety operacyjne, sterylne, gazowe 4-warstwowe w ilościach i o parametrach określonych w Formularzu cenowym stanowiącym Załącznik nr 2 do SIWZ. Wielkość zamówienia rocznego około 2.400 op. Pakiet nr 2 - Dostawa wraz z transportem obłożeń operacyjnych jednorazowego użytku w tym: serwety operacyjne, sterylne, gazowe 4-warstwowe lub 6-warstwowe w ilościach i o parametrach określonych w Formularzu cenowym stanowiącym Załącznik nr 2 do SIWZ. Wielkość zamówienia rocznego około 700 op. Pakiet nr 3 - Dostawa wraz z transportem obłożeń operacyjnych jednorazowego użytku w tym: serwety sterylne 2-warstwowe z przylepcem oraz bez przylepca w ilościach i o parametrach określonych w Formularzu cenowym stanowiącym Załącznik nr 2 do SIWZ. Wielkość zamówienia rocznego około 5.600 szt. Pakiet nr 4 - Dostawa wraz z transportem obłożeń operacyjnych jednorazowego użytku w tym: serwety na stolik Mayo, osłony na przewody, torebki na płyny do diatermii w ilościach i o parametrach określonych w Formularzu cenowym stanowiącym Załącznik nr 2 do SIWZ. Wielkość zamówienia rocznego około 1.890 szt. Pakiet nr 5 -
    Dostawa wraz z transportem obłożeń operacyjnych jednorazowego użytku w tym: fartuchy operacyjne wzmocnione oraz bez wzmocnień, bluzy operacyjne, spodnie operacyjne w ilościach i o parametrach określonych w Formularzu cenowym stanowiącym Załącznik nr 2 do SIWZ. Wielkość zamówienia rocznego około 3.210 szt. Pakiet nr 6 - Dostawa wraz z transportem obłożeń operacyjnych jednorazowego użytku w tym: zestawy ginekologiczne w ilości i o parametrach określonych w Formularzu cenowym stanowiącym Załącznik nr 2 do SIWZ. Wielkość zamówienia rocznego około 50 zestawów. Pakiet nr 7 - Dostawa wraz z transportem obłożeń operacyjnych jednorazowego użytku w tym: zestawy do cięcia cesarskiego w ilości i o parametrach określonych w Formularzu cenowym stanowiącym Załącznik nr 2 do SIWZ. Wielkość zamówienia rocznego około 250 zestawów. Pakiet nr 8 - Dostawa wraz z transportem obłożeń operacyjnych jednorazowego użytku w tym: zestawy do cięcia cesarskiego w ilości i o parametrach określonych w Formularzu cenowym stanowiącym Załącznik nr 2 do SIWZ. Wielkość zamówienia rocznego około 100 zestawów. Pakiet nr 9 - Dostawa wraz z transportem obłożeń operacyjnych jednorazowego użytku w tym: zestawy uniwersalne w ilości i o parametrach określonych w Formularzu cenowym stanowiącym Załącznik nr 2 do SIWZ. Wielkość zamówienia rocznego około 650 zestawów. Pakiet nr 10 - Dostawa wraz z transportem obłożeń operacyjnych jednorazowego użytku w tym: zestawy do cholecystektomii laparoskopowej w ilości i o parametrach określonych w Formularzu cenowym stanowiącym Załącznik nr 2 do SIWZ. Wielkość zamówienia rocznego około 700 zestawów. Pakiet nr 11 - Dostawa wraz z transportem obłożeń operacyjnych jednorazowego użytku w tym: zestawy do operacji okulistycznych w ilości i o parametrach określonych w Formularzu cenowym stanowiącym Załącznik nr 2 do SIWZ. Wielkość zamówienia rocznego około 1000 zestawów. Pakiet nr 12 -
    Dostawa wraz z transportem obłożeń operacyjnych jednorazowego użytku w tym: zestawy do operacji okulistycznych, osłony na podłokietniki w ilości i o parametrach określonych w Formularzu cenowym stanowiącym Załącznik nr 2 do SIWZ. Wielkość zamówienia rocznego około 400 zestawów, 400 szt. Pakiet nr 13 - Dostawa wraz z transportem obłożeń operacyjnych jednorazowego użytku w tym: jałowe zestawy do wkłucia centralnego w ilości i o parametrach określonych w Formularzu cenowym stanowiącym Załącznik nr 2 do SIWZ. Wielkość zamówienia rocznego około 100 szt. Pakiet nr 14 - Dostawa wraz z transportem obłożeń operacyjnych jednorazowego użytku w tym: maski chirurgiczne, czepki chirurgiczne, fartuchy ochronne włókninowe, ochraniacze na obuwie, spodenki do kolonoskopii w ilości i o parametrach określonych w Formularzu cenowym stanowiącym Załącznik nr 2 do SIWZ. Wielkość zamówienia rocznego około 11.360 szt. Pakiet nr 15 - Dostawa wraz z transportem obłożeń operacyjnych jednorazowego użytku w tym: czepki chirurgiczne w ilości i o parametrach określonych w Formularzu cenowym stanowiącym Załącznik nr 2 do SIWZ. Wielkość zamówienia rocznego około 16.000 szt. Pakiet nr 16 -
    Dostawa wraz z transportem obłożeń operacyjnych jednorazowego użytku w tym: maski chirurgiczne trzywarstwowe w ilości i o parametrach określonych w Formularzu cenowym stanowiącym Załącznik nr 2 do SIWZ. Wielkość zamówienia rocznego około 432 op. Pakiet nr 17 - Dostawa wraz z transportem obłożeń operacyjnych jednorazowego użytku w tym: maski chirurgiczne trzywarstwowe w ilości i o parametrach określonych w Formularzu cenowym stanowiącym Załącznik nr 2 do SIWZ. Wielkość zamówienia rocznego około 4000 szt. Pakiet nr 18 - Dostawa wraz z transportem obłożeń operacyjnych jednorazowego użytku w tym: podkłady włókninowe, komplety pościeli włókninowej w ilości i o parametrach określonych w Formularzu cenowym stanowiącym Załącznik nr 2 do SIWZ. Wielkość zamówienia rocznego około 7.100 szt., 120 kpl. Pakiet nr 19 -
    Dostawa wraz z transportem obłożeń operacyjnych jednorazowego użytku w tym: zestawy zabiegowe ochronne w ilości i o parametrach określonych w Formularzu cenowym stanowiącym Załącznik nr 2 do SIWZ. Wielkość zamówienia rocznego około 130 kpl. Pakiet nr 20 - Dostawa wraz z transportem obłożeń operacyjnych jednorazowego użytku w tym: podkłady papierowe lub bibułowe lub celulozowe w rolkach w ilości i o parametrach określonych w Formularzu cenowym stanowiącym Załącznik nr 2 do SIWZ. Wielkość zamówienia rocznego około 830 szt. Pakiet nr 21 - Dostawa wraz z transportem obłożeń operacyjnych jednorazowego użytku w tym: sterylne mankiety na strzykawki wykonany z włókniny w ilości i o parametrach określonych w Formularzu cenowym stanowiącym Załącznik nr 2 do SIWZ. Wielkość zamówienia rocznego około 1200 szt. Pakiet nr 22 -
    Dostawa wraz z transportem obłożeń operacyjnych jednorazowego użytku w tym: osłonki oczne w ilości i o parametrach określonych w Formularzu cenowym stanowiącym Załącznik nr 2 do SIWZ. Wielkość zamówienia rocznego około 1000 szt.
  3. zakup (dostawa) wyrobów medycznych jednorazowego użytku dla Bloku Operacyjnego Okulistyki-17 pakietów
    Zamawiający: Szpital Kliniczny Przemienienia Pańskiego Uniwersytetu Medycznego im. Karola Marcinkowskiego w Poznaniu, Poznań
    zakup (dostawa) wyrobów medycznych jednorazowego użytku dla Bloku Operacyjnego
    Okulistyki-17 pakietów
  4. Preparaty specjalistyczne stsowane w chirurgii okulistycznej
    Zamawiający: Szpital Wojewódzki im. Mikołaja Kopernika, Koszalin
    Zadanie nr 1 - Komplet płynów wiskoelastycznych do fakoemulsyfikacji w sterylnym bistrze;
    Zadanie nr 2 - Płyn wiskoelastyczny kohezyjny do fakoemulsyfikacji w sterylnym blistrze;
    Zadanie nr 3 - Płyn wiskoelastyczny dyspersyjny do fakoemulsyfikacji w sterylnym blistrze;
    Zadanie nr 4 - Płyn 0,01% roztwór karbacholu w płynie buforującym bss;
    Zadanie nr 5 - Bss - płyn irygacyjny podawany śródoperacyjnie (butelka plastikowa);
    Zadanie nr 6 - Bss - płyn irygacyjny podawany śródoperacyjnie (butelka ze szkła klasa I);
    Zadanie nr 7 - Perfluordecalina estriel;
    Zadanie nr 8 - Methylvisic 2%;
    Zadanie nr 9 - Błękit trypanu;
    Zadanie nr 10 - Roztwór błękitu trypanu;
    Zadanie nr 11 - Silicone oil;
    Zadanie nr 12 - Triamcinolone actonide 4,0%;
    Zadanie nr 13 - Roztwór fluoresceiny;
    Zadanie nr 14 - Gąbka oczna
  5. DOSTAWA JEDNORAZOWYCH, STERYLNYCH MATERIAŁÓW MEDYCZNYCH DO ZABIEGÓW KANALOPLASTYKI
    Zamawiający: Samodzielny Publiczny Kliniczny Szpital Okulistyczny, Warszawa
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa jednorazowych, sterylnych materiałów medycznych
    do wykonywania zabiegów kanaloplastyki do magazynu mieszczącego się w Samodzielnym
    Publicznym Klinicznym Szpitalu Okulistycznym w Warszawie, ul. Józefa Sierakowskiego 13.
    Szczegółową charakterystykę produktów będących przedmiotem zamówienia oraz wymagane
    ilości określa formularz asortymentowo-cenowy stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ.
  6. Dostawa soczewek, substancji wiskoelastycznej i innych produktów optycznych dla Szpitala Specjalistycznego
    Zamawiający: Szpital Specjalistyczny im. Sz. Starkiewicza w Dąbrowie Górniczej, Dąbrowa Górnicza
    Dostawa soczewek, substancji wiskoelastycznej i innych produktów optycznych dla Szpitala Specjalistycznego - poniżej 200 000 Euro
  7. Dostawy materiałów dla potrzeb Oddziału Okulistyki.
    Zamawiający: Specjalistyczny Szpital im. dr Alfreda Sokołowskiego, Wałbrzych
    Dostawy materiałów dla potrzeb Oddziału Okulistyki.
    Liczba pakietów - 5

    Pakiet nr 1 : Noże, płyn irygacyjny
    Pakiet nr 2 : Nóż do witrektomii przedniej
    Pakiet nr 3 : Narzędzia i pałeczki absorbujące
    Pakiet nr 4 : Jałowe zestawy do zaćmy kompatybilne ze sprzętem do fakoemulsyfikacji Infiniti
    Pakiet nr 5 : Gazy okulistyczne, barwniki i strzałki spongostanowe
  8. Dostawa akcesoriów i narzędzi operacyjnych do Kliniki Okulistyki
    Zamawiający: Uniwersytecki Szpital Kliniczny w Białymstoku, Białystok
    Sukcesywna dostawa akcesoriów i narzędzi operacyjnych do Kliniki Okulistyki (w miarę zgłaszanego zapotrzebowania przez Zamawiającego) przez okres 12 miesięcy licząc od daty zawarcia umowy
  9. Dostawy akcesoriów do chirurgii oka DZP/38/241-33/13.
    Zamawiający: Wojewódzki Szpital Specjalistyczny Nr 2 w Jastrzębiu Zdroju, Jastrzębie-Zdrój
    Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy akcesoriów do chirurgii oka dla Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego Nr 2 w Jastrzębiu Zdroju.
    Przedmiot zamówienia został podzielony na 7 pakietów:
    Pakiet 1-Materiały do zabiegów okulistycznych; Pakiet 2-Soczewki PMMA; Pakiet 3 -Materiały do chirurgii jaskry; Pakiet 4-Materiały do chirurgii zaćmy; Pakiet 5-Noże okulistyczne; Pakiet 6-Wyposażenie do aparatu ASSOCIATE 25006700; Pakiet 7-Gazy SF6. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Formularz asortymentowo - cenowy stanowiący Załącznik nr 1 do SIWZ. Dopuszcza się dokonanie przez Zamawiającego przesunięć ilościowych pomiędzy poszczególnymi pozycjami asortymentowymi, przy zachowaniu maksymalnej wartości danego pakietu, co nie będzie stanowić zmian postanowień umowy w stosunku do treści oferty. Oferowane wyroby muszą posiadać aktualne pozwolenie na dopuszczenie do obrotu i używania zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.
    UWAGA:W Formularzu asortymentowo-cenowym w kolumnie Nazwa i nr dokumentu dopuszczającego do obrotu - w przypadku asortymentu niewymagającego takiego dopuszczenia należy wpisać Nie wymaga dopuszczenia, natomiast w przypadku braku numeru należy wpisać datę wydania dokumentu. Dostawy będą realizowane w siedzibie Zamawiającego do Magazynu Apteki w dni robocze od poniedziałku do piątku w godzinach od 8.00 do 13.00. Wykonawca dostarcza towar na własny koszt i ryzyko do loco magazyn Apteki Zamawiającego w opakowaniach zabezpieczających jakość dostarczanego towaru i odpowiadających warunkom transportu, odbioru i przechowywania. Oferowane produkty muszą posiadać termin ważności nie krótszy niż 12 miesięcy od chwili dostarczenia ich do siedziby Zamawiającego. Zamawiający zastrzega sobie prawo do niewykorzystania całej ilości wartości umowy bez konsekwencji finansowych, uzależniając swoją decyzję od jednostek chorobowych występujących podczas obowiązywania umowy podpisanej z wybranym Wykonawcą. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć wymieniony w Załączniku nr 1 do Umowy towar według cząstkowych zamówień składanych przez Zamawiającego w terminie do 3 dni roboczych, od momentu złożenia zamówienia. Wielkość poszczególnych zamówień cząstkowych określane będą przez Zamawiającego i składane telefonicznie lub faksem. Jeżeli dostawa wypada w dniu wolnym od pracy lub poza godzinami pracy magazynu gospodarczego dostawa nastąpi w pierwszym dniu roboczym po wyznaczonym terminie. Przewiduje się w nagłych wypadkach realizację dodatkowych dostaw w trybie na cito w terminie do 2 dni roboczych od momentu zgłoszenia telefonicznego dokonanego przez Zamawiającego i potwierdzenia tego terminu przez Wykonawcę. W przypadku stwierdzenia braków ilościowych lub wad jakościowych Zamawiający niezwłocznie powiadomi o tym Wykonawcę, który rozpatrzy reklamację dotyczącą:
    - braków ilościowych w ciągu 2 dni roboczych
    - wad jakościowych w ciągu 7 dni roboczych od dnia jej otrzymania.
    Zamawiający dodatkowo potwierdzi reklamację pismem poleconym. Dostarczany przedmiot zamówienia winien zawierać ulotki i instrukcje w języku polskim, zawierające wszystkie niezbędne dla bezpośredniego użytkowania informacje. Wykonawca zobowiązany jest do jednoznacznego określenia zaoferowanych w ofercie produktów, charakteryzując je poprzez wskazanie producenta wyrobu i jego nazwy handlowej lub numeru katalogowego.
    UWAGA:W Formularzu asortymentowo-cenowym w kolumnie Producent, nr katalogowy- w przypadku, gdy nr katalogowy nie jest stosowany należy podać symbol, bądź skrót pozwalający na jednoznaczną identyfikację danego asortymentu, który mógłby być stosowany do zamówień w przypadku zawarcia umowy z wybranym Wykonawcą.
    Przez okres obowiązywania umowy obowiązywać będzie niezmienność cen za wyjątkiem:
    a)zmiany cen w związku z korzystaniem z rabatów cenowych przyznanych przez Wykonawcę w okresie trwania umowy lub, gdy w trakcie realizacji umowy produkcja produktu zostanie wstrzymana lub produkt zostanie wycofany ze sprzedaży, Wykonawca zaoferuje produkt równoważny dla wstrzymanego lub wycofanego produktu, w tej samej ilości, jednak nie droższy.
    b)w sytuacji, gdy w związku ze zmianą przepisów prawa zmianie ulegnie stawka podatku VAT, Zamawiający dopuszcza zmiany wynagrodzenia o kwotę brutto wynikającą ze zmienionej obowiązującej stawki podatku VAT. Wykonawca może wykorzystać załączone do SIWZ druki przygotowane przez Zamawiającego. W przypadku przygotowania oferty lub złożenia oświadczeń na własnych formularzach, muszą one zawierać treść zamieszczoną w załączonych do SIWZ wzorach. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych na poszczególne pakiety. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych w ramach ustalonych pakietów na poszczególne pozycje asortymentowe. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert równoważnych lub wariantowych. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających. Zamawiający zastrzega sobie prawo do niewykorzystania całej wartości/ilości umowy. Zamawiający nie zamierza wybierać najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej. Zamawiający nie zamierza ustanowić dynamicznego systemu zakupów
  10. Dostawa protez ocznych, Eusolu C
    Zamawiający: Wojewódzki Szpital Specjalistyczny Nr 5 im. Św. Barbary w Sosnowcu, Sosnowiec
    Przedmiotem zamówienia jest Dostawa protez ocznych, Eusolu C Szczegółowe warunki dotyczące przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 1 do SIWZ..
  11. Dostawa sprzętu jednorazowego użytku
    Zamawiający: Powiatowy Zakład Opieki Zdrowotnej, Starachowice
    Dostawa sprzętu jednorazowego użytku dla Powiatowego Zakładu Opieki Zdrowotnej z siedzibą w Starachowicach ul. Radomska 70 ujętych w 40 pakietach, w ilościach uzależnionych od bieżącego zapotrzebowania wynikającego z działalności leczniczej. Szczegółowy wykaz produktów zawiera załącznik nr 5 do SIWZ z opisem wymagań minimalnych i ilością przewidywanego zużycia w okresie jednego roku
  12. DOSTAWA MATERIAŁÓW DIAGNOSTYCZNYCH ORAZ SPRZĘTU JEDNORAZOWEGO II
    Zamawiający: NZOZ Szpital Powiatowy w Dzierżoniowie sp. z o. o., Dzierżoniów
    Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa materiałów diagnostycznych oraz sprzętu jednorazowego, zgodnie z wymaganiami szczegółowo opisanymi w załączniku nr 1 - Opis przedmiotu Zamówienia. Przedmiot zamówienia podzielony jest na Części i Pakiety z możliwością składania ofert częściowych na każdy Pakiet oddzielnie: Część 1: MATERIAŁY DIAGNOSTYCZNE- Część 1 PAKIET 1 Część 2: SPRZĘT JEDNORAZOWY - Część 2 (PAKIETY 1-9).
  13. Dostawa soczewek i narzędzi do kanaloplastyki
    Zamawiający: Uniwersytecki Szpital Kliniczny w Białymstoku, Białystok
    Sukcesywna dostawa soczewek i narzędzi do kanaloplastyki (w miarę zgłaszanego zapotrzebowania przez Zamawiającego) przez okres 12 miesięcy licząc od daty zawarcia umowy
  14. DOSTAWA MATERIAŁÓW DIAGNOSTYCZNYCH ORAZ SPRZĘTU JEDNORAZOWEGO
    Zamawiający: NZOZ Szpital Powiatowy w Dzierżoniowie sp. z o. o., Dzierżoniów
    Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa materiałów diagnostycznych oraz sprzętu jednorazowego, zgodnie z wymaganiami szczegółowo opisanymi w załączniku nr 1 - Opis przedmiotu Zamówienia.
    Przedmiot zamówienia podzielony jest na Części i Pakiety z możliwością składania ofert częściowych na każdy Pakiet oddzielnie:

    Część 1:
    MATERIAŁY DIAGNOSTYCZNE- Część 1 (PAKIETY 1- 8)
    Część 2:
    SPRZĘT JEDNORAZOWY - Część 2 (PAKIETY 1-39)

    SZCZEGÓŁOWY OPIS KAŻDEJ CZĘŚCI i PAKIETU W ZAŁĄCZNIKU NR 1 DO SIWZ- OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
  15. DOSTAWA PRODUKTÓW DO CZASOWEJ TAMPONADY SIATKÓWKI
    Zamawiający: Samodzielny Publiczny Kliniczny Szpital Okulistyczny, Warszawa
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa produktów do czasowej tamponady siatkówki
    do pomieszczenia apteki mieszczącej się w Samodzielnym Publicznym Klinicznym Szpitalu
    Okulistycznym w Warszawie, ul. Józefa Sierakowskiego 13.
  16. Dostawa pierścieni dotorebkowych napinających torebkę soczewki, segmentów napinających torebkę soczewki, pierścieni rozszerzających źrenicę, noży do witrektomii, roztworu do barwienia torebki soczewki.
    Zamawiający: Wojewódzki Szpital Zespolony im. L. Rydygiera, Toruń
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa:
    Zadanie Nr 1 - pierścieni dotorebkowych napinających torebkę soczewki, segmentów napinających torebkę soczewki
    1.Pierścień dotorebkowy napinający torebkę soczewki z PMMA umieszczony w jednorazowym injectorze w jednym sterylnym opakowaniu, wymagane średnice pierścieni:10mm,11mm,12mm - 50 szt.
    2.Segment napinający torebkę soczewki typu Ahmed do fiksacji transskleralnej musi być wykonany z PMMA, o całkowitej średnicy 9,5mm -5 szt.
    Zadanie Nr 2- noży do witrektomii
    1.Noże do witrektomii przedniej do fakoemusyfikatora Infinity - 60 szt.
    Zadanie Nr 3- roztworu do barwienia torebki soczewki
    1.Roztwór błękitu trepanu o stężeniu 0.06% do barwienia torebki soczewki w czasie operacji zaćmy w ampułkostrzykawkach o pojemności 0,5ml..
    Zadanie Nr4 -pierścieni rozszerzających źrenicę
    1.3.Pierścień rozszerzający źrenicę przy operacji zaćmy typu Malyugin z polipropyleny o średnicy 6.25mm umieszczony w injectorze umieszczony w jednym sterylnym opakowaniu - 30 szt.
    .
  17. Dostawa soczewek wewnątrzgałkowych, materiałów wiskoelastycznych, pierścieni napinających dla UCK w Gdańsku
    Zamawiający: Uniwersyteckie Centrum Kliniczne, Gdańsk
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa soczewek wewnątrzgałkowych, materiałów wiskoelastycznych, pierścieni napinających w asortymencie, szacunkowej ilości określonych w załączniku nr 6 do SIWZ, na okres 12 miesięcy
  18. Dostawa produktów leczniczych i okulistycznych DZZ-382-48/11.
    Zamawiający: Miejski Szpital Zespolony, Olsztyn
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa produktów leczniczych i okulistycznych, zgodnie z opisem stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ.
  19. Dostawa jednorazowego, sterylnego sprzętu eksploatacyjnego do zabiegów okulistycznych
    Zamawiający: Szpital Uniwersytecki nr 1 im. dr. A. Jurasza w Bydgoszczy, Bydgoszcz
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa jednorazowego, sterylnego sprzętu eksploatacyjnego do zabiegów okulistycznych, określonych w załączniku nr 2 do niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia, zwanej dalej SIWZ. Przedmiot zamówienia obejmuje 11 niepodzielnych pakietów, dla których Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych, z zastrzeżeniem, iż oferta w każdym z pakietów winna być pełna i powinna spełniać szczegółowe wymagania określone w formularzach cenowych
  20. Dostawa pożywki do konserwacji rogówek ludzkich - EO/EZ-2733/48/11
    Zamawiający: Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny nr 1 w Lublinie, Lublin
    Pożywka do konserwacji rogówek ludzkich (typu EUSOL-C) znajdująca się w sterylnej komorze, o poj. 20 ml., do przechowywania rogówki w temp. od + 2°C do + 8°C przez okres maksymalnie 14 dni - 480 szt.