Kogo reprezentuje osoba

Ziemiński Andrzej Wojciech

w KRS

Andrzej Wojciech Ziemiński

− Profil Osoby z KRS
Pierwsze imię:Andrzej
Drugie imię:Wojciech
Nazwisko:Ziemiński
Płeć:Mężczyzna
Rok urodzenia:1969 r., wiek 50 lat
Miejscowości:Katowice (Śląskie), Kraków (Małopolskie), Szczecin (Zachodniopomorskie), Warszawa (Mazowieckie), Łódź (Łódzkie)
Przetargi:3 w aktualnych firmach, 103 w poprzednich firmach
Aktualnie reprezentuje:
  1. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: w Zarządzie

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Gregorczuk Cezary, Grzybowski Wojciech Mieczysław, Karmelita Piotr, Kręski Łukasz Marcin, Piątkowski Marek, Rogaliński Adam, Rosiak Marta, Wojacki Adam Jacek

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Sławski Piotr Michał
  2. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Bartkowiak Ryszard Włodzimierz, Berliński Rafał Arkadiusz, Cegliński Jerzy Jacek, Gregorczuk Cezary, Janisiewicz Mirosław, Matusik Bohdan Edward, Nel Johan Nicolaas, Niewęgłowski Marcin, Słomska Edyta, Słomski Rafał Franciszek, Trzeskowska Anna Agnieszka

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Wojciechowski Adam Henryk
  3. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Chmielarczyk Ewa Irma, Cudny Maciej Krzysztof, Kręski Łukasz Marcin, Lewicki Piotr Szymon, Maciuk Michał Mieczysław, Pempera Ernest, Pikula Szymon Karol, Rychter Piotr Paweł, Sakowicz Kacz Anna, Skrzypiec Marcin, Stańczak Adam, Załuska Krzysztof Aleksander, Żurawska Magdalena Zofia

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Zarębski Marcin
  4. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Grupiński Piotr Krzysztof, Hamera Bartosz Andrzej, Jasińska Katarzyna, Karmelita Piotr, Koziński Paweł, Koziński Piotr Robert, Kręski Łukasz, Olechowski Jacek Maria

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Zych Dariusz Eugeniusz
  5. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Bartosiak Łukasz, Gregorczuk Cezary, Janiszewski Kamil Adam, Janiszewski Patryk Konrad, Kaniuk Lech, Kręski Łukasz Marcin, Miłoszewski Filip Krzysztof, Rogaliński Adam, Wójcicka Gabriela Agnieszka, Wójcicki Piotr

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Sławski Piotr Michał
  6. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Homa Janusz Stanisław, Kadłuczka Witold, Konieczny Michał Zbigniew, Młynarczyk Grzegorz Arkadiusz, Pięta Rafał Wojciech

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Waśniewski Robert
  7. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Bula Szymon Piotr, Bula Łukasz Karol, Czyżewska Julita, Dąbrowski Tomasz, Józefacki Tomasz Michał, Kamińska Plaza Małgorzata Jolanta, Ostafiński Bartosz Roch, Plaza Ireneusz, Plaza Roman, Pokrzywa Piotr Krzysztof, Rymaszewski Irenneusz, Szalwa Krzysztof Maciej, Szymczak Anna, Wolniakowski Igor

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Zalewski Bartosz
  8. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Markowski Jacek Adrian, Uciechowski Maciej Paweł, Wojacki Adam Jacek
  9. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Drabik Hubert, Markowski Jacek Adrian, Skuliniec Janusz, Tarnowski Marek, Uciechowski Maciej Paweł
  10. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: w Zarządzie
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Gregorczuk Cezary, Kręski Łukasz Marcin, Wojacki Adam Jacek
  11. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: w Zarządzie

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Gregorczuk Cezary
  12. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Kaczor Irena Zofia, Koryciński Konrad, Noster Marek, Pławecka Anna, Płuciennik Zbigniew Paweł, Sykta Agnieszka, Żarna Błażej
  13. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Bartosiak Łukasz Piotr, Lewaciuk Piotr

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Trojanowski Jan Maciej
  14. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: w Zarządzie
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x
  15. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: w Zarządzie
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Kuranowska Ziemińska Małgorzata Karolina

Reprezentował:
  1. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: w Zarządzie

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Berliński Rafał Arkadiusz, Ciaś Dobromir, Eider Grzegorz Wiesław, Esz Grzegorz Artur, Filipiak Tomasz, Golec Grzegorz Józef, Górski Wojciech Krzysztof, Grzybowski Wojciech Mieczysław, Janiszewski Jacek, Konopska Beata, Kułak Leszek Wojciech, Mikołajczak Marian Antoni, Piechocki Andrzej Jerzy, Popiołek Michał, Radziwiłł Maciej, Rozłucki Jerzy Andrzej, Wawryniuk Anna, Więzik Daniel, Zientara Maciej Andrzej, Łyczko Tomasz

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Zamlewski Aleksander
  2. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: w Zarządzie

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Buchla Paweł, Dworek Damian, Esz Grzegorz, Górka Cezary, Gregorczuk Cezary, Grzybowski Wojciech Mieczysław, Jędrzejewski Artur Piotr, Karmelita Piotr, Kręski Łukasz Marcin, Kryczka Mirosław, Kulgawczuk Dariusz, Kwaśnicki Radosław Leszek, Leszczyński Grzegorz, Piątkowski Marek, Popiołek Michał Paweł, Rogaliński Adam, Rosiak Marta, Stępniewski Piotr, Wojacki Adam

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Łuczejko Kornelia
  3. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Bińkowski Andrzej Krzysztof, Chrzanowski Wojciech Artur, Esz Grzegorz Artur, Impert Jacek Artur, Kułak Leszek Wojciech, Majchrzak Piotr Michał, Mikołajczak Marian Antoni, Moszczyński Leszek Juliusz, Piechocki Andrzej, Rozłucki Jerzy Andrzej, Skuliniec Janusz, Tomczak Michał Jakub, Tytkowski Piotr

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Łęgiewicz Katarzyna
  4. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: w Zarządzie

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Abratański Rafał, Bagieński Bartosz, Banaszuk Mariusz, Burda Anna, Frankiewicz Tomasz, Gaworczuk Agnieszka, Golec Grzegorz Józef, Górka Cezary, Grzybowski Wojciech, Habaj Łukasz Tadeusz, Kowalczyk Andrzej Piotr, Kręski Łukasz Marcin, Krok Jerzy, Kubacki Cezary, Leszczyński Grzegorz, Rogaliński Adam, Stefański Wojciech, Stępniewski Piotr, Wierzba Natalia, Wojacki Adam Jacek, Zientara Maciej Andrzej, Zientara Marcin Piotr, Łyczko Tomasz

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Zieliński Marcin Krzysztof
  5. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: w Zarządzie
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Burda Anna Katarzyna, Czajka Danuta, Eider Grzegorz Wiesław, Gojny Agnieszka Anna, Grochal Paweł, Grzelczak Krzysztof Włodzimierz, Hazubski Maciej, Kułak Leszek Wojciech, Nachyła Monika Aleksandra, Piechocki Andrzej Jerzy, Wiśniewski Wiesław, Zientara Maciej Andrzej, Zientara Marcin Piotr

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Tenczyńska Ewa Paulina
  6. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Bednarski Radosław Donat, Bober Janusz Andrzej, Gajdek Janusz, Irzeński Wacław, Leszczyński Grzegorz, Lewandowski Marcin, Niziołek Bogdan, Pelczar Andrzej, Rączka Dobrosława Maria, Szary Wacław, Woźniak Ryszard, Zaniewicz Wiesław Roman

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Ostrowski Tomasz
  7. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: w Zarządzie

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Burda Anna Katarzyna, Butczak Alfred Franciszek, Dudkowski Marcin, Grzelczak Krzysztof Włodzimierz, Hargesheimer Bernarda Jadwiga, Hazubski Maciej, Wiśniewski Wiesław Franciszek, Zientara Maciej, Zientara Marcin Piotr, Łyczko Tomasz

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Spiker Andrzej Edmund
  8. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: w Zarządzie
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Bagieński Bartosz, Chodzeń Piotr Andrzej, Dąbrowski Bogusław Mariusz, Gnich Jacek, Gregorczuk Cezary, Grzybowski Wojciech Mieczysław, Habaj Łukasz Tadeusz, Hołubiec Marcin, Kabas Bogumiła, Karmelita Piotr, Kręski Łukasz Marcin, Makaruk Michał Andrzej, Przybył Piotr, Stępniewski Piotr Jan, Wojacki Adam, Zablotska Natalya

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Turno Paweł Stanisław
  9. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: w Zarządzie

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Eider Grzegorz Wiesław, Hiero Anna Maria, Jabłoński Tomasz Stanisław, Kułak Leszek Wojciech, Laskowski Witold Wiesław, Majchrzak Piotr Michał, Piechocki Andrzej Jerzy, Tomczak Michał Jakub

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Tenczyńska Ewa Paulina
  10. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Duchnowska Edyta, Dzierżek Piotr Józef, Karmelita Piotr, Matusewicz Michał, Piątkowski Marek, Plebaniak Jerzy, Plebaniak Joanna Grażyna, Plebaniak Tomasz Jerzy, Wierzbicki Jerzy Paweł, Wojacki Adam

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Szewczyk Magdalena Beata
  11. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Abratański Rafał, Babicz Kinga, Berka Tadeusz, Kręski Łukasz, Kuczer Edward, Kuczer Ryszard, Michnicki Marcin, Pawełczyk Marek Stanisław, Rogaliński Adam, Sofiński Krzysztof

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Żołędowski Jarosław Tomasz
  12. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Dobrowolska Katarzyna, Kręski Łukasz Marcin, Orlewska Ewa, Łański Jaromir

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Sławski Piotr
  13. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: w Zarządzie

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Sidorowicz Ilona, Then Maria Elżbieta

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Then Aleksander Adam
  14. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Kręski Łukasz Marcin, Materniak Paweł, Rogaliński Adam, Stefanowicz Robert Dariusz, Zdybał Sławomir Krzysztof

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Sławski Piotr Michał
  15. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: w Zarządzie
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Frankiewicz Tomasz Benedykt, Grzybowski Wojciech, Kręski Łukasz, Rogaliński Adam, Stefański Wojciech, Then Maria Elżbieta, Wojacki Adam, Zientara Maciej

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Then Aleksander Adam
  16. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Cylupa Maciej Piotr, Kręski Łukasz, Kuchler Dieter, Specht Maciej Witold, Szymański Tomasz, Wojacki Adam Jacek

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Koziołek Grzegorz
  17. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Czyż Anna Halina, Guz Adam Jan, Kajko Jacek, Kaźmierczak Cezary Bolesław, Kwiatkowska Monika Izabela, Maj Marcin Sebastian, Meister David, Pietrzak Krzysztof, Preś Rafał, Pruszczyński Tomasz Sebastian, Reck Jarosław, Rutkowski Damian Michał, Rybicki Piotr, Śliwa Jerzy, Stańczak Włodzimierz, Szwankowski Jarosław, Wiśniewski Krzysztof, Zacharz Aneta

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Nowak Elżbieta Dorota
  18. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Dudziuk Andrzej Krzysztof, Dudziuk Paweł Damian, Gajewska Agnieszka Joanna, Gasda Erhard Stefan, Karmelita Piotr, Nowak Mariusz, Oxley Martin, Sadlej Marcin

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Woźniak Jan Wojciech
  19. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: w Zarządzie

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Słowiński Tomasz
  20. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Baluta Roman Aleksander, Bielicki Maciej Paweł, Carbol Jacek, Dukała Tomasz Andrzej, Kręski Łukasz Marcin, Stencel Marcin Ryszard, Stencel Piotr Michał
  21. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Drabik Hubert, Kobyliński Jerzy Tadeusz, Markowski Jacek Adrian, Tarnowski Marek, Uciechowski Maciej Paweł

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Szczurowski Piotr Marek
  22. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: w Zarządzie
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Smoczyński Piotr Tomasz

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Witerski Grzegorz Artur
  23. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Amarowicz Ryszard, Kozłowska Magdalena, Wilczyński Krzysztof, Wilczyński Marek Krzysztof, Wnukowski Piotr, Wysoczyński Jerzy Marek

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Kozłowski Radosław Piotr
  24. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: w Zarządzie
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Duda Bogdan Jacek

Osoby współwystępujące w KRS działają obecnie w:
  1. 2win Sp. Z O.O., Wrocław − KRS 0000678709
  2. 3w Dystrybucja Budowlana S.A., Ruda Śląska − KRS 0000405318
  3. 4 Health Group Dąbrowski Spółka Komandytowa, Katowice − KRS 0000384027
  4. 4 Health Group Sp. Z O.O., Katowice − KRS 0000397925
  5. 4archiw Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000353853
  6. 4fun Media S.A., Warszawa − KRS 0000235128
  7. 5why Promotion Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000798687
  8. 5why Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000768582
  9. A-z Finanse S.A., Wrocław − KRS 0000290015
  10. Abade.pl Sp. Z O.O., Rybnik − KRS 0000366318
  11. Abc Centrum Edukacji S.A., Warszawa − KRS 0000004258
  12. Acustio Sp. Z O.O., Piaseczno − KRS 0000661390
  13. Adastra Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000630313
  14. Adba S.A., Warszawa − KRS 0000496079
  15. Ade Line S.A. Likwidacyjnej, Prusice − KRS 0000236981
  16. Adiuvare Ii Sp. Z O.O., Rzeszów − KRS 0000656245
  17. Adiuvare Iii Sp. Z O.O., Rzeszów − KRS 0000656244
  18. Adiuvare Iv Sp. Z O.O., Rzeszów − KRS 0000656241
  19. Adiuvare Sp. Z O.O., Rzeszów − KRS 0000656234
  20. Adiuvare i Sp. Z O.O., Rzeszów − KRS 0000656247
  21. Af Autostopowicz Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000383055
  22. Af Broker Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000385909
  23. Af Commerce Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000367584
  24. Af Dystrybucja Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000418954
  25. Af Marketing Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000381967
  26. Af Media Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000366286
  27. Af Medica Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000383964
  28. Af Odszkodowania Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000378982
  29. Af Pomoc Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000368024
  30. Af Press Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000367663
  31. Af Raty Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000376281
  32. Af Technika Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000368276
  33. Af Ubezpieczenia Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000367914
  34. Agar Consulting Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000215076
  35. Agrafka Outsourcing Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000101211
  36. Agromapa Sp. Z O.O., Opole − KRS 0000779170
  37. Agtes S.A., Warszawa − KRS 0000430838
  38. Aib Grupa Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000638757
  39. Aib Instytut Biznesu Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000401721
  40. Aib Instytut Biznesu Sp. Z O.O. Spółka Komandytowa, Warszawa − KRS 0000506171
  41. Aiconic Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000566099
  42. Aida Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000402013
  43. Ailleron S.A., Kraków − KRS 0000385276
  44. Aircom Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000153272
  45. Akademicki Poznań - Fundacja, Poznań − KRS 0000322005
  46. Alfa Property Sp. Z O.O., Kraków − KRS 0000477528
  47. Aliant Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000239638
  48. Alion Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000406278
  49. All Composite Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000706613
  50. Allcnet Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000546164

Osoby współwystępujące w KRS działały także w:
  1. 11 Listopada 60-62 Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000171952
  2. 34nk Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000660186
  3. 3kgm Sp. Z O.O., Chorzów − KRS 0000458355
  4. 3s Data Center S.A., Katowice − KRS 0000364798
  5. 3s S.A., Katowice − KRS 0000095232
  6. 4fun.tv Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000177490
  7. 5a Sec Polska Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000095434
  8. 7fit S.A., Wrocław − KRS 0000395238
  9. 88 Consulting Sp. Z O.O., Brwinów − KRS 0000308862
  10. A-bart Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000358987
  11. A-z Finanse Sp. Z O.O., Wrocław − KRS 0000221758
  12. Abc Media Publishing Sp. Z O.O., Oleśnica − KRS 0000373325
  13. Abg S.A., Warszawa − KRS 0000049592
  14. Acciona Nieruchomości Żoliborz Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000229722
  15. Accurate Investments Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000373496
  16. Acg Service Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000297425
  17. Acrebit S.A., Warszawa − KRS 0000380588
  18. Active Regain Service Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000080963
  19. Adrate Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000332301
  20. Adstep Sp. Z O.O., − KRS 0000420783
  21. Advadis S.A. Likwidacyjnej, Kraków − KRS 0000047106
  22. Aegon Powszechne Towarzystwo Emerytalne S.A., Warszawa − KRS 0000028767
  23. Aep Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000021833
  24. Aero A T Sp. Z O.O., Mielec − KRS 0000145534
  25. Aero Invest Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000282354
  26. Agencja Rozwoju Przemysłu S.A., Warszawa − KRS 0000037957
  27. Agora S.A., Warszawa − KRS 0000059944
  28. Agrikur Sp. Z O.O., Białystok − KRS 0000047097
  29. Agrovita Białystok Sp. Z O.O., Białystok − KRS 0000180528
  30. Airtel Polska Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000143849
  31. Airtel Polska Sp. Z O.O. - Spółka Komandytowa, Warszawa − KRS 0000262444
  32. Ak Logistic Sp. Z O.O., Pruszków − KRS 0000632806
  33. Akiba Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000460450
  34. Akm Mazury Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000372151
  35. Alba Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Spółka Z Ograniczoną Odpowiedzialnoscią, Dąbrowa Górnicza − KRS 0000054542
  36. Alfa Investment Sp. Z O.O., Gdańsk − KRS 0000054031
  37. Alfa Investments Holding Sp. Z O.O., Gdańsk − KRS 0000480358
  38. Alfa Projekt Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000213479
  39. Alliance Media Polska S.A., Poznań − KRS 0000028244
  40. Alpe Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000210269
  41. Altair Inwestycje Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000055558
  42. Alterco S.A., Warszawa − KRS 0000145478
  43. Alto One Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000360753
  44. Alumast S.A., Wodzisław Śląski − KRS 0000031909
  45. Amber Tv Sp. Z O.O., Gdańsk − KRS 0000067966
  46. Ambresa Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000104130
  47. Amica Medical Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000014888
  48. Amica S.A., Wronki − KRS 0000017514
  49. Amples Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000349295
  50. Ams S.A., Warszawa − KRS 0000079299

Powiązane przetargi (100 / 101 szt.):
  1. Dostawa 7000 wstępnie zadrukowanych blankietów Elektronicznych Legitymacji Studenckich dla CKE AGH
    Zamawiający: Akademia Górniczo - Hutnicza im. Stanisława Staszica, Kraków
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa 7000 wstępnie zadrukowanych blankietów Elektronicznych Legitymacji Studenckich zgodnie z opisem zawartym w pkt 3.1 SIWZ
  2. Zakup licencji dostępowych oraz wdrożenie modułu Teta EDU Płace, Teta EDU Zaawansowane Funkcje Płacowe oraz rozbudowa systemu EOD w obszarze Kadry-Płace w Uniwersytecie Przyrodniczym we Wrocławiu
    Zamawiający: Uniwersytet Przyrodniczy we Wrocławiu, Wrocław
    Zakup licencji dostępowych oraz wdrożenie modułu Teta EDU Płace, Teta EDU Zaawansowane Funkcje Płacowe oraz rozbudowa systemu EOD w obszarze Kadry-Płace w Uniwersytecie Przyrodniczym we Wrocławiu: - dostawa licencji dostępowych TETA EDU dla 10 użytkowników, - dostawa licencji EOD w zakresie wskazanym w Opisie Przedmiotu Zamówienia, - wykonanie prac wdrożeniowych w zakresie wdrożenia modułu TETA EDU Płace i Zaawansowane Funkcje Płacowe w szczególności w zakresie analizy przedwdrożeniowej, parametryzacji, szkolenia oraz asysty uruchomieniowej. Długość gwarancji: 24 miesiące na usługę wdrożenia, liczona od dnia podpisania przez strony końcowego protokołu jakościowego i ilościowego. W przypadku wystąpienia awarii uniemożliwiającej korzystanie z przedmiotu zamówienia zgodnie z przeznaczeniem, okres gwarancji zostanie każdorazowo wydłużony o czas od dnia wystąpienia awarii do dnia jej usunięcia. Adres realizacji zadania: Uniwersytet Przyrodniczy we Wrocławiu, ul. C.K. Norwida 25
  3. Wdrożenie multiportalowego systemu e - usług PWSZ w Sanoku
    Zamawiający: Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa im. Jana Grodka w Sanoku, Sanok
    1.Przedmiot zamówienia podzielono na zadania części, w ramach tego
    postępowania ma być realizowane: ZADANIE 1 – wdrożenie do 31.12.2017 multiportalowego systemu eusług
    w Państwowej Wyższej Szkole Zawodowej im. Jana Grodka w Sanoku, ZADANIE 2 – dostawa
    zintegrowanego systemu bezpieczeństwa sieci UTM, 2.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z
    wymaganiami w zakresie jego realizacji oraz warunków gwarancji i serwisu zawarty jest w Załączniku nr 6
    do SIWZ
  4. usługa informatyczna polegająca na przedłużeniu gwarancji/serwisu/wsparcia serwisowego producenta sprzętu i oprogramowania będącego w posiadaniu Regionalnego Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Rzeszowie
    Zamawiający: Regionalne Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa, Rzeszów
    Przedmiotem zamówienia jest : usługa informatyczna polegająca na przedłużeniu gwarancji/serwisu/wsparcia serwisowego producenta sprzętu i oprogramowania będącego w posiadaniu Regionalnego Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Rzeszowie, zgodnie ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia zawartym w załączniku nr 1 do SIWZ.
  5. Wdrożenie e-usług oraz usługi i dostawy towarzyszące w ramach projektu „Podniesienie efektywności i dostępności e-usług w zakresie zarządzania oświatą w Gminie Dukla” Zadanie częściowe nr 1. Dostawa sprzętu komputerowego (All In One) i urządzeń mobilnych Zadanie częściowe nr 2. Dostawa i wdrożenie oprogramowania, w tym:  dostawa oprogramowania,  wdrożenie – Etap I (opracowanie e-usług),  wdrożenie – Etap II (wdrożenie szyny danych ESB, wdrożenie portalu e-usług),  wdrożenie – Etap III (integracja danych, szkolenie) wraz z odbiorem końcowym systemu.
    Zamawiający: Gmina Dukla, Dukla
    Zadanie częściowe nr 1. Dostawa sprzętu komputerowego i urządzeń mobilnych Zadanie składa się z: 1. Dostawa sprzętu komputerowego do obsługi e-usług w szkołach - 91 szt. 2. Dostawa urządzeń mobilnych – 14 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 9 do SIWZ. Zadanie częściowe nr 2 1. Dostawa Oprogramowania 2. Wdrożenie – Etap I (opracowanie e-usług) 3. Wdrożenie – Etap II (wdrożenie szyny danych ESB, wdrożenie portalu e-usług) 4 Wdrożenie – Etap III (integracja danych, szkolenie) wraz z odbiorem końcowym systemu Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 9 do SIWZ.
  6. : usługa kompleksowej opieki informatycznej oprogramowania będącego w użytkowaniu oraz usługa serwisu urządzeń IT w Regionalnym Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Rzeszowie
    Zamawiający: Regionalne Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa, Rzeszów
    Przedmiotem zamówienia jest : usługa kompleksowej opieki informatycznej oprogramowania będącego w użytkowaniu oraz usługa serwisu urządzeń IT w Regionalnym Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Rzeszowie zgodnie ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia zawartym w załączniku nr 1 do SIWZ, z zachowaniem podziału na zadania:

    Zadanie nr 1 - Opieka informatyczna nad oprogramowaniem Bank Krwi
    Zadanie nr 2 - Opieka informatyczna nad oprogramowaniem Optico
    Zadanie nr 3 - Opieka informatyczna nad środowiskiem IT
  7. Dostawa oprogramowania komputerowego dla jednostek Śląskiego Uniwersytetu Medycznego w Katowicach
    Zamawiający: Śląski Uniwersytet Medyczny w Katowicach, Katowice
    Przedmiotem niniejszego zamówienia jest dostawa oprogramowania komputerowego dla jednostek Śląskiego Uniwersytetu Medycznego w Katowicach. Przedmiot zamówienia został podzielony na 11 pakietów: Pakiet nr 1 – Oprogramowanie 1.1,Oprogramowanie 1.2, Oprogramowanie 10 Pakiet nr 2 – Oprogramowanie 2.1, Oprogramowanie 2.2, Oprogramowanie 2.3,Oprogramowanie 9 Pakiet nr 3– Oprogramowanie 3 Pakiet nr 4 – Oprogramowanie 4 Pakiet nr 5– Oprogramowanie 5 Pakiet nr 6 – Oprogramowanie 6 Pakiet nr 7 –Oprogramowanie 7 Pakiet nr 8 – Oprogramowanie do obsługi portierni, oprogramowanie do administrowania obsługą portierni, opieka serwisowa portierni, terminal do obsługi wypożyczeń,oprogramowanie do zarządzania cyfrową tożsamością, opieka serwisowa PKI, czytnik kart, wdrożenie, drukarka do wydruku informacji poufnych, koperta do wydruku informacji poufnych Pakiet nr 9: Oprogramowanie 11.1, Oprogramowanie 11.2 Pakiet nr 10: Oprogramowanie 12 Pakiet nr 11: Oprogramowanie 13 2. Wielkość oraz wymagania techniczne dotyczące przedmiotu zamówienia określają odpowiednio załączniki nr 2 i 3 do SIWZ – Specyfikacja asortymentowo-cenowa oraz Specyfikacja techniczna.
  8. Opieka serwisowa zintegrowanego systemu informatycznego
    Zamawiający: Uniwersytet Rzeszowski, Rzeszów
    Przedmiotem zamówienia jest opieka serwisowa zintegrowanego systemu informatycznego.

    W zakres serwisu Systemu wchodzi m.n.:
    1) gotowość serwisowa
    2) usuwanie Nieprawidłowości Działania,
    3) wskazywanie ewentualnych Rozwiązań Zastępczych na czas usuwania Nieprawidłowości Działania wymagającej czasochłonnej naprawy,
    4) dostarczanie Aktualizacji i Nowych Wersji na życzenie Zamawiającego, który zobowiązany jest udowodnić swoje prawo do otrzymania Aktualizacji i Nowej Wersji (przedmiotem niniejszej umowy nie jest dostawa aktualnych wersji oprogramowania). Instalacja Aktualizacji oraz Nowej Wersji dokonywana jest odpłatnie na odrębnie ustalonych warunkach finansowych.
    5) Wykonawca, w ramach świadczenia usług opieki informatycznej, na odrębnie ustalonych warunkach finansowych, zobowiązuje się do wykonywania prac w zakresie zapewniania rozwoju Systemu zgodnie z indywidualnymi wymaganiami Zamawiającego jako Modyfikacje. Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia oferty na wykonanie Modyfikacji w przeciągu 5 Dni Roboczych od daty otrzymania szczegółowych informacji dotyczących zakresu zmian Systemu lub poinformować Zamawiającego o braku możliwości wykonania takiej Modyfikacji.
  9. Podniesienie efektywności i dostępności e-usług w zakresie zarządzania oświatą w Gminie Zarszyn.
    Zamawiający: Gmina Zarszyn, Zarszyn
    Przedmiotem zamówienia jest podniesienie efektywności i dostępności e-usług w zakresie zarządzania oświatą w Gminie Zarszyn, w zakresie: Zadanie częściowe nr 1. Dostawa zestawów komputerowych. Dostawa sprzętu
    komputerowego (komputer stacjonarny) do obsługi e-usług w szkołach (74 szt.) i ZEAS (3 szt. dla pracowników obsługujących e-usługi w ZEAS). Zadanie częściowe nr 2. Dostawa urządzeń mobilnych.
    Urządzenie Mobilne do obsługi e-dziennika podczas lekcji WF, Ilość: 10szt. Zadanie częściowe nr 3. Dostawa serwera. Dostawa serwera, Ilość: 1szt. Zadanie częściowe nr 4. Dostawa Oprogramowania, w tym:
    a)Wdrożenie – Etap I (opracowanie e-usług) b)Wdrożenie – Etap II (wdrożenie szyny danych ESB, wdrożenie portalu e-usług) c)Wdrożenie – Etap III (integracja danych, szkolenie) wraz z odbiorem końcowym systemu.
  10. Dostawa wyższej wersji oprogramowania OPTIcamp wraz z modułem umożliwiającym jednoczesną personalizację i wgranie certyfikatu bezpieczeństwa na Elektroniczne Karty Pracownicze oraz dostawa blankietów kart elektronicznych i urządzeń niezbędnych do ich personalizacji z jednoczesnym przeszkoleniem w zakresie obsługi dostarczonego oprogramowania i sprzętu.
    Zamawiający: Centrum Informatyzacji Politechniki Warszawskiej - Politechnika Warszawska, Warszawa
    Przedmiotem zamówienia jest:
    a) Podniesienie posiadanego przez Politechnikę Warszawską oprogramowania OPTIcamp do najnowszej wersji;
    b) Rozszerzenie dotychczas używanego oprogramowania o moduł umożliwiający jednoczesną personalizację elektronicznych kart pracowniczych,
    c) Dostarczenie oprogramowania w zakresie obsługi PKI i oprogramowania administracyjnego dla systemu PKI,
    d) Dostarczenie:
     60 blankietów kart elektronicznych,
     1 drukarki do wydruku pin-ów dla kart,
     1 monochromatycznego laserowego urządzenia wielofunkcyjnego,
     1800 sztuk kopert utajnionych,
     60 czytników kart wraz z podstawami oraz
     60 uchwytów dla kart;
    e) Przeszkolenie pracowników w zakresie obsługi dostarczonego oprogramowania i sprzętu wraz z dostarczeniem dokumentacji technicznej przewidzianej wymogami prawa polskiego dla tego typu przedmiotów, opracowaną zgodnie z wymogami tegoż prawa.
    Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (OPZ) zawiera załącznik nr 5 do SIWZ.
  11. Przedmiotem zamówienia jest dostawa urządzeń sieciowych dla jednostek organizacyjnych Politechniki Opolskiej
    Zamawiający: Politechnika Opolska, Opole
    1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa urządzeń sieciowych dla jednostek organizacyjnych Politechniki Opolskiej, tj. - część I – urządzenia sieciowe dla Wydziału Wychowania Fizycznego i Fizjoterapii Politechniki Opolskiej; - część II – urządzenia sieciowe dla Instytutu Automatyki i Informatyki Politechniki Opolskiej; - część III – urządzenia sieciowe dla Wydziału Inżynierii Systemów Technicznych Politechniki Opolskiej; - część IV– urządzenia sieciowe dla Osiedla Akademickiego Politechniki Opolskiej; - część V – urządzenia sieciowe dla Hotelu Asystenta Politechniki Opolskiej; - część VI – urządzenia sieciowe dla Uczelnianego Ośrodka Informatycznego Politechniki Opolskiej; Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w wykazie rzeczowo-cenowym, stanowiącym załącznik nr 1A dla części I, 1B dla części II, 1C do części nr III, 1 D dla części nr IV, 1E dla części nr V i 1F dla części nr VI do SIWZ
  12. Dostawa pakietu 10 000 szt. blankietów elektronicznej legitymacji studenckiej
    Zamawiający: Centrum Informatyzacji Politechniki Warszawskiej - Politechnika Warszawska, Warszawa
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa pakietu 10 000 szt. blankietów elektronicznej legitymacji studenckiej wraz z dokumentacją techniczną przewidzianą wymogami prawa polskiego dla tego typu przedmiotów, opracowaną zgodnie z wymogami tegoż prawa. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 6 do SIWZ.
  13. Dostawa, instalacja i konfiguracja systemu do interaktywnych ćwiczeń z przedmiotu fizjologia na Wydziale Medycznym Uniwersytetu Rzeszowskiego
    Zamawiający: Uniwersytet Rzeszowski, Rzeszów
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa instalacja i konfiguracja systemu do interaktywnych ćwiczeń z przedmiotu fizjologia na Wydziale Medycznym Uniwersytetu Rzeszowskiego Szczegółowy Opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1.1 do SIWZ
  14. Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek Kart i Legitymacji dla Centrum Kart Elektronicznych AGH - nr sprawy KC-zp.272-226/16
    Zamawiający: Akademia Górniczo - Hutnicza im. Stanisława Staszica, Kraków
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek Kart i Legitymacji, zgodnie z opisem zawartym w pkt 3.1 SIWZ
  15. dostawa blankietów kart dla CKE AGH - KC-zp.272-228/16
    Zamawiający: Akademia Górniczo - Hutnicza im. Stanisława Staszica, Kraków
    dostawa blankietów kart dla CKE AGH
  16. Dostawa wstępnie zadrukowanych blankietów Elektronicznej Legitymacji Studenckiej dla Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie
    Zamawiający: Uniwersytet Warmińsko-Mazurski w Olsztynie, Olsztyn
    1.Przedmiotem niniejszego zamówienia jest sprzedaż wraz z dostawą wstępnie zadrukowanych blankietów Elektronicznej Legitymacji Studenckiej dla Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie. 2.Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia zawarte jest w dokumencie Opis przedmiotu zamówienia, który jest Załącznikiem nr 1 i nr 2 do SIWZ
  17. Sukcesywne dostawy blankietów Elektronicznej Legitymacji Studenckiej i Elektronicznej Legitymacji Doktoranckiej z sukcesywną dostawą materiałów eksploatacyjnych oraz serwis w przeciągu 12 miesięcy
    Zamawiający: Uniwersytet Warszawski, Warszawa
    1. Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy blankietów Elektronicznej Legitymacji Studenckiej i Elektronicznej Legitymacji Doktoranckiej z sukcesywną dostawą materiałów eksploatacyjnych oraz serwis w przeciągu 12 miesięcy. 2. Zamówienie obejmuje równocześnie dostawy oraz usługi, jednak do udzielenia niniejszego zamówienia stosować się będzie przepisy dotyczące dostaw, gdyż ich wartościowy udział w zamówieniu jest największy (zgodnie z art. 6 ust.1 Ustawy). 3. Wykaz części będących przedmiotem zamówienia: Część I - sukcesywne dostawy blankietów Elektronicznej Legitymacji Studenckiej i Elektronicznej Legitymacji Doktoranckiej, Część II - sukcesywne dostawy materiałów eksploatacyjnych oraz serwis w przeciągu 12 miesięcy 4. Dotyczy części I: 1) Przedmiotem zamówienia jest wykonanie i dostarczanie partiami Zamawiającemu wstępnie zadrukowanych blankietów Elektronicznej Legitymacji Studenckiej (zwane dalej ELS) oraz Elektronicznej Legitymacji Doktoranckiej (zwane dalej ELD), w ilościach zgodnych z otrzymanymi zamówieniami. 2) Przewidywane ilości w ciągu 12 miesięcy: Wstępnie zadrukowane blankiety elektronicznej legitymacji studenckiej (ELS) - 15 000 szt., wstępnie zadrukowane blankiety elektronicznej legitymacji doktoranckiej (ELD) - 2 000 szt. Ww. ilości blankietów mają charakter szacunkowy i nie są wiążące dla Zamawiającego. 3) Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia został określony w opisie przedmiotu zamówienia, stanowiącym załącznik nr 1 do Specyfikacji istotnych warunków zamówienia, zwanej dalej Specyfikacją lub SIWZ, dostępnej na stronie internetowej Zamawiającego www.uw.edu.pl. 5. Dotyczy części II: 1) Przedmiotem zamówienia jest: a) sukcesywna sprzedaż i dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek Fargo HDP8500 i HDP600, b) wykonanie czterech okresowych przeglądów serwisowych każdej z dwóch drukarek Fargo HDP8500 w siedzibie Zamawiającego, c) gotowość świadczenia pogwarancyjnego serwisu drukarek. 2) Przewidywane ilości w ciągu 12 miesięcy: Materiały eksploatacyjne do termosublimacyjnych drukarek Fargo HDP8500 i HDP600: taśma kolorowa YMCK HDP8500 - 20 szt., taśma film INTM HDP8500 - 8 szt., taśma film INTM HDP600 - 3 szt., zestaw taśm czyszczących HDP600 - 2 szt., zestaw czyszczący HDP600 - 1 szt., usługa serwisowa dwóch drukarek Fargo HDP8500: 4 okresowe przeglądy serwisowe. Ww. ilości materiałów eksploatacyjnych mają charakter szacunkowy i nie są wiążące dla Zamawiającego. 3) Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia został określony w opisie przedmiotu zamówienia, stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ. 6. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych. Proponowane równoważne materiały eksploatacyjne muszą być zgodne z wymaganiami producenta drukarek, które spełniają materiały oryginalne, nie mogą powodować niekorzystnych skutków w postaci najmniejszego choćby uszkodzenia drukarki bądź drukowanej karty, a przede wszystkim nie mogą spowodować utraty gwarancji na drukarki. W przypadku zaproponowania materiałów równoważnych Wykonawca wraz z ofertą zobowiązany jest złożyć po 1 sztuce każdego z proponowanych materiałów. Materiały zostaną zainstalowane w posiadanych przez Zamawiającego urządzeniach. Zamawiający dokona sprawdzenia, czy zamontowany materiał poprawnie działa w drukarkach
  18. Wyłonienie Wykonawcy w zakresie dostawy blankietów elektronicznych legitymacji studenckich i doktoranckich, odpowiadających wymaganiom technicznym i ilościowym opisanym poniżej, na potrzeby Sekcji Obsługi Systemów Studiów Uniwersytetu Jagiellońskiego.
    Zamawiający: Uniwersytet Jagielloński, Kraków
    1.Przedmiotem postępowania i zamówienia jest wyłonienie Wykonawcy w zakresie dostawy blankietów elektronicznych legitymacji studenckich i doktoranckich, odpowiadających wymaganiom technicznym i ilościowym opisanym poniżej, na potrzeby Sekcji Obsługi Systemów Studiów Uniwersytetu Jagiellońskiego. 2.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z opisem minimalnych parametrów i wymagań technicznych oraz funkcjonalnych: Przedmiotem zamówienia jest dostawa 12 000 (dwunastu tysięcy) sztuk blankietów elektronicznych legitymacji studenckich oraz 500 (pięciuset) sztuk blankietów elektronicznych legitymacji dla doktorantów.
  19. ZAKUP I DOSTAWY SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO ORAZ PODZESPOŁÓW DO SPRZĘTU INFORMATYCZNEGO ZP250/017/2016
    Zamawiający: Kliniczny Szpital Wojewódzki Nr 2 im. Św. Jadwigi Królowej w Rzeszowie, Rzeszów
    Pakiet nr 1 - Zestaw komputerowy PC - 17 szt. Pakiet nr 2 - Podzespoły do sprzętu informatycznego
  20. Przetarg nieograniczony na dostawę urządzeń sieciowych dla Uczelnianego Ośrodka Informatycznego Politechniki Opolskiej (nr sprawy ZP/D/10/2016)
    Zamawiający: Politechnika Opolska, Opole
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa urządzeń sieciowych dla Uczelnianego Ośrodka Informatycznego szczegółowo określonych w wykazie rzeczowo-cenowym stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ.
  21. Dostawa sprzętu komputerowego i peryferyjnego dla Akademii Morskiej w Szczecinie nr AG-AS/272-3/2016
    Zamawiający: Akademia Morska w Szczecinie, Szczecin
  22. Zakup i sukcesywna dostawa przez okres 36 miesięcy 20 000 sztuk blankietów Elektronicznej Legitymacji Studenckiej (ELS) i 500 sztuk blankietów Elektronicznej Legitymacji Doktoranta (ELD).
    Zamawiający: Politechnika Rzeszowska im. Ignacego Łukasiewicza, Rzeszów
  23. Wykonanie robót budowlanych polegających na modernizacji instalacji kontroli dostępu KD, instalacji SSWIN, instalacji videodomofonów wraz z oprzewodowaniem instalacji monitoringu IP w budynku Komendy Wojewódzkiej Policji we Wrocławiu ul. Podwale 31-33.
    Zamawiający: Komenda Wojewódzka Policji we Wrocławiu, Wrocław
  24. Modernizacja środowiska monitorowania systemu informatycznego oraz pomieszczeń technicznych
    Zamawiający: Podkarpacki Oddział Wojewódzki Narodowego Funduszu Zdrowia, Rzeszów
  25. Dostawa emisyjnego klastra serwerowego z macierzą dyskową
    Zamawiający: Polskie Radio Regionalna Rozgłośnia w Rzeszowie "Radio Rzeszów" SA, Rzeszów
  26. Przetarg nieograniczony na dostawę urządzeń sieciowych dla jednostek Politechniki Opolskiej (nr sprawy ZP/D/121/2015)
    Zamawiający: Politechnika Opolska, Opole
  27. Dostawa fabrycznie nowego, nie używanego przełącznika (switcha) wraz z modułem światłowodowym do budynku Zakładu Nauk o Człowieku wraz z rozbudową posiadanej infrastruktury sieciowej.
    Zamawiający: Uniwersytet Rzeszowski, Rzeszów
  28. Dostawa oprogramowania do zarządzania infrastrukturą danych w Urzędzie Miasta Rzeszowa
    Zamawiający: Gmina Miasto Rzeszów - Urząd Miasta Rzeszowa, Rzeszów
  29. dostawa sprzętu zabezpieczenia sieci - UMT.
    Zamawiający: Zespół Opieki Zdrowotnej Nr 2 SP ZOZ, Rzeszów
  30. Dostawa sprzętu komputerowego, RTV oraz biurowego do Zakładu Karnego w Rzeszowie
    Zamawiający: Zakład Karny w Rzeszowie, Rzeszów
  31. Dostawa fabrycznie nowego, nie używanego różnego oprogramowania komputerowego, drukarki kart plastikowych, pamięci operacyjnej i materiałów eksploatacyjnych dla Uniwersyteckiego Centrum Informatyzacji Uniwersytetu Rzeszowskiego
    Zamawiający: Uniwersytet Rzeszowski, Rzeszów
  32. Dostawa 10 000 sztuk, wstępnie zadrukowanych blankietów Elektronicznej Legitymacji Studenckiej oraz taśmy CMYKK wraz z filmem retransferowym do Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie
    Zamawiający: Uniwersytet Warmińsko-Mazurski w Olsztynie, Olsztyn
  33. Dostawa blankietów oraz hologramów dla Politechniki Gdańskiej
    Zamawiający: Politechnika Gdańska, Gdańsk
  34. Zakup kart elektronicznych stanowiących blankiety elektronicznych legitymacji studenckich (ELS) i doktoranckich (ELD)
    Zamawiający: Uniwersytet Wrocławski, Wrocław
  35. DOSTAWA BLANKIETÓW ELEKTRONICZNEJ LEGITYMACJI STUDENCKIEJ
    Zamawiający: Centrum Informatyzacji Politechniki Warszawskiej - Politechnika Warszawska, Warszawa
  36. Sukcesywne dostawy blankietów Elektronicznej Legitymacji Studenckiej
    Zamawiający: Uniwersytet Warszawski, Warszawa
  37. 1. Wdrożenie Uniwersyteckiego Systemu Obsługi Studiów (USOS) wraz ze szkoleniem w AWF w Krakowie 2. Dostawa drukarek, czytników kart, materiałów eksploatacyjnych dla AWF w Krakowie
    Zamawiający: Akademia Wychowania Fizycznego im.Bronisława Czecha, Kraków
  38. Wyłonienie Wykonawcy w zakresie dostawy 12 000 (dwunastu tysięcy) sztuk blankietów elektronicznych legitymacji studenckich oraz 800 (ośmiuset) sztuk blankietów elektronicznych legitymacji dla doktorantów (postępowanie powtórzone).
    Zamawiający: Uniwersytet Jagielloński, Kraków
  39. Wdrożenie Uniwersyteckiego Systemu Obsługi Studiów (USOS) wraz ze szkoleniem w AWF w Krakowie, 2. Dostawa drukarek, czytników kart, materiałów eksploatacyjnych dla AWF w Krakowie
    Zamawiający: Akademia Wychowania Fizycznego im.Bronisława Czecha, Kraków
  40. Wdrożenie Uniwersyteckiego Systemu Obsługi Studiów (USOS) wraz ze szkoleniem oraz dostawa drukarek, czytników kart, materiałów eksploatacyjnych elektronicznych legitymacji oraz hologramów dla AWF w Krakowie
    Zamawiający: Akademia Wychowania Fizycznego im.Bronisława Czecha, Kraków
  41. dostawa blankietów kart dla Centrum Kart Elektronicznych AGH
    Zamawiający: Akademia Górniczo - Hutnicza im. Stanisława Staszica, Kraków
  42. Modernizacja systemu kopii zapasowej
    Zamawiający: Uniwersytet Rzeszowski, Rzeszów
  43. Zakup i dostawa: dwóch komputerów przenośnych, oraz oprogramowania GIS do zarządzania akcją ratowniczą (2 licencje bezterminowe).
    Zamawiający: Komenda Wojewódzka Policji, Szczecin
  44. USŁUGA UPGRADE-U OPROGRAMOWANIA MAPINFO PROFESSIONAL DO OPROGRAMOWANIA MAPINFO PRO 12.5 WRAZ Z USŁUGĄ MAINTENANCE W RAMACH PROJEKTU WZMOCNIENIE POTENCJAŁU MAZOWIECKIEGO OBSERWATORIUM TERYTORIALNEGO.
    Zamawiający: Mazowieckie Biuro Planowania Regionalnego w Warszawie, Warszawa
  45. Dostawa serwera maszyn wirtualnych dla Powiatowego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Starachowicach
    Zamawiający: Powiatowy Zakład Opieki Zdrowotnej, Starachowice
  46. Dostawa sprzętu informatycznego
    Zamawiający: Pedagogiczna Biblioteka Wojewódzka w Rzeszowie, Rzeszów
  47. Dostawa sprzętu komputerowego i peryferyjnego dla Akademii Morskiej w Szczecinie r AG/AS/272-5/2015
    Zamawiający: Akademia Morska w Szczecinie, Szczecin
  48. Wykonanie sieci okablowania strukturalnego, przyłącza światłowodowego i dostawę urządzeń sieciowych, rozbudowę istniejącego okablowania wraz z budową bezprzewodowej sieci dostępowej
    Zamawiający: Zespół Opieki Zdrowotnej, Strzyżów
  49. Dostawa elektronicznych legitymacji studenckich ELS i doktoranckich ELD (nr postępowania DZP.381.8.2015.DW).
    Zamawiający: Uniwersytet Śląski w Katowicach Dział Zamówień Publicznych, Katowice
  50. Zakup oprogramowania, zakup serwera kopii zapasowej z oprogramowaniem, cyfryzacja RTG wraz z integracją z PSIM oraz doposażenie w sprzęt komputerowy z podziałem na pakiety
    Zamawiający: Zespół Opieki Zdrowotnej, Strzyżów
  51. Dostawa oprogramowania, sprzętu komputerowego, certyfikatu szyfrującego oraz zakup usługi szkoleń i wsparcia technicznego. Nr postępowania : BPPWŁ/ZA/321/48/14.
    Zamawiający: Biuro Planowania Przestrzennego Województwa Łódzkiego w Łodzi, Łódź
  52. Dostawę oprogramowania do personalizacji i wydruku Elektronicznej Legitymacji Doktoranckiej wraz z wdrożeniem, szkoleniem i opieką serwisową, kompatybilnego z opracowanym i zainstalowanym na AWF Warszawa programem OPTIcamp - System Elektronicznej Legitymacji Studenckiej
    Zamawiający: Akademia Wychowania Fizycznego Józefa Piłsudskiego, Warszawa
  53. Sukcesywne dostawy zestawów komputerowych typu all-in-one - kpl. 40 oraz drukarek sieciowych - kpl. 20 dla Powiatowego Szpitala Specjalistycznego w Stalowej Woli, w okresie jednego roku od daty podpisania umowy
    Zamawiający: Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej Powiatowy Szpital Specjalistyczny, Stalowa Wola
  54. WYPOSAŻENIE SZPITALNEGO ODDZIAŁU ONKOHEMATOLOGII DZIECI ORAZ PRACOWNI CYTOSTATYCZNEJ.
    Zamawiający: Szpital Wojewódzki Nr 2 im. Św. Jadwigi Królowej w Rzeszowie, Rzeszów
  55. Dostawa i uruchomienie sprzętu komputerowego dla jednostek organizacyjnych UTH
    Zamawiający: Uniwersytet Technologiczno-Humanistyczny im. Kazimierza Pułaskiego w Radomiu, Radom
  56. Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek Kart i Legitymacji dla Centrum Kart Elektronicznych AGH
    Zamawiający: Akademia Górniczo - Hutnicza im. Stanisława Staszica, Kraków
  57. dostawa dla Centrum Kart Elektronicznych blankietów Elektronicznej Legitymacji
    Zamawiający: Akademia Górniczo - Hutnicza im. Stanisława Staszica, Kraków
  58. DOSTAWA BLANKIETÓW ELEKTRONICZNEJ LEGITYMACJI STUDENCKIEJ I DOKTORANCKIEJ
    Zamawiający: Centrum Informatyzacji Politechniki Warszawskiej - Politechnika Warszawska, Warszawa
  59. Dostawa i wdrożenie dodatkowych elementów Zintegrowanego Systemu Informatycznego wspomagającego zarządzanie Uczelnią (w tym dostawa licencji, niezbędnego sprzętu sieciowego, komputerowego i innego wyposażenia) oraz asysty technicznej dla Uczelnianego Ośrodka Informatycznego Politechniki Opolskiej na potrzeby projektu współfinansowanego przez Unię Europejską, ZP/D/57/2014
    Zamawiający: Politechnika Opolska, Opole
  60. Dostawa sukcesywna kart procesorowych wraz z wyposażeniem dodatkowym dla Uniwersytetu Technologiczno - Przyrodniczego w Bydgoszczy
    Zamawiający: Uniwersytet Technologiczno-Przyrodniczy im. J.J. Śniadeckich, Bydgoszcz
  61. Dostawa wstępnie zadrukowanych blankietów Elektronicznej Legitymacji Studenckiej dla Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie
    Zamawiający: Uniwersytet Warmińsko-Mazurski w Olsztynie, Olsztyn
  62. Dostawa 5 000 szt. blankietów elektronicznej legitymacji studenckiej z nadrukiem numeru seryjnego układu elektronicznego standardu MIFARE dla SGGW
    Zamawiający: Szkoła Główna Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie - Centrum Informatyczne, Warszawa
  63. : Dostawa kart elektronicznych stanowiących blankiety: Elektronicznej Legitymacji Studenckiej, Elektronicznej Legitymacji Doktoranckiej, Elektronicznej Karty Pracowniczej oraz materiałów eksploatacyjnych do zadruku..
    Zamawiający: Uniwersytet Jana Kochanowskiego w Kielcach, Kielce
  64. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa blankietów elektronicznych legitymacji studenckich i doktoranckich, odpowiadających wymaganiom technicznym i ilościowym opisanym poniżej, na potrzeby Sekcji Systemów Informacyjnych Uniwersytetu Jagiellońskiego
    Zamawiający: Uniwersytet Jagielloński, Kraków
  65. Dostawa fabrycznie nowego, nie używanego, różnego sprzętu komputerowego dla Interdyscyplinarnego Centrum Modelowania Komputerowego Uniwersytetu Rzeszowskiego
    Zamawiający: Uniwersytet Rzeszowski, Rzeszów
  66. Dostawa oprogramowania i materiałów na potrzeby wdrożenia zadania: Wirtualna Portiernia - BZP 018/06054/14
    Zamawiający: Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach, Katowice
  67. Dostawa blankietów kart elektronicznych do wydruku: Elektronicznej Legitymacji Studenta - 12000 szt. oraz Elektronicznej Legitymacji Doktoranta - 500 szt.
    Zamawiający: Uniwersytet Gdański, Gdańsk
  68. Rozbudowa sieci elektryczno-logicznej w budynku CIiTWT-P Uniwersytetu Rzeszowskiego.
    Zamawiający: Uniwersytet Rzeszowski, Rzeszów
  69. Dostawa wstępnie zadrukowanych blankietów elektronicznych legitymacji studenckich oraz elektronicznych legitymacji doktoranta dla Uniwersytetu Łódzkiego.
    Zamawiający: Uniwersytet Łódzki, Łódź
  70. Dostawa blankietów Elektronicznych Legitymacji Studenckich i Elektronicznych Legitymacji Doktoranckich dla Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
    Zamawiający: Uniwersytet Ekonomiczny, Kraków
  71. Dostawa serwerów oraz serwera dysków w ramach projektu UR Nowoczesna Uczelnia
    Zamawiający: Uniwersytet Rzeszowski, Rzeszów
  72. Dostawa urządzeń sieciowych oraz licencji na oprogramowanie
    Zamawiający: Gmina Miasto Rzeszów - Urząd Miasta Rzeszowa, Rzeszów
  73. Dostawa sprzętu komputerowego w podziale na pakiety: Pakiet 1 - Dostawa serwera; Pakiet 2 - Dostawa drukarki atramentowej; Pakiet 3 - Dostawa konsoli do gier oraz projektora do konsoli; Pakiet 4 - Dostawa urządzenia UPS; Pakiet 5 - Dostawa urządzeń wielofunkcyjnych; Pakiet 6 - Dostawa tabletu PC z klawiaturą; Pakiet 7 - Dostawa komputera stacjonarnego; Pakiet 8 - Dostawa drukarek oraz laminarki znak sprawy: AEZ/S-164/2013
    Zamawiający: Warszawski Uniwersytet Medyczny, Warszawa
  74. Dostawa dla Centrum Kart Elektronicznych blankietów Elektronicznej Legitymacji
    Zamawiający: Akademia Górniczo - Hutnicza im. Stanisława Staszica, Kraków
  75. Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek Kart i Legitymacji dla Centrum Kart Elektronicznych AGH,.
    Zamawiający: Akademia Górniczo - Hutnicza im. Stanisława Staszica, Kraków
  76. Zakup i dostawa wyposażenia do nauki przedmiotów zawodowych w ramach projektu POKL -Podkarpacie stawia na zawodowców- współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Przetarg nr2
    Zamawiający: Zespół Szkół Technicznych, Kolbuszowa
  77. Dostawa, instalacja i uruchomienie systemu zarządzania dostępem do sieci bezprzewodowego dostępu do Internetu (SZD eduroam).
    Zamawiający: Akademia Wychowania Fizycznego Józefa Piłsudskiego, Warszawa
  78. Dostawa fabrycznie nowego sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem dla PZMiUW w Rzeszowie.
    Zamawiający: Podkarpacki Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych, Rzeszów
  79. Sukcesywne dostawy zestawów komputerowych typu All-In-One z ekranem LCD z podświetleniem LED oraz systemem operacyjnym Windows 7 Pro 64-bity PL
    Zamawiający: Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej Powiatowy Szpital Specjalistyczny, Stalowa Wola
  80. Dostawa elektronicznych kart procesorowych (DP/2310/175/13).
    Zamawiający: Uniwersytet Jana Kochanowskiego w Kielcach, Kielce
  81. Zakup urządzeń do sieci informatycznej Opolskiego Urzędu Wojewódzkiego w Opolu
    Zamawiający: Opolski Urząd Wojewódzki w Opolu, Opole
  82. Robota budowlana pn. Przebudowa pomieszczeń kondygnacji parteru na pomieszczenia biurowe i budowa sieci instalacji elektrycznej i logicznej w wybranych pomieszczeniach oraz modernizacja sieci elektrycznej w zakresie wykonania nowego zasilania elektrycznego do pomieszczeń serwerowni w budynku Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Rzeszowie przy ul. płk. L. Lisa Kuli 20 w Rzeszowie
    Zamawiający: Wojewódzki Urząd Pracy w Rzeszowie, Rzeszów
  83. WYKONANIE USŁUG SERWISOWYCH DLA CENTRUM PERSONALIZACJI POLITECHNIKI WROCŁAWSKIEJ - 3 ZADANIA
    Zamawiający: Politechnika Wrocławska, Wrocław
  84. Dostawa taśm barwiących na potrzeby Państwowej Szkoły Wyższej im. Papieża Jana Pawła II w Białej Podlaskiej
    Zamawiający: Państwowa Szkoła Wyższa im. Papieża Jana Pawła II w Białej Podlaskiej, Biała Podlaska
  85. Automatyczne udźwiękowienie stron www i e-kursów w ramach projektu Matematyka klucz do sukcesu
    Zamawiający: Uniwersytet Rzeszowski, Rzeszów
  86. Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarki kart plastikowych XID 580ie oraz folii do laminarki LAPIS LAMINA oraz 3 LAMINAT EDSECURE 0,5 mil; numerr postępowania ZP/D/MP/22/2013
    Zamawiający: Politechnika Warszawska, Warszawa
  87. Zakup urządzeń i oprogramowania do sieci informatycznej Opolskiego Urzędu Wojewódzkiego w Opolu
    Zamawiający: Opolski Urząd Wojewódzki w Opolu, Opole
  88. Usługa wdrożeniowo-szkoleniowa Uniwersyteckiego Systemu Obsługi Studiów (USOS) dla Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
    Zamawiający: Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu, Wrocław
  89. zakup sprzętu komputerowego do obsługi Zintegrowanego Systemu Informatycznego ZOZ Ostrowiec, wdrożonego w ramach projektu pn.: Rozwój e-usług medycznych oraz wdrożenie zintegrowanego systemu informatycznego w Zespole Opieki Zdrowotnej w Ostrowcu Świętokrzyskim - współfinasowanego ze środków RPOWŚ na lata 2007-2013
    Zamawiający: Zespół Opieki Zdrowotnej, Ostrowiec Świętokrzyski
  90. dostawa urządzenia zabezpieczającego sieć wraz z instalacją, konfiguracją i wdrożeniem
    Zamawiający: Wojewódzki Urząd Pracy w Rzeszowie, Rzeszów
  91. Modernizacja sieci w ramach projektu Kompleksowa informatyzacja Szpitala Specjalistycznego w Jaśle jako element Podkarpackiego Systemu Informacji Medycznej - PSIM
    Zamawiający: Szpital Specjalistyczny, Jasło
  92. Zakup kart elektronicznych stanowiących blankiety elektronicznych legitymacji studenckich (ELS) i doktoranckich (ELD).
    Zamawiający: Uniwersytet Wrocławski, Wrocław
  93. Dostawa blankietów(kart) Elektronicznej Legitymacji Studenckiej wraz z licencjami na oprogramowanie pośredniczące oraz materiałów eksploatacyjnych do drukarki Evolis Dualys
    Zamawiający: Uniwersytet Jana Kochanowskiego w Kielcach, Kielce
  94. Dostawa blankietów Elektronicznych Legitymacji Studenckich (ELS), Elektronicznych Legitymacji Doktoranta (ELD), materiałów eksploatacyjnych do drukarek termosublimacyjnych oraz blankietów kart elektronicznych dla Biblioteki UR
    Zamawiający: Uniwersytet Rzeszowski, Rzeszów
  95. Dostawa wstępnie zadrukowanych blankietów elektronicznych legitymacji studenckich dla Uniwersytetu Łódzkiego.
    Zamawiający: Uniwersytet Łódzki, Łódź
  96. Dostawa kart mikroprocesorowych dla Politechniki Wrocławskiej.
    Zamawiający: Politechnika Wrocławska, Wrocław
  97. Sprzedaż wraz z dostawą wstępnie zadrukowanych blankietów Elektronicznej Legitymacji Studenckiej oraz Doktoranckiej do Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie
    Zamawiający: Uniwersytet Warmińsko-Mazurski w Olsztynie, Olsztyn
  98. Dostawa 500 sztuk blankietów Elektronicznej Legitymacji Doktoranta (ELD) oraz 7500 sztuk blankietów Elektronicznej Legitymacji Studenckiej (ELS) wraz z materiałami eksploatacyjnymi do drukarki EDISecure XID 580i oraz laminarki Lapis LAMINA 006-DS pozwalającymi zadrukować i zalaminować 500 blankietów ELD oraz 7500 blankietów ELS (oznaczenie sprawy: PN/23-2013/DOP-a)
    Zamawiający: Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej, Lublin
  99. Dostawa elektronicznych blankietów legitymacji studenckich i doktoranckich dla potrzeb jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Rolniczego im. Hugona Kołłątaja w Krakowie. Nr sprawy: DZP-291-1717/2013
    Zamawiający: Uniwersytet Rolniczy im. Hugona Kołłątaja w Krakowie, Kraków
  100. Sukcesywne dostawy blankietów Elektronicznej Legitymacji Studenckiej wraz z sukcesywną dostawą materiałów eksploatacyjnych oraz serwis w przeciągu 12-u miesięcy
    Zamawiający: Uniwersytet Warszawski, Warszawa
  101. Dostawa elementów sieci komputerowej oraz zestawów komputerowych dla Powiatowego Zakładu Opieki Zdrowotnej z siedzibą w Starachowicach
    Zamawiający: Powiatowy Zakład Opieki Zdrowotnej, Starachowice

Inne osoby dla Ziemiński (66 osób):