Kogo reprezentuje osoba

Żurowicz Elżbieta Zofia

w KRS

Elżbieta Zofia Żurowicz

− Profil Osoby z KRS
Pierwsze imię:Elżbieta
Drugie imię:Zofia
Nazwisko:Żurowicz
Płeć:Kobieta
Rok urodzenia:1968 r., wiek 54 lata
Miejscowości:Biłgoraj (Lubelskie), Mielec (Podkarpackie)
Przetargi:36 w aktualnych firmach
Aktualnie reprezentuje:
  1. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: w Zarządzie

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Bosak Stanisław, Jarocki Arkadiusz Mikołaj, Kutyła Bartłomiej Konrad, Kwiecień Robert Tomasz, Ostrowicki Tomasz, Piotrowski Jarosław Andrzej, Podedworny Wojciech, Pokarowski Marek, Skwarek Robert, Wyszomierski Rafał Szymon, Wyszomierski Rafał Szymon, Żurowicz Krzysztof Robert

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Wojciechowski Andrzej Filip

Reprezentowała:
  1. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: w Zarządzie

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Bosak Stanisław, Kierepka Sławomir Szczepan, Ostrowicki Tomasz, Pokarowski Marek, Zawadziński Wojciech Jacek

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Chmiel Tadeusz
  2. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Bosak Stanisław, Jarocki Arkadiusz Mikołaj, Kutyła Bartłomiej Konrad, Kwiecień Robert Tomasz, Ostrowicki Tomasz, Piotrowski Jarosław Andrzej, Podedworny Wojciech, Pokarowski Marek, Skwarek Robert, Wyszomierski Rafał Szymon, Wyszomierski Rafał Szymon, Żurowicz Krzysztof Robert

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Wojciechowski Andrzej Filip
  3. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: w Zarządzie

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Bosak Stanisław, Kierepka Sławomir Szczepan, Ostrowicki Tomasz, Pokarowski Marek, Zawadziński Wojciech Jacek

Osoby współwystępujące w KRS działają obecnie w:
  1. Adesso S.A., Andrychów − KRS 0000447938
  2. Arbud - Nieruchomości Budownictwo Sp. Z O.O., Gdańsk − KRS 0000494799
  3. Arbud-nieruchomości Budownictwo Sp. Z O.O. Spółka Komandytowa, Gdańsk − KRS 0000532459
  4. Arnet Sp. Z O.O., Biłgoraj − KRS 0000907247
  5. Baukrane Budownictwo Sp. Z O.O., Gdańsk − KRS 0000494829
  6. Baukrane Sp. Z O.O., Gdańsk − KRS 0000940665
  7. Bk Glass Sp. Z O.O., Tarnobrzeg − KRS 0000381176
  8. Black Red White S.A., Biłgoraj − KRS 0000089493
  9. Brw Trans Sp. Z O.O., Biłgoraj − KRS 0000092688
  10. Comodo Sp. Z O.O., Gdańsk − KRS 0000642803
  11. Concilium Business Solutions Sp. Z O.O., Piaseczno − KRS 0000782373
  12. Daal Sp. Z O.O., Lubaczów − KRS 0000544757
  13. Fabryka Zieleni Sp. Z O.O. Spółka Komandytowa, Gdańsk − KRS 0000651194
  14. Fundacja Instytut Rozwoju Komunikacji i Edukacji Think!, Warszawa − KRS 0000281198
  15. Green Holding Sp. Z O.O., Zdunowo − KRS 0000428271
  16. Interton Sp. Z O.O., Grodzisk Mazowiecki − KRS 0000260226
  17. Jonex Sp. Z O.O., Gdańsk − KRS 0000508336
  18. Kross S.A., Przasnysz − KRS 0000223853
  19. Mbs Plus Sp. Z O.O., Sady − KRS 0000163444
  20. Mbs Sp. Z O.O., Sady − KRS 0000190945
  21. Mebel Bos Sp. Z O.O., Chmielek − KRS 0000417809
  22. Meble-black Red White Sp. Z O.O., Biłgoraj − KRS 0000156285
  23. My Ego Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000336635
  24. My Ego Sp. Z O.O. Spółka Komandytowa, Warszawa − KRS 0000350039
  25. Nardis Holding Sp. Z O.O., Kraków − KRS 0000935704
  26. Pellet Plus Sp. Z O.O., Biłgoraj − KRS 0000399148
  27. Polska Unia Ceramiczna, Kielce − KRS 0000568827
  28. Porto Sp. Z O.O., Gdańsk − KRS 0000649023
  29. Power Meat Co. Sp. Z O.O., Piaseczno − KRS 0000890495
  30. Przedsiębiorstwo Handlowo-usługowe Staś Sp. J.-s.bosak i S.hyz, Chmiełek − KRS 0000212747
  31. Saba Sp. J. J.rój i S.kierepka, Biłgoraj − KRS 0000023295
  32. Vinove Sp. Z O.O., Starowa Góra − KRS 0000620255

Osoby współwystępujące w KRS działały także w:
  1. 5m Inwestycje Sp. Z O.O., Gdańsk − KRS 0000858289
  2. Adesso Consumer Acquisition Sp. Z O.O., Andrychów − KRS 0000624307
  3. Adesso Consumer Brand Sp. Z O.O., Andrychów − KRS 0000624090
  4. Adesso Spółka Z Ograniczona Odpowiedzialnością, Andrychów − KRS 0000185913
  5. Akademia Piłkarska Legii Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000504867
  6. Arbud - Nieruchomości Sp. Z O.O., Gdańsk − KRS 0000183057
  7. Baukrane Sp. Z O.O., Gdańsk − KRS 0000311802
  8. Bio-nik Agro Sp. Z O.O., Grodziec − KRS 0000397708
  9. Bio-nik Elektra Sp. Z O.O., Grodziec − KRS 0000397485
  10. Bio-nik Energia Sp. Z O.O., Gdańsk − KRS 0000358639
  11. Bionika Energia Spółka Z Ograniczona Odpowiedzialnością, Gdańsk − KRS 0000358243
  12. Blek-meble Sp. Z O.O., Mielec − KRS 0000213249
  13. Brilliantmodule Sp. Z O.O., Skawina − KRS 0000460732
  14. Brw Comfort Sp. Z O.O., Słupy − KRS 0000143728
  15. Brw Sp. Z O.O., Mielec − KRS 0000146864
  16. Comp Soft Sp. Z O.O., Mielec − KRS 0000038165
  17. Convex-glass Sp. Z O.O., Chmielek − KRS 0000131625
  18. Denver Food Sp. Z O.O., Reda − KRS 0000607156
  19. Denver Food Sp. Z O.O. Spółka Komandytowa, Reda − KRS 0000612262
  20. Dmd Modular Sp. Z O.O., Skawina − KRS 0000637841
  21. El-trade Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000108886
  22. Euro Styl Construction Sp. Z O.O., Gdańsk − KRS 0000642028
  23. Euro Styl Development Sp. Z O.O., Gdańsk − KRS 0000309994
  24. Euro Styl S.A., Gdańsk − KRS 0000671284
  25. Euro Styl Vertex Sp. Z O.O., Gdańsk − KRS 0000472018
  26. Fabryka Zieleni Sp. Z O.O., Gdańsk − KRS 0000902233
  27. Fundacja Legia Soccer Schools, Warszawa − KRS 0000577605
  28. Fundacja Legii, Warszawa − KRS 0000312389
  29. Good Life Clinic Sp. Z O.O., Gdańsk − KRS 0000460692
  30. Inopa Investment Centaurus Sp. Z O.O., Gdańsk − KRS 0000100848
  31. K2 Dystrybucje Katarzyna Podedworna Sp. J., Gdynia − KRS 0000315050
  32. Kimex - Furniture Sp. Z O.O. W Nadrzeczu, Nadrzecze − KRS 0000431750
  33. Kps Food Pionki Sp. Z O.O., Pionki − KRS 0000416005
  34. Legia Warszawa S.A., Warszawa − KRS 0000097402
  35. Lejda Sp. Z O.O., Łódź − KRS 0000223327
  36. Leszczynowa 6 Office Sp. Z O.O., Gdańsk − KRS 0000664489
  37. Logistic Bos Sp. Z O.O., Chmielek − KRS 0000369882
  38. Modul Units Sp. Z O.O., Radomsko − KRS 0000646344
  39. Onet S.A., Kraków − KRS 0000007763
  40. Partnerzy Robert Skwarek Zbigniew Guz Sp. J., Wrocław − KRS 0000459898
  41. Perfect Consumer Care Sp. Z O.O., Andrychów − KRS 0000565253
  42. R-shop Sp. Z O.O., Andrychów − KRS 0000453647
  43. Sopot Office Sp. Z O.O., Sopot − KRS 0000753748
  44. Stara Fabryka Zieleni Sp. Z O.O., Gdańsk − KRS 0000496150
  45. Thk Europe Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000245123
  46. Tivien Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000173866
  47. Trax-brw Sp. Z O.O., Przeworsk − KRS 0000072998
  48. Tse Sp. Z O.O., Gdańsk − KRS 0000182198
  49. Tvn S.A., Warszawa − KRS 0000213007
  50. Txm Beta Sp. Z O.O., Andrychów − KRS 0000642987

Powiązane przetargi (36 szt.):
  1. Dostawa mebli na potrzeby różnych jednostek Politechniki Białostockiej
    Zamawiający: Politechnika Białostocka, Białystok
    1)Przedmiotem zamówienia jest dostawa mebli na potrzeby różnych jednostek Politechniki Białostockiej - zgodnie z wymaganiami określonymi w Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ. Zakres zamówienia został określony w zadaniach od I do VI.
  2. Dostawa wraz z montażem mebli do Domów Studenckich i innych jednostek UMCS w Lublinie (oznaczenie sprawy: PN/12-2015/DOP-p)
    Zamawiający: Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej, Lublin
    Przedmiotem zamówienia jest: dostawa i montaż mebli do Domów Studenckich i innych jednostek UMCS w Lublinie obejmująca następujące części: Część I : Dostawa i montaż mebli tapicerowanych do Domów Studenta w Lublinie; Część II: Dostawa i montaż krzeseł i foteli do Domów Studenta w Lublinie; Część III: Dostawa i montaż stołów i stolików do Domów Studenta w Lublinie; Część IV: Dostawa i montaż krzeseł i foteli do Wydziału Prawa i Administracji UMCS w Lublinie; Część V: Dostawa i montaż mebli skrzyniowych do Wydziału Prawa i Administracji UMCS w Lublinie; Część VI: Dostawa i montaż biurka do Wydziału Prawa i Administracji UMCS w Lublinie; Szczegółowy opis dotyczący przedmiotu zamówienia zawarty jest w Załączniku nr 1 do SIWZ oraz w Załączniku nr 9 - Rysunki poglądowe do opisu przedmiotu zamówienia
  3. Usługa wykonania mebli wraz z montażem.
    Zamawiający: Szpital Kliniczny im. Heliodora Święcickiego Uniwersytetu Medycznego im. Karola Marcinkowskiego w Poznaniu, Poznań
    Usługa wykonania mebli wraz z montażem - 4 pakiety asortymentowe.
  4. BZP/PN/39/2015 Dostawa i montaż mebli dla WZ PL.
    Zamawiający: Politechnika Lubelska, Lublin
    Wspólny Słownik Zamówień: 39100000-3 - Meble, 39110000-6 - Siedziska, krzesła i produkty z nimi związane, i ich części
    Meble wykonane z płyty wiórowej laminowanej, kolor kasztan
  5. Dostawa mebli biurowych na potrzeby Departamentów Urzędu Marszałkowskiego Województwa Lubelskiego w Lublinie z podziałem na części OP-IV.272.14.2015.PID
    Zamawiający: Województwo Lubelskie, Lublin
    Dostawa mebli biurowych na potrzeby Departamentów Urzędu Marszałkowskiego Województwa Lubelskiego w Lublinie z podziałem na części: 1) Dostawa mebli biurowych na potrzeby Departamentu Zarządzania Regionalnym Programem Operacyjnym (DZRPO) i Departamentu Wdrażania Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego (EFRR). 2) Dostawa mebli biurowych tj. krzesła obrotowe biurowe i wieszaków na ubrania oraz fotele gabinetowe (dyrektorskie) na potrzeby Departamentu Wdrażania Europejskiego Funduszu Społecznego. 3) Dostawa mebli biurowych dla Departamentów UMWL w Lublinie. Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia stanowi załącznik nr 1 do SIWZ
  6. Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z montażem mebli, krzeseł, foteli, krzeseł biurowych oraz podnóżków dla Państwowego Instytutu Geologicznego - Państwowego Instytutu Badawczego
    Zamawiający: Państwowy Instytut Geologiczny - Państwowy Instytut Badawczy, Warszawa
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z montażem mebli, krzeseł, foteli, krzeseł biurowych oraz podnóżków dla Państwowego Instytutu Geologicznego - Państwowego Instytutu Badawczego
  7. dostawa mebli biurowych, mebli, materacy, krzeseł i foteli obrotowych (sprawa 21/14)
    Zamawiający: Centralny Ośrodek Szkolenia Straży Granicznej im. Marszałka Polski Józefa Piłsudskiego, Koszalin
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa mebli biurowych, mebli, materacy, krzeseł i foteli obrotowych. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Liczba zadań 4: zadanie nr 1 - meble biurowe w kompletach wraz z montażem we wskazanych pomieszczeniach; zadanie nr 2 - meble; zadanie nr 3 - materace; zadanie nr 4 - krzesła i fotele obrotowe; Wykonawca składa ofertę na dowolną ilość zadań
  8. BZP/PN/213/2014 Wykonanie i dostawa mebli i krzeseł dla PL
    Zamawiający: Politechnika Lubelska, Lublin
    Temat: Wykonanie i dostawa mebli
    Wspólny Słownik Zamówień: 39100000-3 - Meble
    Opis: Szafy do zabudowy, stolik przyścienny, szafa 2-drzwiowa, biurko.
    Zamawiający nie dopuszcza składania ofert równoważnych
    Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
    Temat: Dostawa Krzeseł
    Wspólny Słownik Zamówień: 39112000-0 - Krzesła
    Opis: Krzesła biurowe obrotowe, krzesła zwykłe,
    Zamawiający nie dopuszcza składania ofert równoważnych
    Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
  9. Dostawa i montaż mebli dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Medycznego w Łodzi
    Zamawiający: Uniwersytet Medyczny, Łódź
    Przedmiotem zamówienia niniejszego postępowania przetargowego jest: Dostawa i montaż mebli dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Medycznego w Łodzi opisanych w Przedmiocie zamówienia - w załączniku nr 2 SIWZ (do pobrania na stronie zamawiającego www.umed.lodz.pl/zp).
    Dostawa Przedmiotu zamówienia nastąpi do jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Medycznego w Łodzi na adresy podane w załączniku nr 2 do SIWZ (Przedmiot zamówienia). Szczegółowe dane teleadresowe Bezpośrednich odbiorców zostaną przekazane Wykonawcy po podpisaniu umowy.
    Wykonawca zobowiązuje się na etapie zawarcia umowy, a przed wykonaniem przedmiotu zamówienia, do dokonania potwierdzenia z bezpośrednim odbiorcą i ewentualnej weryfikacji kolorystyki oraz wymiarów towaru podanych w SIWZ.
    Przed złożeniem oferty i podpisaniem umowy Zamawiający umożliwia Wykonawcy zapoznanie się z miejscem realizacji przedmiotu umowy, zapoznanie się z wszystkimi warunkami i okolicznościami, które są niezbędne do wykonania przedmiotu umowy.
  10. Dostawa mebli biurowych, gabinetowych oraz sprzętu polowego.
    Zamawiający: Stołeczny Zarząd Infrastruktury, Warszawa
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie dostawy mebli biurowych, gabinetowych oraz sprzętu polowego do magazynu kwaterunkowego przy ul. Nieświeskiej 54/56 w Warszawie.
  11. Dostawa mebli i elementów wyposażenia wnętrz w podziale na części
    Zamawiający: Krakowski Teatr VARIETE, Kraków
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa mebli i elementów wyposażenia wnętrz w podziale na części: część 1 - siedziska, krzesła, fotele, sofy, część 2 - sofy, część 3 - łóżka, szafki nocne, toaletki, lustra, szafy, część 4 - stoły, część 5 - oświetlenie (lampy), część 6 - szafy i regały, część 7 - biurka, część 8 - wieszaki, stojaki. Realizacja przedmiotu zamówienia w ramach każdej z części obejmuje w szczególności: 1) ustalenia z Zamawiającym harmonogramu dostaw i montażu, zawierającym numer pomieszczenia montażu wyposażenia, 2) dostarczenia wyposażenia zgodnego z opisem Zamawiającego wraz z jego wniesieniem, montażem i rozmieszczeniem we wskazanych pomieszczeniach budynku przy ul. Grzegórzeckiej 71 w Krakowie, 3) wyczyszczenie mebli po ich rozmieszczeniu i montażu tj. wytarcie z kurzu, usunięcie pozostałości po montażu (opiłek z drewna, resztek folii, elementów zabezpieczających itp.), 4) usunięcia wszelkich zabrudzeń i uszkodzeń powstałych na skutek wnoszenia i montażu wyposażenia, 5) przekazanie wyposażenia protokołem odbioru, do którego należy dołączyć m.in. : wszelkie atesty, dopuszczenia do użytkowania, instrukcje, rysunki, 6) zapewnienie serwisu gwarancyjnego i w zakresie rękojmi na zasadach określonych we wzorze umowy
  12. Dostawa mebli dla jednostek szpitalnych zlokalizowanych ul. Grunwaldzka 16/18 i ul. Przybyszewskiego 49, dostawa szaf i szafek ze stali nierdzewnej, dostawa sof i kanap
    Zamawiający: Szpital Kliniczny im. Heliodora Święcickiego Uniwersytetu Medycznego im. Karola Marcinkowskiego w Poznaniu, Poznań
    Dostawa mebli dla jednostek szpitalnych zlokalizowanych ul. Grunwaldzka 16/18 i ul. Przybyszewskiego 49, dostawa szaf i szafek ze stali nierdzewnej, dostawa sof i kanap
  13. Dostawa mebli dla SGGW
    Zamawiający: Szkoła Główna Gospodarstwa Wiejskiego - SZP, Warszawa
    Dostawa mebli biurowych, Kompleksowe wyposażenie pokoi studenckich oraz zakup krzeseł stołowych do bufetu.
    Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 6 do SIWZ
    CPV: 39112000-0, 39112100-1, 39113100-8, 39113700-4, 39100000-3, 39151000-5,39111100-4.
  14. BZP/PN/124/2014 - Dostawa krzeseł i foteli
    Zamawiający: Politechnika Lubelska, Lublin
    Przedmiotem zamówienia jest Dostawa krzeseł i foteli. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych, gdzie część (zadanie) stanowi: Zadanie 1. Krzesła biurowe tapicerowane (155 szt.) - Dostawa krzeseł biurowych tapicerowanych, zgodnych z Szczegółowym Opisem Zamówienia. Zadanie 2. Fotel biurowy, 2 szt. - Dostawa foteli biurowych zgodnych z Szczegółowym Opisem Zamówienia . Zadanie 3. Krzesła obrotowe, 7 szt. - Dostawa krzeseł obrotowych zgodnych z Szczegółowym Opisem Zamówienia. Zadanie 4. Krzesło konferencyjne (2 szt) - Dostawa krzeseł konferencyjnych (2 szt) zgodne z Szczegółowym Opisem Zamówienia. Postępowanie poniżej progów unijnyc
  15. Dostawa wyposażenia meblowego do jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Łódzkiego.
    Zamawiający: Uniwersytet Łódzki, Łódź
    Przetarg nieograniczony o wartości poniżej 207 tys Euro na dostawę wyposażenia meblowego do jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Łódzkiego. wg. załącznika nr 2 do SIWZ.
  16. Dostawa krzeseł konferencyjnych dla Nadodrzańskiego Oddziału Straży Granicznej w Krośnie Odrzańskim
    Zamawiający: Nadodrzański Oddział Straży Granicznej, Krosno Odrzańskie
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa krzeseł konferencyjnych z pulpitem dla Nadodrzańskiego Oddziału Straży Granicznej w Krośnie
    Odrzańskim, ul. Poprzeczna 1, 66-600 Krosno Odrzańskie. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 5 do SIWZ. Przedmiot zamówienia jest współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Powrotów Imigrantów Projekt 1/14/EFPI/2012 Organizowanie powrotów przymusowych - część V.
    Dopuszcza się stosowanie rozwiązań równoważnych z tym, że za rozwiązania równoważne rozumie się zaoferowanie produktów o parametrach funkcjonalnych co najmniej takich samych jak wskazane w opisie przedmiotu zamówienia. Opis rozwiązań równoważnych należy dołączyć do składanej oferty. Przedmiot
    zamówienia, powinien być fabrycznie nowy oraz wolny od wad technicznych i prawnych. Zaoferowany przedmiot zamówienia musi: 1. być wykonany z materiałów dopuszczonych do obrotu i stosowania, na które wydano poświadczenie lub certyfikat na znak bezpieczeństwa albo certyfikat zgodności lub deklarację
    zgodności z odpowiednią normą lub aprobatą techniczną, 2. nadawać się do użytkowania zgodnie z ich funkcją i przeznaczeniem, niezwłocznie po ich ustawieniu. 3. wszystkie krzesła powinny być złożone i gotowe do użytku. Wykonawca przedstawi przy dostawie przedmiotu zamówienia zaświadczenia podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzające, że dostarczone produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym (np. Certyfikaty, atesty higieniczne, wytrzymałościowe, itp.). Kopię
    certyfikatów należy przedstawić przy dostawie towarów. Przez dostawę wyposażenia obejmującego przedmiot zamówienia rozumie się wykonanie, przewóz oraz wniesienie przedmiotu zamówienia przez Wykonawcę do magazynów wskazanych przez Zamawiającego (zgodnie z jego wytycznymi) i złożenie krzeseł (ich montaż, skręcenie) tak aby były one gotowe do użytkowania. Wykonawca zaoferuje okres bezwarunkowej gwarancji nie krótszy niż 24 miesiące. Przedmiot zamówienia zostanie dostarczony do Zamawiającego jednorazowo, transportem Wykonawcy na jego koszt i ryzyko
  17. Dostawa 5650 kompletów nowych ręczników łazienkowych frotte dla Urzędu Statystycznego w Warszawie. WA-2900-3/2014
    Zamawiający: Urząd Statystyczny w Warszawie, Warszawa
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa 5650 kompletów nowych ręczników łazienkowych frotte dla Urzędu Statystycznego w Warszawie o następujących cechach: Skład surowcowy - 100 % bawełna, Gramatura [g/m2] - 500 ÷ 600 g/m²,
    zalecana przez producenta temperatura prania - minimum 60 st. C, okres gwarancji na minimum 12 miesięcy w warunkach domowych, ręcznik chłonący wodę,
    jednobarwny w kolorach stonowanych, jasnych, pastelowych (zielony, niebieski, beż, wanilia, ecru), liczba ręczników danego koloru w dostawie w dowolnych proporcjach,
    ręcznik powinien być wykonany z jednego kawałka tkaniny, bez jakichkolwiek doszyć,
    każdy ręcznik musi posiadać uchwyt do zawieszenia, każdy ręcznik powinien posiadać trwale przyszytą metkę producenta ręcznika zawierającą parametry przedmiotu zamówienia, a w szczególności skład tkaniny, sposób i temperaturę prania,
    dopuszcza się możliwość zamieszczenia wzoru dekoracyjnego o motywach roślinnych lub geometrycznych w kontrastowym stonowanym kolorze w postaci bordiury lub wytłoczenia. Na komplet ręczników składają się:
    3 ręczniki o wymiarach: 30 cm x 50 cm, 50 cm x 100 cm, 70 cm x 140 cm.

    Każdy komplet ręczników ma być zapakowany w dekoracyjne, estetyczne pudełko wykonane z ozdobnej, sztywnej tektury w kolorze jednobarwnym, pełnokolorowe, polakierowane.
    Wierzch pudełka z tzw. okienkiem podklejone folią odporną na zarysowania. Pudełko odporne na zagniecenia oraz przechowywanie.
    Wielkość pudełka: dopasowane do objętości złożonych ręczników.
    Pierwszy etap realizacji zamówienia:
    do 10 czerwca 2014 r. - 1450 kompletów.
    Drugi etap realizacji zamówienia:
    do 8 września 2014 r. - 1450 kompletów.
    Trzeci etap realizacji zamówienia:
    do 17 listopada 2014 r. - 2750 kompletów
    Dostawa obejmuje transport, rozładunek oraz wniesienie przedmiotu zamówienia do magazynu Zamawiającego tj. ul. 1 Sierpnia 21, 02-134 Warszawa w godzinach pracy magazynu, tj. 8:00 do 14:00 (od poniedziałku do piątku)
  18. Dostawa wraz z montażem mebli, foteli biurowych i krzeseł do jednostek UMCS w Lublinie (oznaczenie sprawy: PN/7-2014/DOP-z)
    Zamawiający: Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej, Lublin
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z montażem mebli, foteli biurowych i krzeseł do jednostek UMCS w Lublinie obejmująca następujące zadania:Część I: Dostawa wraz z montażem mebli dla Wydz. Chemii Organicznej UMCS;Część II: Dostawa wraz z montażem foteli, krzeseł obrotowych i krzeseł dla jednostek UMCS;Część III: Dostawa wraz z montażem mebli biurowych i gablot dla Wydz. Politologii UMCS;Część IV: Dostawa wraz z montażem mebli dla Wydz. Pedagogiki i Psychologii UMCS;Część V: Dostawa wraz z montażem krzeseł dla Wydz. Pedagogiki i Psychologii UMCS;Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SIWZ (opis przedmiotu zamówienia)
  19. Dostawa wieszaków dla Komisariatu Policji Wrocław-Krzyki
    Zamawiający: Komenda Wojewódzka Policji we Wrocławiu, Wrocław
    1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa wieszaków dla Komisariatu Policji Wrocław-Krzyki, w ilości 150 szt.
    2. Minimalne parametry techniczno-użytkowe:
    rozmiar (wys./szer./gł): 180-190 cm/60-65 cm/60-65 cm, masa: 3-10 kg, materiał wykonania wieszaka ramy: metal, kolor malowania: chrom z elementami czarnymi, wieszak posiada podstawkę i pierścień podtrzymujący dla parasolek, produkt objęty 2-letnią gwarancją, wieszak składa się ze stalaża z min. 6 uchwytów na ubrania, możliwość złożenia wieszaka.
    3. Szczegółowe wymagania dotyczące realizacji przedmiotu zamówienia zawiera: załącznik nr 5 - istotne postanowienia umowy wraz z załącznikami, stanowiący integralną część siwz
  20. Dostawa krzeseł i foteli dla Wydziału i Inżynierii i Technologii Chemicznej Politechniki Krakowskiej.
    Zamawiający: Politechnika Krakowska im. Tadeusza Kościuszki Dział Zamówień Publicznych, Kraków
    Zakres zamóweinia obejmuje dostawę : krzeseł konferencyjnych - 10 szt., ergonomicznych foteli biurowych - 10 szt. foteli obrotowych - 1 szt.Zamówienie obejmuje dostawę z rozładunkiem, wniesieniem, rozpakowaniem, ustawieniem, wywozem opakowań
  21. Dostawa wraz z montażem wyposażenia gospodarczego Budynku E powstającego w ramach projektu Zintegrowanego Centrum Specjalistycznej Medycyny Ratunkowej współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Małopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2007 - 2013.
    Zamawiający: Krakowski Szpital Specjalistyczny im. Jana Pawła II, Kraków
  22. dostawa i montaż mebli na Oddział Chorób Wewnętrznych Szpitala SP ZOZ Siedlce
    Zamawiający: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej, Siedlce
  23. dostawa mebli medycznych, biurowych, foteli, krzeseł dla potrzeb SP ZOZ Siedlce
    Zamawiający: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej, Siedlce
  24. BZP/PN/8/2012 Dostawa i montaż mebli dla Wydziału Zarządzania Politechniki Lubelskiej
    Zamawiający: Politechnika Lubelska, Lublin
  25. Dostawa i montaż wyposażenia do pomieszczeń internatu w Placówce Straży Granicznej w Szczecinie
    Zamawiający: Nadodrzański Oddział Straży Granicznej, Krosno Odrzańskie
  26. DOSTAWA WYPOSAŻENIA DOMU ASYSTENTA
    Zamawiający: Wojskowa Akademia Techniczna, Warszawa
  27. Dostawa i montaż mebli kuchennych i biurowych (DZ-2401/40/11).
    Zamawiający: Instytut Fizjologii i Żywienia Zwierząt im. Jana Kielanowskiego PAN, Jabłonna
  28. Dostawa mebli
    Zamawiający: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Krakowie, Kraków
  29. Dostawa mebli biurowych
    Zamawiający: Rejonowy Zarząd Infrastruktury, Kraków
  30. Dostawa mebli, foteli i krzeseł.
    Zamawiający: Stołeczny Zarząd Infrastruktury, Warszawa
  31. Dostawa różnych mebli i wyposażenia kwaterunkowego
    Zamawiający: Rejonowy Zarząd Infrastruktury Lublin, Lublin
  32. Dostawa i montaż mebli kuchennych-DZ-2401/29/10.
    Zamawiający: Instytut Fizjologii i Żywienia Zwierząt im. Jana Kielanowskiego PAN, Jabłonna
  33. Dostawę mebli, foteli obrotowych, zestawów krzesełkowych
    Zamawiający: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Warszawa Wola-Śródmieście, Warszawa
  34. Dostawa i montaż mebli kuchennych i biurowych (DZ-2401/18/10).
    Zamawiający: Instytut Fizjologii i Żywienia Zwierząt im. Jana Kielanowskiego PAN, Jabłonna
  35. Dostawa i montaż mebli kuchennych i biurowych (DZ-2401/5/10)
    Zamawiający: Instytut Fizjologii i Żywienia Zwierząt im. Jana Kielanowskiego PAN, Jabłonna
  36. Dostawa wyposażenia meblowego dla placówki opiekuńczo-wychowawczej wsparcia dziennego w Świnoujściu, przy ul. Hołdu Pruskiego 11, Centrum Pomocy i Wsparcia w Zakresie Uzależnień w Świnoujściu, przy ul. Hołdu Pruskiego 13 i schroniska dla osób bezdomnych w Świnoujściu, przy ul. Portowej 10 .
    Zamawiający: Prezydent Miasta Świnoujścia, Świnoujście