Kogo reprezentuje osoba

Żywotko Mieczysław Aleksander

w KRS

Mieczysław Aleksander Żywotko

− Profil Osoby z KRS
Pierwsze imię:Mieczysław
Drugie imię:Aleksander
Nazwisko:Żywotko
Płeć:Mężczyzna
Rok urodzenia:1950 r., wiek 68 lat
Miejscowości:Goleniów (Zachodniopomorskie), Police (Zachodniopomorskie), Pyrzyce (Zachodniopomorskie), Szczecin (Zachodniopomorskie), Świnoujście (Zachodniopomorskie)
Przetargi:12 w aktualnych firmach, 9 w poprzednich firmach
Aktualnie reprezentuje:
  1. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Gac Zdzisława Ewa, Grzebieniak Roman, Grzelakowska Wanda Marianna, Jarząb Joanna, Mol Roman, Mol Roman, Pełka Elżbieta, Sondej Andrzej, Sroka Henryka, Wancerz Krzysztof Rafał, Wilczek Anna

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Ziobrowski Józef
  2. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Bartoszewski Paweł Michał, Dawidziak Janusz Władysław, Geblewicz Olgierd Tomasz

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Skowroński Rafał Włodzimierz
  3. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Adamowicz Mariusz Jan, Mielczarek Arkadiusz Maciej, Parszewski Mieszko Michał, Sikora Adam

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Zieziulewicz Jacek

Reprezentował:
  1. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Bąk Piotr Adam, Ćwiok Robert Józef, Januszewski Paweł, Kaszyński Piotr Antoni, Pawlicki Adam Piotr, Rachwalski Marek, Siempińska Joanna, Sikora Andrzej Jan, Szortyka Zbigniew, Tomaszewski Jacek Jan, Walz Grażyna Elżbieta, Wardziński Wojciech Stanisław, Woźniak Henryk Bogusław, Ząbik Ryszard Jan, Żurawska Józefa

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Więcek Andrzej Antoni
  2. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Gąsior Zbigniew Stanisław, Goj Arkadiusz Juliusz, Grotowski Andrzej Krzysztof, Nabiałczyk Bożena, Piotrowski Krzysztof Wojciech, Stachura Andrzej Zygmunt

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Zaczyk Rafał Wiktor
  3. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: w Zarządzie

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Balbuza Marcin Jan, Biel Anna Maria, Bieńko Bożena Jolanta, Buwelski Aleksander Antoni, Chochulski Beniamin Paweł, Chwat Leszek Piotr, Czesny Mirosław Kazimierz, Dawid Tadeusz Edmund, Durka Hanna, Dużyński Jan, Geblewicz Olgierd Tomasz, Gizdra Rafał Marcin, Górski Grzegorz, Grzebieluch Adam Zbigniew, Husejko Władysław, Jagielski Janusz, Jankowski Stanisław Tadeusz, Jasiulewicz Jacek, Kawęcki Jaromir, Kubiaczyk Hrabi Elżbieta, Mazurkiewicz Stefan, Nowak Anna, Olejniczak Wojciech, Ostatek Elżbieta, Pieczyński Lech Mikołaj, Przepiera Michał Tomasz, Pudło Żylińska Dorota Aleksandra, Roszkowski Bohdan January, Rupnik Henryk Władysław, Sikorski Władysław, Śliwiński Dariusz Czesław, Sobczyk Mirosław Stanisław, Słoka Ryszard, Trzciński Kazimierz, Urban Joanna Katarzyna, Wasilewski Karol Jerzy, Wójcik Ryszard, Zalewski Zbigniew Kazimierz, Zieliński Paweł Adam, Żmurkiewicz Janusz

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Soska Krzysztof

Osoby współwystępujące w KRS działają obecnie w:
  1. A.e. Wind S.A., Warszawa − KRS 0000610284
  2. Agencja Rozwoju Metropolii Szczecińskiej Sp. Z O.O., Szczecin − KRS 0000143609
  3. Amar S.A., Lisów − KRS 0000327928
  4. Andrzej Sondej Sp. Z O.O., Szczecin − KRS 0000367375
  5. Baja Poland, Dobra − KRS 0000465919
  6. Baltic Green Ii Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000441363
  7. Baltic Green Iii Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000440952
  8. Baltic Green V Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000514397
  9. Baltic Green Vi Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000516616
  10. Baltic Green Viii Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000516701
  11. Baltic Green i Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000441069
  12. Buyout Invest Sp. Z O.O., Kowale − KRS 0000406584
  13. Centrum Finansowo-księgowe Gm Sp. Z O.O., Szczecin − KRS 0000426581
  14. Centrum Materiałów Budowlanych Śródmieście Sp. Z O.O., Szczecin − KRS 0000033656
  15. Centrum Rozwoju Biznesu Sp. Z O.O., Szczecin − KRS 0000563426
  16. Clima - Partners Sp. Z O.O., Szczecin − KRS 0000161571
  17. Ctl Lok Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000204654
  18. Ctl Wagony Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000156679
  19. Eco-techno Sp. Z O.O., Leszno − KRS 0000509571
  20. Enteris Sp. Z O.O., Szczecin − KRS 0000702340
  21. Fintrade Sp. Z O.O., Konin − KRS 0000101603
  22. Fundacja Na Rzecz Promocji Sportu Promasters, Szczecin − KRS 0000198027
  23. Fundacja Na Rzecz Rozwoju Wydziału Budownictwa i Architektury Zachodniopomorskiego Uniwersytetu Technologicznego W Szczecinie, Szczecin − KRS 0000569053
  24. Fundacja Oliwia, Szczecin − KRS 0000360447
  25. Fundacja Przedsiębiorczość i Kompetencja, Szczecin − KRS 0000203817
  26. Global System Group Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000343714
  27. Goleniowskie Wodociągi i Kanalizacja Sp. Z O.O., Goleniów − KRS 0000291232
  28. Good Travel Sp. Z O.O., Zakopane − KRS 0000144363
  29. Grupa Azoty Zakłady Chemiczne Police S.A., Police − KRS 0000015501
  30. Grupa Prawna Iv Filar Sp. Z O.O., Konin − KRS 0000330424
  31. Grupa Przemysłowa S.A., Szczecin − KRS 0000046281
  32. Infrapark Police S.A., Police − KRS 0000210413
  33. Innolen Sp. Z O.O., Szczecin − KRS 0000569561
  34. Instytut Spraw Społeczno-gospodarczych, Szczecin − KRS 0000321267
  35. Jastrzębska Spółka Węglowa S.A., Jastrzębie-zdrój − KRS 0000072093
  36. Kancelaria Radców Prawnych Biel, Judek i Wspólnicy Spółka Partnerska, Szczecin − KRS 0000213012
  37. Kim Hurt Sp. Z O.O. Likwidacyjnej, Kamień Pomorski − KRS 0000305718
  38. Klub Piłki Siatkowej Chemik Police S.A., Police − KRS 0000476185
  39. Konwent Współpracy Samorządowej Polska-ukraina, Szczecin − KRS 0000372491
  40. Krajowa Izba Syndyków, Warszawa − KRS 0000348299
  41. Krajowe Inwestycje Rozwojowe S.A., Sosnowiec − KRS 0000585580
  42. La Strada - Fundacja Przeciwko Handlowi Ludźmi i Niewolnictwu, Warszawa − KRS 0000148272
  43. Manufaktura Cydru Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000582132
  44. Martex Sp. Z O.O. Likwidacyjnej, Kalisz Pomorski − KRS 0000306954
  45. Mazurkiewicz Cieszyński Mazuro i Wspólnicy Adwokaci i Radcowie Prawni Spółka Partnerska, Szczecin − KRS 0000332487
  46. Mdm InvestSp. Z O.O.., Łódź − KRS 0000250066
  47. Megaron S.A., Szczecin − KRS 0000301201
  48. Metrolog Sp. Z O.O., Czarnków − KRS 0000071593
  49. Mgj Sp. Z O.O., Szczecin − KRS 0000224263
  50. Miejskie Przedsiębiorstwo Oczyszczania Sp. Z O.O., Szczecin − KRS 0000033986

Osoby współwystępujące w KRS działały także w:
  1. 4 S Sp. Z O.O., Koszalin − KRS 0000436974
  2. Abm Silesia Sp. Z O.O., Bochnia − KRS 0000345137
  3. Air Polonia Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000006637
  4. Alanco Sp. Z O.O., Stargard Szczeciński − KRS 0000427584
  5. Amw Towarzystwo Budownictwa Społecznego Kwatera Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000140528
  6. Automatika Usługi Kontrolno-pomiarowe Sp. Z O.O., Police − KRS 0000095833
  7. Baltic Green Iv Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000374097
  8. Baltic Green Vii Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000517536
  9. Bank Ochrony Środowiska S.A., Warszawa − KRS 0000015525
  10. Bank Przemysłowy S.A., Łódź − KRS 0000004106
  11. Baterpol Sp. Z O.O., Katowice − KRS 0000040557
  12. Bkhw Logistic Sp. Z O.O., Sosnowiec − KRS 0000228995
  13. Bkw Logistic Sp. Z O.O., Sosnowiec − KRS 0000220099
  14. Boss Informacje Ekonomiczne Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000039570
  15. Boś Eko Profit S.A., Warszawa − KRS 0000336182
  16. Bps Leasing S.A., Warszawa − KRS 0000368784
  17. Bulk Cargo - Port Szczecin Sp. Z O.O., Szczecin − KRS 0000070504
  18. Centralne Warsztaty Sp. Z O.O., Szczecin − KRS 0000048535
  19. Centralny Ośrodek Żeglarstwa Im. Andrzeja Benesza Sp. Z O.O., Trzebież − KRS 0000140466
  20. Centromor S.A., Warszawa − KRS 0000076146
  21. Cez Chorzów Ii Sp. Z O.O., Chorzów − KRS 0000627827
  22. Cez Produkty Energetyczne Polska Sp. Z O.O., Chorzów − KRS 0000321795
  23. Chopin Airport Hospitality Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000541978
  24. Clar System S.A., Poznań − KRS 0000189335
  25. Ctl Finanse Sp. Z O.O., Katowice − KRS 0000149040
  26. Ctl Inwestor Sp. Z O.O., Katowice − KRS 0000039567
  27. Ctl Kargo Sp. Z O.O., Police − KRS 0000238334
  28. Ctl Kargo Sp. Z O.O., Police − KRS 0000035340
  29. Ctl Logistics S.A., Warszawa − KRS 0000010504
  30. Ctl Logistics Sp. Z O.O., Sosnowiec − KRS 0000289679
  31. Ctl Maczki-bór Sp. Z O.O., Sosnowiec − KRS 0000107691
  32. Ctl Polski Koks Spedycja S.A., Toruń − KRS 0000071193
  33. Ctl Południe Sp. Z O.O., Kraków − KRS 0000108568
  34. Ctl Północ Sp. Z O.O., Gdynia − KRS 0000110891
  35. Ctl Rail Sp. Z O.O., Katowice − KRS 0000175212
  36. Ctl Reggio Sp. Z O.O., Puławy − KRS 0000238658
  37. Ctl Service Sp. Z O.O., Sosnowiec − KRS 0000220854
  38. Ctl Tankpol Sp. Z O.O., Bydgoszcz − KRS 0000104810
  39. Ctl Train Bydgoszcz Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000263176
  40. Ctl Train Opole Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000262676
  41. Ctl Train Poznań Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000262002
  42. Ctl Train Puławy Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000263436
  43. Ctl Train Sp. Z O.O., Sosnowiec − KRS 0000220954
  44. Ctl Train Warszawa Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000264463
  45. Diecezjalna Fundacja Pomocy W Kształceniu Młodzieży Wiejskiej Ks.arcybiskupa Mariana Gołębiewskiego, Pleśna − KRS 0000008467
  46. Dom Maklerski Banku Ochrony Środowiska S.A., Warszawa − KRS 0000048901
  47. Eko-team Techniki Ochrony Środowiska Sp. Z O.O., Szczecin − KRS 0000256230
  48. Elektrownie Wiatrowe Lubiechowo Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000291340
  49. Emdeem Sp. Z O.O., Szczecin − KRS 0000049917
  50. Emka S.A., Warszawa − KRS 0000139052

Powiązane przetargi (21 szt.):
  1. Utrzymanie zieleni miejskiej, bieżące utrzymanie czystości ulic, chodników, placów na terenie miasta Pyrzyce, bieżące utrzymanie ścieżki rowerowej oraz odbiór odpadów z terenu miasta i gminy Pyrzyce
    Zamawiający: Gmina Pyrzyce, Pyrzyce
    ZADANIE I – UTRZYMANIE ZIELENI MIEJSKIEJ Przedmiotem zamówienia jest utrzymanie zieleni miejskiej na terenie miasta Pyrzyce polegające na bieżącym oczyszczaniu, koszeniu trawy, opróżnianiu koszy oraz wykonywaniu innych prac określonych w tabeli nr 1 przez cały okres objęty umową. Wykonawca zobowiązany jest do sprzątania parków i zieleńców przez co rozumie się: - ręczne bądź mechaniczne zamiatanie alejek, - zbieranie śmieci z terenów zielonych w sposób zapewniający utrzymanie ich w czystości, - koszenie trawy w okresie wiosenno-letnim i jej wywiezienie (od 1-go maja do 30 września), odpady zielone muszą być uprzątnięte maksymalnie w ciągu 24 godzin od momentu wytworzenia, - usuwanie zachwaszczenia pomiędzy płytami chodnikowymi (kostką betonową), wokół znaków informacyjnych i słupów oświetleniowych, - pielęgnacja róż: okopczykowanie, przycinanie, podlewanie, usuwanie chwastów i przekwitłych kwiatostanów, nawożenie mineralne oraz wykonywanie oprysków środkami owadobójczymi i grzybobójczymi według potrzeb (dot. Parku Jana Pawła II), - dokonywanie nowych nasadzeń w uzgodnieniu z Zamawiającym - dotyczy kwiatów sezonowych w ilości ok 1600 szt. w następujących lokalizacjach: tężnia, plac przy Pyrzyckim Domu Kultury, Rondo przy ul. Stargardzkiej, plac przed Urzędem Miejskim, Rondo im. Spotkań z Folklorem (zakup nasadzeń, przygotowanie podłoża, posadzenie, uzupełnianie ziemią, montaż kwietnika typu fontanna wraz z zawieszeniem donic). Nasadzenia będą dokonane do 30 kwietnia 2017 roku. Podlewanie zieleni, rabat i kwiatów w gazonach, z częstotliwością odpowiadającą panującym warunkom atmosferycznym; -jesienne grabienie liści zgodnie z tabelą nr 1. - opróżnianie i wywóz nieczystości stałych z koszy, Zwiększenie ilości koszy czy pojemników przez Zamawiającego do 10 % nie powoduje zmiany umowy. Wykonawca zobowiązany jest do sprzątania po burzy, silnym wietrze lub po innych zdarzeniach losowych - gałęzi i innych zanieczyszczeń na telefoniczne wezwanie Zamawiającego w ciągu 24 godzin od zgłoszenia. W myśl ustawy z dnia 14 grudnia 2012 roku o odpadach (t.j. Dz. U. z 2016 r., poz. 1987, z późn. zm.) Wykonawca jest wytwórcą odpadów powstałych w związku z jego działalnością i winien zagospodarować je zgodnie z powołaną ustawą na podstawie umowy zawartej ze składowiskiem odpadów. ZADANIE II -OCZYSZCZANIE I PIELĘGNACJA ŚCIEŻKI ROWEROWEJ Przedmiotem zamówienia są usługi świadczone na terenie ścieżki rowerowej polegające na bieżącym oczyszczaniu,
    opróżnianiu koszy oraz wykonywaniu innych prac określonych w tabeli nr 2 przez cały okres objęty umową. Poprzez bieżące oczyszczanie rozumie się: - ręczne bądź mechaniczne zamiatanie ścieżki rowerowej oraz przyległych do niej 5 miejsc odpoczynku, - ręczne zbieranie śmieci w sposób zapewniający utrzymanie jej w czystości, - koszenie poboczy ścieżki rowerowej o szerokości 1,5 m (w zależności od szerokości pobocza) w okresie wiosenno-letnim (od 1-go maja do 30 września), - formowanie i odmładzanie istniejących żywopłotów, - grabienie liści, - opróżniania i wywozu nieczystości stałych z koszy, Wykonawca zobowiązany jest do sprzątania po burzy, silnym wietrze lub po innych zdarzeniach losowych - gałęzi i innych zanieczyszczeń na telefoniczne wezwanie Zamawiającego w ciągu 24 godzin od zgłoszenia. Zwiększenie ilości koszy czy pojemników przez Zamawiającego do 10 % nie powoduje zmiany umowy. Wykonawca zobowiązany jest na telefoniczne wezwanie Zamawiającego do usunięcia zanieczyszczeń zalegających na wskazanym terenie wskutek zdarzeń losowych w ciągu 24 godzin od zgłoszenia przez Zamawiającego. W myśl ustawy z dnia 14 grudnia 2012 roku o odpadach (t.j. Dz. U. z 2016 r., poz. 1987, z późn. zm. Wykonawca jest wytwórcą odpadów powstałych w związku z jego działalnością i winien zagospodarować je zgodnie z powołaną ustawą na podstawie umowy zawartej ze składowiskiem odpadów. ZADANIE III – BIEŻĄCE UTRZYMANIE CZYSTOŚCI ULIC, CHODNIKÓW I PLACÓW Przedmiotem zamówienia są usługi świadczone w granicach administracyjnych miasta Pyrzyce polegające na bieżącym oczyszczaniu, opróżnianiu koszy ulicznych oraz wykonywaniu innych prac określonych w tabeli nr III przez cały okres objęty umową. Poprzez bieżące oczyszczanie rozumie się: -sprzątanie ulic na całej ich szerokości wraz z polami wyłączonymi z ruchu i azylami znajdującymi się na tych ulicach z częstotliwością określoną w tabeli nr III. -sprzątanie chodników na całej ich szerokości przy drogach gminnych. Poprzez sprzątanie rozumie się: - ręczne bądź mechaniczne zamiatanie, - usuwanie zachwaszczenia pomiędzy płytami chodnikowymi (kostką betonową), wokół znaków drogowych słupów oświetleniowych i przy krawędzi jezdni i chodników, -opróżnianie i wywóz nieczystości stałych z koszy ulicznych, Zwiększenie ilości koszy ulicznych czy pojemników przez Zamawiającego do 10 % nie powoduje zmiany umowy. Wykonawca zobowiązany jest na telefoniczne wezwanie Zamawiającego do usunięcia zanieczyszczeń zalegających na wskazanym terenie wskutek zdarzeń losowych w ciągu 24 godzin od zgłoszenia przez Zamawiającego. W myśl ustawy z dnia 14 grudnia 2012 roku o odpadach (t.j. Dz. U. z 2016 r., poz. 1987, z późn. zm.). Wykonawca jest wytwórcą odpadów powstałych w związku z jego działalnością i winien zagospodarować je zgodnie z powołaną ustawą na podstawie umowy zawartej ze składowiskiem odpadów. ZADANIE IV – ODBIÓR ODPADÓW Z TERENU MIASTA I GMINY PYRZYCE Przedmiotem zamówienia są usługi świadczone w granicach administracyjnych miasta i gminy Pyrzyce polegające na załadunku oraz transporcie odpadów komunalnych, zgromadzonych w workach lub pryzmach w ramach sprzątania terenów nie objętych zadaniem I, II, III oraz przekazanie ich na składowisko odpadów. Odbiór odpadów powinien nastąpić w ciągu 48 godzin od zgłoszenia przez Zamawiającego ze wskazanego miejsca (100 ton +/- 10 ton). W myśl ustawy z dnia 14 grudnia 2012 roku o odpadach (t.j. Dz. U. z 2016 r., poz. 1987, z późn. zm.). Wykonawca jest wytwórcą odpadów powstałych w związku z jego działalnością i winien zagospodarować je zgodnie z powołaną ustawą na podstawie umowy zawartej ze składowiskiem odpadów.
  2. Zarządzanie nieruchomościami zabudowanymi budynkami mieszkalnymi i lokalami mieszkalnymi wraz z pomieszczeniami przynależnymi do tych lokali stanowiącymi własność Gminy Pyrzyce położonymi w budynkach komunalnych, Wspólnot Mieszkaniowych oraz w zasobach Pyrzyckiej Spółdzielni Mieszkaniowej w Pyrzycach.
    Zamawiający: Gmina Pyrzyce, Pyrzyce
    1.Przedmiotem zamówienia jest zarządzanie nieruchomościami zabudowanymi budynkami mieszkalnymi i lokalami mieszkalnymi wraz z pomieszczeniami przynależnymi do tych lokali stanowiącymi własność Gminy Pyrzyce położonymi w budynkach komunalnych, Wspólnot Mieszkaniowych oraz w zasobach Pyrzyckiej Spółdzielni Mieszkaniowej w Pyrzycach. Zakres zarządzania obejmuje między innymi zadania wymienione w pkt. 3 tj.: 1. pobieranie czynszów najmu, 2.rozliczanie opłat za zużyte media (woda, ścieki, energia elektryczna na częściach wspólnych, ciepło itp.), 3. prowadzenie ewidencji księgowej, 4. bieżącą eksploatację, 5. windykację przedsądową, 6. sporządzanie umów najmu, 7. wykonywanie napraw i remontów lokali leżących po stronie wynajmującego itp. Szczegółowy Zakres przedmiotu zamówienia został określony w załączniku nr 2 do projektu umowy.
  3. Opracowanie dokumentacji projektowej kanalizacji sanitarnej m. Brzesko gm. Pyrzyce
    Zamawiający: Pyrzyckie Przedsiębiorstwo Komunalne Spółka z o.o., Pyrzyce
    Przedmiotem zamówienia jest sporządzenie dokumentacji projektowej zadania: Budowa kanalizacji sanitarnej z przyłączami do wszystkich nieruchomości w m. Brzesko gm. Pyrzyce, budowa przepompowni ścieków z zasileniem energetycznym w m. Brzesko, rurociągu tłocznego wraz z niezbędną infrastrukturą do m. Mechowo oraz modernizacja istniejącej przepompowni w m. Mechowo z bezprzewodowym monitoringiem przepompowni w Brzesku i Mechowie. 1. Obowiązkiem projektanta będzie w tym zakresie również: a) pełnienie nadzoru autorskiego w okresie realizacji robót budowlanych, w oparciu o wykonaną dokumentację; b) udzielanie odpowiedzi na pytania oferentów w postępowaniach o udzielenie zamówień publicznych prowadzonych przez Zamawiającego, na roboty budowlane objęte dokumentacją projektową. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do SIWZ.
  4. Odbiór odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych na terenie Gminy Pyrzyce i ich zagospodarowanie
    Zamawiający: Gmina Pyrzyce, Pyrzyce
    1. Przedmiotem zamówienia jest: Odbiór odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych na terenie Gminy Pyrzyce i ich zagospodarowanie. W zakres tego zamówienia wchodzi: odbiór i zagospodarowanie tj.
    odzysk lub unieszkodliwienie wskazanych w opisie zamówienia odpadów z nieruchomości położonych na terenie Gminy Pyrzyce, na których zamieszkują mieszkańcy, w sposób zapewniający osiągnięcie odpowiednich poziomów recyklingu, przygotowania do ponownego użycia i odzysku innymi metodami oraz ograniczenie masy odpadów ulegających biodegradacji przekazywanych do składowania, zgodnie z zapisami ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (tj. Dz. U. z 2016 r. poz. 250
    ze zm.), zapisami Wojewódzkiego Planu Gospodarki Odpadami (WPGO) zatwierdzonego Uchwałą Sejmiku Zachodniopomorskiego nr XVI/218/12 z dnia 29 czerwca 2012 roku w sprawie uchwalenia Planu Gospodarki Odpadami dla Województwa Zachodniopomorskiego na lata 2012 -2017 z uwzględnieniem perspektywy na lata 2018-2023 wraz ze strategiczną oceną oddziaływania na środowisko skutków realizacji tego planu, oraz zgodnie z obowiązującym w czasie trwania umowy Regulaminem utrzymania czystości i porządku na
    terenie Gminy Pyrzyce zatwierdzonego Uchwałą Rady Miejskiej w Pyrzycach nr
    XXVIII/252/16 z dnia 27 października 2016 r. w sprawie uchwalenia Regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Pyrzyce ( Dz. Urz. Woj. Zachodniopomorskiego z 2016 r. poz. 4921). 2. Usługa odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych na terenie Gminy Pyrzyce i ich zagospodarowanie obejmuje następujące rodzaje odpadów: a) odpady ulegające biodegradacji (zielone), b) papier, tektura, czasopisma
    itd., w tym opakowania c) tworzywa sztuczne, d) metal, d) szkło, e) opakowania wielomateriałowe, typu tetra pak f) odpady wielkogabarytowe, g) zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny, h) zużyte baterie i akumulatory, i) zużyte świetlówki i inne odpady zawierające rtęć (np. termometry), j) przeterminowane leki, k) chemikalia powstałe tylko w gospodarstwie
    domowym (resztki farb, lakierów, klejów, rozpuszczalników, środki ochrony roślin i opakowania po nich, przepracowane oleje etc.), l) zużyte opony z samochodów osobowych,
    m) odpady budowlane i rozbiórkowe w tym papa, o) popioły, p) naturalne choinki z zastrzeżeniem, że ich odbiór realizowany będzie w okresie do 28 lutego.
    3. Zagospodarowanie zebranych odpadów komunalnych zgodnie z wytycznymi przyjętymi w przepisach prawa i Wojewódzkiego Planu Gospodarki Odpadami dotyczącego Województwa Zachodniopomorskiego ( WPGO). 4. Powierzchnia Gminy Pyrzyce wynosi 205 km ².
    4.1. Przewidywana ilość wytworzonych odpadów komunalnych, którą należy odebrać i zagospodarować wynosi 2. 200 Mg/ 6 miesięcy w tym: - Niesegregowane (zmieszane)
    odpady komunalne odebrane bezpośrednio od mieszkańców 1892 Mg - Odpady komunalne segregowane gromadzone selektywnie odebrane bezpośrednio od mieszkańców, w tym odpady ulegające biodegradacji, - 279,40 Mg - Odpady wielkogabarytowe odebrane bezpośrednio od mieszkańców – 20,02 Mg - Odpady komunalne dostarczone do PSZOK –
    8,58 Mg Ilość odpadów została oszacowana na podstawie średniej ilości zebranych odpadów
    za okres 2015-2016 rok. 4.1.1. Podana ilość odpadów komunalnych w punkcie 3.4.1 SIWZ
    stanowi maksymalną ilość odpadów przyjętych do kalkulacji Wykonawcy. 4.2. Przewidywana
    liczba obsługiwanych mieszkańców ok. 19.100, z tego: a) zabudowa jednorodzinna-
    10.100osób, b) zabudowa wielorodzinna – 9.000 osób, należy uwzględnić wzrost/ ubytek
    liczby mieszkańców w granicach 8%. 4.3. Przewidywana liczba obsługiwanych
    nieruchomości- 2.970, z czego: a) teren miejski: - zabudowa jednorodzinna- ok.1.100 -
    zabudowa wielorodzinna- ok. 140 b) teren wiejski: - zabudowa jednorodzinna- ok. 1.700 -
    zabudowa wielorodzinna- ok. 30 4.4. Spółdzielnie mieszkaniowe: Pyrzycka Spółdzielnia
    Mieszkaniowa SM" Słoneczna" w Pyrzycach SM "Świt" w Żabowie SM " Nasz Dom” w
    Krzemlinie 4.5. Zarządcy (w Pyrzycach): MENTOR, Nieruchomości- Zarządzanie POSESJA,
    S.C. GESTOR Zarządca Nieruchomościami WSPÓLNOTY Doradztwo i Zarządzanie PPK
    Sp. z o.o. Zarząd Nieruchomością Wspólną, ul,Dąbrowskiego 8, 5. Odbiór odpadów
    następował będzie w następujący sposób: 5.1. W zabudowie jednorodzinnej i zagrodowej: Na
    terenie zabudowy jednorodzinnej obowiązywać będzie system mieszany pojemnikowoworkowy
    do zbiórki odpadów komunalnych. 1) Niesegregowane ( zmieszane) odpady
    komunalne ( 20 03 01). Niesegregowane odpady komunalne odbierane będą z pojemników o
    pojemnościach określonych w Regulaminie utrzymania czystości i porządku na terenie gminy
    Pyrzyce. 5.1.1. Częstotliwość odbioru i wywozu zmieszanych odpadów komunalnych przez
    Wykonawcę: a) teren miejski- jeden raz w tygodniu, zgodnie z ustalonym przez
    Zamawiającego i Wykonawcę harmonogramem b) teren wiejski- jeden raz na dwa tygodnie,
    zgodnie z ustalonym przez Zamawiającego i Wykonawcę harmonogramem. 2) Selektywnie
    zbierane odpady komunalne ( 15 01 01, 15 01 02, 15 01 04, 15 01 05, 15 01 07, 20 01 01, 20
    01 02, 20 01 39,20 01 40,) w oparciu o worki: a) kolor niebieski- papier, tektura,
    czasopisma ,itd., b) kolor zielony- szkło białe i kolorowe, c) kolor żółty- tworzywa sztuczne,
    opakowania wielomateriałowe typu tetra pak, metal, d) kolor brązowy- odpady ulegające
    biodegradacji. będą odbierane przez Wykonawcę z częstotliwością: a) teren miejski- jeden raz
    na dwa tygodnie, b) teren wiejski- jeden raz na dwa tygodnie, c) zabudowa wielorodzinna- raz
    w tygodniu 3) Odpady ulegające biodegradacji ( 20 02 01): (zielone w workach – według
    wykazu osób dostarczonego przez Zamawiającego) a) teren miejski- dwa razy na miesiąc, b)
    teren wiejski- jeden raz na miesiąc - choinki naturalne- teren wiejski i miejski - jeden raz na
    dwa tygodnie w okresie do 28 lutego 4) Odpady wielkogabarytowe ( 20 03 07) będą
    odbierane przez Wykonawcę z częstotliwością: a) teren miejski- 1 raz na kwartał- zgodnie z
    ustalonym z Zamawiającym harmonogramem, b) teren wiejski- 1 raz na kwartał- zgodnie z
    ustalonym z Zamawiającym harmonogramem - odbiór odpadów wielkogabarytowych jedynie
    wystawionych przed posesję i wcześniej zgłoszonych Wykonawcy. 5.2. W zabudowie
    wielorodzinnej 1) Niesegregowane (zmieszane) odpady komunalne ( 20 03 01)
    Niesegregowane odpady komunalne odbierane będą z pojemników ustawionych w
    wyznaczonych miejscach. 6. Częstotliwość odbioru i wywozu przez Wykonawcę: a) teren
    miejski- dwa razy w tygodniu, b)teren wiejski- zgodnie z ustalonym pomiędzy Zarządcą a
    Wykonawcą harmonogramem, nie częściej niż dwa razy w tygodniu. 6.1. Selektywnie
    zbierane odpady komunalne ( 15 01 01, 15 01 02, 15 01 04, 15 01 05, 15 01 07, 20 01 01, 20
    01 02, 20 01 39, 20 01 40) z pojemników: a) kolor niebieski- papier, tektura, czasopisma ,itd.,
    b) kolor zielony- szkło białe i kolorowe, c) kolor żółty- tworzywa sztuczne, opakowania
    wielomateriałowe typu tetra pak, metal, d) kolor brązowy- odpady ulegające biodegradacji,
    Częstotliwość odbioru z terenu miejskiego i wiejskiego - jeden raz na dwa tygodnie,
    zabudowa wielorodzinna – raz w tygodniu 6.2 Choinki naturalne - teren wiejski i miejski -
    jeden raz na dwa tygodnie w okresie do 28 lutego. 6.3 Odpady wielkogabarytowe ( 20 03 07)
    a) teren miejski- jeden raz na kwartał - zgodnie z ustalonym z Zamawiającym
    harmonogramem, b) teren wiejski- jeden raz na kwartał - zgodnie z ustalonym z
    Zamawiającym harmonogramem, - odbiór odpadów wielkogabarytowych jedynie
    wystawionych przed posesję i wcześniej zgłoszonych Wykonawcy. 6.4. Odpady ulegające
    biodegradacji ( 20 02 01): (brązowe pojemniki) a) teren miejski- dwa razy na miesiąc, b) teren
    wiejski- jeden raz na miesiąc 7. Wykonawca zapewnia worki do segregacji odpadów oraz
    pokrywa koszty ich zakupu. Po zabraniu zapełnionych worków jest zobowiązany do
    pozostawienia czystych. Pojemniki na odpady komunalne zobowiązani są posiadać
    mieszkańcy. 8. Do obowiązków Wykonawcy w szczególności należy: 8.1. Wykonywanie
    przedmiotu zamówienia zgodnie z obowiązującymi przepisami. 8.2. Odbieranie
    poszczególnych frakcji odpadów komunalnych z częstotliwością i w sposób zgodny z
    obowiązującym harmonogramem odbioru odpadów. 8.3. Prowadzenie dokumentacji
    związanej z działalnością objętą zamówieniem, tj. sporządzanie półrocznych sprawozdań
    zawierających: 1) informacje o masie poszczególnych rodzajów odebranych odpadów
    komunalnych oraz sposobie ich zagospodarowania wraz ze wskazaniem instalacji, do której
    zostały one przekazane, 2) informacje o masie odpadów komunalnych ulegających
    biodegradacji: a) przekazanych do składowania na składowisku odpadów, b) nieprzekazanych
    do składowania na składowisku odpadów i sposobie ich zagospodarowania; 3) liczbę
    właścicieli nieruchomości, od których zostały odebrane odpady komunalne; 4) wskazanie
    właścicieli nieruchomości, którzy zbierają odpady komunalne w sposób niezgodny z
    regulaminem (w tym nie zbierają selektywnie odpadów); 8.4. Przekazywanie sprawozdań, o
    których mowa w SIWZ do końca miesiąca następującego po półroczu, którego dotyczą. 8.5.
    Prowadzenie punktu selektywnego zbierania odpadów komunalnych (PSZOK), który będzie
    zlokalizowany na terenie miasta Pyrzyce. Do zadań Wykonawcy związanych z prowadzeniem
    PSZOK należy: 1) przyjmowanie następujących odpadów komunalnych: a) odpady
    budowlane i rozbiórkowe w tym papa,( 17 01 01, 17 01 02, 17 01 03, 17 01 07, 17 02 01, 17
    02 02, 17 03 02, 17 04 01, 17 04 02, 17 04 03, 17 04 04, 17 04 05, 17 04 06, 17 04 07, 17 04
    11, 17 06 04, 17 08 02, 17 09 04 -inne niż niebezpieczne odpady budowlane i rozbiórkowe).
    Właściciel nieruchomości opłacający opłatę za gospodarowanie odpadów komunalnych, może
    2 razy w roku przywieźć do PSZOK, odpady rozbiórkowe i budowlane w ilości 150 kg na
    osobę”. b) zużyte świetlówki, c) chemikalia powstałe tylko w gospodarstwie domowym
    (resztki farb, lakierów, klejów, rozpuszczalników, środki ochrony roślin i opakowania po nich,
    przepracowane oleje etc.), d) zużyte opony z samochodów osobowych, e) zużyte akumulatory
    i baterie, f) przeterminowane leki, g) zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny, h) odpady
    ulegające biodegradacji, typu gałęzie i drewno, i) popiół, j) papier i tektura k) tworzywa
    sztuczne, l) metal, ł) szkło, m) opakowania wielomateriałowe, n) odpady wielkogabarytowe -
    właściciel nieruchomości opłacający opłatę za gospodarowanie odpadów komunalnych, może
    raz na kwartał przywieźć do PSZOK odpady wielkogabarytowe wytworzone w gospodarstwie
    domowym, o) Odpady problemowe ( 20 01 31, 20 01 32, 20 01 21, 20 01 80, 20 01 19, 20 01
    29, 20 01 30, 20 01 33, 20 01 34, 20 01 35, 20 01 36). 2) zapewnienie wyposażenia punktu w:
    a) kontenery/pojemniki lub wydzielone segmenty do oddzielnego gromadzenia ww.
    wyselekcjonowanych frakcji odpadów, 3) zapewnienie funkcjonowania w okresie
    obowiązywania umowy następującego czasu działania punktu: a) czynny we wtorki w
    godzinach od 10:00 do 18:00 oraz w soboty w godzinach od 09:00 do 15:00, b) zamknięty w
    dni wolne od pracy . 4) prowadzenie ewidencji jakościowej i ilościowej przyjmowanych
    odpadów: 5) przyjmowanie odpadów wymienionych w punkcie 4.5. podpkt 1) dostarczonych
    przez mieszkańca Gminy Pyrzyce, po okazaniu dokumentu potwierdzającego jego
    zamieszkanie w tej gminie (np. dowód osobisty i potwierdzenie dokonywania opłat za odpady
    itp.). 6) zważenie lub w inny sposób określenie ilości przyjętych odpadów i odnotowanie w
    ewidencji wraz ze wskazaniem posesji właściciela nieruchomości. Wykonawca ma obowiązek
    wydać mieszkańcowi na jego żądanie dokument potwierdzający przyjęcie jego odpadów do
    PSZOK. 7) utrzymanie czystości i porządku na terenie PSZOK.
  5. Opracowanie dokumentacji projektowej na rozbudowę infrastruktury wod-kan w Pyrzycach.
    Zamawiający: Pyrzyckie Przedsiębiorstwo Komunalne Spółka z o.o., Pyrzyce
    1. Przedmiotem zamówienia jest: I. Sporządzenie pięciu odrębnych dokumentacji projektowych, wraz z uzyskaniem wszelkich uzgodnień, opinii, sprawdzeń, decyzji, pozwoleń i zatwierdzeń wymaganych obowiązującymi przepisami dla zadań pn.: 1) Przebudowa sieci wodociągowej w ul. Staromiejskiej w Pyrzycach. 2) Budowa kanalizacji sanitarnej w ul. Stargardzkiej w Pyrzycach. 3) Budowa kanalizacji tłocznej z przepompownią oraz budowa kanalizacji sanitarnej w ul. Żwirki i Wigury w Pyrzycach. 4) Budowa kolektora kanalizacji sanitarnej w ulicach: Ciepłownicza i Poznańska w Pyrzycach z przyłączami. 5) Budowa kolektora kanalizacji sanitarnej w ul. Sikorskiego do ul. Mickiewicza z przyłączami w Pyrzycach. Obowiązkiem projektanta będzie w tym zakresie również: a) pełnienie nadzoru autorskiego w okresie realizacji robót budowlanych, w oparciu o wykonaną dokumentację; b) Udzielanie odpowiedzi na pytania oferentów w postępowaniach o udzielenie zamówień publicznych prowadzonych przez Zamawiającego, na roboty budowlane objęte dokumentacjami projektowymi. II. Opracowanie trzech odrębnych programów funkcjonalno - użytkowych dla zadań: 1) Budowa kolektora kanalizacji sanitarnej i sieci wodociągowej rozdzielczej z przyłączami w ulicach: Bogusława - Szczecińska w Pyrzycach. 2) Budowa kolektora kanalizacji sanitarnej i sieci wodociągowej rozdzielczej z przyłączami w ulicy 1-go Maja w Pyrzycach. 3) Budowa sieci magistralnej wodociągowej w ulicach: Młodych Techników - Dworcowa w Pyrzycach. Obowiązkiem projektanta będzie w tym zakresie również: a) Uzyskanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach zgody na realizację inwestycji - jednej dla wszystkich zadań. b) Udzielanie odpowiedzi na pytania oferentów w postępowaniach o udzielenie zamówień publicznych prowadzonych przez Zamawiającego, na opracowanie dokumentacji projektowych dla zadań objętych programem funkcjonalno-użytkowym. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do SIWZ. Termin wykonania zamówienia 1) Sporządzenie pięciu odrębnych dokumentacji projektowych (zwanych dalej też Dokumentacją projektową), wraz z uzyskaniem wszelkich uzgodnień, opinii, sprawdzeń, decyzji, pozwoleń i zatwierdzeń wymaganych obowiązującymi przepisami - 270 dni kalendarzowych od dnia podpisania umowy. 2) Opracowanie trzech odrębnych programów funkcjonalno-użytkowych wraz z uzyskaniem decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach zgody na realizację przedsięwzięcia - 120 dni od dnia podpisania umowy. 3) Sprawowanie nadzoru autorskiego - od dnia wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na wyłonienie wykonawcy robót budowlanych do dnia odbioru końcowego robót budowlanych, lecz nie dłużej niż 60 miesięcy od dnia podpisania niniejszej umowy. 4) Udzielanie odpowiedzi na pytania oferentów w postępowaniach o udzielenie zamówień publicznych prowadzonych przez Zamawiającego, na roboty budowlane objęte dokumentacjami projektowymi - od dnia wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na wyłonienie wykonawcy robót budowlanych do dnia zakończenia postępowania, lecz nie dłużej niż 48 miesięcy od dnia uzyskania ostatniej ostatecznej decyzji o udzieleniu pozwolenia na budowę (informacji od odpowiedniego organu o braku sprzeciwu do zgłoszenia). 5) Udzielanie odpowiedzi na pytania oferentów w postępowaniach o udzielenie zamówień publicznych prowadzonych przez Zamawiającego, w zakres, których wchodzi opracowanie dokumentacji projektowych dla zadań objętych programami funkcjonalno-użytkowymi - od dnia wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na wyłonienie wykonawcy dokumentacji projektowych do dnia zakończenia postępowania, lecz nie dłużej niż 60 miesięcy od dnia podpisania ostatniego protokołu potwierdzającego wykonanie programów funkcjonalno-użytkowych. Dokumentacja techniczna będzie wykonana w następujących etapach: DLA CZĘŚCI ZAMÓWIENIA POLEGAJĄCEJ NA OPRACOWANIU 5 DOKUMENTACJI PROJEKTOWYCH: - I etap - obejmuje wykonanie i dostarczenie do siedziby Zamawiającego koncepcji projektowej obejmującej plany sytuacyjno - wysokościowe z zaznaczonym projektowanym przebiegiem sieci i przyłączy w celu ich uzgodnienia, plany należy wykonać na mapach zasadniczych w skali 1:500 - w terminie 21 dni od dnia podpisania umowy. - II etap - zatwierdzenie przez Zamawiającego koncepcji projektowej wykonanej w ramach etapu I oraz opracowanie i złożenie w imieniu Zamawiającego wniosku do odpowiedniego organu o wydanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach realizacji przedsięwzięcia wraz z Kartą Informacyjną Przedsięwzięcia - w terminie do 45 dni od dnia podpisania umowy. Wykonawca wystąpi o jedną decyzję środowiskową dla części zamówienia polegającej na opracowaniu 5 dokumentacji projektowych. - III Etap obejmuje wykonanie i dostarczenie do siedziby Zamawiającego kompletnych dokumentacji projektowych dla poszczególnych zadań wraz z wnioskami o wydanie pozwolenia na budowę/zgłoszeniem wykonania robót budowlanych - w terminie do 210 dni od dnia podpisania umowy. - IV etap obejmuje dostarczenie do siedziby Zamawiającego ostatecznego pozwolenia na budowę (informacji od odpowiedniego organu o braku sprzeciwu do zgłoszenia) - w terminie 270 dni od dnia podpisania umowy (ewentualnie krótszym zaoferowanym przez Wykonawcę). DLA CZĘŚCI ZAMÓWIENIA POLEGAJĄCEJ NA OPRACOWANIU 3 PROGRAMÓW FUNKCJONALNO-UŻYTKOWYCH - I etap - obejmuje wykonanie i dostarczenie do siedziby Zamawiającego koncepcji projektowych obejmujących plany sytuacyjno-wysokościowe z zaznaczonym projektowanym przebiegiem sieci; plany należy wykonać na mapach zasadniczych w skali 1:500 - w terminie 30 dni od dnia podpisania umowy. - II etap - obejmuje opracowanie i złożenie w imieniu Zamawiającego wniosku do odpowiedniego organu o wydanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach realizacji przedsięwzięcia wraz z Kartą Informacyjną Przedsięwzięcia - w terminie 60 dni od dnia podpisania umowy. - III Etap - obejmuje wykonanie i dostarczenie do siedziby Zamawiającego programów funkcjonalno-użytkowych wraz z decyzją o której mowa w zdaniu poprzednim - w terminie 120 dni od dnia podpisania umowy. W przypadku, gdy wykonawca zaproponuje krótszy, niż wymagany termin realizacji zamówienia, zobowiązany będzie do załączenia do umowy z Zamawiającym skróconego harmonogramu realizacji, z zastrzeżeniem, że poszczególne etapy prac nie mogą kończyć się później niż opisane powyżej
  6. Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu dla Kontraktów VI-IX
    Zamawiający: Goleniowskie Wodociągi i Kanalizacja Sp. z o. o., Goleniów
    Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu na zadaniach inwestycyjnych p.n.:
    1.1. Przebudowa sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej w ulicy Nowogardzkiej w Goleniowie - kontrakt nr 6.
    Zakres zadania obejmuje m.in.:
    - wymianę istniejącej sieci wodociągowej o łącznej długości około 1,1 km,
    - wymianę istniejącej kanalizacji sanitarnej na łącznej długości około 0,7 km.
    1.2. Przebudowa sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej w ulicy Prusa, Andersa, Reymonta w Goleniowie - kontrakt nr 7.
    Zakres zadania obejmuje m.in.:
    - wymianę istniejącej sieci wodociągowej o łącznej długości około 0,9 km,
    - wymianę istniejącej kanalizacji sanitarnej na łącznej długości około 0,8 km.
    1.3. Przebudowa sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej w ulicy Maszewskiej w Goleniowie - kontrakt nr 8.
    Zakres zadania obejmuje m.in.:
    - wymianę istniejącej sieci wodociągowej o łącznej długości około 1,5 km,
    - wymianę istniejącej kanalizacji sanitarnej na łącznej długości około 1,3 km.
    1.4. Przebudowa sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej w ulicy Sienkiewicza w Goleniowie - kontrakt nr 9.
    Zakres zadania obejmuje m.in.:
    - wymianę istniejącej sieci wodociągowej o łącznej długości około 0,2 km,
    - wymianę istniejącej kanalizacji sanitarnej na łącznej długości około 0,2 km.

    Maksymalną wartość robót budowlanych na zadaniach inwestycyjnych objętych zamówieniem szacuje się na kwotę około 4 700 000,00 zł brutto.
  7. Sprzątanie ulic w m. Pyrzyce w ciągu drogi wojewódzkiej nr 119
    Zamawiający: Województwo Zachodniopomorskie - Zachodniopomorski Zarząd Dróg Wojewódzkich, Koszalin
    Zamówienie obejmuje sprzątanie ulic w m. Pyrzyce w ciągu drogi wojewódzkiej nr 119 zarządzanej przez Zachodniopomorski Zarząd Dróg Wojewódzkich w Koszalinie na terenie działania Rejonu Dróg Wojewódzkich w Pyrzycach, w tym: sprzątanie ulic, chodników, mycie ogrodzeń segmentowych, opróżnianie koszy, koszenie terenów zielonych oraz zimowe utrzymanie chodników w m. Pyrzyce wg poniższego zakresu:
    - oczyszczenie z zanieczyszczeń nawierzchni bitumicznych ulic - jezdnie -
    6 672,00 m2
    - oczyszczenie z zanieczyszczeń nawierzchni chodników - 9 512,25 m2
    - mycie ogrodzenia segmentowego - 263 szt.
    - opróżnianie koszy na śmieci - 33 szt.
    - mechaniczne koszenie terenów zielonych - 27 045,10 m2,
    - zimowe utrzymanie chodników - 9 512,25 m2
  8. Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych na terenie Gminy Przelewice w okresie od 01 stycznia 2016 r. do 30 czerwca 2017 r.
    Zamawiający: Gmina Przelewice, Przelewice
    W zakresie zamówienia jest: odbiór i zagospodarowanie (odzysk lub unieszkodliwienie) wskazanych w opisie zamówienia odpadów komunalnych z nieruchomości położonych na terenie gminy Przelewice na których zamieszkują mieszkańcy, w sposób zapewniający osiągnięcie odpowiednich poziomów recyklingu, przygotowania do ponownego użycia i odzysku innymi metodami oraz ograniczenie masy odpadów komunalnych ulegających biodegradacji przekazywanych do składowania.
    Przedmiot zamówienia obejmuje również udostępnienie Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów komunalnych (PSZOK), który będzie znajdował się w odległości nie większej niż 35 km od siedziby Urzędu Gminy Przelewice. Cały zakres zamówienia winien być wykonany zgodnie z zapisami ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (t. j. Dz. U. z 2013 r. poz. 1399, z późn. zm.), zapisami Wojewódzkiego Planu Gospodarki Odpadami (WPGO) zatwierdzonego Uchwałą nr XVI/218/12 z dnia 29 czerwca 2012 roku w sprawie uchwalenia Planu Gospodarki Odpadami dla Województwa Zachodniopomorskiego na lata 2012-2017 z uwzględnieniem perspektywy na lata 2018-2023 wraz ze strategiczną oceną oddziaływania na środowisko skutków realizacji tego planu, oraz zgodnie z obowiązującym w czasie trwania umowy Regulaminem utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Przelewice zatwierdzony Uchwałą Rady Gminy Przelewice nr V/28/2015 z dnia 06 marca 2015 r. w sprawie uchwalenia regulaminu utrzymania czystości, porządku i gospodarki odpadami komunalnymi na terenie Gminy Przelewice ( Dz. Urz. Woj. Zach. z 2015 r. poz. 1.137) zmieniony Uchwałą Rady Gminy Przelewice Nr XI/96/2015 z dnia 29 września 2015 r. (Dz. Urz. Woj. Zach. z 2015 r., poz. 3984).

    2) Usługa odbierania i zagospodarowania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych na terenie Gminy Przelewice w ramach otrzymanego wynagrodzenia, obejmuje:

    a) odbiór i zagospodarowanie zmieszanych odpadów komunalnych,

    b) selektywne odbieranie i zagospodarowanie odpadów komunalnych (zgodnie z obowiązującym w czasie trwania umowy Regulaminem utrzymania czystości, porządku i gospodarki odpadami komunalnymi na terenie Gminy Przelewice) z uwzględnieniem ich następujących frakcji:
    - odpady ulegające biodegradacji, w tym odpady opakowaniowe ulegające biodegradacji i odpady zielone,
    - papier, tektura, czasopisma itd., w tym opakowania,
    - tworzywa sztuczne, w tym opakowania oraz opakowania wielomateriałowe i typu tetrapak,
    - metal, w tym odpady opakowaniowe,
    - odpady opakowaniowe ze szkła bezbarwnego i kolorowego.

    c) odbiór w/w odpadów komunalnych z worków na odpady komunalne, o pojemności i we właściwej kolorystyce określonej w rozdziałach III, IV załącznika Nr 1, 3 i 4 do SIWZ dotyczącego opisu szczegółowego sposobu i zakresu świadczenia usług w zakresie odbierania i zagospodarowania odpadów komunalnych na terenie Gminy Przelewice, w zamian za uiszczoną przez właściciela nieruchomości opłatę za gospodarowanie odpadami komunalnymi,
    d)odbiór odpadów wielkogabarytowych.

    e) udostępnienie Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych (PSZOK),który będzie znajdował się w odległości nie większej niż 35 km od siedziby Urzędu Gminy Przelewice.

    f) zagospodarowanie zebranych odpadów komunalnych zgodnie z wytycznymi przyjętymi w przepisach prawa i Wojewódzkiego Planu Gospodarki Odpadami dotyczącego Województwa Zachodniopomorskiego (WPGO).

    g) udostępnienie nieodpłatnie worków do zbiórki selektywnej.
  9. Odbiór, wywóz i utylizacja odpadów komunalnych stałych z terenów i obiektów użyteczności publicznej w Gminie Lipiany
    Zamawiający: Gmina Lipiany, Lipiany
    Kod Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):
    90513200-8 usługi wywozu stałych odpadów miejskich
    90512000-9 usługi transportu odpadów
    90400000-1 usługi utylizacji nieczystości.
    Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie odbioru, wywozu i utylizacji odpadów komunalnych stałych. Odbiór odpadów pochodzić będzie z cmentarza komunalnego, magazynu Urzędu Miejskiego w Lipianach i sezonowo z nad Jeziora Chłop oraz z obiektów użyteczności publicznej, położonych na terenie Gminy Lipiany, odpowiednio od Gminy Lipiany i jej jednostek organizacyjnych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz ilości odpadów określa załącznik nr 9 do SIWZ. Podane w w/w załączniku ilości przedmiotu zamówienia są ilościami prognozowanymi (szacunkowymi), natomiast rozliczane będą faktyczne ilości (m3) odebranych i wywiezionych nieczystości stałych.
    Zapewnienie pojemników nietrwałych (worków) oraz pojemników trwałych, służących do zbiórki odpadów komunalnych i rozmieszczenie ich na terenie Gminy Lipiany zgodnie z miejscami wskazanymi w załączniku nr 9 do SIWZ obciąża Wykonawcę.
    Wykonawca będzie zobowiązany do:
    dostarczania worków oraz wymiany zużytych lub uszkodzonych pojemników, stanowiących jego własność na technicznie sprawne,
    oczyszczania miejsc składowania odpadów w przypadku niezachowania ustalonej częstotliwości ich wywozu lub rozsypania przez pracowników Wykonawcy przy wykonaniu usługi,
    okresowej dezynfekcji pojemników na zgłoszenie Zamawiającego nie częściej niż 4 razy w roku.
    Zamawiający będzie zobowiązany do:
    wyznaczenie lokalizacji pojemników trwałych i nietrwałych w miejscu umożliwiającym swobodny dojazd pojazdu do odbioru odpadów,
    zapewnienia swobodnego dojazdu pojazdów Wykonawcy do miejsc składowania odpadów,
    używania worków i pojemników zgodnie z ich przeznaczeniem i właściwościami
  10. Wywóz odpadów komunalnych stałych z jednostek Policji garnizonu zachodniopomorskiego
    Zamawiający: Komenda Wojewódzka Policji, Szczecin
    Przedmiotem zamówienia jest usługa wywozu odpadów komunalnych stałych* (z wyłączeniem odpadów niebezpiecznych) z jednostek garnizonu zachodniopomorskiego zgodnie z załącznikiem do siwz nr 5, tj. 1) ustawienie pojemników będących własnością Wykonawcy, przystosowanych do składowania odpadów komunalnych*, 2) opróżnianie pojemników według ustalonego harmonogramu**, 3) transport odpadów na wysypisko, . * przez odpady komunalne należy rozumieć stałe odpady powstające w obiektach użyteczności publicznej i obsługi ludności a także w pomieszczeniach użytkowych na cele biurowe lub socjalne przez wytwarzającego odpady, w tym nieczystości gromadzone w zbiornikach bezodpływowych z wyjątkiem odpadów niebezpiecznych, ** ilość pojemników, ich objętość i adres jednostki na terenie, której należy je ustawić, a następnie opróżniać przedstawia załącznik do siwz nr 5
  11. Przewóz zwłok lub szczątków ludzkich na zlecenie prokuratur z obszaru właściwości Prokuratury Okręgowej w Szczecinie
    Zamawiający: Prokuratura Okręgowa w Szczecinie, Szczecin
    Przewóz zwłok lub szczątków ludzkich na zlecenie prokuratur z obszaru właściwości Prokuratury Okręgowej w Szczecinie:
    Cześć I
    Na obszarze właściwości Prokuratur Rejonowych: Szczecin-Niebuszewo w Szczecinie, Szczecin-Prawobrzeże w Szczecinie, Szczecin-Śródmieście w Szczecinie, Szczecin-Zachód w Szczecinie, obejmujących swym zasięgiem teren miasta Szczecina oraz gmin: Dobra (Szczecińska), Kołbaskowo, Nowe Warpno, Police, z miejsca zdarzenia do miejsca przechowywania lub Zakładu Medycyny Sądowej w Szczecinie przy al. Powstańców Wlkp. 72

    Cześć II
    a) na obszarze właściwości Prokuratury Rejonowej w Choszcznie, obejmującej swym zasięgiem powiat choszczeński (z miejsca zdarzenia do miejsca przechowywania)
    b) z obszaru właściwości Prokuratury Rejonowej w Choszcznie (z miejsca zdarzenia lub przechowywania) do Zakładu Medycyny Sądowej w Szczecinie przy Al.Powstańców Wlkp. 72

    Część III
    a) na obszarze właściwości Prokuratury Rejonowej w Goleniowie, obejmującej swym zasięgiem powiat goleniowski (z miejsca zdarzenia do miejsca przechowywania)
    b) z obszaru właściwości Prokuratury Rejonowej w Goleniowie (z miejsca zdarzenia lub przechowywania) do Zakładu Medycyny Sądowej w Szczecinie przy Al.Powstańców Wlkp. 72

    Część IV
    a) na obszarze właściwości Prokuratury Rejonowej w Gryficach, obejmującej swym zasięgiem powiat gryficki (z miejsca zdarzenia do miejsca przechowywania)
    b) z obszaru właściwości Prokuratury Rejonowej w Gryficach (z miejsca zdarzenia lub przechowywania) do Zakładu Medycyny Sądowej w Szczecinie przy Al.Powstańców Wlkp. 72

    Część V
    a) na obszarze właściwości Prokuratury Rejonowej w Gryfinie, obejmującej swym zasięgiem powiat gryfiński (z miejsca zdarzenia do miejsca przechowywania)
    b) z obszaru właściwości Prokuratury Rejonowej w Gryfinie (z miejsca zdarzenia lub przechowywania) do Zakładu Medycyny Sądowej w Szczecinie przy Al.Powstańców Wlkp. 72




    Część VI
    a) na obszarze właściwości Prokuratury Rejonowej w Kamieniu Pomorskim, obejmującej swym zasięgiem powiat kamieński za wyjątkiem gminy Międzyzdroje (z miejsca zdarzenia do miejsca przechowywania)
    b) z obszaru właściwości Prokuratury Rejonowej w Kamieniu Pomorskim (z miejsca zdarzenia lub przechowywania) do Zakładu Medycyny Sądowej w Szczecinie przy Al.Powstańców Wlkp. 72

    Część VII
    a) na obszarze właściwości Prokuratury Rejonowej w Łobzie, obejmującej swym zasięgiem powiat łobeski (z miejsca zdarzenia do miejsca przechowywania)
    b) z obszaru właściwości Prokuratury Rejonowej w Łobzie (z miejsca zdarzenia lub przechowywania) do Zakładu Medycyny Sądowej w Szczecinie przy Al.Powstańców Wlkp. 72

    Część VIII
    a) na obszarze właściwości Prokuratury Rejonowej w Myśliborzu, obejmującej swym zasięgiem powiat myśliborski (z miejsca zdarzenia do miejsca przechowywania)
    b) z obszaru właściwości Prokuratury Rejonowej w Myśliborzu (z miejsca zdarzenia lub przechowywania) do Zakładu Patomorfologii Samodzielnego Publicznego Szpitala Wojewódzkiego w Gorzowie Wielkopolskim przy ul. Dekerta 1

    Część IX
    a) na obszarze właściwości Prokuratury Rejonowej w Pyrzycach, obejmującej swym zasięgiem powiat pyrzycki (z miejsca zdarzenia do miejsca przechowywania)
    b) z obszaru właściwości Prokuratury Rejonowej w Pyrzycach (z miejsca zdarzenia lub przechowywania) do Zakładu Medycyny Sądowej w Szczecinie przy Al.Powstańców Wlkp. 72

    Część X
    a) na obszarze właściwości Prokuratury Rejonowej w Stargardzie Szczecińskim, obejmującej swym zasięgiem powiat stargardzki (z miejsca zdarzenia do miejsca przechowywania)
    b) z obszaru właściwości Prokuratury Rejonowej w Stargardzie Szczecińskim (z miejsca zdarzenia lub przechowywania) do Zakładu Medycyny Sądowej w Szczecinie przy Al.Powstańców Wlkp. 72

    Część XI
    a) na obszarze właściwości Prokuratury Rejonowej w Świnoujściu, obejmującej swym zasięgiem miasto Świnoujście (z miejsca zdarzenia do miejsca przechowywania)
    b) z obszaru właściwości Prokuratury Rejonowej w Świnoujściu (z miejsca zdarzenia lub przechowywania) do Zakładu Medycyny Sądowej w Szczecinie przy Al.Powstańców Wlkp. 72

    Część XII
    a) na obszarze właściwości Prokuratury Rejonowej w Świnoujściu, obejmującej swym zasięgiem miasto i gminę Międzyzdroje (z miejsca zdarzenia do miejsca przechowywania)
    b) z obszaru właściwości Prokuratury Rejonowej w Świnoujściu, obejmującym swym zasięgiem miasto i gminę Międzyzdroje (z miejsca zdarzenia lub przechowywania) do Zakładu Medycyny Sądowej w Szczecinie przy Al.Powstańców Wlkp. 72
  12. ZAOPATRZENIE W WODĘ KOMPLEKSU WOJSKOWEGO W GLEWICACH
    Zamawiający: Jednostka Wojskowa 4340, Szczecin
    ZAOPATRZENIE W WODĘ KOMPLEKSU WOJSKOWEGO W GLEWICACH
  13. Dostawa wody i usługa odprowadzania ścieków dla Komendy Oddziału oraz Placówek NoOSG
    Zamawiający: Nadodrzański Oddział Straży Granicznej, Krosno Odrzańskie
    Przedmiotem zamówienia była dostawa wody za pomocą sieci wodociągowej i usługa odprowadzania ścieków do sieci kanalizacyjnej dla Komendy Oddziału oraz następujących jednostek organizacyjnych NoOSG: Placówki Straży Granicznej w Świecku, Placówki Straży Granicznej w Szczecinie, Placówki Straży Granicznej w Zgorzelcu, Placówki Straży Granicznej w Olszynie - obiekt
    w Tuplicach, Placówki Straży Granicznej Olszyna - byłe Drogowe Przejście Graniczne w Olszynie, Placówki Straży Granicznej w Kaliszu
  14. Dostawa wody oraz odprowadzanie ścieków ze Szkoły Podstawowej Nr 51 w Szczecinie 71-114 Szczecin ul. Jodłowa 21
    Zamawiający: Szkoła Podstawowa Nr 51 im. prof. Stanisława Helsztyńskiego, Szczecin
    Dostawa wody i odprowadzanie ścieków
  15. Umowa o dostarczenie wody i ścieków
    Zamawiający: Centrum Kształcenia Sportowego, Szczecin
    dostarczenie wody i odprowadzenie ścieków
  16. Dostawa wody i usługa odprowadzania ścieków dla Placówek Nadodrzańskiego Oddziału Straży Granicznej
    Zamawiający: Nadodrzański Oddział Straży Granicznej, Krosno Odrzańskie
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa wody za pomocą sieci wodociągowej i usługa odprowadzania ścieków do sieci kanalizacyjnej dla następujących jednostek organizacyjnych Nadodrzańskiego Oddziału Straży Granicznej: Placówki Straży Granicznej w Szczecinie, Placówki Straży Granicznej w Zgorzelcu, Placówki Straży Granicznej w Olszynie (obiekt w Tuplicach), Placówki Straży Granicznej w Kaliszu
  17. Umowa o dostarczenie wody i odprowadzenie ścieków
    Zamawiający: Centrum Kształcenia Sportowego, Szczecin
    dostarczenie wody i odprowadzanie ścieków
  18. Dostawa wody za pomocą sieci wodociągowej oraz odprowadzanie ścieków do sieci kanalizacyjnej
    Zamawiający: Tramwaje Szczecińskie Sp. z o.o., Szczecin
    Dostawa wody za pomocą sieci wodociągowej oraz odprowadzanie ścieków do sieci kanalizacyjnej
  19. Kompleksowe utrzymanie sieci deszczowej i studni publicznych w mieście Szczecinie
    Zamawiający: Urząd Miasta Szczecin, Szczecin
    Kompleksowe utrzymanie sieci deszczowej i studni publicznych w mieście Szczecinie
  20. Usługa polegająca na dostwie wody z instalacji wodociągowej i odbiorze ścieków z obiektów SG
    Zamawiający: Pomorski Oddział Straży Granicznej, Szczecin
    Usługa polegająca na dostwie wody z instalacji wodociągowej i odbiorze ścieków z obiektów SG w miejscowościach: Szczecin, ul. Żołnierska 4 i 45, Szczecin, ul. Szeroka 16, Gryfino, ul. Szczecińska 33
  21. Eksploatacja obiektu pompowni i rurociągu przesyłowego wody z rzeki Gunicy do jeziora Głębokie w latach 2009 - 2012.
    Zamawiający: Urząd Miasta Szczecin, Szczecin

Inne osoby dla Żywotko (1 osoba):