Kogo reprezentuje osoba

Michalska Małgorzata

w KRS

Małgorzata Michalska

− Profil Osoby z KRS
Pierwsze imię:Małgorzata
Nazwisko:Michalska
Płeć:Kobieta
Rok urodzenia:1976 r., wiek 45 lat
Miejscowości:Łódź (Łódzkie)
Przetargi:54 w poprzednich firmach
Reprezentowała:
  1. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Cambareri Katarzyna Marta, Lubaczewski Piotr Jan, Nawara Barbara Alicja, Pietrzak Wojciech Jan, Rynkiewicz Danuta Aleksandra, Sobieska Justyna Joanna, Sobieski Andrzej, Walaszczyk Małgorzata Wanda

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Świniarski Przemysław Ryszard
  2. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Cambareri Katarzyna Marta, Lubaczewski Piotr Jan, Pawłowska Katarzyna Krystyna, Rynkiewicz Danuta Aleksandra, Sobieski Andrzej

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Ziąbska Elżbieta Małgorzata
  3. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Rynkiewicz Danuta Aleksandra, Sobieska Justyna Joanna, Sobieski Andrzej

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Radłowska Iwona
  4. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: w Zarządzie
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Sałek Paweł Rafał

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Zych Paula Maria
  5. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: w Zarządzie
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Sałek Paweł Rafał

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Zych Paula Maria
  6. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: w Zarządzie
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Sałek Paweł Rafał

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Zych Paula Maria
  7. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: w Zarządzie
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Sałek Paweł Rafał

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Hartfelder Katarzyna Zofia
  8. Firma  x x x x − dostepna w raporcie płatnym »
    • Stanowisko/Funkcja: w Zarządzie
    • Stanowisko/Funkcja: x x x x

    Osoby współwystępujące jednocześnie w tej firmie według KRS:
    Sałek Paweł Rafał

    Osoby współwystępujące niejednocześnie w tej firmie według KRS:
    Hartfelder Katarzyna Zofia

Osoby współwystępujące w KRS działają obecnie w:
  1. Abk Contact Sp. Z O.O., Wysokie Mazowieckie − KRS 0000379031
  2. Airline Control Software Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000235838
  3. Ap Edukacja Centrum Kształcenia Sp. Z O.O., Łódź − KRS 0000356312
  4. Ap Edukacja Sp. Z O.O., Łódź − KRS 0000218625
  5. Atut Strefa Rozwoju Chorzów Sp. Z O.O., Chorzów − KRS 0000669196
  6. Centrum Kształcenia i Rozwoju Zawodowego Novum Sp. Z O.O., Czarny Las − KRS 0000251498
  7. Cogito Centrum Kształcenia Sp. Z O.O., Rzeszów − KRS 0000801684
  8. Dan Corporate Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000170326
  9. Depalis Sp. Z O.O., Łódź − KRS 0000741344
  10. Ecold Sp. Z O.O., Brzeziny − KRS 0000458103
  11. Falant Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000874741
  12. Galeria Podwale Sp. Z O.O., Żary − KRS 0000377057
  13. Galeria Podwale Sp. Z O.O. Masovia Projekt Spółka Komandytowa, Warszawa − KRS 0000840480
  14. Gw Investment Group S.A., Łódź − KRS 0000523422
  15. Integral Sp Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000879521
  16. Kamaldi Sp. Z O.O., Łódź − KRS 0000729187
  17. Katabi Sp. Z O.O., Łódź − KRS 0000740080
  18. Kolpper Sp. Z O.O., Łódź − KRS 0000748233
  19. Mavipol Sp. Z O.O., Brzeziny − KRS 0000099922
  20. Mtp Company Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000734362
  21. Muzyka W Opactwie, Wąchock − KRS 0000743032
  22. Ns Optima Plus Sp. Z O.O., Łódź − KRS 0000742337
  23. Oprawa Sp. Z O.O., Brzeziny − KRS 0000141866
  24. Plaxen Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000788674
  25. Polskie Zdroje Sp. Z O.O., Muszyna − KRS 0000125030
  26. Pracownia Konserwacji Zabytków i Rekonstrukcji Mebli Portal-Sp. Z O.O.., Tuszyn − KRS 0000233895
  27. Prc Serwis Sp. Z O.O., Sosnowiec − KRS 0000303200
  28. Preskos Sp. Z O.O., Łódź − KRS 0000748225
  29. Richi Sp. Z O.O., Modliborzyce − KRS 0000813509
  30. Rs Partner Group Sp. Z O.O., Dąbrówka Wielka − KRS 0000702223
  31. Strenter Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000734375
  32. Sukces Sp. Z O.O., Wałbrzych − KRS 0000197543
  33. Tartem Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000788544
  34. Technika Nauki Sp. Z O.O., Sosnowiec − KRS 0000550723
  35. Wm-invest Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000788221
  36. Wm-invest Sp. Z O.O. Spółka Komandytowa, Warszawa − KRS 0000789755
  37. Wmj Invest Sp. Z O.O., Rzeszów − KRS 0000681047

Osoby współwystępujące w KRS działały także w:
  1. Aeroklub Ziemi Piotrkowskiej Im.generała Stanisława Karpińskiego, Piotrków Trybunalski − KRS 0000179789
  2. Alber Rb Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000632709
  3. Almira Pł Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000632296
  4. Amz Production Sp. Z O.O., Olesno − KRS 0000234521
  5. Ardena Ki Sp. Z O.O., Łódź − KRS 0000632372
  6. Audiotour Sp. Z O.O., Rzeszów − KRS 0000686969
  7. Beer Masters Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000835394
  8. Best Edukacja Sp. Z O.O., Bydgoszcz − KRS 0000728041
  9. Biankat Bi Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000632284
  10. Biolane Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000655291
  11. Bury Rynkiewicz Sp. J., Warszawa − KRS 0000102810
  12. Business Field Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000469857
  13. Consultor S.A., Warszawa − KRS 0000446509
  14. Dialog Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000289328
  15. Drenia Gd Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000632133
  16. Dysona Sp. Z O.O., Gdynia − KRS 0000686732
  17. Elatra Ko Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000632928
  18. Fiabola Ns Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000632352
  19. Fundacja City Ok, Warszawa − KRS 0000665512
  20. Fundacja Pięknie Żyć, Żyrardów − KRS 0000355049
  21. Gatpol Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000752210
  22. Gawteam Sp. Z O.O., Toruń − KRS 0000726131
  23. Gelino Gw Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000632214
  24. Greenmedia S.A., Łódź − KRS 0000363200
  25. Inkanta Ol Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000632137
  26. Intelia Lg Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000632392
  27. Karin Kt Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000632283
  28. Lachlan Pz Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000632254
  29. Larat Ld Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000632650
  30. Mador Wr Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000632410
  31. Monroe Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000249409
  32. Olt Express Poland Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000337157
  33. Otis Plus Sp. Z O.O., Rybnik − KRS 0000476779
  34. Poltrader Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000332904
  35. Prabal Wa Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000632937
  36. Prezero Service Południe Sp. Z O.O., Ruda Śląska − KRS 0000026328
  37. Prima Kr Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000632299
  38. Proactive Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000299699
  39. Profesja Centrum Kształcenia Kadr Sp. Z O.O., Łódź − KRS 0000104280
  40. Rezon Rz Sp. Z O.O., Łódź − KRS 0000633149
  41. Santra Rd Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000632301
  42. Selma Lb Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000632941
  43. Timemachine Sp. Z O.O., Łódź − KRS 0000250426
  44. Tower Investments S.A., Warszawa − KRS 0000602813
  45. Tower Jasło Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000610533
  46. Tower Świebodzice Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000638608
  47. Vimar Gw Sp. Z O.O., Warszawa − KRS 0000633074
  48. Waris Sc Spółka Z Ograniczona Odpowiedzialnością, Warszawa − KRS 0000632130
  49. Zetia Sp. Z O.O., Olsztyn − KRS 0000522635
  50. Zumar Bd Sp. Z O.O., Łódź − KRS 0000632222

Powiązane przetargi (54 szt.):
  1. Przeprowadzenie komputerowych usług szkoleniowych w ramach projektu Włącz się społecznie! Aktywizacja społeczno-zawodowa mieszkańców Miasta Nowego Sącza. Projekt konkursowy realizowany w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014 - 2020, 9 Osi Priorytetowej Region Spójny Społecznie, Działania 9.1 Aktywna integracja, Poddziałania 9.1.1 Aktywna integracja.
    Zamawiający: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej, Nowy Sącz
    Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie komputerowych usług szkoleniowych w ramach projektu Włącz się społecznie! Aktywizacja społeczno-zawodowa mieszkańców Miasta Nowego Sącza. Projekt konkursowy realizowany w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014 - 2020, 9 Osi Priorytetowej Region Spójny Społecznie, Działania 9.1 Aktywna integracja, Poddziałania 9.1.1 Aktywna integracja, składające się z 3 kursów, w całości finansowane ze środków publicznych, a mianowicie: Kurs 1 - kurs obsługi komputera w stopniu podstawowym - dla 7 osób 1.Przeprowadzenie w terminie nie dłuższym niż do dnia 21.11.2016r. kursu obsługi komputera w stopniu podstawowym. 2.Z racji faktu, iż jedna z osób jest niedowidząca, wymagane jest dostosowanie stanowiska z zakresie sprzętu (duża klawiatura, duży monitor). 3.Kurs obsługi komputera w stopniu podstawowym 40 godzinny praktyczno teoretycznych (gdzie 1h to 60 minut). 4.Wykonawca jest zobowiązany zakupić na swój koszt i przekazać nieodpłatnie uczestniczce/uczestnikowi kursu pendrive o pojemności nie mniejszej niż 8GB. Kurs 2 - kurs obsługi komputera średniozaawansowany z pakietem Microsoft Office - dla 7 osób 1.Przeprowadzenie w terminie nie dłuższym niż do dnia 21.11.2016r. kursu obsługi komputera z pakietem Microsoft Office. 2.Kurs obsługi komputera z pakietem Microsoft Office 50 godzinny praktyczno teoretycznych (gdzie 1h to 60 minut). 3.Wykonawca jest zobowiązany zakupić na swój koszt i przekazać nieodpłatnie uczestniczkom/uczestnikom kursu pendrive o pojemności nie mniejszej niż 8GB Kurs 3 - kurs obsługi komputera z elementami grafiki komputerowej oraz projektowania i pozycjonowania stron www - dla 4 osób 1.Przeprowadzenie w terminie nie dłuższym niż do dnia 21.11.2016r. kursu grafiki komputerowej oraz projektowania i pozycjonowania stron www. 2.Kurs grafiki komputerowej 100 godzinny praktyczno teoretyczny (gdzie 1h to 60 minut). 3.Wykonawca jest zobowiązany zakupić na swój koszt i przekazać nieodpłatnie uczestniczkom/uczestnikom kursu pendrive o pojemności nie mniejszej niż 8GB. Pozostałe informacje: 1.Czas trwania poszczególnych kursów (w godzinach) stanowi faktyczną ilość godzin zajęć bez uwzględnienia przerw podczas prowadzenia kursów. Wykonawca zobowiązany jest do organizowania minimum jednej przerwy 10 minutowej na każde 60 minut zajęć. 2.Zamawiający dopuszcza możliwość, aby uczestnik szkolenia dołączył do istniejącej/tworzącej się grupy szkoleniowej na danym szkoleniu, z zastrzeżeniem prowadzenia szkolenia zgodnie z przedmiotem zamówienia oraz prowadzenia osobnej dokumentacji dla uczestników kierowanych przez Zamawiającego. 3.Wykonawca realizujący kursy zapewnia w trakcie trwania szkolenia warunki zgodnie z przepisami bezpieczeństwa i higieny pracy, oraz zapewni ubezpieczenie uczestnikom szkolenia z tytułu następstw nieszczęśliwych wypadków w trakcie kursu oraz w drodze do i z miejsca szkolenia w kwocie nie mniejszej niż 15000,00 zł (słownie: piętnaście tysięcy złotych 00/100) na każdego uczestnika kursu. 4.Zamawiający wymaga od Wykonawcy zapewnienia każdemu uczestnikowi podczas każdego dnia kursu poczęstunku składającego się z kawy, herbaty, (według bieżących potrzeb uczestnika) napojów zimnych (woda mineralna minimum 1,0l, oraz 0,5 litra soku) i drobnych ciasteczek (minimum 150g). 5.Wykonawca zobowiązany jest do promowania Unii Europejskiej (UE), Europejskiego Funduszu Społecznego (EFS) oraz Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego (RPO WM) poprzez umieszczenie w miejscu odbywania warsztatów i kursów, na wszystkich materiałach związanych z przeprowadzeniem warsztatów i kursów, w szczególności na dokumentach dotyczących przebiegu realizacji warsztatów i kursów, materiałach szkoleniowych, wydawanych dyplomach, certyfikatach lub innych zaświadczeniach logo Funduszy Europejskich, Unii Europejskiej wraz z logiem Europejskiego Funduszu Społecznego oraz logo Województwa Małopolskiego. Projekt konkursowy Włącz się społecznie! Aktywizacja społeczno-zawodowa mieszkańców Miasta Nowego Sącza współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. Użyte logotypy i sformułowania muszą być zgodne z aktualnym Podręcznikiem wnioskodawcy i beneficjenta programów polityki spójności 2014-2020 w zakresie informacji i promocji, 14 czerwca 2016r. 6.Zamawiający nie dopuszcza możliwości prowadzenia kursów metodą e- learning. 7.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w specyfikacji istotnych warunkach zamówienia i we wzorze umowy.
  2. Kurs zabiegów SPA
    Zamawiający: Powiatowy Urząd Pracy w Łodzi, Łódź
    Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie szkolenia dla 10 osób bezrobotnych w dwóch grupach 5 osobowych realizowane w trakcie 150 godzin zegarowych
  3. Organizacja i przeprowadzenie niżej wymienionych szkoleń na rzecz uczestników Centrum Integracji Społecznej w Mikołowie, w tym dla uczestników projektu Szansa- wsparcie społeczne w Mikołowie Program: RPO WSL 2014- 2020
    Zamawiający: Centrum Integracji Społecznej, Mikołów
    Przedmiotem zamówienia jest organizacja i przeprowadzenie niżej wymienionych szkoleń na rzecz uczestników Centrum Integracji Społecznej w Mikołowie, w tym dla uczestników projektu Szansa- wsparcie społeczne w Mikołowie Program: RPO WSL 2014- 2020 Prowadzone w ramach n/w szkoleń zajęcia muszą być realizowane zgodnie z określonymi minimalnymi zakresami. Program poszczególnych kursów musi zawierać wszystkie elementy wynikające z § 75 ust. 4 Rozporządzeniu Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 14 września 2010r. w sprawie standardów i warunków prowadzenia usług rynku pracy (Dz. U. Nr 177, poz. 1193 z późn. zm.) to jest: a) nazwę i zakres kursu, b) czas trwania i sposób organizacji kursu, c) wymagania wstępne dla uczestników kursu, d) cele kursu, e) plan nauczania określający tematy zajęć edukacyjnych oraz ich wymiar, z uwzględnieniem, w miarę potrzeby, części teoretycznej i części praktycznej, f) opis treści kursu w zakresie poszczególnych zajęć edukacyjnych, g) wykaz literatury oraz niezbędnych środków i materiałów dydaktycznych, h) przewidziane sprawdziany i egzaminy
  4. Organizacja i przeprowadzenie niżej wymienionych szkoleń na rzecz uczestników Centrum Integracji Społecznej w Mikołowie, w tym dla uczestników projektu Szansa- wsparcie społeczne w Mikołowie Program: RPO WSL 2014- 2020.
    Zamawiający: Centrum Integracji Społecznej, Mikołów
    Przedmiotem zamówienia jest organizacja i przeprowadzenie niżej wymienionych szkoleń na rzecz uczestników Centrum Integracji Społecznej w Mikołowie, w tym dla uczestników projektu Szansa- wsparcie społeczne w Mikołowie Program: RPO WSL 2014- 2020 Prowadzone w ramach n/w szkoleń zajęcia muszą być realizowane zgodnie z określonymi minimalnymi zakresami. Program poszczególnych kursów musi zawierać wszystkie elementy wynikające z § 75 ust. 4 Rozporządzeniu Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 14 września 2010r. w sprawie standardów i warunków prowadzenia usług rynku pracy (Dz. U. Nr 177, poz. 1193 z późn. zm.) to jest: a) nazwę i zakres kursu, b) czas trwania i sposób organizacji kursu, c) wymagania wstępne dla uczestników kursu, d) cele kursu, e) plan nauczania określający tematy zajęć edukacyjnych oraz ich wymiar, z uwzględnieniem, w miarę potrzeby, części teoretycznej i części praktycznej, f) opis treści kursu w zakresie poszczególnych zajęć edukacyjnych, g) wykaz literatury oraz niezbędnych środków i materiałów dydaktycznych, h) przewidziane sprawdziany i egzaminy..
  5. Zorganizowanie i wykonanie usługi szkoleniowej polegającej na przeprowadzeniu grupowego doradztwa zawodowego dla uczniów szkół gimnazjalnych znajdujących się na terenie Gmin biorących udział w Projekcie KIK/14 pn.: Dolina Karpia - szansa na przyszłość tj. Gmin: Zator, Osiek, Brzeźnica, Polanka Wielka, Przeciszów.
    Zamawiający: Zatorska Agencja Rozwoju Sp. z o.o., Zator
    1. Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i wykonanie usługi szkoleniowej polegającej na przeprowadzeniu grupowego doradztwa zawodowego dla uczniów szkół gimnazjalnych znajdujących się na terenie Gmin biorących udział w Projekcie KIK/14 pn.: Dolina Karpia - szansa na przyszłość tj. Gmin: Zator, Osiek, Brzeźnica, Polanka Wielka, Przeciszów. 2. Planowana liczba szkoleń/doradztwa: 100 (liczba ta może ulec zmniejszeniu). Zamawiający w porozumieniu ze szkołami określają terminy szkoleń/doradztwa. Uwaga, Zamawiający zastrzega, że poszczególne szkolenia/doradztwo mogą być realizowane w różnych/odrębnych terminach. Kumulowanie zajęć w poszczególnych szkołach w jednym dniu może odbywać się wyłącznie za porozumieniem ze szkołami i Zamawiającym. Szkoły wybierają tematy doradztwa/szkolenia określone w pkt. 4. Zajęcia prowadzone będą w godzinach oraz dniach nauki szkolnej. 3. Zajęcie będą się odbywać w szkołach wskazanych przez Zamawiającego (na terenie Gmin: Zator, Przeciszów, Osiek, Polanka Wielka, Brzeźnica). 4. Tematyka doradztwa/szkolenia: Temat doradztwa/szkolenia (Krótka charakterystyka 4.1. Zainteresowania jako baza do planowania drogi edukacyjnej oraz wyboru szkoły średniej (Zapoznanie uczniów z rodzajem szkół ponadgimnazjalnych (Liceum Ogólnokształcące, Technikum, Szkoła Zawodowa) oraz profilami nauczania. Pomoc w dopasowaniu zainteresowań, umiejętności oraz predyspozycji indywidualnych uczniów do danego rodzaju szkoły oraz wskazania dalszych możliwości edukacyjnych. Przedstawienie wad i zalet danego profilu klasy oraz szkoły). 4.2. Poznawanie zawodów oraz odkrywanie własnych umiejętności i możliwości - planowanie kariery zawodowej (Zapoznanie uczniów z zawodami oraz ich specyfiką, ze wskazaniem trendów oraz zapotrzebowania na rynku pracy. Odkrywanie mocnych stron: umiejętności, wiedza, zalety osobiste, zdolności. Wzrost samoświadomości własnych predyspozycji osobowościowych, wyznawanych wartości, preferowanych stylów pracy. Określenie nowych możliwości zawodowych, wzmacnianie poczucia własnej wartości, budowanie wiary we własne możliwości. Przeprowadzenie testów predyspozycji zawodowych). 4.3. Przygotowanie pierwszych dokumentów aplikacyjnych - rozmowa kwalifikacyjna. Zatrudnienie pracowników młodocianych - praca wakacyjna (Zapoznanie z zasadami tworzenia dokumentów aplikacyjnych tj. listu motywacyjnego oraz życiorysu. Zapoznanie z zasadami i sposobami przeprowadzania rozmów kwalifikacyjnych. Przybliżenie zagadnień związanych z poszukiwaniem pracy wakacyjnej. Omówienie praw pracowników młodocianych, umów zawieranych między pracownikiem młodocianym a pracodawcą). 4.4. Autoprezentacja, sposoby radzenia sobie ze stresem. (Wdrożenie lub utrwalenie profesjonalnych form autoprezentacji. Warsztaty praktyczne przy wykorzystaniu kamery rejestrującej. Autoprezentacja ucznia jest nagrywana, następnie odtwarzana, dzięki czemu, uczeń z pomocą osoby prowadzącej może dokonać samooceny swoich umiejętności, nabytych podczas szkolenia. Omówienie zagadnień dotyczących mowy ciała i sposobów radzenia sobie ze stresem. Warsztaty mają na celu nauczenie uczniów kreowania własnego wizerunku). 4.5. Warsztaty z przedsiębiorczości - prowadzone z wykorzystaniem gry edukacyjnej np. Cashflow, Chłopska Szkoła Biznesu lub inna (Wykorzystanie na zajęciach gry edukacyjnej, która poprzez zabawę, wprowadza uczniów w świat finansów i rachunkowości. Wyjaśnienie zasad gry, omówienie fachowych pojęć pojawiających się w grze. Uczniowie zostają podzieleni na grupy, grają w grę. Samodzielnie podejmując decyzje, uczą się kreatywnego myślenia). 4.6. Przedsiębiorczość i finanse dla młodzieży (Przedstawienie podstawowych kwestii związanych z pieniędzmi: jak zarobić pieniądze, jak nimi dysponować oraz jak je inwestować. Zapoznanie uczniów z podstawowymi zagadnieniami rynku finansowego). 4.7. Samopoznanie w sferze zawodowej, mocne i słabe strony (Pomoc w odkrywaniu własnego potencjału przez uczniów. Analiza silnych stron, talentów, pasji, marzeń, wartości, wyznaczanie osobistych celów pod kątem planowania kariery zawodowej. Praca nad zwiększeniem wewnętrznej motywacji). 4.8. Techniki kreatywnego myślenia - warsztaty. (Zajęcia mają na celu zaznajomienie z problematyką twórczego rozwiązywania problemów przy wykorzystaniu określonych technik. Poznanie technik twórczego myślenia oraz zasad ich zastosowania. Przekazanie wiedzy teoretycznej i praktycznej w zakresie twórczego rozwiązywania problemów, rozwijanie umiejętności pracy w grupach). Jedno szkolenie (doradztwo) składa się z 2 godzin lekcyjnych oraz z przerwy lekcyjnej. Grupa szkoleniowa obejmuje maksymalnie 30 uczniów. Koszt jednego szkolenia (doradztwa) obejmuje: niezbędne materiały dydaktyczne, dojazd do danej szkoły oraz przeprowadzenie zajęć. Wykonawca przygotuje i przedstawi do akceptacji szczegółowy program planowanych zajęć. Wykonawca będzie zobowiązany do prowadzenia list obecności na zajęciach, które muszą być oznaczone zgodnie zasadami promocji Szwajcarsko Polskiego Programu Współpracy - SPPW. Nie dopuszcza się prowadzenia zajęć drogą elektroniczną, metodą e-learningu, w formie eksternistycznej itp. Wykonawca zapewnia kamerę wideo, niezbędną do przeprowadzenia zajęć p.n.: Autoprezentacja, sposoby radzenia sobie ze stresem. Niedopuszczalne jest nagrywanie autoprezentacji za pomocą urządzeń telekomunikacyjnych (telefon komórkowy, tablet). Wykonawca przeprowadzi warsztaty z przedsiębiorczości w oparciu o grę edukacyjną, zapewniając odpowiednią ilość jej egzemplarzy, co pozwoli na aktywny udział w zajęciach każdego uczestnika (grupa max. 30 uczniów). Wykonawca przygotowuje dokumentację fotograficzną z każdych przeprowadzonych zajęć. Prowadzący zajęcia bierze pełną odpowiedzialność za bezpieczeństwo powierzonej mu młodzieży. W oparciu o ustawę z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych (Dz.U z 2014r.poz. 1182 z p.zm. ) wszelkie materiały zawierające dane osobowe (lista obecności, nagrania video, zdjęcia), muszą być bezpośrednio po zakończonym szkoleniu/doradztwie dostarczone do Zamawiającego. Wykonawca zobowiązuje się do trwałego usunięcia powyższych danych z nośników elektronicznych. Nie dopuszcza się powielania w/w materiałów i przetwarzania przez Wykonawcę. 5. Szkolenia (doradztwo) zostaną zrealizowane w ramach Projektu KIK/14 pn.: Dolina Karpia - szansa na przyszłość. Partnerski Program Aktywizacji Społeczno - Gospodarczej i Promocji Przedsiębiorczości realizowany poprzez zastosowanie komplementarnych instrumentów pobudzających regionalny rynek pracy, wzmocnienie podmiotów gospodarczych oraz wykorzystanie lokalnych produktów w celu poprawy jakości życia na obszarach wiejskich. Projekt współfinansowany przez Szwajcarię w ramach szwajcarskiego programu współpracy z nowymi krajami członkowskimi Unii Europejskiej. 6. Do przeprowadzenia szkolenia(doradztwa), które jest przedmiotem zamówienia Wykonawca musi zapewnić kadrę szkoleniową uprawnioną do prowadzenia zajęć tj.: 6.1. Zajęcia p.n. Zainteresowania jako baza do planowania drogi edukacyjnej oraz wyboru szkoły średniej oraz Poznawanie zawodów oraz odkrywanie własnych umiejętności i możliwości - planowanie kariery zawodowej muszą być przeprowadzone przez doradcę zawodowego, który w ciągu ostatniego roku przed upływem terminu składania ofert przepracował co najmniej 30 godzin jako doradca zawodowy. Doradca zawodowy musi posiadać wykształcenie wyższe z zakresu doradztwo zawodowego albo studia podyplomowe zakresu doradztwa zawodowego. 6.2. Wszystkie szkolenia(doradztwa) muszą być prowadzone przez osobę, która w ciągu ostatniego roku przed upływem terminu składania ofert przeprowadziła co najmniej 30 godz. szkoleń/ doradztwa. 7. Kod zamówienia w ramach wspólnego słownika zamówień (CPV): Usługi szkolenia w dziedzinie rozwoju osobistego - 805 700 00 - 0. 8. Cena za jedno szkolenie/doradztwo będzie obowiązywać przez cały okres obowiązywania umowy.
  6. PCFE.272.37.2015 Organizacja i przeprowadzenie kursów zawodowych dla uczestników projektu pn. Lokalne inicjatywy na rzecz rozwoju regionalnego powiatu gorlickiego i nowosądeckiego
    Zamawiający: Powiatowe Centrum Funduszy Europejskich, Nowy Sącz
    1. Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie kursów zawodowych dla uczestników projektu pn. Lokalne inicjatywy na rzecz rozwoju regionalnego powiatu gorlickiego i nowosądeckiego, współfinansowanego przez Szwajcarię w ramach szwajcarskiego programu współpracy z nowymi krajami członkowskimi Unii Europejskiej, Umowa w sprawie Realizacji Projektu nr URP/SPPW/1.1/KIK/06. 2. Zamawiający podzielił zamówienie na 14 części (Pakietów): 1) Pakiet 1 Kurs fakturzysty: a) Liczba uczestników: 2 osoby. b) Kurs obejmuje 40 godzin zajęć, w tym: 15 godzin zajęć teoretycznych i 25 godzin zajęć praktycznych, przy czym jedna godzina zajęć teoretycznych = 45 minut, jedna godzina zajęć praktycznych = 60 minut. c) Termin realizacji: od dnia zawarcia umowy do 31.10.2015r. d) Miejsce przeprowadzenia kursu: Nowy Sącz. 2) Pakiet 2 Kurs organizacji i obsługi ruchu turystycznego: a) Liczba uczestników: 1 osoba. b) Kurs obejmuje 24 godziny zajęć, w tym: 12 godzin zajęć teoretycznych i 12 godzin zajęć praktycznych, przy czym jedna godzina zajęć teoretycznych = 45 minut, jedna godzina zajęć praktycznych = 60 minut. c) Termin realizacji: od dnia zawarcia umowy do 31.10.2015r. d) Miejsce przeprowadzenia kursu: Nowy Sącz. 3) Pakiet 3 Kurs nowoczesnych technologii w przygotowaniu posiłków: a) Liczba uczestników: 1 osoba. b) Kurs obejmuje 30 godzin zajęć, w tym: 10 godzin zajęć teoretycznych, 20 godzin zajęć praktycznych, przy czym jedna godzina zajęć teoretycznych = 45 minut, jedna godzina zajęć praktycznych = 60 minut. c) Termin realizacji: od dnia zawarcia umowy do 31.10.2015r. d) Miejsce przeprowadzenia kursu: Nowy Sącz lub Krynica-Zdrój. 4) Pakiet 4 Kurs profesjonalnego recepcjonisty: a) Liczba uczestników: 1 osoba. b) Kurs obejmuje minimum 32 godziny zajęć, w tym: 8 godzin zajęć teoretycznych, 24 godziny zajęć praktycznych, przy czym jedna godzina zajęć teoretycznych = 45 minut, jedna godzina zajęć praktycznych = 60 minut. c) Termin realizacji: od dnia zawarcia umowy do 15.11.2015r. d) Miejsce przeprowadzenia kursu: Rytro. 5) Pakiet 5 Kurs profesjonalnego sprzedawcy z obsługą kasy fiskalnej: a) Liczba uczestników: 2 osoby. b) Kurs obejmuje 50 godziny zajęć na osobę, w tym: 20 godzin zajęć teoretycznych i 30 godzin zajęć praktycznych, przy czym jedna godzina zajęć teoretycznych = 45 minut, jedna godzina zajęć praktycznych = 60 minut. c) Termin realizacji: od dnia zawarcia umowy do 15.11.2015r. d) Miejsce przeprowadzenia kursu: Nowy Sącz. 6) Pakiet 6 Kurs tokarza: a) Liczba uczestników: 1 osoba. b) Kurs obejmuje 70 godziny zajęć, w tym: 24 godziny zajęć teoretycznych i 46 godzin zajęć praktycznych, przy czym jedna godzina zajęć teoretycznych = 45 minut, jedna godzina zajęć praktycznych = 60 minut. c) Termin realizacji: od dnia zawarcia umowy do 15.11.2015r. d) Miejsce przeprowadzenia kursu: Nowy Sącz. 7) Pakiet 7 Kurs pierwsza pomoc przedmedyczna: a) Liczba uczestników: 2 osoby. b) Kurs obejmuje 16 godzin zajęć, w tym: 8 godzin zajęć teoretycznych i 8 godzin zajęć praktycznych, przy czym jedna godzina zajęć teoretycznych = 45 minut, jedna godzina zajęć praktycznych = 60 minut. c) Termin realizacji: od dnia zawarcia umowy do 15.10.2015r. d) Miejsce przeprowadzenia kursu: Nowy Sącz. 8) Pakiet 8 Kurs prawa jazdy kategorii B+E: a) Liczba uczestników: 1 osoba. b) Wykonawca zrealizuje część teoretyczną i praktyczną kursu w wymiarze czasowym nie mniejszym niż określony w Rozporządzeniu Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 13 lipca 2012 r. w sprawie szkolenia osób ubiegających się o uprawnienia do kierowania pojazdami, instruktorów i wykładowców (Dz. U. z 2012 r. poz. 1019) oraz zgodnie ze szczegółowym programem szkolenia kandydatów na kierowców określonym w Załączniku nr 1 do w/w rozporządzenia. c) Termin realizacji: od dnia zawarcia umowy do 31.10.2015r. d) Miejsce przeprowadzenia kursu: w granicach administracyjnych miasta Nowego Sącza lub powiatu nowosądeckiego (w odległości nie większej niż 15 km od Nowego Sącza); 9) Pakiet 9 Kurs pilarza - drwala - operatora pilarki spalinowej: a) Liczba uczestników: 11 osób. b) Kurs obejmuje 230 godziny zajęć, w tym: 30 godzin zajęć teoretycznych i 200 godzin zajęć praktycznych, przy czym jedna godzina zajęć teoretycznych = 45 minut, jedna godzina zajęć praktycznych = 60 minut. c) Termin realizacji: od dnia zawarcia umowy do 30.11.2015r. d) Miejsce przeprowadzenia kursu: zajęcia teoretyczne - Nowy Sącz, zajęcia praktyczne - teren lasów gminnych lub państwowych powiatu nowosądeckiego. 10) Pakiet 10 Kurs barmański: a) Liczba uczestników: 10 osób. b) Kurs obejmuje 45 godzin zajęć na grupę, w tym:12 godzin zajęć teoretycznych i 33 godziny zajęć praktycznych, przy czym jedna godzina zajęć teoretycznych = 45 minut, jedna godzina zajęć praktycznych = 60 minut. c) Termin realizacji: od dnia zawarcia umowy do 15.12.2015r. d) Miejsce przeprowadzenia kursu: Nowy Sącz. e) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w Załączniku nr 6.10 do niniejszej specyfikacji. 11) Pakiet 11 Kurs kosmetyczny: a) Liczba uczestników: 1 osoba. b) Kurs obejmuje 100 godzin zajęć, w tym: 20 godzin zajęć teoretycznych i 100 godzin zajęć praktycznych, przy czym jedna godzina zajęć teoretycznych = 45 minut, jedna godzina zajęć praktycznych = 60 minut. c) Termin realizacji: od dnia zawarcia umowy do 30.11.2015r. d) Miejsce przeprowadzenia kursu: Rytro. 12) Pakiet 12 Kurs masażu tensegracyjnego: a) Liczba uczestników: 1 osoba. b) Kurs obejmuje 30 godzin zajęć, w tym: 5 godzin zajęć teoretycznych i 25 godzin zajęć praktycznych, przy czym jedna godzina zajęć teoretycznych = 45 minut, jedna godzina zajęć praktycznych = 60 minut. c) Termin realizacji: od dnia zawarcia umowy do 31.10.2015r. d) Miejsce przeprowadzenia kursu: Nowy Sącz 13) Pakiet 13 Kurs pn. metody regeneracji włosów: a) Liczba uczestników: 1 osoba. b) Kurs obejmuje 40 godzin zajęć, w tym: 5 godzin zajęć teoretycznych i 35 godzin zajęć praktycznych, przy czym jedna godzina zajęć teoretycznych = 45 minut, jedna godzina zajęć praktycznych = 60 minut. c) Termin realizacji: od dnia zawarcia umowy do 15.11.2015r. d) Miejsce przeprowadzenia kursu: Nowy Sącz. 14) Pakiet 14 Kurs technik sprzedaży bezpośredniej: a) Liczba uczestników: 1 osoba. b) Kurs obejmuje 80 godzin zajęć, w tym: 60 godzin zajęć teoretycznych i 20 godzin zajęć praktycznych, przy czym jedna godzina zajęć teoretycznych = 45 minut, jedna godzina zajęć praktycznych = 60 minut. c) Termin realizacji: od dnia zawarcia umowy do 15.11.2015r. d) Miejsce przeprowadzenia kursu: Piwniczna-Zdrój. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w specyfikacji istotnych warunków zamówienia..
  7. TRENING ZASTĘPOWANIA AGRESJI -ART
    Zamawiający: Zakład Karny w Nysie, Nysa
    Zakres zamówienia - Trening zastępowania agresji - ART - Ilość osób do przeszkolenia - 10 - Ilość kursów : 1 (jeden) - Ilość godzin kursu co najmniej 30 godzin zajęć dydaktycznych (godz. zegar. 60 minut) Program szkolenia powinien zawierać następujące minimum programowe, uwzględniające standardy i zasady prowadzenia treningu ART - Trening umiejętności społecznych - Trening kontroli złości - Trening wnioskowania moralnego Zajęcia odbywać się będą w zgodzie z porządkiem wewnętrznym jednostki, w dni od poniedziałku do piątku w godzinach: 8.00 - 13.00 oraz 15.00 - 19.00 (max. czas trwania zajęć w danym dniu nie powinien przekroczyć 3 godzin) Uwaga!: częstotliwość i terminy zajęć mogą ulec zmianie po uprzednim uzyskaniu zgody Dyrektora ZK W oparciu o powyższe minimum programowe Wykonawca, przed rozpoczęciem treningu, przedstawi Zamawiającemu do akceptacji program, który winien być zgodny z Zarządzeniem nr 2/04 Dyrektora Generalnego Służby Więziennej z dnia 24 luty 2004 roku, zmienionym Zarządzeniem 32/08 w sprawie szczegółowych zasad prowadzenia i organizacji, zawierający w szczególności nazwę i zakres kursu, czas trwania i sposób organizacji pracy penitencjarnej oraz zakresów czynności i pracowników działów penitencjarnych i terapeutycznych Dyrektora Generalnego SW z dnia 24 grudnia 2008, a po jego zakończeniu sprawozdanie zgodne z załącznikiem 32 do w/w Zarządzenia, Zamawiający zapewnia w zakresie zajęć sale wykładowe z wyposażeniem, które znajdują się na terenie Zakładu Karnego w Nysie Wykonawca zapewnia w ramach zajęć: 2 realizatorów treningu, posiadających udokumentowane uprawnienia do jego przeprowadzenia (aktualne certyfikaty), materiały niezbędne do przeprowadzenia treningu..
  8. Księgowość podmiotów gospodarczych z obsługą komputerowych programów księgowych - Płatnik i Symfonia oraz prowadzeniem księgi przychodów i rozchodów
    Zamawiający: Powiatowy Urząd Pracy w Łodzi, Łódź
    Przedmiotem szkolenia jest szkolenie grupowe dla 15 osób bezrobotnych w zakresie Księgowość podmiotów gospodarczych z obsługą komputerowych programów księgowych - Płatnik i Symfonia oraz prowadzeniem księgi przychodów i rozchodów, realizowane w trakcie 300 godzin zegarowych
  9. Przeprowadzenie zajęć wyrównawczych z komunikacji społecznej dla studentów KUL z dysfunkcją słuchu w ramach projektu Najlepsze praktyki w strategicznej transformacji KUL
    Zamawiający: Katolicki Uniwersytet Lubelski Jana Pawła II, Lublin
    1. Przedmiotem zamówienia jest usługa przeprowadzenia zajęć wyrównawczych z komunikacji społecznej dla studentów KUL z dysfunkcją słuchu w ramach projektu Najlepsze praktyki w strategicznej transformacji KUL z podziałem na części. Usługa realizowana jest w ramach projektu Najlepsze praktyki w strategicznej transformacji KUL współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wymagań Zamawiającego dla poszczególnych części został zawarty odpowiednio w załącznikach: Część 1. Integracja społeczna osób niesłyszących i słabosłyszących - alternatywne środki komunikacji - edycja III, grupa 1 Załącznik nr 1 do SIWZ. Część 2. Integracja społeczna osób niesłyszących i słabosłyszących - technologia wspierająca niesłyszących - edycja III, grupa 1 Załącznik nr 2 do SIWZ. Część 3. Alternatywne formy komunikowania się - język migowy I stopnia - edycja III, grupa 1 Załącznik nr 3 do SIWZ. Część 4. Alternatywne formy komunikowania się - język migowy II stopnia - edycja III, grupa 1 Załącznik nr 4 do SIWZ. Część 5. Konsultacje językowe - prace pisemne na uniwersytecie - edycja III, grupa 1 Załącznik nr 5 do SIWZ. Część 6. Integracja społeczna osób niesłyszących i słabosłyszących - alternatywne środki komunikacji - edycja III, grupa 2 Załącznik nr 6 do SIWZ. Część 7. Integracja społeczna osób niesłyszących i słabosłyszących - technologia wspierająca niesłyszących - edycja III, grupa 2 Załącznik nr 7 do SIWZ Część 8. Alternatywne formy komunikowania się - język migowy I stopnia - edycja III, grupa 2 Załącznik nr 8 do SIWZ. Część 9. Alternatywne formy komunikowania się - język migowy II stopnia - edycja III, grupa 2 Załącznik nr 9 do SIWZ. Część 10. Konsultacje językowe - prace pisemne na uniwersytecie - edycja III, grupa 2 Załącznik nr 10 do SIWZ. 4. Wykonawca zobowiązany jest do świadczenia na rzecz Zamawiającego usług w ramach projektu Najlepsze praktyki w strategicznej transformacji KUL, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego polegających w szczególności na: -Przeprowadzeniu zajęć, opracowaniu i utrwaleniu programu zajęć wyrównawczych z komunikacji społecznej dla studentów KUL z dysfunkcją słuchu, -Opracowaniu, utrwaleniu i udostępnieniu określonym przez Zamawiającego osobom nowych materiałów dydaktycznych i szkoleniowych w zakresie objętym przedmiotem tych zajęć; -Zrealizowaniu indywidualnych ćwiczeń ze studentami i dodatkowych konsultacji merytorycznych dotyczących tych zajęć według oryginalnych metod odpracowanych przez Wykonawcę; -Opracowaniu i utrwalenie tematów, sprawdzianów, zaliczeń i egzaminów oraz ich przeprowadzenie według wskazówek Zamawiającego; -Dokonaniu oceny i recenzji pisemnych prac osób określonych przez Zamawiającego
  10. Szkolenia zawodowe dla uczestników projektu systemowego Zakontraktuj swoją przyszłość współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Poddziałania 7.1.1 Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki oraz osób z ich otoczenia
    Zamawiający: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej, Mikołów
    część Nazwa szkolenia min. l-ba godz. l-ba osób 1 Opiekunka osób starszych,
    niepełnosprawnych, dzieci Minimum tematyczne: - rola i zadania opiekuna osób starszych, niepełnosprawnych, dzieci. Sylwetka zawodowa opiekuna, -wykonywanie codziennych czynności z zakresu gospodarstwa domowego, - wykonywanie czynności higienicznych przy podopiecznym, - wspieranie biologicznych
    funkcji życiowych podopiecznego, - organizowanie czasu podopiecznemu i dotrzymywanie towarzystwa, łącznie 180 20 30 40 50 40 2 2 Kierowca wózków
    jezdniowych z wymianą butli gazowych: Minimum tematyczne: - podział stosowanych wózków, - budowa wózków, - czynności operatora przed, w trakcie i po
    zakończeniu pracy, - wiadomości z zakresu ładunkoznawstwa, - wiadomości z zakresu bhp, - wiadomości o dozorze technicznym, - bezpieczne użytkowanie butli,
    w tym i bezpieczna wymiana, - zajęcia praktyczne łącznie 67 3 3 Obsługa kasy fiskalnej i komputera Minimum tematyczne: - elementy prawa, - towaroznawstwo, -
    dokumentacja handlowa i magazynowa, - obsługa kas fiskalnych, - ćwiczenia - program do fakturowania - wykorzystywanie komputera do pracy w handlu łącznie 70
    30 40 11 4 Operator koparki Minimum tematyczne: - teoria - praktyka łącznie 202 116 86 1 5 Spawacz MAG + TIG Minimum tematyczne: - teoria - praktyka łącznie
    250 30 220 4 6 Magazynier z obsługą wózka widłowego Minimum tematyczne: - sprzedawca magazynier, - obsługa wózka widłowego łącznie 120 60 60 7 7
    Przepalacz gazowy Minimum tematyczne: - teoria - praktyka łącznie 45 12 33 2 8 Animator zabaw dziecięcych Minimum tematyczne: - specyfika pracy animatora
    zabaw dziecięcych, - zabawy poznawcze i integracyjne, - zabawy z chustą animacyjną, - skręcanie zwierzątek i innych form z baloników, - wstęp do malowania
    twarzy, - nowoczesne techniki plastyczne w pracy z dziećmi łącznie 6 1 9 Obsługa komputera Ms Office - kurs podstawowy oraz średniozaawansowany Minimum
    tematyczne: - Word - Excel, - Power Point łącznie 40 1 10 Kurs administracyjno - biurowy Minimum tematyczne: - elementy prawa administracyjnego, - czynności
    biurowe, - prowadzenie dokumentacji kadrowej i biurowej, - wykorzystanie programów księgowych do pracy biurowej, - zastosowanie komputerów w firmie łącznie 90
    1 11 Pomoc cukiernika Minimum tematyczne: - zasady bhp, - towaroznawstwo surowców ciastkarskich i cukierniczych - systemy bezpieczeństwa i jakości
    zdrowotnej wyrobów ciastkarskich i cukierniczych - technologia - teoretyczne podstawy produkcji ciastkarskiej i cukierniczej - zasady zdobienia i dekorowania
    wyrobów ciastkarskich i cukierniczych - technologie sporządzania wyrobów ciastkarskich - zajęcia praktyczne łącznie 100 40 60 1 12 CNC - programowanie i
    obsługa obrabiarek sterowanych numerycznie Minimum tematyczne: - teoria - praktyka łączna 120 30 90 1 13 Masaż (I, II i III stopień): Minimum tematyczne: - I
    stopień - II stopień - III stopień łącznie 180 60 60 60 1 14 Kucharz małej gastronomii Minimum tematyczne: - teoria - praktyka łącznie 120 30 90 1 15 Wizaż i
    stylizacja paznokci Minimum tematyczne: - organizacja i higiena pracy, - anatomia dłoni i stóp - schorzenia dermatologiczne dłoni, stóp, paznokci - preparaty
    kosmetyczne i lecznicze - manicure kosmetyczny - pedicure kosmetyczny - stylizacja paznokci - wprowadzenie (omówienie kuferka) - klasyczny makijaż dzienny,
    wieczorowy, ślubny - wykonywanie makijażu fantazyjnego twarzy i body painting łącznie 100 60 40 2 16 Język angielski podstawowy, średniozaawansowany,
    zaawansowany 9 17 Język hiszpański podstawowy 3 18 Kurs komputerowy i internetowy Minimum tematyczne: - podstawowe pojęcia związane z komputerem -
    podstawowa obsługa komputera - współpraca komputera z urządzeniami - podstawy edytora tekstu Ms Office i Openoffice - podstawy arkusza kalkulacyjnego Ms
    Office i Openoffice - podstawy prezentacji multimedialnych Ms Office i Openoffice - podstawy internetu - tworzenie skrzynek poczty elektronicznej oraz programy
    pocztowe - komunikatory internetowe - wyszukiwanie informacji w internecie - portale społecznościowe łącznie 70 9 19 Kurs komputerowy Minimum tematyczne: -krok po kroku w CorelDraw - krok po kroku w Photoshop łącznie 40 11 20 Warsztaty aktywizacyjne Tematy: 1. Samopoznanie, diagnoza własnego potencjału,
    umiejętności potrzebne do skutecznego działania, asertywność, skuteczna motywacja 2. Aktywne poruszanie się po rynku pracy, autoprezentacja, rozmowa
    kwalifikacyjna, dokumenty aplikacyjne 3. Ukształtowanie kompetencji dobrego pracownika, umiejętności potrzebne do utrzymania pracy, dobra organizacja pracy,
    kreatywność w pracy łącznie 9 3 3 3 13 21 Warsztaty promujące równość kobiet i mężczyzn Minimum tematyczne: - przeciwdziałanie dyskryminacji ze względu na
    płeć i wiek - mity i stereotypy dotyczące płci - mity polityki równości płci - bariery równości płci - różnice w pełnieniu ról społecznych przez kobiety i mężczyzn -
    założenia polityki równości płci - różnice potrzeb kobiet i mężczyzn - wpływ kultury i mediów na wzorzec osobowy i role przyjmowane przez kobiety i mężczyzn -
    równy status kobiet i mężczyzn w domu i na ryku pracy łącznie 8 37 22 Trening umiejętności życiowych i zastępowania agresji 1. Trening umiejętności życiowych: -
    rozwijanie umiejętności interpersonalnych - zwiększenie poczucia odpowiedzialności za własne życie - nabycie umiejętności radzenia sobie w sytuacjach trudnych -
    rozwój umiejętności lepszego rozumienia zachowań własnych oraz innych osób 2. Trening umiejętności prospołecznych: - podstawowe umiejętności prospołeczne i
    ich zastosowanie w praktyce - umiejętności emocjonalne - alternatywne umiejętności wobec agresji - umiejętność radzenia sobie ze stresem - umiejętność
    planowania 3. Trening kontroli złości: - czynniki wyzwalające złość - rozpoznawanie sygnałów wskazujących na podwyższony stan napięcia emocjonalnego -
    techniki zmniejszające poziom gniewu - techniki nagradzania siebie za nieagresywne zachowania 4. Trening wnioskowania moralnego: - nauka właściwej hierarchii
    wartości - edukacja moralna - uwzględnianie potrzeb i praw innych osób - tolerancja łącznie 16 4 4 4 4 11 Zamawiający ustala poniżej miesiące, w jakich winno być
    zrealizowane wsparcie: Część I - Opiekunka osób starszych, niepełnosprawnych, dzieci lipiec - sierpień Część II - Kierowca wózków jezdniowych z wymianą butli
    gazowych lipiec Część III - Obsługa kasy fiskalnej i komputera listopad Część IV - Operator koparki sierpień wrzesień październik Część V - Spawacz MAG + TIG
    lipiec, sierpień, wrzesień Część VI - Magazynier z obsługą wózka widłowego październik Część VII - Przepalacz gazowy lipiec Część VIII - Animator zabaw
    dziecięcych wrzesień Część IX - Obsługa komputera Ms Office - kurs podstawowy oraz średniozaawansowany sierpień Część X - Kurs administracyjno - biurowy
    wrzesień - październik Część XI - Pomoc cukiernika sierpień - wrzesień Część XII - CNC - programowanie i obsługa obrabiarek sterowanych numerycznie lipiec -
    sierpień Część XIII- Masaż (I, II i III stopień) lipiec, sierpień, wrzesień Część XIV - Kucharz małej gastronomii sierpień - wrzesień Część XV - Wizaż i stylizacja
    paznokci wrzesień Część XVI- Język angielski podstawowy, średniozaawansowany, zaawansowany Lipiec - sierpień czwartki 11-13 Część XVII - Język hiszpański
    podstawowy Lipiec - sierpień wtorki 11-13 Cześć XVIII- Kurs komputerowy i internetowy wrzesień Część XIX - Kurs komputerowy Wrzesień - październik 15-18
    godzina Część XX - Warsztaty aktywizacyjne 10, 13, 14 październik Część XXI - Warsztaty promujące równość kobiet i mężczyzn 4 listopad Część XXII - Trening
    umiejętności życiowych i zastępowania agresji 6,13,20, 28 listopad 15-18godzina Obowiązki wykonawcy: 1. Wykonywanie czynności związanych z przedmiotem
    umowy z należytą starannością i czuwanie nad prawidłową realizacją. 2. Współpraca z koordynatorem projektu i pracownikami socjalnymi pracującymi z
    uczestnikami projektu. 3. Ubezpieczenie uczestników od następstw nieszczęśliwych wypadków. 4. Przygotowanie po zakończonym szkoleniu/kursie protokołuzdawczo - odbiorczego. 5. Wykonawca jest zobowiązany do natychmiastowego powiadomienia Zamawiającego o: - niezgłoszeniu się uczestnika na szkolenie/kurs
    - przerwaniu szkolenia/kursu lub rezygnacji z uczestnictwa uczestników - każdorazowej nieobecności uczestnika na szkoleniu/kursie - faktach innych mających
    bezpośredni wypływ na prawidłową realizację przedmiotu umowy. 6. Uczestnicy szkolenia/kursu winni mieć zapewnione: - materiały dydaktyczne i biurowe
    konieczne do przeprowadzenia zajęć - odbiór materiałów musi zostać potwierdzony przez każdego uczestnika poprzez złożenie stosownego oświadczenia -
    niezbędne maszyny, narzędzia, produkty konieczne do realizacji szkolenia/kursu - warunki przebiegu szkolenia/kursu w oparciu o zasady BHP - sale dydaktyczne
    powinny być wyposażone w odpowiednie miejsca siedzące, stoliki, sprzęt audiowizualny itp. dostosowany do potrzeb grupy słuchaczy 7. W celu potwierdzenia
    zrealizowania wsparcia Wykonawca winien prowadzić następującą dokumentację: - listy obecności - dzienniki zajęć - oświadczenia uczestników o odbiorze
    materiałów, dydaktycznych, biurowych , cateringu 8. Wykonawca zapewni catering: - na zajęciach, których czas trwania dziennie przekroczy 4 godziny lekcyjne w
    postaci przerwy kawowej - na zajęciach, których czas trwania dziennie przekroczy 6 godzin lekcyjnych w postaci przerwy kawowej i obiadu. Warunki
    przeprowadzenia szkoleń/kursów: 1. Szkolenia/kursy będą realizowane zgodnie z harmonogramem uzgodnionym z koordynatorem projektu. Zmiany
    harmonogramów winny być każdorazowo zaakceptowane przez Zamawiającego. 2. Zamawiający uiści zapłatę za faktyczną ilość przeszkolonych uczestników, a w
    przypadku skreślenia z listy uczestników w trakcie trwania szkolenia/kursu Zamawiający zapłaci proporcjonalnie do ilości wykonanych godzin. 3. Zamawiający
    dopuszcza możliwość dołączenia uczestników do grup kursantów realizujących tożsame szkolenie/kurs. 4. Ustala się, że do czasu trwania szkolenia/kursu będzie
    wliczony czas przeznaczony na egzamin. 5. Zajęcia będą odbywać się w dni powszednie tj. od poniedziałku do piątku, w godzinach od 8.00 do 18.00. Jednakże
    liczba godzin dziennie nie może przekroczyć ośmiu godzin. 6. Miejsce szkolenia winno zostać przygotowane w taki sposób, aby było dostosowane do wymogów
    bhp, zapewniało wszelkie sprzęty niezbędne do prawidłowego wykonania przedmiotu umowy. 7. W przypadku, gdy zakres szkolenia wymagałby przemieszczenia
    się uczestników do innego miejsca niż wskazane w ofercie Wykonawca zapewni przewóz uczestnikom we własnym zakresie do miejsca odbywania się zajęć i z
    powrotem. 8. Wykonawca jest winien zapewnić uczestnikom szkoleń/kursów, aby były one realizowane zgodnie z przepisami bhp, należy także zabezpieczyć
    uczestników w niezbędną odzież ochronną, gdy wymaga tego charakter szkolenia/kursu. 9. Wykonawca zapewni uczestnikom na własność materiały szkoleniowe
    tj. podręczniki, skrypty, teczki, notesy, długopisy, ołówki, zeszyty itp.). Materiał powinny być oznakowane zgodnie z wytycznymi dotyczącymi oznakowania
    projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013. Uczestnicy kwitują odbiór materiałów własnoręcznym podpisem. Oryginały pokwitowania
    Wykonawca przekaże Zamawiającemu po zrealizowaniu usługi. 10. Zamawiający będzie przesyłał Wykonawcy każdorazowo listę uczestników szkolenia/kursu. 11.
    Wykonawca dokona ubezpieczenia uczestników od następstw nieszczęśliwych wypadków. Kopię polis ubezpieczeniowych Wykonawca przekaże Zamawiającemu.
    12. Na początku i na zakończeniu szkolenia/kursu zostaną z uczestnikami przeprowadzone ankiety oceniające wsparcie. 13. Po zakończeniu szkolenia/kursu
    każdy uczestnik otrzyma zaświadczenie potwierdzające nabyte uprawnienia. Wszelkie dyplomy, zaświadczenia, certyfikaty winny być oznakowane logiemEuropejskiego Funduszu Społecznego i informacją o współfinansowaniu ze środków EFS. 14. Wykonawca jest zobowiązany do przestrzegania zapisów Ustawy z
    dnia 29 sierpnia 1997 roku o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002r Nr 101 poz. 926 z późn. zm.) przy gromadzeniu oraz przetwarzaniu danych osobowych
    osób kierowanych na szkolenia/kursy. 15. Wszelkie obowiązki i czynności wynikające z zakresu zamówienia Wykonawca zapewni na swój koszt i we własnym
    zakresie. 16. Realizacja zamówienia winna nastąpić, nie dalej niż 20 km od siedziby Zamawiającego.
  11. Przeprowadzenie zajęć dodatkowych w ramach projektu Mam zawód-mam pracę w regionie
    Zamawiający: Miasto Jastrzębie Zdrój, Jastrzębie-Zdrój
    Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie zajęć dodatkowych dla uczniów szkół ponadgimnazjalnych, uczestników projektu systemowego Mam zawód-mam pracę w regionie wraz z ubezpieczeniem NNW. Przedmiot zamówienia winien być realizowany we wskazanych przez Zamawiającego pracowniach zlokalizowanych na terenie miasta Jastrzębie-Zdrój. Zamawiający zapewnia przez to miejsce do prowadzenia zajęć, jednak ze względu na ich bieżące wykorzystanie do prowadzenia lekcji Harmonogram zajęć musi zostać uzgodniony z Dyrektorem szkoły, w której znajdują się pracownie wykorzystane do zajęć.
    Łącznie przewiduje się przeprowadzenie 7 rodzajów zajęć dodatkowych dla uczniów szkół ponadgimnazjalnych z podziałem na 7 części:
    dla części I Kursu: Język angielski dla maksymalnie czterech maksymalnie 9 osobowych grup,
    dla części II Kursu: Programowanie obrabiarek CNC (z ang. Computer Numerical Control) dla czterech maksymalnie 9 osobowych grup,
    dla części III Kursu: Modelowanie 2D/3D w systemie Solid Edge dla dwóch maksymalnie 12 osobowych grup,
    dla części IV Kursu: Modelowanie 2D/3D w systemie AutoCad dla dwóch maksymalnie 12 osobowych grup.
    dla części V Kursu: Sommeliera z elementami carvingu dla jednej maksymalnie 12 osobowej grupy.
    dla części VI Kursu: analiza chemiczna dla jednej maksymalnie 12 osobowej grupy uczniów technikum analitycznego.
    dla części VII Kursu: magazyniera z obsługą programów magazynowych dla jednej maksymalnie 12 osobowej grupy uczniów
  12. Usługa przygotowania i przeprowadzenia kursów zawodowych w ramach Projektu Aktywizacja zawodowa pracowników sektora oświaty na dolnośląskim rynku pracy, w podziale na 16 części
    Zamawiający: Dolnośląskie Centrum Informacji Zawodowej i Doskonalenia Nauczycieli w Wałbrzychu, Wałbrzych
    Przedmiotem zamówienia jest świadczenie na rzecz Zamawiającego: usługi przygotowania i przeprowadzenia kursów w ramach Projektu pn. Aktywizacja zawodowa pracowników sektora oświaty na dolnośląskim rynku pracy. Usługa współfinansowana ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego - Programu Operacyjnego Kapitał ludzki. Projekt jest skierowany do pracowników sektora oświaty zagrożonych zwolnieniem, przewidzianych do zwolnienia, zwolnionych z przyczyn dotyczących pracodawcy. Usługa ma obejmować koszty szkoleń zawodowych wraz z zapewnieniem sal, wykładowców, cateringu (kawa, herbata, ciastka suche), opracowanie programów realizacji szkoleń, opracowanie i wykonanie materiałów szkoleniowych, zapewnienie pomocy dydaktycznych i sprzętu; opłat za egzaminy, opłat za wydanie zaświadczeń, certyfikatów, świadectw.
  13. zorganizowanie i przeprowadzenie warsztatów hobbystycznych dla młodzieży biorącej udział w projekcie Aktywny Targówek współfinansowanym ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego- warsztat Zumby
    Zamawiający: Ośrodek Pomocy Społecznej Dzielnicy Targówek miasta stołecznego Warszawy, Warszawa
    Przedmiotem zamówienia jest Przeprowadzenie warsztatów hobbystycznych dla młodzieży biorącej udział w projekcie Aktywny Targówek realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki finansowanym ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego - warsztat Zumby.
    Kod CPV -ogólny 80.50.00.00-9- usługi szkoleniowe
    80.52.10.00-2 usługi opracowywania programów szkoleniowych
    Zamówienie dotyczy:
    Warsztaty Zumby dla 5 osób.
  14. Usługa przygotowania i przeprowadzenia kursów zawodowych w ramach Projektu Aktywizacja zawodowa pracowników sektora oświaty na dolnośląskim rynku pracy, w podziale na 16 części.
    Zamawiający: Dolnośląskie Centrum Informacji Zawodowej i Doskonalenia Nauczycieli w Wałbrzychu, Wałbrzych
    Przedmiotem zamówienia jest świadczenie na rzecz Zamawiającego: usługi przygotowania i przeprowadzenia szkoleń w ramach Projektu pn. Aktywizacja zawodowa pracowników sektora oświaty na dolnośląskim rynku pracy. Usługa współfinansowana ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego - Programu Operacyjnego Kapitał ludzki. Projekt jest skierowany do pracowników sektora oświaty zagrożonych zwolnieniem, przewidzianych do zwolnienia, zwolnionych z przyczyn dotyczących pracodawcy. Usługa ma obejmować koszty szkoleń zawodowych wraz z zapewnieniem sal, wykładowców, cateringu (kawa, herbata, ciastka suche), opracowanie programów realizacji szkoleń, opracowanie i wykonanie materiałów szkoleniowych, zapewnienie pomocy dydaktycznych i sprzętu; opłat za egzaminy, opłat za wydanie zaświadczeń, certyfikatów, świadectw
  15. Usługa szkoleniowa w zakresie Projektowanie przestrzenne z wykorzystaniem programów AutoCad, Autodesk Inventor
    Zamawiający: Powiatowy Urząd Pracy w Rzeszowie, Rzeszów
    Usługa szkoleniowa w zakresie
    Projektowanie przestrzenne z wykorzystaniem programów AutoCad, Autodesk Inventor dla 10 osób w wymiarze
    200 godz
  16. Przetarg nieograniczony na organizację i przeprowadzenie kursów w ramach projektu systemowego pt. Aktywność szansą na lepsze jutro
    Zamawiający: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Radomiu, Radom
    Przedmiotem zamówienia jest organizacja i przeprowadzenie kursów na rzecz uczestników projektu systemowego pt. Aktywność szansą na lepsze jutro.
    Zamówienie podzielone jest na piętnaście części
  17. Grafika i animacja komputerowa z reklamą i tworzeniem stron www
    Zamawiający: Sadecki Urząd Pracy, Nowy Sącz
    1.Przedmiotem zamówienia jest przygotowanie i przeprowadzenie szkolenia pn. Grafika i animacja komputerowa z reklamą i tworzeniem stron www dla 10 osób bezrobotnych w ramach I edycji kursowej.
    2.Celem szkolenia jest przygotowanie uczestników szkolenia do podjęcia pracy w zawodzie grafika komputerowego z umiejętnością tworzenia serwisów WWW, projektowania i realizacji witryny
    z użyciem HTML i CSS oraz obróbki grafiki na użytek Internetu.
    3.Poprzez przygotowanie i przeprowadzenie szkoleń rozumie się w szczególności obowiązki Wykonawcy obejmujące:
    a)Opracowanie programu szkolenia zgodnie z rozporządzeniem Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 14 maja 2014 r. w sprawie szczegółowych warunków realizacji oraz trybu i sposobów prowadzenia usług rynku pracy ( Dz. U. z 2014 r. poz. 667 ) według wzoru stanowiącego Załącznik nr 2 do SIWZ.
    Program szkolenia musi zawierać między innymi poniżej wymienione obszary :
    Grafika rastrowa z zakresu obsługi programu Adobe Photoshop,
    Grafika wektorowa z zakresu obsługi programu Corel Draw i Adobe Ilustrator,
    Animacja komputerowa z zakresu obsługi programu Adobe Flash,
    HTML (XHTML),
    Kaskadowe arkusze stylów(CSS).
    b)Wskazanie miejsca (lokalizacji) zajęć.
    c)Zapewnienie sali dydaktycznej przystosowanej do wielkości 10 osobowej grupy.
    d)Zapewnienie niezbędnego sprzętu umożliwiającego sprawne prowadzenie szkoleń tj. niezbędnych mebli biurowych (stoły, krzesła), minimum 10 stanowisk komputerowych
    z niezbędnym licencjonowanym oprogramowaniem oraz dostępem do Internetu. Zajęcia muszą być prowadzone na zasadzie 1 osoba - 1 stanowisko komputerowe.
    e)Przeprowadzenie szkoleń zgodnie z opracowanymi programami oraz wydanie dla każdego uczestnika szkolenia, zaświadczenia lub innego dokumentu potwierdzającego ukończenie szkolenia i uzyskanie umiejętności oraz certyfikatu (z odpowiednim oznakowaniem promocyjnym) zgodnego z Wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki
    f)Prowadzenie dokumentacji poszczególnych kursów tj.:
    dziennika zajęć edukacyjnych zawierającego tematy i wymiar godzin zajęć edukacyjnych oraz listę obecności zawierającą: imię, nazwisko i podpis uczestnika szkolenia;
    protokołu i karty ocen z okresowych sprawdzianów kształcenia oraz egzaminu końcowego, jeżeli zostały przeprowadzone;
    rejestru wydawanych zaświadczeń lub innych dokumentów potwierdzających ukończenie szkolenia i uzyskanie umiejętności lub kwalifikacji, zawierającego: numer, imię i nazwisko oraz numer PESEL uczestnika szkolenia, a w przypadku cudzoziemca numer dokumentu stwierdzającego tożsamość oraz nazwę szkolenia i datę wydania zaświadczenia,
    anonimowych ankiet oceny szkolenia dla uczestników i absolwentów szkolenia;
    g)Ubezpieczenia od następstw nieszczęśliwych wypadków powstałych w związku ze szkoleniem oraz w drodze do miejsca szkolenia i z powrotem osoby, które:
    nie posiadają prawa do stypendium szkoleniowego.
    Wykaz osób, które należy objąć w/w ubezpieczeniem na czas trwania całego szkolenia Zamawiający zobowiązuje się przekazać Wykonawcy najpóźniej do dnia rozpoczęcia szkolenia.
    kontynuują szkolenie po podjęciu zatrudnienia, innej pracy zarobkowej lub działalności gospodarczej.
    Koszt ewentualnego ubezpieczenia od następstw nieszczęśliwych wypadków należy uwzględnić przy obliczaniu kosztów szkolenia.
    h)Zapewnienie dwóch przerw kawowych (zimne i gorące napoje, poczęstunek).
    4.Wymagania dotyczące sposobu realizacji zamówienia:
    a)Miejsce realizacji szkolenia: Miasto Nowy Sącz.
    b)Czas trwania szkolenia - maksymalnie 32 dni robocze.
    c)Liczba godzin szkoleniowych wynosi 200 godzin zegarowych dla każdego uczestnika szkolenia. Liczba godzin zajęć w tygodniu obejmuje przeciętnie nie mniej niż 25 godzin zegarowych, dziennie nie może przekraczać 7 godzin zegarowych. Godzina zegarowa kursu liczy 60 minut i obejmuje zajęcia edukacyjne liczące 45 minut oraz przerwę liczącą średnio 15 minut (długość przerw może być ustalona elastycznie). Zajęcia teoretyczne i praktyczne trwają w układzie poniedziałek - piątek w godzinach od 8.00 maksymalnie do 16.00.
    d)Wykonawca musi zapewnić materiały dydaktyczne dla każdego uczestnika szkolenia
    (obowiązkowo w formie papierowej, a w przypadku posiadania materiałów w formie elektronicznej również w tej formie) oraz przekazać komplet materiałów wydawanych kursantom dla SUP (forma papierowa lub CD).
    Materiały szkoleniowe zostaną oznakowane zgodnie z Wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki
    e)Wykonawca zobowiązany jest w czasie wykonywania usługi przestrzegać przepisów BHP i ppoż.
    f)Wykonawca zobowiązuje się do przestrzegania przepisów ustawy z dnia 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. nr 101 poz. 926 z późn. zm.) Wykonawca może przetwarzać dane osobowe uczestników szkolenia wyłącznie w zakresie i celu niezbędnym do realizacji niniejszego zamówienia.
  18. Usługa przygotowania i przeprowadzenia kursów zawodowych w ramach Projektu Aktywizacja zawodowa pracowników sektora oświaty na dolnośląskim rynku pracy, w podziale na 25 części
    Zamawiający: Dolnośląskie Centrum Informacji Zawodowej i Doskonalenia Nauczycieli w Wałbrzychu, Wałbrzych
    Przedmiotem zamówienia jest świadczenie na rzecz Zamawiającego: usługi przygotowania i przeprowadzenia szkoleń w ramach Projektu pn. Aktywizacja zawodowa pracowników sektora oświaty na dolnośląskim rynku pracy. Usługa współfinansowana ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego - Programu Operacyjnego Kapitał ludzki. Projekt jest skierowany do pracowników sektora oświaty zagrożonych zwolnieniem, przewidzianych do zwolnienia, zwolnionych z przyczyn dotyczących pracodawcy. Usługa ma obejmować koszty szkoleń zawodowych wraz z zapewnieniem sal, wykładowców, cateringu (kawa, herbata, ciastka suche), opracowanie programów realizacji szkoleń, opracowanie i wykonanie materiałów szkoleniowych, zapewnienie pomocy dydaktycznych i sprzętu; opłat za egzaminy, opłat za wydanie zaświadczeń, certyfikatów, świadectw
  19. Przeprowadzenie kursu języka hiszpańskiego na poziomie B1 w ramach projektu systemowego Program aktywizacji społecznej w Powiecie Krośnieńskim
    Zamawiający: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Krośnie, Krosno
    Przedmiotem zamówienia jest Przeprowadzenie kursu języka hiszpańskiego na poziomie B1 w ramach projektu systemowego Program aktywizacji społecznej w Powiecie Krośnieńskim.

    Wymagania względem Wykonawcy:

    - LICZBA OSÓB: 1
    - MIEJSCE SZKOLENIA: Krosno miasto
    - CZAS TRWANIA KURSU: 31 godzin zegarowych
    - ubezpieczenie uczestniczki kursu od nieszczęśliwych wypadków,
    - logo Unii Europejskiej i POKL na dokumentach szkoleniowych wraz z zapisem
    o współfinansowaniu kursu przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu
    Społecznego,
    - posiadanie uprawnień do prowadzenia tego typu kursów,
    - rejestracja szkolenia na stronie internetowej inwestycjawkadry.info.pl
    - posiadanie niezbędnej wiedzy i sprzętu niezbędnego do przeprowadzenia szkolenia,
    - dysponowanie osobami do wykonania zamówienia,
    - zapewnienie miejsca do realizacji zajęć, zapewnienie materiałów szkoleniowych,
    - zapewnienie szkolenia zgodnie z przepisami bezpieczeństwa i higieny pracy,
    - prowadzenie listy obecności uczestniczki kursu, dzienników zajęć, list potwierdzających odbiór
    zaświadczeń o ukończeniu kursu, odbiór materiałów szkoleniowych, odbiór serwisu
    kawowego. Wszystkie wymienione dokumenty muszą zawierać logo Unii Europejskiej
    i POKL wraz z zapisem o współfinansowaniu kursu przez Unię Europejską w ramach
    Europejskiego Funduszu Społecznego,
    - wystawienie zaświadczeń o ukończeniu kursu, bądź certyfikatu. Dokumenty te muszą zawierać
    logo Unii Europejskiej i POKL wraz z zapisem o współfinansowaniu kursu przez Unię
    Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
    - zapewnienie serwisu kawowego (kawa, herbata, mleczko do kawy, cukier, napoje zimne,
    ciastka), w ilości zapewniającej komfort Uczestniczce szkolenia,
    - protokół z egzaminu jeżeli taki zostanie przeprowadzony
    - dopuszcza się możliwość dołączenia do grupy utworzonej przez wykonawcę kursu,
    - ankiety oceniające realizację kursu,
    - zawarcie ze Zleceniodawcą umowy o przetwarzaniu danych osobowych Uczestników kursu.
    - przekazanie zamawiającemu na płycie CD zdjęć z przebiegu kursu.
  20. Usługa szkoleniowa w zakresie Obsługa sklepu internetowego
    Zamawiający: Powiatowy Urząd Pracy w Rzeszowie, Rzeszów
    Usługa szkoleniowa w zakresie
    Obsługa sklepu internetowego dla 10 osób w wymiarze 120 godz
  21. zorganizowanie i przeprowadzenie kursów/szkoleń zawodowych i specjalistycznych
    Zamawiający: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Świdnicy, Świdnica
  22. Usługa przygotowania i przeprowadzenia kursów zawodowych w ramach Projektu Aktywizacja zawodowa pracowników sektora oświaty na dolnośląskim rynku pracy
    Zamawiający: Dolnośląskie Centrum Informacji Zawodowej i Doskonalenia Nauczycieli w Wałbrzychu, Wałbrzych
  23. Usługa szkoleniowa w zakresie Przedstawiciel handlowy + moduł języka angielskiego
    Zamawiający: Powiatowy Urząd Pracy w Rzeszowie, Rzeszów
  24. Organizację zadań szkoleniowych w ramach projektu: Nowa Szansa -wdrożenie Klubu Integracji Społecznej w Szczecinie
    Zamawiający: Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie, Szczecin
  25. Szkolenia zawodowe dla uczestników projektu systemowego Zakontraktuj swoją przyszłość współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Poddziałania 7.1.1 Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki oraz osób z ich otoczenia
    Zamawiający: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej, Mikołów
  26. Organizacja i przeprowadzenie kursów w ramach realizacji projektu pn. Podkarpacie stawia na zawodowców współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, 9.2 Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa
    Zamawiający: Starostwo Powiatowe, Przeworsk
  27. Szkolenia dla bezrobotnych
    Zamawiający: Powiatowy Urząd Pracy w Jastrzębiu-Zdroju, Jastrzębie-Zdrój
  28. pomocnik kucharza
    Zamawiający: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Lutowiskach, Lutowiska
  29. Usługa szkoleniowa: Specjalista ds. rozliczania, księgowania i realizacji projektów unijnych.
    Zamawiający: Powiatowy Urząd Pracy w Rzeszowie, Rzeszów
  30. ZP.26.05.2014 Szkolenia osób bezrobotnych zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Radomiu, finansowane ze środków EFS Inicjatywa.
    Zamawiający: Powiatowy Urząd Pracy w Radomiu, Radom
  31. Usługa szkoleniowa w ramach projektu pn.: Profesjonalny nauczyciel - wyższa jakość suwalskiej szkoły na terenie Powiatu Miasta Suwałki
    Zamawiający: Miasto Suwałki, Suwałki
  32. Usługi edukacyjne obejmujące przeprowadzenie dodatkowych zajęć w ramach projektu Uczeń na 6 w Publicznym Gimnazjum im. Fryderyka Chopina w Radominie.
    Zamawiający: Gmina Radomin, Radomin
  33. Świadczenie usług szkoleniowych na rzecz Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Policach
    Zamawiający: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie, Police
  34. Usługa przeprowadzenia kursów dla uczestników projektu Mam zawód - mam pracę w regionie z terenu Miasta Świętochłowice.
    Zamawiający: Gmina Świętochłowice reprezentowana przez Prezydenta Miasta Świętochłowice, Świętochłowice
  35. prowadzenie usług szkoleniowych na rzecz Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Policach
    Zamawiający: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie, Police
  36. Przeprowadzenie kursów zawodowych i kursu języka angielskiego dla uczestników projektu Mam zawód - mam pracę w regionie
    Zamawiający: Gmina Miejska Żory, Żory
  37. Przeprowadzenie kursów zawodowych i kursu języka angielskiego dla uczestników projektu Mam zawód - mam pracę w regionie
    Zamawiający: Gmina Miejska Żory, Żory
  38. Przeprowadzenie zawodowych kursów kwalifikacyjnych w projekcie o tytule Będzińska Liga Zawodowców zwanego dalej projektem, realizowanego przez Powiat Będziński/Powiatowe Centrum Kształcenia Ustawicznego i Praktycznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.2 Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego
    Zamawiający: Powiatowe Centrum Kształcenia Ustawicznego i Praktycznego, Będzin
  39. Zorganizowanie i przeprowadzenie specjalistycznych szkoleń informatycznych oraz zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia język migowy dla administracji publicznej dla pracowników Zakładu Ubezpieczeń Społecznych w Oddziale ZUS w Rybniku
    Zamawiający: Zakład Ubezpieczeń Społecznych w Warszawie Oddział w Rybniku, Rybnik
  40. Organizacja i przeprowadzenie kursów w ramach Projektu Modernizacja kształcenia zawodowego w Małopolsce Program Operacyjny Kapitał Ludzki Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach Działanie 9.2 Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolenia zawodowego
    Zamawiający: Powiat Proszowicki, Proszowice
  41. Usługa polegająca na przeprowadzeniu szkoleń zawodowych na przedstawiciela handlowego z prawem jazdy kat. /B/, operatora koparko ładowarki i sprzedawcę z obsługa kasy fiskalnej oraz zapewnieniu obsługi cateringowej.
    Zamawiający: Gmina Wielopole Skrzyńskie, Wielopole Skrzyńskie
  42. Świadczenie usług edukacyjnych w ramach Projektu POKL.09.02.00-24-098/12 Lepszy start na rynku pracy.
    Zamawiający: Zespół Szkół Technicznych i Ogólnokształcących Nr 1 im. Wojciecha Korfantego w Chorzowie, Chorzów
  43. Przeprowadzenie kursów zawodowych i kursu języka angielskiego dla uczestników projektu Mam zawód - mam pracę w regionie
    Zamawiający: Gmina Miejska Żory, Żory
  44. Szkolenia dla beneficjentów projektu systemowego Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Wodzisławiu Śląskim pt. Razem przeciw wykluczeniu społecznemu
    Zamawiający: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej, Wodzisław Śląski
  45. Szkolenia dla bezrobotnych.
    Zamawiający: Powiatowy Urząd Pracy w Jastrzębiu-Zdroju, Jastrzębie-Zdrój
  46. PRZYGOTOWANIE, ORGANIZACJA I PRZEPROWADZENIE KURSÓW PODNOSZĄCYCH KOMPETENCJE I UMIEJĘTNOŚCI O CHARAKTERZE ZAWODOWYM DLA UCZESTNIKÓW PROJEKTU PN.: STAWIAM NA SIEBIE!, WSPÓŁFINANSOWANEGO ZE ŚRODKÓW EUROPEJSKIEGO FUNDUSZU SPOŁECZNEGO W RAMACH PROGRAMU OPERACYJNEGO KAPITAŁ LUDZKI, PRIORYTET VII PROMOCJA INTEGRACJI SPOŁECZNEJ, DZIAŁANIE 7.1 ROZWÓJ I UPOWSZECHNIENIE AKTYWNEJ INTEGRACJI, PODDZIAŁANIE 7.1.1 ROZWÓJ I UPOWSZECHNIANIE AKTYWNEJ INTEGRACJI PRZEZ OŚRODKI POMOC W SIEDLCACH.
    Zamawiający: Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie, Siedlce
  47. PRZEPROWADZENIE SZKOLEŃ ZAWODOWYCH, TRENINGÓW I WARSZTATÓW DLA BEZROBOTNYCH Z TERENU GMINY KŁODAWA W FORMIE 4 ODDZIELNYCH ZADAŃ W ZAKRESIE PROJEKTU SYSTEMOWEGO Z EFS POKONAMY TRUDNOŚCI WSPÓŁFINANSOWANEGO PRZEZ UNIĘ EUROPEJSKĄ W RAMACH EUROPEJSKIEGO FUNDUSZU SPOŁECZNEGO POKL, PRIORYTET VII PROMOCJA INTEGRACJI SPOŁECZNEJ, DZIAŁANIE 7.1 ROZWÓJ I UPOWSZECHNIANIE AKTYWNEJ INTEGRACJI, PODDZIAŁANIA 7.1.1 ROZWÓJ I UPOWSZECHNIANIE AKTYWNEJ INTEGRACJI PRZEZ OŚRODKI POMOCY SPOŁECZNEJ
    Zamawiający: Ośrodek Pomocy Społecznej w Kłodawie, Kłodawa
  48. Przedmiot zamówienia obejmuje zorganizowanie i przeprowadzenie kursów z zakresu rzemiosła ludowego dla 16 osób niepełnosprawnych z terenu gmin: Damnica, Dębnica Kaszubska, Smołdzino, Główczyce, Kępice, Potęgowo - uczestników projektu konkursowego pn. Rękodzieło sposobem na przełamanie barier, realizowanego przez Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Słupsku w ramach poddziałania 7.2.1 Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007 - 2013 współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego
    Zamawiający: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie, Słupsk
  49. NI.3410-EFS-1/5/2012
    Zamawiający: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej, Puławy
  50. Przetarg nieograniczony na przeprowadzenie warsztatów w ramach projektu pt. Aktywność szansą na lepsze jutro
    Zamawiający: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Radomiu, Radom
  51. Zakup sprzętu komputerowego, optycznego, oprogramowania teledetekcyjnego oraz przeprowadzenia szkolenia GIS w ramach projektu Budowa systemu informacji przestrzennej (GIS) dla Planu Ochrony, kompleksowego zarządzania ochroną różnorodności biologicznej oraz monitoringu zasobów przyrodniczych w Ojcowskim Parku Narodowym
    Zamawiający: Ojcowski Park Narodowy, Ojców
  52. Projektowanie AutoCAD 2D, 3D
    Zamawiający: Powiatowy Urząd Pracy w Rzeszowie, Rzeszów
  53. Przeprowadzenie usługi szkoleniowej z zakresu szkoleń zawodowych według potrzeb dla 226 Beneficjentów, w tym: - 112 Beneficjentów Projektu DAJMY SZANSĘ DOJRZAŁOŚCI - 114 Beneficjentów Projektu FOCUS - Twoje miejsce w życiu, Twoje miejsce na rynku pracy
    Zamawiający: Rzeszowska Agencja Rozwoju Regionalnego S.A., Rzeszów
  54. Wykonanie następujących usług szkoleniowych ZADANIE I. - Negocjacje zakupowe ZADANIE II. - Język angielski podstawowy ZADANIE III. - Kurs Microsoft Excel - zaawansowany ZADANIE IV. - Podstawowy kurs programistów obrabiarek sterowanych numerycznie- podstawy obróbki skrawaniem ZADANIE V. - Podstawowy kurs programistów obrabiarek sterowanych numerycznie - Programowanie w układzie sterowania Sinumerik ZADANIE VI. - Podstawowy kurs programistów obrabi
    Zamawiający: Centrum Edukacji Zawodowej w Stalowej Woli, Stalowa Wola

Inne osoby dla Michalska Małgorzata (52 osoby):